Adamek: Arreola el sem fog találni

2010-03-10 14:05:38 / greg

Chris Arreola ellen lép szorítóba legközelebb az eddig félnehéz-, és cirkálósúlyban is világbajnoki címig jutó Tomasz Adamek. A lengyel bunyós sokak szerint óriási rizikót vállal az agresszív stílusú és nagyütő Arreola ellen, azonban ő, elmondása szerint, igyekszik fejlődni és jól felkészülni erre a stílusra: "Nem tudsz kiütni olyasvalakit, akit képtelen vagy megütni. Ezért dolgozunk olyan keményen a gyorsaságomon és a mozgásomon, fejlesztünk bizonyos védekezési elemeket, mint a fejmozgás, a támadás közbeni pozícióváltás, és az akár négy ütésből álló kombinációk. Ronnie, az edzőm, azt mondja, hogy Chrisnek elég egyetlen ütés, hogy leküldjön, nekem pedig három kell majd, hogy én tegyem meg vele. Nem teljesen értek ezzel egyet, agyalhatunk egy csomót az ilyen dolgokon, de úgyis a ringben derül majd ki minden. Akármennyire bíznak bennem az edzőim, nem fogom túlbecsülni magamat. Tudom, hogy milyen gyorsan elfelejtenek az Államokban, Arreolát pedig szavakkal nem fogjuk legyőzni. Ez csak rajtam és az elvégzett edzésmunkán múlik.".

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Mikor Wovát kell szapulni, akkor valahogy ez az olimpikon téma nem szokott előkerülni... Amúgy, most így utánanézés nélkül több olyan klasszist tudnék mondani (amatőr múlttal), aki nem volt olimpiai bajnok, mint aki igen...

» deniro2   válasz erre
    2010-03-12 18:57:24

Azért nem rossz ajánlólevél az amatőr olimpiai cím, ha valaki profinak áll. Persze van arra is példa, h az amatőrben eredményes bunyósnak nem ízlik a profi box, de sorakoztathatnék ide jópár ellenpéldát is. Azonban nem szeretnék tovább vitatkozni, nekem is megvan a véleményem Arreola-ról, meg neked is és szerintem ezen csak maga Arreola, illetve majd az eredményei tudnak változtatni.

    2010-03-12 18:42:26

@szamo: Az olimpian ugy tudom amator bokszolok vesznek reszt, nem profik :-) Ha mar keverjuk a kettot, akkor Audley Harrison is hitelesebb kihivo Arreolanal, hiaba kapott ki egy 37 eves, 8-10 profi meccses taxisofortol. Elvegre aranyermes olimpikon o is, oda neki Klicskoekat. Egyebkent Tyson sem jart olimpian, de ez nem akadalyozta meg abban, hogy kiszorjon a ringbol szinte mindenkit, beleertve az aranyermes nehezsulyu olimpikon Henry Tillmannt is. Egyebkent valoban tehetsegesebb Povetkin es foleg Solis is Arreolanal, de komoly utereju, komoly ellenfellel meg egyikuk sem talalkozott, igy konnyen lehet, hogy mindket Klicsko konnyen tonkreverne oket is.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-03-12 18:11:17

@bpjotruska: Hehe, igazad van, Arreola sokkal tehetségesebb, mint Solis meg Povetkin. Csak véletlenül nyertek olimpiát:-)

    2010-03-12 08:53:06

@szamo: jól látod a dolgokat, hasonló véleményen vagyunk. Bár az amerikai nehézsúlyúak közül én Chamberst tartom azért valakinek. Arreola túlértékelt, reméljük az Adamek meccs után eltűnik, és verekszik továbbra is a "nagynevű" Mintokkal meg McCline-okkal. Oda való, szép, látványos meccsek az ötödvonal ellen.

» marcikaaa   válasz erre
    2010-03-11 15:55:00

@szamo: Hehe :-) Az Arreolanal is dagadtabb Solis pl kit vert meg nehezben, aki kemenyebb, mint McCline vagy Minto? Povetkint meg ugy nez ki, kozelebe sem merik engedni egy olyan ellenfelnek, aki utni is tud rendesen - ami nem is csoda az o vedekezesevel. Megis mit akar egy vilagbajnoki kihivo Javier Mora ellen? Arreolanak meg egy hatalmas veres utan is volt toke kiallni egy komolyabb ellenfellel, es siman atgazolt rajta.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-03-11 14:00:32

@bpjotruska: És kik ezek az emberek? Elmúltak már azok az idők, amikor az amerikai nehézsúlyú bunyósok uralták a sulycsoportot. Az igazség az , h jelenleg csupa középszerű fickóból áll az amcsi nehézsúly. Arreolanak egyetlen komoly ellenfele volt eddig és láttuk az eredményt. Ugyanígy simán kikapna Wladimirtől, Povetkintől, Solistól vagy Haye-től is. Sőt szerintem a nem nehézsúlyba való Adamek is ismán ki fogja boxolni. Nem kell bevenni minden sz@rt , amit az amcsi média nyom. Megpróbálják sztárolni ezt a latinó amerikai gyereket, ez kell a sok spanyolajkú bevándorlónak, akik egyébként már többen vannak mint az angol anyanyelvűek. Ez egy jó húzás az HBO-tól, a helyükben én is ezt csinálnám, de ez a gyerek nem fog maradandót alkotni abban teljesen biztos vagyok

    2010-03-11 12:39:14

alain: polak venger dva bratanszki

Arreola meg remek bunyos, baromi jo felutéseket ut.. mondjuk ezt Vitali ellen esélye sem volt bemutatni... érdekes mecs lesz ez. Sztem Arreola az esélyesebb...

» Edgegod   válasz erre
    2010-03-11 00:57:41

@szamo: Pl. o utotte ki a leggyorsabban Jameel McCline-t ( nehezebb lehet, mint Monte Barrettet ), es eddig o utotte ki egyetlenkent Brian Mintot. Emellett egyetlen vereseget egy olyan ellenfeltol szenvedte el, aki jelenleg barkit megverne nehezsulyban.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-03-10 21:29:55

Arreola egy túlértékelt bunyos. Egy dagadt kocsmai verekedő. Nem tudom egyesek mit látnak benne. Mit tett le ő az asztalra eddig? Kit vert meg? Nézzetek már meg egy Arreola meccset! Szerintetek így néz ki a nehézsúly élvonala?

    2010-03-10 21:25:57

Szerintem is meltatlanul nezik le sokan Arreolat. Igaz, hogy kisse lassu, es nem is vedekezik jol, viszont kombinativ, ramenos, latvanyos bokszot csinal. Egesz jo az utoereje is, es szinte mindig ra tudja eroltetni az ellenfelre a sajat verekedos stilusat. Ez egyedul Vitalij Klicsko ellen nem jott be, de az Lewison kivul soha senki masnak nem jott ossze, uh. nem szegyen szerintem. Ha igaz lesz, amirol ugy fogadkozott, es 110 kilo korul lesz a meccsre, szerintem ki fogja utni Adameket.

» bpjotruska   válasz erre
    2010-03-10 19:18:14

Ok Povetkin rossz példa volt!

    2010-03-10 18:54:39

@mola: Povetkinre nem mondanám, hogy nagy méretű! És főleg nem atlétikus felépítésű ...

» Shakur   válasz erre
    2010-03-10 18:35:25

"De egy nagy méretű atlétikus felépítésű nehézsúlyuval szemben, mint mondjuk (...) Povetkin..."

Mi van?:)

» deniro2   válasz erre
    2010-03-10 18:32:40

Adamek szerintem az Areolához hasonló "pacni" nehézsúlyuakat mind verni fogja, gyorsasággal és technikával megoldja a feladatot, még Haye ellen is van keresnivalója! De egy nagy méretű atlétikus felépítésű nehézsúlyuval szemben, mint mondjuk a Klicshkok vagy Povetkin esetleg Dimitrenko viszont nagy lesz a méret beli hátránya!

    2010-03-10 18:07:48

Azért ennyire ne fikázzuk már a Sárkányfűárust, Adameknek is vannak azért hiányosságai például pont a védekezésben, ami egy ilyen ember ellen életveszélyes lehet.

» ogreface   válasz erre
    2010-03-10 18:06:58

@bandi78: én is csatlakozom. fura, hogy kiváló bokszolókról néha úgy írnak egyesek, mintha valami hurkák lennének, csak azért, mert vannak még náluk is jobbak.

» vizslahal   válasz erre
    2010-03-10 17:59:22

itt egy kérdés merül fel: vajon el lehet-e kerülni 12 meneten keresztül a mozdonyt... ha igen Adamek nyerhet, ha nem feküdni fog.

» leslie   válasz erre
    2010-03-10 17:58:34

itt egy kérdés merül fel: vajon el lehet-e kerülni 12 meneten keresztül a mozdonyt... ha igen Adamek nyerhet, ha nem feküdni fog.

» leslie   válasz erre
    2010-03-10 17:58:32

@Gaius: Teljesen egyetértek. Lehet, hogy jnem a legtehetségesebb bokszoló, de az eredményeit nem lehet elvitatni tőle. Arról nem is beszélve, hogy igen látványos meccseket csinál és nem kerüli a kihívásokat. Bajban leszek, mert Arreola meg Adamek is nagy kedvenceim :) Egyszerűen nem tudom, hogy kinek drukkoljak :S :D

» bandi78   válasz erre
    2010-03-10 17:26:48

hajrá Adamek!!!!!!
hogyisvan: vengerszkij-polszkij dvá brátánszkij!

    2010-03-10 16:34:36

"(boksznak nem nevezném azért...)"

Azért annyira ne legyen már szar Arreola, hogy még boksznak sem lehet nevezni amit csinál...:(

» deniro2   válasz erre
    2010-03-10 16:20:30

ez HBO is pl. Arreola mögött áll, pedig egy Chambers-sel többet érnének sokkal sztem. Persze az amerikaiaknak a látvány a fontos, nem az, hogy ki hol, merre áll.. Arreola meg látványosabban csinálja azt amit csinál(boksznak nem nevezném azért...).

» marcikaaa   válasz erre
    2010-03-10 16:01:50

Arreaola épp az, hogy túlértékelt bokszoló. Jó menedzsment van a háta mögött, nagy szív, de rengeteg hiányosság. Adamek klasszisokkal jobb nála, sokkal több köze van ehhez a sportághoz, sokkal többet tett le az asztalra, reméljük, ez kompenzálni fogja a hatalmas súlybeli és ütőerő beli különbséget.

» marcikaaa   válasz erre
    2010-03-10 16:00:02

Érdekes meccs lesz az biztos. Szerintem Arreolának meglesz a "lucky punch" amitől Adamek lemegy mint a lift.

» marquez   válasz erre
    2010-03-10 15:59:21

Arreola nagyon alulértékelt boxoló szerintem, nem csak ütőerőben jó, de kondija is van, és meglehetősen gyors is. Ebben a súlyban a robbanékony bunyósok meg életveszélyesek....

Én inkább rá fogadnék, de a lényeg, hogy jó kis meccs legyen :)

    2010-03-10 15:48:20

@hercu: Az!

» Dr Evil   válasz erre
    2010-03-10 15:28:42

Végre egy bokszoló, aki rokonszenvesen nyilatkozik!

» Untouchable   válasz erre
    2010-03-10 15:21:30

@hercu: Szerintem aki két súlyban is világbajnok tud lenni, az már azért klasszis. Zsoltink is ugyanilyen klasszis a véleményem szerint.

    2010-03-10 15:20:21

adamek okos boxolo nem fog ott maradni Arreola kőzelében.

szépen el táncol majd beugrik meg szorja eltáncol. kb.ez lesz
pontozzásal hoznifogja a mecset Adamek

» kilcsko   válasz erre
    2010-03-10 15:18:09

Adamek "klasszis"???

    2010-03-10 15:12:30

Nem lehet gyávasággal vádolni Adameket az ellenfélválasztása miatt.

» belizar   válasz erre
    2010-03-10 14:50:43

(Elszállt az előző hozzászólásom :( de sebaj)
Nagyon jó meccsnek ígérkezik, már alig várom!

    2010-03-10 14:30:58

Szerintem Adamek egy igazi klasszis bunyós, Arreola pedig még nincs ezen a szinten. A klasszisba beletartozik az okosság, a technika és a tapasztalat is, ezekkel pedig Adamek kompenzálhatja Arreola fizikai fölényét. Meglátjuk..

» kasimir   válasz erre
    2010-03-10 14:28:19

Szimpatikus karakter Adamek és Arreola is. Sosem lesznek a nehézsúly csillagai között, de a Klicsko-féle első vonal mögött vannak, és értelmesek. Adamek biztos, hogy csak a sebességével nyerhet, ezzel én is egyetértek. Azonban Arreola hozzáállása is 100%-os, elképzelhetőnek tartom, hogy lefogyaszt, hogy valamivel gyorsabb lehessen. Kíváncsi leszek.

    2010-03-10 14:22:26
fel