×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic2/StalloneTarver.jpg A mozivászon leghíresebb bokszolóját, Rocky Balboát megformáló Sylvester Stallone érdekes 2010-02-10 07:38:25 https://www.profiboksz.hu/2010/02/10/sylvester-stallone-mayweather-nem-igazi-harcos/

Sylvester Stallone: Mayweather nem igazi harcos

A mozivászon leghíresebb bokszolóját, Rocky Balboát megformáló Sylvester Stallone érdekes kijelentést tett egy újság hasábjain napjaink egyik legjobb bokszolójáról, Floyd Mayweather Jr.-ról, mikor megkérdezték az amerikai bunyós és Manny Pacquiao esetleges párharcáról. "Floyd Mayweather nem igazi harcos. Csak rohangálna, mint a szél. Egy jó bunyósban ott bujkál a gyilkos ösztön. Egy igazi harcos nem boldog, ha sérülés nélkül jön ki egy meccsből. Mayweather nem szeret közvetlen ütésváltásokba bocsátkozni, csupán a réseket keresi. Olyan, akár egy vipera. Ha Mayweather odaállna, és harcolna, akkor szerintem Pacquiao győzne." - nyilatkozta Sylvester Stallone.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Nem kell ezt túlragozni, részemről én tiszteletben tartom a nálam valószinüleg jelentősen hozzáértőbb emberek véleményét és nem nyílvánítom őket hülyének, ha nem egyezik az enyémmel. Ennyi.

» deniro2   válasz erre
    2010-02-11 22:06:52

Ezt a Roach Stallone komment vonulatot, én speciel hülyeségnek tartom, mert akkor nem is írhatnánk sehova se kritikát, mivel aki pksz-en hírre kerrül "közelebb van a tűzhöz", Akkor ne írja le senki, hogy szar volt Klitschko meccse, meg bokszzsáknak ment be, mert mindannyiunkat kicsapnának az ukránok.... Attól, hogy valaki sportszerető ember és vip páholyban ül attol még mondhat hülyeségeket.

» Miskolci   válasz erre
    2010-02-11 21:56:45

Tyson és Floyd is megfér a kedvencek között. (Erő és Ész.)

» Blackpanther   válasz erre
    2010-02-11 16:31:47

Most komolyan Sly-nak nem jön be kisvödör stílusa és ezt szépen megfogalmazta. Sly a fighter stílusú bunyóst kedveli aki elindul és megpróbálja lemészárolni az ellenfelét még akkor is ha közben esetleg beszed egy-két ütést.

    2010-02-11 15:46:19

Persze, hogy elmondhatja. De az "egy igazi harcos nem boldog, ha sérülés nélkül jön ki egy meccsből" szerű kijelentések akkor is badarságok maradnak. De ahogy mondtam, elég sok baromságot kéne összehordania, hogy lerombolja a nimbuszát.

    2010-02-11 13:52:26

Nézd, azzal kezdtem, hogy nem akarok szakértőt gyártani Slyból, mert valszeg nem az... Viszont több ideje figyeli testközelből a profibokszot, mit ahány évet itt sokan leéltek és így némi rálátása biztos van, annyi tutira, hogy elmondhassa a privát véleményét egy bokszolóról.
Roach véleményeit én soha nem kommentálom (pláne nem hülyézem le), mert hozzá képest fogalmam sincs a bokszról... van, hogy nem értek vele egyet, de tisztában vagyok vele, hogy jóval nagyobb eséllyel tévedhetek én, mint ő.
A pr szövegeket meg nem kell figyelembe venni, mert nem valódi véleményt tükröznek.

» deniro2   válasz erre
    2010-02-11 11:46:08

Azért attól, mert tűzközelben van még mondhat hülyeséget. Nem lesz a véleménye szent és sérthetelen csak azért, mert VIP szerktorból néz minden meccset. Továbbgondolva ezt, akkor Roach nyilatkozataihoz meg kommentelni se lehessen, mert hát ő meg még bokszolt is, most meg oktat.
Sly meg attól, hogy hülyeséget beszél, nem rombolja le a nimbuszát.

    2010-02-11 11:17:13

Deniro2 rátapintott a lényegre sztem.

» Micimacko   válasz erre
    2010-02-11 03:46:35

Azt hiszem a Contender sorozat producere is Ö volt,némi lövése van a boxhoz..
Nekem szimpatikus, hogy nem csak beszél hanem áldoz is erre a sportra..ennyi létjogosultsága hadd legyen már, hogy elmondja a véleményét..ami lényegében, promo a mecccsre

» gudmen   válasz erre
    2010-02-11 03:42:49

@deniro2: Megelőztél a hozzászólással, 100%-ig egyetértek Veled!

    2010-02-10 22:11:49

Nagyjából húszan lefikáztátok Stallonét, mert hozzá nem értő rajongóként elmondta a véleményét. Most akkor mindannyian tegyétek a szívetekre a kezeteket, és valljátok be magatoknak, Ti mennyivel tudtok többet nála?! A többség valószínűleg semmivel, és mégis hétről hétre, napról napra itt osztjátok az észt. Az egyetlen különbség Sly és az Õt itt becsmérlők között, hogy Titeket soha nem fog egy újság megkérdezni a véleményetekről. Uff!

    2010-02-10 22:10:16

érinthetetlen zseni kb!!:D

» Capture   válasz erre
    2010-02-10 21:59:20

Imádom May bunyóját, jobban szeretem nézni mint mondjuk, Joe bácsijét, vagy Hopkins tördelő bunyóját. És azért ez hogy nem harcos.. :D
Õ nem egy Pac nem egy daragép.. Õ egy precíz öklöző.. Ezt tudja bokszolni. Csinálja is!

» Streky   válasz erre
    2010-02-10 20:49:11

Szerintem azért nem, mert józan eszü ember szereti azért minnél kevesebb sérüléssel elhagyni a ringet, amellett azért Maywaether messze nem beszari, csak azért mert kontra bunyós és nézhet akárhány meccset a VIP szektorból meg forgathat akármennyi rocky filmet tudomásul kellene vennie, hogy attól hogy valaki technikából és sokszor megkontrázva győzi le az ellenfeleket és nem megy bele a hirigbe, mivel nem az az ő stílusa attól lehet harcos. Amellett hiába lehet valaki küzdősportos filmekben, akármienben, attól még nem feltétlen lesz szakértője a témának szerintem....

» Miskolci   válasz erre
    2010-02-10 19:54:02

Nem akarom Slyt szakértőnek kikiáltani, de köztudottan szereti a bokszot, 30 éve már hivatalból (Rocky pentalógia) is a sportág közelében van, klasszisokat ismer személyesen és annyi komoly bokszmeccset látott a vip szektorból, amennyit mi itt összesen, 2 élet alatt sem tudnánk összehozni. Ehhez képest van egy véleménye, amit elmondott, aztán ennyi. Itt sem esik nehezére sokaknak élből lehülyézni, tized ennyi boksz háttérrel, szal ez is ilyen szálka-gerenda helyzet, szerintem...

» deniro2   válasz erre
    2010-02-10 19:05:51

"Sylvester Stallone: Mayweather nem igazi harcos"

Hát hogyne. Különben mindig úgy kéne kinéznie minden meccse után, mint Rocky Balboa-nak... nem, kedves Sly? :P

» grabanc   válasz erre
    2010-02-10 18:42:13

Mekkora egy baromsag amit osszehordott.

» fixpont   válasz erre
    2010-02-10 18:18:38

Már várom, hogy Mari Zsuzsi szimpóziumot tart a műfogsorról - végülis ennyi erővel épp annyira érthet hozzá, mint Sly a bokszhoz:-)

» árkása   válasz erre
    2010-02-10 17:09:50

Ha olyan lenne az ökölvívás mint ahogy Balboa szeretné és a filmjeiben bemutatta, akkor a hétvégi nagy gálák után tele lennének a hírek ringbeli tragédiákkal.

» ogreface   válasz erre
    2010-02-10 17:03:41

Messze áll tőlem a Mayweather fanság, de Ali is inkább a lehetőségeket nézte az esetek többségében, akkor ő is popjáca volt!? Am az igaz hogy nem áll oda, de Pacquiaro elé aki a súlyában oda áll az nem normális, max ha Valeronak hívnák az illetőt akkor talán!:D

» Miskolci   válasz erre
    2010-02-10 16:44:13

na örülj neki!! majd kiváncsi leszek a véleményedre a Mosley,Pacquiao(verés) meccs után!?senki nem fogja megverni jobb ha beletörődsz;)

» Capture   válasz erre
    2010-02-10 16:25:16

Sly egy a bokszot szerető, kedvelő ismert ember aki elmondta a véleményét. Nem szakvéleményt adott itt meg minden vödörfan vörös ködben a szakértelmét ócsárolja. Stallone elmondta a véleményét ennyi. Egyébként TELJESEN IGAZAT szólt az öreg.

    2010-02-10 16:18:43

Bezzeg ő odaált Drago ellen is!!!! Ez egy vicc, semmi köze a bunyóhoz, akkor ossza az eszet, ha majd ő is odaáll a bunyóba a valóságban is. Ez nem a rocky hanem a valóság, ha valaki képes úgy nyerni, hogy nem vereti szét a fejét, akkor miért is tenné!? Mit tud ez a bugris a bokszról? Egyszer érezhette milyen egy jókora ütést elszenvedni Earnie Shaverstől és mehetett is a klotyóra rókázni, a boksz nem arról szól, hogy szétveressük egymás fejét, ehez ész is kell ami Stallonenak nem adatott meg, nem mellesleg itt nem csak a filmben lehet valaki parkinzon kóros....

» Miskolci   válasz erre
    2010-02-10 16:07:16

Nem részeg teljesen szakszerűen jellemezte kisvödört.

    2010-02-10 15:36:17

nem tudom miről bészél lehet hogy részeg

» kilcsko   válasz erre
    2010-02-10 14:53:35

Sly egy kicsit felkavarta az érzelmeket.
Pedig csak annyin vitatkozunk, hogy a rántott hús jobb avagy a töltött káposzta, a szőke nő vagy a barna.
Azaz ízléseken.
Én példáúl azért szívesebben megnéznék még néhány Gatti meccset, mint a Floydfiút, ezzel is jelezném, hogy melyik ízlés áll közelebb hozzám.
És talán nem tévedek nagyot, ha Gatti, Tyson, Hollyfield fajta stílus az ami tűzbe hoz, és ami maradandó élményt nyújt.
Nekem.
De hát kinek a pap, kinek a papné.
Szintén egy de, de ettől még Floyd egy jó bunyós.
Csak ugyebár nem túl izgalmas.

» Braweryone   válasz erre
    2010-02-10 14:43:35

Nagyon tisztelem az öreget és épen ezért nem is fogok semmi sértő véleményt írni róla !

» Kicsi_Floyd   válasz erre
    2010-02-10 14:43:00

Csak sajna sokkal nagyobb tudás kell viperaként megtalálni a réseket, mint csépelni a másikat.

    2010-02-10 14:18:11

Nem tudom, nekem nem unalmas Floyd stílusa, sőt egyenesen tetszik. Ez a hülye meg mit vár, hogy May is menjen előre ütéseket nyelni ahogy ő a Rocky III. - ban Clubber ellen a második meccsen?:D Ha Sly igazán élvezetes bokszot akar, akkor nézzen Katsidis meccseket. Õ megy előre mint a tank egész meccsen és a végére mindig kétszer nagyobb a feje a benyelt kontraütésektől.

» George   válasz erre
    2010-02-10 13:50:50

Azzal igazat mondott, hogy Floyd nem igazi harcos. Nagyon megválogatta az ellenfeleit, ráadásul a nézők számára unalmas meccseket produkált.

» Sztrego   válasz erre
    2010-02-10 13:28:28

Õ már csak tudja..

http://en.wikipedia.org/wiki/R...
"Tarver accidentally knocked out Stallone during the filming of one of the segments of the fight"


http://en.wikipedia.org/wiki/R...
During the early '80s while preparing for the feature film Rocky III, Sylvester Stallone explored the possibility of using a real heavyweight boxer in the role of James "Clubber" Lang by inviting Earnie Shavers to spar with him. Shavers initially refused to hit Stallone with anything other than a soft jab. This frustrated Stallone, who asked Shavers, "C'mon Earnie, show me something real." Earnie responded by punching him once near the liver, forcing an immediate retirement; Stallone later said: "that nearly killed me. I went straight to the men's room and threw up."

    2010-02-10 13:17:34

Az a baj, hogy sokan úgy kezelitek ezt az embert mintha boksz szakértő lenne. Ez csak 1 színész véleménye/nyilatkozata volt. Lehet vele egyet érteni/nem de ezért fikázni ostobaság.

» Micimacko   válasz erre
    2010-02-10 13:17:31

szerintem azért annyiból igaza van, hogy nézőként is akkor megy fel az emberben inkább az adrenalin, ha sok ütés és harc van. szerintem itt annyit mond csak, hogy ő is inkább az ilyen meccseket szereti nézni. mókás lett volna a rocky 12 meneten át való hátrálást bemutató boksz jelenetekkel :)

» vizslahal   válasz erre
    2010-02-10 13:00:15

Mr. koksz megszólalt, fehér rizs receptjét megkapja a nyilatkozatért.

Sly, kit is kapcsoltak le Ausztráliában illegális teljesítményfokozó szerekkel?

Sly nem szereti az okos bokszolókat, csak aki bucira vereti saját fejét egy győzelemért.

» Blackpanther   válasz erre
    2010-02-10 12:50:20

Rocky csak tudja, mivel ő kapta a legtöbb védelem nélküli ütést a box történelmében.
Hegylakó véleménye : "there can be only one"
Terminátor : "hasta la vista" Manny

várjuk további film és mesebeli hős hozzászólását......

» Gabodo   válasz erre
    2010-02-10 12:01:00

Swarzenegger szerint aki nem fém alkatrészekből van összerakva, az nem is igazi terminátor. Most beszéltem Vele telefonon, akkor mondta. Hozzátette, aki csupán filmekben játssza el a bokszolót, az nem is igazi bokszoló. És nem is biztos, hogy ért hozzá. Más meg azt mondta anno, hogy a boksz az önvédelem nemes művészete (James Figg, 1710) nem pedig cséphadaró világbajnokság (ez utóbbit már csak én teszem hozzá:-)). Ez biztos hülyeség némelyek szerint, de bizony alapvetésnek számít ma is bokszberkekben (igaz, nem harcosberkekben:-)). Végülis Slynak igaza lehet, de ki a f...om mondta valaha, hogy vödör harcos, nem pedig bokszoló (hülye magyarítással: ökölvívó)?

» árkása   válasz erre
    2010-02-10 11:35:48

Sly csak a saját flmjeiből indult ki, amikor hülyére verték és zombi arccal ordította, hogy Adrieeeeeen!

» Sztrego   válasz erre
    2010-02-10 11:20:00

Hát igen:)A ringben ritkább az olyan dráma mint filmeken:)
A sérüléses dolgot kiradirozva értem,hogy miről beszélt Sly csak ugye attól még óvatosabban kellene fogalmaznia...biztos piálás közben bökték vállon és utánna kérdezték...vagy öregszik...mondjuk ő nem hiszem:)

» Victor   válasz erre
    2010-02-10 11:13:04

...hát ha ő nyilatkozott(M.J.W.), akkor csoda, hogy Van Damme-ot még nem kérdezték.

» southpaw   válasz erre
    2010-02-10 11:05:10

himpike
Azért Mickey Rourke kicsit többet tud a bokszról, mint az általam amúgy nagyon kedvelt Stallone.
8 meccs félnehézben, 6 győzelem, 2 döntetlen. Tehát neki azért van némi rálátása a profi bokszra.

» zoltanlori   válasz erre
    2010-02-10 11:03:51

"Egy igazi harcos nem boldog, ha sérülés nélkül jön ki egy meccsből" Sőt!Akkor boldog igazán ha a kórházban tér magához..

    2010-02-10 11:01:27

ajjjajjj..balbokának az agyára ment a koksz:D

» zsoltii   válasz erre
    2010-02-10 10:49:54

Rendkivül hiteles volt tőled john rambo.

» All In   válasz erre
    2010-02-10 10:16:27

Azért jó ez a meccs, mert ha May hatástalanítja Pac sebességét és erejét (és persze a doppingvizsgálatra is rá tudja venni), simán győz, ha meg Pac megtalálja az ellenszerét May védekezésének és ringbeli gondolkozásának, akkor jó eséllyel kiüti Mayweathert. Kellenek a 2 esélyes meccsek (olyan 2 esélyes meccsek, amikről a rajongók is elhiszk, hogy valóban 2 esélyesek). Lehet Mosley megállítja Pretty Boyt, Clottey meg Pacot, aki soha nem hallott még doppingszerről életében míg meg nem gyanúsították vele, hogy esetleg olyat használ.

» bandi78   válasz erre
    2010-02-10 10:08:06

"Ha Mayweather odaállna, és harcolna, akkor szerintem Pacquiao győzne."
Ja, ha meg Pacquiao nem üthetne erőset, akkor meg tuti May győzne. Ha Klicskó nem jabelhetne meg ha a nagyanyámnak töke lenne...
Ha Tarver helyett mondjuk Lewis játszotta volna a nehézsúlyú világbajnokot, akkr valószínűleg Sly elég hülyén nézett volna ki mellette...

» bandi78   válasz erre
    2010-02-10 10:04:49

Ja, persze :D Pacmanhoz igazi harcosok kellenek, akik mennek a pofonért és akik üthetőek :) Akit nem igen könnyű eltalálni, azzal gondok vannak... :))))

Itt van a kontra nyilatkozata a témáról (7 fekete öv + ő játszotta Tysont, tehát "Rocky" vs "Tyson" nyilatkzata. Ja, a hozzáértésről: az interjú a Cotto-Pac meccs előtt volt, ahol is Michael Jai White Pac győzelmet jósolt.)
Azt hiszem, hogy Michael Jai White "cseppet" kompetensebb Sly-nál a témában (már ha boxolókat eljátszó színészek véleményét nézzük).
Egyébként bírom Sly-t.

http://www.eastsideboxing.com/...


VW: Being that you have a close affiliation with Freddie Roach and the 'Wild-Card' gym, I'm sure you're no stranger to our favorite fighting Filipino? (laughs). Who do you like in the Pacquiao/Cotto showdown on November 14th?

MJW: Pacquiao's foot speed and physical changes after some hardcore training over the past year - with those two big fights - make him very difficult to prepare and train for because people aren't used to seeing him the way he is now. He's a very different fighter than the guy who stepped in the ring against his opponents prior to this last year or so. You have to look at it like this....Freddie Roach can easily find people to emulate Cotto, but Cotto won't find anyone who can effectively emulate the Pacquiao we see now. So, that's the X-factor.

VW: Pound-for-Pound, who's the better fighter? Floyd Mayweather Jr. or Manny Pacquiao?

MJW: Floyd Mayweather jr! Anyone who has ever been around Floyd Mayweather knows that guy has an 'encyclopedic' knowledge of boxing. I mean his knowledge of fight strategy is DEEP!!!! He can execute outside fighting, inside fighting, counter-punch fighting, offensive fighting, and his defense goes without saying. I know this is probably the most ridiculous thing you've ever heard, but if Floyd Mayweather jr. had a clone, that clone could teach Pacquiao how to be Floyd, (laughs), because Pacquiao has the attributes to do it, but mentally, it's just that Mayweather has SOOOO much knowledge. Only Floyd would have the knowledge at how to beat a fighter like Floyd, but it's not like he's gonna tell Pacquiao! (laughs). Look at the Zab Judah fight. If you've ever seen these guys fight up close, you know that Judah is actually faster than Floyd, but in the fight when Floyd started making adjustments, despite being a tad slower, it was Judah that couldn't keep up. It's the 'chess game' that Floyd has on everyone. He doesn't have to get into a war unless he wants to. Many fighters have had Floyd in trouble, but he just knew the proper adjustments to make and that's what separates him. His ring knowledge is amazing. If he comes in shape, there's no one beating that guy.

» bandi78   válasz erre
    2010-02-10 10:02:11

Ebből is látszik, hogy mennyi köze van az ökölvíváshoz...

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2010-02-10 10:00:28

Ha Mayweather odaállna, és harcolna, akkor szerintem Pacquiao győzne." Ebben viszont lehet hogy igaza van.

» lacix76   válasz erre
    2010-02-10 09:55:46

Nem lep meg ez a nyilatkozat.
Úgy tudom öreg Sly jóban van Roachal. :)

» Dr Evil   válasz erre
    2010-02-10 09:46:18

Kíváncsian várom Mickey Rourke véleményét is....

» himpike   válasz erre
    2010-02-10 09:37:05

"Mayweather NEm igazi harcos". Miért ki állította,hogy az? May egy ökölvívó Stallone meg egy kokszos öreg színész aki össze vissza beszél. Ez meg bulváros hír :(

    2010-02-10 09:02:47

De vajon mi lehet a Hegylakó véleménye?....

    2010-02-10 08:57:03

Korrekt hozzáértő vélemény a kisvödörről.

    2010-02-10 08:45:52

:DD

» tollanik   válasz erre
    2010-02-10 08:35:34

Aaaadrieeeeeen!

» destroyer   válasz erre
    2010-02-10 08:34:29

Gaius
Akkor Leonard is beszari volt a Duran elleni második meccsen? Leonardot pedig a valaha élt 5 legjobb közé lehet sorolni szerintem...
Szerintem erről szól a boksz,hogy a megfelelő taktikával legyőzni a másikat!

» Antuofermo   válasz erre
    2010-02-10 08:31:29

May stílusához így hirtelen Roy Jones stílusát tudom hozzátenni összehasonlítás végett. Royra pedig soha nem mondtam volna, hogy beszari. Tehát nem kifejezetten a stílus a lényeg szerintem. May egyszerűen remeg, hogy nehogy kikapjon bárkitől. Érdekes, hogy pl Calzaghe is veretlenül vonult vissza, mégis egy bátor, bevállalós faszi volt.

    2010-02-10 08:25:30

-n

» man united   válasz erre
    2010-02-10 08:24:16

Igen buta vagy a boxhoz Balboa:):)

Gaius: Abban igazad van hogy May beszarin, de ez nem a stílusából adódik, ő ebben jó.

» man united   válasz erre
    2010-02-10 08:22:49

Kiváncsi lennék akkor is így nyilatkozna, ha a filmjeiben latható sérüléseit igazából elszenvedte volna....Én kétlem:-)

» kovban   válasz erre
    2010-02-10 08:21:58

Aki nem vereti magát kékre-zöldre minden meccsen az egy beszari majom...van benne valami!:)Úgy látom sokan nincsenek azzal tisztában mit jelent az ha valaki beszari!

» Herbie   válasz erre
    2010-02-10 08:20:51

De igaza van. Nagyjából azt mondta el finoman, hogy May beszari.

    2010-02-10 08:15:18

köze nincs hozzá

» tollanik   válasz erre
    2010-02-10 08:01:37

+Ha Mayweather odaállna, és harcolna, akkor szerintem Pacquiao győzne."
nyilván, ezért is nem fog odaállni ha van esze :))

» Irbisz   válasz erre
    2010-02-10 07:51:04
Ugrás az oldal tetejére