×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Manny Pacquiao erőnléti edzéseit vezető Alex Ariza szerint bunyósa nem akarta igazán 2009-11-16 08:24:27 https://www.profiboksz.hu/2009/11/16/a-tokeletes-harci-gep-megkonyorult-miguel-cotto-n/

A tökéletes harci gép megkönyörült Miguel Cotto-n

A Manny Pacquiao erőnléti edzéseit vezető Alex Ariza szerint bunyósa nem akarta igazán bántani Miguel Cottot és ezért nem ütötte ki hamarabb ellenfelét a szombati nagyszabású HBO gálán. A tréner szerint Pacman-nek számos alkalma lett volna befejezni az összecsapást, de a kérdéses szituációkban mindig visszavett a tempóból és emiatt tartott az ütközet a 12. menetig. Ariza emellett bírálta a ringsarokban lévő Miguel Cotto édesapját is, akinek szerinte 2-3 menettel korábban fel kellett volna adnia a kilátástalan küzdelmet. Érdekes, hogy Ariza elmondása szerint Freddie Roach edzővel együtt megalkották a tökéletes harci gépet Manny Pacquiao személyében, amivel a látottak alapján nehéz vitatkozni. A fitness tréner a jövővel kapcsolatosan kifejtette, hogy Bob Arum dönt véglegesen a következő ellenfélről, de ők szívesen bokszolnának kisváltósúlyban Juan Manuel Marquez ellen, hogy végre befogják a nagy száját.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Irbisz,lehet,hogy igazad van és a tartozásai nélkül nem tért volna vissza,de akkor is egy nagy meccsel járó nagy pénz az,ami miatt igazán érdemes a pénzszerzésnek ezt a módját választania.

» superman   válasz erre
    2009-11-17 09:07:46

"Pac egy "tökéletes harci gép"...Floyd meg egy ember(specialista).. .nagy nézőközönség előtt fogja demonstrálni hogyan kell hatástalanítani a "harcigépet.:)"

Õszintén szólva én is ettől félek. Megvan hozzá minden adottsága, és ésszel bunyózik. Ezzel nem azt mondom, hogy Pac kilogrammban kifejezett testtömege meghaladja az IQ-ját, de May kemény dió lehet.

» Mickány   válasz erre
    2009-11-16 22:20:20

Pac egy "tökéletes harci gép"...Floyd meg egy ember(specialista)...nagy nézőközönség előtt fogja demonstrálni hogyan kell hatástalanítani a "harcigépet.:)

    2009-11-16 22:10:28

"Szerintem Mayweather visszatérésének hátterében is elsősorban Pacquiao felbukkanása áll,mivel más kihívás nem igazán van számára,ami meg lehetne,azt nyilvánvalóan nem akarja (Mosley,Williams,stb .),"
egy fenét, a visszatérése hátterében mint itt is megjelent a portálon, a többmillió dolláros adótartozása szerepel, ott meg az adóhivatallal nem lehet packázni. ha nem kényszeról rá, mert nem szórja el a tízmillióit mint egy idióta, akkor vissza nem tért volna (Lewis akinek volt esze, és maradt léje, nem is tért vissza).

» Irbisz   válasz erre
    2009-11-16 19:21:28

Hollywood

örülök, hogy végre így látod.

    2009-11-16 18:30:41

valero meg egy hurka ezutan fog fejlödni ö is igazaból szerintem!!

» johnny4   válasz erre
    2009-11-16 18:06:32

Pacquiao az elmúlt időszakban rengeteget fejlődött. Nagyon sok meccsét láttam és egyre jobb lett. Tökéletesen megtalálta azt a stílust, ami számára a legideálisabb és tökéletesen alkalmazza. Mindezen felül pedig olyan atléta, aki ha mondjuk futó lenne akkor is erdményes sportoló tudna lenni. Hihetetlen, hogy a 9. menet után is ugyanolyan fordulatszámon pörög, mitn az elsőben pedig azért Cotto megcsapkodta párszor fejen és testen is. Pacquiao ezen az estén a legjobb formában évő Cotto döngölte a földbe, ami szerintem hihetetlenül nagy eredmény.
Paul Williams megverné? Nagyon nincs értelme ennek az összehasonlításnak, mert Williams nagyközépsúlyúként kezdte még Ray Leonrad promoteri irodájában és onnan fogyasztott vissza. Túl nagy ott a fizikai különbség. Mondjuk Yuri Foremant szerintem biztosan megverné és akkor meglehetne a nagyváltósúlyú világbajnoki cím is. Jelenleg Mosley és Mayweather a két alternatíva ami Pac előtt áll. Mosleyt egészen biztosan megverné, kb mint Cottot. Mayweathernek van esélye a győzelemre, de ha tovább engedi Pacquiaot szárnyalni akkor azzal egyenes arányban csökkenti ezt, mert az ázsiai egyre magabiztoisabb és jobb. Márpedig az ilyen meccsek nagyrészt fejben dőlnek el.

» Hollywood   válasz erre
    2009-11-16 18:04:56

Jönni fognak a nagyobb nevek is sorban, csak Valero letiltott USA vizuma nem igazán segit a nagy meccsek összehozásában.

» marquez   válasz erre
    2009-11-16 17:58:06

Valero először is álljon ki valami nagyobb név ellen, mert ez eddig sovány.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 17:53:24

Az én jóslatom: Nem fog összejönni a Pacman vs Mayweather Floyd zsugorisága miatt. Õt nagyon zavarja ha az ellenfél ugyanannyi pénzt kap mint ő, másrészt neki fontosabb a makulátlan mérlege mint egy történelmi meccs. Pacman Mosley-val fog bunyózni, Floyd csndben visszavonul egy két hurka után.
Ja! És emlékezzetek rám úgy 3 év múlva amikor Pacman visszatér, hogy megküzdjön az akkorra már mindenkit szétverő és világbajnok Edwin Valeroval!

» marquez   válasz erre
    2009-11-16 17:48:12

"Pacman lehengerlő. Ez tény. De az kedvez neki nagyon, ha valaki nekimegy direktben. Ha ésszel bunyózik ellene egy erős bokszoló, akkor azért zavarba tudja hozni."

És Mayweather-rel mi a helyzet? Szerintem egy nívós ellenfele sem volt, aki nem ment neki, mert ő előrefelé nemigen szokott menni. Egy Mayweather vs. Mayweather meccsen vajon mi lenne, ki ütne egyáltalán? Szerintem lenne menetenként 1 találat, a maradék időben meg egymást kerülgetnék 5 méterről...:)

» deniro2   válasz erre
    2009-11-16 16:33:36

Nekem is úgy tűnt a meccs vége felé,hogy nem akarja már bántani.

    2009-11-16 16:25:24

Az első Pac meg Roach szerint sem volt vitatható, lehet ők mást néztek akkor :)
Az a vereség volt neki a nagy fordulópont, ami kifejezetten kellett, hogy azzá váljon, aki ma : a p4p #1.

» bandi78   válasz erre
    2009-11-16 16:12:12

"Sztrego, nem tudom, mennyire vagy otthon a dolog hátterében, de a Morales vereség óta gyökeresen megváltozott Pacquiao hozzáállása"

Ez így van, sokkal job lett. Bár az első meccset vitathatóan vesztette el, a másik kettőn már nem kegyelmezett.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 15:48:21

"Ugyan így bokszolt Manny 8 évvel ezelőtt is."

Nem egészen. Offenzív volt, de most sokkal okosabb a boksza.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 15:46:49

"Pl. úgy 4:02-nél nem úgy tűnik."

Nem volt megfogva.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 15:45:50

ettöl függetlenül nagyon jó a pakimanó!!

» johnny4   válasz erre
    2009-11-16 14:52:33

itt össze-vissza vertek egymast az biztos rezgett itt a lec mind a 2-nel minden ütesnel!!!

» johnny4   válasz erre
    2009-11-16 14:48:57

Ugyan így bokszolt Manny 8 évvel ezelőtt is. Totál beképzelt edzői vannak. A valóságban Manny-t a szülei alkották :-)

» lefthook   válasz erre
    2009-11-16 14:48:11

"Móta a csúcson van megfogni sem tudták"

Pl. úgy 4:02-nél nem úgy tűnik.

http://www.youtube.com/watch?v...

    2009-11-16 14:44:36

Sztrego, nem tudom, mennyire vagy otthon a dolog hátterében, de a Morales vereség óta gyökeresen megváltozott Pacquiao hozzáállása. Szerintem ott párszor rezgett is a léc Pacmannak. Nagyon padlóra került lelkileg, (többek között) Roach mosta fel. Az a vereség nagyon jót tett neki minden téren. Visszavett az arcából egy darabig és tudatosult benne, hogy ő sem verhetetlen. A pressure fighterek nagyon fekszenek Pacmannak. Erik az nem csak ebben volt jó (Marquez sem). Ha nem lettek volna súlyproblémái, szerintem a 2. meg a 3. meccs is máshogy nézett volna ki. Pacmannak egyszerűen jót tesz az, hogy menetel felfelé a súlycsoportokban.

http://www.youtube.com/watch?v...

Peace :) Bírom Pacmant, de ettől még az összes többi boxoló nem lesz kutyaütő és teljesen esélytelen Pacman ellen. Mosleynak pl. a lucky punch mindig ad valami kis esélyt, nem?
Vagy Te feltennél 100 dollárt 1 ellenében, hogy Pacman leverné Mosleyt? :)

» bandi78   válasz erre
    2009-11-16 14:42:38

"Amikor kiütöttél még fiatal volt 18-20 év körül, azóta sokat változott."

Sztrego... te magad vagy Pacquiao????

    2009-11-16 14:24:47

"Szerintem Mosleyhoz nem tudna ilyen könnyen közel kerülni Pacman."

Túlértékeled Mosleyt. Nem kicsit, nagyon!:)

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 14:14:46

Amikor kiütöttél még fiatal volt 18-20 év körül, azóta sokat változott.
Móta a csúcson van megfogni sem tudták, pedig sokkal erősebb ellenfelekkel bokszolt. A szntén jól ütő Moralest a földbedöngölte, Barrerát, Hattont és Cottot is, akik igen jó tűzerővel bírtak.
Pac ütőereje nem a fizikumából fakad, hanem a gyorsaságából.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 14:13:09

Szerintem Mosleyhoz nem tudna ilyen könnyen közel kerülni Pacman. Magasabb is, hosszabbak is a kezei meg persze gyorsabb is. Nem kevésbé erős. És eleve nem úgy menne be a ringbe, hogy csak úgy keresztülgyalogolhat Pacmanen. Ezt a hibát ODLH, Hatton meg Cotto is elkövette. Szerintem az egy ütéses ko-kban is jobb, mint Cotto. Meggyőződésem, hogy a Cotto - Mayweather - Mosley hármasból Mosley ellen lenne a legkiegyenlítettebb küzdelem. Régebben is így gondoltam, a Cotto meccs után meg pláne. Persze az idő Mosley ellen dolgozik, szerintem Berto sem lesz egy sétagalopp. Mayweather lehet kivédekezné Pacmant, de pár ütéssel nem tudná kipontozni. A győzelemhez kockáztatnia kellene, de az meg Pacmannak kedvezne.

Mellesleg szerintem Mayweather közel sem olyan kis ütő, mint amit mutat. Egyszerűen sérülékeny a keze és védi. De ha nem félti annyira a kezét, tud ő sokkal keményebbeket is ütni. Ilyen téren sokan lebecsülik Money Mayt.

Pacman lehengerlő. Ez tény. De az kedvez neki nagyon, ha valaki nekimegy direktben. Ha ésszel bunyózik ellene egy erős bokszoló, akkor azért zavarba tudja hozni. (Morales, Marquez, Cotto mikor nem ment neki direktben).

Mosleynak minimum 40% eséklyt adnék Pac ellen.
Mayweathernek meg... Nem tudom... Tipikusan az, aki mindig előhúz valamit a tarsolyából. Kérdés, hogy Pac ellen mit tudna felmutatni.

Remélem létrejön a meccs, minden generációnak kijár 1-2 szuper meccs szerintem :)

Ja, egy oldalon a fickó azt írta, hogy ez nagyobb durranás lenne, mint a Klicskó vs Klicskó és tökéletesen igaza van szerintem. Ezt a meccset látnunk kell :))

» bandi78   válasz erre
    2009-11-16 14:09:57

"Az egy dolog, hogy kevesebbet bír, de azért az ütésálló képesség nem szokott nőni a nagyobb ütőerejű ellenfelek ellen. És ez már azért elég jelentős különbség. Meg magasabb súlyban is volt azért Pac komolyan megütve, asszem pehelyben Yeshmagambetov ellen. Persze sokmindenen múlik, de azért ez nekem nagyon szembeötlő volt."

De la Hoya is sokkal konnyebben padlozott az alacsonyabb sulycsoportokban, lenyegesen gyengebb ellenfelekkel szemben, valtosuly kornyeken mar sokkal jobban birta a strapat. A kizsigerelo fogyasztas valoszinuleg tenyleg nem tesz jot az utesallo kepessegnek, a termeszetes sulycsoportjuk kornyeken jobban birjak a bokszolok.

» Tommy_Carrot   válasz erre
    2009-11-16 13:19:34

Moslyenak semmi esélye, ki lenne ütve. Ezt a tempót ő sem bírná, ahogy az őt legyőző Cotto sem bírta. A Marquez meccsnek nincs értelme, de tényleg jó lenne végre befogni a száját. 2-3 menetet adnék neki, nem többet.
Lássunk tisztán, pacmant már csak Floyd állíthatja meg, de csak lehet.

» Sztrego   válasz erre
    2009-11-16 12:57:53

Az egy dolog, hogy kevesebbet bír, de azért az ütésálló képesség nem szokott nőni a nagyobb ütőerejű ellenfelek ellen. És ez már azért elég jelentős különbség. Meg magasabb súlyban is volt azért Pac komolyan megütve, asszem pehelyben Yeshmagambetov ellen. Persze sokmindenen múlik, de azért ez nekem nagyon szembeötlő volt.

    2009-11-16 11:48:22

Jöhet Floyd, utána kisváltóban JMM, és ha mindketőtt hozza, akkor nyugodtan visszavonulhat, ha úgy tartja kedve.

    2009-11-16 11:29:09

Sztem Mosley már túl öreg,Margarito ellen még sikerült csodával határos módon felpörgetni (bár azon a meccsen a stílusok különbözőségének is nagyon nagy szerepe volt és az egyértelműen Mosley-nak kedvezett),de szerintem a kora miatt már nem tudna megverni olyan csúcson lévő kiemelkedő bokszolót,mint Pacquiao.
Azzal nem értek egyet,hogy Pacnak még feljebb kéne mennie,az első vb címét 8! súlycsoporttal a mostani alatt szerezte,szerintem ez is bőven emberfeletti teljesítmény.Nem nagyon érdekelne,ahogy Pac egy sokkal gyengébb bokszolótól kikap,csak azért,mert az illető sokkal nagyobb,egy ilyen meccs sportértéke kétségbevonható a nagyobb termetű ellenfél oldaláról.Inkább a boksztudás döntsön sztem.

» superman   válasz erre
    2009-11-16 11:19:04

JMM széttépésre ítéltetne. Nem kell ez már senkinek. Jöjjön Floyd!Na ez kell a népnek!!!

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-11-16 11:10:43

"De Cottohoz képest pillekönnyű és sokkal kisebb ütőerejű emberek ellen fejreállt nagyon keményen, most meg mintha meg se érezte volna a jóval nagyobb ütéseket."
BlaZe, szvsz nem erdemes komoly kovetkezteteseket levonni abbol, hogy 110 font kornyeken mitol borult tobbszor is, hisz ott olyan fogyasztason mehetett keresztul, amit ep esszel nem is lehet felfogni. Egy vegsokig dehidratalt test sokkal kevesebbet bir...

    2009-11-16 11:04:35

Szerintem Mosley hozná Pacmant. Eddig is ez volt a véleményem és ezután is az. Nem volt az véletlen, hogy Roach többször is mondta Mosleynak, hogy ő nem ODLH. Persze az óra ketyeg Mosleynál, de nagyon.
Mayweather ellen viszont Pac az esélyesebb, mint Mosley.

Szóval: Szerintem Mosley kiütné Pacmant, Mayweather kipontozná Mosleyt és hogy Pac meg May mit csinálnának egymás ellen, azt ember nem tudja megjósolni szerintem.

» bandi78   válasz erre
    2009-11-16 10:37:24

Margaritonak esélye sem lenne ellene. Mosleynál sokkal jobb Pac, és lazán tönkreverte a betont. Nagyjából vagy Floyd, vagy senki.

    2009-11-16 10:35:37

Az nekem nem jutott eszembe, hogy megkönyörült volna Cotton. Megkínálta azért keményen párszor ott is. De hogy Pac egy droid lett, az tuti. Azt nem értem igazából, hogy az ütésállóságán hogy dolgoztak ennyit. A gyorsaság, ütőerő stb még megvan. De Cottohoz képest pillekönnyű és sokkal kisebb ütőerejű emberek ellen fejreállt nagyon keményen, most meg mintha meg se érezte volna a jóval nagyobb ütéseket. Bár azért én a meccs vége felé önmagához képest már kicsit lassulni, meg tompulni láttam, de még így is villámgyors volt, és baromi éles. Sajnáltam, hogy Cotto így rálépett arra a bal felütésre, nagyon jó és izgalmas meccs volt addig, elnéztem volna még. Utána már csak Cotto túléléséért lehetett szorítani.


Floydot neki, aztán meglátjuk.

    2009-11-16 10:31:55

Mayweather pontosabb ez tény, de könnyebb dolga is van a piszkálgatásaival, mint Pac meghúzott ütéseivel. Floyd JMM ellen 105 powert ütött, míg Manny Cotto ellen 276-ot.

» deniro2   válasz erre
    2009-11-16 10:31:52

Azért Margarito ellen még megnézném Pacquiaot.
Azt mondom nem lenne lefutott meccs.

Williams más súlycsoprt. Õ nem fog nagyváltó alá menni, Pac pedig hülye lenne váltósúly fölött ringbeléni.
Ennyi erővel lehet még Hopkins is :)

» Dr Evil   válasz erre
    2009-11-16 10:24:10

Pontossan üt de viszont kevesett sokat alibizik ezt Marguez ellen megtehette Pac ellen viszont azzal a teljesitzménnyel annyi lesz neki.

» Monzon   válasz erre
    2009-11-16 10:23:19

Érdekes, én pedig pont azt vettem észre hogy Pac nem volt igazán pontos a Cotto elleni meccsen. Sokszor meg is jegyeztem hogy elég sok luftot üt. Valamint Cotto is azért jópárszor elég simán betalált (a mérkőzés elején). Ezen hibák egyike sem jellemző Floydra, pontosan is üt és nehéz is megütni, ezért tudná szerintem venni ezt az akadályt is.

» svindler   válasz erre
    2009-11-16 10:05:45

Jelenleg nem az amerikait látnám egy Mayweather vs. Pac összecsapás esélyesének. Abszolút Floydot tartom a nagyobb tehetségnek és képzettebb, ügyesebb bokszolónak, de ez a szintű gyorsasággal és pontossággal kombinált keménység, amit a filippínó bemutat, szerintem megoldhatatlan lenne Maynek, Pakk őt is kiütné.

Én egyetlen bokszolót látok most, aki képes lehet Pakkot megállítani - csak vele valszeg már több okból sem fogják összehozni - ő pedig Paul Williams. Majd' 40 centis karhossz előnye lenne Williamsnek, aki ráadásul szintén nagyon képzett, gyors és kemény is, emellett hatalmas ütésszámmal dolgozik. Nekem meggyőződésem, hogy Williams nagyobb esélyekkel harcolna Pakkal, mint Mayweather. Hátha a filippínónak kedve támad nagyváltóba is felrándulni, és akkor összejöhet ez a duett:).

    2009-11-16 09:56:13

Nem kedvelem Pacmant, de nem hiszem, hogy bárki is meg tudná állítani. Max nehézsúlyban :)
Félelmetesen jó. Cottoban érztem az elején, hogy talán, de hamar kiderült, hogy a becsülettel küzdő és szerintem maximumát nyújtó Cottonak esélye sem lesz.

» Pablo Escobar   válasz erre
    2009-11-16 09:42:42

Azt nem tudom mi lesz a Floyd vs Pacman meccs után. Kis üresség lesz bennem.
Hány évnek kell majd eltelnie hogy két ilyen képességű bunyós találkozzon újra a ringben.

» svindler   válasz erre
    2009-11-16 09:26:25

Az az érdekes, Floyd mennyire kussban van a Marquez meccs óta, nem nagyon hallani a hangját mostanság. Kíváncsi vagyok, mikor fog tőle az első nyilakozat kibukni a Pac vs. Cotto mérkőzésről. Az biztos, hogy ha a renoméját vissza akarja szerezni, akkor csakis Pakkal kell bunyóznia, tök mindegy, mennyiért. A filippínó tönkreverte a váltósúly egyik legjobbját, ezzel szemben Floydnak egy felhízott Marquezre futotta. Nagyon szép teljesítményt nyújtott, az biztos, de más lenne a felállás, ha mondjuk Mosley ellen tért volna vissza és őt veri tönkre.

Nekem Marquez az egyik kedvenc bunyósom, épp ezért remélem, hogy nem fog összejönni a Pakk elleni harmadik mérkőzés. Nem látnám sok értelmét, szerintem a filippínó nagyon simán kivégezné, főleg kisváltósúlyban.

    2009-11-16 09:22:44

Teljesen egyetértek superman-el.

» svindler   válasz erre
    2009-11-16 09:14:27

Szerintem meg szinte biztos,hogy lesz Mayweather-meccs.Az egész bokszvilág ezt várja,ez szakmailag és ami a lényeg,üzletileg is hatalmas meccs lesz.Szerintem Mayweather visszatérésének hátterében is elsősorban Pacquiao felbukkanása áll,mivel más kihívás nem igazán van számára,ami meg lehetne,azt nyilvánvalóan nem akarja (Mosley,Williams,stb.),pedig őt elsősorban a pénz motiválja,tehát a megoldás Pacquiao.Pac szempontjából viszont érthető volna szerintem a Marquez elleni meccs,mivel Mayweather után már nincs számára több továbblépési lehetőség,Marquez-el pedig még van egy rendezetlen ügye,amit jelenleg igen jó esélyekkel meg fog tudni oldani.

» superman   válasz erre
    2009-11-16 09:12:26

mindenki a mayweather meccset akarja,de lehet hogy az tenyleg sok lenne pacquiaonak.bar amit szombaton művelt.........

» kolompar   válasz erre
    2009-11-16 09:00:03

Hajajj, csak nem még egy Pacman-Marquez ? :)Jöhet, én megnézném.Nem lesz itt még Mayweather meccs... Még alapja is van, de most már elég egyértelmünek tűnik a végeredmény.

"megalkották a tökéletes harci gépet" Pac valami emberi szövet a fémvázon ?

    2009-11-16 08:34:36

érdekes hogy ariza marquezt említette meg következö ellenfélnek mikor ö is tudja mindenki mayweathert akarja. csak nem para van money maytöl? :)

» adriano shavo   válasz erre
    2009-11-16 08:29:01
Ugrás az oldal tetejére