×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/abc/w/Wladimir%20Klitschko43.jpg A szombati szenzációs győzelmét követően a WBO/IBF nehézsúlyú világbajnok Wladimir 2009-06-23 09:20:18 https://www.profiboksz.hu/2009/06/23/wladimir-klitschko-valuevet-es-a-wba-ovet-akarom/

Wladimir Klitschko: Valuevet és a WBA övet akarom

A szombati szenzációs győzelmét követően a WBO/IBF nehézsúlyú világbajnok Wladimir Klitschko nyílt kihívást intézett a WBA övét védő Nikolai Valuevhez. Az ukrán bokszoló eltökélt, hogy megszerezze az óriási termetű Valuev címét, hiszen így mind a négy jelentős nehézsúlyú cím a Klitschko család tulajdonába kerülne. "Most Nikolai Valuev és a WBA öv a célom és megígérem, hogy még visszatérek a Schalke stadionba." - mondta röviden a következő meccsét firtató újságírói kérdésre a súlycsoport legjobbjának tartott fiatalabb Klitschko. Természetesen ebbe még a világszervezeteknek is lesz beleszólásuk, hiszen Wladimirra valószínűleg egy kötelező címvédés vár először az IBF-nél a hivatalos kihívó Alexander Povetkin ellen.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

kori!
OK. Majdnem mindent elfogadok, amit írtál.
Valujevnek minden elismerésem. Nagyszerű sportember és világbajnok. Győzhet is bármelyik ellen, mert lefutott meccs nincs. Kósza ütések mindig lehetnek.
Abban viszont fenntartom véleményem, hogy Valu és Kliccsék nem egy kategória.
Csak 10% esélyt adok Valu győzelmére. Amit a tesók csinálnak, az tanítani való. Van eszük és adottságuk a profi bokszhoz. Mindig csak annyit mutatnak, amennyi éppen szükséges. Nem hajtanak rövid meccsekre, mert ez népszerűtlenséget eredményez. Általában végigjátszák a meccset vívó stílusban. Csak akkor ütik ki az ellenfelet, ha az utolsó menetek következnek. Mindenkivel játszanak mint macska az egérrel. Hogy a mostani mezőnyben nincs ellenfél, erről ők nem tehetnek. Teszik a dolgukat. Nem is rosszul.

    2009-06-24 07:44:10

Kori, én emberként elismerem Valujevet. Azt is, hogy mit ért el saját magához képest. De objektíven nézve mégsem egy minőségi ökölvívó. Akkor sem, ha eltologatták a nagy sakktáblán egy övig. A kidobóemberek gyöngye lehetne. Úgy értem, hogy sose szorulna tettlegességre, mert ha összevont szemöldökkel ránéz egy garázdára, az reflexből hátrakap, hogy befogja a fenekén a lukat...
Klicsko részéről meg érthető, hogy be akarja gyűjteni azt az övet is. És ebben szerintem csak valami fatális véletlen akadályozhatná meg. Nagy, kigyúrt, és ezzel együtt is háromszor gyorsabb a kolosszusnál.

» Untouchable   válasz erre
    2009-06-24 07:33:44

Uraim (és Nikike)!
Ezek a hozzászólások vegyes gondolatokat váltottak ki belőlem újfent.
Parasztgyekőc lévén csak a széljegyzetben jegyezném meg,hogy bár Sztregon kívűl majdnem mindenkivel egyet is értek aki Haye-nak nem ad esélyt Wlagyimir ellen,de nem adnék én sem Povetkin-nek,sem Arreola-nak egyik Kilcsko ellen sem.
De Valuev más!
Higgyétek el nekem,Valuev megverheti a KisKlicsko-t
Aláírom tisztelettudóan,hogy nem egy bokszzseni...
azt is,hogy a versenysúlya nem tükrözi az ütőerejét...
azt is,hogy gyakorlatilag a top10-ben talán ilyen mezőnyben sincs benne - még övvel a derekán sem....
- én mindent elismerek ami ellen szól!!!!!!!!!
De higgyétel el,hogy mindkét Klicsko nagyon megszenvedne ellene,még ha meg is vernék.
Ugyanakkor Valuev szerintem alul is van értékelve a részetekről.
Nehogy beleverjen majd Vologya fejébe.......

Még én soha nem szurkoltam egyik Klicsko ellen.Most sem fogok.
De Valuev-nek jobban fogok szorítani.
Valahogy közelebb áll hozzám,de gondoljátok csak el - Klicsko épp csak nem bandázzsal született a kezén (Vologya legalábbis)
Az orosznak ez egy sportágváltás volt (én ugy emlékszem,h dobóatlétaként versenyzett eredetileg)
Már felnőtt emberként kezdett el öklözni,és most világbajnok.
Kami! - ha tetszik ha nem Nicolay Valuev VILÁGBAJNOK!
Nem kapta ingyen!!!!!!!!
-hogy a promóció? - gyerekek,bárki bármikor szerződést bonthat,és mehet máshová.
Nem mondom,hogy esélyesebb mint Vologya,de pillanatnyilag szerintem - mégha szerencse is kellene hozzá - megnyerheti azt a meccset.
A többiek még szerencsével sem.

    2009-06-24 03:51:58

miert nem Haye vs. Arreola? aztan a gyoztes Klicsekkel.

    2009-06-23 23:46:11

Haye ütőerejéről, gyorsaságáról, kondijáról magasságáról (esetleg a nagy szájáról) beszélhetünk, de mi van a védekezésével?
Ja, hogy az nincs. Akkor erről ennyit.

    2009-06-23 19:35:51

Brebbia: ott a pont. Szerintem is Valuban még annyi pénz van, amit egy Klicskó meccs hoz (kb 5-10 M$ a kézbe plussz ezzel arányban valami don Kingnek és Saunak) Nincs értelme halogatni. Túl kell esni a meccsen, aztán visszavonulni. Úgy hallottam, hogy egészségileg ez már amúgy is egyre indokoltabb.

» belizar   válasz erre
    2009-06-23 16:31:23

Én is beismerem most jelenleg vlagyimir a legjobb nehézsulyú meg a bátya, de szerintem haye felvenné velük a versenyt, mert a mozgása, az ütő technikája, kondiciója, magasága megvan hozzá hogy legyen esélye ellenük, de az üvegálla véget már lehetnek fent akadások, meg hogy begyávult kis klicskotol ez szerintem profibokszban nincs, ez sérülés miat nem tudta vállalni, szerintem povetkinnek sincs sok esélye a klicskoék ellen. szóval haye lesz igazán az i-re pont. Valuevet simán veri bármelyik klicsko, de az övéért érdemes ellene megverekedni, azt még ott van arreola ő ellene meg a nagy profitért és névért amit kaphat amerikába érte, de neki is lenne esélye talán a kondiát rendbe tudja hozni.

    2009-06-23 16:11:16

Amíg megállnak az ellenfelek Wladimir előtt tök mindegy, hogy hívják őket szerintem semmi esélyük. A mai nehézben nincs olyan név aki jól mozog + még jól is boxol.
Amiket meg Sztrego írkál már fájdalmas, egy ideig elneveti az ember de ennyi hozzászólás után ezen már mindenki túl van :).

» péntek   válasz erre
    2009-06-23 15:35:48

Utálok melóból, suttyomban írni, mert telerakom szóismétléssel... két mondat között néha 5 perc is eltelik, nehogy a tulaj bejöjjön. :)

    2009-06-23 14:34:30

Egyelőre sajnos úgy látom, hogy először egy olyan ember kell kihívónak, aki egyáltalán oda tud kerülni ütőtávba, és majd csak utána jön az, hogy üssön is. De ahogy láttam, most ez is bőven elég feladat lesz mindenkinek. Sajnos egyre inkább úgy látom, hogy Haye is ugyanúgy végzi, mint Chagaev. De azért az tény, hogy elég szerencsétlen körülmények között készült fel Chagaev, ami látszott is. Viszont ha élete formájában van, akkor se tudott volna mit csinálni.

    2009-06-23 14:33:30

Én vagyok az egyik.

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-23 14:03:27

"TKO Tound 5"

Kerestem ezt a szót a szótárban, de sehol nem leltem meg.

"Ez az, amire várunk, ennek így kell lennie!"

Mi lenne, ha csak a magad nevében nyilatkoznál? Azért a rajtad kívül a Földön élő x milliárd ember lehet, hogy máshogy gondolkodik. (Halkan hozzáteszem: ez mindenképpen az emberiség előnyére szolgál.)

    2009-06-23 13:53:14

"Vova, menekülj csak Haye elöl, sokáig úgy sem térhetsz ki előle!"
Tökjófej, hogy inkább lesérült, minthogy elverje Vovát, aki menekül. És fél. Pizza.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-23 13:45:00

Az én kedvencem is te vagy!

    2009-06-23 13:43:17

Megmondták a Klicsék, hogy addig meg sem állnak amíg nincs náluk az összes öv, csakis ezért akar Valuevvel mérkőzni. Sztem csúnya KO lesz abból is, utána Haye jön szerintem.

    2009-06-23 13:42:55

Vitali csak annyival lesz nehezebb feladat, hogy jobban bírja az ütést. Ettől függetlenül, sokkal sérülékenyebb, ezért TKO Tound 5
Vova sokkal könnyebb feladat, hiszen egy-két bekapott bombától darabjaira hullik szét. KO Round 3
Ez az, amire várunk, ennek így kell lennie!

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-23 13:42:49

Sztrego!
Ha nem tévedek ez is fordítva igaz. Nem Wova lépett vissza, hanem Haye. Egyszerűen tele lett a gatya.

    2009-06-23 13:42:13

Menekül Haye elől?Haye megkapta a lehetőséget, de úgy döntött, hogy nem kíván élni vele.Miért kellene állandóan egy kihívóra várni?Povetkin már 2 éve vár a lehetőségre.Mellesleg ha a nagyarcú meri vállalni és nem sérül le megint, ősszel Vitya a szart is kiveri belőle, mármint Haye-ből.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-06-23 13:33:46

Avval egyet értek, hogy Povetkin még nem elég most Klicsek ellen.
Ettől függetlenül még lehet nagy bajnok a jelenlegi langyos nehézsúlyban.

» Pablo Escobar   válasz erre
    2009-06-23 11:37:16

Vova, menekülj csak Haye elöl, sokáig úgy sem térhetsz ki előle!

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-23 11:36:24

Valuevet szerintem nem lehet még csak leütni sem, akkora a feje, pláne nem Vova visszafogott stílusával, ki meg nem nyílhat, mert hiába tetű lassú az orosz, hiába nincs arányban az ütőereje a súlyával, ha jóval nagyobb az ütőtávja, amihez Klicskoék nincsenek hozzászokva. Sauerland itt nem téma, Valuevet csak azért protezsálták eddig is, hogy az egyik Klicsnek odadobhassák, a meccset meg nem lehetne elcsalni, lévén Vova magasan nyerné mind a 12 menetet.

Povetkint szerintem bármelyik testvér pár menetben elintézné, de még Haye is.

» Brebbia   válasz erre
    2009-06-23 11:35:07

povetkinnek max. 6 menet szerintem. semmi olyat nem látok nála ami nagy veszélyt jelenthetne wologyának. elméletileg simán kiérdemelte a vb meccset de kár odaadni klitschkónak. valuevet viszont annál inkább. közben dimitrenkó vs povetkin kellene..

» undisputid   válasz erre
    2009-06-23 11:28:23

Kami

Ugyanezt írtam,csak gondolom elsőre a vessző utániakat nem olvastad el!?

» The executioner   válasz erre
    2009-06-23 11:24:52

Hát Povetkinnek szerintem esélye sincs Vlad ellen.
Kicsi is, és annyira nem gyors hogy elkerülje a balokat.
Chambers-szel is megkűzdött és rengeteg ütést kapott, Vlad ellen a felét nem bírná ki.

» mrhoff   válasz erre
    2009-06-23 10:59:35

The executioner!
"Valuev az kemény dió lesz"
Ha bokszolhatnak, akkor sima meccs várható, ha nem, akkor felesleges az esélyek latolgatása.
Egyébként tény, hogy szemétség amit Sauerland művel.

    2009-06-23 10:55:37

Ha a hétvégi formát nézem, akkor Valuev olyat fog borulni, mint még soha. Sajnos perpill én sem látok esélyt arra, hogy Wladot elkapja valaki. :(

    2009-06-23 10:55:28

Greg! Egyetértek veled. A lépegető exkavatornak semmi esélye sincs.
A megmérettetés igen jó lenne. Már csak azért is, mert egyesek méretre osztják az esélyeket. Végre pont kerülne a mondat végére.

    2009-06-23 10:45:03

Mindenképpen érdekes lenne a Vova vs. Valuev meccs, már csak azért, hogy mit csinál az ukrán, ha kivételesen magasabb nála valaki. Bár szerintem nagyon csúnya Valuev verés lenne.

Povetkint jól felfuttatták, de rutin szempontból nagyon el van maradva. Donald, Estrada, Sykes, Byrd és Chambers ütőereje kb. Darchinyanéval vetekszik, így nem nagyon lehet hozzászokva olyan találatokhoz, amiket Vova kioszthat neki egyrészt, másrészt, meg ezek miatt a riválisok miatt teljesen leszokott a védekezésről, ez pedig szintén nem az ő malmára hajtja a vizet. Ügyes, technikás bokszoló, de szerintem nagyon vissza fog ütni nála ez az óvatos menedzselés.

    2009-06-23 10:33:03

"El vagy te varázsolva.Valu a fasorba sincs."

Kami,ez kinek szólt?Mert senki nem írt olyat,hogy Valu akár egy halovány problémát okozna Klitschkoéknak!Csak arról volt szó,hogy nehéz dió lesz meggyőzni Sauerlandot,hogy belemenjen!!!
Povetkin pedig szóra sem érdemes:K.O.!

» The executioner   válasz erre
    2009-06-23 10:28:23

http://www.youtube.com/watch?v...

Itt van Povetkin eddigi legnagyobb ellenfelével. Nem nagyon érzem azt, hogy ezzel a robbanékonysággal közelébe tudna kerülni Wladimirnek. És Povetkin ütőerőben sem sok.

    2009-06-23 10:25:26

Egyébként ugye Povetkin nem egy magas nehézsúlyú, ennek ellenére a 17 meccséből csak 7 ellenfele volt magasabb mint ő. De egy sem volt 2 méteres.
Simán kiüti őt sztem Wladimir.

    2009-06-23 10:21:35

Azért ha Valu cikk-cakkban fut, elég nehéz lesz eltalálni... :P

» grabanc   válasz erre
    2009-06-23 10:17:22

Nem tudom, én Povetkinben nem látok sokat...

    2009-06-23 10:12:16

El vagy te varázsolva. Valu a fasorba sincs. Nem egy kategória. Ez olyan, mintha a Trabantot hasonlítanád a Mercédeshez. Feküdni fog, ezt jól jegyezd meg. Ha csak megint nem talál ki valami huncutságot Sauerland, hogy a féltve örzött övük megmaradjon.

    2009-06-23 10:03:30

Nagyon érdekes parosítás lenne. Wova simán kiütne az órias nagy lábú-t.

» matador   válasz erre
    2009-06-23 10:01:47

Povetkin vs Klicsko érdekes lenne. Povetkin nagyon precíz, okos boxoló! Csak hát megint a méret..... De remélem valaki végre megrendíti a Klicsko uralmat!

» man united   válasz erre
    2009-06-23 10:01:25

Valuevet úgy megverné Kilcsek, hogy nem lenne sok dolguk a pontozóknak.
Povetkint szerintem remek boxoló. Szerintem nagy jövő áll még előtte.

» Pablo Escobar   válasz erre
    2009-06-23 09:53:05

Valuev az kemény dió lesz,már Mr.Sauerland miatt!
Povetkin már nagyon készül,ahogy olvasom a nyilatkozatokat!
Nem tudom,hogy a Sau melyiket áldozza be először!
Visszatérni a Schalke stadionba pedig csak Haye-jel lehet!De jelenleg ő Vitalijjal tárgyal!

» The executioner   válasz erre
    2009-06-23 09:32:59
Ugrás az oldal tetejére