×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png 12 meneten keresztül úgy tűnt, hogy az év egyik legnagyobb meglepetésének lehetnek tanúi 2008-12-21 00:07:11 https://www.profiboksz.hu/2008/12/21/valuev-tovabbra-is-vilagbajnok/

Valuev továbbra is világbajnok

12 meneten keresztül úgy tűnt, hogy az év egyik legnagyobb meglepetésének lehetnek tanúi a bokszrajongók szombat este a Nikolay Valuev vs Evander Holyfield mérkőzésen, de a pontozók végül lehűtötték a kedélyeket. A WBA nehézsúlyú világbajnoki övéért zajló találkozót megelőzőn szinte minden szakértő a címvédő Valuevet tartotta egyértelmű favoritnak, ugyanis a 46 éves, korábbi vitathatatlan bajnok Holyfield már évek óta csak árnyéka volt önmagának. A zürichi összecsapás azonban az első pillanatoktól kezdve más koreográfiát mutatott, mint amire számítani lehetett. A remek formában szorítóba lépő Holyfield okos taktikával nem állt meg a szó szerint óriási fizikai fölényben lévő Valuev előtt, és folyamatos oldalirányú mozgással, illetve szórványos, de látványos beugrásból indított akcióival csírájában elfojtotta a bajnok próbálkozásait. Az enervált és tanácstalan Valuev ugyan próbált nyomást gyakorolni a kihívóra, de nem csak külharcban maradt alul, hanem a ritkán kialakuló közeli ütésváltásokból is többségében az amerikai öklöző jött ki jobban. A találkozó közepén úgy tűnt, hogy már csak az lehet a kérdés, hogy Holyfield kondíciója meddig lesz elég, hogy a nem túl acélos Valuev képes lehet-e esetleg egy ko erejű ütéssel betalálni, illetve hogy a bírók függetleníteni tudják-e magukat a hazai pálya lejtésétől. A kihívó nem fogyott el, és a végzetes ütést is elkerülte, viszont Valuev képes volt pár fellángolásra, amivel elvitt több menetet a némileg szorossá váló összecsapás második felében. A küzdelem nem ért véget idő előtt, és a pontozók a helyi publikum heves tiltakozás ellenére 114-114, 116-112 és 115-114 arányú többségi döntéssel Valuevet hozták ki győztesnek, aki ezzel első ízben védte meg címét, és hivatásos karrierje 50. győzelmét könyvelhette el.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

?
:D

» qaz123   válasz erre
    2008-12-27 00:31:08

Zoli74! Oké értem én mit mondasz, de konkrétan te melyik 8 menetet tudtad Valuevnek adni?

    2008-12-22 19:01:34

Szégyen és a gyalázat,amit a pontozók műveltek!Szerintem pl. Chagaev sokkal kevesebbet mutatott Valuev ellen és nyert,mint Holyfield, és neki valamiért mégis odaadták a győzelmet!Csak nem azért mert keletről jön a pénz!?Úgy gondolják hogy amcsi inkább ne legyen bajnok nehézben. Pedig ha valaki nagyon megérdemelte volna ezt az övet akkor az Evander Holyfield!!!Õ az igazi bajnok!Az meg a leszomorúbb,hogy van olyan,aki Valuevet látta jobbnak!Ott komoly gondok lehetnek a hozzáértéssel!

» scofield   válasz erre
    2008-12-22 12:38:54

Miután kihirdették a végeredményt, meglepett Holyfield béketűrése, én arra gondoltam, hogy a helyében ráküldtem volna (most elnézést előre is) egy jó adag köpetet a pontozókra. Nekem emberileg szimpatikus Valuev, de nagyon remélem, hogy fogom látni egyszer kiütve, mert ezt máshogy nem lehet legyőzni. Vagyis, talán igen, Universum által rendezett gálán, Chagaev ellenében...

Amúgy kíváncsi lennék ennek a találkozónak az ütésstatisztikájára, hogy volt-e összesen 50-nél több tiszta találat.

Egyébként lehet akármit mondani, köpködni Klicskóékra, náluk azért nem láthattunk ajándékba kapott győzelmeket.

    2008-12-22 08:52:49

A Rockys feeling nekem is abszolút visszaköszönt. A nagynevű, egykor földkerekség legjobb nehézsúlyúja, az ami bajnok és az új, "félelmetes" (ex)szovjet óriás. A zászlókkal meg tényleg olyan volt, mintha utaltak is volna rá, talán tök véletlenül, akaratlanul. Meg a show (igaz, az Apollonál volt inkább a film elején, James Brownnal, meg beemelkedő szorítóval, itt csak Valuev emelkedett be, hogy aztán vissza- >le-< sétálhasson.) : )
Jó, azért szegény orosz nem egy Lundgren kiállású pali.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-22 00:14:23

sziasztok,ez a tegnapi meccs a profibox szégyene volt szerintem!!! mindent a pénz ural és régen nem arrol szol a show hogy a nézö jol szorakozzon hanem az érintettek(menedzsment,stb.)pénzkereséséröl.szerintem felesleges itt vitázni mert olyan messze vagyunk a valoságtol mint ......!!! de annyit még elmondanék hogy ahogy MADÁR dolgai is állnak visszavonulása után lehet kiteregeti "finoman" a szennyest és akkor talán megértjük belsö szemszögböl, hogy hogy is müködik a profibox a mai világban.

» kiss richárd   válasz erre
    2008-12-21 20:07:16

Ássák el magukat az ilyen senkiházi pontozók. Iskolai tesi tanárnak se venném fel, hogy kispisis focimeccset pontozzon.
7:5 arányban, ami kb 1,5x-ös plussz, nyert nálam Holyfield.
Kib...sztak szegénnyel rendesen. Remélem összejön a címegyesítő Vitalijjal, aztán laposra veri Valujevet is meg Mr.Sauerland-et is...

» qaz123   válasz erre
    2008-12-21 19:39:39

Öregember meg savanyú a szőlő,meg simán tacsra kellett volna tenni....MICSODA? Azt azért tisztázzuk már le az elején hogy itt a legnagyobb bajnokról van szó aki az utóbbi 15évben volt.Lehet itt Lenoxozni aki Világbajnokként vonult vissza,de köze nincsen Holyfiedhez!!! Ja elvesztett 1-2 meccset,párat elcsaltak tőle pl a Lenox ellenit is,ugyogy ennyit erről.46 évesen olyan fizikuma volt mint szerintem még senkinek és olyan jó erőben volt és van mint nem sokaknak lesz ennyi idősen még Klicskoknak vagy Lenoxnak sem! És miért szómoru ez ha 46 évesen ilyen jó?? ha Lenox lenen akkor most itt örvendeznének sokan.Lehet Lenox volt az utolsó igazi nagy világbajnok a szó minden értelmében,de az utobbi 15évben pedig mindent 1bevetve meg Holyfield!!Aki ha mindenkinek nézzük a topp formályát,tehát neki is, mindenkit lezúzott volna az utóbbi másfél évtizedben!Épp ezért mielőtt bárki bármit mond,ezt az embert kritizálni vagy a véleményét kétség bevonni hogy miért boxol vagy mit miért tesz ennyi idősen is ahhoz túl kevesek!!!

    2008-12-21 19:32:53

Nem olvastam el a hsz-eket (majd lehet ez után, ha lesz időm), így fogom leírni a véleményem, de biztos vagyok benne, hogy lesz sok hasonló. Úgy vélem Holyfieldet ismét csúnyán meglopták. A jelenlegi világbajnokok közül Valuevet neki találták ki ahhoz, még egyszer valóban világbajnok lehessen. Az a baj, hogy ezt a szerencsétlen cirkuszi óriást fújolta mindenki, pedig ő nem tehet róla, hogy a meccs végén fújtatva megkönnyebbülő Sauerland és díszes brancsa gusztustalan módon védi őt. Valuev nem pontoz, nem tehet róla, ő csak pénzt keres, ahogy tud. Egyébként kezdem belátni, hogy emberileg valóban nem egy unszimpatikus figura. Ezért sajnálom...
De Holy apót viszont sokkal jobban. Szégyen ez az egész. Nem akartam hinni a szememnek és a fülemnek. Eljátszottam a gondolattal, hogy milyen arcátlan szitu lenne ha megint kihoznák Valuevet, mint már máskor, de arra gondoltam mosolyogva, hogy ezt úgy sem merik megtenni. Tévedtem.

» Nikike   válasz erre
    2008-12-21 19:17:44

Zoli...
Ugye nem akartál Evander-ből Vasquez-t faragni?! Mert Csagajev sem azzal nyert, hogy felvállalta volna Valu-t...

» grabanc   válasz erre
    2008-12-21 19:02:26

Amikor a második pontozó 116-112-es értékelését megmutatták,biztos voltam benne,hogy Holyfield nyert.Gondoltam,ennyivel nem hozhatják ki Valujevet győztesnek..........Hát itt nagy patkányság történt!

    2008-12-21 18:30:16

Hát nekem a medvével semmi bajom, de bármelyik klicskó simán kiüti 8 meneten belül ! Sanders meg 3-an belül ütné ki ha még bokszolna !

Ja Zoli 74-nek :)

Haye mi csinálna vele ????? Ha Holly ezt csinálta ???

» udvari   válasz erre
    2008-12-21 18:19:45

A korábbi hozzászólásokat olvasva sokadikként csatlakozom azokhoz, akik régóta néznek bokszot, olvassák a hozzászólásokat, de csak most regisztráltak. Mindenkit üdvözlök!
Nálam az első öt menet Holy apóé volt, jól mozgott oldalirányban, a beugrásaival elért egy-két látványos találatot, amelyre Valuev-nek nem volt válasza.
Egyszer a meccs közepe táján mutatták is Wilfried Sauerland arcát, tiszta ideg volt.
Ezután Holyfield mozgása egy kissé lassult, néha meg-megállt az óriás előtt, aki a bal jab-ekkel el-elérte, illetve NV igyekezett két-három ütést indítani a szimpla balegyenesek mellett. A hatodik menettől hiányoltam Holyfield eredményes beugrásait, a menetek kiegyenlítettebbé váltak, teljesen szubjektív dologgá vált, hogy a néző (és a pontozó) kinek adta meg. Az utolsó két menetet viszont - szerintem - EH hozta (átlendülhetett a holtpontján) így szűk, de határozott előnyt vártam a pontozóknál. Tény, hogy „agyon nem verte” a világbajnokot, de (nálam) 7 menetet simán elvitt (115-113-ra). A kihirdetett eredmény viszont teljesen meglepett, az okok nyilvánvalóan túlmutatnak ezen a meccsen (NV visszavágója Chagaev-vel, pénzes buli valamelyik Klicsko-val, Valuev, mint látványosság, stb.) Bocs a hosszú beírásért, így sikerült az első!

    2008-12-21 18:15:01

mocskos csicksa egy nép....rühellem rühellem undoritó férgek...nevetséges pffff

» Capture   válasz erre
    2008-12-21 17:08:23

Értem zappa, de szinte semmi hajlandóságot nem láttam Holy apóban azzal kapcsolatban, hogy emeljen a tempón, szinte könyörögtem már neki a tv előtt, hogy üssön többet, de nem... Szerintem a pontozók is úgy látták, mint én, azaz hogy Holy végig csak "menekült" Nico elől, és ezt ők sem díjazták. Vártam, hogy közel megy hozzá, megsorozza, üti ahol éri, de hiába, inkább keringőzött vele... : ) Párszor odapancsolt ugyan neki, dehát ezzel nem ment szinte semmire. Ezt az óriást addig kell ütni, míg ki nem fekszik, nem értem miért nem fogják ezt fel az ellenfelei... Bergeron egyszer eltalálta Valuevet egy nagy ütéssel, amitől Nico meg is ingott rendesen, de mégse tudta lefiniselni őt, de legalább megpróbálta... Jó elhiszem, hogy ha folyamatosan ütné valaki Nico-t, akkor hamar belefáradna, dehát látjátok, hogy táncikálással nem mennek sokra ellene...

» Zoli74   válasz erre
    2008-12-21 16:36:49

miaz hogy megóvják? mit óvnak meg? boxban nincs ilyen...Ez marad az eredmény, csaltak ugyan, de minden csoda 3 napig tart...

    2008-12-21 16:29:37

Én ma néztem meg a meccset nyugiban, az eredmények ismeretében, de amennyire lehet figyelmen kívül hagyásával. Én azt mondom, hogy Holyfield nyert, szerintem főleg az utolsó 6 menetben, de szerintem is nagyobb csalás volt a Donald elleni meccs. A döntetlent még akár el is lehetne fogadni, de a Valuevet kihozók nem tudom mit és miért láttak. Nálam 4 ponttal nyert az amerikai és kb 4 menetet érzek mindkét irányba pontozhatónak...

    2008-12-21 16:27:03

Zoli74, olyan értelemben lehet hogy szoros volt a meccs, hogy amelyik meneteket Holyfield elvitte, azokban sem csinált túl sokat ő sem. Azzal egyetértek, hogy kb 3-4 ütéssel ütött többet azokban a menetekben is.
De ha Valuev nem találja el, ő meg eltalálja 3-4szer, akkor azért azt a menetet be lehet húzni neki. És ha így végignézed, azt kapod, hogy 7-8menetet Holyfield nyert. És ilyen értelemben már nem volt szoros a meccs. Pontozásban nem volt szoros!

Vagy nézd meg esetleg Valuev szemszögéből, és keresb meg azt a 8 menetet amit megnyert az orosz, mert 2 pontozó úgy látta hogy 8-at Valuev nyert!
Holyfield gondolom ésszel úgy gondolta nem kockáztat, pontosan tudta, hogy több menetet hozott mint amit elvesztett, és ezért nem pörgette túl a dolgot. De végig az volt az érzésem, és meggyőződésem, hogy ha tudja hogy ez kevés lesz a győzelemhez tudott volna még emelni a tempón. Ellentétben Valuevvel.

    2008-12-21 16:17:50

Jó most felhozhatunk 40 meg 40 példát mind a 2 esetre, de láttunk már olyat, hogy ilyen teljesítmény nem volt elég...

» Miskolci   válasz erre
    2008-12-21 16:12:21

Mint ahogy Darius sem lett (cseppet sem) tönkreverve Gonzi ellen... csak eldöntetett egy meccsen, hogy ez itt a váltás ideje...

Vajon fighter (apafej) olvasta az előző hozzáhörgésem?!

» grabanc   válasz erre
    2008-12-21 16:10:36

"Úgy sajnálom Holyfieldet :-))))) Öt asszony, 11 gyerek, 120 szobás kastély, sárga Ferrari .... :-)))))
Szerintem, ő pontosan tudja mi, miért történt tegnap este :-))))"

Szerinted ha bunda lett volna, akkor felkészülne ennyire egy bokszoló? Látszott, hogy meg akarja mutatni. Plussz ha nyer az még több pénzt hoz neki, mivel újra felkapják. Reklámok, stb..

» Molnár János   válasz erre
    2008-12-21 16:10:07

Hát még szép, hogy mozgott egész meccsen, Valuev 1-szer ütötte meg igazán tisztán akkor kicsit bele is szédelgett a táncikálásba. Én úgy látom, hogy Evander többet és tisztábban ütött, bár Valuev fel se vette azokat a bombákat. Úgy gondolom, hogy azért ez várható volt, a bajnokot (főleg ha német istállónál van) nagyon meg kell verni, hogy elvegyék az övét és Nicolai azért nem lett megverve, ennek ellenére én megóvnám a meccset.

» Miskolci   válasz erre
    2008-12-21 15:58:33

Köszi Monzon. : ) Igaz én sosem írtam, hogy nagyon értenék a bokszhoz, én csak azt írtam le, amit tapasztaltam tegnap este.
Szerintem az nem igazán nevezhető boksznak, ha valaki előtt folyton ugrálok, eltáncolok előle, illetve körbetáncolom folyamatosan, majd csak elszédül előbb-utóbb az ellenfelem, és néha menetenként odapancsolok neki párat... Holy apó ezt csinálta végig, bár párszor elismerem egész jól eltalálta Nico-t, bár azok neki meg sem kottyantak, mert nem volt bennük elég erő. Ezzel szemben Valuev ütött pár olyat, amitől az öreg kissé meginogott, még ha nem is látványosan. Amúgy én tulajdonképpen semleges nézőként ültem le a tv elé megnézni a meccset, de azért egy ici-picit Holy apónak drukkoltam inkább, mégis a végén úgy láttam, hogy Valuev nyert, még ha csak 1,5 hajszállal is... : ) Mondom minden elismerésem az öregé, hogy 46 évesen ilyen friss volt, de hogy ő itt nagy fölénnyel nyert volna, hát nem tudom... Szinte biztos voltam benne, hogy Nico-t hozzák ki győztesnek, mert számomra annyira egyértelmű volt az egész, ezért lepődtem meg a reagálásokon.
A De la Hoya vs. Sturm valóban óriási csalás volt, de nem értem, hogy ezt a meccset hogyan lehet ahhoz hasonlítani... Igen az nekem is feltűnt, hogy egyikük sem volt túlságosan fáradt utána, ez is azt bizonyítja, hogy milyen gyenge meccs volt, és egyikük sem adott ki magából mindent... Valuev se ütött sokat, de Holy apó sem vitte túlzásba. Egy csomószor mondogattam is meccs közben, hogy: üsd már meg Holy, de nem, ő csak táncikált legtöbbször... Valljuk be Nico gyakorlatilag kiüthetetlen a hatalmas termete miatt, bár én is örülnék neki, ha valamelyik Klicsek kifektetné majd...

» Zoli74   válasz erre
    2008-12-21 15:53:14

Ráadásul nem is olyan pontozhatatlan menetek voltak ezek. Nem az volt, hogy mindketten találtak sokat, és különböző felfogásból lehet értelmezni stb stb. Itt volt jópár olyan menet, ahol egyszerűen Valuev gyszer sem talált. Holyfield pedig ha nem is sokszor, d taktikusan párszor igen, hogy vigye a menetet. Felháborító.

Egyébkélnt, nekem is az volt az érzésem, hogy kár hogy még ez a 46 éves Holyfield is jobb eséllyel küzdhetne meg Wladimir Klicskoval, mint mondjuk az utóbbi 3 kihívója....Mert nem szarna be tőle, és rutinos, és egy egy szikrára még zseniális.
Ti nem így gondoljátok? Nem mondom, hogy legyőzné Klicskot, de esküszöm több esélye lenne rá mint Rahmnannak, Thomsonnak vagy a hasonló bunyósoknak.

    2008-12-21 15:24:28

"Meccs után Valuev meghajolt Evander előtt (vagy rosszul láttam, esetleg félreértettem a mozdulatot?)"

bandi... szerintem jól láttad, csak épp Evander nem volt vevő rá és inkább ott hagyta... itt derült ki (számomra), hogy csalódott az eredményt illetően... és ez valszeg nem is Valu-nak szólt.

» grabanc   válasz erre
    2008-12-21 15:19:20

Úgy sajnálom Holyfieldet :-))))) Öt asszony, 11 gyerek, 120 szobás kastély, sárga Ferrari .... :-)))))
Szerintem, ő pontosan tudja mi, miért történt tegnap este :-))))

» fighter   válasz erre
    2008-12-21 15:14:47

Most néztem meg... szó se róla izgultam, természetesen Evander-ért. Lehet, hogy picit nagyítottak Tocsáék a meccs alatt a teljesítményén, de...
Taktikája gyorsan kiderült, amit szinte maradéktalanul meg is tudta valósítani! Talán Csagajev valamivel többet vállalt be, de szerintem ez is elég kellett volna legyen egy Valu elleni győzelemhez...:(
Az orosszal semmi bajom, de ezek a judge-ok???!!!
Bizony EVANDER HOLYFIELD megérdemelte volna, hogy legalább még egyszer a (képzeletbeli) dobogó legfelső fokára állhasson... nagyon sajnálom az "öreg"-et.

» grabanc   válasz erre
    2008-12-21 14:59:30

115:114...gratulálok.
Annyira tudtam, hogy úgyis elcsalják, és mégis elhitettem magammal a végén, hogy ilyen különbséget nem pontozhatnak el.
Nagyon remélem, hogy az ügynek nincs vége, mert ha ennyi az egész, akkor innentől még gusztustalanabb, gerinctelen módon fognak pontozni mindenhol. Ha meglehet egy ilyet büntetlenül csinálni, akkor semmi értelme az egésznek.
Hattonnel értek maximálisan egyet, ezt a műszart etetik az emberekkel, és mindenki boldog...cirkusz...
Sauerland a legnagyobb csaló...hogy megjátszotta, hogy ideges, mert nem tudja, kit hoznak ki a pontozók...
Sztrego mondta meg a frankót:
"Sauerland már az eredményhirdetés előtt pironkodott a tuti eredmény miatt."
...telitalálat.:-(

» IMiKeT   válasz erre
    2008-12-21 14:33:20

Holyfieldet most meglopták! Remélem megóvják!

» Shaham   válasz erre
    2008-12-21 14:21:05

Hoyfield pontosan azt bokszolta amit kellett és amivel nyerni lehetett.Mindezt játszi könnyedséggel erőlködés nélkül.Volt 3-4 menet amit Valuev elvitt,de ezt a meccset Holyfield nyerte kivéve 3 ember kivételével valószinű mindenki így gondolja.Ez több mint dühítő..

» el diablo   válasz erre
    2008-12-21 14:16:03

Sajnálom, Holy apót nem hittem, hogy lenne esélye, pedig ezt a meccset szerintem is simán hozta.

» Miskolci   válasz erre
    2008-12-21 14:04:48

"Az igazi kontrabokszolók majmot csinálnak az ellenfélből, nekifuttatják a kötélnek, stb" ezt csak olyan ellenfellel lehet megtenni aki mozog labon, Valuev ilyet nem csinal, ha erre is kepes lenne kiutne mindenkit.

» szabinar   válasz erre
    2008-12-21 13:34:48

"jogos de tisztességes vereségnél jobban fáj az érdem nélküli győzelem" - ez igaz de jobban is fizet ami enyhiti a fajdalmakat :)

» szabinar   válasz erre
    2008-12-21 13:32:18

áááá, az ismétlést nézve mérhetetlenül szomorú és kiábrándult vagyok.... tempóból beugrás-bal horog-körlehajlás-jobb horog..... a hőskort idéző, gyönyörű munka, hibátlanul dolgozott az öreg! a behemótnak fogalma nem volt, h mi történik körülötte....

» arrogant   válasz erre
    2008-12-21 13:19:30

Nem az emberrel van a baj, hanem a körülményekkel. Nekem Rocky IV, és VI érzésem volt közben. Az erkölcsi győzelem magasan Holyé az tuti. Ja, a tényleges is, de hát ilyen a boksz ugye...Sajna...

» Molnár János   válasz erre
    2008-12-21 13:15:14

Hát én nem úgy láttam, hogy Valuev irányít. Állt középen, és forgott Holy után. Jó, hogy ilyen bunyónál ő van középen :) Mást nem is lehet vele csinálni, mint ezt. Chagaev ellen is ez volt nagyrészt, mégsem kérdőjelezte meg senki, hogy ott kikapott Valuev. Az óriás nagyrészt akkor ütött, amikor Holyfield akarta, hogy üssön. Igen nagy százalékban az történt a ringben, amit az öreg akart. Nagyon fasza kondiban volt szerintem. 46 évesen ezt így, ennyi kemény meccs után végigmelózni... Tényleg érdemtelen Valuev győzelme, pedig emberileg nekem is szimpatikus.

    2008-12-21 13:12:35

Bumbum

Ezekszerint Erdei nálad nem sok meccset nyerhetett...
Te valamit nagyon félreértettél, mert ezt a sportot találatra játszák és nem arra, hogy ki hol ácsorog többet. Való igaz, hogy egy kérdéses -értsd hasonló találati arányú- menetet eldönthet az, hogy melyik bokszoló a kezdeményezőbb, vagy ki vitt be több hangsúlyos ütést, de ebben az esetben én semmiképpen nem nevezném Valuevet kezdeményezőnek csak azért, mert a ring közepén forogva próbált rájönni, hogy merre van az öreg, a hangsúlyos ütésekről meg ne is beszéljünk...

» deniro2   válasz erre
    2008-12-21 13:05:25

Bumbum,szerintem olvasd el mégegyszer mit írt Erwin.

    2008-12-21 13:02:40

Masutatsu Oyama "jogos de tisztességes vereségnél jobban fáj az érdem nélküli győzelem"

    2008-12-21 13:02:16

Ezek szerint Valuevet soha senki nem győzheti le mert ő lesz a ring közepén?! Mert egy 140-150 kg-os embert Vitali és Wladimir sem fog tudni irányítani erőből! A többiek pedig mind kissebbek és gyengébbek náluk is!

    2008-12-21 12:52:54

Azt a tényt itt a leginkább hozzáértőnek számító Erwin sem vitatta, hogy a profibokszban pontozási szempont: ki uralja a ringet?

A részleteken lehet vitatkozni, hogy ki mit ért alatta, de az lesarkosítva sem áll meg, hogy ennek alapján a kontrabokszot űzők sohasem nyerhetnének. Az igazi kontrabokszolók majmot csinálnak az ellenfélből, nekifuttatják a kötélnek, stb. aztán ők is befodulnak középre, jelezve, hogy ki az úr, meg tényleg sokkal többet is ütnek.

A hozászólásommal nem az volt a célom, hogy 1-2 a 100 ellen mindenkit kioktassak. Csupán arra szerettem volna ráirányítani a igyelmet, hogy nem volt ez olyan egyértelmű és nem volt akkora a csalás, amekkorának itt sokan beállítják.

Számomra szimpatikus ez a szerencsétlen, behemót Valujev, aki hatalmas nyers erőt kapott a természettől, ügyességet és fürgeséget viszont keveset (ki szeretne ilyennek születni?...!!!), s mégis megállja a helyét. Mert az alázatával és a szorgalmával megtanulta, hogyan kell az erőt használni (ahhoz is kell ész).

» Bumbum   válasz erre
    2008-12-21 12:44:49

Ez egy vicc!
Elkezdek aláírást gyüjteni, hogy egy tv társaság se vegyen sauerlandos közvetítési jogokat!

» emondeo   válasz erre
    2008-12-21 12:28:02

Nem Valuevvel van bajom, ő egy jó ember és nem túl jó boxoló, akinek hihetetlen erős menedzsmentje van. Meccs után Valuev meghajolt Evander előtt (vagy rosszul láttam, setleg félreértettem a mozdulatot?). Nekem az volt a meccs legnagyobb jelenete.

» bandi78   válasz erre
    2008-12-21 12:16:24

Sokszor előjön, hogy a régi nagyok mit csináltak volna a mai mezőnyben. Holle apó most megmutatta. Egyetlen pillanatig nem éreztem úgy, hogy "tele lett volna a nadrágja". Sőt, volt pár szép pillanat, amikor kőkeményen ütötték egymást és ezt is bevállalta simán. Egy csúcsformában levő Hollyfield simán nyugdíjazta volna Vlagyimir Klicskót, de még a tegnapi 46éves Real Deal is sokkal több gondod okozna neki, mint bármelyik mostani kihívója (lehet le is győzné, mert a jabek lehet, hogy a levegőt találnák el :)).

Undorító volt, amit tegnap a pontozók műveltek. Asszem ez kvázi a jelenlegi nehézsúly hivatalos temetése volt...

MAXIMÁLIS RESPECT HOLLYFIELDNEK!!!!!!

» bandi78   válasz erre
    2008-12-21 12:14:18

"Ne felejtsétek el, hogy a profibokszban külön pontozási szempont: ki uralja a ringet? A ringet az uralja, aki folyamatosan középen áll, nem hátrál, nem menekül. Ebből a pozícióból pedig Valujevet nem lehetett kibillenteni."

A ring uralása. Nálam ez a kifejezés nem azt jelenti, hogy a bokszoló áll középen, és szemmel veri a másikat, meg közben kap is jó pár ütést. Ha ez nagyon lesarkosítom, akkor ebből kiindulva a kontrabokszolók nem nyerhetnének meccset soha.

A meccs feléig Valuev azon kívül, hogy próbált forogni Holyfield után, nem tudott mást csinálni. Holyfield lehet, hogy 46 éves, és már közel sem a régi, de annyira még mindig jó, hogy taktikában bőven fölé tudjon nőni egy Valuev kaliberű bunyósnak. Az orosz egysíkú, lassú, és lábon enyhén szólva sem egy Fred Astaire. Valuev a gyenge lábai miatt mozgásból nem tud jól ütni, és csak akkor képes a pontos és erős ütések kivitelezésére, ha stabilan meg tud állni, és ki tud támasztani. Holyfield pedig ez felismerve mozgott folyamatosan mindkét irányba, és nem adott lehetőséget az orosznak arra, hogy szó szerint beleálljon az ütéseibe. Ha pedig ütött, vagyis ütni próbált, akkor Holyfield leforgott a kezéről, és párszor jól meg is kontrázta, majd újra lelépett a veszélyes ütőtávból, vagy ha lassan tudott utána lépni Valuev, akkor a kezét megkerülve közel lépett, és megelőzte. Nem ütött sok kombinációt, de valószínűleg az ilyen akciókban benne lett volna a veszély, hogy ott ragad Valuev ütőtávjában, és belenéz egy bombába.

Visszatérve kicsit a ring uralására. Azért ez a sportot első sorban ütésre és találatokra játsszák. Elvben lehet menetet nyerni úgy is, hogy az adott bunyós nem talál, de közben tökéletesen védekezik. Willie Pep képes volt ilyenre, de hogy Valuev jól védekezett volna…

„Hiszen szinte végig csak ugrándozott, eltáncolt, szaladgált, menetenként ütött max. 4-et vagy 5-öt, és azok között is csak pár volt viszonylag nagy ütés...”

És Valuev hányszor talált? Több hangsúlyos, vagy pontos ütése volt, mint Holyfieldnek? Többet tett a győzelemért, vagy aktívabb volt bármilyen téren is? Szerintem nem. Tehát ha valaki egy menetben csak párszor talál, míg a másik még ennél is kevesebbszer, akkor elég nyilvánvaló, hogy ki volt a jobb.

Kozihoz csatlakozva én maximum 4 menetet tudtam Valuevnak adni, mindezt úgy, hogy a necces meneteket is az orosz javára írtam be, és még így is simán kikapott nálam.

Elkeserítő volt amúgy ez az egész. A nyilvánvaló részrehajlás, és az is, hogy valaki 46 évesen képes lehet beleköpni egy világbajnok levesébe. Sajnos szerintem ez a meccs is csak a nehézsúly szegénységi bizonyítványát és gyenge színvonalát bizonyítja.

    2008-12-21 12:03:22

A taktika és a kivitelezés is tökéletes volt Holynak a győzelemhez,de ez nem volt igazi világbajnoki meccs.Kesztyűztek egy jót az öreg jobb volt és kész.Nagyon fáradtnak sem tűntek a végén és a ringsegédeknek sem volt dolguk a sebek,duzzanatok kezelésével.Amikor legongatták az utolsó menetet és Valuev tisztelet tudóan meghajolt Holy felé, megegyeztünk a többiekkel hogy minimum három-négy ponttal veszített az óriás.Aztán amikor gyanúsan elhúzódott a pontozólapok értékelése,és Sauerland futkározni kezdett mint egy mérgezett egér,azt mondtam hogy "Figyeljétek meg,pofátlanul kifogják hozni döntetlenre!".Aztán Buffer bejelentése után nekem is leesett az arcom!Mindig tanul az ember!A pofátlanságnak nincs határa!Így Holyfield világbajnoki álmai végleg dugába dőltek,de akkor is egy legenda marad!
Még megjegyezném hogy aki a közvetítést rendezte nem volt a hivatása magaslatán!A mérkőzés alatt sokszor csak a bíró vagy Valuev hátát lehetett látni.Ilyen rossz kameraállásokat és vágásokat már régen láttam!

» ogreface   válasz erre
    2008-12-21 11:56:44

drukker,én meg pont azért várom a Valuev-Wladimirt,mert ott épp az ukrán nem lesz végre fölényben.De nem akarok itt most egy lavinát inditani.

Niko fikázásával annyira nem értek egyet,mert az utobbi idöben szerintem jol boxolt.Nem fogott,szabályosan küzd,és vannak jo kombinácioi is.Volt mikor a lábmunkája is meglepö volt.Én jobban élvezem a boxát mint pl.Wladimirét.

Ezen a meccsen tanácstalan volt.Holy nyert!

    2008-12-21 11:52:38

Nyugodtan nevezhetjuk az evszazad csalasanak mert a 21.-ik szazadban meg a nemetek sem csaltak eddig EKKORAT.

» szabinar   válasz erre
    2008-12-21 11:40:40

Zoli74
Azért a Klicskó-Lewis meccset ne hasonlítsuk ehhez a bunyóhoz. Ott két valódi bokszoló volt a ringben (bár kétségtelen hogy Lennox sokkal technikásabb) itt csak Holi.
Egyébként erről a meccsről: Holi nyert, ehhez nem férhet kétség. Nem vitatom, hogy ma már jó néhány nehézsúlyútól kikapna, de most gyönyörűen bohócot csinált az orkból, aki sohasem volt, és soha sem lesz bokszoló. Holi pedig az volt, s nem is akármilyen. Külön elismerés illeti Holit, hogy 46 évesen ilyen kondiban van, s ilyen produkcióra képes.
Az orkot pedig csak a pályafutása végén (vagyis amikor már mindent pénzt kiszedtek belőle) engedik össze a Klicskókkal, mert bármelyik megeszi. Ott ugyanis már nem lesz olyan nagy a súlyfölénye.

» drukker   válasz erre
    2008-12-21 11:33:20

Floyd Peterson valóban 1 nulla a stilusa nem volt látványos technikai tudása meg aztán semmi főleg a mostaniakhoz képest... :D ne haragudj de ilyen marhaságot,hogy lehet leirni 1nagy bajnokról

» Monzon   válasz erre
    2008-12-21 11:27:08

Monzon:DD
Ne bántsátok Valuevet!Õ tehet erről legkevésbé!Csinált ő már nagyon jó kis meccseket.
Holy fantasztikus volt!Gyönyörű tiszta találatokkal operált.Ez egy jó nehézsúlyú meccs volt!
Valuev ellen ezt meg lehetett csinálni.Holy nem adta meg magát egy elképzelés nélküli bunyóval,mint amik a Klicskó ellenfeleket jellemzik.
De ha már így alakult,akkor tényleg legyen Valuev-Klicsko!!

    2008-12-21 11:23:15

Én nem láttam a meccset még. Viszont idecopyznék egy cikket a "boxingtalk.com"-ról, kommentár nélkül.

VALUEV GETS EARLY CHRISTMAS PRESENT AGAINST HOLYFIELD
By Ray O. Campbell Jr

Three judges in Switzerland denied four time heavyweight champion Evander "The Real Deal" Holyfield his hard earned opportunity to become the first five time heavyweight champion and the oldest heavyweight champion in the history of boxing. Boxingtalk's Ray Campbell scored the fight 117-111 Holyfield. American commentator Al Bernstain scored the bout 118-110 in favor of Holyfield. Valuev, who didn't appear to be himself throughout the fight, escapes with the controversial victory and will likely unify the titles with a Klitschko brother later this year

    2008-12-21 11:22:29

Zoli74-nek valahol igaza van ám! Sajnos értékelhetetlen volt a meccs. Nem volt ez egyértelmű Holyfield győzelem, csak a közvélemény annak örült volna jobban és mindenki neki szurkolt. Nagy csalódás volt. Egy-két nagy ütéssel nem lehet meccset nyerni.

» vityus   válasz erre
    2008-12-21 11:21:24

A furcsa az, hogy még sokan meglepődnek az ilyeneken. Amikor a névtelen senki bírók a meccs elején bemutatásra kerültek, kb. lehetett tudni a kimenetelt, azzal, hogy akkor még nem lehetett tudni, hogy szükség lesz a boritékopció lehívására.
Holy nyert, igaz azzal is egyet tudok érteni, hogy az ő teljesítménye sem érdemelt semmit. Kár volt ezért az egészért és pláne kár volt erre egy órát szánni az életemből.
A furcsa az, hogy én nem vagyok nagy károgó a nehézsúllyal kapcsolatban, voltak ennél szerintem rosszabb periódusok (Dempsey és Louis közötti időszak, vagy akár Patterson regnálása), de ez a meccs sokmindent megkérdőjelez. Valuev papírbajnok, világbajnoknak hívni szánalmas és gyomorforgató.

» Boniek   válasz erre
    2008-12-21 11:20:43

Hát Én is üvöltöttem mérgemben ! Holly Apó legenda és felháborító, hogy ellopták az ötödik megérdemelt címét !

» udvari   válasz erre
    2008-12-21 11:20:34

Zoli74. Nem is kéne érteni a boxhoz, hogy ezt nem így lásd.

» Irgumburgum   válasz erre
    2008-12-21 11:17:28

Felháborító bunda volt az egész. Azzal egyetértek, hogy nem volt méltó egy profi mérkőzéshez az iram. Inkább egy kesztyűzés volt. Viszont ebben Az öreg sokkal jobb volt. A szörny egy teljesen alulképzett mi a szart keres ez ringben? Cirkuszba való látványosságnak.

» Irgumburgum   válasz erre
    2008-12-21 11:13:15

Nem kell meglepödni Zoli74 1szerüen nem értesz a bokszhoz ennyi...

» Monzon   válasz erre
    2008-12-21 11:07:04

Meglepődéssel olvasom a hozzászólásokat, mert szinte mindenki csalásról beszél... Vagy lehet, hogy én meg BumBum más meccset néztünk? : )
Félreértés ne essék, minden tiszteletem Holy apóé, hogy ennyi idősen is fitt tudott végig maradni, de tegnap nem tudom, hogy mivel győzött ő sokak szemében... Hiszen szinte végig csak ugrándozott, eltáncolt, szaladgált, menetenként ütött max. 4-et vagy 5-öt, és azok között is csak pár volt viszonylag nagy ütés... Nem vagyok Valujev rajongó, de nálam még ha csak egy hajszállal is, de ő nyert, vagy max. döntetlenszagú volt a dolog. Ez nem volt boksz, amit ők csináltak ketten, az egyik /Valuev/ tulajdonképpen végig csak arra várt, hogy a másik támadjon, míg Holyfield meg csak kerülgette őt, mint macska a forró kását... Kis túlzással azt is mondhatnám, hogy az egyik nem tudott, míg a másik nem akart bokszolni... Azzal viszont egyetértek, hogy kéne egy visszavágó Amerikában, és aki ott győz, az az igazi győztes. Ez a tegnapi dolog számomra kb. ugyanolyan volt, mint a Vitalij vs. Lennox meccs, azaz szinte értékelhetetlen volt, mintha meg se lett volna tartva... Ott is kellett volna egy visszavágó, meg itt is kéne, de félő, hogy itt se lesz... Mindig azt mondogattam meccs közben, hogy: na most támadd le Nico-t Holy apó, de nem, az csak táncolt meg rugózott a ringben, alig akart támadni... Elnézést kérek tőletek, amiért én máshogy láttam a dolgokat, nem akarok senkit sem megbántania véleményemmel, de egyszerűen értékelhetetlen volt ez a tegnapi meccs a számomra. És a legfőbb tanulságnak azt vonom le belőle, hogy ilyen gyenge produkcióval sem Valuev-nek, sem pedig Holyfield-nek semmi keresnivalója nincs a boksz sportágban, pláne abszurd dolognak tartom, hogy ők ketten világbajnoki címért bokszolhattak...

» Zoli74   válasz erre
    2008-12-21 11:01:33

No megnéztem most már én is a meccset, nagy szemétség volt elvenni a történelmet Holyfieldtöl mert ezt bizony simán megnyerte nálam is (még akkor is ha a Foreman elleni Moorer nagyságrendekkel jobb bunyós volt mint amilyen Valuev valaha is volt/lesz). Sauerland a legnagyob boritékos ember, és a felmerült kérdésre, hogy melyik volt az elmúlt évtized legnagyobb csalása tuti nála kell keresgélni. Szerintem a Valuev v Donald egyébként, ha jól emlékszem ott kb 2 menetet nyert az orosz (vagy 1?), itt talán 4-et is sikerült neki. Ebben a bizniszben tényleg az a szomorú, hogy most mindenki fel van háborodva, hogy mekkora csalás volt, de pár év múlva ugyanugy elsiklik felette az egyszeri boksznéző, mint már most a Donald vagy a Ruiz elleni meccsen.

    2008-12-21 10:36:43

Bumbum

nézz inkább agyaggalamb lövészetet, ezt az ökölvívást nem neked találták ki.

» arrogant   válasz erre
    2008-12-21 10:26:02

azt hiszem Calzaghe-nak igaza van, a profi ökölvívás egy haldokló (ha már nem - morálisan biztosan - halott) sportág..............

» arrogant   válasz erre
    2008-12-21 10:22:00

BumBum!
Naná hogy középen volt a ringben mert lépni se tudott a nagy súlyától
Meg áruld el melyik 100 kilós áll le verekedni egy 140 kilóssal a ring közepén?
Ez egy tökéletes taktika volt és nyert is vele Holy.

» Vlagyi   válasz erre
    2008-12-21 10:16:11

BumBum!

tehát aki mértanilag a ring közepén áll és forog az uralja a ringet?

    2008-12-21 10:12:24

A tegnapi torony magas esélyes!

    2008-12-21 10:06:20

Ha már csalás meg bunda... azért a De La Hoya vs Sturm-ot se felejtsük el! Ott előbbi bunyósnak drukkoltam az első pár menetekig, aztán az eredményhírdetés óta felforrdul a gyomrom... bár ott látszott, hogy őneki is égett a pofája. -.-
Szerintetek melyik mérkőzés győzedelmeskedik az évtized csalása versenyen?

» Beast_Pete   válasz erre
    2008-12-21 10:03:36

Bumbum
a ringet lehet úgy is uralni, hogy elmozgás közben hülyére verem a folyamatosan támadót...ringuralásra nem jár menet, ha nem üt egyet sem, csak kap folyamatosan

» Hatton   válasz erre
    2008-12-21 09:58:45

Ne felejtsd el, hogy nem ez az egyetlen pontozási szempont!! Mondjuk pl. a találatok száma sem mellékes... ott azonban Valuev igencsak alul maradt. Azzal, hogy megállok a ring közepén, összeüttetem magam, néha teljesen meddő támadásokat indítok, értékeltehtő találatok nélkül, még nem nyertem mérközést.... Hatalmas csalás történt tegnap ami beszennyezi az egész profi ökölvívást...

» leslie   válasz erre
    2008-12-21 09:58:08

Klicskóék akkor döntenének jól ha nem vállalnák a meccset. Nincs mit bizonyítaniuk Valuevvel szemben! Szemmel látható a különbség köztük!

    2008-12-21 09:53:53

Ne felejtsétek el, hogy a profibokszban külön pontozási szempont: ki uralja a ringet? A ringet az uralja, aki folyamatosan középen áll, nem hátrál, nem menekül. Ebből a pozícióból pedig Valujevet nem lehetett kibillenteni.

Holyfield teljesítménye nagyszerű, de a ringet Valujev uralta.

» Bumbum   válasz erre
    2008-12-21 09:52:32

Elképesztő, hogy ezt meg merték tenni!! A hányinger kerülget! Nagyon sajnálom Holyt mert okosan, taktikusan bokszolt, ráadásul kondícióját tekintve is fel volt készülve, úgyhogy minden szempontból megérdemelte volna az övet, szemben az ötlettelen, egysíkú és iskolázatlan Valuevvel.
Most elment a kedvem az ökölvívó mérkőzések megtekintésétől egy időre!

» leslie   válasz erre
    2008-12-21 09:49:02

Larsent is ,hogy taccsra tették azzal ,hogy elcsalták a meccsét Ottke ellen..

» Monzon   válasz erre
    2008-12-21 09:48:31

Mar tenyleg nevetseges amit muvelnek ezek a pontozok. Kivancsi lennek Koko velemenyere. Minden az uzlterol szol. Eloszor Ruiz, most Hollyfield. Rohej az egesz pontozas amivel azt a nagy cirkuszi gyokeret nyomjak............

    2008-12-21 09:45:49

Holyfield nyert azon a mérközésen, csak a pénzaz tényleg nagy úr, mert a valuev- chagaev mérközés sokkal nagyobb pénzt hozna wba-nak, de biztos bunda ez az egész, hoyfield nyert és megérdemelten, csak hát ilyen világot élünk.

    2008-12-21 09:41:42

Valaki azt írta a kommentek között hogy Holy végig csak ugrált a meccsen. Miért, mit kellett volna tenni egy ekkora fizikai fölényben lévő barom ellen?? Holyfield 46 évesen fatasztikus teljesítményt nyújtott. Az eredményhez nem lehet hozzászólni. Ilyen nincs és mégis van...

    2008-12-21 09:41:39

Egyetértek az előttem szólóval. Szerintem is arról szól az egész, hogy Don King akarja a Klicskó-Valujev meccset, márpedig egy öv nélkül a Klicskókat nem értekelné a behemót. Holyfieldben ellenben nincs sok perspektíva, valószínűleg ha kihozzák győztesnek, akkor visszavonult volna, és Valujev Csagajev ellen bunyózhatott volna az övért. Az olimpián az amatőr boksztól ment el a kedvem, most egy kicsit a profiboksz hallatán is kerülhet a hányinger. Mert persze tudja az ember, hogy ez mekkora üzlet, de mégis rossz ilyen leplezetlenül meglátni.

    2008-12-21 09:37:45

Hitelesség. Valuev nem hiteles bajnok, sokan, én sem tartom annak. Ahogy eddig, a jövőben hatványozotabban kifejezetten Sauerland ellen fogok szurkolni továbbra is.

» Baliboy   válasz erre
    2008-12-21 09:35:29

Egyre többen munkálkodnak a boksz temetésén. A legújabbak: Pierluigi Poppi, Mikael Hook, GuillermoPerez Pineda.
A pénz mindent visz!

    2008-12-21 09:34:14

A meccset egyértelműen Holyfield nyerte. El tudom képzelni, hogy -mivel itt profi bokszról van szó- előre el is mondták neki a koreográfiát, ezért nem is reklamált a végén. Az sem elképzelhetetlen számomra, hogy -mint azt korábban csiripelték a verebek- Holyfield megfelelő "szerekkel" hozta magát formába. Nos, Holyfield vívott egy jó meccset, a sauerland nem firtatja a remek formáját, a pénzt felveszi oszt jónapot. Persze senki nem gondolta a saerlandnál, hogy Valuev meg ennyire gyenguszka lesz. Beégtek, de a meccs szerintem előre le volt zsíorzva.

» fighter   válasz erre
    2008-12-21 09:33:36

A ,,Jó reggelt Vietnámban" felovastak egy levelet amit a fapoénos-polkás műsorvezetőnek írtak a katonák. Na azt kívánom én is Sauerland úrnak:-)

» pacquiaofan   válasz erre
    2008-12-21 09:19:11

Ez felháborító, az utolsó gong után örültem, aztán amikor Buffer kimondta hogy "still", le akartam rúgni a TV-t.

    2008-12-21 09:13:53

BUNDA!!!

    2008-12-21 09:12:06

A előzmények alapján már nem sajnálom hogy bealudtam a meccs előtt.

    2008-12-21 09:10:48

A legnagyobb bundák német- és olaszországban voltak, vannak, lesznek....de hát ilyen a statisztika és az emlékezet, mert 1-2 év múlva mindenki (sajna a legtöbben ti is) azt fogja mondani, hogy Valuev azért ha vitathatóan is, de legyőzte Holyt...mint ahogy a meccs közben is a senki riporter, aki elmondta, hogy az Óriás olyanokat vert meg, mint Ruiz, Larry Donald....tényleg megverte őket??? sztem simán kikapott, mint ahogy most is Holy ellen és ezért ok a csalás sajna. a boxrecen ezt nem úgy írják be, mint csalást, hanem mint győzelmet...lásd Ottke vs Brewer, Maske vs Mindenki, Erdei vs garay II, Beyer vs Mindenki, Marco Rudolph vs Mindenki... ez olyan mint a politika....hazudni kell, mert pár nap és senki sem emlékszik arra, hogy ma mi történt és ugyanúgy eladható lesz egy ilyen szar mint szegény Valuev.
Holyfield minimum 4-6 ponttal nyert ezt mindenki látta azért...csodálatos, hogy vki 46 évesen ilyen fizikummal rendelkezik és hogy még mindig hajlandó nap mint nap megszenvedni az edzőteremben, de.....
mindent egybevéve ( a jó taktikát, a sima győzelmet, a 46 évet és Holy nevét) borzasztó hogy ez egy WBA nehézsúlyú világbajnoki címmeccs volt!!!! én először azt hittem, hogy egy barátságos edző-kesztyűzés...vagy no contact box...max semi-contact box....a 80-as, 90-es évekbei bármelyik az első 20 ból kinyírta volna őket...szégyen az egész profiboksz...
De persze a győzelmet elvitatni Holytól a legnagyobb szégyen...
de ki is a hülye?? a németek megetetik velünk az ilyen szarokat és nincs is szükség nehezen kinevelhető valódi bunyósokra...ugyanúgy meg fogjuk nézni a január 10-i gálát, ahol szar meccseken bunda eredmények lesznek és a német médiumok ismét gazdagodni fognak rajtunk....erről szól az egész, mi meg csináljuk nekik az üzletet

» Hatton   válasz erre
    2008-12-21 09:07:36

Soha többet nem nézek német boxközvetítést. gusztustalan ami történt. Holy apó nem tartozik a kedvenceim közé , sőt,,de ez roppant gusztustalan volt a németektől.

    2008-12-21 09:05:22

Szerintem jó volt a meccs és a "futkározás" is rendben volt. Nincs mese, így kell egy birodalmi lépegetőt megverni, igazi mestermunka.
Amúgy meg csatlakozom azokhoz, akik szerint ekkora csalást top meccsen nem nagyon lehetett látni az utóbbi években. Ha a WBA nem tesz valamit - a minimum egy azonalli visszavágó -, akkor számomra mától csak 3 nagy szervezet van.

» belizar   válasz erre
    2008-12-21 09:01:05

Minden tiszteletem Holyfieldé, megcsinálta azt,amit kevesen hittünk. Megverte ezt az antibokszolót, és meglopták. Ekkora mocskos nagy csalást nem nagyon láttam még életemben. Holy Apó, Te vagy a mi bajnokunk!!!

» Jomsviking   válasz erre
    2008-12-21 08:54:22

aláírásgyüjtéssel tiltakozni és segiteni visszavágot Amerikában!! ha a wba nem rakja rendbe ezt a szégyent!!! így kár kiállni saussal bárkinek ezután, még Klicskonak is. SAJNOS!!!!!!!

    2008-12-21 08:50:54

Tudja a fene, szerintem is elcsalták, de Holy se lenne semmivel jobb világbajnok ezzel a futkorászással + 5 ütéssel menetenként. Gondolom nincs már az öregben semmi koncepció, vagy nem látnak már benne semmit.

» himpike   válasz erre
    2008-12-21 08:38:41

ha a boxolok hamar lefekszenek akkor szoktuk azt halani hogy nem kapják meg a pénzuket ,hát én a pontozokkal is ezt csinálnám most a eltiltás mellet.

» spiller   válasz erre
    2008-12-21 08:33:08

Ez nagyobb csalás volt mint Ruiz ellen sőt még a Donald elleninél is. A pontokkal kibékülnék megfordítva. Nálam 116-112 Holyfield! Mocsok ez a Sauerland!

    2008-12-21 08:32:56

A tegnap estét végigugráltam, és kiabáltam. A haverjaim szintén. Az, amit Holyfield bemutatott, egyszerűen hihetetlen volt. Illetve hihető, mert tudtam, hogy mire képes az "öreg". Ha csak a tudás és a kondi számítana, akkor simán vitathatatlan bajnok lenne most is. Nem találok szavakat erre az irdatlan csalásra, nálam is ötszörös bajnok Holyfield. És azt hiszem, hogy minden kétkedő belátja, hogy igenis óriási alakja a bunyónak jelenleg is, 46 évesen!
Tegnap este sírtam. :(

    2008-12-21 08:20:45

ez hihettetlen már csak ha azt nézzük hogy mi a box holyfielt szerintem most meg mutatta hogy kell boxolni és mégis vesztett.ez volt a leg látványossabb csalás amit életemben láttam.ilyen pontozokat elkéne tiltani örögre.

» spiller   válasz erre
    2008-12-21 08:02:42

Minden tiszteletem Evander Holyfield!

» hul345   válasz erre
    2008-12-21 07:11:38

A 115-114 alapból cinkes mert ott tuti döntetlenre adtak egy menetet. Na az ilyen bírókat kéne eltíltani, de legalább súlyos pénzösszegekkel büntetni. Azért van ott hogy döntsön!!!

» tibcsi   válasz erre
    2008-12-21 03:57:34

Megmutatta az "öreg", hogy bizony tényleg lehet ilyen idősen is teljesíteni. Le a kalappal előtte. A WBA meg ha ezt az eredményt nem bírálja felül... -.-

» Beast_Pete   válasz erre
    2008-12-21 03:35:05

Visszavágó Amerikában. Pénz lenne, ezután a teljesítmény után sokan Holyfield mögé állnának pénzügyi szempontból. És kíváncsiak lennének USA-ban a Szörnyre is :) Csak annyi a gond, hogy Sauerland nem fog ebbe belemenni :)

» Justin   válasz erre
    2008-12-21 03:24:46

Nem a pontozókkal van a legnagyobb baj hanem azokat kellene kiiktatni akik a pénzt a zsebükbe tömik!

    2008-12-21 02:07:03

A testi fölény eltörpült Holyfield boxtudása mellett, A pontozókkal volt a gond.

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 02:03:50

ha valaki 40 kilóval és 30-40 centis magassági fölénnyel bokszol és sorozatosan csalással nyer, nem tudom hogy érezheti magát világbajnoknak? a valuev meccseknek az én szememben semmilyen sportértéke nincs, nem akarom bántani már(sokszor poénkodtam rajta), lehet hogy jó ember, de elég volt.

    2008-12-21 01:59:46

Egy visszavágó kijárna neki! Sajna mást szerintem nem lehet tenni. De ne legyen igazam! Remélhetőleg nem adja fel és megmarad a jó formája! Mert ez csoadaszép volt amit bemutatott ma 46 évesen!

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 01:57:53

éngbe kiáltó csalás. Holyfield ötszörös nehézsúlyú világbajnok!!!!

» maddog   válasz erre
    2008-12-21 01:50:24

necsezmeg karaj, én azt hittem, hogy azon már túl van :)
na jó, én nem bántom a valujevet, met tényleg azt gondolom, hogy nem ő tehet róla, és nem is viselkedett igazán unszimpatikusan, hogy most hogy elnyomta a nagy öreget.

» Feverlast   válasz erre
    2008-12-21 01:48:50

Nem elég hogy ilyen nagy állat még a bírók is védik, elég volt ne bokszoljon, inkább birkóztassák medvékkel cirkuszban

    2008-12-21 01:45:23

majd szépen lenyilatkozzák sauerland részről, hogy mekkora legenda holyfield, és leborulnak nagysága előtt, stb... milyen nagy meccs volt, akár fordítva is történhetett volna, de a bírói döntést tiszteletben tartják stb...
nem nagyon emlékszem olyanra úgy általában a sportban sem, hogy eredményt utólag változtatnak, max ha bunda volt... akkor viszont buknak a bundázók ,itt végig kéne menni a szálon, ha az volt, és összeakasztani a bajuszt egy nem is olyan kicsi "istállóval". szóval nem szokott ilyesmi lenni, az eredmény marad a bírókat legfeljebb csendben elkaszálják.

» Feverlast   válasz erre
    2008-12-21 01:44:14

Egyre goldoltunk most azt hiszem rafair,ezen a rocky dramauturgiát értem és az aláirás gyűjtést,teljesen én is erre gondoltam és sztem minden bokszoló,boksz rajongó elmenne akinek még van egy kis épp esze.Most inkább viszont annak örülnék,ha visszavonnák Valuev győzelmét valahogy és fordulna a kocka.

» Schneider Máté   válasz erre
    2008-12-21 01:35:00

Énis most regisztráltam emiatt a hajmeresztő csalás miatt..nem tudtam már emellett szó nélkül elmenni. Kérdés: Volt már rá példa hogy utolag érvénytelenitettek pontozóbirói döntést?
Szerintem ha most nem történik semmi, ösznépi rajongoi aláirásgyüjtést kéne kezdeményezni nemzetközi szinten. Ilyet nem lehet csinálni. Főleg egy ekkora bajnokkal mint az öreg... A mecs amugy rocky-s dramauturgiával zajlott.. Legyőzte a legyőzhetetlen orosz óriást az elszánt öreg harcos.

» rafair   válasz erre
    2008-12-21 01:26:24

És akkor sírunk, hogy nem jönnek európába bunyózni a menők. Ezek után ki az a barom, aki idejön? Ez egy DLH-Sturm szintű ótvar nagy csalás volt. Kíváncsi leszek a visszhangokra. Sauerland egy szégyen.

    2008-12-21 01:15:27

Holyfield beleköpött sauerkandék levesébe! Ciki:) Úgy gondolom itt a WBA-nek is lépnie kéne! Mert alibi világbajnokot tartani egy ilyen szervezetnél.... Nos lelkük rajta

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 01:09:50

Sziasztok! Eddig csak olvastam az oldalt de most regisztrálnom kellett! Nem hittem volna hogy lesz pofájuk meglopni egy akkora ÖKÖLVÍVÓT mint Holyfield! Ezzel megfosztották attól hogy sport történelmet írjon! Ez a profi box szégyene!

    2008-12-21 01:04:41

Reggel mikor fölébredek remélem hogy tüntetések lesznek ez ellen a meccs ellen vagyis hogy valuev győzelme ellen..egyébként meg mindenki azt irja hogy Holyfieldet illette az a győzelem az a dicsőség az az öv, de ő belenyugszott abba hogy kikapott ami undorító volt a bíróktól.Nah megyek sziasztok jo8.

» Deldar Assad   válasz erre
    2008-12-21 00:57:38

Én ekkora rohadt nagy csalást élőben közvetített meccsen még nem láttam!! Nagy szigorúan véve talán ha 5 menetet lehetett adni Valuev-nek!! Én nem csodálkoznék azon, ha ezek után minden bokszoló és mérkőzésszervező bojkottálná a Sauerland-ot. Az kellene, mert ezek a jelek szerint mindent megtehetnek, de így minek velük kiállni?? Semmi értelme az egésznek. Ha jön Vitalij, majd ő lerendezi a gólemet végleg. Mellesleg nem hiszem hogy akár azt a meccset is bevállalnák, mert az luti vereség lenne Valuev-nek és a pontozók nem is kellenének. Nagyon sajnálom Holy-t, 46 évesen ismét megmutatta és odatette megaát, megérdemelte volna az övet. A WBA meg ha ezt ennyiben hagyja, annyit fog veszíteni a tekintélyéből hogy akár az IBO is komolyabb lesz nála...Ez a döntés a boksz szégyene volt....

» Steelman   válasz erre
    2008-12-21 00:56:56

lefthook Egyetértek!

» Nelson   válasz erre
    2008-12-21 00:51:48

megyek lefekszem, reggel mikor felébredek, remélem hátha csak álmodtam, hogy nem Holy nyert.

    2008-12-21 00:50:33

Holyfield nem "megjátszotta magát", csak ő egy ilyen nyugott, mélyen vallásos ember. Amikor a 2. Holyfield-Lewis meccset elcsalták, akkor sem üvöltözött. Dariust pedig nem hogy nem védték Gomez ellen, hanem egyenesen elcsalták azt a meccset. Ott is balfaszok pontoztak. Ezen a meccsen megdöntötték a legundorítóbb csalás rekordját, Holyfield lett (a közvélemény) egyetlen 5-szörös világbajnoka, bár itt eddig is ő volt a rekorder a hivatalos néggyel is, valamint ő a legidősebb ember aki megverte az aktuális bajnokot. Hihetetlen, amit művelt.

» lefthook   válasz erre
    2008-12-21 00:50:01

A Klicskókig akarják elvinni ezt a barmot,ez a lényeg. Ünnepélyesen bejelentem,hogy a Klicskónak fogok drukkolni,pedig nem szeretem őket. Õk kiütik,az tuti,nagyot fog esni.

» akárki   válasz erre
    2008-12-21 00:47:48

Feverlast!
Egyetértek! Ha egy 46 éves ember egy ekkora ogrét le tud iskolázni akkor a többi miért nem? És remélem hogy sauerlandék be merik dobni valamelyik Klicsko ellen! Ott nem lesz kegyelem!

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:46:46

nem volt jó meccs látványra, de a mögöttes tartalom vagy mi miatt izgalmas volt. és hát az igazságérzetemet bántja, valujevre nem mondok semmit, mert nem ő tehet róla, minden tiszteletem holyfieldé. kérdés az, hogy ha ő most megmutatta hogyan lehet(ne) megverni, akkor ez másnak is menni fog? szóval innen kezdve adott a recept, vagy ehhez egy holyfield kell azért?

» Feverlast   válasz erre
    2008-12-21 00:42:16

Ugye? Sőt a Holyfieldnél is először az van beírva hogy ő nyert 1 sorral lejjebb meg az hogy Valuev! Fura... Lehet a cikk írói is nézték a meccset!:)

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:42:08

Nálam semlegesen 116-112 az öregnek, hazaipályát nézve 115-113 Valuevnek. Valszeg azért szarakodtak eredményhirdetés előtt, mert a svéd is döntetlenre adta. :)
Gondolom az öreg tisztában volt a végeredménnyel már a szerződés aláírásakor is, különben nem ő lett volna az ellenfél.
Láthattunk már nagyobb csalásokat is, és még látni is fogunk, úgyis azt hozzák ki bárhol, akit az érdekükben áll. Ez van.

    2008-12-21 00:41:27

http://en.wikipedia.org/wiki/W...

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:38:48

Valuev elszenvedte második vereségét,a WBA pedig kikerült a négy nagy szervezet közül.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2008-12-21 00:38:41

Ha ebből nem lesz hatalmas nagy balhé, akkor semmiből. Mi a francnak rendezik akkor meg a meccset? Elég kiírni a plakátra pár nevet, a nézők tejelnek, aztán ennyi.

    2008-12-21 00:38:11

WBA linket

    2008-12-21 00:36:40

Ráadásul azt éreztem végig, hogy Holífield igazából tartalékolt, és okosan bokszolt, de ha kellett volna még tudott volna odatenni. Valuevnél ezzel szemben nem éreztem ilyet. Anyukám kérdezte, hogy miért nem mutatják a pontokat? Mondtam neki, hogy mert akkor a késői menetekben esetleg kompenzálhatna egyik másik pontozó....de basszus tök igaza van. Ha itt mutatják közben a pontállást, meg is verik sztem a pontozókat. És sztem adott esetben még egy lapáttal tudott volna többet Holy....de szomorú!

    2008-12-21 00:36:21

Horváth András! nyomd már be a linket kérlek!

    2008-12-21 00:35:48

Nekem nagyon szimpatikus volt Holy reakciója. Csak egy mosoly ami jelzés a pontozóknak hogy ezt ők sem gondolták komolyan. Igazi világklasszisként viselkedett! Higgadtan tűrte!! Ettől az én szemeben még nagyobb bajnok!

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:34:06

Szerintem ebből óvás lesz.

» Nelson   válasz erre
    2008-12-21 00:33:42

pedig megcsinálta! MEGCSINÁLTA!!!

    2008-12-21 00:33:21

nemtalálokszavakat

    2008-12-21 00:32:39

Én sem hiszem el megálmodtam Holyfield győzelmét én nálam nyert is és sztem sokan másoknál is, Holy horgok szinte elpusztitották Valuevet és aztán az ő kezét emelik magasba szégyen ,nálam Holyfield akkor is történelmet irt és ott a neve mellet a zöld W!

» Schneider Máté   válasz erre
    2008-12-21 00:30:39

Érdekes ha a wikipedián rákerestek a WBA-re Holyfieldet írják ki nehézsúlyú bajnokuknak!:) Jogos!

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:30:33

"csak megkellet játszania hogy rendben valuev nyert elismeri hogy ő a jobb"
Értem amit írsz, de MIÉRT?
Miért kellett megjátszania bármit is. Most komolyan, ha ott vagytok, és érzitek, hogy csalás történt, és mellettetek áll pár ezer jelenlévő, akkor bármit is megjátszanátok? Minek? Hát nem én készültem, boxoltam, de rohadt dühös voltam így is itthon. És nem volt kedvem megjátszanom magam a család előtt.....

    2008-12-21 00:29:33

hm..régóta olvasója vagyok az oldalnak,a meccs után regisztrálnom kellett..tényleg hányinger...Holy apó odatette magát..talán 3menete volt a birodalmi lépegetőnek ennyi..sajna

    2008-12-21 00:28:44

"Nem is értem, hogy Dariuszt nem védték Gomez ellen. "-ez nekem is eszembe jutott!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-21 00:27:45

Minden tiszteletem az öregé! Ennél sokkal többet is érdemelt volna, hazai pálya ide vagy oda, Sauerland ide vagy oda.
Remélem legalább a Klicskók leradírozzák a képernyőről Valuev-et, vagy akár az egész Sauerlandot. Nevetséges, hogy vannak olyan szervezetek, ahol ko-val is csak döntetlenre lehetne kijönni. Úristen! 116-112, ezt még kimagyarázni sem lehet, még szarul sem.

» wizard   válasz erre
    2008-12-21 00:27:30

Nem színészkedett csak megkellet játszania hogy rendben valuev nyert elismeri hogy ő a jobb, de valójában nem nyugodott bele a vereségbe... 46 évesen ilyen kondiba ahhoz én csak gratuláni tudok nagy vagy Holyfield számomra te vagy a győztes!!!!

» Deldar Assad   válasz erre
    2008-12-21 00:27:08

A kommentátor mondta Holyfield mennyit kap érte. Kapaszkodjatok meg... 980000. Nálam ez a teljesítmény megért volna pár milkót.

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:26:36

Nem is értem, hogy Dariuszt nem védték Gomez ellen.

» Nelson   válasz erre
    2008-12-21 00:26:21

az a szomorú hogy valuev még boxolni sem tud! csak azért nézik legtöbben a meccseit hogy kikapva lássák! nem is értem miért féltik annyira! hihetetlen.. ha ezt az eredményt nem változtatják meg akkor az egész egy maffia!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-21 00:25:30

Ezek a német istállók nagyon védik a boxolóikat! Ez sem a boxnak sem a boxolónak nem jó! Holyfieldre is azt hitték hogy sima ügy lesz mert már nem fiatal(erre gyönyörűen rácáfolt) és azt sem mondhatta volna senki hogy nem nagy név! Na de emberek! Ez felháborító! Csak gratulálni tudok Holyfieldnek! És ezt nem hagynám annyiban...

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:23:48

De miét kellett elszínészkednie? Tegyük fel ő nem volt megvéve, mert miért lett volna. Akkor minek kellett színészkednie?

    2008-12-21 00:23:27

Nem nyugodott bele csak elkellet szinészkednie magát mert szerintem a szive mélyén dühöngöt sajnálom ez van..de azért majd nézzétek Amir khant:D

» Deldar Assad   válasz erre
    2008-12-21 00:22:27

Én megmondtam előre, hogy Sauerland gálán nem fog nyerni Se Holy se senki...Ez van és kész, a pénz nagyúr...Undorító dolog amit művelnek, de hát bele kell törődni. Holyfield megkapta amit akart, lehetőséget kapott ismét, méltóképpen képviselte önmagát, keresett is sokat gondolom. Sok terve úgyse volt már ezután a meccs után, látszott is rajta hogy nem keseredett el. Az üzlet Valuevben van, és csak akkor ha világbajnok marad. Így összejöhet a címegyesítés a Klicskók valamelyikével, azt a meccset nem lehetett veszélyeztetni ezzel a svájci gálával.

    2008-12-21 00:21:27

egyébbként is azért elcsalni neki a meccset hogy chaga elverje megint? mert hogy 0 az esélye az biztos! teljesen értelmetlen az egész. holly apótól történelmet vettek el nem csak 1 győzelmet!!!!!!!!!!!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-21 00:21:19

Én Holyfield helyében dühöngtem volna...hogy legalább jelezzem, hogy csalás történt. Fura hogy ilyen somán belenyugodott.

    2008-12-21 00:20:45

Egy ember volt a szobában, aki az eredményhirdetés előtt megmondta Valuevet hozzák ki győztesnek! Majdnem meglincseltük! :) Erre bazzz! Teljesen elvesztettük a hitünket! :(

» tizedes   válasz erre
    2008-12-21 00:20:29

Szerintem Valuev erről semmit nem tehet, annál többet Sauerland úr, ha ezek után annak lehet szólítani.

» Nelson   válasz erre
    2008-12-21 00:18:49

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

    2008-12-21 00:18:33

Majdnem sírtam. Éreztem végig, hogy elveszik... Mikor Valuev felemelte a kezét már dühöngtem. Sajna ez van. Ezen már úgysem változtatnak... ÁÁÁÁÁ

» Molnár János   válasz erre
    2008-12-21 00:18:19

A fene vigye el, elmegy a kedvem a boksztól...:(

    2008-12-21 00:17:49

Nagyon szomorú de inkább szánalmas a Sau részéről az eredmény.
Hihetetlen hogy elvileg semleges helyszínen 3 semleges bíróval így kihozták.

» Vlagyi   válasz erre
    2008-12-21 00:17:43

No Comment....!Egyszerüen felháborító!

» Tom-Boy   válasz erre
    2008-12-21 00:17:38

HOLLY FANTASZTIKUS VOLT. EGYSZERÛEN HIHETETLEN AMIT TELJESÍTETT. VISZONT HÁNYINGER AMIT MÛVELTEK A PONTOZÓK!!!! SAJNOS ILYEN VILÁGOT ÉLÜNK... FUJJJJJJJJJJ

» tony26   válasz erre
    2008-12-21 00:17:37

Ez gáz.

    2008-12-21 00:17:16

Én eddig se néztem túl sok nehézsúlyú meccset mostanában Valuevet pl évek ota nem nézem mert nem érdekel ezek után meg végkép ha nehézsulyú meccset látok már kapcsolom is át vagy ha nagyon bokszra fülik a fogam akkor
berakok 1régi Holyfield meccset akkor biztossan látok 1klasszis ökölvivót.

» Monzon   válasz erre
    2008-12-21 00:17:04

Holyfieldet sajnálom, mert ő egy olyan bajnok, amilyen Valuev soha sem lesz.

» Sztrego   válasz erre
    2008-12-21 00:16:40

ezt nem nézheti a WBA tétlenül. hollyfield többször volt bajnokuk! hihetetlen! most meg chaga elveri megint. a második nagy varázsló az uni befolyása ott már elllensúlyoz valamit. valunak sorozatban ez már 4.(!!!) elcsalt meccse!!!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-21 00:16:22

Hát a fene tudja, számomra nem tűnt csalásnak a dolog... Nem volt ugyan jó meccs, mert Holy apó csak ugrándozott szinte végig, mint egy rugó, Valuev meg eltanulta a nadrághúzogatást Abraham-tól... : ) Kb. ennyi a lényege az egész meccsnek, bár azért volt néhány egész szép találat is, Holyfield elég jól elmozgott sokszor, de összességében mégis eléggé gyengus volt ez a csata... De talán most már világossá vált mindkettejük számára, hogy nem kéne már erőltetniük egyiküknek se a bokszot...

» Zoli74   válasz erre
    2008-12-21 00:16:17

Holyfield Csodálatosan boxolt! 46 évesen ilyen szintű produkciót bemutatni megért volna egy övet! És szerinhtem kétség nem fér hozzá hogy ő volt a győztes! Ezt a meccset megnyerte legalább megosztott pontozással! Valuev 1 kicsit sem volt jobb! Csalás volt!

» Horváth András   válasz erre
    2008-12-21 00:15:36

Szégyen, hogy erről is szól a boksz. Sauerland már az eredményhirdetés előtt pironkodott a tuti eredmény miatt.

» Sztrego   válasz erre
    2008-12-21 00:14:01

Itt mi teljesen hülyére vagyunk véve, ez az egész nem a boxról szól. Remélem megóvják!

» Nelson   válasz erre
    2008-12-21 00:13:23

ezt nem hiszem el! nincs olyan pontozó akiket a sau ne tudna lefizetni?! holly egyértelműen nyert 2-3 pontal és elvették tőle a történelmi győzelmet? hová jutott az ökölvívás? ha a WBA ezt jóváhagyja akkor a legkomolytalanabb szervezet a szememben. számomra a sau a világ legnagyobb csalója. hihetetlen hatalma van ennek az embernek. csak az vigasztalna ha valamelyik klitschkó kiütné a szörnyet. elmegy a kedve az embernek az ökölvívástól. milyen világot élünk?! egy ekkora legendával így bánni?!

» undisputid   válasz erre
    2008-12-21 00:13:15

Hát ez felháborító!!!!
De a 3 pont azért vigasztal. :D

    2008-12-21 00:13:14

Sauerland a legnagyobb csaló, az most már nem kérdés.

    2008-12-21 00:11:46

Nem lehet mit hozzászólni esetleg annyit hogy amit műveltek megint a bírók Valuev irányába és nem először az szégyen az ökölvívásra nézve!!!

    2008-12-21 00:11:41

már a meccs előtt kitöltötték a pontozólapokat

» grandaw   válasz erre
    2008-12-21 00:11:32

Szégyen! A 3 pontozónak börtön járna ezért a Btk. szerint is!!!

» Iron Cat   válasz erre
    2008-12-21 00:11:04

Ez valami tréfa?????Hát mindenki tudja hogy Holyfield volt a jobb mindenki azz ő nevét kiáltotta holyfield holyfield és én szerintem ő a győztes!

» Deldar Assad   válasz erre
    2008-12-21 00:10:44

Nevetséges... Ilyet sem nézek többet...

    2008-12-21 00:10:25

Remélem a 2biró a pokol tüzén fog megégni..
Mocskos csalok!!

» Monzon   válasz erre
    2008-12-21 00:10:01
Ugrás az oldal tetejére