×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Beharangozó a Klitschko vs Ibragimov mérkőzéshez

2008-02-17 00:00:00 /

Bevallom az egyetlen dolog, amiért érdekel a találkozó, és ami miatt beharangozó készült, az az, hogy címegyesítő mérkőzésről beszélhetünk. Nehézsúlyban ez nagy szó, ugyanis 9 éve, az 1999-es Lewis vs Holyfield találkozó óta nem történt ilyesmi. Tehát már éppen ideje volt és minden tiszteletem Ibragimové, aki nem azzal bíbelődik, hogy másodrangú kihívók ellen biztos pénzért védegesse címét. Belement a címegyesítésbe, ráadásul a nehézsúly jelenleg legmagasabbra taksált bunyósa, Wladimir Klitschko ellen. Wovát senkinek nem kell bemutatni, olvasóink körében az egyik legismertebb és legmegosztóbb személyisége a profi bunyónak. Nekem sem a szívem csücske, viszont el kell ismerni, hogy a jelenlegi mezőnyben ő a „legtöbbre hivatott” nehézsúlyú. Ezen kívül az elmúlt években egy fontos image-javító „húzással” szimpatikussá tette magát számomra: a Davaryll Williamson elleni meccs óta elhagyta a kommersz és teátrális bevonulózenéit és következetesen a Red Hot Chili Peppers „Can’t Stop című dalára vonul a ringbe (mellékszál: azóta nem is kapott ki). Ami Sultant illeti: a 33 éves rostovi bunyós a két Ibragimov unokatestvér tehetségesebb tagja. Jóval alacsonyabb, mint az atletikus felépítésű ukrán és első blikkre egy vodkán és szalonnán érlelt felsőtestet birtokol. A fordított alapállású Ibragimov ennek ellenére figyelemre méltó amatőr karrierrel rendelkezik: 2000-ben Európa bajnoki ezüstérmes volt, majd az sydney-i olimpián a legendás Felix Savon ellen kapott csak ki a döntőben. A 2001-es belfasti világbajnokságon a döntőbe jutásért vérzett el. Legyőzője nem más, mint a nehézsúly új „sztárjának” kikiáltott kubai Odlanier Solis volt. Boris Grinberg menedzser szerint Sultan gyors, jól mozog és kiütheti Klitschkot, de ezzel kapcsolatban nekem erős kételyeim vannak. No de ne rohanjunk ennyire előre, lássuk előbb a tulajdonságonkénti összehasonlítást:

1. Rutin

Klitschko több mint 7 éve lett először világbajnok, 13 világbajnoki és 7 egyéb címmeccse volt, súlycsoportja legtöbb ászával már találkozott. Ibragimov jelentősen el van maradva ebben a tekintetben az ukrántól, második címvédése lesz ez az összecsapás és TOP 10-es(?) ellenfele is egyedül a kiöregedő Shannon Briggs volt.

Klitschko: 10
Ibragimov: 7

2. Ütőerő

Klitschko ütőereje talán a legnagyobb a jelenlegi mezőnyben, 49 győzelméből 44 ért véget idő előtt. Padlóra küldött számos, ütésálló képességéről híres ellenfelet is (Mercer, McCline, Byrd, Brewster).
Sultannak is kemény az ökle, de más kategória, mint Wova, a kettő közti különbség legalább 1 pontnyi, de az sem kizárt, hogy több.

Klitschko: 10
Ibragimov: 9

3. Ütésállóság

Wladimir gyenge pontja az ütésállósága, de - bár mindhárom veresége papíron kiütéses volt - ebből igazán csak a Sanders elleni tudható be Wova állának. Puritty és Brewster ellen a kondíciója „tréfálta” meg Klitschko-t. Viszont Steve Pannel és Davaryll Williamson is leütötte az ukránt, akikhez képest Ibragimov igazi nehézbombázó. A legnagyobb gondja mégis az Wovának, hogy egy komolyabb bekapott ütés után a mozgása szétesik és hajlamos bepánikolni.
Ibragimov eddig egyszer, a nem túl veretes Ray Austin balhorgától került földre, és nem is volt komolyan megfogva.

Klitschko: 7
Ibragimov: 8

4. Offenzív képességek

Az 1996-os atlantai aranyérmes Klitschko boksza támadó felfogású, de megfontolt, taktikus. Emellett a technikailag képzett bunyósok közé tartozik, mégsem kap 10 pontot. Ennek oka, hogy széles ütésrepertoárja ellenére horgot, felütést ritkán mutat be, 95%-ban jobb és (főleg) bal egyeneseket üt.
A fordított alapállású Sultan szintén technikásnak számít, inkább másodszándékú bunyós, de hajlandó belemenni a hirigelésbe is.

Klitschko: 9
Ibragimov: 9

5. Védekezés (defenzív képességek)

Klitschko védekezése abból áll, hogy megpróbálja az ellenfelet megelőző balegyenesekkel ütőtávon kívül tartani, ha pedig ez nem sikerül, akkor azonnal fogásba menekül. Emmanuel Steward irányítása óta ezt a stratégiát egyre sikeresebben alkalmazza, valamint említésre méltó, hogy mióta szárnyai alá vette a Kronk Gym mestere, a lábmunkája is jelentősen javult.
Ibragimov bal keze általában ott figyel az álla előtt, de jobbját gyakran leejti, ami Klitschko ellen végzetes lehet. Lábmunkája közepes, törzsből sem hajolgat, sok ütést beszed. Szerintem ideális céltábla lesz Klitschkonak.

Klitschko: 9
Ibragimov: 7

6. Gyorsaság

Nehézsúlyban vagyunk, tehát egyiküknél sem beszélhetünk Pacman-t vagy Judah-t megszégyenítő gyorsaságról, ezért a 10 pont eleve kizárt. Ezzel együtt mindkettejük erőssége a kézsebesség, a leggyorsabb kezű nehézsúlyúak közé tartoznak.

Klitschko: 9
Ibragimov: 9

7. Taktika

Wova tökéletesen (és egyre tökéletesebben) hajtja végre rendkívül egyszerű taktikáját: szurkáló ballal terelgetni az ellenfelet és a megfelelő pillanatban a gyilkos jobbot ráküldeni. Vészhelyzetben jön a már említett fogásba menekülés és utána kezdődhet minden előröl. Némely ellenfelet már a balosok eleve kikészítik, azonban a magasság és ütőtávfölényt kihasználó taktika az utóbbi időben annyira sikeres, hogy Wova menetet sem nagyon szokott veszíteni.
Ibragimov nem a taktikázás nagymestere, igaz eddig nem is volt rá nagy szüksége. Nagyobb méretű ellenfelek ellen (Whitaker, Austin, Briggs) igyekezett ütőtávon kívül maradni és beugrásokból sorozni.

Klitschko: 10
Ibragimov: 8

8. Kondíció, állóképesség

Az ütésállóság mellett ez Wova másik gyenge pontja. Puritty és Brewster ellen is csúnya kondi KO-val kapott ki, nagyobb fordulatszámon nem bírja végighajtani a 12 menetet. Steward színre lépése óta ebben is érzek némi pozitív változást, de Wova esetében a kondíció mindig rizikófaktor marad.
Ibragimov 12 menetes meccsein hozta amit kellett, bírta végig minden mérkőzését gond nélkül, azonban egyik ellenfele sem késztette igazán nagy „igénybevételre”. A csigalassú Briggs és a 45 éves Holyfield tempóját tartani azért nem jelent kiemelkedő kondíciót.

Klitschko: 8
Ibragimov: 9

9. Forma

A 32. életévében járó Klitschko legutolsó mérkőzésén magabiztosan győzte le a bizonyítani vágyó Brewstert és korábbi meccsein is hasonlóan jó formában bokszolt.
Ibragimov is jól teljesített Holyfield ellen, sőt a Briggs elleni derbit is az előző mellé sorolnám, de szerintem pl. Austin ellen kikapott, és ha a Holyfield elleni mutatványa a legjobb formája, akkor Klitschko ellen komoly gondban lesz.

Klitschko: 10
Ibragimov: 9

10. Egyéb tényezők

Címegyesítésről lévén szó, a motiváltság mindkét bunyósnál maximális lesz, viszont Klitschko 12-13 cm-rel magasabb Ibragimovnál és a karfesztávja is jelentősen hosszabb. A közönség szimpátiája is valószínűleg az USÁ-ban már régóta népszerű Klitschko mellett lesz.

Klitschko: 10
Ibragimov: 8

Összesen:
Klitschko: 92
Ibragimov: 83

92-83 lett a vége, ami első ránézésre óriási Wladimir fölényt mutat. Sajnos másodikra is. Akárhányszor végiggondolom, nem igazán látok semmit, amivel Sultan legyőzheti Klitschko-t. Még az a lehetőség sincs meg benne - ami mondjuk Brewster vagy Peter esetében megvolt -, hogy egy huszáros rohammal vagy egy óriási ütéssel leteríti az ukránt. A tippem az, hogy rövid meccs lesz. Az első két menetben Ibragimov megpróbál ütőtávon belülre kerülni, minimális sikerrel. Klitschko tartja a távolságot, ballal szurkál. Az utána következő menetek egyikében pedig megvillan Wladimir jobbkeze és Sultan a földön is marad. A variációs lehetőséget mindössze abban látom, hogy nem jobbegyenessel üti ki, hanem a fordított alapállású Ibragimov leejtett jobbkeze felett egy brutális balhorgot ver be az ukrán. Furcsa egy IBF/WBO címegyesítésnél ilyet mondani, de a Klitschko WTKO-n kívül bármi más végeredmény meglepő lenne. Mindent egybevéve azért várakozással tekintek a mérkőzés elé, hiszen a címegyesítés talán elindít egy folyamatot és a nehézsúly visszaszerez valamit az igencsak megfakult respektjéből.


Ibragimov nyer pontozással: 5%
Ibragimov nyer KO-val: 10%
Klitschko nyer KO-val: 65%
Klitschko nyer pontozással: 20%

2008-02-12 Edgegod


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

Blackphanter!
És a hatalmas és mindenki álltal elismert Corrie Sanders kimaradt?
Alig ötven éves bármikor visszatérhet és a mai hurka mezőnyben bárkire veszélyes lehet. És az utolsó mérkőzésén nekem nagyon meggyőző teljesítményt nyújtott...... sőt lehengerlőt... : -)

    2008-02-22 11:12:23

Most is azt nézi ezért nem ír.. kielemzi mégegyszer a biztonság kedvéért, és aztán Felhívja sultant hogy mit is kéne csinálnia...

    2008-02-22 11:08:45

Szerintem Vovának Rydell Bookerrel kéne megküzdenie, és akkor Sztrego is csendben lenne. Legalábbis, mikor Toney vele bunyózott valami WBU címért, akkor arra nem szólt semmit a srác.

    2008-02-22 08:28:39

Sztrego álomcsapata : Toney, Hopkins, Maywaether, Pacman

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-22 04:20:39

Sztrego! had kérdezzem meg, neked ki a kedvenc, ma is aktív! profi nehézsúlyú bokszolód?
Tudom az aki majd egyszer legyőzi Vovát... vagy most még két napig Ibragimov, de aztán ő is csak egy hurka lesz.... legalább is vasárnap már ezzel a jelzővel fogod illetni... de most komolyan? van ilyen? vagy a nehézsúly nálad klitschko utálattal véget is ér, csak mert még nem írtad... azt mindenki tudja hogy kit utálsz... de kedvenced is van?

    2008-02-22 01:50:28

Az hogy szinte az összes ellenfelét megsemisitette az csak azt jelenti Sztregonál hogy az összes hurka. De még Wlad is hurka mert Sandres bebizonyitotta:) De ha ennyire kiemelkedik a mezőnyből hogy akár 1 másik bajnok is szinte esélytelenül lép ringbe ellene, nem jelentheti azt hogy talán van benne valami? Szerintem a mai Wlad 10 évvel ezelőtt is ott lett volna a legjobbak között. Minden nagyobb bajnokot kiütöttek már a nehézsúlyban. Lewis, Tyson, Holyfield, Ali...stb. Marcianot nem de közülük talán mindegyik tönkreverte volna! Wlad kihasználja adotságait, baromi erős, gyors. Lewisnak se volt olyan kemény álla, mégis lett valaki belőle:)

» Shaham   válasz erre
    2008-02-21 23:40:59

"..... akinek semmi esélye nem lesz"

Ilyen max sakkban van, nem bokszban és nem nehézsúlyban.

» himpike   válasz erre
    2008-02-21 22:58:22

" Szóval, akkor kicsoda? "

Õt elfogdná, de csak addig amíg nem veszít, mert utána mindenki hurka nála!

http://kepfeltoltes.hu/070411/...

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-21 21:42:30

De miért van már megint az,hogy még a nem hozzáértők is tudják,hogy olyan szar ellenfél ellen fog bunyózni újra,akinek semmi esélye nem lesz! Ez aztán az igazi harcos! Pontosan ez az, hogy nincsen hiteles nehézsúlyú rajta kívül! Így hát kimondhatjuk:Klicskó a legjobb. GREG:pontosan így van . Felsoroltad a hibáikat.Ezért szarok a többiek,és túl jó és taktikus edzője van Klicskónak,kihozza belőle a legtöbbet. Egyszerűen unalmas,minden Klicskó meccs ugyanúgy zajlik. Nincsen küzdelem,csak egy nagy verés.
Aki a bokszot szereti annak unalmas, aki Klicskót szereti annak mennyei.

» akárki   válasz erre
    2008-02-21 21:38:00

Greg teljesen fölösleges ezzel a pofával vitatkozni. Önmaga karikatúrája.

    2008-02-21 20:59:53

természetesen Pac is megverné Klitschkot..:-))

» undisputid   válasz erre
    2008-02-21 18:52:17

Sztrego emlékezete :

Sanders 3 éve halott volt és mégis megverte Wladimir-t.

» Blackpanther   válasz erre
    2008-02-21 18:19:56

Sztrego hogy lehet hogy Wlad világbajnok, ha olyan simán verhető? Azt se mondhatnád hogy kerüli a top bokszolokat. Lehet hogy ebben a nehézsúlyban Õ a legjobb? Sandrest ( :) )a nagy Klicsko majdnem félholtra verte. Nem sirtad el magad?:)

» Shaham   válasz erre
    2008-02-21 15:18:34

stb... Schulz is túl volt a pályafutása zenitján, Brock még rutintalan volt, kevés ütőerővel, Peter lassú és sok a technikai hiányossága, McCline-t meg minden világbajnok elverte... szóval vég nélkül lehet magyarázni a hülyeséget.

Egyet mondj meg Sztrego, egyetlen egyet: Ki az a mai nehézsúlyú mezőnyből, akit ha Vova megverne, nem mondanál rá semmi ostoba kifogást, és azt mondanád, hogy na, ez igen, ez egy ellenfél volt!

Ha kiállna Tuával, arra azt mondanád, hogy már túl van a csúcson, sokat hagyott ki. Toney: öreg és kövér. Ruiz: túl a csúcson. Valuev: gyenge boxoló. Povetkin: túl fiatal és rutintalan. Chagaev: nem klasszis, csak egy közepes boxoló, átlagos ütőerővel.

Szóval, akkor kicsoda?

    2008-02-21 14:01:51

Lamon Brewster
Calvin Brock
Chris Byrd
Samuel Peter
Jameel McCline
Corrie Sanders
Ray Mercer
Francois Botha
Axel Schulz

Klicsko neves ellenfelei. 52 meccsből....

Ha hozzátesszük, hogy ezek közül Botha, Mercer és Sanders jócskán túl volt saját fénykorán...és utóbbi még így is átgázolt rajta.

Brwster megverte. A második meccset hosszú kihagyás, komoly műtét után vállalta. Byrd nem igazi nehézsúlyú. stb...

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-21 13:45:49

Sőt, szerintem az is lehet, hogy Vova rendszeresen olvasgatja fordítóprogrammal Sztrego hozzászólásait, mert rájött, ezekre mennyire lehet adni, és mikor ezt elolvasta, inkább lemondja a meccset, sőt az ökölvívástól is visszavonul, mert felismeri, mennyire igaza van ennek a fickónak, és, hogy mennyire csak iszonyat nagy mák, illetve bunda volt az eddigi negyvenix győzelme, és tulajdonképpen nem is tud boxolni, sőt, létjogosultsága sincs, így öngyilkos lesz.

Sőt, szerintem az is megtörténhet, hogy Vladimir Klicsko nem is létezik, csak időnként a menedzserek kinéznek egy boxolót, akiből már elegük van és akarnak neki egy vereséget, betáplálják valami programba, kiszámoltatnak valami meccsvégeredményt, és a computer - bajnoksághoz hasonlóan felveszik a menetek történéseit, és a végeredményeket, egy jól megtermett ukrán statiszta segítségével. Ez megmagyarázná, miért csak alig van 12 menetes meccse Vovának, mert ugye sok energiába és pénzbe kerülne ennyit eljátszani és felvenni.

    2008-02-21 12:53:26

Szerintem Klicskóval arab orvlövész végez a meccs előtt 1 órával.

» himpike   válasz erre
    2008-02-21 12:49:03

Szerintem még az is megtörténhet, hogy Sultan folyamatosan nyomás alatt tartva Vovát szépen bedarálja, és egy késői menetben, miután már ronggyá verte, már csak rátüsszent, és Vova összeesik, mint Foreman Ali ellen. De az is lehet, hogy Sultan csak egyet legyint a mérkőzés 7. másodpercében, és Vova kiesik a ringből. Sőt, még az is előfordulhat, hogy Vova már Sultan bevonulózenéjétől úgy berezel, hogy már szalad is messzire, csak a törölközőjét hagyja ott a ring padlóján, jelezvén, hogy mindenki értse, miről van szó. ;-)

» pifpaf   válasz erre
    2008-02-21 12:18:03

Sztem a következők történhetnek:

1. Klicskó túledzette magát (amit a kép is alátámaszt(hat) emiatt 5-6 meneten belül elfogy.

2. A ballal szurkálgató Klicskot gyors, erőteljes támadásokkal zavarba hozzák, egy-két komoly találattól az amúgyis droidos mozgása szanaszét esik.

3. Klicsko taktikázik (chin safety módban) aztán simán kikap pontozással.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-21 11:13:36

Kíváncsi vagyok milyen súllyal mérlegelnek majd. Nem is annyira Wladimir érdekel, mert sztem ő ott lesz ahol szokott. Viszont Sultan pl sztem sokkal jobban boxolt amikor hozta a 220, vagy még esetleg kicsivel az alatti súlyt. Austin ellen 230 fölött volt. Sztem akkor lehet jobb a meccs, ha Sultan 218-221 font között mér be.
Persze lehet hogy nincs akkora jelentősége ennek....
Továbbra is meglepetést érzek, annak ellenére hogy az eszem sima Klicsko győzelmet mondd....

    2008-02-21 10:48:49

"Nem mukodik mar Sanders taktikaja Vova ellen ,mert Klicsek akkoriban nem fogott... "

Próbált fogni.

» Sztrego   válasz erre
    2008-02-20 22:16:37

A valóságban brewster is tudta nagyon jól, hogy nem jobb Klicskónál, soha nem is volt az. Wova rejtélyes okból teljesen kidőlt az 5. menet végére az első meccsükön, az előŧte levő 4ben pedig a padlót törölte fel Brewsterrel, akkor ütötte meg, amikor akarta. A második meccsükön már csak a padlótörlés maradt, nem volt elfogyás.
Byrd meg ugye csúnyán kikapott, Klicskón kívül csak a brutális Ibeabuchi tudta kiütni, ahhoz is olyan ütés kellett, ami egy elefántnak is leszakította volna a fejét.

    2008-02-20 19:14:56

Nem mukodik mar Sanders taktikaja Vova ellen ,mert Klicsek akkoriban nem fogott... Na ennek van vege es ezert nem lehet mar sikeres az ilyen elkepzeles. Ekkora termettel barkit lefog (valuevet kiveve) , ha kozel jon hozza (es miert ne tenne Lewis is ezt csinalta Tyson ellen az elso menetekben). Tobbek kozott ezt tanulta Stewart mestertol... Sultan messze nem olyan gyors , hogy ki tudna mozogni , utoereje sincsen megfelelo ebbol kovetkzik , hogy nincsen eselye. Teljesen mindegy mennyire bator padlo lesz a vege...

» Trinidad   válasz erre
    2008-02-20 19:02:58

Edge, szerintem Klicskó ellen évek óta szinte mindeki be van majrézva: Austin, Brock, Byrd, csupa-csupa összef@sott nadrág. Lehajtott fejjel és csukott szemmel indították csekélyszámú ütéseiket.

» Chagaev   válasz erre
    2008-02-20 16:52:40

láttam a gyenge minőségű kalózfelvételt a meccsről, elég hamar vége van
http://www.youtube.com/watch?v...

» Mike_Rame   válasz erre
    2008-02-20 16:05:27

Vova szerintem az Universum fantasztikus menedzselési stratégiájának az áldozata, csak úgy, mint volt mondjuk Kokó is, vagy Mario Veit. Kapta a könnyen kiüthető, általában nem túl offenzív felhozóellenfeleket, és egészen kb. a Botha meccsig senki nem ütött neki vissza igazán. Esetleg Byrd, de az Õ ütőereje... Szóval, már a Botha meccsen látszott, hogy megijedt, mikor az ellenfél nem tojt be tőle, és néha visszacsapott, kb. 5 menet kellett, hogy magára találjon. Ha Botha nagyobb ütő és kicsit fiatalabb, szerintem nem kellett volna Sandersig várni az első vereségre. McCline ellen nagyon szépen küzdött, szerintem ott mentálisan is készült rá, hogy megüthetik. Aztán jött a lesajnált, öreg, pocakos, karriere végén járó Sanders papa - gyors, erős és pontos - eltalálta egyszer és vége is volt. Utána lépten - nyomon lement minden érintéstől már, pl. Williamson, vagy Peter ellen.

Talán, ha nem így kezdik a menedzselését, nem lenne most ezekkel a dolgokkal ennyi gondja, de azt tény, hogy ha kizökkentik a saját ritmusából, nem képes váltani, megijed, szétesik az egész ember. Nem tudom, ezen mennyit tudtak javítani, ugyanis a Peter elleni meccs óta nem volt olyan, aki nem alárendelt szerepet játszott volna vele szemben, ne ijedt volna meg tőle.

Érzésem szerint nem Ibragimov lesz, aki ezt leteszteli, de már szívesen látnám, mit csinál krízishelyzetben.

    2008-02-20 15:10:07

Milyen hűjék voltak Wladimir eddigi ellenfelei, pedig csak oda kéne sétálni, jól állba vágni és már győztek is. :D
Õ is profi boxolókrók voltak, akiknek még edzőjük is van.
Szerintetek egyikőjük se látta a Sanders elleni meccset?

Mindannyian kielemezték Klitschko meccseit és kidolgozták azt a taktikát amivel nyerhetnek. Kidolgozták, de megvalósítani már nem tudták.
Mindegy hogy léptek ringbe, miután bekaptak pár balegyest és nem sikerült betartani az utasításokat, már elbátortalanodtak.

» Dr Evil   válasz erre
    2008-02-20 14:46:17

szerintem Byrd be volt rezelve a második meccsükön és Brewster is. ha összevetjük mindkettejük mérkőzésit a Wladimirral vívott 1. találkozóéval akkor lehet látni ott mennyivel többet támadtak még Byrd is magabiztosabb volt aki védekezéséről híres. legalááb is nekem így jön le. pláne ha összeverjük a Byrdöt a Tua ellen vívott meccsével akkor lehet látni a 2. meccsen Klitschko ellen milyen passzív volt támadásai erőtlenek voltak.

» undisputid   válasz erre
    2008-02-20 14:03:21

Szerintem Klitschko ellen már évek óta nem lép senki bemajrézva ringbe. Sanders megmutatta, hogy ki lehet ütni (viszont kipontozni szinte lehetetlen). Így már jóideje mindenki arra épít, hogy megpróbálja lesz ami lesz alapon letámadni. Persze aztán az első néhány bekapott egyenes után újragondolják az életüket... és onnantól már sokan más felfogásban kénytelenek bokszolni, de ez nem azért van mert már eleve be voltak ijedve.

» Edgegod   válasz erre
    2008-02-20 13:42:08

" ..... vodkán és szalonnán érlelt felsőtestet birtokol . " Minden elismerésem , kitűnő fogalmazás . : )

» Szőke   válasz erre
    2008-02-20 13:39:49

"Biztos Klitschko egyik ellenfelének se jutott eszébe, hogy ezt kéne alkalmazni. Talán majd most, hátha Ibragimov elolvasta a hozzászólásodat"

bízom benne:)
De akkor te nagyon szomorú lennél:)
Klicsko ellenfelei már a kijövetelnél vesztettek..

    2008-02-20 13:18:01

A1999-ben ki volt "kiöregedett"? A 37 éves Holy vagy a 34 éves Lewis?

Szerintem egyáltalán nem annyira lefutott meccs, mint a cikkíró sugallja, a fürgén táncikáló Ibragimov miatt simán végigmehet (nyilván könnyed Vova pontozásos győzelemmel)!

» Maris_szomszed   válasz erre
    2008-02-20 13:13:32

először is gartula a cikkhez. másodszor nagyon szimpatikus itt 1-2 ember hozzászólása akik abszolult nem szeretik Klitschkot mégis nagyon sportszerűen és reálisan értékelnek.
én valahogy elhúzódó meccsre számítok. Ibragimov elég képzett és jó ideig tarthatja magát. a fordított alapállás sem nem kedvez Wologyának észnél kell lennie. itt minden megint azon múlik Ibragimovnak tele lesz e a gatyája. ha nem akkor vagy nagy nyomás alatt tartja Klitschkót v tényleg megpróbálja sandershez hasonlóan megkontrázni. ezek lennének a jók jó lenne már 1 izgalmas meccset látni és nem mellesleg részemről Wova kiütéses győzelmével. mindezek ellenére 1 nagyon taktikus unalmas meccsre számítok.

» undisputid   válasz erre
    2008-02-20 13:06:17

Én leginkább arra leszek kíváncsi, hogy mennyire nem fél Ibrahimov, de ez tényleg csak az első menet alatt fog leghamarabb kiderülni.
Mondjuk ettől függetlenül minimális az esélye a hidegburkoló arcú orosznak arra, hogy elkerülje a padlózásos vereséget.

» Chagaev   válasz erre
    2008-02-20 12:01:43

Nagyon reális értlkelés. Az egyetlen fontos érdekesség, ami kimaradt, az az, hogy Wova ellenfeleinek a 95%-a majréból bokszolt. Sultan nem fog félni! Ez ad neki komolyabb esélyt, mint az említett 95%-nak. Ilyennek kell lennie egy igazi nehézsúlyú VILÁGBAJNOKI meccsnek. Az említett 99-es Lewis vs Holyfield meccs sem ilyen volt, mert Lewis részéről unalmas taktikázás volt az egész. Ez a mostani várhatóan igazi nagy bunyó lesz 2 nem kiöregedett, hanem a pályafutása csúcsán lévő világbajnok között.

» lefthook   válasz erre
    2008-02-20 11:18:46

Sultanrol irja a wiki: He is only the fifth southpaw heavyweight champion in history.The others are Michael Moorer, Corrie Sanders, Chris Byrd, and Ruslan Chagaev.

» fixpont   válasz erre
    2008-02-20 11:11:56

greg

Igazad van, Williamson tényleg elég nagyot üt, bár Ibragimov sztem még nála is nagyobbat.

Az elfogyásról pedig.. hát Peter és Byrd nem azok a nagy munkatempójú fickók, akik ellen elfáradna az ember. De mint írtam, sztem is javult ezen a téren Klitschko. Azonban benne van a meccsben, hogy ha nem tudja kütni Sultant 7-8 meneten belül, akkor akár a végére megint kipukkadhat.

» Edgegod   válasz erre
    2008-02-20 11:08:50

"Biztos Klitschko egyik ellenfelének se jutott eszébe, hogy ezt kéne alkalmazni. Talán majd most, hátha Ibragimov elolvasta a hozzászólásodat. "

:D:D:D

    2008-02-20 10:59:23

Nem tudom,miért kell állandóan Klicskót leszólni.Minden veresége után talpra állt,sőt visszaszerezte a vb címét is.A meccsről annyit,hogy szerintem a nehézsúly két leginteligensebb bokszolója csap össze.Hajrá Klicsko!

» Tom-Boy   válasz erre
    2008-02-20 10:58:46

"Klicsko ellen még mindig a Sanders féle taktikát tudom elképzelni(ezt azóta sem próbálta senki)."

Biztos Klitschko egyik ellenfelének se jutott eszébe, hogy ezt kéne alkalmazni. Talán majd most, hátha Ibragimov elolvasta a hozzászólásodat.

» manchester   válasz erre
    2008-02-20 10:56:23

Én is abban látom a meccs érdekességét,hogy bár Sultan nem esélyes,sőtt alacsony is stb,stb,de bízom benne hogy nem ilyed meg,és lehet ebből egy jó meccs.(persze ha Vova nem bírkózza szét).
Szerintem Sultan nem volt meggyőző az öreg Holy ellen sem pl,de legalább nem úgy fog odaállni hogy feladja.Ez az első 2 menetben úgyis kiderül.
Klicsko ellen még mindig a Sanders féle taktikát tudom elképzelni(ezt azóta sem próbálta senki).
Ha leállnak Klicsko ütőtávjában egyenesezgetni,akkor tényleg csak azt kell kivárni mikor fejezi be az ukrán.
Ennek ellenére én kinézem Sultánból hogy harcolni fog,és ha padlózik is,tovább folytatja.
De ha így nyer Klicskó,akkor meg az elvakult "fanok" kikiálltják "nagy harcosnak":D
Amúgy engem sem hoz lázba ez a "címegyesítés".

    2008-02-20 10:48:28

Így van, ilyenkor nagyobb odds-cal bukhatod el a pénzed. :)

» manchester   válasz erre
    2008-02-20 10:40:30

Amikor ennyire leirnak valakit, akkor kell a tippmixen ratenni. :)

» fixpont   válasz erre
    2008-02-20 10:23:54

Majd a ringben kiderül, milyen a hozzáállása. Nem hiszem, hogy bármilyen következtetést le lehetne vonni a bátorságáról még mielőtt ringbe lépnének. Amúgy a bátorság egyetlen pozitívuma, hogy aki bátor, az érvényre tudja juttatni, amire képes. Vagyis ha Ibragimovban megvan, amivel legyőzheti az ukránt, és bátor is, akkor lehet esélye. Azonban ha nincs meg, akkor teljesen mind1, mennyire bátor. Én pedig inkább az utóbbit látom valószínűnek. Persze ha elbizonytalanítja vmivel az ukránt, akkor a bátorság kamatozhat még neki, de ha Klitschko a legjobbját nyújtja, akkor esélye sincs.

» manchester   válasz erre
    2008-02-20 09:54:02

Mindkét hozzászólóval egyetértek!

Ez a meccs nem hiszem (magamban) hogy ennyire egyértelmű lenne?!

» oakenfold   válasz erre
    2008-02-20 09:36:22

Én a sebességre 10-8at adtam volna Ibragimov javára. Nekem egyik srác sem a szívem csücske, de hajrá Ibragimov, jó lenne már eltakarítani ezt a gólemet egy életre.

    2008-02-20 09:32:47

Engem még egy dolog miatt érdekel a meccs: Ibragimov talán nem a legnagyobb ász, de úgy tűnik, még attól se rezelne be, ha egy alien állna vele szemben a ringben. Még ha lefutottnak is tűnik a meccs, az ilyen hozzáállás az én szememben sokat jelent.

» pifpaf   válasz erre
    2008-02-20 09:19:05

Amin vitáznék: azért DaVarryl Williamson nem olyan kis ütő, 24-ből 20 KO-ja van, ha jól láttam, ami azért annyira nem rossz.

A másik: Vova kondíciója. Puritty ellen még igen rutintalan volt a hosszú meccsek terén, és teljesen "kiütötte magát". Brewster ellen viszont nem vitás, hogy elfogyott, bár az a saját taktikai balgasága is volt, olyan sok ütést vitt be ott a meccs elején, kb. mint egy pehelysúlyú meccsen.

De azért abba is gondoljunk bele, hogy Peter ellen végignyomta az egész meccset, és három padlózás után sem fogyott el a kondija, sőt, az utolsó menetben majdnem leküldte Petert, ha jól emlékszem. A Byrd elleni első meccsen úgyszintén végigbokszolta a 12 menetet, komolyabb gond nélkül, és az utolsó menetek valamelyikében padlóztatta az amerikait, nem is egyszer. Azért, akinek nem jó a kondíciója, az nem tud már az utolsó menetekben megrendítő ütéseket bevinni.

    2008-02-20 08:53:37
Ugrás az oldal tetejére