×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Klitschko vs. Solis

2011-03-13 18:53:57 /

Szombaton késő este ismét a ringbe szólítja a műsorközlő a WBC nehézsúlyú világbajnokát, az ukrán Vitali Klitschkot. A népszerű "Vasököl" hatodik címvédésre készül, ellenfele pedig a kölni gálán a kétségkívül tehetséges, de emellett a kondíciója és a hozzállása miatt is kemény kritikákkal is illetett kubai olimpiai bajnok Odlanier Solis lesz. A magyar szurkolókat is erősen megmozgató, és a német RTL mellett a hazai DigiSport tv csatorna által is élőben közvetítendő összecsapás előtt ismét tippelésre vállalkoztak a profiboksz.hu korábbi és jelenlegi szerkesztői.

Hollywood: Szívem szerint azt mondanám, hogy Solis technikai tudásával meg fogja oldani a robot mozgású Klitschko elleni meccset, de sajnos a realitás nem ez. A puszta tényeket figyelembe véve Vitali minden bizonnyal fizikálisan felörli majd a nem éppen kondiciójáról híres kubait és TKO győzelmet arat a 10. menet tájékán, amikor már Solis teljesen elkészül erejével. A meccs képe szerintem abból fog állni, hogy nagyon óvatos kezdést követően Solis nyerni fog pár menetet, de a folyamatosan támadó Klitschko a 6. menet magasságában már komoly fölénybe kerül, amit végig meg is tud majd tartani. Tippem Klitschko TKO győzelme a 10. menetben.

Erwin: Solis tehetsége megkérdőjelezhetetlen, azonban nagy kérdés, hogy a profik között is képes lesz-e kihozni önmagából a kvalitásainak megfelelő eredményeket. Sajnos úgy tűnik, őt is elérte a hivatásos ökölvívásba, ennek következében pedig a pénzbe, a jólétbe belekóstoló kubai bunyósok "betegsége", és legalább annyi energiát (vagy még többet… ) fektetett a steak fogyasztásba, mint a felkészülésekbe. A korábbi összecsapásain elég volt a képességeire és a gyors kezére támaszkodni, hogy hozza a kötelezőt, de a kőkemény és kizökkenthetetlennek tűnő Klitschko ellen meglátásom szerint önmagában a tehetség kevés lesz megfelelő kondíció nélkül, és akkor még nem beszéltünk az alapvető fizikális hátrányokról. Tippem szerint a találkozó elején lehet keresnivalója  a színesebb, lazább bunyót bemutató Solisnak, és talán egy-egy gyors kombinációkkal meg is csípi a világbajnokot, azonban a kezdeti fellángolás az idő múlásával együtt lankadni fog, a rutinos és sokat dolgozó Klitschko elfogyasztja ellenfelét, Solis pedig (kondi) TKO vereséget szenved a mérkőzés utolsó harmadában. Ha viszont az idősödő Klitschkot most csapja meg a kiégés szele, vagy korán megsérül, akkor borulhat a papírforma, és nagy meglepetésnek lehetünk tanúi, de erre kevés esélyt látok.

Greg: Már azóta várom, hogy Solis profi nehézsúlyú világbajnok legyen, mióta amatőrként először megláttam és felfigyeltem rá - kinek ne tűnne fel ez a remek mozgáskultúra - de persze akkor még elég lehetetlennek tűnt, hogy a Stevenson és Savon által bejárt útról letérve Odlanier valaha leveti a fejvédőjét és átáll három percekre. A kubai aztán átigazolt profinak, de sajnos nem mindig azt a szintet hozta, amit az ember a múltja alapján elvárna tőle, én például nem gondoltam, hogy Ray Austinnal 3 menetnél többet fog bíbelődni. Vitali ellen biztos sokkal jobban egyben lesz és a súlyfeleslege nagy részének is könnyes búcsút int majd, de úgy gondolom, ide még így is kevés lesz. Vova ellen több esélyt adnék neki, a sziklaállú és egészen egyedi stílusú bátyóval viszont szerintem nem fog elbírni. Kb. a Corrie Sanders elleni meccs képéhez hasonló előadásra számítok, a gyorskezű Solis be-be fog találgatni Vitalinak a mérkőzés elején és el is visz 3-4 menetet, azonban a folyamatosan érkező, kőkemény találatok fokozatosan fel fogják őrölni az erejét. A meccs utolsó harmadában Solis várhatóan már csak a védekezésre fog koncentrálni, és így kihúzza lábon a 12 menetet, de egyértelmű pontozásos vereséget szenved.

Prof: Vajon meddig ül Vitalij a trónon, meddig érvényesül a papírforma, másik nézőpontból tekintve mi vagy ki állíthatja meg őt? A mai választékból nehéz lenne olyan stílusú és ehhez illő fizikai paraméretekkel rendelkező ellenfelet találnunk, aki elméleti téren eséllyel vehetné fel a harcot Vitalijjal. De ha elméletben össze is áll a recept, azt a gyakorlatban meg is kell valósítani a ringben már látványában is impozáns, összevont szemöldökkel küzdő ukrán óriással szemben. Solis érdekes félúton helyezkedik el a kihívók elméleti rangsorában, hisz technikai képzettsége, kézgyorsasága, született bokszintelligenciája és impozáns amatőr múltja hitelessé teszi őt, viszont a szorgalom és kellő testmagasság hiánya (mely kettőből az elsőről tehet…), az erőnléti problémák és a profi rutin hiányosságai kérdésessé teszik esélyeit. A gyakorlatban viszont valójában az egy szem Haye kivételével valójában senki nincs, akit Solis elé lehetne helyezni sportszakmai érvek vagy elképzelt esélyek mentén. Aki Solisban csupán a dagadt, lusta és Öner baráti irányításával kérdésesen szocializálódott kubai emigráns bunyóst látja, az azért bántóan egyszerűsíti a képletet. A mérkőzésen Solis valószínűleg hozza majd a tőle abszolút nem idegen szoros kettős fedezékét, hajolgat, s abból indít gyors, hosszabban kivezetett horgokat, esetleg felütéseket. Az eltérő ütőtáv miatt a Lewis-egyenesek nála nem működnek, elsőszándékú, Sanders-féle nyíltan vállalt „lerohanásos”, többütéses kombinációkat vagy épp gyors lábmunkára alapozott, akár Johnson-típusú menekülő oldalmozgásokat nem várok a kubaitól. Nem fogyaszthatott annyit, hogy az egykori amatőr mozgékonysága visszatérjen. Egy dolog viszont minden Vitalij-meccs előtt aggaszt: meddig lehet 40 felé közeledve ezt a teljesítményt, ütésszámot bírni sérülés nélkül? A mérkőzés terhelése esetleg sok lesz a vállának, és pl. a 9. menetben kénytelen feladnia? Egyéb biztos módját nem látom a trónfosztásnak, Solis sikerének. Bár talán túlzottak a fogadóirodák oddsai Klicsko javára, és Solis személyében a szóba jöhető kínálat egyik legjobb kihívóját tisztelhetjük (bár milyen további távlatok nyílnának, ha minden szempontból csúcsformában lépne a kötelek közé), összességében az unalmas papírforma Klicsko WI tippet teszem meg.




2011. március 18. - Profiboksz.hu

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@dermedt: Olvass talán vissza egy kicsit mielőtt belemagyarázol, lejjebb irták a Solisnak szurkolók, hogy szétment a térde blabla nem én hoztam fel, illetve nézd már vissza a felvételeket, mikor a sarokban körbeveszi a csapata akkor a jobb térdét kezelik, és az esése után is azt fájlalta Slois. Most ha eddig megvagy akkor nézd vissz a Yuri Foreman meccset és vesd össze a két esetet.

    2011-03-20 02:05:52

@space: Ezek szerint Te elég jó kapcsolatokkal rendelkezhetsz , ha már most biztos forrásból tudod, hogy Solisnak térdszallag szakadása van.

» dermedt   válasz erre
    2011-03-20 01:56:39

de.

    2011-03-20 01:41:10

@Romsy: "a m. vezető sem tudta volt-e ütés, mert nem is Solist nézte akkor.)"

Hát, de a bíró elkezdett rá számolni, azaz úgy ítélte meg, hogy ütéstől ment le, nem?

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-20 01:33:09

@bpjotruska: a McCline meccs nem tko lett, hanem feladta, de a wba szabály szerint nc is lehetett volna.

"On January 20, 2007, Nikolai Valuev fought Jameel McCline in St. Jakob-Halle, Basel, Switzerland. Valuev won the match, and defended his title, when McCline suffered a dislocated knee in the third round when he tripped and fell. According to WBA rules, if there is no punch landed by the fallen boxer's opponent when he suffers an in-ring accident, the fight is declared null (a no contest), and in this case there was no visible punch landed by Valuev in the moment of McCline's accident. The WBA however, as of 28 January still has the fight result as a TKO victory for Valuev."

amikor beírtam a kommentet, még úgy tűnt itt is erről van szó, a kommentárok sem beszéltek ütésről, csak kb 15. lassítás után. (amúgy a lassításon látszik, hogy a m. vezető sem tudta volt-e ütés, mert nem is Solist nézte akkor.)

    2011-03-20 01:23:07

@zappa: "Vitali reakciójából, ő maga sem érezte azt komoly ütésnek, és nem is nézett ki annak. És Solis sem úgy tűnt mint aki meg van fogva, hanem mint akinek ku..ra fáj a lába. Van ilyen sajnos...:("

Ezt te sem gondolhatod komolyan ... Solis interjú alatt szinte már sztoikus nyugalommal és csalódottsággal beszélt a sérüléséről totál sima faarccal, ez a sziklakemény kubai fiú úgy elnyomta a fájdalmát a szétszakadt térde ellenére, hogy ilyet még nem látott a világ. Foremanen látszott, hogy majd be sz*rik a fájdalomtól, de agyban teljesen tiszta volt adrenalinnal tele és tudott tovább harcolni, pedig aztán az ő lába tényleg tropára ment.

    2011-03-20 01:13:11

@bpjotruska: Szerintem itt az az egyik probléma, hogy mindenki "állról" beszél, de ez egyértelműen egy halánték táji ütés volt, ami nem volt túl erős, viszont igen pontos.
Azt hiszem a youtube oldalán láttam egyszer egy olyan összeállítást, ahol olyan KO ütések szerepeltek, amik szinte láthatatlanok voltak és mégis romboltak...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-20 00:59:35

Mi ez a blőd kamu, hogy szétment a térde? Utána elsétál a saját lábán bicegés nélkül, ez egyszerűen nonszensz. Emlékeztek a Foreman meccsre? Na annak a szerencsétlennek tényleg lábsérülése volt, de mégis sántitva is tudott harcolni, itt meg az egész szituáció bűzlik, kötelekbe kapaszkodva alig birt felállni Solis, de a legbeszédesebb akkor is az arckifejezése, mimikája. Nézzétek meg mikor a kötélbe kapaszkodva áll fel, nincs teljesen magánál, össze van zavarodva ez bizony KO volt. Foreman a sérülésénél teljesen máshogyan reagálta le az egészet, Solis arcán ti láttatok fájdalmat? Ha ilyen súlyos lábsérülése lenne, akkor fájdalmas grimaszba rándult volna az arca, itt semmi ilyen nem volt.

Egyszerűen rossz guggoló pozicioban kapott egy sunyi jobb horgot halántékra, megszédült erősen, nem birt visszajönni és stabilizálni magát, összebicsaklott és ennyi. Lehet, hogy egy kicsit meghúzodott a rossz kitámasztástól, de hogy nem ment szét a térde meg hasonlók ez nagyon valószinű. Botrány a köbön, Solis is lenullázva az első menetben. Méghogy Vitalinak nincs ütőereje ... HaHaHa.

    2011-03-20 00:57:04

A lényeg.
http://www.youtube.com/user/Ca...
Jó hátsó kameraállás az elején, és 1:10-től is remek a rálátás. Ezek hiányoztak a Sky stream-ből. Solis tisztán halántékra kapta az ütést, felállás után még helyben táncolt. Lehet, hogy Solis meg is sérült, de az biztos, hogy az ütéstől ment le.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-20 00:45:44

@zappa: Fene tudja, de ha a Tua-t es Brewster-t kiuto Felix Savon meg David Haye nem kuldtek le, akkor nem lehet puha alla. Talan a fogyasztas miatt meggyengult labai, es egy eddig meg soha be nem kapott utesfajta kombinacioja volt a hibas?
Az viszont fura, hogy milyen lazan kisetalt az arenabol - en tudom, hogy "melegen" nem fajnak annyira a serulesek, de azert csak santikal az ember toluk. Tenyleg nem tudom mi tortenhetett.

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-20 00:40:17

@bpjotruska: Én is ezen járatom az agyam. Amatőrként nem volt padlón?

    2011-03-20 00:30:58

@kolompar: Szerintem is csak húzódás vagy rándulás, de én meg azért írtam az én esetemet, hogy az hogy elsétált nem jelenti azt hogy kizárt, hogy szakadt a szallag.

» MKB-VP   válasz erre
    2011-03-20 00:29:23

@Gotti: Nezegetem a videot, es csak nem ertem :-( Ugy tunik, mintha Solis labai az utestol "lagyulnanak meg", osszevissza inognak, mielott felborulna, de ha csak az utest nezem nem hiszem el, hogy ilyen roviden, karbol ekkorat tudna utni Vitalij... mar az is megfordult a fejemben, hogy Solis-t a keves profi meccse es a jo kettos fedezeke miatt talan meg nem csaptak soha halantekon?( ugye, a fejvedo pont ott ved talan a legjobban ) Hihetetlennek tunik, hogy ennyitol lemenjen, de egesz addig nagyon jonak tunt, mi oka lett volna feladni?

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-20 00:27:52

@Rajhona János: http://www.youtube.com/watch?v... volt itt is eggy semmit nem jelentő ütés 37

    2011-03-20 00:27:11

@Layman: LOL

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:25:02

@zappa: "Egyébként, egy ilyen szalagszakadás - ha az - akkor mennyi idő alatt győgyul?"

Szerintem az attól is függ, ki diagnosztizálja. Lsd. pl Wlad hasizmát.:)

» Layman   válasz erre
    2011-03-20 00:24:42

@MKB-VP: nekem a bokaszalagom szakadt és lent maradtam,azert kérdeztem mert nem inkább csak meghúzódott?

» kolompar   válasz erre
    2011-03-20 00:23:15

@vizslahal: Á, ez kizárt sztem. Ha tényleg bene volt az ütés,, akkor nem improvizál egy sérülést, főleg hogy jobb volt a meccsen addig. Azért nem ma állt először a ringben, nyilván kapott már ütéseket, és nem szaladt haza mind után...:)
A himpike verzója valószínűbb. Volt egy ütés, az mindenképpen belejátszott a sérülésbe, mert annak hatására lépett rosszul. Lehet hogy átfutott rajta az ütés, lehet hogy csak szarul lépett, de 99% hogy pár nap múlva konkrétan tudjuk melyik szlag szakadt el, vagy mit történt.
Egyébként, egy ilyen szalagszakadás - ha az - akkor mennyi idő alatt győgyul?

    2011-03-20 00:22:29

@BlaZe: Ez igaz.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:22:04

@fixpont: Ennek csupán az mond ellent, hogy elég keményen odaállt Klicskó elé, párszor keményen el is találta, és el is vitte volna az első menetet, ha eljut odáig :)

    2011-03-20 00:21:38

@fixpont: Jaja, de szerintem Vitya még hozzátette: "megütsz, kőporos lesz a kezed". :))

» Layman   válasz erre
    2011-03-20 00:20:18

@zappa: megkapta a kokit megszédült, összecsavarodtak a lábai és arra gondolt, hogy akkor ezt most inkább ne tovább, ha itt a koki is ekkora és inkább haza ment aludni :).

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-20 00:18:20

@himpike: Ott a pont!

» gyurcio   válasz erre
    2011-03-20 00:16:44

Azért az ütésállóságot nagyban befolyásolja szerintem a nagy fogyasztás is.

» painegoh   válasz erre
    2011-03-20 00:16:41

Az a vicces beszolas jutott eszembe, amikor ilyen kocsmai kemenykedok szoktak mondani, hogy "melled utok is lentmaradsz" :)))

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:16:25

@fixpont: Senki nem állítja hogy akkora ütés volt amitől még a meccs utáni 10 percben szét fog robbanni a feje mert Vitali halálos érintést használt. Azt mondjuk itt többen hogy az egyensúlyvesztés és az ütés együttesen hozta a láb sérülését, mivel valószínűleg a talpa földet érésekor nem volt tiszta.

» himpike   válasz erre
    2011-03-20 00:14:44

@Gotti: Van benne egy olyan kameraállás, mely a Sky közvetítésben nem volt. Solis Klicsko jobbosát elég jól védte, az nem talált tisztán halántékra. Azt nem lehet megítélni, hogy szorosan tartotta-e a kezét a feje mellett, vagy több mint 10 cm-re, mely esetben saját védekező kézeddel majdnem úgy vágod magad pofán, mint ha azt az ellenfeled tette volna. Mikor Solis seggreült, kissé kiment a jobb lába, és csak utána hemperedett a hátára.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-20 00:14:37

@BlaZe: Az a baj, persze ez csak szubjektiv erzes, hogy egesz hetvegen megneztem midnen videot Solisrol, es soha egy pillanatig nem jutott eszembe, hogy o itt nyerhetne, vagy hogy o elhiszi magarol, hogy nyerhetbe. Es akkor utana latom ezt a....nem is tudom mit.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:13:20

@BlaZe: Még ha ütés is volt, inkább az az érdekes, hogy ha nincs a sérülés, akkor lehet hogy simán feláll, épp jött volna 1 perc szünet, és ki tudja mi történik. Az első menet bíztató volt.

    2011-03-20 00:13:15

persze és a ringben sem nézett Vitali szemébe, de azért azt kevesen gondolták, hogy már az első menetben vége lesz és főleg nem így.

» Gabodo   válasz erre
    2011-03-20 00:11:41

Egyébként amatőrként volt kiütve vajon, mert ez nekem hihetetlen?

    2011-03-20 00:11:03

@kolompar: Nekem elszakadt a keresztszallagom focizás közben, simán hazasétáltam, másnap reggel jöttek a problémák.

» MKB-VP   válasz erre
    2011-03-20 00:10:56

@fixpont: Hány olyan ütést láttunk már, ami nem látványos, mégis rendesen csomót kötött komoly bunyósok lábára. Ezen felesleges lovagolni, ilyen van.

    2011-03-20 00:10:28

@zappa: Chambers is kihordott latszolag sokkal nagyobb uteseket, mint amitol vegul ajultan dolt el... bar azert ott a lassitasokon latszik, hogy jol beakadt az a balhorog... Itt meg kicsinek tunt az az utes, es mintha csak surlta volna Solis fejet... de meg kell meg nezzem parszor

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-20 00:10:11

@Gotti: Toleg is megkerdeztem, mi tortent volna ha az az utes meg talal is, ugyertem, telibe?

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:09:56

@Tony Montana: Azóta gyűlölöm a hidegfrontot...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-20 00:08:42

Nem látványos,de jó ütés volt!!!!

    2011-03-20 00:08:28

@Gotti: Ha 20x megneztem egymas utan, akkor sem hiszem el, hogy az a semmi utes leterit egy olimpiaci bajnok, 3xos vilagbajnok csavot, mert akkor teljesen felesleges boxolnia.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:08:10

ha kubában él ráadásul a gázsi nagy részét ráadásul le kell majd osztnaia állam bácsinak

    2011-03-20 00:06:56

@Gabodo: Az a baj, Solis homlokara egesz hetvegen ra olt irva, hogy LOSER, amikor csak raneztel ez ugrott be, es ennek fenyeben meg rosszabb latni ezt. Ahogy bejott a ringbe mar tudtam hogy vesziteni fog.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-20 00:06:55

http://www.youtube.com/watch?v... nézzétek meg

    2011-03-20 00:06:54

Ja és hideg fejre is ment ugye.. addig nem kapott túl sokat.

» himpike   válasz erre
    2011-03-20 00:06:33

Jó ez a belinkelt youtube-os video. Én is azt látom rajta, hogy Solis meg volt ütve. Miután bekapja a jobbost, felkapja a kezeit, de már lefele néz, és már akkor táncolnak a lábai, pedig Vitya még hátrafelé mozog. Sőt, amikor Vitya megáll a hátrálással, Solis még mindig lefelé néz és csárdásozik.

» Layman   válasz erre
    2011-03-20 00:06:06

Szerintem Vitali - Solis visszavágó nem lesz, mert annyira nem lesz igény rá, hogy senki nem fogja megfizetni. Pár év múlva Solis még üthet egyet Vovával, ha jól aprítja addig az ellenfeleit.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-20 00:05:42

Egyébként ha próbál visszavágót kiharcolni, akkor valszeg inkább a sérülés a döntő, de ha nem lesz téma egy második meccs, akkor lehet hogy nagyon megcsípte az a barack amit Vitya adott a fejére.

    2011-03-20 00:05:40

Látszik az ütés, elég jól meg is húzta Vitali mert a teste előtt keresztben húzza vissza a kezét szinte vízszintesen.. teljesen kiment a jobb kéz a teste bal oldalán túlra. Ez a video mutatja hogy a németek nem használnak elég kamerát.. pont a 4. hiányzott ebben az esetbnen. Figyeljétek Solis feje kb milyen szögben mozdul el az ütéstől és kb mennyire. Ez pont elég egy halánték találatkor.

» himpike   válasz erre
    2011-03-20 00:05:19

nem tudom mennyit lehetett kapni egy első menetes KO-ért, de itt van egy komoly amatőr múlttal rendelkező - igen szegény körülményekből jövő - "profi" ökölvívó (egy nem túl becsületes promóterrel), aki lenyomott eddig gond nélkül 17 meccset, és élete legnagyobb mérközésén az első menetben, vitatható körülmények között elszáll............. ?!?!?!?!?!?!?!?
(pedig Én nem hiszek az összeesküvéselméletekben)

» Gabodo   válasz erre
    2011-03-20 00:04:58

tényleg ha nem hordágyon vitték ki akkor mi baja volt?

» kolompar   válasz erre
    2011-03-20 00:04:27

Az mondjuk engem is meglepett, hogy egész szépen elsétált a helyszínről. Először azt gondoltam, hordágyon viszik ki.

    2011-03-20 00:04:06

Azt néztem én is, hogy kísérik ki Solist, nem támaszkodik senkire, és lazán elsétál az odakészített hordágy mellett... :D

» Santos   válasz erre
    2011-03-20 00:03:50

@zolimt: Ez az Afolabi egy visszavagon szerintem ugy megverne Hukicsot, hogy rossz lenne nezni... Nagyon tud bokszolni a csavo.

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-20 00:03:36

@ogreface: Szeretném leszögezni, hogy a félrét csak te láttad bele. :)
A sérülésed gyönyörűen hangzik, remélem összeraktak azért...

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-20 00:03:33

@vizslahal: Igen, az a jobbfurcsa volt az, ami bezavart Solisnál a képbe.

    2011-03-20 00:02:08

sztrego már hozzáfűzött valamit...????

» kolompar   válasz erre
    2011-03-20 00:02:05

@himpike: Elképzelhető. Egyébként volt pár olyan szituáció már, ahol ilyen fejtetőt súroló ütésektől picinek tűnő maradtak lent bunyósok. (pl Tyson - Savarese)

    2011-03-20 00:02:01

@cezi: Én is ezt láttam (jobb lábat fájlalja, de a bal is rogyadozik...), és ezt csak annak köszönheti, hogy a fejre bekapott - egyébként nem olyan pusztító erejű - ütés kissé átment rajta, és pont közben nem tudta magát megfelelően kitámasztani. Egy ilyen múltú bokszolótól nem vártam volna ezt... Egy kicsit amatőrnek tűnt... Pedig milyen szépeket odacsapott, és mennyire örültem, hogy végre lesz egy jó kis meccs.

» Santos   válasz erre
    2011-03-20 00:01:51

http://sportgeza.hu/boksz/2011...

Klicsko is nagyon csalódott volt – nem mert állást foglalni a sérülésről –, a nézők pláne, nagyon nem tetszett nekik, hogy Solis a saját lábán sétált ki a ringből, nem kellett hordágyra tenni.

» painegoh   válasz erre
    2011-03-20 00:01:26

@Tony Montana: Szóval félrelépsz? Asszony tudja? :)
A térdsérülés nekem egyébként, sajnos nagyon ismerős. Régen egy edzésen úgy törték hátra jobb lábamon, hogy úgy állt, mint a gólyának. Hát, nem volt egy népünnepély...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-20 00:01:13

@BlaZe: magát az ütést is látod, vagy csak ahogy mozdul solis következtetsz arra?

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-20 00:01:01

@ogreface: Igén,már hívót Öner hogy mikor érek rá!:) De ha elválom mindenképpen téged hívlak..D

» kilcsko   válasz erre
    2011-03-20 00:00:56

@himpike: stimmel,halántékra kapott egy ütést és csókolom

» kolompar   válasz erre
    2011-03-20 00:00:52

Nos.. megkapja az ütést, majd beinog.. lefelé néz nem Klicskóra. Felkapja a kezét de azt se jól mert eléri saját füleit kétoldalt.. a kesztyűk között ott a lyuk, bele lehetne verni könnyedén. Előre mozgott mikor kapta és azonnal megállt. Azt nem kétlem hogy lábsérülés miatt adta fel de legalább 50%-ban benne volt a sérülésben a kapott ütéstől való megszédülés és koordinációs zavar.

» himpike   válasz erre
    2011-03-19 23:59:21

Solis jobb volt az első menetben, majd jött a sérülés. (ha sérülés) Ha Vitali nem ad visszavágót, akkor úgy jár mint Lewis...:D Csak vicceltem.

    2011-03-19 23:59:12

Hát minél többször megnézem, ez annál inkább ütéstől volt... Persze attól még nem kizárt, hogy megsérült a térde. De hogy meg volt ütve, az tuti.

    2011-03-19 23:59:05

Szegeny Castro, azert remelem nem kapott infarktust.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:58:52

Vitalit kicsit sajnalom, nem tehet rola hogy az ellenfelek 99% pocsek, es arrol sem hogy Solis 1 menet alatt leserul. De sajna lehet hogy raragad igy is hogy unalmas meccsei vannak. A skysport kommentatorainak igaza volt, nagy meccsek kellenek ahhoz hogy nagy bajnok lehess akire mindenki emlekszik, es Vityanak Lewis ota nem volt ilyen meccse..

» Amador   válasz erre
    2011-03-19 23:58:12

@ogreface: Jó kérdés, remélem ő is elgondolkodott már rajta.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:57:14

ez a tyson fury elkeni majd klicsko száját,rosszabb esetben a sajátját...

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:56:21

@zolimt: Mi tortent volna ha az az utes el is talalja?

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:54:07

FIGHTNEWS.COM verzió: WBC heavyweight champion Vitali Klitschko (42-2, 39 KOs) easily made the sixth defense of his current title reign against previously unbeaten mandatort challenger Odlanier Solis (17-1, 12 KOs) in front of a sell-out crowd of 19,000+ at the Lanxess Arena in Cologne, Germany. A big right hand put Solis on the deck at the end of round one. The 2004 Cuban Olympic gold medalist barely regained his feet but was unable to continue, after seemingly suffering a knee injury during the knockdown. Time was 3:00.

» pleiades   válasz erre
    2011-03-19 23:54:00

semmi erdekeset. szerinte eleg eros utes volt, de solis jo es gyors bunyos. wlad szerint az elso kombokon lehetett latni, hogy solis mennyire gyors, es buszke a tesora, hogy ilyen gyorsan vegzett vele.
vitya fenyezte ocsit, hogy o az egyetlen, aki meg tudna verni. kerdeztek oket haye meccsrol, arra azt mondta vitya, hogy haye valasztotta az ocsit, o egyutt tud elni ezzel, a cel, hogy mind a negy ov naluk legyen.
wlad szerint azert ot valasztotta, mert gyengebbnek tartja.

a studioban erre mondtak azt, hogy wlad mentalisan gyengebb, mert a batyus nagyon egyben van, eltokelt, megy egyenesen elore. wlad inkabb sztar, es ettol egy kicsit sebezhetobb :)

    2011-03-19 23:53:53

@Perkins: pedig milyen szép lett volna ha foreman befogyaszt cottora vagy cotto hizik foremanra.kicsit bepiáztam...

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:53:46

@Tony Montana: "Én pl. el tudom fogadni, hogy inkább nem teszi tönkre magát azért, hogy majd csak a nyolcadikban csapja ki Vitali."
De ezután a teljesítmény után, mivel fog sok pénzt keresni, új Spongya Bobra? Mert Önert elnézve, ökölvívással nem igen...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-19 23:53:42

@Perkins: Évek óta lépek rendszeresen, néha még most is rosszul.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:53:01

@bpjotruska: Azért bennem van a kisördög, hogy ebből a meccsből azért Solis annyira nem jön ki rosszul. Csinált egy jó menetet Vitya ellen, most évekig megélhet ebből, mondván, hogyha nem sérül le, megverte volna az öreget.

» Layman   válasz erre
    2011-03-19 23:52:55

Így legalább nem lesz kérdés hogy van-e ereje Klitschko-nak Haye ellen, a rövid felkészüléssel sem lehet gond...

    2011-03-19 23:52:29

Ott latszik a videon Klicsko ott all folotte es nem erti...miert fekudt le. Kicsit olyan "keljel mar fel baz+" erzese van az embernek 45 sec korul a videon.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:52:23

jó lenne egy visszavágó,térdsérülés nélkül.......

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:51:58

@kolompar: Nem George. Yuri Foreman. :))

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:51:53

@fixpont: pedig megingott tole...!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:51:52

@himpike: Engem az is nagyon érdekelne, hogy Solis mit mond majd.

    2011-03-19 23:51:40

@kolompar: Yuri...

    2011-03-19 23:51:23

Kaphat Solis visszavágót egyáltalán? Még ha sérülés is volt, nem vagyok biztos benne.. talán Wladimirrel egyszer a jövőben.

» Amador   válasz erre
    2011-03-19 23:51:22

@Flex: Mivel nem értesz egyet? Azzal, hogy Solis bal lába rángatózott, vagy azzal, hogy a jobbat fájlalta? Én nem láttam Vitya részéről olyan ütést, amely ilyen hatást kellett volna kiváltson a kubainál. Solis kapott egy laza jab-et, és utána kezdődött az egész. A kubai lábfejét is mutatták közelről a Sky-on, azok közül is a bal volt az, amelyik meglehetősen szokatlanul táncolt, a jobbnál nem láttam ilyet. Kíváncsi vagyok a diagnosztikai eredményre.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:51:01

@gyurcio: Ha valaki azt mondta, hogy a 3. masodpercben latott utestol ment le akkor Solis HAGYJA ABBA a boxot.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:50:41

Hát jó lenne tudni mit mondott Vitali..

» himpike   válasz erre
    2011-03-19 23:49:57

Egy kis elemezni való:http://www.youtube.com/watch?v...

» gyurcio   válasz erre
    2011-03-19 23:48:55

@ogreface: Az lehet, talán még dicsérendő is, de mint tudjuk, Solisnak nem a boksz a legfontosabb. Én pl. el tudom fogadni, hogy inkább nem teszi tönkre magát azért, hogy majd csak a nyolcadikban csapja ki Vitali.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:48:09

@ogreface: george foreman bunyozott cotto ellen???ezt még neked sem hiszem el. :)))))

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:48:05

amikor felallt, akkor nagyon kellett neki a kotel... amikor befordult a biro fele, en azt hittem, nem marad talpon, annyira jart mind a ket laba.
az utes tutti benne volt.

    2011-03-19 23:47:48

@vizslahal: Akkor minek hőzöngött Vitali? Bevisz egy erős ütést, majd odamegy hőbörögni hogy nem áll fel??? Sztem az interjúban nem mondhatja hogy egy gyenge ütést vittem be...

    2011-03-19 23:47:43

@kilcsko: Ha Te műtöd, mehetek segíteni? :)
Egy terminátort csinálunk a csávóból! :)

» ogreface   válasz erre
    2011-03-19 23:47:32

OFF

aki meg nezi az angol streamet, az lathatja Afolabi meccset!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:47:30

@tomba: Ha egyszer G-t ütsz a H helyett, akkor egy reggel csengetnek nálad. Ajtót nyitsz, és egy kigyurt, magas néger pasast látsz. Csak nézed, vajon honnan ilyen ismerős a pasas...amikor hirtelen KO vereséget szenvedsz :-)

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:47:09

Solis egyértelműen vitte az első menetet. Nem volt beszarva,sőt jobb volt , mint Vitalij.
Arról meg, hogy nem mert Vitya szemébe nézni, csak annyit, hogy megnéztem most néhány meccsét a kubainak, és például Marcus McGee és Drumond szemébe sem nézett a szabályismertetéskor... Biztos tőlük is be volt fosva.
Sőt ha jól emlékszem a sajtóedzés videójára, akkor Solis még a saját edzőjétől is félhet.

» dermedt   válasz erre
    2011-03-19 23:46:45

@Tigga: Pontosan.

És ennyit a "rosszul lépés"-ről! :))

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:46:28

@bpjotruska: Igen sajnos.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:46:26

Két kérdésem van:
1. Vitali csak a sport szeretete miatt volt ilyen ideges, vagy ilyenkor keményen sz.pnak a kieső reklámok miatt?
2. Öner most el fogja venni Solistól a Spongya Bobot?

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:46:23

Élő képen én is úgy láttam, hogy meg van fogva, bár nem értettem mitől. Viszont ha meg van ütve, akkor nem hiszem, hogy hirtelen az ugrik be neki, hogy fájlaljuk a térdünket. De a fene tudja. Sajnálom, jó lenne egy visszavágó, mert ebben a meccsben több volt az első menet alapján. De szerintem nem lesz, ezek után nem vennék meg a németek.

    2011-03-19 23:46:02

@Maestro: chuck norris meg le se ment volna.és még egy pörgöst is bevitt volna

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:45:51

@vizslahal: Klicsko kamuzik, nezd meg, amikor odamegy a foldon fekvo Solishoz, azt a mozdulatot. Lattam mar par boxolot aki erezte, hogy nagyot utott, elkezdett tancolni, felemelte a kezet, es azonnal ment a semleges sarokba a szamolashoz. Klicsko nagyon nem ezt tette.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:45:38

Lehet, hogy rosszul lépett, de szerintem az a halánték ütés volt a felelős érte. Ha nem lett volna ilyen súlyban, akkor valószínűleg nem lett volna ilyen súlyos a sérülés. / ha van /

Azért úgy háttérben megjegyezném, hogy például Foreman többször felállt és tovább küzdött, teljesen szétszakadt térdel, Cotto ellen...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-19 23:45:23

@Tigga: illetve fordítva, összecseréltem a lábakat :)

    2011-03-19 23:45:19

hát szerintem nem volt ott olyan ütés amitől le kellett hogy menjen... rosszul lépett, kiment a térde... ennél a túlsúlynál ez simán előfordulhat... egyébként szépen dolgozott, szerintem simán az övé volt az első menet... nem volt oka arra, hogy szimulaljon!

» leslie   válasz erre
    2011-03-19 23:45:09

@vizslahal: a baj az, hogy kívülről nem látszik az a nagy ütés és a közönség is azért fújolt szerintem mert nem is látták mitől megy le solis.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:45:02

Nezegetem a lassitasokat, de nem leszek sokkal okosabb... Az utes inkabb csak surolta Solis-t, viszont ugy tunik, mintha mar attol elveszitene az egyensulyat, es azt sem igazan tudom eldonteni, melyik laba is serult meg. Miutan nagy nehezen labra all, ugy tunik, hogy mindket laba remeg, vagyis ugy nez ki inkabb, mintha egy nagy utest kapott volna - amit nem latok - es szedelegne, nem csak az egyik labara nem tudna ranehezedni rendesen. Fene tudja, buzlik ez az egesz...

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 23:44:20

3pont megvan,de nem örülökk neki...

» zsoltii   válasz erre
    2011-03-19 23:44:15

"Az ütésnek ehhez az ég világon semmi köze nem volt, rosszul lépett."

Ilyen ökölvívó múlttal hogy lehet rosszul lépni? Ilyen nincs.

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:44:12

interjút néztétek még vitlijal? ő egyértelműen arról beszélt, hogy érezte, hogy egy nagyon erős ütést vitt be solisnak. és a közönség reakcióját annak tulajdonította, hogy hosszabb meccset akartak látni, szóval nem annak, hogy solis ok nélkül mehetett le esetleg.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:44:09

Hide is vezetett Klicsko ellen, mert az 1. menetet nyerte. Aztán KOval kikapott.. Szerintem ez KO volt,

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:44:02

Vegulis bejott, amit a Solist partolok josoltak. "Nagy meglepetesben lesz reszunk, de nem ugy, ahogy szamitunk ra."

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 23:43:58

@chubba: Sztem kettőnél többször talált Solis, nálam vitte volna az első menetet, Norris nagyon nem. De mondom lényegtelen...

    2011-03-19 23:43:49

Nem tudom honnan veszitek hogy halántékra nagyot kell kapni ahhoz hogy valaki megszédüljön. Ez ráadásul nehézsúly. Amúgy is elég rossz egyensúly-helyzetben volt, kapott is egyet.. hát megnyuklott.. istenem, van ilyen. Ettől függetlenül megnéznék egy HD ismétlést az ütés utáni 3 másodpercről a megfelelő szögből.

» himpike   válasz erre
    2011-03-19 23:43:28

@Horváth András: halánték és a homlok között volt ütés és aztán jött a piruett ha jól láttam

» kolompar   válasz erre
    2011-03-19 23:43:25

én megnéztem közelről az összes szögből, nekem úgy tűnt, hogy ütéstől szétesett Solis mozgása, és emiatt sérült meg. Erre utal, hogy az ütés után először a jobb lába tekeredett ki lehetetlen szögben, aztán a kacsatánc után a bal lába sérült meg, amikor a földre zuhant.

    2011-03-19 23:43:08

Vitali reakciójából, ő maga sem érezte azt komoly ütésnek, és nem is nézett ki annak. És Solis sem úgy tűnt mint aki meg van fogva, hanem mint akinek ku..ra fáj a lába. Van ilyen sajnos...:(

    2011-03-19 23:42:55

@Tony Montana: Dehogynem a terminátor felállt volna és Rocky is :-)

» Maestro   válasz erre
    2011-03-19 23:42:37

volt utes is, a halanteka tetejet csapta meg. az csuf lehet, ott eleg vekony a csont. amikor felallt, nagyon remegett a ket laba, ahogy mutattak a kozelin.

    2011-03-19 23:42:27

@zappa: kétszer megpróbálta megütni. igazad van, Solis ebből kétszer be is talált :)
http://www.youtube.com/watch?v...

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:42:26

@ogreface: Igen, most voltam konzíliumban Gyurcsók doktornál, ő is egyetértett.

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:42:21

Ezt nem hiszem el..Solis ba*d meg..

» kilcsko   válasz erre
    2011-03-19 23:42:15

@Rajhona János: lejebb neked ment.

    2011-03-19 23:42:12

Abban mindenki egyet ért, hogy Solis jól kezdett. Marhaság, hogy lélekben feladta volna. Amúgy amatőrben Haye ellen hasonlóan bicsaklottak meg a lábai, amikor Haye az első menetben betalált, csak ott nem esett el (gondolom ezt teszi a túlsúly).
(Basszus, másodszor véletlenül G-t nyomtam H helyett, az isten nem mosta volna le rólam, hogy direkt, ha nem veszem észtre.)

    2011-03-19 23:41:58

@ogreface: Azt hittem az OgrePresshez mar tegnap befutottak a hirek. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:41:51

@ogreface: Mar orak ota. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:41:21

pedig olyan jó meccsnek indult...nem hiszem el....érdekes lett volna:S:S:S nagy kár,végre egy kihívó aki vissza mert ütni...egyértelmű,hogy kiment a térde,de a nézők reakciója is jogos volt....

» zsoltii   válasz erre
    2011-03-19 23:41:07

@Tony Montana: Már meg is van a diagnózis?

» ogreface   válasz erre
    2011-03-19 23:40:58

jajj,fejezd már be ezt,másodszorra írod.Össze-vissza toporgott csóró,és a számolásnál is meg volt meredve.Egy ilyen sérülést simán össze lehet szedni.Valószínű megszédült az ütéstől,de kijött volna belőle,a lábán nem állt meg rendesen.Ennyi a történet mindazoknak,akik jönnek itt a bundával,meg a beszarással.

    2011-03-19 23:40:52

@tomba: Pontosan ez történt. Ez nem volt kamu. Nagy terpesz és a jobb térde befelé megrogyott.

» MKB-VP   válasz erre
    2011-03-19 23:40:44

én sem hiszem túlságosan. de ezt nyilatkozta, nyilván ezt kell, hogy mondja. de ő volt ott. majd solis is elmondja, ő hogy látta

    2011-03-19 23:40:19

Szerintem sem kamu, es nem is utes. Serules, vagy huzodas lehet a hatterben, masra nem tudok tippelni.

» moRtiZ   válasz erre
    2011-03-19 23:40:14

@BlaZe: Igen, én is így voltam vele, egész jó meccs lehetett volna :)

    2011-03-19 23:40:05

@Chiro: Csak Solist.

    2011-03-19 23:39:35

ez utes volt! bekapott 2t Solis, felkapta a kezeit, meg is ingott majd elindult hatrafele. ekkor elesett! nem ketlem, hogy megserult, de tuti meg volt fogva...!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:39:11

Na a skysportos szakkommentátorok mindjárt összevesznek. De Vitzali azt mondta hogy eltalálta. De én nem láttam annnyira tiszta ütést. Vitali csak maszatolt.

» Horváth András   válasz erre
    2011-03-19 23:39:03

@Chiro: Ez attól függ, hogy mennyire kötözik ki az öreglány csontvázát.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:38:49

@szerkesztokedvence: :)

(Ezt már vártam!)

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:38:43

Azért nehogy már Harrisonhoz hasonlítsátok. Elülső keresztszalag-szakadásból a terminátor se kelt volna fel. Az ütésnek ehhez az ég világon semmi köze nem volt, rosszul lépett. És tisztán nyerte az első menetet. Szopás...

» Tony Montana   válasz erre
    2011-03-19 23:38:25

@chubba: És addig nem is csinált semmit.

    2011-03-19 23:38:15

@Morgo: Vitali ment előre az egyértelmű, de sztem Solis talált többet. Vitya inkább csak piszkálgatta. De lényegtelen így utólag...

    2011-03-19 23:37:43

@Pablo Escobar: LOL

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:37:37

szerintem Vitalij elkapta halántékon, nem volt ugyan látványos, de annál inkább hatékony találat, Solis megrogyott, a tekintette sem volt ekkor tiszta (mikor kicsit alúlnézetből mutatja egy kamera) súlya alatt kiment a bokája majd a térde is. sima KO. Dzindziruk hasonló ütéstől ment le végleg Martinez ellen.

    2011-03-19 23:37:18

@POL: Köszönöm szépen!:)

    2011-03-19 23:37:09

Hát nem tudom mennyi idő utána most volt az első menet Klicskó meccsen, amit élveztem és nem Klicsek miatt. Erre tessék...

    2011-03-19 23:37:05

@money: 1. beragadt a caps lockod
2. nem vagyok Klicsko szurkoló

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:37:04

nekem úgy tűnk az egyik térde ficamodott ki... legalább is a képek alapján ez valószínű... nagyon sajnálom, hogy ez történt, mert az első menet alapján jó mérkőzés lett volna, Solis nem volt megilletődve keményen beleveregetett a támadásokba...

most már csak Haye lehet a messiás! :-)

» leslie   válasz erre
    2011-03-19 23:36:53

Legalább nem a meccs előtt sérült meg...ezt is értékelni kell manapság...

» Pablo Escobar   válasz erre
    2011-03-19 23:36:11

@Adam: Klicskó az öreganyját sem tudja leütni.

    2011-03-19 23:36:05

Nekem egyértelmű. Nagyon rossz szögben, túl szélesen lépett hátra, ebből s szempontból lényegten, hogy megszédült, vagy csak gyorsan ki akart hátrálni az ütőtávból (szerintem átszaladt rajta az ütés - nagyon hirtelen kapta vissza mind a két kezét a fedezékbe). Egyszerűen a jobb térde nem bírta el ennyire széles állásban a súlyát.

    2011-03-19 23:35:57

@zappa: jó ő picit hamarabb lefeküdt! :)

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:35:51

Szerintem is ütéstől ment le, de közben a térde meghúzódhatott. Amikor felállt, a lassításban is lehet látni, hogy a másik lába is remeg és azon sem tud megállni, csak ha a kötélbe kapaszkodik...
Nagy csalódás volt ez most.............

» Santos   válasz erre
    2011-03-19 23:35:48

Újra egy nézhetetlen Klicsek meccs./nem neki rovom fel, nem is lehetne, de ez van/

» laikus3   válasz erre
    2011-03-19 23:35:46

Harrison vs Solis meccset akarok! Aki nagyobbat kamuzik, az nyer! :P
Ennyit az új "messiásról"...

» ogreface   válasz erre
    2011-03-19 23:35:44

@zappa: Nekem Vitalij tűnt az irányítónak, de tény, hogy Solis ütött néhány szép kontrát, és a védelme is rendben volt. Én egyáltalán nem gondolom, hogy kamu volt a sérülés, és a kritikus pillanatig úgy érzetem, hogy ez hosszú meccs lesz :(

    2011-03-19 23:35:25

Azért érdekes, hogy a kb. két hónapnyi felkészülés alatt nem bicsaklik ki a bokája, itt meg már az első menetben. Ennél még Haye is jobb szimuláns...

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:35:23

@himpike: Ha attol megszedult, jobb is hogy lent maradt.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:34:44

@Hurricane: Most nyomd a magyarázatot. De szar ez a Klicsko. De keményen odatette magát Solis. Elkefélt egy nagy lehetőséget. Feladta. Csalódás és nem Klicsko hibájából.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-03-19 23:34:26

:(

» zee1978   válasz erre
    2011-03-19 23:34:05

zee

» zee1978   válasz erre
    2011-03-19 23:34:04

Orlin Norris is kb. ilyen jól kezdett anno Vitya ellen..."

Én nem így emlékszem.

    2011-03-19 23:33:56

@chubba: A KLICSKÓ SZURKOLOK MÉG A TÉNYEKET IS MÁSKÉPP LÁTJÁK

    2011-03-19 23:33:54

Szerintem meg volt ütve halántékon, benyuklottak a lába is kiment valamilyen szinten. Látszik hogy furcsán mozog a feje, és felemeli a 2 kezét totál rosszul... fél méter lyuk van a 2 kesztyű között.
Összegezve szerintem kapott egy kellemetlen ütést, kicsit meghúzódott, majd besz@rt és feladta....

» himpike   válasz erre
    2011-03-19 23:33:36

klicsko azt mondja megütötte és azért ment le

    2011-03-19 23:33:26

@fixpont: Nem volt kamu hanem kiment a térde . Senki nem mondta,hogy ütéstől ment le.
Csak éppen Klicsko gondolom pont nem a térdét figyelte azért volt ideges.

» Maestro   válasz erre
    2011-03-19 23:33:19

Azokat sajnalom, akik ezert fizettek penzt, hogy ezt lassak.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:33:17

Tipikus Murphi!
Felvázolom z összes kimenetelt,erre ez történik.
3 perc kevés,de addig jól csinálta Solis.Gyors volt.Kár érte.

    2011-03-19 23:33:03

@4man4ever: nem lattam! a boxrecen olvastam...!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:32:37

Solis bal lába össze-vissza rángatózott, mintha kissé megcsúszott volna és keresné a stabil helyzetet, hátradőlt és a két lába a levegőbe emelkedett, szóval aláfordulás nem volt, egyik lábánál se. Ezután a jobb lábát kezdte fájlalni.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:31:49

skynews -on az a vélemény, hogy lábsérülés

    2011-03-19 23:31:48

@Layman: pontosan ugyanezt gondolom én is! Solis egy naagy kamu ember és szerintem is volt ott beszédülés.

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:31:11

lehet, hogy fejben elfáradt kicsit?

    2011-03-19 23:31:00

Az interjúkban mit mondtak? Nem lehetett érteni streamen.

    2011-03-19 23:30:54

Azért remélem, hogy lesz visszavágó, mert Solisnak piszok gyors keze van ez most is látszott. Csak Önerke nehogy ellehetetlenítse a kubait.

    2011-03-19 23:30:38

mi történt a meccsen? lemaradtam és eredményhírdetésre érkeztem

» lunatic2   válasz erre
    2011-03-19 23:30:29

@zolimt: Lattad is a meccset? Hogy nyomtak nehezsulyban?

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 23:30:24

Egyebkent en sem ertem, mi is tortent igazabol... Viszont valoban jo meccs lehetett volna, nagyon szarul esett, hogy igy alakult

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 23:30:13

Nem volt ez kamu. Ilyet senki nem tud csinálni a térdével kamuból.
Rossz volt nézni. Aztán,hogy ütéstől-e ? Az más kérdés.
Tényleg nagyon állva akart maradni az volt a gond.
Jobb lett volna ha leül egy kicsit.Akkor tán nem megy ki a térde.
:-(

» Maestro   válasz erre
    2011-03-19 23:30:11

@zolimt: Azt kellett volna nézni.

    2011-03-19 23:30:07

Amugy amikor Solis a foldre kerult, Klicsek odaszaladt es szinte szettarta a kezet, hogy "hat te meg mitol mentel le?", azaz o is tudja, hogy nem utotte meg rendesen, azt egy boxolo erzi, amikor betalal. Egybol tudta, hogy kamu.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:30:04

Nekem hihetőbb lenne a sérülés, ha a sajtótájékoztatón, a mérlegelésen, vagy legalább a meccs előtt bele mert volna nézni Vitya szemébe és nem csak zavartan röhigcsél, mint szűzlány az üvegezés előtt...

Ha meg elhiszem, hogy tényleg megsérült (Öner szerintem még halotti anyakönyvit is fog mutatni bizonyítékként), akkor is úgy láttam, hogy mielőtt lement, megszédült. Ha meg az az ütés megfogta, lehet jobban is járt, hogy nem ment tovább, mert Willie Klitschmann kicsontozta volna, ha elfogy a szufla.

» Layman   válasz erre
    2011-03-19 23:29:49

Orlin Norris is kb. ilyen jól kezdett anno Vitya ellen... Meg Golota is Tyson ellen. Mindkettő ment a levesbe, kb. ugyanígy!

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:29:36

Zsugori K2 csak egy menetet vett Önertől.

    2011-03-19 23:29:32

OFF
Nagy Jozsi pontozassal kapott ki 8 menetben!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:29:20

KO-t hírdettek, ez a hivatalos eredmény

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:29:15

zee

» zee1978   válasz erre
    2011-03-19 23:29:03

@Morgo: Hát lehet hogy csak hozzászoktam a Vitali jellemző fölényéhez, itt meg nem volt, de nekem úgy tűnt ebben a menetben Solis találgatott szebbeket, és kézben tartotta a meccset. Sztem ha csak el akarta volna játszani a sérülést csak kivárt volna, hogy hogy alakul a meccs, mert az első menet sztem egész jól indult neki.

    2011-03-19 23:28:58

@Perkins: Két Klicskó állt vele szemben. Ki nem szarna be ettől? :D

    2011-03-19 23:28:54

Nem mondjatok komolyan, hogy attol a legyintestol meg volt fogva Solis? LOL, akkor telleg felesleges boxolnia, mert annal csak nagyobbak jottek volna.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:28:51

@Dani: Nem lehet megmondani, mi lett volna, ha nem bundáznak?

    2011-03-19 23:28:34

Ezzel azért Klitschkoéknak is sokat árt. Azt látja a nép, hogy megint idehoztak egy szerencsétlent és a semmiért fizettek...Haye lehet az ukránok megmentője:DD Csak az a baj h őt is ismerjük.

» alkoholosfilc   válasz erre
    2011-03-19 23:28:33

A jobb térde mozdult rendellenesen, szerintem keresztszallag húzódás. tisztán látszott 1-2 jobb kameraállásból.

» MKB-VP   válasz erre
    2011-03-19 23:28:24

Nekem úgy tűnt, hogy a bal lába letapadt, és amikor leült, akkor a jobb pedig aláfordult.

    2011-03-19 23:28:18

@zappa: "Miért játszana meg egy sérülést, ha abban a két és fél percben jobb volt mint Vitali? "

Talán azért, mert amíg Vitalij a "lőccsel" ütött, addig Solis a "kalappal"... :)

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:28:17

@Szasa: Ac/Dc Hells Bells
Hogy sérülés volt vagy sem nehéz megmondani. Szerintem nem.

» Fosztó   válasz erre
    2011-03-19 23:28:16

Na neeee.. Az egyetlen hitelesnek tűnő kihívó megsérül az első menetben. Ilyen a világon nincs. Sztem nem ütéstől ment le.

» Horváth András   válasz erre
    2011-03-19 23:28:15

Nahát ilyet?Szerintem ütéstől szédült meg.A lassitáson látszik hogy volt ütés, de azt nem gondoltam volna ettől lemegy Solis.Először a bal lába ingott meg,utána meg a jobb lábát fájlalta.Ez KAMU!Pedig Solis nagyon gyors volt és veszélyes,voltak erős találatai.Komolyan úgy gondoltam na ez most kiüti Klicskót.Erre tessék:(

    2011-03-19 23:28:09

Na neeee.. Az egyetlen hitelesnek tűnő kihívó megsérül az első menetben. Ilyen a világon nincs. Sztem nem ütéstől ment le.

» Horváth András   válasz erre
    2011-03-19 23:27:59

@Romsy: No contestet akkor hirdetnek, ha valami szabalytalansag miatt serul le valaki, pl. vetlen fejeles. Ez pont olyan TKO, mint anno Jameel McCline-e Valujev ellen, ez a szabaly, ez van.

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 23:27:57

Nem volt az fos ütés... ahhoz elég volt, hogy megszédüljön, aztán meg lesérült.

    2011-03-19 23:27:51

@Chiro: Állj oda elé és akkor mond hogy fos ütés:)

    2011-03-19 23:27:45

@Szasa: AC/DC - Hells Bells

    2011-03-19 23:27:38

Szörnyen kíváncsi vagyok az Öner nyilatkozatra. Hogy mi is történt most, alig érte el a fejét az ütés.

    2011-03-19 23:27:36

Szerintem nagyon jól bokszolt eddig Solis, és a kondija sem hiszem hogy elment volna. Szerintem végre küzdelemre kényszerítette volna Vitalijt. Nem hiszem, hogy ha tudta volna, akkor nem folytatja Solis.

    2011-03-19 23:27:25

:(

» Bruneor   válasz erre
    2011-03-19 23:27:06

azért utálnám, ha ezért egy fillért is fizettem volna.... szegény nézők...

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:27:03

Nem hiszem hogy kamu. Ha kamuzni akar akkor azt csinalja mint Harrison, boxol par menetet aztan lemegy. Egy jo menet utan direkt feladna? Nem hiszem..

» Amador   válasz erre
    2011-03-19 23:27:01

Ez egyéretlmű KO. Szerintem semmi baja nincs a térdének. Homlok. Pont úgy járta a csárdást, ahogy ilyenkor kell. Ha biceg, akkor rájátszik.

    2011-03-19 23:27:00

@luggi: Elfogadnám, de szerintem Vitya is. :) Úgyis azt hangoztatta magáról a török, hogy az ukránoknak ajánlkozott sparring partnernek, de azok visszautasították, mert féltek, hogy kiüti őket. :)

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:26:36

Ez a meccs még a Haye-Harrison meccs szintjét sem érte el

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:26:25

a sérülés veszélye mindig benne van a pakliban, egyébként valóban jól kezdte Solis, de azt nem lehet előre megmondani, hogy mi lett volna.

    2011-03-19 23:26:16

Az egyik streamon még megy!!! 3. menet, Vitali a padlón!

    2011-03-19 23:26:10

erre sztem senki sem számított. angolon és németen azt mondják ütés után sérült meg solis, a KO-t senki sem vitatja. kár mert solis naygon jól kezdett

» Alberto   válasz erre
    2011-03-19 23:25:47

@zappa: Jobb mondjuk nem volt...

    2011-03-19 23:25:20

Mitől szédült volna meg? Vitalij fos ütésétől?

    2011-03-19 23:25:19

Már a kézfogásnál látszott, hogy Solis be van ijedve.

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:25:03

@Adam: pontosan... a bal lába kezdett el "remegni"... a jobb meg fájni?

    2011-03-19 23:24:51

KO-t hirtedett Michael Buffet...

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:24:41

Jaja, a bal lába ragadt a földhöz, utána meg hirtelem a jobb lett beteg...
Legalább eldönthette volna előre!

    2011-03-19 23:24:39

Na jó, mi lenne, ha Öner beugrana Solis helyett?

    2011-03-19 23:24:23

KO-t hirtedett Michael Buffet...

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:24:21

Oner melegit, mindjart nekimegy Solisnak...! :D

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:23:48

@cezi: Persze, hogy nézi az eget Öhner. Fél, hogy nem kapnak egy vasat sem...

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 23:23:10

Szerintem is megszédült, azért lépett olyan sután vissza kettőt, a jobbos lépés nekem tipikusan olyannak tűnt, mint amikor az egyensúlyodért küzdesz. Azt mondadnám, hogy egy pillanatra megszédült, elvesztette az egyensúlyát, de rögtön ki is tisztult, és nem akart lemenni. Jobban járt volna, ha bevállalja a számolást.

    2011-03-19 23:23:10

azért annyira ne fájdalmas Solis feje. Hattttalmas kamu az egész

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:23:10

@ironnoodle: vagy már ezért nem nézet már a mérlegelésen sem kilcskó szemébe....

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:23:10

Pedig nem mozgott rosszul Solis az elso menetet vitte is volna nalam.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:23:00

Pedig nem láttam Vitya száján egyik lassításban sem, amikor azt mondta volna, hogy "now"...

    2011-03-19 23:22:56

a gáz, hogy eljátszotta, hogy megütötték

    2011-03-19 23:22:36

Miért játszana meg egy sérülést, ha abban a két és fél percben jobb volt mint Vitali?

    2011-03-19 23:22:29

El is vettek a kedvem egesz estere...

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:22:09

Vitya rettenetesen csalódott, látszik a testbeszédén.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:21:36

Azért ez biztos, hogy egy sérülés. Nem hiszem, hogy szándékosan csináltam Solis... Lesz visszavágó!

» ironnoodle   válasz erre
    2011-03-19 23:21:20

Ez mii? Nehogymár...

» alkoholosfilc   válasz erre
    2011-03-19 23:21:08

El is hiszem, hogy ebbol Amerika nem ker. Erre megint legyinteni fognak...

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:20:55

Vagy tízszer megmutatták minden szögből, Solis bal lába remegett össze-vissza, ő meg a jobbat fájlalta, amivel láthatóan semmi gond nem volt.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 23:20:52

leragadt a bal lábfeje és kicsit kifordult a térde. valszeg rájátszás is van benne

    2011-03-19 23:20:35

De ha a bal lába fordult ki, miért a jobbat fogja, mikor lefekszik? Nem értem... :( Vagy csak én láttam rosszul? Utána már nem volt ismétlés.

» pleiades   válasz erre
    2011-03-19 23:20:29

Nagyon sajnálom, jó meccs lehetett volna. Remélem nem súlyos a sérülés :(

    2011-03-19 23:20:17

Ez jó volt! >:(

» ironnoodle   válasz erre
    2011-03-19 23:20:07

mi a bánatos f.sz.m volt ez?

    2011-03-19 23:20:06

Sok, sok átb**zott ember akik elmentek a meccsre, és akik net, vagy tv előtt akartak egy jó meccset látni. Ez mindennek a teteje.

» Shangri-la   válasz erre
    2011-03-19 23:19:33

Nagyon jó meccs lehetett volna. A fene egye meg.

    2011-03-19 23:19:28

Na nesze semmi fogd meg jól... :( Kérdés, kap -e visszavágót?

» grabanc   válasz erre
    2011-03-19 23:19:13

MErt nem kapott utest amikor a foldre ment? Ez NC nem?

» moRtiZ   válasz erre
    2011-03-19 23:19:13

az, hogy mi mit érzünk , mint csalódás semmi ahhoz képest, amit a nézők most éreznek, az biztos.
Pedig de rá voltam hangolódva....

» tizedes   válasz erre
    2011-03-19 23:19:02

de milyen térde... a bal lába kezdett el táncolni, ez valami full kamu... nem hiszem el

    2011-03-19 23:18:55

Egyértelműen sérülés, pedig sztem jól indult neki! A fene egye meg!

    2011-03-19 23:18:45

Ez TKO...tisztán...ez a szabály

    2011-03-19 23:18:26

pont az gépeltem, hogy solis lábon gyenge, amikor összecsuklott térdből. no comment

    2011-03-19 23:18:15

Pech

» leibigab   válasz erre
    2011-03-19 23:18:14

@Pisti: na ez a súly, ha nem kamu az egész....

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:18:13

Szerintem nem kamuzik. A laba eleg rosszul nez ki, ki van fordulva teljesen..

» Amador   válasz erre
    2011-03-19 23:18:13

Hát csak annyit tudok mondani, hogy bassza meg - már nem is haragudjatok.

    2011-03-19 23:18:12

miért lenne NC?!

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:17:45

Vszeg széttment a térde...:-(

    2011-03-19 23:17:35

Mi volt ez?

    2011-03-19 23:17:23

na hát ez fantasztikus

    2011-03-19 23:17:19

Ez egy hivatásos bíró aki mondja hogy ez TKO? wtf, sima NC

    2011-03-19 23:17:15

erdemes nezni ohnert :D nagyon nezi az eget :D

    2011-03-19 23:17:02

Orlin Norris 2... no comment

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:16:58

Szerencsétlen! Pedig jobb volt ebben az egy menetben...:(

    2011-03-19 23:16:55

kifordult a térde...

» menya16   válasz erre
    2011-03-19 23:16:53

ez mi volt?

    2011-03-19 23:16:50

basszus kulcs ez nem volt semmi

    2011-03-19 23:16:46

Ezt nem hiszem el :(

    2011-03-19 23:16:31

hat ez gyors volt :S Jo meccs lehetett volna. :S

» moRtiZ   válasz erre
    2011-03-19 23:16:28

ez mekkora egy fogadási csalás volt önneréktől..

    2011-03-19 23:16:19

Újjjjj de rossz....ilyen nincs is.

» leibigab   válasz erre
    2011-03-19 23:15:57

Nem is kapott utest

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:15:52

:)))))))))))))) Solis...kamu ember

» chubba   válasz erre
    2011-03-19 23:15:37

Baszki, ez gyors volt... Szegény Solis...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 23:15:33

Nesze nektek, Solis hivok. (pedig igeretesen indult) (((

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 23:15:32

Soliiiiiss :D

» scarggy   válasz erre
    2011-03-19 23:15:31

sérülés :((( ááááááá

» tizedes   válasz erre
    2011-03-19 23:15:25

bazzeg... :D

    2011-03-19 23:15:17

1 menet vege...!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:15:17

nabazmeg :)

    2011-03-19 23:14:58

@BlaZe: jaja, padlón :D

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:14:55

Solis a foldon!!!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:14:55

Solis eddig nem rossz. Elég élesnek tűnik.

    2011-03-19 23:13:21

Solis nem fosik...!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:13:17

@Bruneor: Ez a link nagyon jó, Köszi!

    2011-03-19 23:10:26

@Leonard: haha, elképzelem ahogy vadássza a streameket és anyázik, hogy akad :D

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:08:18

@fixpont: nagyon durva! mint valami barbár harcos aki lejött a hegyekből :D

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:06:58

Valaki megtudná mondani annak a zénének a címét amire klitschko be szokott jönni?:)

    2011-03-19 23:06:34

Kliecsek eleg szigoruan nez. :P

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 23:05:41

Szerintem most maga Castro is az RTLt nézi :-)

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 23:04:41

köszi. kiváló

» Alberto   válasz erre
    2011-03-19 23:03:06

@vizslahal: most angolon jön solis, németen meg kilcskó. lol

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:02:42

Mar itt is bevonulas. Megadjak a modjat, van cirkusz.

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 23:02:22

jon mar Vitali is!!! :D

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 23:01:39

német streamen már bevonulás van, angolon meg roxett. wtf?

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 23:00:57

na! jon Solis!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 22:59:08

@bpjotruska: Nem szereted a Roxette -et?

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 22:57:31

Éltem egy időt Angliában (sajnos már nem vagyok ott). Lementem egy box edzésre, ahol az edző annak idején Sugar Ray Leonarddal is boxolt az olimpián. Clinton McKenzienek hivták. Nem edzettem aztán, mert messze volt, de pár percet beszéltem vele, az edzésről, árakról, stb. A falon kint voltak a Leonard elleni meccs képei

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:57:21

@Leonard: Briggs az egy sziklaállú mutáns, még a Lewis is alig bírta kiütni,pedig 5 meneten keresztül csak zúzta. Sőt nem is ütötte ki, csak a bíró léptette már le Briggset, annyi ütést kapott...

» uzsidoboz   válasz erre
    2011-03-19 22:56:40

Nálam ez a link tökéletesen működik:

http://boxingguru.co.uk/gurutv...

» Bruneor   válasz erre
    2011-03-19 22:55:45

Basszus, ezekert a Klicsko-meccsek elotti "koncertekert" meg soha senki nem akarta meglincselni a szervezoket? Szerintem katasztrofalisak...

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 22:54:04

Az angol nyelvu ado mutatta amikor Oner azt mondja, hogy Solis visszavonultatja Klicskot. Kozben a hatterben latni kellett Solis arckifejezeset (miket beszel ez???) :D

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 22:54:02

egyébként irigylem a briteket. iszonyat jó boksz élet van ott úgy tűnik. van saját ranglistájuk és egymással meccselnek egész jó közönség előtt, adja a tv.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 22:53:07

Ez a pasi jobbra a studióban, Nigel Benn ?

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:50:40

@zolimt: köszi. ez nálam meg meg akad néha.
viszont van egy másik közben ez jónak tűnik bár még semmi sincs:
http://embed.zonein.tv/plkgftd...

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 22:50:03

Bocs gyerekek, de az általam reklámozott linken -sajnos- foci van még mindig.

Vizslahal linkje viszont jónak ígérkezik:

http://www.atdhenet.tv/7547/wa...

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 22:49:55

@zolimt: kössz, jó ez az angol link is, az angol legalább megy :-)

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:49:53

@zolimt: kössz, jó ez az angol link is, az angol legalább megy :-)

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:49:52

@vizslahal: en itt nezem angolul mar tobb mint fel oraja, de meg nem akadt meg egyszer sem!
http://www.star-sports.eu/chan...

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 22:42:15

Tudja valaki mi lett Nagy Jozsi meccsenek az eredmenye? (nehezsuly, eszem ..szom megall. Vajon leadta valamelyik ado az elomeccseket? (en hiaba kerestem)

» 4man4ever   válasz erre
    2011-03-19 22:41:12

@Leonard: azon túl, hogy német :) egy angolnak azért jobban örülnék, de legalább stabil.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 22:39:43

Próbáljátok vizslahal linkjét, én is azt nézem, nincs vele gond

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:37:13

nálam ezen a linken most tuti HD minőség a kép, eddig csak egyszr akadt meg, sajna hang viszont nincsen :-(

http://www.veetle.com/index.ph...

» lipako   válasz erre
    2011-03-19 22:36:59

Szerintem Solis nyer, esetleg pontozással veszit... Klicsko nem birta kiütni a pofozógéppé silányult Briggset, akkor Solist sem fogja tudni kiütni.

» Leonard   válasz erre
    2011-03-19 22:36:25

német nyelven:
www.atdhenet.tv

az angol nyelvű streamek nálam szakadoznak sajna.
amúgy marha jól néz ki ez a stadion belülről.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 22:33:42

Afolabi mit produkalt, nem latta valaki?

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 22:29:23

Nekem ez a link működik, de a meccs előtt 30 perccel kezdődik az élő adás -elvileg:

http://www.faran.tv/2011/03/ch...

» Perkins   válasz erre
    2011-03-19 22:28:47

Bejön nektek a www.zattoo.com oldal ? TV csatornak ... Mert itt csak egy sima regisztracio utan lehet az RTL-en nezni a meccset.

» traveler   válasz erre
    2011-03-19 22:18:40

@cezi: Csak nekem megallt.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 22:13:33

@cezi: Csak nekem megallt.

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 22:13:33

http://www.veetle.com/index.ph...
ez hd, kva jo minoseg. legalabbis nekem :)

    2011-03-19 22:09:56

http://www.star-sports.eu/chan...

ez a link mukszik!

» zolimt   válasz erre
    2011-03-19 22:05:14

@cezi: A fogadási határidő: 23:00. :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 21:59:07

@cezi: sacc egy órád még van :)

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 21:58:08

@cezi: Nincs, ma koszosan fognak aludni. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 21:57:44

mikor kezdodik?
van meg ido megfurdetni a sracokat? :)

    2011-03-19 21:55:05

tudja valaki hol lehetne élőben nézni a neten? köszönöm. A

» Alberto   válasz erre
    2011-03-19 21:49:14

@space: Szerintem van egy csomo erdekes szakmai kerdes a meccsel kapcsolatban, pl: hullamozni fog-e az uszogumi testuteseknel? Es meg sorolhatnam!

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 21:42:42

Kiváncsi vagyok, hogy az amatőr kiválóság Solis, Haye egykori legyőzője és az anti-Klitschko tábor egyik legnagyobb üdvöskéje mire fog menni a majd 40 éves robotmozgású Vitali ellen.

Vajon a husika megéri a kétszámjegyű meneteket?

    2011-03-19 21:41:33

@fixpont: Szóval Roy nem kicsit előzött meg. :D

Akkor még egy adalék a bet365-től, ha már ott járok:

Vitya WI: 1.83
Vitya WP: 2.75
Solis WI: 8.5
Solis WP: 11

» IMiKeT   válasz erre
    2011-03-19 21:30:46

@fixpont: Bet365-ön 1.16-os (1/6) szorzó van Klitschko győzelmére.
Az jobb, mint a megszokott tippmix-odds. ;D

» IMiKeT   válasz erre
    2011-03-19 21:28:00

mikor kezdődik a meccs?

» marcikaaa   válasz erre
    2011-03-19 21:25:25

@Roy Jones Jr.: Ezek nem is rossz oddsok, de komolyan. 100 misire 17et hoz a William. De meg 10 misire is jo pizza arat behozza. :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 21:22:35

Vitali győz a 9-10. menetben ko-val..

» kilcsko   válasz erre
    2011-03-19 21:17:25

*az oddsok

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 21:16:20

@fixpont: 21:14-kor asz oddsok:

Vitali - Solis

1,153 34,00 5,50 (Sportingbet)
1,15 29,00 5,00 (Bwin)
1,17 21,00 4,50 (William Hill)
1,16 -------- 5,00 (Bet365)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 21:15:38

Akinek van műholdvevője, Amos műhold beállít, Inter csatorna MINDEN Klitschko meccset élőben közvetít!

    2011-03-19 21:05:08

Mennyit adnak az online fogado irodak most igy a kezdes elott Klicskora? 1.05 korul? :)

» fixpont   válasz erre
    2011-03-19 20:39:29

@Bruneor: Off: Na erre azért kíváncsi leszek, mert akkor az töri a cég monopóliumát, de legyen igazad és nekünk jóság :)

On:
A szerkesztők kb. ugyanazt jelezték előre: ukrán esély sok, kubai esély kevés. Tehát mindegyikükkel egyetértek és persze hajrá Odlanier-Reinaldo :P

» grabanc   válasz erre
    2011-03-19 20:28:35

Szerintem Vitali győzelmére messze a sérülés a legveszélyesebb. Ha lehetne arra fogadni, hogy ki nyeri az első menetet megtenném Solis-t, de ha a kubai nyerni akar, akkor Klicsko bedarálja, ha meg kihúzni a 12 menetet, úgy nem fog nyerni.

» Rajhona János   válasz erre
    2011-03-19 20:15:55

@FustiMiloRichard: Ezen belül:
http://myp2p.eu/broadcast.php?...
Van itt egy csomó link, egyik biztosan működik majd.

Nekem személy szerint teljesen mindegy hogy VitKlics vagy Solis nyer, csak jó meccset lássunk!

» isaac frost   válasz erre
    2011-03-19 20:12:49

@loki: Na, az megerne az egesz galat, szerintem :-)))))

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 19:41:45

hátha Öner annyit hisztizik ma este, hogy kap ő is egy pofont Vityától:)

    2011-03-19 19:25:47

@Tigga: "eléggé kockázatmentes vélemény," Az, de voltak mar kockazatos tippjeim is, amik bejottek, pl a Viyalij - Briggs UD12, arra sem sokan szamitottak ;-) A Wlagyimir Klicsko - Chisora meccsre meg tettem volna egy DQ ( 6-7. menet )-gyozelmet Klicseknek, az sem lett volna semmi...

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 19:02:35

@Morgo: Elvileg van remény, hogy a többi szolgáltatónál is bekerül a kínálatba a Digi Sport:http://www.origo.hu/sport/2011...

Elnézést az off miatt.

» Bruneor   válasz erre
    2011-03-19 18:46:13

@bpjotruska: eléggé kockázatmentes vélemény, sokak szerint ez a legvalószínűbb forgatókönyv (szerintem is). Én viszont látok még egy variációt (a sérülés miatti "győzelmen" kívül): Solis elkezdi erőltetni a belharcot, beakad pár ütése, amitől Vitalinak bedurran az agya, és egy nagy adok-kapokban összetöri Solist. (kevésbé valószínűen, Solis bemákol pár parasztlengőt, és győz, a nagy verekedésekben ez is benne van)

    2011-03-19 18:31:53

@bpjotruska: Szerintem is ez lesz.

» Shaham   válasz erre
    2011-03-19 18:16:55

Nem is tudom, valamifele rossz erzesem van Lennox Lewis tippje utan... Solis valoban kepzettebb es technikasabb bunyos, mint Vitalij elozo ellenfelei, es hat az oreg Klicsko lassan 40 eves lesz. Ami szinten aggaszt, hogy elobb-utobb csak meg fog serulni valamelyik meccsen - az hihetetlen lenne, hogy valaki egy ideig allandoan serulesekkel kuszkodik, majd egycsapasra megszunnek a problemai. Ennek ellenere en meg mindig nem lattam a profi Solis-ban semmi olyant, amivel meg tudna oldani Vitalij-t, tehat csak az oreg gyozelmere tippelek. Remelem nem jon kozbe semmi serules, es egy tiszta gyozelmet lathatunk majd. Nagyjabol ugy kepzelem el, hogy Solis ovatosan kezd, kontrakra probal epiteni. Az ukran sokat ut majd, de az utesei nagy reszet haritja a kubai a nagyon jo kettos fedezekevel, es nehany gyors kontraja beakad. Viszont nem latom benne az erot, amivel zavarba hozna a betonallu oreg Klicsko-t, ezert 3-4 kiegyensulyozott menet utan szerintem az ukran kezd majd folenybe kerulni, Solis meg faradni. Valoszinuleg a kubai is magasabb sebessegbe kapcsol majd, ha erzi, hogy pontozassal uszik el a meccs, megnyilik, tobbet kockaztat - es nagyobb uteseket kap be, mint amilyeneket ki tud osztani. Ebbe belefarad, cserbenhagyja a kondija, es a 10-11. menet korul mar csunya verest fog kapni, majd az edzoje vagy az izgaga Ahmet Oner ( akar bemaszva a szoritoba :-) ) veget vet a meccsnek. Tippem: Vitalij TKO ( vagy DQ ) 11. menet.

» bpjotruska   válasz erre
    2011-03-19 18:12:06

@FustiMiloRichard: thx a tippeket, megnézem majd őket!

    2011-03-19 18:06:22

Itt biztosan találtok olyan csatornát ahol lehet nézni élőben:

http://www.myp2p.eu/broadcast....

» FustiMiloRichard   válasz erre
    2011-03-19 18:02:40

Vitya a mérlegelésen nagyon jól nézett ki.Talán izmosodott is.A hirtelen megöregedéstől nem féltem,eddig a kihívói nem képviseltek olyan színvonalat,h meg kelljen magát feszítenie,arról nem is beszélve,h van már lehetőség rá,hogyan tartsa magát ilyen jó formában(ezzel bizotsan él is).

Haye és Solis,ez a 2 név jöhet számításba a Klicskók ellen.Wladimir ellen Solisnak is több esélye lenne,de mint előttem is leírták,a fő probléma,h eddig mindenkit rutinból oldott meg.Itt oda kell/kéne tennie amgát,és akkor bármi lehet.
Reálisan nézve végig megy,és remélem lesz arra kondija,h a 4. menet után is tud törzsből hajolgatni,és onnan értékelhető,fejre mért támadásokat indítani.
Lerohanás itt sztem nem lesz.

    2011-03-19 17:58:47

én ezeket találtam a neten, de lövésem sincs, hogy tényleg működik-e itt az online meccsnézés :-(
amúgy csak német rtl és digi.

http://kingsjohntv.wordpress.c...

http://kingsjohntv.wordpress.c...

    2011-03-19 17:51:27

@cezi: Akkor vedd úgy, hogy megkértelek, hogy dobd be mindig a statisztikát az összes 'Amikor minden bokszra fordul'-os meccshez! Ez így oké? :)

Persze, lehet, hogy kérnék máskor is, ha Neked ez nem nagy meló! :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 17:25:56

@Trinidad: A német RTL csatornán lehet nézni.

A Digisport meg nyugodtan bekaphatja. Ha már elviszik az ilyen meccseket, akkor tegyék széles körben elérhetővé is! Régebben a honlapjukon lehetett nézni a műsorukat, de ez már hónapok óta megszűnt :(

    2011-03-19 17:16:18

Valaki nem tud veletlenul egy streamet a merkozesre? Mikor kezdodik?

» Trinidad   válasz erre
    2011-03-19 17:10:00

@Roy Jones Jr.: szolj, melyik meccs erdekel, es kigyujtom neked a tippeket :)

    2011-03-19 16:59:19

@Hurricane: ha ezt komolyan gondolnád, akkor most nagy összegben fogadnál, mert baromi jók az oddsok, pláne ha tényleg úgy állsz hozzá, hogy valószínűbb, hogy solis nyer.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 16:45:24

Én csak végre egy jó mecset szeretnék :)

» udvari   válasz erre
    2011-03-19 16:04:40

@Hurricane: Egyébként nagyon sok dolog van amin nincsenek egy szinten...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-03-19 15:56:52

@Hurricane: "Egészen egyszerűen technikára és dinamikára , gyorsaságra való tekintettel nincsenek "egy szinten"."

Kungfu polip vs. kungfu panda...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-03-19 15:56:00

@deniro2: Hali. mutass egy komentet amit én írtam és utána visszajöttem "vagánykodni". Egészen egyszerűen technikára és dinamikára , gyorsaságra való tekintettel nincsenek "egy szinten". Rommá lesz verve, mondom ezt úgy hogy én nem utálom őket (W és V) mint páran.

» Hurricane   válasz erre
    2011-03-19 15:49:20

Hali,
nem tud valaki free online közvetítésről, ahol biztosan nézhető az esti meccs?
találtam kettőt, de nem ismerem az oldalakat és nem tudom, hogy biztosan működőek-e.

    2011-03-19 15:19:59

@Hurricane: Jók az ilyen tényközlések, de azt is megvilágíthatnád, hogy mi alapján vagy ennyire biztos a véleményedben. Vagy esetleg beírod ezt minden egyértelmű(nek tünő) meccshez és, ha nagy ritkán bejön, akkor visszatérsz vagánykodni? :)

» deniro2   válasz erre
    2011-03-19 15:14:53

@Irbisz: természetesen. azért mert nem írok sűrűn, még mindennap többször nézem profibokszot... :)

Alázás lesz, de nem úgy ahogy a hozzászólók 95%-a gondolja.

» Hurricane   válasz erre
    2011-03-19 14:51:18

@Hurricane: Ez a beszéd Hurricane! Legyen igazad.

» Shangri-la   válasz erre
    2011-03-19 14:50:11

Solis megoldja pontozással (All-In ;) )

» mrhoff   válasz erre
    2011-03-19 14:44:32

van még digis online közvetítés?

» moRtiZ   válasz erre
    2011-03-19 14:39:52

Én ezt a "tehetséget" nem láttam eddig még Solis-ban. Igaz az amatőr meccseiből csak a Haye ellenit láttam, de a profi meccseiből láttam párat és nem értem miért van ennyire "magasztalva". Profiban ugyanezt amit ő, megcsinálta Arreola, Chambers, Peter és még sokan és sokkal jobban... Olyan mintha Vitali egy barbár lenne aki arra vár, hogy valaki megtanítsa bokszolni...:)

» Shaham   válasz erre
    2011-03-19 14:35:55

Már csak egy jó kis Digisport stream kellene :)

    2011-03-19 14:31:23

az a baj, hogy solist nem érdekli igazán a boksz, nem ez az élete fő mozgatórugója. így viszont nem lehetsz a világ legjobbja, még ha olyan tehetséges is vagy mint ő.

» vizslahal   válasz erre
    2011-03-19 14:31:00

A francba tegnap beírtam a tippemet valszeg nem mentettem el....
Elég vagány voltam, megtettem egy Solis győzelmet most vagy soha alapon. Reális eséllyel szerintem ma senki nem lép ringbe Klicskók ellen, de Solis azon kevesek egyike (talán még Haye-nél látok némi halvány reményt), aki talán valahogy. A többiek leírták tökéletesen a gyengéit és erényeit a feleknek, én csak annyi közhelyet tennék hozzá, hogy mindenkinek megvan az embere és talán Vityának pont Solis lesz az (ráadásul láttunk már olyat is, hogy valaki hirtelen "megöregedett". Igaz Vityánál nem nagyon jelentkezett ez idáig.). Solisnak a tehetsége megvan hozzá, a mérete már kevésbé, hogy az ereje és az ütésálló képessége és a kondija mire elég majd kiderül. Én csak annyit szeretnék, hogy legyen végre egy jó nehézsúlyú világbajnoki meccs. Solis wi, csak, hogy legyen már miröl beszélni :).

    2011-03-19 14:01:43

Azt pedig majd' elfelejtettem, hogy a Digisportos közvetítésben - egészen pontosan stúdióvendégként - közre fog működni egy pksz-es szerkesztő is, de hogy ki, az legyen meglepetés :-)

    2011-03-19 13:57:02

@Hurricane: "lesz itt nagy meglepetés kérem szépen, no meg sírás rívás, mert Solis nagyon meg fogja verni az "öreget"."
Hát erre a jóslatra inkább a meccs után térjünk vissza, remélem idelátogatsz akkor is :))

» Irbisz   válasz erre
    2011-03-19 13:47:14

@Erwin: Ilyet máskor is betehetnél!

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 13:43:23

Greggel egyetértve, én is azt gondolom, hogy végigmegy, illetve végig tudna, ha lenne valami fogalmunk arról, hogy Solis-nak milyen az ütésálló-képessége. Nekem továbbra sem tetszik ez a párosítás, nem tudom, hova tegyem Solis-t, nem derült ki róla semmi, csak annyi, hogy a hurkákat akiket hoztak neki, azt rutinból megoldotta, de nem volt egy olyan ellenfele sem, aki ellen egy kicsit meg kellett volna izzadnia...

Ugye, a viszonylag komoly fogyasztása is azt mutatja, hogy ő sem gondolta azt komolyan, amiket összehordott, hogy a súlyfelesleg nem befolyásolja a bokszát és tényleg kigondoltak valamit amihez szükség van a mozgékonyságára. Persze azért kár volt lefogyni, hogy azt csinálja, amit Chambers csinált hasonló magassággal és szoros kettős fedezékkel megpróbálni valahogy bejutni egy Klicskó ütőtávjába. Szóval mindenképp várok valami újat Solis-tól, amit még nem láthattunk tőle, de remélem Vitali ezzel együtt megoldja...

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2011-03-19 13:42:25

@Hurricane: Álmodban. Solisnak csak elenyésző véletlen esélye van a győzelemre.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2011-03-19 13:41:28

lesz itt nagy meglepetés kérem szépen, no meg sírás rívás, mert Solis nagyon meg fogja verni az "öreget".

» Hurricane   válasz erre
    2011-03-19 13:37:17

Egy kis érdekesség, cezitől elkértem a leadott tippjáték voksok adatait erre a meccsre vonatkozóan (természetesen nevek nélkül):

Klitschko wi: 97 tipp
Klitschko wp: 20 tipp
Solis wi: 9 tipp
Solis wp: 5 tipp

    2011-03-19 13:34:40
Ugrás az oldal tetejére