×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Klitschko vs Chagaev

2009-06-16 23:30:32 /

A szurkolók más párosítást vártak, és szinte az utolsó pillanatban változott meg az egyik fél személye, de az érdeklődés így sem csökkent drasztikusan a szombat esti Wladimir Klitschko vs Ruslan Chagaev nehézsúlyú világbajnoki mérkőzéssel kapcsolatban. A szakértők nagy része egyértelmű Klitschko győzelmet vár, de az elmúlt napokban egyre több Chagaev sikert prognosztizáló vélemény látott napvilágot. Vajon megzavarta-e az ellenfél, illetve időpont változás valamelyik öklözőt, esetleg összeroppant-e valakit a 60 ezer helyi néző által generált lelki teher? Ilyen és ehhez hasonló aspektusok figyelembe vételével a profiboksz.hu szerkesztői a hagyományokat követve kísérletet tesznek a találkozó lefolyásának és végeredményének megtippelésére.

Bosco: "Értem én, hogy a sok kritikát kapott Klitschko a bevállalósságát is bizonyítani akarja, de ilyen rövid idővel a mérkőzés előtt egy ilyen kemény, technikás, erős és ráadásul fordított alapállású ellenfelet bevállalni könnyen lehet hogy öngyilkosság volt. Wladimir ugyan azt nyilatkozta, hogy utóbbi tényező nem jelenthet gondot neki, hiszen Thompson és Ibragimov személyében is fordított alapállású bunyósokkal kellett megküzdenie. Csakhogy egyrészt egyik srác sem állította igazán komoly feladat elé az ukránt, másrészt pedig Klitschko szerintem mindkét meccsen elég gyengén muzsikált. Nem azt mondom, hogy Chagaev a meccs esélyese, de Klitschkora szinte biztosan az utóbbi évek legnagyobb kihívása vár és ha ismét a szokásos taktikával lép ringbe, akkor nagyon nagy bajba kerülhet. Chagaev ellen szerintem nem fog működni a balkezekkel való jabelgetés, ha Klitscko nyerni akar, akkor érvényesítenie kell fizikai fölényét és bátrabban kell bokszolni, többet kell használnia a jobb kezét, plusz egyenesen kívül elő kellene szednie a horgokat, felütéseket is a repertoárjából. Szóval ismételten nehéz tippelnem, Chagaev idő előtti sikere számomra ugyanannyira reális végkimenetel, mint Klitschko győzelme.
A végső tippem azért az ukránra teszem, hátha végre előrukkol egy igazi nehézsúlyú bajnokhoz méltó teljesítménnyel és bátor bokszot bemutatva bebizonyítja, hogy nem hiába tartják jelenleg őt az elsőszámú nehézsúlyúnak. Tippem: Klitschko WI."

Erwin: "Racionálisan nézve Klitschko az egyértelmű favoritja a mérkőzésnek. Jóval magasabb, fegyelmezett (a látványos bokszot kedvelők számára talán túlzottan is… ), és az elmúlt években nagyon szépen megtanulta, hogy mikor kell, vagy érdemes ölni a bunyót a cél érdekében. Chagaev sokat kihagyott, a visszatérő meccsén sem tűnt nagyon meggyőzőnek, bár az üzbégre korábban is jellemző volt, hogy a csak az igazi kihívások pörgetik fel mentálisan igazán. Így nézve tehát egy unalmas meccsen a minimális kockázatot bevállaló Klitschko simán nyer pontozással. És most jön a de… Chagaev bármilyen kicsi Klitschkohoz mérten, azt balgaság lenne letagadni, hogy remek képességű bunyósról van szó. A fordított alapállása, a bátorsága, a gyorsasága és az ütőereje alapján akár még meglepetés is okozhat, vagy okozhatna. A mentális forma meglátásom szerint kulcsfontosságú lesz mindkét oldalon. Érzésem szerint Chagaev felpörögve fog szorítóba lépni (a Valuev-sztori előbb nyilvánvalóan feldühítette, az ölébe eső nagy lehetőség pedig feldobta), és ő talán nem az a típusú kihívó, aki előbb hangzatos nyilatkozatban nagy verést ígér, majd a ringben csak alibizik. Chagaev kemény fickó, és nagyot csalódnék benne, ha - amíg az ereje tart - nem támadna, és egy másodpercre is feladná. Az közhely, hogy Klitschko mozgása szétesik, ha isten igazából eltalálják. Az elmúlt időszakban erre nem volt példa, de ebben ludasak az esetlek többségében teljesen passzív, elképzelés nélküli riválisok is.  A kérdés tehát az, hogy Chagaev képes lesz-e élete formáját hozni, illetve hogy a mindig fegyelmezett Klitschkot egy agresszív taktikával sikerül-e kizökkenteni a neki kényelmes ritmusból és harcmodorból (sok feltartó balegyenes, a rizikós helyzetekben az ellenfél bunyójának széttördelése, és amikor már elmegy a kedve a riválisnak, akkor előszedni a méltatlanul mellőzött jobbost). És a tippem? Valami azt súgja belül, hogy az év meglepetését láthatjuk és Chagaev kiütéssel nyer, de még is az eszemre hallgatok, és Klitschko pontozásos győzelme mellett teszem le a voksom."

pyngy: "Haye kiesése után szerintem a legjobb választást hozták Klitschkoék Chagaev bevállalásával. Ruslan a Helsinki eset után meglehetősen ingerülten nyilatkozott és érződött rajta, hogy nagyon rákészült a meccsre. Ha sikerül a formáját átmentenie a Wladimir elleni derbire, akkor elképzelhető, hogy valamivel akciódúsabb meneteket fogunk látni az eddig megszokottakhoz képest. Véleményem szerint kétféle forgatókönyv lehetséges: 1, Chagaev agresszívan lép fel az első gongszót követően, ami zavarba hozza az Ukránt, ha így alakul a mérkőzés, akkor bármi megtörténhet. 2, ha Ruslan nem erölteti a támadást, akkor a megszokott mederben csordogál majd a küzdelem, sok balegyenes, ritka jobbos, és késői kiütés, vagy nagyon sima pontozás. Bízom benne, hogy az első verzió fog bekövetkezni, és akkor nem kell elalvástól tartani a meccs közepe fele. Van ennek az esélylatolgatásnak egy kellemetlen része, meg kell tippelni a győztest. Nos, ha a szívemre hallgatok akkor Chagaev TKO siker a meccs felénél, az eszem viszont sima Klitschko pontozásos sikert súg, és e mellett teszem le a voksomat, és ha tévedek, akkor se fogok bánkódni!"

Greg: "Úgy gondolom, jelen esetben Chagaev a legjobb választás Klitschko számára, és véleményem szerint, ha egyben lesz, az üzbég több veszélyt hordoz magában az IBF/WBO bajnok számára, mint David Haye. Miért is? Egyrészt, a fordított alapállása miatt. Persze, Klitschko oldott már meg balkezes bunyósokat, Ibragimov és Thompson személyében, de láthatóan komolyan szenvedett ellenük, és nem tudta felvenni a saját bunyójának a megszokott ritmusát, ergó, ha lett volna annyi az említett két öklözőben, még meglepetést is okozhattak volna. Nekik nem sikerült, de Chagaev jóval képzettebb, erősebb, rafináltabb és tapasztaltabb is náluk, ahhoz, hogy bele tudjon köpni az ukrán levesbe. Valuev ellen felvonultatta mindazt, ami Vova legyőzésének a kulcsa is lehet. Törzsből való hajolgatással, fejmozgással remekül veszi ki a fejét az egyenes ütések elől, ügyesen lopja az ütőtávot, és kerül a számára optimális távolságba, illetve ütőereje és, képzettségéből adódóan, a kellő repertoárja is megvan ahhoz, hogy a különböző szituációkban a megfelelő fegyverhez tudjon nyúlni. Klitschko ellen tulajdonképpen - ha lehet így mondani - egyszerű a képlet: lehetőleg el kell kerülni a balegyeneseit, véletlenül sem szabad megállni előtte, a neki kedvező ütőtávban, minél több támadást kell indítani ellene, hogy kizökkenjen a saját, számára kényelmes bunyójából, és kihasználni az ukrán meglehetősen lassú reakcióidejét. Sokszor volt már látható, hogy Vova megfogott egy-egy ellenfelet, de mire eljutott a tudatáig, és cselekedett, a rivális már ki is tisztult (pl. Bostice). Ugyanez a helyzet, ha megtámadják, beszedi az ütést, és másodpercekkel később kezdi el lereagálni. Én úgy gondolom, Chagaev képes lehet ezeket a gyenge pontokat kiaknázni, emellett már hosszú hetek óta edzésben van, és folyamatosan Góliát méretű emberekkel készült, tehát különösebb átállást sem igényelt számára az ellenfélváltás. Corrie Sanders, Lamon Brewster képes volt legyőzni az ukrán világbajnokot, véleményem szerint Chagaev pedig mindkettejüknél sokkal jobb ökölvívó. Arról már nem is beszélve, hogy ha a lassú, technikai zseninek a Marsról sem nevezhető Samuel Peter képes volt padlóztatni Vovát, akkor Chagaevnek még több sansza van rá, és arra is, hogy a nigériai faltörő kossal ellentétben be is tudja fejezni a találkozót. Persze, az üzbégnél is vannak kérdések. Az utolsó két meccsén igen lagymatag formában bokszolt, de tegyük gyorsan hozzá, az ellenfelek szintje sem volt túlságosan motiváló tényező, tehát Chagaevnél is fennállhatott az Universumnál könnyen elkapható "Abron-effektus". A másik dolog a formaidőzítés, hiszen Ruslan már néhány héttel ezelőtt egyszer túlesett egy élesítésen, kérdés, hogy ilyen rövid időn belül mennyire sikerül ez neki ismét. Summa summárom, szerintem meglepetés van a levegőben. Úgy gondolom, Chagaev képes lesz a megfelelő taktikával előállni és megvalósítani azt, el fogja tudni kerülni Vova jabelgetését, és a ötödik-hatodik menet felé egy rövid hátsókezes egyenessel (körülbelül, ahogy annak idején Davaryl Williamson, csak a másik kezével) padlóra küldi Klitschkot, majd utána lefiniseli és TKO-val nyer.".


2009. június 17. - Profiboksz.hu


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Nincsenek engedélyezve a hozzászólások...

Itt folytassátok légyszi, mert követhetetlen lesz a párbeszéd:

http://www.profiboksz.hu/hir.p...

    2009-06-21 00:13:40

nem magammal nikikével.

    2009-06-21 00:11:52

Nem volt ez olyan rossz. Az elején azt hittem én is, hogy Chagaev altat, azutám beindul. De nem így lett, ami elgondolkodtat azon, hogy régebbi Klicsko ellenfelek, tényleg féltek volna, vagy csak kaptak az elején egy-két pofon. Azután Úgy döntöttek, hogy jobb minnél kisebb veszteséggel letudni a meccset.

» Marci30   válasz erre
    2009-06-21 00:10:54

Klicsko nem Vlujev. Sanders óta annyit változott, hogy nem lehet hozzáférni. Ha kikerülöd a kezét megfog. Új elem, hogy nem mindig nyalábolta át Csagát, hanem egy csomószor jobbal tovább fordította, és elvezette maga mellett. Megmondom őszintén, nekem tetszet a bunyója. Csagajev pedig betonkemény volt, az vesse rá az első követ, aki meg tudná oldani ezt az ennyire összeszedett és éles Klicskót.

    2009-06-21 00:07:26

Ha egyet értesz magaddal,nagy baj már nem is lehet.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-06-21 00:06:55

egyetértek

    2009-06-21 00:03:49

én imádom a bokszot de ilyen boksz láttán mindig valami hiányérzetem van. ja tudom már..... hogy nem fekszik klicsko.:)

    2009-06-21 00:03:17

"A ma Klicsko izmosabb, mint a sanders elleni, és annyiban is más, hogy most csak balegyenst használ. Egy Sanders típusú bokszoló, most is megfogná."
Dehogy fogná...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-21 00:02:35

engem baromira idegesít ez az állandóan botsáska módjára kószáló bal kéz.

    2009-06-20 23:59:13

Ez még nagyobb csalódás volt, mint a korábbi meccsek. Chaga jól felkészülten és motiváltan érkezett, erre még annyit sem produkált, mint egy Peter vagy Rahman. Reménykedtem, hogy csak altatni próbál, annyira nem volt lebontva, mint a korábbi kihívók (volt pár tiszta Klicsko találat, de Chaga fel sem vette), erre csak lépeget és hajolgat.

Klicsko magához képest elég jól mozgott és mentálisan is éles volt, valamint szépen elkezdett finishelni, ha erre még rátenne egy lapáttal (több jobbos, felütés, horog), egész nézhető lenne.

Megmondom őszintén, nekem gyanús Chaga hozzáállása. Kicsit sem fáradt el, a repedésen kívül fel sem vette a pár tisztább találatot, valamint a két beugrásán látszott, hogy oda tudna ő érni, mégsem csinál semmit, gyakorlatilag nem indít ütést, majd simán feladja.

» Brebbia   válasz erre
    2009-06-20 23:58:02

szerintem ezen a klicskon egy agresszív, dinamikus tökös gyerek egyszerűen átgyalogolt volna.

    2009-06-20 23:57:27

Briggs-szel kellett volna összehozni pár éve, most már ő is kidőlt. Arreola ki lenne jabelve, Solis olyan dagadt, hogy a saját olvadó zsírján csúszna el 1-2 menet után. Ustinovot tartottam esélyesnek, de a mai teljesítménye után max akkor lenne esélye ha K-1 szabályok szerint menne a meccs.
A "régiek" közül Lewis, Holle apó, Bowe, Tyson mind alaposan megizzasztotta volna Vovát. Az a baj, hogy a nagydarab amcsik nem boxolni mennek... Máshogy nézne ki a mezőny szerintem...

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:57:20

6 éves taktika.Tuti nyerő.Ajánld Haye-nek.Mikor felépül a kómából,remélem meglátogat és megköszöni neked a nyerő tippet.Legalább két légy lenne egy csapásra.Haye ezek után nem fog kiállni Klicsko ellen.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-06-20 23:56:16

A ma Klicsko izmosabb, mint a sanders elleni, és annyiban is más, hogy most csak balegyenst használ. Egy Sanders típusú bokszoló, most is megfogná.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:55:03

Fent a hír folytassuk ott.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:53:38

Sztrego
Melyik ütése hozta zavarba?
Milyen meccset néztél?
Ha chagaevnek nem jó az álla, már az 4. menetet sem biztos, hogy megkezdik.
Chagaev fél?
Ha félne kiállt volna a meccsre?

» Marci30   válasz erre
    2009-06-20 23:53:34

Csagajev otthon hagyta a védekezéses elhajlását. Alig hajolgatott. Õ a fehér Tyson? Tyson elhajolgatva odaért volna, azátn küldte volna a bombát. Ennyit nem tud mgcsinálni... akkor mire edzett????

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:53:29

Ez a mai Klicsko a Sanders ellenivel ossze sem hasonlithjato, banto mar a felvetes is...es nevetseges is.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:52:55

Na, kezdek Sztregósan írni én is. Megyünk inni egy bambit?

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:51:50

A mai mezőnyből, akik eszembe jutnak, tényleg nem. Bár Haye ellen megnézném...

    2009-06-20 23:50:54

Haye sokkal jobb mint Sanders. És ez nem a legohaj Klicsko sem volt. Mindenki látta, hogy most magához képest igen jó volt, csak maximum van aki ne ismeri el ezt sem.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:50:41

Nikike, mi bajod Haye ütőerejével?

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:50:11

""Úgy lehetene megverni, ha Chagaev kölcsönadná az állát Haye-nek a meccsre. :) " Meg mondjuk Tyson előhalászná a sufniból az ütőerejét..."

Nem, Chagaev állával Haye kipontozná Vovát szerintem :) Saját állával meg lehet, hogy Haye egy nagyobb jabtól is lemenne...

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:50:10

"De hogy el sem tudjátok képzelni, hogy lehet legyőzni?"

A mai mezonybol? Abban tenyleg nem tudom elkepzelni, hogy a mai formaban levo Kliocskot barki megszorithatna.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:49:48

Ja, igen, ok. : )
És megint dupláz.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:49:23

"Most hirtelen nem is trudom mivel lehetne őt megverni."

Nézd újra a Sanders meccset, ott a nyerő taktika. Haye is Sanders típusú bokszoló.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:49:10

Ok jó volt Klitchko, de ne ragadtassátok el magatokat! Tényleg le a kalappal, gyors egyenesei voltak, jól fordult le a támadásokról. De hogy el sem tudjátok képzelni, hogy lehet legyőzni?
Én azért eltudom.
Chagaev kicsi volt hozzá, és nem tűnt élesnek. Biztosan Klitchko is keveset engedett...

    2009-06-20 23:48:53

"Úgy lehetene megverni, ha Chagaev kölcsönadná az állát Haye-nek a meccsre. :) " Meg mondjuk Tyson előhalászná a sufniból az ütőerejét...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:48:42

"Úgy lehetene megverni, ha Chagaev kölcsönadná az állát Haye-nek a meccsre. :) " Meg mondjuk Tyson előhalászná a sufniból az ütőerejét...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:48:28

Nikike: a kiutik vagy feladja :-)

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:48:15

"Egyszerűen kisebb és sokkal kevésbé ütésálló Haye..."

Nikie, Haye csak 1 centivel alacsonyabb Sandersnél!

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:48:09

Úgy lehetene megverni, ha Chagaev kölcsönadná az állát Haye-nek a meccsre. :)

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:47:25

melyik is?

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:47:14

Ez a lassú, bátortalan Chaga igen komoly gondot okozna Haye-nek szerintem egyébiránt.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:46:50

Nos Nikike jogos volt a kerdesem?

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:46:11

Most mar biztos vagyok benne ezutan hogy Haye nehany menet lesz nem tobb. 4 sem.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:45:35

Sztrego
Lehet, hogy gyorsabb, de Vova annyira jól tartja az ideális ütőtávot és annyira koncentrált, hogy megütni is nehéz mert az ellenfél fennakad a balkézben. Most hirtelen nem is trudom mivel lehetne őt megverni.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:45:27

Sztrego, szerintem meg már a sokadik magyarázkodásod után baromi unalmassá válsz....

    2009-06-20 23:45:16

"Szörnyű, hogy Csagajev is bátortalanul küzd."

Nem batortalan volt, hanem ipari mennyisegu jabet beszedett mar a legelejetol fogva.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:44:55

Az lehet, hogy gyorsabb és sok egyéb történetben pozitívabb (például látványosabb felépítéssel bír, mint Chaga), de hogy itt sansza nem lett volna. De te is tudod, hogy butaságokkal érvelsz. Egyszerűen kisebb és sokkal kevésbé ütésálló Haye...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:44:54

Szörnyű, hogy Csagajev is bátortalanul küzd. Miért nem hajolgatott????

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:44:03

Szerintem jó meccs volt egy jó győztessel, és egy rossz ellenféllel.

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:43:05

Nem tudom, melyikőtök írta anno, hogy Chaga olyan, mint Russel Crowe. Szerintem baromira nem (akkor is írtam...), de most ahogy néztem, mégis van benne valami minimális... így mégjobban sajnálom szegényt. : )

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:42:47

Holly én nem így látom! Haye gyorsabb, mint Csagajev, ezért képes lenne eltalálni. Sanders is a gyorsaságának köszönhetően kapta el Vovát.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:42:38

jónagy verést osztott ki itt Chagaev
nem hiszem hogy wladimir kibírja a következő menetet

    2009-06-20 23:42:07

jónagy verést osztott ki itt Chagaev
nem hiszem hogy wladimir kibírja a következő menetet

    2009-06-20 23:42:05

azért az operatőröket nem tudják überelni. ennyire keveset régen láttam meccsből. külön öröm, amikor fentről mutatják őket...

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:39:09

Miért nem a német RTL-t nézitek? Sokkal jobb.)

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:39:08

Kár, mert nagyon látványosan borult volna...
Az elhajlás is védekezési fajta, tudtad?

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:39:01

Sztrego
Én szeretem Hayet és nagyon nem szeretem Vovát, de az angolnak semmi esélye nem lenne egy ilyen Klitschko ellen sajnos. Valószínűleg már jabtől ki lenne ütve 3-4 menet után.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:38:50

Ez a white tyson azért barokkos túlzás. A legrosszabb Tyson is sokkal jobb lenne ennél.

» drukker   válasz erre
    2009-06-20 23:38:10

Amint ütnek felé Klicsko nem felteszi, hanem leengedi a kezét és hátrahőköl. De kár, hogy nem Haye az elenfél!

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:37:37

Sanders egy kutyaütő, de relative nagydarab, hosszú karokkal és relative ütésálló. Oda tudott érni Vova állához.
Hülyét kapok ettől a két idióta kommentátortól én is...

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:37:22

És 12 unciás. Nem? : )

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:35:46

Mikibá engem is idegesít. És tudom, hogy olvassa majd.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:34:55

Sanders egy kutyaütő. A szintén kutyaütő Rahman ellen ez gyönyörűen ki is rajzolódott.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:34:16

Chaga nem fel latod most is odaba..ott :-))

» Slajos   válasz erre
    2009-06-20 23:34:11

Mondjuk ez a két kommentátor komplett hülye, nem tudok már mit mondani.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:33:41

Sztrego
Klitschko rengeteget tanult abból a meccsből és hihetetlenül hidegvérű, a taktikát maximálisan betartó robot lett belőle, aki tökéletesen használja ki a fizikai előnyeit. Nem hiszem, hogy meg tudná bárki is verni a mai mezőnyben. Sanders se, Haye se.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:32:07

Mondjuk Klitschko egyik legnagyobb előnye az ütőtávja. Abban Haye nincs nagyon elmaradva. De tény, hogy Chagaev álla olyasmi, mint Tua álla. Tua mondjuk anno átsétált Lewis jabjein, így tudott párszor találni.
Vovát úgy lehet elérni, ha valaki átsétál a jabeken... vagy hasonló ütőtávja van mint Vovának...

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:31:57

Sosem volt ilyen jo Klicsko karrierje soran, magahoz kepest eddig ez a csucsteljesitmeny. Nincs ma nehezsulyu aki ellen ne nyerne konnyeden ezzel a teljesitmennyel.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:30:31

Ez unalmas meccs lenne? Be vagy rúgva?

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:30:12

Ez a birodalmi lépegtő...hogy mozog a ringben... siralams. Jöjjön már egy gyors bokszoló, akár fizatnék is érte! Hívja már fel vki Corrie apót!

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:30:03

Most mintha egyébként Wlad fáradtabb lett volna ebben a menetben,de lehet hogy csak pihent
.

    2009-06-20 23:29:53

Na Vova kezd birkozni pedig eddig egesz tiszta volt

» Slajos   válasz erre
    2009-06-20 23:29:30

Csagaev baromi lassú,ez nagyon meglepő. legfeljebb lucky punch-csal nyerhet, ha csoda történik

» drukker   válasz erre
    2009-06-20 23:28:36

Chaga fél... : D
Haye bombái...
Dögunalom, balegyenes, egyegy jobbos...
A süti finom...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:28:10

Klitschko nagyon jól bokszol, Chagaev tehetetlen. Okosan, türelmesen, összeszedetten és pontosan bokszol. Nem látványos, de nagyon fölényes győzelem eddig.

» Hollywood   válasz erre
    2009-06-20 23:27:14

Feladni szerintem nem fogja...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:26:36

Vova a szokásás gyenge, csak balegyenes, néha egy-egy jobbos. Csagajev meg fél.
Ide haye-féle agresszíóra és gyorsaságra van szükség. Az most is látszik, hogy Csagajev egy-egy ütése zavarba hozza...akkor Haye bombái...
Érik az újabbb dögunalom Ibragimov II

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-20 23:26:20

Haye már a kórházban várná a CT-t

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:26:16

Ki mire tippel, Csaga feladja majd a sarokban vagy kiutik?

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:25:33

Egyébként ha Klicsek így bokszolt volna Haye ellen, az angol hiába színesebb, mint Chaga, már borult volna szerintem. Elég lett volna neki egy olyan is, amikből Ruslan már többet is beszedett eddig...

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:25:28

Szerintem Vova fél...

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:22:20

Sztrego, szerinted milyen most Vova? Bár lehet, hogy nincs itt, hanem éppen lézerrel próbálja zavarni Klicseket a helyszínen. Csak akkor picit feljebb, már csak a hátá éred és ha elmozog, Ruslant zavarod meg!

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:20:49

Nem is pontozom, majd esetleg felirom ha Csagaev is nyer menetet. :-)

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:20:42

Valaki itt bukik 50 ropit:) Ja, az csak Haye-re ment?

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:17:58

Eddig még nem aludtam el a meccsen, mi van itt? :)

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:17:39

Hat nem nagy eresztes eddig Ruslan

» Slajos   válasz erre
    2009-06-20 23:16:53

Egyelore banto a kulonbseg. Klicsko magahoz kepest nagyon jol mozog amugy.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:16:33

Áhh, hoztak a kiváló David Haye helyett a robotnak egy túlsúlyos, hetekkel ezelőttre készülő, motiválatlan, beteg, középszerű Chagaevet. : )

Viccet félre téve, szerintem eddig nem is olyan gáz Klicskó.

» Nikike   válasz erre
    2009-06-20 23:16:10

Megint lassul Chaga

» Slajos   válasz erre
    2009-06-20 23:16:06

Huhhh, Klicskó jó meccset csinál! Mi folyik itt Gyöngyösön?

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-20 23:15:56

Azt gondoltam többet tud mozogni testből, lábon.

    2009-06-20 23:12:59

Azta milyen gyors leutes

» Slajos   válasz erre
    2009-06-20 23:12:58

Nem hiszem, hogy vegigmegy...

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:12:41

Hát, csalódás Chagaev.

    2009-06-20 23:12:17

Szimpla 20-17

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:12:11

Siman nyeli be a jabeket.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:10:48

Az. Egy két Chagaev test ütés.

    2009-06-20 23:08:52

Nagyon sima Kliscko elso menet.

» fixpont   válasz erre
    2009-06-20 23:08:12

Jól elb*szták a himnuszt. Hamed is akkor rontotta el először a belépőjét (beugróját), mikor kikapott után Barrerától :)
A szívem Chagaevet, az eszem Klitschkot mondja.
Hajrá Ruslan! :)

» bandi78   válasz erre
    2009-06-20 23:03:07

Pedig valamilyen övet most is emelgettek mellette...:D

» grabanc   válasz erre
    2009-06-20 23:00:17

deniro feltöltött képein Chagaev minek szorongatja azt a szarosWBA övet???

» emondeo   válasz erre
    2009-06-20 21:02:41

OFF

Nem kell vele foglalkozni. Én is répcelaki vagyok, a fickó pedig ezek szerint ismer, vagy csak azt hiszi, de olyan "bátor", hogy a szemét kis beszólását nem meri a rendes nevével vállalni :-)

    2009-06-20 20:14:57

Már városok is hozzászólnak?

Legalább nano-nyi KEMÉNY vélemény a tárgyban?

» Mickány   válasz erre
    2009-06-20 20:09:32

Tényszerűtlen vágyam: Chagaev nyerjen.
Ez nálam genetikai betegség: mindig annak szurkolok, akinek nagyobb szüksége van rá.
Szintén tényszerűtlen tippem: Klitschko nyer.

Viszont igen tényszerű, hogy előkerül a pult alól a sörétes, ha egy Valuev-Chagaev derbire hajazó mérkőzés után Klitschkot hozzák ki osztatlan pontozással...

» Mickány   válasz erre
    2009-06-20 19:58:44

Valaki nem tudja, hogy adják e a neten valahol a meccset?Mert sajnos nálunk a kábeltévészolgáltató már nem sugározza a Sport1 műsorát.

    2009-06-20 19:52:38

Itt mindenki viccel?? szerintem rém egyszerű Klitschko KO és siker.. Nem tudom a "szakemberek" miért gondolják másképp.. Szerintem egyik tipp sem tényszerű, csak az óhajok írodtak le mert mindenki feküdni szeretné látni Wovát a statikus unalmas boksza miatt, egy relitáshoz közelálló tipp sem íródott, ennél azért jobbat szoktatok, ez nem kívánságműsor, többet vártam volna..

» whopperman   válasz erre
    2009-06-20 18:34:43

A WBA hozta szokásosan remek formáját:

http://www.nemzetisport.hu/oko...

Nem lesz WBA öv a terítéken!

» Attila   válasz erre
    2009-06-20 14:46:54

Mindkét öklöző a kedvenceim közé tartozik, szerintem 80%-20% KO Klicsko javára. Remélem, Chagaev nem szenved maradandó egészségkárosodást. A meccs nem marad el, Vova nem Valuev (ill. Sauerland). A ringorvosok szövetsége meg elmehet a sunyiba.
Ogre, király vagy! Jó étvágyat!

» Perkins   válasz erre
    2009-06-20 13:11:36

Csagajev K.O. - 3 menet,legfeljebb 5

» harakeke   válasz erre
    2009-06-20 10:38:32

Hulk Hogan WTKO... ooops ez nem az

» András   válasz erre
    2009-06-20 03:00:53

En csak a tojast pucoltam meg, nagymuter ugynezki atjon, Kobanyai sor behutve, kiraly lesz...

» Overseas   válasz erre
    2009-06-20 00:36:11

"Ogre, te minden nagy meccsre így készülsz? :)"
Megpróbálok... ;)

» ogreface   válasz erre
    2009-06-19 20:33:42

deniro2
Valóban nagyon durván néz ki. De az Steward is elég jó formát mutat:-)
Egyébként meglepne, ha Chagaev KO lenne. A fordítottja nem-igen.

» drukker   válasz erre
    2009-06-19 19:05:34

Ahogy a képeket elnézem, Vova iszonyat durva formában van fizikailag. Manapság ez ebben a súlycsoportban, mint a fehér holló..
http://www.eastsideboxing.com/...

» deniro2   válasz erre
    2009-06-19 17:36:36

Ogre, te minden nagy meccsre így készülsz? :)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2009-06-19 17:11:34

Társaság beszervezve,birka megpucolva,bogrács kitisztítva,sör behűtve.Most már ne maradjon el! :)

» ogreface   válasz erre
    2009-06-19 16:41:05

szeretem klitsckot de most nekem ez a mecs amire úgy tippeltem hogy meglepetést hozhat ezért a tippen ko-val nyer chagaev .most már csak azért izguljunk hogy legyen mecs mert még mose vagyok biztos gogy lesz.

» spiller   válasz erre
    2009-06-19 16:28:15

Atya ég.Ezek a tippek!Ez komoly?Chaga KO?

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-06-19 16:24:24

Szerintem szar meccs lesz es Haye fel

» Overseas   válasz erre
    2009-06-19 14:47:12

Én úgy emlékszem, hogy volt egy olyan hír, miszerint a WBA az óriást nevezte ki bajnokának, és a most hétvégi gálán nem kerül terítékre az övük... legalábbis a főmérkőzésen biztos nem. :P

Jó meccsre számítok, és nem mindenképpen a kűzdelem szempontjából. Haye-nek nem sok esélyt adtam volna, Chagaev viszont még befuthat. Bár így is esélyesebb nálam az ukrán kőzúzó.

» Beast_Pete   válasz erre
    2009-06-19 14:34:59

Lehet, hogy a WBA sem mer megszólalni, mert a szimpátiája elnyomná a realitásérzékét. (Bocsánat, h megszólaltam. Kérlek, ne üssetek meg, lécci-lécci!)

» Iron Cat   válasz erre
    2009-06-19 12:32:22

no de mi van a WBA-al?

» undisputid   válasz erre
    2009-06-19 11:52:09

Most akkor lehet még véleményt írni a halandóknak is vagy széjjelleszverveamocskospofánk és fel lesz rakva a Youtube-ra? :P

» ogreface   válasz erre
    2009-06-19 09:22:32

"Szánalmas,hogy az egyéni szimpátiátok hogy képes elnyomni a realitásérzeteteket. "

ezt mondom én is:)

    2009-06-19 08:39:42

Ilyet úgy is ritkán látni. HAJRÁ WLADIIII
Minden viccet félretéve én még most is szivesen nézegetem az "uncsi" boxukat:)

» András   válasz erre
    2009-06-19 01:44:56

ott a pont

» András   válasz erre
    2009-06-19 01:43:41

"Mi szánalmas?"
hogy az egyéni szimpátiátok hogy képes elnyomni a realitásérzeteteket...
"Nem szabad drukkolni?"
egyéni szimpátia nem egyenlő realitásérzet...

» Shaham   válasz erre
    2009-06-18 21:25:37

Mi szánalmas? Nem szabad drukkolni? Itt majdnem mindenki Klicskó győzelmére tippel,csak néhányan reméljük,hogy Chagaev alkít valamit (hasonlóan mint a cikkírók,mi is szeretnénk izgalmas meccset látni). (realitásérzék egyébként)

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 20:50:01

Szánalmas,hogy az egyéni szimpátiátok hogy képes elnyomni a realitásérzeteteket.

» szerkesztokedvence   válasz erre
    2009-06-18 20:24:30

Sztrego! Azért lenne egy meccs amikor Klicskónak drukkolnék. Valuev ellen! És te? :))

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 18:01:48

Azt fejtegetik, hogy az amerikai ringorvosok szövetsége szerint miért lenne indokolt elhalasztani a meccset Csaga betegsége miatt.

» deniro2   válasz erre
    2009-06-18 15:31:25

ebből írj már le valmit magyarul mit is írnak légyszi. nagyon töröm az angolt:-D

» undisputid   válasz erre
    2009-06-18 15:25:52

Ajaj, remélem nem találnak ki semmit...
http://www.eastsideboxing.com/...

» deniro2   válasz erre
    2009-06-18 15:16:02

Wlad sokkal gyorsabb mint Valu, azokat az ütéseket már kissé nehezebb elkerülni.

» Shaham   válasz erre
    2009-06-18 14:36:45

ha chagaev azt a formáját hozza mint a valuev elleni 1. meccsen akkor wologya komoly gondbha kerülhet. chagaevet nem tartottam addig a meccsig sokra de ott bizonyította képességeit. ráadásul eddig is magas ellenfelek ellen készült és fordított alapállása is gondot okozhat. valamint iskolázott és ütésálló.és wlad legutóbbi olyan ellenfele aki valamennyire visszatámadott és fordított alapállású volt (thoimpson) szépen kidekorálta wlad fejét. ez az egyik oldal.

a másik oldalon egy valszeg nagyon motivált, nagyon felkészült wladimir áll 1 olyan edzővel a sarkában akinek valszeg lesz majd "b" t erve. és wladimirt nem valuevnek hívják hanem a világ leghatásosabb, legpusztítóbb balegyenesének tulajdonosát. másfelől a "fehér tyson" sokak álltal emlegetett nagy üőereje(?) vajon hová tűnt az utóbbi meccsein? + az utolsó meccsén 1 nem túl acélos ellenfél is megrendítette. most akkor döntsük el hogy mi lesz..?
szerintem ha chaga jó formában lesz megnehezíti az ukrán dolgát de a vége felé kiütéses vereséget szenved. de a meglepetés is benne lehet a pakliban de wladra fogadnék. a lényeg: chaga ne tojja már össze a gatyáját mint eddig majdnem minden klitschko ellenfél!

» undisputid   válasz erre
    2009-06-18 14:32:22

Szerintem Wlad kiüti. Chagi esélye ha betalál, de ha Wlad töri a meccset könnyen elöfordulhat még egy Ibragimovos meccskép. Azt meg nem látom hogy Vitalitöl ki mentheti meg a nehézsúlyt...:)

"Csagajevnek szurkolok, hogy verje meg a nálánál sokkal rosszabb bunyóst- aki csak a méretei, ereje miatt tat ott" Tehát a Wlad hatalmas és erős...?:)

» Shaham   válasz erre
    2009-06-18 13:56:07

Elég, ha ezt elintézi. A másik majd saját magát fogja megint, ahogy közeledik a választási időszak Ukrajnában. :)

    2009-06-18 13:23:09

Arról nem is beszélve, hogy tudomásom szerint Chaga csak az egyik Klicskóval fog bunyózni, így max az egyiktől tud megmenteni minnket :) Megmenteni meg nem kell, mert továbbra is csak az nézi a meccseit, akit érdekel. Én pl megnézem, és drukkolok Chagának, de szerintem Vova kipontozza.

    2009-06-18 13:14:03

Ez érdekes kérdés (bár nem nekem szólt), én lassan 10 perce ezen filózom. És arra jutottam, hogy akárkit hoznának Klicskoék ellen az elmúlt akárhány évből, tuti annak szurkolnék. :)

    2009-06-18 13:06:33

"Csagajevnek szurkolok, hogy verje meg a nálánál sokkal rosszabb bunyóst"

Ez annyira meglepett:)! Van olyan bokszoló, akinek NEM szurkolnál Klicsko ellen?

    2009-06-18 12:50:56

Meglepett a cikk, síma Klicskó győzelmet várok. Szerintem Csagának momentuma se lesz ezen a meccsen.

» himpike   válasz erre
    2009-06-18 12:27:23

Csagajevnek szurkolok, hogy verje meg a nálánál sokkal rosszabb bunyóst- aki csak a méretei, ereje miatt tat ott, ahol van- és mentse meg a nehézsúlyt ettől a két droidtól.

» Sztrego   válasz erre
    2009-06-18 12:00:17

Flex:közös nevezőn vagyunk :)).Én nem kedvelem a Klicskók mechagodzilla stílusát,de gondoljátok végig,ha visszavonulnak egyszer,még mélyebbre fog süllyedni a nehézsúly.Kit akar majd mindenki kiütni? Egyéként Greg tökéletesen kielemezte Klicskó bunyóját. (Tehát tudható,mit kell tenni ellenük,miért nem teszik?)

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 11:46:51

Hogy döntött a WBA?

    2009-06-18 11:46:49

Én tartom magam a véleményemhez hogy minden azon fog múlni,Chagaevnek sikerül-e a formaidőzítés.Szerintem erre elég kevés esély van,ezért nem lesz elég gyors és dinamikus.Klicsek pedig tartva a nagy ütéstől jab,jab fogás taktikával fog 12 meneten keresztül "elkápráztatni" bennünket s ezzel pontozással nyer és az elégedetlen 60000 ember pedig szétszedi a stadiont.

» ogreface   válasz erre
    2009-06-18 11:17:40

És most,a "Holtak szigete" 28. epizódját láthatják!:D

    2009-06-18 10:00:08

deniro2,
"kivégzi egy hajszálpontos felütéssel":DDDDDDDEttől lementem:)

Bizakodásra adhat még okot, hogy Wladimir "vitathatatlanként" nem igazán tud mit kezdeni a fordított alapálásúakkal.

    2009-06-18 09:59:12

Csak akkor győzhet igazán Klicskó,ha valami újat mutat, és úgy nyeri a meccset,különben a 60 ezer ember ki fogja fütyülni,és beigazolódik hogy létezik a "Holtak szigete".

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 09:55:20

Annyira tolja most mindenki ezt az unalmas, 12 menetes variációt, hogy tuti nem fog bejönni:)) Csaga ráront Vovára, ő ügyesen eltáncol :D és megkontrázza, az 1. menet végét jelző gong közbeszól, de Ruslan nem tud kitisztulni és az ukrán kivégzi egy hajszálpontos felütéssel :D a 2. menet első percében:))

» deniro2   válasz erre
    2009-06-18 09:55:01

Hajrá Chagaev!
Boruljon a gólem.

» ToMorgan   válasz erre
    2009-06-18 09:51:59

"Greg,meglepett a véleményed.Mikor vitázunk Klicskót folyton magasztalod,most meg temeted?:)"

Nem magasztalom és nem is temetem, csak próbálok egy reális végeredményt kitalálni. Szerintem ez nem egyenlő a parttalan fikázással, amit sokan művelnek.

    2009-06-18 09:46:33

A meccs értékelésekor remélem nem az lesz a cím, hogy: "Amikor minden unalomra fordul" Egyébként Chagaev fejét befesthetnék barnára,hogy meglegyen a Német közönségnek az illúzió,hogy mégiscsak eljött David Haye.

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 09:44:30

Greg,meglepett a véleményed.Mikor vitázunk Klicskót folyton magasztalod,most meg temeted?:)

A véleményem az ami eddig.És fenntertom azt is amit mindíg,Klicskó ellenfelén múlik mi lesz a vége.Bátran odaáll,vagy megadja magát,és max. kihúzza a végéig.Viszont ha Chagaev nyer,a lufi kidurran,és bejön az amit a "fanyalgók" eddig állítottak Wladimirről.
Csak aztán nehogy most össze szedje magát,és úgy bunyózzon mint Ali:)(bár ettől azért annyira nem félek)

    2009-06-18 09:36:11

Már az 1 menetben látszani fog,hogy érdemes volt-e nem visszaváltani a jegyeket.Félek,hogy Ibragimov szerű meccs lesz,de erre az esetre tudni kell,milyen film megy egy másik adón :)

» akárki   válasz erre
    2009-06-18 09:15:24

Szerintem is,késői Vova K.O.,esélytelen Chaga!Még hasonló ellenfele sem volt!

» The executioner   válasz erre
    2009-06-18 08:53:48

Sztem Vova a meccs feléig eljabelget, aztán néha rádob néhány jobbost, Chagaev meg a 10 körül borul.

    2009-06-18 08:47:00

Egyetértek Máris szomszéddal,ugyan Chagaev elvileg képes lehet meglepetést okozni,de ehhez olyan formát,gyorsaságot,dinamizmust,mozgékonyságot és kemény ütéseket kéne mutatnia,amit eddigi profi pályafutása során még sosem láttunk tőle.Ne abból induljunk ki,hogy Valuevhez képest gyors,technikás és mozgékony volt,mert hozzá képest mindenki az.A balkezességére viszont még nem is nagyon gondoltam eddig,az tényleg mellette szól Wladimir ellen.

» superman   válasz erre
    2009-06-18 08:45:30

Én erre a meccsre nem tudok tippelni, csak nagyon remélem, hogy Chagaev fog nyerni, és ha lehet, akkor kiütéssel.
Ezen kívül a képen tiszta Morales feje van Wladnak. :)

    2009-06-18 08:27:15

Többször visszatér az ütőerő. Ne vicceljünk már, komoly ellenfelet Csaga képtelen felborítani!

» Maris_szomszed   válasz erre
    2009-06-18 08:11:07
Ugrás az oldal tetejére