×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

Amikor minden bokszra fordul: Bivol vs. Canelo

2022-05-07 10:36:45 /
2019 novembere után ismét félnehézsúlyban próbál szerencsét a P4P listák éllovasa, Saul „Canelo” Alvarez, aki ezúttal a kifejezetten veszélyes, veretlen WBA világbajnok kirgiz-orosz Dmitry Bivollal csap össze Las Vegasban. A határait bátran feszegető Canelo ezúttal is nagy fába vágja a fejszéjét, így adja magát a kérdés: ismét megugorja az elé állított akadályt, vagy Bivol már túl nagy falat lesz neki? Hagyományos esélylatolgató rovatunkban a profiboksz.hu korábbi és jelenlegi szerkesztői, külsők szakértők, vendég tippelők igyekeznek megjósolni a DAZN streaming szolgáltató által élőben közvetített összecsapás lefolyását, végeredményét.

Erwin: Canelo és stábja profizmusa elvitathatatlan, és ebbe beletartozik az is, hogy körültekintően, ugyanakkor mégis bártan választanak kihívást. Bivol fizikai szempontból nem a legerősebb félnehézsúlyú, így véleményem szerint pusztán erőből nem lesz neki egyszerű megoldani Alvarezt, nem is tartozik a nagy ütők közé (négy éve nem ütött ki senkit), így talán ettől sem kell a másik oldalnak feltétlenül rettegni, a mexikói viszont összetettebb bunyós, ez pedig az ő irányába billentheti a mérleg nyelvét. Tippem szerint Canelo jól és sokat mozogva fog irányítani, elkerüli a veszélyes szituációkat, végül pedig pontozásos győzelmet arat.

Peszlen Ferenc, MMA/küzdősport edző (Budapest Top Team), Fábián Melinda és Borics Ádám trénere:

Canelo: Magasan fogja tartani az első kezét, mert Bivolnak nagyon jó a jobbhorga amit Pascal ellen meg is mutatott több ízben, ezért blokkról valószínűleg sok balhoroggal szeretne operálni. A Jab-jei alatt próbálja majd szűkíteni a távot, és bal horoggal vagy overhand-el hangsúlyos ütésekkel elkapni az oroszt. Legendás felütései helyett inkább egyenesekkel fog operálni testen, mert Bivol kiválóan mozog lábon és félő, hogy a felütései nem érnének célba, ez alól a kötél szituációk lehetnek kivételek, ahol hangsúlyos Peek A Boo megoldásokat várok tőle.

Bivol : Kivalló a távolságkezelése, és hátrafelé bokszolva is nagyon veszélyes. Klasszikus kombinációkat várok tőle (balegyenes-jobbegyenes-balhorog), amikkel ki akarja ugrasztani a mexikóit, és hátrafelé megfogadni balhorog-jobbegyenes összetételekkel. Hibája, hogy ütései közben potyog le a védekező keze, amit a lábmunkájával kompenzál, de ezeknek a hibáknak a megléte miatt feltételezem, hogy a mérkőzés második felétől át fogja venni a mexikói az irányítást, ami a győzelem kulcsát hozhatja számára. Bivol kulcsa a győzelemhez a hátsó egyenes lehet, legalább kétszer meg kell számoltatni a mexikóit, hogy pontozással kihozzák. Összességében egy nehéz meccsen Canelo sikert várok.

Kovács Attila (supras), a Premium Fight Shop tulajdonosa: Sokan ismét csodát várnak, és ahogy pár hete Dillian Whyte mellett tették le a voksukat, úgy most is váltig állítják, hogy Bivol kisiklatja a Canelo vonatot. De nem én! Azt ugyan elismerem, hogy egy remek ökölvívóról beszélünk, de hozzá kell tennem, hogy eddig nem volt a figyelmem középpontjában. Ahol most Alvarez menedzselése és karrierje tart, kizártnak tartom, hogy ne bombabiztos tervvel lépnének a ringbe. Nem gondolom, hogy Bivol KO győzelme számottevően benne van a pakliban, a kirgiz ugyanis 2018 óta nem nyert egy mérkőzést sem KO-val. Hogy egy szoros pontozást elvihet-e? Ez kizárt, tehát a kérdés (számomra) csak az, hogy Canelo mindent elsöprő önbizalma, illetve egy jól felépített "game plan" elég lehet e hozzá, hogy Bivol a kései menetekben padlózzon. A tippem Canelo WP, de ha hagyom, hogy elvigyen a szívem akkor a TKO-ra a 8. menettől számítok!

VRRRT: Sokat töprengtem ezen a meccsen, de mindig a (sport)politikánál kötöttem ki. Bivol nagyobb, technikás, egy jó taktikával képes lehet kibokszolni Canelot, a problémám az, hogy a mexikóit alapból is nagyon szeretik a bírók, és most ráadásul divat utálni az oroszokat, a moldáv apától koreai anyától Kirgizisztánban született Bivol meg orosz állampolgár, ezért nagyon nagy bokszleckét kellene adnia ahhoz, hogy szűken kihozzák. A biztos megoldás a kiütés lenne, de egyfelől a túlzásba vitt marhasültfogyasztást el szokták nézni Canelonak, másfelől Bivol 4 éve nem ütött ki senkit. Jelen helyzetben a legvalószínűtlenebb kimenetel az orosz pontozásos győzelem, tehát legyen Bivol WP.

prof: Canelo és csapata mostanában igazán nem vádolható óvatossággal és taktikázással, ami az ellenefelek kiválasztását illeti, bár egy hard core hateful kommentelő biztos meg tudná magyarázni, hogy a felsőbb súlyokban, a nagyobb darab ellenfelek között Kovalev öreg és iszákos volt már, Callum Smith eleve semmit sem akart a ringben, csak túlélni, Plant limitált képességű stb. stb. Na, de most itt van Bivol, aki se nem öreg, se nem iszik, max sportitalokat vagy tejet. Győzni akar, hiszen ezt az érzést ismeri fiatalkora óta, és mindemellett technikailag, ringintelligenciában nemhogy limitált lenne, hanem kimondottan éles és képzett. Olyan pontosan és gyorsan üti a kombinációkat, hogy élvezet nézni, és még csak az ismert "jó-jó, amatőrnek szép, de a profiknál ez kevés lesz" típusú érvelés sem állja meg a helyét nála. A feje, álla is kemény, mert aki úgy abszolvál 12 menetet Joe Smith ellen, ahogyan Bivol tette..., még a 10. menet végi, gongszókor kapott ütést, megingást is pikk-pakk kipihente a szünetben, és az utolsó menetben látványosan dominálta a nála erősebb Smitht. Mit állítsunk még szembe Canelóval, mit vagy kit küldhetnénk érdemi győzelmi esélyekkel a ringbe korunk high end csúcsterméke ellen? Beterbiev ősereje, persze, hiányzik a kirgiz-orosznál, de ezt pótolhatja a magas fokú ringintelligenciája, mozgáskészsége, gyorsasága. Oké, Alvarezt nem fogja meghatni a sok kombináció, valószínűleg blokkolja a legtöbbjét és/vagy lepereg róla, lépked előre, keresi a testet, próbálja a kötelekhez szorítani Bivolt, ahol már nem tud elmozogni a nála lábon gyorsabb ellenfele. A pontozókra nagy munka hárul majd, hiszen egyiküket sem könnyű kiütve elképzelni, maximum egy sérülés miatt lehet idő előtti befejezés. De ha meg a 12 menet végigmegy, ott a menetenkénti győztes örülhet a végén, ugye, és vajon elképzelhető, hogy két bírónál is minimum 7-7 menetet nyer Bivol a p4p király ellen? Szoros mérkőzést várok, épp ezért az előzetes esélylatolgatásoknál, ahol, amikor csak a győztesre adott szavazatot számoljuk, csalóka ám Canelo abszolút fölénye... Még a döntetlen sem elképzelhetetlen jelen esetben, ezzel lehetne sok pénzt nyerni, kis befektetéssel. :) Én jelen esetben megkockáztatok egy Bivol WP-t, hiszen semmi sem múlik ezen a tippen, de a kockázatelemzés, előzetes becslés azért Canelo WP-t ad ki. :) 

2022. május 7. - profiboksz.hu



Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Perkins: "Egy gikszer bármikor becsúszhat."

Hát, most becsúszott. :)

Gratulálok Bivolnak, szerintem max. 2 menetet vesztett. A visszavágónak nincs értelme, Bivol már túl sok Canelo-nak. Jöhet a Golovkin 3, ahol ledózerolja majd Golovkint.

» Perkins   válasz erre
    2022-05-08 11:11:03

hat Bivolnak csak nem sikerült kiutni Alvarezt, de hogy pontozassal kihozzak na erre nem számítottam. mondjuk így is sikerult majdnem dontetlenre kihozni, ugyhogy azert akkorat nem tevedtem a hatszellel kapcsolatban. Gratula Bivolnak.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-05-08 09:32:25

@nemexpert: Nem nem szeretem,egyszerűen (veled ellentétben)nem erzem azt h bármilyen temaban is az én velemenyem lenne a szaz százalékos igazság.
Azt sejtettem,hogy ringben belül jó vagy, nyilván aki Alvarezt három menetben lerendezné az nem lehet rossz bunyos.
Azért mert van véleményed azért szerintem soha nem lennel kikezdve senki által. Azért mert ez a vélemény esetleg eltérő végeredmény esetén változik, na azért már igen.
Nem három odds van. Nem tudod jól.

    2022-05-08 08:40:28

@nemexpert: Meg ebben az egy mondatban sincs igazad.... es a NC?
:-D

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 08:31:44

@Phenomenal: ez nem egy tudományos értekezés, ez egy játék oddsokkal. 3 odds van, ha jól tudom.
kevered a szezont a fazonnal.

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 08:29:36

@vg76: nem kell leírnod, h nem szereted 100-ra írni, ez tudott, és nem vagy egyedül.
pont attól vagyok alázatos, h tudom - nem lehetek soha expert. de azért ringen belül jó vagyok…igen jó.

a bokszkban semmi sem biztos, már az elején kilőhettétek vna ezt, mégsem tettétek…

de én be merem vállalni, ha vmit gondolok, nem félek attól, h utána ki leszek kezdve..

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 08:26:12

@nemexpert: "az nem következetesség, ha nyitva hagyok 2-3 szkenáriót, h utána le legyek védve.
az nyuszizmus, és sajnos ez a trend, még a “szakértők” körében is."
Ezt analitikus gondolkodasnak hivjak, a legtobb tudomanyos felfedezes ebbol indul ki.
A kovetkezetesseg fogalmanak ertelmezeseben is latok hianyossagokat.
Es meg en vagyok faraszto....
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 08:25:05

Hát, a pontozás nagyon meredek, azzal együtt, hogy igazán jó megítélésű, kvalifikált bírókat ültettek a ring mellé. Ha ez a mérkőzés majdnem döntetlen lett, akkor valóban nem is annyira elrugaszkodott dolog Alvarezék csapatától a visszavágó erőltetése, hiszen a mostani meccsből kiindulva, elég, ha csak 3-4 menetet megnyer a visszavágón, ahhoz hozzá lehet számolni az ajándék plusz 3-4 mentet, és megvan a győzelem. :)
Bivol nem csupán a méretelőnyével győzte le Alvarezt, bármennyire is csábító ezzel magyarázni Alvarez inkompetenciáját...
Az ütemérzék, iskolázottság, szilárd mentális állapot nem testmagasságfüggő, valljuk meg. :)

    2022-05-08 08:23:37

@Phenomenal: nem érted.
Bivolnak ezt KO hoznia kellett vna, ha már hozza…
és nem lepett meg, h pontozás Ő nyert.
az lepett meg, h Saul nem hozta TKO.

néha fárasztó vagy, de tényleg.

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 08:21:41

@nemexpert: Én nem szeretnem semmi mögé írni h 100. Egy vélemény az soha nem lehet szaz százalék. Az a kinyilatkoztatás amire te gondolsz és nem mellesleg csinálod is. Semmiféle nyitott szcenariot nem lattam még nálad sajnos. A szakertoseggel a nicknamed-re utaltam, ne keverj ide tippmix tudósokat kerlek. Kis alázat és belátás kell. A velemenyem Canelo szűk gyozelem volt nehéz meccsen. Ezért én veled ellentétben meglepődtem és erre a meccs után is emlékszem még.

    2022-05-08 08:20:43

compubox adatok szerint Canelo egy menetet sem nyert es szoros is alig volt, ehhez kepest a115:113 az nagyon meleg es a pontozolapok szerint ha az utolso menetet nem nyeri meg Bivol, akkor kihoztak volna dontetlenre, azaz vegig "meccsben" tartottak Canelot a pontozok, azert ez nagyon durva

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 08:13:58

@vg76: az nem következetesség, ha nyitva hagyok 2-3 szkenáriót, h utána le legyek védve.
az nyuszizmus, és sajnos ez a trend, még a “szakértők” körében is.

megsúgom, nincs olyana a bokszban, hogy vki szakértő, ha egy meccs végeredményére kell mondani vmit.

Szted az a szakértő, aki a tippmixben a király, kb ezt sugallod ezzel..

állj bele egy vêleménybe, merd egyszer vmi mögé írni, h 100, és próbálj mellé szakmai érveket találni. nem lesz könnyű, megsúgom…

én azt mondom most, h 100 százalék AJ TKO win legközelebb Usyk ellen. nem hagyok nyitva kapukat…

A mai meccsből az jön le, h tévedtem, de semmiképpsem sem az, h ne lennék következtes…

és a mai meccs meglepetés, ha a várakozásakat nézzük.
de szakmailag, mert érthető. győzőtt az, akinek fizikai előnye volt. azaz a magasabb…

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 08:12:41

@Phenomenal: Mintha Sztrego ébredt volna fel. :-)

» jebuzita3   válasz erre
    2022-05-08 08:10:11

@robhalford: Jaj.....ugye nem vetted magadra?
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 08:09:05

@Totti: Csatlakozom, 7-5 erre a meccsre szánalmas mindet eltiltanám egy életre a biraskodastol

» butters01   válasz erre
    2022-05-08 08:08:34

Szerintem torony magas esélyes Canelo.
"Én nem tudom mit vártok Bivoltól, de nálam beárazta magát a legutóbbi meccsén.

Én mindig nagyon várom, h vki lecsapja a mehikát, de szvsz az nem bivol lesz."

Egy masik hozzaszolasod egy masik hir alol.

"Simán annyi derült ki a mai nap, h Saulnak ez a határ, és Bivolnak is nem mellesleg.

Egyáltalán nem lepett meg."

Hozzaszolas eme hir alatt.
Ha ez nem kovetkezetlenseg akkor nem tudom micsoda.

Kezdek belefaradni ezekbe a vitakba.

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 08:05:13

@nemexpert: Következetes nem attól leszel,hogy nem tévedsz. Viszont ha tévedsz akkor azt illik elismerni és nem úgy tenni mint akit nem lepett meg az eredmény hiszen maga is ezt várta. Gyakran tévedsz ahogy észrevettem amivel nincs semmi baj hiszen nem vagy szakértő.

    2022-05-08 07:56:34

A 115-113 felháborító. Momentuma nem volt Canelonak. Végre helyre lett rakva. És még pénzt is hozott nekem. Jól indul a nap.

    2022-05-08 07:55:29

@Phenomenal: De azért megmondtad:)

» robhalford   válasz erre
    2022-05-08 07:55:04

@Phenomenal: És?.. nem èrtelek, mit vársz egy pontozás után.

ha most 115-113 lett vna Saul javára, én akkor is ezt írom, ergo akkor következetes vagyok?!

Majd, ha lesz visszavágó és ne adj Saul kiüti, akkor jöjjek vissza, hogy naugye megmondtam?!

ne viccelj már…


én nem fêlek attól a kárörvendő kommenteket kapok, és annak megfelelően írom meg az álláspontom, h levédjem magam a meccs után.

Írhattam vna ezt is korábban: Saul győzelmét várom TKO, de ha végigmegy, az Bivolnak kedvez. Erre még plusszokat is kaptam vna :)

de nem hittem benne, h végigmegy, ezért nem írtam, amit. Belátom, h Saul most nem bírt vele… ennyi, semmi több.

Bivol szép teljesítmény, de nem meggyőző továbbra sem…

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 07:47:45

@Phenomenal: Kibokszolná Beterbievet Bivol ,talán még könnyebben is. Ennek a súlynak a kirgíz a legjobbja

» Dirhanka   válasz erre
    2022-05-08 07:35:38

@brontosaurus: Nem akarok megmondo ember lenni itt mert vannak elegen de Bivolban mar regota latom hogy mennyivel komplexebb mint sokan hiszik. Nem hiperlatvanyos de rendkivul jol hasznalja ki a kepessegeit, jol meri be a tavolsagot, szinte az elso menettol mindemellett fegyelmezett es hatekony. Itt mindenkinek Beterbiev a fixaideal, de szerintem Bivolnal siman benne van egy a mostanihoz hasonlo meccskepp Artur ellen. Kettejuk meccse azert is lenne nagyon erdekes.

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:32:47

@Phenomenal: Nekem Bivol esetén tetszett az a váltás is, hogy egyszercsak a köteleknél elkezdett beleverni Alvarez támadásaiba. A meccs kb. első negyedében/harmadában vagy passzívan védekezett, vagy elmozgott a kötelektől és úgy tűnt, hogy a váltással meglepte Alvarezt, aki viszont nem volt képes újabb taktikai húzásra. Kíváncsi vagyok, valóban lesz-e visszavágó, mert ez elég sima Bivol győzelem volt.
Összességében nekem nagyon tetszett Bivol bunyója - nem olyan virtuóz, mint Usyk, de tiszta, képzett, fegyelmezett és képes volt meccs közben taktikát módosítani is. Alvarez esetében pedig nagyon kevés esélyt látok arra, hogy valaki kiüsse még félnehézben is, nincs bennem hiányérzet azzal kapcsolatban, hogy Bivol nem erőltette a kiütést.

» brontosaurus   válasz erre
    2022-05-08 07:26:19

@BlaZe: En eleg sokszor azt lattam hogy Bivol megsebzi Canelot, megindul, es Saul szepen mozog az utesekkel, Bivol pedig ugyan meg tudta szorni, de o is latta hogy kiutni nem tudja viszont legalabb latvanyosan megszorongatta. Nem hajszolta a kiutest de nem is fogta vissza magat.

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:19:21

Bivol WP.. valaki valamit?

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 07:18:48

@Bredan78: Szerintem csak a show miatt kellett azt mutatnia. Nagyon fos volt a tolmacsa is. En nem vagyok perfekt spanyolbol de ugy ertettem hogy arra a kerdesre hogy szerinte eleget tett e a gyozelemhez egyertelmuen nemet mondott.

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:15:25

@Phenomenal: Az a meccs nekem is nagy csalódás volt. Sőt meglepetés is. Nem feltelenul az eredmény de a bántóan egyoldalú meccskep az mindenképpen.

    2022-05-08 07:14:59

@deontay: Kettőnk ķözött a a top kova megette volna canelot... nem a csoves alkesz,..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 07:14:18

@nemexpert: Amit hiányoltál Bivolból, az a mindenáron kiütés hajszolása. Bivol nagyon okosan bunyózott, és végig kontrollálta a meccset, nem adott felületet Alvareznek. Én nem nagyon értem mitől látod, hogy bajban lenne, ez egy mestermunka volt. Azért volt Bivolnak nem kevés jó félnehéz ellenfele. Ilyen a félnehézsúly, ott már nem végig tüzelnek, hanem okosan használják a tudásukat és erejüket. És a Bivol szerű fegyelmezett bunyósok nem dobnak el egy győztes meccset a kiütést kergetve.

    2022-05-08 07:13:36

@nemexpert: Egyáltalán nem lepett meg??? Én ha valamit 1000 százalékig biztosra veszek aztán mégsem az történik, meg szoktam lepődni. Lehet, hogy Bivol győzelmében meg 2000 százalékig voltál biztos mondjuk..

    2022-05-08 07:13:34

@vg76: Amugy Bivol pont azt csinalta amit Smithtol vartam volna. Valoszinuleg anno tulbecsultem Callum ring iq-jat mert nagyon ostoban bokszolt vegig Alvarez ellen.

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:12:53

@deontay: A top Kovalev oktatta Wardot is 5 menetben. Azt a szintet félnehézben már nem tudja tartani Canelo. Neki is vannak határai.

» jebuzita3   válasz erre
    2022-05-08 07:12:30

@nemexpert: Callum Smith simán verné mindkettot:)

    2022-05-08 07:10:33

@Phenomenal: Ez a beszéd...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 07:09:50

A szememben amúgy ezzel a vereséggel csak nőtt Alvarez, hogy ezt be merte vállalni, de azt nem értem a meccs végén miből gondolta, hogy ő ezt megnyerte...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 07:09:01

@jebuzita3: valóban, szerintem egy rendesen felkészült Kova is verte volna, igaz más súlycsoport.
Alvarezben egyébként számomra a legdurvább az ütésállósága, azért Bivol sem cicapacsikat tolt

» brontosaurus   válasz erre
    2022-05-08 07:08:48

@nemexpert: Hihetetlen hogy mennyire kovetkezetlen vagy a velemenyeddel utana neg ugy teszel mintha vegig tudtad volna.....

"100% a Saul win.
Egy percig se gondoljátok, h ennek más lesz a kimenete.

1ezred esélye van h kikap..y"

Idezet toled egy masik hir alol...

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:08:36

@fixpont: Én szerintem egy Top Kovaljov is sok lett volna. Neki is kiváló volt a lábmunkája, hasonlóan gyors volt, mint Bivol, igaz nem volt ilyen fegyelmezett, de nagyon kemény feje volt és sokkal nagyobb ütő, mint Bivol.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 07:08:17

@deontay: Jah a 90es evekig nem akartam visszamenni, a kozelmultat mondjuk a Super6-os 168-as tornatol szamolom.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 07:05:41

@fixpont: Az oké, csak azért mégis túl rizikós lenne azonnal egy visszavágó, mert jó eséllyel nem lenne más az eredmény.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 07:05:39

Ennyit arrol hogy Bivol egysiku.
Szepen jabre tuzte Canelot, aki ugyan mesterien nyomja a belharcot de nem keszult fel arra hogy amig szetveri a nagyon jol vedekezo Bivol karjait, utana kikukkantottak a kontrak es itt igazi felnehezsulyu pofonok csattantak. Canelo torzs es fejmozgasa is peldas, hiaba talalta el nagyon sokszor jol utemben Bivol, jol belemozgott. Viszont Bivol nem hagyta hogy dominaljon. Szinte lepattant rola a voros es mindig ott volt a jab, sot a 11.ben Bivol odaallt belharcolni Caneloval a ring kozepere es abban is felulmulta. En ertem hogy Beterbiev fan favourite, de Bivol szerintem csak eroben nem mulja felul. En ugyvereztem hogy egy szoros meccsen kihozzak majd Canelot, de ez a meccs nem volt az. Bivol eddigi karrierjenek legnagyobb es legszebb gyozelme es Canelonal ezek szerint ez a plafon. Felnehez alatt nincs ellenfele de meg merem kockaztatni Beterbiev ellen tenyleg szoros meccset tudna csinalni (vagy valaki csunyan borulna es nem feltetlen Canelo)

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-08 07:05:28

@fixpont: Roy Jones és James Toney is gond nélkül, igaz ők nem annyira közelmúlt.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 07:04:41

@nemexpert: Canelo rengeteg magasabb bunyost vert mostanaban, itt inkabb az van hogy Bivol minden jobb volt mint az addigi ellenfelei, gyorsbab, jobban hasznalta az utotavot, kimagaslo volt a kondija, fegyelmezett volt es ez a rengeteg apro dolog mar kiadta a gyozelmet.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 07:03:06

Hearn a visszavágóról beszél szeptemberben , ha ilyen jó lesz az is akkor jöhet!

» Dirhanka   válasz erre
    2022-05-08 07:00:47

@vg76: Nincs kiütés nincs győztes a profi bunyóban. Max jobb…

Simán annyi derült ki a mai nap, h Saulnak ez a határ, és Bivolnak is nem mellesleg.

Egyáltalán nem lepett meg.

Bivol egy hasonló képzettségű és egymagas ellenfél ellen már komoly bajban lenne. Aki magasabb nála, és nem is amnyira ügyes, már azzal is…

Nem kell analitika a maihoz. Jobb volt a magasabb bunyós.

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 07:00:42

@jebuzita3: Hopkins meg Ward, azert olyan nagyon sokan masok nem a kozelmultbol.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:58:58

A Kovalev meccs nem mértékadó. Szerintem Hopkins verte volna Canelot középtől felfelé. /csak meg ne kövezzenek/

» jebuzita3   válasz erre
    2022-05-08 06:58:05

Nagyjából ezt az eredményt vártam, Bivol túl nagy, túl képzett, és gyors volt Canelonak.

» mcsongor   válasz erre
    2022-05-08 06:56:38

Ez volt a realitás. Nem is értettem a sok "szakertőt", akik szerint ennek a meccsnek Alvarez volt az esélyese.
Itt nem egy "fél-alkoholista", zeniten túllévő félnehézsúlyú volt az ellenfél, hanem egy fénykorában lévő bajnok.

» wiesztdani   válasz erre
    2022-05-08 06:56:00

Én nem látom Canelo mit tud újítani a visszavágóra, de megnéznék ebből még egyet, nagyon jó meccs volt.

    2022-05-08 06:54:10

@deontay: Canelo eddig kb mindent es mindenkit bevallalt es szerintem 160-ba mar sosem fog bemerni de mar a 168 is kerdes, en nem hiszek egy GGG3-ban mar egyaltalan. Visszavago lesz ez.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:54:06

@deontay: Basszus... LLopez kolléga írta hogy megtolja egy 10 essel ,ha megtette most jól keresett, én hülye meg kihagytam :D , pedig erre tényleg komoly esély volt hogy megcsinálja , fegyelmezett volt végig az orosz

» Dirhanka   válasz erre
    2022-05-08 06:52:49

@fixpont: Gondolod, hogy egyből bevállalnák egy ilyen meccskép után?

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:51:45

@nemexpert: És milyen tűpontosan megjosoltad. Megint;)

    2022-05-08 06:51:28

@deontay: visszavago lesz szerintem

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:51:16

@Dirhanka: Ugyan ez ugrott be nekem is :D

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:50:31

Végre….erre vártunk már évek óta, h vki helyre tegye a dolgokat, ezzel a feljebb és feljebb…
Saul és csapata abból indult ki, amit legutóbb látott, és csúnyán mellé lőttek, végre…

Azért az, h egy legitim vb 81-es ellen végigmegy , már az nagy szó, de ez a határ.
Usykot felejtse el…

Bivolból nekem továbbra is hiányzik vmi, sztem ezt le kellett vna rendeznie 5-6 környékén.

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 06:50:11

Szerintem most minden korábbinál nagyobb esély van arra, hogy Golovkin 3 jöjjön.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:50:09

és voltam olyan béna hogy kihagytam a 4,8 tuti oddsot , ejj ,szép volt Bivol!

» Dirhanka   válasz erre
    2022-05-08 06:49:09

@Beast_Pete: Szinte minden aspektusban felülmúlta, de én azt éreztem, mivel jo a labmunkaja Bivolnak, bármit tesz, nem érnek célba a horgok, mert nincs meg a reach, az egyenes uteseket meg baromi jól védte.

» rumble   válasz erre
    2022-05-08 06:47:20

Mekkora király interjút tolt már Bivol, beszarás! :) :) :)

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:47:11

Azzal a 115-113-al még nagyon jóindulatúak is voltak. Ahogy néztem kb hasonlóan pontoztam mint Chris Mannix az egyik szakértő. Nálam végül 93 lett Bivolnak esetleg még 1-et nagy jóindulattal adtam volna Alvareznek, de hogy 5 menetet hol láttak neki azt nem tudom...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:46:33

Bivol zseniális volt. Canelo előtt meg le a kalappal, hogy megpróbálta. Bivol interjúja kicsit Golovkinos, de nagyon jó :)

    2022-05-08 06:46:20

nekem amugy az elso perctol kezdve nem tunt eleg pattogosnak/elesnek Canelo, tipikusan ugy mozgott mint akinek elrontottak a formaidoziteset, 5. menettol mar tolta az uteseket

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:45:55

115:113 nagyon nagyon hizelgo Canelora nezve, nem mertek elcsalni

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:44:07

Igazságos döntés! Nagyon jó meccs volt!

» Dirhanka   válasz erre
    2022-05-08 06:43:10

Grat, orulok, hogy maradt meg becsulet a sportban!

    2022-05-08 06:42:51

@rumble: Bivol nagyon jó ütemben állította le Canelo előremozdulásait. Szerintem ütemben verte meg, nem erőben vagy méretben.

» Beast_Pete   válasz erre
    2022-05-08 06:42:40

Na csak nem merték elpontozni...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:42:13

Helyes döntés

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:42:06

115-113 - hááát azért megpróbálták :D

» Winwin   válasz erre
    2022-05-08 06:41:55

@BlaZe: Ha ezt Alvareznek adják akkor nálam nem lesz többé osztott képernyő (mint ma)..

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:41:32

Sok a felnehez Canelonak. Egyszerűen nem ér el a keze a fedezek mögé, végig Bivol karját pufolte. Bivol nagyon jó volt, lehet ő a legjobb felnehez. Kíváncsi vagyok innen hova tovább Alvareznek, nem látom értelmét a visszavágónak.

» rumble   válasz erre
    2022-05-08 06:41:21

sima Bivol, megis nehezen hiszem hogy kihozzak, BoxingScene 118:110-re adta, ha az ellenfel neve nem Canelo lenne hanem Average Joe akkor ez a realis pontozas

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:40:55

Ez sima Bivol volt...
Le a kalappal Canelo előtt hogy bevállalta

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:40:19

Ha ezt Alvareznek adják, akkor elmennek a fenébe. Nagyon egyértelmű Bivol.

    2022-05-08 06:40:18

Ez sima Bivol volt... kb. 3 menetet lehetett Canelonak adni. Ez Canelonak a határvonal... mint De La Hoyánál a középsúly.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:40:16

Na kiváncsi leszek a pontozásra.Kizárt hogy 4 menetnél többet vitt el Alvarez. nálam ez 9-3 max 8-4 Bivolnak

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:40:06

Korrekt pontozást!!

» jebuzita3   válasz erre
    2022-05-08 06:40:03

@Winwin: Brutál feje van a vörösnek b@zmeg

» theSaiyan   válasz erre
    2022-05-08 06:39:51

utólag azt mondom, nagy bátorság volt bevállalnia Bivolt.
Remélem, nem fogják elcsalni a pontozást

» Winwin   válasz erre
    2022-05-08 06:39:33

Ennyi...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:38:54

Bivol helyeben az utolso menetben mar csak arra figyelnek hogy ki ne ussenek.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:36:08

Olyan mint egy dühös bika. Még fel is öklelte Bivolt, mégis verve van...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:36:07

Itt a határ Canelonak,,,

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:35:53

Canelo már lepattan Bivolról. Ez nagyon egyértelmű kezd lenni.

    2022-05-08 06:35:47

canelo elképesztő szintre fejlesztette a fejjel védekezést

» Winwin   válasz erre
    2022-05-08 06:35:07

@SugarRayAlexander: Csak nézd meg hogy néznek ki. Bivol szinte érintetlen és alig izzad, Alvarez meg tokától bokáig vöröslik az ütésektől és szakad róla a víz...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:32:35

Ez eddig sima Bivol de nagyon szinvonalas elit meccs, imadom..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:31:25

Nálam eddig 5-4 Bivolnak, szorosabbnak látom mint ti, főleg azt érzem túlzónak hogy Alvarez agyon lenne verve.

» SugarRayAlexander   válasz erre
    2022-05-08 06:28:15

Hát ha ki nem üti, vagy le nem üti vagy 3x akkor pontozással ezt már bukta Alvarez.

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:28:10

@menyus: "Bivol nagyon okosan kezeli a távolságot.. Nem marad ott, nem hagy semmi esélyt arra hogy Alvarez megkontrázza. Pontosabb is, iszonyat jo tempó érzeke is van, nem pánikol.. Jó gamelan"

Kellene a KO, kinézem, hogy elcsalják..

» theSaiyan   válasz erre
    2022-05-08 06:27:49

Nagyon jo Bivol.
Nem lepodnek meg, ha kihoznak dontetlenre.

    2022-05-08 06:27:43

Bivol érezhetően húzta most magára Alvarezt ebben a menetben... szerintem ki akarja fárasztani és a végén rámenni egy finishre.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:27:34

Bivol nagyon okosan kezeli a távolságot.. Nem marad ott, nem hagy semmi esélyt arra hogy Alvarez megkontrázza. Pontosabb is, iszonyat jo tempó érzeke is van, nem pánikol.. Jó gamelan

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:24:58

Alvarez tényleg igencsak tele lehet cuccolva. Amit a nyolcadikban kapott attól már rég le kellett volna mennie...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:23:49

May óta nem volt így megverve...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:21:58

5-2. ha csak nem villant valamit Alvarez akkor ez el fog menni, ha csak el nem csalják a pontozók...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:20:07

Ez kezd nagyon nem ízleni Canelonak.

    2022-05-08 06:19:47

Itt vagy az lesz, hogy Canelo kiüti a végén, mint Kovát, vagy sima Bivol pontozás.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:19:42

Eddig nagyon sima Alvarez!

» Boxerone   válasz erre
    2022-05-08 06:19:39

Üti a végtagokat , mint Smithnél

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-08 06:19:37

@Bredan78: Azt mondjuk nem tudom hogy…

    2022-05-08 06:19:17

@Bredan78: Azt mondjuk nem tudom hogy…

    2022-05-08 06:19:15

Bivol nagyon jó

» Winwin   válasz erre
    2022-05-08 06:18:58

Canelo mar tolja az uteseket semmi dinamika nincs benne most vagy tenyleg faradt vagy eladja, hogy faradt mert akarja hogy Bivol jojjon. Canelo sokszor nyert mar hatranybol a meccs utolso negyedeben, most is siman benne van.

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 06:17:11

Én behúztam a hatodikat Alvareznek, nálam így 4-2

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:16:08

Az öreg Fahéj kezdi érezni, hogy ez egy más kávéház.. Hogy merik ezek Usykot a szájukra venni :D

» theSaiyan   válasz erre
    2022-05-08 06:15:40

nagyon durva feje van alvareznek, vascsővel se lehet leütni

» Winwin   válasz erre
    2022-05-08 06:15:38

Kicsit azt látom most Canelonál, mint a GGG 1-nél.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:15:21

Most már oktat Bivol...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:13:56

Nálam sima Bivol eddig, Canelonak vannak látványos megmozdulásai ugyan de valójában az van amit az orosz akar

» menyus   válasz erre
    2022-05-08 06:12:35

Eddig tán az 5 a legegyértelműbb Bivol menet. Jól megszórta a vöröst...

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:11:48

Bivol többet talál, de a hangsúlyos ütesek Caneloe, kérdés hogy bírja a mexikói kondival, Bivol meg utesallosaggal

» rumble   válasz erre
    2022-05-08 06:08:35

Nálam eddig 3:1 Bivolnak....

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:08:23

@deontay: Felejtsd el, végig nyomni fogja nagyon durva, a feje meg a nyaka...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:07:55

Elég gyatra lehet a találati arány, mert kiváóan védekeznek mindketten.

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:07:12

Canelo bivaly erős, de valahogy úgy érzem, hogy a kondija elfogyhat a vége felé. Nekem már most egy kicsit olyan érzésem van, hogy fárad...

» deontay   válasz erre
    2022-05-08 06:03:39

Remélem Bivol nyer, ez az agyoncuccozott Canelo nem tetszik..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 06:03:32

Bivol kifejezetten törékenynek néz ki mellette

» Bredan78   válasz erre
    2022-05-08 06:00:03

Caneloban milyen erő van, nekem is kell a burgerből...

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 05:56:06

elakad a stream...tud vki mőködöt?

» Antuofermo   válasz erre
    2022-05-08 05:53:10

Sry tévedtem, ezután esélyes..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 05:17:15

@Antuofermo: Úgy láttam még egy meccs van ezután..

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 05:14:18

Köszönöm! Mikor kezdődik a fomeccs?

» Antuofermo   válasz erre
    2022-05-08 04:56:37

@Antuofermo: yepp: https://www.vipbox.lc/boxing-l...

» fixpont   válasz erre
    2022-05-08 04:54:49

d

    2022-05-08 04:54:31

Streamet tud vki?

» Antuofermo   válasz erre
    2022-05-08 04:48:36

Na én most értem haza, hány meccs van még?

» PedroMagi   válasz erre
    2022-05-08 04:42:24

@Sarkozi Robert: Szerintem Bivol ütőerejéhez és ütésdinamikájához így együtt Canelo egyik ellenfele se hasonlítható. Aki ütőerőben ez a szint, az Golovkin és Kovalev. Golovkinnal azért óvatos is volt, de ami fontosabb, hogy nem kellett menjen utána. Kovalev meg azért be is vallottan igen pocsék formában volt. Canelonak Bivol ellen majd előre kell bokszoljon, ha akar valamit, mert méretben azért jelentős hátrányban van. Ráadásul Bivol távolságtartása példás, a sebessége is jó, így a kontrázásra berendezkedés lehet sikertelen. Én nem mondom, hogy Bivol tuti elveri, de nem okozna döbbenetet, ha így lenne.

    2022-05-08 01:13:09

@BlaZe: Bivolnak jo az utoereje, de Alvareznek nem csak a vedekezese jo hanem az utesallosaga is lassan emberfeletti magassagokat ölt. többször talalkozott nagy ütőkkel es mindegyikuk ellen vállalt is rendesen kockazatot, Ilyen téren sem érheti szó a haz elejét...
Habár Bivol is jo kontrabunyos, de nem egy Mayweather szint aki kellő hatekonysaggal ki tudta aknazni a réseket Alvarez tamadasaiban, és az az Alvarez messze nem a mostani...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-05-08 00:46:04

@Sarkozi Robert: Róbert, aggódok!
Vajon van még a zölddió likőrödből, amit az ilyen alkalmakra tartogatsz?

» Attilah   válasz erre
    2022-05-08 00:45:24

@Sarkozi Robert: Akkor lehet lehetősége Bivolnak a kiütésre, ha pontozással kezd elmenni a meccs Alvareznek. Ha nem találja Bivol távolságtartásának ellenszerét, ez hátszél mellett is előfordulhat. Kovalev ellen is hátrányban volt. Canelo meg nem elégedne meg a menetek végigállásával, és kockázatot vállalna. Előre bunyóban viszont nem működne olyan jól az ütéssel gurulása, ami sokat segít neki az ütések kihordásában. Emellé szerintem Bivol ütőereje alul van becsülve kicsit, és okozhat meglepetést. De majd meglátjuk pár óra múlva.

    2022-05-08 00:10:48

Elnur Abduraimov (1,04-1,09) - Manuel Correa (7,50-10,00)

Alexis Espino (1,94-2,15) - Aaron Silva (1,71-2,00)

Joselito Velazquez (1,13-1,20)- Jose Soto (4,50-5,50)

Zhang Zhilei (1,03-1,06) - Scott Alexander (8,00-10,00)

Shakram Giyasov (1,22-1,29) - Christian Gomez (3,50-4,00)

Montana Love (1,10-1,17) - Gabriel Gollaz Valenzuela (4,95-6,20)

Dmitry Bivol (4,33-5,25) - Saul Alvarez (1,16-1,25)

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2022-05-07 22:19:37

@klicsko40: már a Canelo-GGG/2 is 4 éve volt, Alvarez azóta is sokat erősödött, fejlődött. "Én látok Bivolban potenciált!" naná, ki nem?!
De Golovkin erősebb középsúlyú volt, mint amilyen erős Bivol félnehézben. Alvareznek Kovaljov óta már nem akkora ugrás a félnehéz, mint 4-5 éve volt a középsúly.
Szerintem egy elég szoros meccs lesz, 12 menet, Canelo győzelemmel, és az eredményt némi joggal nehezményező Bivollal.

» Winwin   válasz erre
    2022-05-07 22:09:35

@klicsko40: Adnak esélyt Bivolnak, szoros meccset többen vizionálnak, csak ha az egy szem győztest kell megnevezni, összességében Alvarezre voksolnak...

    2022-05-07 21:33:36

Többen emlegették a mérkőzés kapcsán Canelo Golovkin elleni 2 meccsét. Én meg ebből indulok ki. Félnehézben nincs olyan erős Bivol, mint Golonvin középsúlyban, de mivel naturálisan 8-10 kilóval nehezebb, ezért van olyan erős, mint Golovkin. Technikailag, mozgásában is hozzá hasonlóak Bivol képességei. Tehát én 1 Canelo-Golovkin 1-hez hasonló meccset várok, ahol talán 1 kicsit jobban a mexikói főlé tud nőni az ellenfele, mint Golovkin annó. Én látok Bivolban potenciált! Gyors, technikás, magas, nagyon jó mozgású, bírja az ütést, nem szokott meneteket veszteni. A mai lesz élete meccse, szóval biztosan szuper éles, figyelmes és ügyes lesz! Ezek alapján én nem is értem, hogy a Ring magazin által megkérdezett szakemberek, miért nem adnak esélyt Bivolnak? Remélem az orosz meglepetést okoz, bár a fentiek alapján nem is lenne az olyan nagy meglepetés!

» klicsko40   válasz erre
    2022-05-07 21:16:46

@emmendy8 a DAZN szerint kb. mi időnk szerint hajnal 5-kor várható a bevonulás a fő meccsre -
"The main card is scheduled to get underway at 8 p.m. ET / 5 p.m. PT / 1 a.m. BST with main event ringwalks scheduled for 11 p.m. ET / 8 p.m. PT / 4 a.m. BST. These timings could change due to the length of the undercard bouts. "

https://www.dazn.com/en-US/new...

» brontosaurus   válasz erre
    2022-05-07 20:54:31

Mikorra állítsak ébresztőt? 5 előtt nem kezdődik a főmeccs igaz?
Bivol TKO. (nem valószínű, csak szeretném)

» emmendy8   válasz erre
    2022-05-07 20:15:16

@Sarkozi Robert: Pontosan ezt nem értik meg sokan, Canelo kipontozása elég durva feladat, elméletben lehetséges, gyakorlatban meg ugye tudjuk....
Az álla és védekezése meg kimagasló és Bivol ütőereje meg ugye tudjuk...............
Bivol underdog, szóval hajrá, de bárki is nyer remélem jó meccset kapunk, nem a Smith féle borzalmat, ahol a "colos" nem tudott mint kezdeni a "törpével" aki kettős fedezékbe gyalogolt előre, mintha a járdán sétálna.

    2022-05-07 20:07:47

Emberek, Bivol itt pontozassal nem nyerhet, es nem azert mert nem kepes ra, hanem mert a hatszel nem engedi. Az utoereje meg nincs meg Bivolnak ahhoz hogy Alvarezt kiusse szerintem mert amaz tulsagosan jol birja az uteseket. Alvarez azert mar joparszor le lett tesztelve ilyen teren.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2022-05-07 19:23:55

En lehet megfogadom Bivolt egy tizessel, ajandek odds van ra. Nagyon jo labon, jo az alla, ugye nem fog becsicskulni mint Callum Smith? Az a meccs szamomra mai napig kicsit rejtely, miert volt annyira gyenge az angol, vagy csak ennyire kriptonitja volt Canelo. Amit benezhet Bivol az bizony egy brutalis testutes, amiben a mexikoi nagyon jo, kisebb is, eleg evidens, hogy azokkal fog operalni. Nyilvan erre is keszulhetnek Bivolek, aki amugy egy okos es kemeny bokszolo. Hat nemtudom, dilemmazok.

» LLopez   válasz erre
    2022-05-07 18:04:24

@Boxerone: Egy gikszer bármikor becsúszhat.
Egyébként arra gondoltam, hogy meg tudják ítélni, hogy ki ellen lehet keresnivalója. Persze, minden a ringben dől el.

» Perkins   válasz erre
    2022-05-07 17:38:44

@Perkins: "tökéletesen meg tudják ítélni, hogy ki ellen mire lenne képes." Visszavágó záradék bekerült a szerződésbe Alvarezék részéről. Úgyhgy nem olyan biztos ez a győzelem.

» Boxerone   válasz erre
    2022-05-07 17:18:31

Én sokakkal ellentétben underdognak látom Alvarezt ezen a meccsen, a tippem Bivol WP, vagy WI, de nagyon örülnék, ha nem lenne igazam, és Alvarez tényleg pontozói hátszél nélkül nyerne.

» Peacock   válasz erre
    2022-05-07 16:50:49

Canelotól tökös húzás volt bevállalni Bivolt, váltósúlyban kezdte most meg már félnehézben van. És Bivolra azt sem lehet mondani hogy ki van égve ( Kovalev már lejtmenetben volt mikor bunyóztak). Nagy éljenzés jár Canelonak ha ezt a meccset is behúzza. én viszont Bivolra tippelek mint győztes.

» antonio   válasz erre
    2022-05-07 16:27:18

Azért látom, hogy a magyarázat már megvan Bivol esetleges vereségére: marhahús, burrito és társai. :)

» Perkins   válasz erre
    2022-05-07 16:20:40

VRRRT eszmefuttatásán jót mosolyogtam, ahogyan levezette, hogy miért nem győzhet Bivol sem pontozással, sem kiütéssel, de a tippje Bivol WP. :)

Tippem: Canelo WP. Miért? Ahogyan egykoron Mayweather-rel, úgy most Canelo-val kapcsolatban is elérkezettnek látom az időt, hogy kijelentsem: többé nem tippelek ellene. Szerintem tökéletesen meg tudják ítélni, hogy ki ellen mire lenne képes. Ennyi. :)

» Perkins   válasz erre
    2022-05-07 16:14:25

@BlaZe: +1: Sacc/kb pont így gondolom én is :)
Ha Bivolék dolgoztak azon, hogy támadás közben ne nyíljon ki, akkor szerintem Canelónak roppant kellemetlen éjszakája lesz, ha meg nem, akkr Canelo ezt a nyílt támadást kegyetlenül büntetni fogja.

» bandi78   válasz erre
    2022-05-07 16:08:32

Azért jó látni, hogy az esélylatolgatásnál is meg van említve néhány dolog, amiért itt a kommentszekcióban már röpködnének a mínuszok. (Canelo a burritónak hála lazán előre sétálva lassan egy nehézsúlyút is hátramenetbe rak, a pontozói malőrök, Bivol x ideje nem ütött ki senkit, milyen véletlen, hogy nem az eddig mindenkit kiütő Beterbievet választották, és a kedvencem: "körültekintően, ugyanakkor mégis bátran választanak kihívást" tökéletes jellemzés.

    2022-05-07 15:57:37

Én nem várok nagyon szoros meccset. Vagy kijön, hogy Bivol támadás közben kinyílik, amit Canelo kihasznál, vagy Canelo nem tud közel kerülni, és Bivol ledominálja. Ha Canelo hatékony lesz, akkor az azt jelenti, hogy Bivol fel kellett adja a küzdőtávját, közelről pedig szerintem nem sok sót eszik meg. Canelo ellen a jó jab, és a jó láb a kulcs méretelőnyből, mindkettő megvan Bivolnál. Nekem őszintén fogalmam sincs :) Ha Bivol felnő a meccshez, akkor szerintem Caneloék most elszámolták magukat. Ha nem, akkor ez sima Canelo lesz. Legyen Bivol WP, aztán meglátjuk :)

    2022-05-07 14:44:45

@shaderlold: Persze nem akarom ennyire leegyszerűsített a dolgot, de tényleg úgy gondolom, hogy Bivolnak megvan az a tudása, ami a méretével kombinálva elég lehet Canelo ellen. Aztán este kiderül :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-05-07 14:09:22

@La Cucaracha: Teljesen egyetértek, ezt csak Bivol tudja elrontani, (meg a bírók elcsalni.)

» shaderlold   válasz erre
    2022-05-07 13:56:06

Nekem nagyon egyszerű az érvem: a kopott, öreg és iszákos (Prof :D), girhes, formán kívüli, kiégett Kova ellen nekem a kiütésig nem volt meggyőző, hogy probléma nélkül át tud hidalni ekkora mérethátrányt. És Bivol jelenleg mindenben jobb, mint az akkori Kovalev.

» La Cucaracha   válasz erre
    2022-05-07 13:37:33

@nemexpert: Ha Bivol utolsó meccsét nézem meg, Canelo győzelmet várok.
Ha Canelo-Kovalevet nézem meg, Bivol győzelmet várok :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2022-05-07 12:38:09

@emgabor: Amúgy ismerem a helyesírási szabályokat -csak írni nem tudok.

» emgabor   válasz erre
    2022-05-07 12:20:57

VRRRT és prof véleményével lrtek leginkáb egyet,de én egy szűk Canelo győzelmet várok. - és bizony, hogy benne van a pakliban az a döntetlen is

» emgabor   válasz erre
    2022-05-07 12:17:15

"Nincsenek eszetlen érveim"
Ebben nem ketelkedunk....
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-07 11:41:31

Profnak mondom, h Bivol legutóbbi meccse alapján mondom , h Saul megeszi.
Nincsenek eszetlen érveim, csak szimplán ez.

» nemexpert   válasz erre
    2022-05-07 11:29:00

Erdekes hogy Canelohoz kepest sokan Bivolt egysikunak tartjak. Ez a 4 eve nem utott ki senkit azert pecsapos. Richards elott 1,5 eves pauza volt. Salamovot meg azert szepen elgyepalta es az inkabb Umar alla volt ami meggatolta a kiutest. Castillot meg eloszor epp ezutan a meccs utan utotte ki Callum Smith(pl megneznem ot is Bivol, Beterbiev vagy Smith jr ellen igy hogy nem kell fogyasztani es ugy tunik az ereje is atjott felnehezbe. A meretei meg alapbol cirkaloba sem lennenek rosszak.)
Canelo persze Canelo, de en megmondom oszinten nem tudok donteni. Saul bizonyitottan is tud merethatranybol oklozni ha akar es neki sem semmi az alla, ugyanakkor a kiszaradt(he he :-) ) Kovalev eleg szepen a jabje vegen tudta tartani es Bivol elsokeze sokkal jobb es gyorsabb. Dimitry az utest is jol birja es nem hinnem hogy meghatodik Canelo testuteseitol plane hogy azokat azert be is kell vinni.
Ha fefyvert fognak a fejemhez akkor Canelo nagyon szuk pontozassal, de biztos hogy elete egyik legnehezebb gyozelme lesz. Egy kemeny sakkjatszmara tippelek ahol a nuansznyi kulonbsegek fogjak elbillenteni a merleg nyelvet. .....vagy Canelo kicsapja a fenebe az elso par menetben mert tele lesz mint a nagymama kamraja.....
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2022-05-07 11:04:59
Ugrás az oldal tetejére