×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Továbbra sem lehet tudni, hogy kivel fog összecsapni május 4-én a 2024-02-22 11:16:48 https://www.profiboksz.hu/2024/02/22/haymon-csak-akkor-fizetne-35-millio-dollart-canelonak-ha-charlo-helyett-munguiaval-bokszol/

Haymon csak akkor fizetne 35 millió dollárt Canelonak, ha Charlo helyett Munguiával bokszol

Továbbra sem lehet tudni, hogy kivel fog összecsapni május 4-én a nagyközépsúly vitathatatlan bajnok, a WBA, WBC, WBO, IBF világbajnoki öveket birtokló Saul „Canelo” Alvarez, most azonban egy érdekes pletyka, információ látott napvilágot vele kapcsolatban. Jelenleg az a narratíva tartja magát hivatalosan, hogy a mexikói klasszisra amerikai rivális vár majd, és nagyon úgy tűnik, vagy tűnt, hogy a WBC középsúlyú világbajnoka, Jermall Charlo lehet a befutó, utóbbi bunyós viszont ezt egyelőre cáfolta. Amennyiben lehet hinni a közösségi médiában és a nemzetközi szaksajtóban terjedő híreknek, az Alvarez mögött álló Premier Boxing Champions, illetve személyesen Al Haymon csak abban az esetben fizetné ki a nagyjából 35 millió dolláros, szerződésben garantált gázsit Canelonak, ha Charlo helyett a jobban eladhatónak gondolt, nagyobb nézettséget generáló – szintén mexikói - Jaime Munguiával áll ki. A 27 éves, veretlen Munguia jelenleg a WBC nagyközépsúlyú Silver bajnoka, korábban pedig a WBO nagyváltósúlyú világbajnoka volt.

Embed from Getty Images
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Nehez napok ezek Pete szamara...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-03-02 00:55:24

@sittes: Az mindenesetre biztos, hogy Klicskó egyáltalán nem készült fel Furyból. Ugyan azt a boxot erőltette a 206 centis, lábon gyors Fury ellen, mint az átlag 190 centis, lassabb ellenfelei ellen.
Mellékszál, de én innen is gondolom, hogy Fury öntömjénezése kamu, amikor előadta, hogy Klicskó edzőtáborában milyen hőstetteket hajtott végre, meg becsicskította Wladot a szaunában, meg stb. Ha tényleg akkora császár volt, mint ahogy előadja, akkor Wlad specifikusan készült volna rá, ehhez képest láttuk, hogy sem koncentrációban, sem taktikában nem úgy állt ki Wlad, mint aki komolyabban tartana Furytól.
Éppen emiatt nagyon érdekes lett volna egy visszavágó, hiszen teljesen más bunyót láttunk volna (most hogy ki nyerte volna, azt nyilván én sem tudom).

» La Cucaracha   válasz erre
    2024-02-28 09:51:06

@Sarkozi Robert: Nem kevés ilyet szoktál írni, amikor épp azt nyomatod, hogy az 1600-as évekbeli 70 kilós nehézsúlyúak hogyan törnék darabokra a mai nyúlbéla 2 méteres tornyokat :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-02-28 01:04:56

@sittes: Nem biztos, magam is azt írtam, hogy már sosem derül ki mi lett volna ha...Mindenesetre Klicskó nagyon akarta a visszavágót, meg is érdemelte volna, Fury viszont nem állt ki, így számomra Klicskó a meg nem rendezett visszavágó erkölcsi győztese, ahogy a bátyja volt Lewis ellen.

» superman   válasz erre
    2024-02-27 20:40:51

@superman: Fury is jobban felkészült volna Klicskóból, ha nem esik szét fejben és nem biztos, hogy az ukrán jött volna ki jobban abból, pláne abban a korban...

» sittes   válasz erre
    2024-02-26 22:13:31

@Peacock: Szerintem azért Fury az öreg Wladnal gyorsabb volt és jobbak voltak a reflexei, ez a nagyobb méretével és a pszihes hadviselésben elért sikerével kombinálva igen komoly előny volt. A visszavágóra valószínűleg egy mentálisan összeszedettebb és Furybol jól felkészült Wlad érkezhetett volna, de már sosem tudjuk meg, hogy ott mi lett volna, hála Fury-nak.

» superman   válasz erre
    2024-02-26 20:16:13

"1-2 évvel korábban, vagy fejben összekapottabban egy visszavágón Wlad is legyalulta volna Furyt"

mondjuk ez egy olyan tenyeken alapulo kijelentes amivel nehez vitaba szallni...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2024-02-26 19:25:39

@Phenomenal: ,,En nem igazan ertem miert lenne olyan nagy kihivas pl Canelonak. Semmiben nem igazan jobb a vorosnel, csak nagyobb.,,
Agresszívabb, éhesebb, fiatalabb, dinamikusabb. Mentálisan telve van önbizalommal.
Ennyi pont elég lehet. Fury sem bokszolt jobban soha Wladnál, semmiben sem volt jobb. Csak épp fiatalabb volt, éhesebb, dinamikusabb, önbizalommal telibb és egy picit nagyobb. 1-2 évvel korábban, vagy fejben összekapottabban egy visszavágón Wlad is legyalulta volna Furyt. A mai Benavidez ugyanígy verhetné Alvarezt, hiába tapasztalatlanabb, és lehet nem akkora tálentum. De most épp nagyon-nagyon veszélyes. Sajnálom, hogy fellép, Alvarezzel rungháborút nyomott volna, az nem kérdés. Egy technikus, idős G. ellen inkább benne van egy unalmasabb meccs, ahol az ő méregfogát is kihúzhatják, de ő is simán gyalulhat vagy nyerhet nyögvenyelősen.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-24 06:36:11

@Phenomenal: Értem amit mondasz, és lehet igazad is van. Csak nekem gyanús, hogy Gvozdyk ilyen felhozókkal bokszolt csak mióta újra kezdte. Az nem kérdés, hogy Gvozdyk jóval képzettebb, viszont sztem azt a szintet már nem fogja tudni hozni. Részben a kora, részben a kihagyott hosszú idő miatt. De majd meglátjuk.

» kovban   válasz erre
    2024-02-23 23:13:56

@kovban: Meglatjuk.
Szerintem Gvozdyk annyival kepzettebb Benavideznel hogy meg 36 evesen is kihivas. Persze lehet hogy megoregedett, de mint mondtam Benanal is hianyoznak a komolyabb nevek, hogy feszegesse a hatarait. En nem igazan ertem miert lenne olyan nagy kihivas pl Canelonak. Semmiben nem igazan jobb a vorosnel, csak nagyobb. Beszelik itt hogy Canelo megint sulyokkal trukkozik....Bena pont az a fajta aki ranezesre siman mindig felnehez felett lep ringbe az ellenfelei ellen. Plantet pl meg igy sem tudta kiutni ugy hogy Caleb elvitt par menetet az elejen aztan a masodik felidoben csak tantorgott.
Valoszinuleg a felnehez jobb suly Benavideznek es jobban kijonnek az erossegei, de nem lepodnek meg ha Gvozdyk kemeny feladat lenne elsore...
Persze aztan lehet hogy tevedek es eltakaritja hamar
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-23 22:42:10

@Phenomenal: Ha most a Beterbiev elleni Gvozdy jönne Benának, akkor Gvozdykra tennék, de így……

» kovban   válasz erre
    2024-02-23 20:18:08

@Phenomenal: Az elején írtam a lényeget, hogy sztem nincs még - lehet már nem is lesz - a korábbi szintjén. Pont az zavar Gvozdyknál, hogy a visszatérése óta vàlasztott 3 bunyós nem épp arra jó, hogy újra magas szinten teljesítsen. De ez csak a véleményem. Ha Gvozdyk így is meglepi Benat, akkor Benavideznek elég erősen meg fog törni a pályafutása.

» kovban   válasz erre
    2024-02-23 20:02:17

@kovban: Azert Gvozdykot eddig csak egyvalaki utotte ki.... Beterbiev....
;-)
Benanak az a problemaja mint Andradenak volt azzal a kulonbseggel hogy fiatalabb. Egyelore nem volt olyan ellenfele akit veszelyesnek tartottunk volna ra. Nehogy meglepje Gvozdyk. Persze siman kiutheti ettol az ukrant de en meg mindig nem lattam a "szornyet" akit Tyson emleget...
Ez egy jo felmero lehet neki.
Nekunk.

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-23 18:43:44

@Phenomenal: Gvozdyk sztem nincs a 4 évvel ezelőtti szintjén. A visszatérése óta legyőzött 3 bunyós sem igazán élvonal…Én azt gondolom, hogy Bena ki fogja ütni.

» kovban   válasz erre
    2024-02-23 17:47:30

@Perkins: Vagy rosszul merik fel. Ezek a meccsek nagyon hianyoztak neki eddig. Nem lesz egyszeru.

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-23 15:36:45

@Phenomenal: Benavidez nem gatyázik. Gvozdyk nem épp biztonsági választás.

» Perkins   válasz erre
    2024-02-23 13:06:57

Benavidez ellen kellett volna mennie Canelonak, ami valódi kihívás.
Munguia ellen is érdekes lett volna.
A Bivol visszavágó is összejöhetett volna, ha akarja akár nagyközépben is - ez is valódi kihívás lett volna..
Ehhez képest egy Charlo meccs érdektelen, ahogy az előző, ikertesó elleni is az volt.

» Peacock   válasz erre
    2024-02-23 10:11:59

Még egy 55 milliós ajánlatot lehet olvasni , de szvsz ez a hajó elment. Nem csodálom ,hogy Canelo elkerülte végül DB-t.
Bivol vs Beterbiev győztesére hajt Bena , előtte WBC vonalon Gvozdyk jön ha minden igaz.

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-23 08:45:45

@marcos: Talán Bena

» Hatton   válasz erre
    2024-02-23 07:59:39

Kozben Benavidez bejelentette hogy megy felnehezben Gvozdyk ellen. Talan mar nem megy a fogyasztas nagykozepbe....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-23 07:11:21

@Hatton: Nyilván,de akkor szerinted,ki ellen kéne ki állnia.Charlót,max7-8meneten belül fel őrölné.

» marcos   válasz erre
    2024-02-22 23:26:23

@marcos: Beterbiev más kategória...nincs értelme hogy Canelo bokszoljon vele

» Hatton   válasz erre
    2024-02-22 20:01:46

Nem tudom,hogy vagytok vele,de jelenleg Beterviev lehet veszélyes Canelóra,ami akár reálisan akár össze is jöhetne.Más kérdés hogy annyi értelme lenne,mint Bivol ellen.Mostani nagyközepet,félnehezet ki takarítaná.

» marcos   válasz erre
    2024-02-22 19:55:39

Haymon nem akarja levágatni a másik Charlót is. Ami érdekes, hogy Munguia a Golden Boy-nál van.

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2024-02-22 19:05:08

Namost.
Itt ez a kulcs: “ szerződésben garantált gázsi”. A jog nem kívánságműsor.

» Attilah   válasz erre
    2024-02-22 16:27:11

Meglepett Mungia Ryder ellen, nem láttam még ennyire jól bokszolni ezelőtt. Nincs szerencséje Alvareznek , azok a meccsek amiket a közönség követel tőle egyik sem ígérkezik könnyűnek. Ez a valamelyik Csárló gyerek igazából halál unalmas már szerintem is. Igaza van Haymonnak, ha Canelo Csárlókban képes csak gondolkodni, fizesse meg a fellépést ,hogy 4 VB övvel parádézhat. Valamit ,valamiért...

» Dirhanka   válasz erre
    2024-02-22 13:47:56

Nem akarok kotekedni, de ez nem egeszen igy van. Canelonak a 35 millio a garantaltja, tehat ez jar neki mindegy kivel bokszol, nincs felajanlas.
Erre jott az a feltetel a PBC tol hogy csak akkor fizetik ezt ki neki ha Munguiaval bokszol(en szemely szerint ennek meg jobban is orulnek mint a Bena meccsnek, bar szerintem Canelo meg mindig van olyan jo hogy mindkettojuket lenyomja, ez novelne Munguia azsiojat ha tisztesen helytallna)
Viszont azt latom hogy Canelo mar kesz dobbantani a PBC-tol es kerdes hogy Lewkovicz miert mondta hogy iden nem lesz Bena-Canelo...

» Phenomenal   válasz erre
    2024-02-22 12:27:33
Ugrás az oldal tetejére