×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az szinte már biztosnak tekinthető, hogy legközelebb márciusban, Szaud-Arábiában 2024-01-02 10:50:01 https://www.profiboksz.hu/2024/01/02/hearn-hrgovic-mellett-zhang-es-ngannou-is-opcio-joshua-szamara/

Hearn: Hrgovic mellett Zhang és Ngannou is opció Joshua számára

Az szinte már biztosnak tekinthető, hogy legközelebb márciusban, Szaud-Arábiában lép kötelek közé a korábbi egyesített nehézsúlyú világbajnok Anthony Joshua, az viszont még közel sem dőlt el, hogy ki ellen. Ahogy arról már beszámoltunk, a bunyós első száma célja jelenleg, hogy újra világbajnoki címet szerezzen, és úgy tűnik, IBF vonalon lesz erre legkönnyebben esélye. A cím most még Oleksandr Usyk birtokában van, azonban az ukrán bunyósra elvileg két mérkőzés is vár Tyson Furyval szemben, így az IBF megfoszthatja az övtől, a gazdátlan címért pedig a ranglista első horvát Hrgovic és Joshua csaphatna össze.

Embed from Getty Images

"Amit AJ szeretne, az az, hogy nagy meccseket bokszolhasson, megnyerje a nehézsúlyú világbajnoki címet, és megküzdjön Tyson Furyval, vagy kapjon egy újabb esélyt Usyk ellen. Ez utóbbit akarja Ben Davison is (ő volt átmenetileg Joshua edzője a legutóbbi mérkőzésén), egy újabb lehetőséget Usyk ellen. Ami engem illet, nyilvánvalóan szeretném a Fury elleni meccset." - beszélt a terveiről Joshua promótere, Eddie Hearn.

"Márciusig sok mindennek kell történnie ahhoz, hogy a Hrgovic elleni meccs lehetséges legyen. Fury és Usyk február közepén bokszol. Képes lesz a győztes megtartani az övet, vagy kénytelen lesz elengedni? Az IBF-nél harmadik Joshua az eddigi második Wallin helyére lép a ranglistán? Rengeteg nyitott kérdés van még.

Ha minden jól alakul, akkor nyáron akár újra világbajnok lehet AJ. Ahogy mondtam, a beszélgetéseink most arról szólnak, hogy megtervezzük AJ következő négy-öt mérkőzését.

Szerintem márciusban fog ismét bunyózni, aztán talán augusztus, szeptember magasságában ismét, szóval akár háromszor is szorítóba léphet egy éven belül.”


Hearn elmondta, a már említett Hrgovicon kívül a WBO ideiglenes bajnok kínai Zhilei Zhang, és a Tyson Furyt padlóztató Francis Ngannou neve is megtalálható azon a listán, amelyen Joshua márciusi ellenfelei szerepelnek opcióként.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Eddig mindenki azt mondta, hogy Wilder röhejesen alacsony számokat hoz. Ngannou meg most a legújabb hypevonat.
Plusz ehhez hozzájön, hogy egy AJ csapatnak alap dolog azt feltételezni, hogy Ngannou rohadtul nem akkora veszély, mint egy Wilder.
Most mindenki egy Fury meccsből indul ki, de valljuk be ez még kurva kevés, a hype nak jó csak.
Azért Wilder jobbkeze ellen elbukni még nem jelentene akkora véget max mentálisan, de egy Ngannou vereség már teljesen valid reality check lenne...

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-01-07 21:13:11

@Peacock: Egyetértek! Talán annyiban nem, hogy Ngannou győzelme szerintem nem feltétlenül ártana a boksznak, mert ha megnézzük egyedül ő az, aki helytállt a sportban, a többi MMAs, aki kipróbálta, már egy Jake Paulon is fennakadt… inkább annyit mutatna meg, hogy Ngannou egy szupertehetség, hiszen MMAban is nagyon hamar a UFC elitjében volt.

» deontay   válasz erre
    2024-01-06 12:28:50

@deontay: És tényleg :D
Mivel Joshua mindig jól felkészül a meccseire (a gyengébb teljesítményei nem foghatóak felkészülésbeli elmaradásokra), most akkor 3 lehetőség adódik:
- helyreáll az ökölvívás (Ngannou Fury elleni meglepő teljesítményével) megroppant renoméja, mert Joshua relatíve simán legyőzi (vagy akár lenullázza) Ngannout a ringben
- az ökölvívás reputációja még egy nagyot zuhan azzal, hogy a boksznovícius Ngannou valahogy legyőzi Joshuát a ringben vagy döntetlent ér el, és egyben igazolódik Ngannou szupertehetsége
- Joshua nyögvenyelősen nyer (mindegy is hogy nagy ringháborúban, vagy szoros pontozással), és a második narratíva erősödik meg, ha kisebb mértékben is

Én az első verziót tartom a legvalószínűbbnek (Joshua dominál), a harmadik verziót a második legvalószínűbbnek (szorosabb Joshua győzelem), és a második verziót (Ngannou mindegy hogy hogyan de tisztán nyer) a legvalószínűtlenebbnek.
Meglátjuk :)

» Peacock   válasz erre
    2024-01-06 08:22:10

@Peacock: De ahogy olvasom márciusban megtudjuk… ;)

» deontay   válasz erre
    2024-01-05 23:10:46

@Peacock: Usyk biztos megverné, Joshua már nem… Ngannou álla beton kemény, iszonyú jól kontrázik és akkorát üt, mint egy lórúgás, belharcban pedig életveszélyes. Joshua fizikálisan hátrányban lenne és a gyenge álla és a majrézása miatt komolyan benne lenne a pakliban, hogy padlón maradna.

» deontay   válasz erre
    2024-01-04 20:32:37

Az lesz, akit a szaudiak akarnak...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-04 15:54:41

@BlaZe: Igen szurkolóként Zhang lenne a legérdekesebb, aki ellen AJ bizonyíthatna. Az angolra ráférne egy igazi ringháború, amiből győztesen kerül ki és helyrerántja megtépázott önbizalmát. De bármennyire is AJ lenne ott a favorit, a kínaiban megvan a potenciál, hogy nyugdíjazza Joshuát. Szóval én is ezt nézném meg a legjobban. Wildert úgy érzem idő előtt lezárná AJ.

» bigbandi20   válasz erre
    2024-01-04 14:18:38

@Peacock: Zhang a legérdekesebb ellenfél, de persze a cimszerzes szempontjából Hrgovic a logikus választás. A horvát győzelmét sokan vitatják Zhang ellen és neki nincs egyéb Joycehoz mérhető skalpja, főleg mostanában (ettől még szerintem is előfordulhatna, hogy ő jobban megnehezíti Aj dolgát. Ngannou lehet, hogy jól jövedelmezne, de számomra szakmailag egyelőre értékelhetetlen. A Wilder elleni meccs időzítése ennél rosszabb már nehezen lehetne (esetleg ha Wilder halmozna még 1-2 további vereséget), de tény, hogy még így sem lenne érdektelen és persze kockázatmentes sem.

» superman   válasz erre
    2024-01-03 19:26:48

Zhang szerintem az a bunyós, aki most nem annyira kéne Joshuának. Hearn helyében én őt nem választanám. Szurkolóként persze messze ő a legérdekesebb, így én neki örülnék legjobban. A többi jelöltnek mind kb a lucky punch esélye van meg Joshua ellen, az ökölvívás minden elemében fényévekre vannak tőle. Viszont a marketingértékük jóval nagyobb, mint a szobrot leKO-zó kínainak.

Ngannou szerintem próbáljon meg először nem kiütődni egy felkészült másodvonalas bunyós által, utána gondolkozzanak csak el bárkiről az élvonalból. Nem mindenki olyan hülye, mint Fury, hogy egy pubból ugrik be ellene szalonnának öltözve.

    2024-01-03 18:55:15

@deontay: Lehet igazad van, mert megmondom őszintén nekem Ngannout látnom kéne még min. 2 db. top 10-es elleni bokszmeccsen, hogy rendesen meg tudjam ítélni a hype mentes valós bokszteljesítményét, veszélyességét. Wilderre is ugyanezt mondtam mindig - és ott ez az óvatosságom / sokakkal közös kételyem azt gondolom vastagon be is igazolódott. (Amint az elittel bokszolt, látványosan ,,elvérzett,,, kivéve Ortiz meccs.)
Ngannou debütánshoz képest qva jól bokszolt Fury ellen (még ha nem is úgy debütáns mint egy nulla bokszolói múltú ember), de igaz az is, hogy Fury felkészületlen volt, lehetett egy kis cirkusz része is a dolognak, és azért csak kikapott.
Jelenleg ugyanakkor azt gondolom, hogy egy csúcs Usyk hülyét csinálna Ngannouból és Joshua is kiütné.

» Peacock   válasz erre
    2024-01-03 17:58:29

@Peacock: Ngannou sokkal rizikósabb, mint Wilder…

» deontay   válasz erre
    2024-01-03 16:55:45

@Peacock: Az mondjuk szinte teljesen biztos, hogy a Parker meccset követően a szaudiak kevesebbet fizetnének a Joshua-Wilder meccsért, mint korábban. Hearn is erre utal, de ő ,,ügyesen,, egyből halottnak is írja le most ezt a párosítást:
“The fight’s dead for now. The people who wanted to put the fight on no longer see that as the fight that it was. The numbers don’t work now because Wilder’s a busted flush at the moment. It’s a mismatch in my opinion,"
https://www.boxingscene.com/am...

Na most ha a szaudiak tényleg keveset (!) fizetnének már a Joshua-Wilderért, akkor igaza is van Hearnnek.
Csak persze ,,kevesebb,, nem egyenlő ,,kevés,,, avagy nem mindegy a mérték, és könnyen előfordulhat, hogy kicsit ferdítve vannak felvillantva a tények. Mert ha az eredeti tervek szerint biztosan extrán túlfizetni tervezett Joshua-Wilder szaudiak által biztosított meccspénze (lehetett százmilla körülre tervezve?) biztosan csökkent is a Parker meccs után, kérdés hogy ez a csökkentett összeg potenciálisan valóban alacsonyabb lenne-e mint pld. egy Joshua-Zhang vagy Joshua-Ngannou potenciális szaudi meccspénze. Ha igen, akkor tökre értem Hearnt és Joshuát. Ha nem, akkor ez parasztvakítás.
Ez csak feltételezés részemről, de azt gondolom, hogy a generálható hype miatt a szaudiak Joshuának a legtöbbet továbbra is egy Wilder meccsért fizetnének, valamivel kevesebbet egy Ngannou meccsért, és még kevesebbet egy Zhang meccsért, vagy ha nincs öv terítéken egy Hrgovic meccsért. (Hiába a messze legkönnyebb ellenfél Ngannou.)
Ha ellenben a Hrgovic meccs márciusban már címért menne, akkor az lehet vinné a pálmát pénzügyileg is, sőt ha nem akkor is racionális lenne azt választani Hearnéknek, mert mégiscsak vb cím.
Szóval vmi értelmes, tökös riporter rákérdezhetne erre. (Már a relatív mértékekre, nem a konkrét összegre, a szaudi szervezőket mindenképp megkeresve.)

» Peacock   válasz erre
    2024-01-03 06:16:02

@superman: Karrier szempontból Hrgovic még jobb választás, mivel
- igaz szorosan, de nemcsak legyőzte Zhangot,
- hanem ha az IBF cím megüresedik februárban, akkor egyből vb címért is mehet.
Ennek a címnek van erre elsősorban esélye, már ha tényleg azonnali visszavágó jön az undisputed meccs után, mivel az IBF a legszigorúbb szervezet és már előre kijelentették, hogy ha nem áll ki az undisputed meccs után az akkori címbirtokos Hrgoviccal, megfosztják az övtől, és Hrgovic+a ranglistamásodik megy a címért. Eleve ezért bokszolt most Joshua Wallinnal, aki eddig ezt a pozíciót birtokolta AJ előtt rangsorolva by IBF. (Aztán ha lesz undisputed visszavágó annak a győztesével már megint Joshua mehetne akár, látszik, hogy ez a terv, és szerintem Furyt várják befutónak.)
Ugyanakkor Hrgovic nehezebb ellenfélnek is tűnik nekem a kora miatt.

Ha viszont ez a terv megbicsaklik, költséghaszon alapon Ngannou és Wilder meccs az ami a legtöbbet hozhatja Joshuának. (Legacy szempontból Wilder legyőzése sokkal többet ér, igaz rizikósabb is, de ez Wilder jelenlegi formájában azért vállalható kellene legyen.)

» Peacock   válasz erre
    2024-01-03 05:37:37

@Phenomenal: Mondjuk elismerem, lehet hogy ez a narrativa csak az ismertebb nevekre ervenyes akik tenyleg tudnak nyomast gyakorolni a sajat promotereikre/menedzsereikre, valoszinuleg ez is szerepet jatszik az egyenletben. Viszont Fulton pl nem egy nagy nev megis elengedte a PBC, pedig voltak mas opcioi Inoue helyett is.

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 23:14:39

@sittes: A kepviselok manapsag kozvetlen is targyalhatnak az okolvivoval. Sokan lettek szabaduszok.
Ez sokaknak viccesnek hangozhat, de a managerek/promoterek elvileg a bunyos erdekeit kepviselik, tanacsolhatjak hogy mas ajanlatokat fogadjanak el de a lennt emlitett peldakbol is latszik hogy aki akar, bunyozik. (Meg Ryan Garcia jutott eszembe hirtelen. Rajta kivul senki nem akarta a Goldenboynal a Davis meccset.)
Raadasul a mai vilagban a digitalis terben egymassal is "beszelhetnek" az okolvivok.
Gondolom hogy Hearn nem kisangyal, de annyi sarat kap itt hogy komolyan erdekelne hogy mondjon valaki konkret peldat ra milyen a bokszra kartekony tevekenyseget folytat?

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 23:08:11

@menyus: Odaraktam neked peldakat is, nem a regmultbol.
Your point?

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 22:51:38

Zhang volna a legjobb választás, jelenleg az egyik leghitelesebb kihívó az ilyen szempontból elődjének számító Joyce megsemmisítésével. Másrészt egyértelműen látszanak a gyenge pontjai, korántsem verhetetlen, szóval ha AJ tényleg annyira jó ismét, ahogy Hearn mondja, akkor le kell tudnia győzni az öreget.

» superman   válasz erre
    2024-01-02 20:46:52

@Phenomenal: Kismillió módon lehet megvezetni a bokszolót.

Mivel a képviselők közvetlenül csak egymást kereshetik meg, a bokszolót nem, sok ajánlat, lehetőség el sem jut a bokszolóig.

Kőkeményen érvényesítik az üzleti kockázatokat a döntések során.

Hearn amúgy pénzügyi szempontból, meg önmarketing szempotjából ügyes (bár finoman szólva sem nulláról érte el ezt), de a bokszvilág szempontjából nagyon sok káros dolgot csinált.

» sittes   válasz erre
    2024-01-02 19:55:43

@Phenomenal: ..."Ha egy bokszolo ki akar allni valakivel akkor ki is fog es nincs az a menedzser aki visszatartja."

aha. (ide milyen szmajli illik vajon?)

» menyus   válasz erre
    2024-01-02 19:34:00

@Mr. Stone Cold: Ha annyira nem szeretnék a boogneymant, akkor miért írtak alá már kétszer is (a szaudiakkal) ?

» PeteTheGreek   válasz erre
    2024-01-02 19:29:02

@sittes: Ha egy bokszolo ki akar allni valakivel akkor ki is fog es nincs az a menedzser aki visszatartja.
Nezd meg a legalja PBC-t. Tele van olyan okolvivokkal akik elvannak a zavarosban. Ez a PBC nek meg is felel, mert mindent hazon belul tudtak intezni. Megis mikor Fulton Inouet akarta, vagy Spence Crawfordot, engedni kellett nekik.

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 18:36:33

@sittes: Csupan ugye Wilder nyilatkozta anno hogy semmi szuksege a tobbi ovre mert a WBC a legrangosabb....plusz azt hogy a Fury visszavagoert mondtak le a 100 milliorol...(es azutan meg Fury es Wilder is lenyomott egy felhozot, siman befert volna a vitathatatlan meccs)
Valamikor ide azt irtad hogy 3x volt lehetoseg az AJ - Wilderre csak azt elfelejtetted hozzatenni hogy mindharomszor a Matchroom kuldott ajanlatot a Wilder teamnek es mindegyik egyre kedvezobb volt....plusz AJ a kezdetektol arrol beszelt hogy vitathatatlan akar lenni es ehhez Wilderen at vezetett volna az ut. Az most latszott a legjobban hogy ebben a partnersegben nem Hearn a fonok hanem max tanacsado, de ugye elsosorban promoter es az a dolga hogy promotaljon. De leegyszerusitem:
ha arrol volt szo hogy alairtak egy szerzodest amiben AJ es Wilder meg fog kuzdeni amennyiben mindketten letudjak a kotelezot, akkor abbol Hearn hogyan tudja "kimenteni"? Nehogy mar az is Hearn hibaja legyen hogy Wilder limitalt es vegre ez ki is derult....

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 18:29:52

Zhang lenne a legjobb!

» bigbandi20   válasz erre
    2024-01-02 17:29:33

@sittes: ahogy wilder sem .. haha

    2024-01-02 15:10:33

@Phenomenal: Joshua senkit nem kerülget, ahogy Wilder sem, de megteszik a menedzsereik

» sittes   válasz erre
    2024-01-02 14:52:46

@sittes: Azert volt alairt szerzodes hogyha mindketten nyernek akkor kozos meccsuk van.....De nyilvan AJ mindig mindenkit kerulget. Se Hrgo se Zhang se a Fearyt megszegyenito Ngannou nem jo, csak a most egyoldaluan elvert mr jobbkez....igazatok van.
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2024-01-02 14:22:55

Egyértelműen Zhang ellen nézném meg, neki már nem sok ideje van hátra, Ngannou legkevésbé érdekelne. Wilder esélyét kb. 15%-ra tenném, azért a minimális sanszért, hogy most sikerülne beverni azt a jobbost, nem sokat tennék.

» Winwin   válasz erre
    2024-01-02 12:48:24

@szakika10: Azért Hearn mindent meg is tesz, hogy még véletlenül se jöjjön össze..
Senki nem mondja már, hogy bármilyen szinten reális, hogy egy Ngannou ott van a kalapban, de Wilder meg nincs, akár egy vereség után is.

A Zhang elleni meccs izgalmasan hangzik, de Zhang is már 41 pár hónap múlva

» sittes   válasz erre
    2024-01-02 12:29:05

@Mr. Stone Cold: ,,Wilder már felesleges a bajnoki címekhez cserébe kurva veszélyes.,,
Jó-jó, de ha így nézem, Ngannou is tök felesleges bármilyen bajnoki címhez, ellene is csak a nagy pénz és a népszerűség növelése lehetne a cél. De hát ugyanezt Wilder is hozhatja (Wilder és Ngannou is vereségből érkezik, de előbbi legalább ex-vb).

,,Usyk óta AJ ék is az aljáról válogatnak, és még abból sem volt mind meggyőző.,,
Ezeket hívják 2 vereség után felhozó meccseknek. 2 ok volt, a harmadik Wallin ellen már meggyőző volt és az ellenfél is legit.

,,Wilderék oldaláról meg egyáltalán nem tudnám elképzelni, hogy akármelyik is kérne AJ ből..,,
Hát, azért szerintem van az a pénz így a karrierje vége felé.

» Peacock   válasz erre
    2024-01-02 12:22:41

@Peacock: Wilder már felesleges a bajnoki címekhez cserébe kurva veszélyes.
Nem hinném, hogy AJ mentális leolvadásai után annyira szeretnék a boogeyman -t, Wilderék oldaláról meg egyáltalán nem tudnám elképzelni, hogy akármelyik is kérne AJ ből.
Usyk óta AJ ék is az aljáról válogatnak, és még abból sem volt mind meggyőző.
Wilderék meg jól megbuktak azzal, hogy megint nem az aljáról válogattak.

Sose lesz ilyen meccs...

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2024-01-02 11:59:54

@Peacock: most kapott ki nagyon simán Wilder, az ellene való meccsnek sok értelme nem lenne most joshua számára

» szakika10   válasz erre
    2024-01-02 11:57:23

dehogy lesz nyáron világbajnok..

» szakika10   válasz erre
    2024-01-02 11:56:54

És Wilder?

» Peacock   válasz erre
    2024-01-02 10:52:31
Ugrás az oldal tetejére