×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombaton éjszaka Las Vegas, azon belül is a T-Mobile Aréna adott otthont 2023-10-01 10:53:24 https://www.profiboksz.hu/2023/10/01/canelo-pontozasos-sikerrel-abszolvalta-a-charlo-elleni-merkozest/

Canelo pontozásos sikerrel abszolválta a Charlo elleni mérkőzést

Szombaton éjszaka Las Vegas, azon belül is a T-Mobile Aréna adott otthont a hétvége legrangosabb gálájának, amelynek a főmérkőzésén a nagyközépsúly és a nagyváltósúly vitathatatlan bajnokai, azaz Saul „Canelo” Alvarez és Jermell Charlo csapott össze egymással előbbi öklöző WBO, WBC, WBA és IBF címeiért.

Embed from Getty Images

A találkozó előtt a többség egyetértett abban, hogy kisebb csoda kellene ahhoz, hogy a tavaly május óta inaktív, ráadásul azonnal 2 súlycsoportot ugró amerikai Charlo gondot okozzon a mexikói címvédőnek, és ez a predikció be is következett. Az első menet még viszonylag nyugodtabb mederben folyt, majd a folytatásban Alvarez rákapcsolt, és végig dominálta a küzdelmet. A hetedik etapban Charlo a padlót is meglátogatta, de túlélte a leütést, így Canelo különösebb izgalmak nélkül húzta be az egyhangú pontozásos győzelmi strigulát (119-108, 118-109, 118-109).

>> Videó: a mérkőzés teljes felvétele






Az eseményen csapott össze egymással egy WBC váltósúlyú interim, azaz ideiglenes világbajnoki mérkőzésen Yordenis Ugas és Mario Barrios. A két korábbi világelső találkozójából a texasi Barrios jött ki jobban, ugyanis az ütközet során kétszer is számolni kellett a kubai Ugasra, így Barrios végül 118-107, 118-107, 117-108 arányú egyhangú pontozásos sikerrel zárta az estét.

WBA eliminációs téttel bírt a Jesus Alejandro Ramos Jr vs. Erickson Lubin nagyváltósúlyú mérkőzés, a találkozó pedig meglepő végeredményt hozott, ugyanis Lubin kipontozta a összecsapásra veretlenül érkező Ramost.

Továbbra is őrzi veretlenségét a profik között Frank Sanchez, a 31 éves, kubai nehézsúly bunyós mindössze 4 menet alatt letudta a Scott Alexander elleni meccsét.

Az év elején hosszú, közel 3,5 éves kihagyás után visszatérő Oleksandr Gvozdyk is lehetőséget kapott a gálán, a korábbi félnehézsúlyú világbajnok ukrán sportoló ezúttal a brazil Isaac Rodriguest állította meg a 2. menetben.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Streky: Ez alapjan amit mondasz csak alvarez orvosi stábja a jobb.. szidtam most bármivel is a boksztudását? Annyit kérdeztem hogy miben lehet más a felkészülése az allokepesseg teren szar karral, mint műtött használható karral

» butters01   válasz erre
    2023-10-07 20:23:10

@Streky: igen csak Alvarez nem azokat a furcsa gombakat szedi mint Charloek

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-10-02 23:00:56

@butters01: Miért, szerinted Charlo nincs szétcuccozva? Vagy akármelyik másik bunyós? :D Úgy beszéltek, mintha Alvarez lenne az egyetlen aki kokszol... :D

» Streky   válasz erre
    2023-10-02 19:02:09

@Winwin: Meg még ott vannak azok a furcsa gombák...

» Attilah   válasz erre
    2023-10-02 16:24:02

@Phenomenal: meg még ki tudja, mit lehetett beszippantani abban a magaslatiban :)

» Winwin   válasz erre
    2023-10-02 15:12:07

@butters01: Magaslati levegon edzett Mexikovarosban. Az azert mar bevalt sokaknak...

» Phenomenal   válasz erre
    2023-10-02 14:17:14

@butters01: "Mondjuk az se semmi hogy a szünetekben nem ült le alvarez… nem értem, a kardiot rossz kezzel is lehet edzeni nem? Tehát eddig is tudott volna ekkora lalokepesseget szerezni, edzeni a lábait hogy végig tudjon pörögni kb 50 percet. Vagy kapott valami finom gumibogyoszorpot megint?"

Nem tudom, de sokszor jobb le sem ülni, mert felállni még nehezebb :)

» leibigabb   válasz erre
    2023-10-02 14:16:06

Mondjuk az se semmi hogy a szünetekben nem ült le alvarez… nem értem, a kardiot rossz kezzel is lehet edzeni nem? Tehát eddig is tudott volna ekkora lalokepesseget szerezni, edzeni a lábait hogy végig tudjon pörögni kb 50 percet. Vagy kapott valami finom gumibogyoszorpot megint?

» butters01   válasz erre
    2023-10-02 10:59:53

Nekem (szubjektív) véleményem, hogy Canelo nem akarta Jermell-t “lemészárolni”. A Saunders elleni meccsén pl. látszott, hogy meg akarja semmisíteni az ellenfelét. Callum Smith ellen is zúzott (szó szerint). Itt egyértelművé tette a dominanciáját de azért nagyon nem bántotta.

» Attilah   válasz erre
    2023-10-02 02:31:02

@PeteTheGreek: Véletlenül nyomtam minuszt bocsi

» kopi58   válasz erre
    2023-10-01 23:52:32

@Hatton: Egy korabbi felvetesedre reagalva: Ket okbol volt erdektelen a meccs, egyreszt mivel boritekolhato volt Charlo egyoldalu veresege, es reszben ezert meg mivel Charlo ovei nem voltak teriteken, nem nagyon forgott kockan semmyilen vilagbajnoki ov...

Az utobbi kerdesed Jogos egyebkent, de csak megforditva: hogy jon Charlo Furyhoz. Mert utobbi sokoldalubb, midnig harcra kenyszeriti az ellent, es underdogkent kepes volt tobbszor is sokkolni a vilagot...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-10-01 23:44:31

@PeteTheGreek: Igen...szar volt ez a meccs...és ha lenne Crawfordon Inouen kívül komoly bunyós akkoe egy ilyen kamucharlohoz sem kellene kommentelni...igazad van...
Na de...fury hogy jön akár Charlohoz? Ne má

» Hatton   válasz erre
    2023-10-01 20:21:51

@prof: Ebben az esetben első 4 menetben nem tudom mi volt az eképzelése. Akkor tényleg semmi olyasmit nem csinált amit támadásnek lehetett volna nevezni. Elfogadom, hogy nem tudott, de igazából nem is nagyon próbált - pedig Alvarez nem diktált valami eszveszett tempót.

» emgabor   válasz erre
    2023-10-01 14:49:38

@fixpont: Nyilván nem lett volna Mayweathernek esélye 168 fontban, mivel 150 fontban lépett mindig is ringbe, Crawford 165 körül lép ringbe, azaz ha 185-ig tölt vissza Canelo, akkor is olyasmi méretbeli különbséget kéne áthidalnia, mint annó Mayweathernek Canelo ellen (150 vs 165 font)

» fotelharcos   válasz erre
    2023-10-01 14:31:20

@emgabor: Ha tudott volna érdemben olyat tenni,, ami a győzelmét elő segíti, ne legyen kétségünk, Charlo megtette volna... :)
Ez nem egy reális döntés, hogy most végigállom a meccset vagy mindent megteszek, hogy nyerjek, és hát én épp az előbbit választom. :)
Azaz, Charlo egyszerűen itt nem volt birtokában semmi olyannak, amivel nyerhetett volna.

    2023-10-01 14:04:34

@Untouchable: Teljesen egyetértek veled. Végig olyan érzésem volt, mint ha Charlo komoly összegben fogadott volna Alvarez pontozásos győzelmére. Mindent megtett, hogy végigállja a meccset, de semmit, hogy nyerjen. Az első 4 menetben szó szerint semmit.

» emgabor   válasz erre
    2023-10-01 13:55:27

168-ban Crawfordnak 0 eselye van es remelem sosem lesz ilyen meccs es 168-ban Maynek se lett volna sok a mai Canelo ellen

azzal egyetertek hogy Bivolt nem fogja verni egy visszavagon sem, igazabol nehez Canelonak ellenfelet talalni akivel ki-ki meccset csinalna, mert van siman nyerne vagy kikapna Bivoltol, egy mexicoi rangadon Benavidez vagy akar Ramirez se lenne rossz, mas ellenfelet nem nagyon latok

» fixpont   válasz erre
    2023-10-01 13:52:34

Crawfordnak simán lenne esélye Canelo ellen, az ütőereje bőven olyan, amin nem sétálna át Canelo szerintem, Canelo bunyója eléggé kiszámítható, szerintem Crawford hamar ráérezne a stílusra amivel hatástalanítani tudná, az más kérdés, hogy Canelo ütései nem ízlenének Crawfordnak, és kiütni nem lehetne Canelo-t, szóval szerintem nem lenne missmatch de Canelo nyerne pontozással, hogy jogosan-e vagy nem az már más kérdés, de szoros lenne mindenképpen, és biztos, hogy felkelnék és megnézném a meccset.

Aztán lehet Crawford bemutatna egy Mayweather féle box iskolát, és 12-ből 12 menetben kiboxolná Canelo-t, én többet már nem becsülöm le Crawfordot (Spencere fogadtam a meccsükön 5 ezer forinttal, de az a teljesítmény egy életre elhessegette minden kételyem Crawford képességeivel kapcsolatban)

» fotelharcos   válasz erre
    2023-10-01 13:37:12

@Totti: én sem látom rossznak Crawford esélyeit egy Canelo elleni pontozásos győzelemre, sőt. De az az igazság, hogy baromira sajnálnám, ha egy nemcsak szuperklasszis, de ilyen aránytalanul és igazságtalanul nagy fizikai fölényben lévő ellenféllel szemben maradna alul, ráadásul esetleg pontozói részrehajlás miatt.

» Winwin   válasz erre
    2023-10-01 13:25:32

@Totti: állom :D

» faceload2   válasz erre
    2023-10-01 13:18:54

@Winwin: Nem tudom, hogy mi a tervük Sanchezéknek. Így csak kiöregszik, érdemi meccs nélkül.

» Perkins   válasz erre
    2023-10-01 13:18:43

@Untouchable: "Charlo nem úgy nézett ki, mint aki elhiszi, hogy nyerhet."
Teljesen egyetértek, pont ezt akartam én is írni. Tovább megyek, nekem meglehetősen ijedtnek tűnt Charlo tekintete. Többnyire nyoma sem volt a szokásos magabiztosságának. Nyilván nem ilyen szintű ellenfelekhez szokott, csak hát illett volna a meccs előtti nagy arcból, dumából valamit a ringben is mutatni. Amúgy nem rossz bunyós, de itt most be lett árazva. Crawford szerintem (is) leiskolázná... bármilyen súlycsoportban.

» Master of Disaster   válasz erre
    2023-10-01 13:17:42

@Winwin: Cserébe legalább bevállalósabban bunyózik ellenük . Első menetben Alexander meg is csípte.

» faceload2   válasz erre
    2023-10-01 13:17:07

Mennyivel izgalmasabb lett volna egy Benavidez-Canelo...

    2023-10-01 13:14:12

@menyus: Én nem mertem ezt leírni, de én komolyan úgy érzem, hogy Crawford kipontozná Canelot. Erre fogadnék is nagyobb téttel.

    2023-10-01 13:10:28

Megnéztem az első két menetet, aztán gyorsan végigtekergettem a végére, ennyire volt érdekes.
Valaki magyarázott tegnap, hogy miért Fury-Usykkal foglalkozunk, miért nem kommentelünk Canelo-Charlo alá...
Hát pont ezért. Pontosan tudni lehetett, hogy egy újabb szart adnak el nekünk. Csak remélni merem, hogy nem lesz pofájuk a másik Charlot elérakni, reméljük a Benavidez-Andrade győztese jön, ők is PBC-sek ugyebár.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-10-01 13:06:56

Canelo szerintem is lejtmenetben van, bar az teny hogy a magaslati edzes jot tett a korabbi kondiproblemainak, es az uto es fizikai ereje tovabbra is kiemelkedo, az allarol nem is beszelve.
Viszont ami leginkabb feltunt nekem az az hogy mar nem operal filmbeillo 4es 5os szuperkombokkal, inkabb csak egyeket kettoket ut, mind teljes loerovel. Ez szerintem nagyban noveli a kiszamithatosagat. A fej es torzsbol valo mozgasa is romlott en ugy erzem.
Charlo full teknos modban bunyozott es kizarolag a tulelesre jatszott, igy nyilvan egyertelmu volt a meccs.. most mindenki azt mondja hogy Crawfordnak ongyilkossag lenne Canelo ellen menni de en ugy gondolom hogy nem lenne az a meccs lefutott.

Most a legjobb az lenne ha Canelo menne Benavidez ellen, Crawford meg Charlo ellen, elobbinel sanszos hogy a vorosnek nagyon nehez eszakaja lenne, mig Bud sztem hulyet csinalna Charmell-bol

» menyus   válasz erre
    2023-10-01 12:58:31

Frank Sancheznek Ajagba óta erős visszalépés az ellenfélválasztás, így hogy jöjjenek majd a rendes meccsek?

» Winwin   válasz erre
    2023-10-01 12:41:17

Nagy harcra nem lett Canelo kényszerítve hajnalban...Sétálgatva verte meg Charlot kb. Akinek azért volt egy két szép pillanata, de valóban tartott Alvareztől. Azt mondta Charlo a végén hogy lehetne Crawford a következő számára, na lássuk!

» Dirhanka   válasz erre
    2023-10-01 12:40:48

Charlo nem úgy nézett ki, mint aki elhiszi, hogy nyerhet. A búrájára vigyázott nagyon - ami teljesen érthető. Alvarez meg szintén nem az életéért küzdött, csak épp hogy mutasson valamit. Lehet, hogy már kopik, de a leírt körülmények között ez kevésbé derült ki.

» Untouchable   válasz erre
    2023-10-01 12:18:43

Be kell valljam én a hatodikig bírtam a főmeccset és kétszeres lejátszási sebességre kellett tennem :D
Garcia vs Resendiz amiről nem emlékszik meg a cikk viszont igen jó meccs volt.
117-111 Lubin egy vicc...Patricia monnyon le.

» faceload2   válasz erre
    2023-10-01 12:13:29

@Totti: Szerintem, ahogy sokan várták, a "mészárlás", a KO nem amiatt maradt el, mert Canelo kopásnak indult, ezt én inkább Charlo tehetségének javára írnám. Jermellnek se pontozásos, pláne KO győzelemre esélye sem volt, viszont nagyszerűen mozgott, összeszedetten védekezett, ezt 12 meneten keresztül koncentráltan csinálta. De épp emiatt volt számomra tök értelmetlen ez a meccs, azt nagyon kis tétnek tartom, hogy a meccs erről szóljon.
Ettől még simán lehet, hogy canelo már lefelé tart, és ja, Bivol ellen se nagyon lennék rá kíváncsi.

» Winwin   válasz erre
    2023-10-01 12:05:28

@GaiusM: Tehetség a munkához, melóhoz, eredményességhez, de nem az a "született tehetség" kategória, meg aki muzsikál a ringben. :)
Nyilván, ízlések és pofonok... ha már ökölvívás. :)

    2023-10-01 12:01:03

Azért ha megnézzük Canelo ellenféllistáját, és most tegyük félre azt, hogy kivel mikor találkozott, valami elképesztő. Én simán HOF tagságot adnék neki már most.
Nem hatalmas kedvencem, de ettől függetlenül évtizedenként születnek ekkora tehetségek.

» GaiusM   válasz erre
    2023-10-01 11:38:52

Azt még lehagytam. Bivolt teljesen el kell felejteni. Ezt gondoltam a meccs előtt, és most is. Értelmetlen a visszavágó.

    2023-10-01 11:07:28

Canelo rendesen el kezdett kopni. Már a GGG 3 óta látom ezt rajta.
GGG 1 elleni Saul kicsapta volna Charlo-t, ebben biztos vagyok.

Nem is csoda. 62 mérközése volt már. 15 éves kora óta profi. Ez teljesen normális.
Óriási karrier az övé, elismerem a tehetségét, de a legnagyobbak között sosem lesz a szememben, az ismert okok miatt.

Ettől függetlenül pár jó meccs még van benen, nopláne pénz. Bárkinek feladná a leckét még ma is.

Eddig Benavideznek 0 esélyt adtam, most már azt mondom, hogy jó kis meccs lenne abból.

    2023-10-01 11:05:48
Ugrás az oldal tetejére