×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/egyeb/JohnTysonFury.jpg John Fury úgy véli, hogy egyetlen lehetséges módja van annak, hogy 2023-09-27 19:23:18 https://www.profiboksz.hu/2023/09/27/john-fury-nincs-ertelme-macskajancsikkal-bohockodni/

John Fury: Nincs értelme macskajancsikkal bohóckodni

John Fury úgy véli, hogy egyetlen lehetséges módja van annak, hogy összejöhessen a brit mega-derbi fia, Tyson és Anthony Joshua között, mégpedig az, ha AJ legyőzi Deontay Wildert. „Az utóbbi meccseit elnézve AJ és csapata azon van, hogy újra eladható legyen egy nagy, pénzes meccsre. Újra kell őt építeni, ott lépkednek, ahol alacsony a fű, és olyan csatákat raknak elé, amelyeket meg tud nyerni. Hogy kemény lenne Tyson ellen? Abból, amit most látok, nem igazán. Nincs bajom Joshuával. Nagyszerű bajnok volt, szerettem nézni a meccseit, de már nem az a harcos, mint három évvel ezelőtt volt. Amikor Andy Ruiz kiütötte, minden megváltozott. Hogy összecsapnak-e valaha Tysonnal? Azt hiszem, ez a hajó elment. Egy nagy győzelemre lenne Aj-nek szüksége, hogy ez összejöjjön. Le kellene győznie Deontay Wildert. Hogy le tudná-e? Szerintem nem. Csak Tyson tudta eddig semlegesíteni Wilder erejét. Ha mégis megverné őt Joshua, akkor a tűz újra fellobbanna, nemde? De mutatnia kell valami nagyot. Nincs értelme macskajancsikkal bohóckodnia."
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Az ESPN szerint aláírták a Fury-Usyk meccs szerződését, december 23, Szaud-Arábia

» UltraGeryke   válasz erre
    2023-09-29 18:59:54

@deontay: "Amúgy abban lehet valami, hogy abban az esetben, ha AJ megverne egy olyan veszélyes, nagyütőt, mint Wildert, akit mindenki az egyik top bunyósnak tart jelenleg, "

nekem ez nem világos amúgy,segítsetek már,hogy mitől olyan top még mindig :D (igaz februárig még van idő,hogy ringbe lépjen)de ha addig nem meccsel,akkor bizony az elmúlt 4 évben wildernek van egy 1 menetes helenius meccse,meg a két ótvar nagy veresége furytól...ez lenne top?

ezt tudja felmutatni az elmúlt 4 évben wilder,és ha már joshuára mindig megjegyezzük,hogy mentálisan megtört,hát deontay wilder sem tűnt egy holyfieldnek a vereségei után

úgyhogy számomra inkább egy sötét ló,ki tudja mennyi van még benne.

    2023-09-29 18:55:19

@Peacock: mint akik macskajancsik ellen bokszolnak

    2023-09-28 14:53:45

@La Cucaracha: Abban az időben Wladnak kb úgy vadásztak ellenfelet, a fiatal, feltörekvő hármasból (Wilder, AJ, Fury) más még "nem állt készen" Wladimirre. Ott Fury már első helyen rangsorolt volt, a kötelező kihívói státuszért mehetett volna Pulevvel, de inkább David Haye ellen ment. Igaz, első alkalommal Haye kihátrált a meccs elől, majd második alkalommal is volt valami nyeheréje. AJ az elmúlt 2 évben 2 vereséget meg 2 nem túl nagy győzelmet tjd felmutatni. Azért más a helyzet.
Az érem másik fele viszont az, hogy Fury sz elmúlt egy évben Chriso ellen ment csak, most meg Ngnnau ellen... AJ mindkettő felett áll box-ügyileg, még így is. Bírom Francist, meg király, hogy Tyson edzi, de nem tett le annyit a boksz asztalára, hogy a nehézsúlyú bajnok ellen tehye meg a debütáló meccsét... mikor Usyok ott toporgott a çímegyesítő meccs miatt. (A Whyte meccset nem jogos Furyn számon kérni, Whyte a leglegitimebb és legjogosabb kihívó volt hosszú ideig, az, hogy simán le lett gyalulva már más kérdés).
Az, hogy az ötlreg Fury feltűnési viszketegségben szenved egy megibt másik kérdés... Garciának vagy Lopeznek van hasonló kaliberű faterja talán... kicsot visszavehetne, mert már túl ment pár határon a suttyóság tekintetében...

Szerintem AJ kiállhatna Furyval most is, de... jobb lenne, ha virítana egy nagyobb skalpot előtte. Már csak azért is, hogy kicsit visszakapjon az önbizalmából. Jelen állapotában elméleti esélye lenne csak kb. Ha vissza tudbak valamit hozni a régi önbizalmából-azt mondjuk nem tudom, hogy, de biztos van erre módszer-, akkor azért lesz reális esélye is.

» bandi78   válasz erre
    2023-09-28 08:58:55

@La Cucaracha: Egyik meccsre sem érkezett 1+2 vereség után.
(Ettől meg szerintem is kiállhatna most is)

    2023-09-28 08:01:22

@tomba: Mint macskajancsira? ;) :D

» Peacock   válasz erre
    2023-09-28 07:30:07

én hülye meg azt hittem a fiára gondol.

    2023-09-28 06:35:30

Abban igaza van az oregnek, hogy Joshuanak tenyleg be kellene valalnia Wildert, igy tudna visszaszerezni az onbizalmat. Mint anno Wowa Peter ellen. De a helyzet az hogy en is Wilderre fogadnek, valami eltort Joshuaban amiota kiutottek.

» Xavier   válasz erre
    2023-09-28 06:18:24

Abban igaza van az oregnek, hogy Joshuanak tenyleg be kellene valalnia Wildert, igy tudna visszaszerezni az onbizalmat. Mint anno Wowa Peter ellen. De a helyzet az hogy en is Wilderre fogadnek, valami eltort Joshuaban amiota kiutottek.

» Xavier   válasz erre
    2023-09-28 06:18:14

@deontay: Egyébként, most mondanám, hogy a Fury family mondandója még valahol mélyen talán jogos is lenne. A probléma csak az, hogy (azon túl, amiket korábban felsoroltam) Fury sem nagyon vert le nagy nevet Wlad, meg a kihagyás után Wilder előtt. És Joshuát addig is kerülte, amíg ő VB volt.
Vicces lett volna, ha Wlad azt mondja Furynak: előbb győzd le Wildert, csak akkor állok ki veled. Wilder meg azt mondta volna: előbb győzd le Joshuát, csak akkor jöhetsz ellenem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-28 00:08:57

@deontay: Úgy értettem, hogy Wilder ellen nem problémázott Fury a visszavágóknál, hogy előbb verjen le valakit, akit ő jelöl ki :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-27 23:56:47

@deontay: Ha AJ es Wilder belathato idon belul egymas ellen mennek, biztosan Wilder lesz a voksom. AJ szerintem Bruno es Lennox kouott van valahol. Brunonal kicsit jobb, Lennoxtol viszont jocskan elmarad.

» bandi78   válasz erre
    2023-09-27 23:15:35

Amúgy abban lehet valami, hogy abban az esetben, ha AJ megverne egy olyan veszélyes, nagyütőt, mint Wildert, akit mindenki az egyik top bunyósnak tart jelenleg, akkor lehet, hogy az önbizalma helyreállna és akkor nagyon is lenne értelme egy Fury elleni meccsnek.

» deontay   válasz erre
    2023-09-27 23:06:39

@La Cucaracha: Wildernek nem is kellett, mivel ő volt a bajnok, Fury meg a kihívó. :)

» deontay   válasz erre
    2023-09-27 23:04:51

@La Cucaracha: Wildernek nem is kellett, mivel ő volt a bajnok, Fury meg a kihívó. :)

» deontay   válasz erre
    2023-09-27 23:04:48

@La Cucaracha: Ezt olvastad? "ott lépkednek, ahol alacsony a fű, és olyan csatákat raknak elé, amelyeket meg tud nyerni." Igaz, ő Joshuára értette, de ők nem olyanok, hogy bort isznak, és vizet prédikálnak. A receptet maguk is alkalmazzák.

» Untouchable   válasz erre
    2023-09-27 21:23:14

A címet olvasva egy pillanatra kellemesen csalódtam John-ban. Aztán tovább olvastam...
Valaki segítsen már nekem. Chisorának, Whytenak, Seferinek, Schwarnak, Pianetanak, Wallinnak nem kellett legyőznie Wildert, hogy kiálljon ellenük.
Wildernek sem nagyon kellett valójában senkivel sem kiállni ehhez.

Akkor most mi ez a melléduma megint, hogy a Joshua meccs csak ekkor és ekkor jöhet össze?:)

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-27 20:56:25

Ez a nyomoronc John Fury a Mike Tyson, Evander Holyfield, Roy Jones Jr, George Foreman négyesből szeretne meccselni eggyel... Holyfield már kb állni is alig bír, Foreman lassan 75... Remélem lezúzza valaki a fatert... csak úgy, a móka kedvéért, ne úgy, hogy pénzt keressen vele. Eszem-f@szom megáll... Végülis... George Foremannal akar bunyózni, Monk elkenhetné a száját, ő is George Foreman, ugyi, de nem 70+ -os :D Idióta John Fury...

» bandi78   válasz erre
    2023-09-27 20:02:31

"Nincs értelme macskajancsikkal bohóckodni". Akkor mi is az az ngannou elleni meccs? Vagy a chisora, whyte elleni meccs? Nyomorult szarházi banda az egész fury család. Remélem eltakarodnak a box világából hamarosan

» szakika10   válasz erre
    2023-09-27 19:43:20
Ugrás az oldal tetejére