×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu/images/abc/t/TerenceCrawford28.jpg Augusztus végén számoltunk be arról, hogy élni kíván 2023-09-19 14:57:32 https://www.profiboksz.hu/2023/09/19/crawford-a-spence-visszavago-helyett-felugrik-alvarezhez/

Crawford a Spence-visszavágó helyett felugrik Alvarezhez?

Augusztus végén számoltunk be arról, hogy élni kíván a lehetőséggel, így aktiválni szeretné a szerződésben rögzített, visszavágóra vonatkozó záradékot az idén július 29-én, Terence Crawforddal szemben súlyos vereséget szenvedő Errol Spence Jr. A bejelentést követően formalitásnak tűnt az újabb kontraktus aláírása, most azonban olyan információk láttak napvilágot, amelyek tükrében egyre kevésbé valószínű, hogy a két sportoló év végén ismét egymásnak feszüljön. A győztes, és a váltósúly vitathatatlan trónján ülő WBO, WBC, WBA, IBF világbajnok Crawford korábban még arról beszélt, hogy szívesen kiáll egy súlycsoporttal feljebb, azaz nagyváltósúlyban a hozzá hasonlóan szintén amerikai Spence-el, most azonban Crawford egyik edzőpartnere egy közösségi médiás bejegyzésben jelezte, a veretlen bunyós csak váltósúlyban lenne hajlandó újra kiállni Spence-el (a szerződés alapján a súlykategóriát, amelyben a revansra sor kerülhet, az odavágó győztesen szabhatja meg), de abban bízik, hogy ebbe riválisa nem megy bele, ugyanis időpocsékolásnak véli, ráadásul álíltólag az a terve, hogy feljebb lép 3 (!) súlycsoportot, hogy kiálljon nagyközépsúlyban az ott minden övet birtokló Saul Alvarezzel.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Attól hogy sérülékeny a keze valakinek, még tud ütni power punchot. Az csak ütésfajta, nem azt jelenti hogy "erőset" üt.
Azért sztem az hogy ő a késői meccsein kímélte a kezeit, élég szembetűnő. Nem véletlen az se hogy a keményebb kesztyűről és a kezet jobban védő puhábbra váltott. Vagy azért az is sokat elmond, hogy kezeinek sérülékenységét a másik tábor is tényként kezelte, főleg aki dolgozott is vele, és közelről ismerte Mayt.

Egyébként ez érdekelne, hol találtál statisztikát Mayweatherrel kapcsolatban a powerpunchok arányával kapcsolatban hogy nőtt későbbi éveiben?
Ezeket szívesen megnézném.

Crawford May jó kis meccs lehetett volna, nehéz is lett volna megtippelni. Valahogy Crawfordnak - és ezt lehet hogy te fogalmaztad meg régebben csak jobban :)- van egy ilyen vintage stílusa, ami nekem nagyon bejön.
Illetve ami nagyon tetszik benne (ez Mayben is tetszett, de Crawfordnál még tipikusabb) hogy pontosan annyit mozog amennyit kell. CSAK annyit, se többet se kevesebbet. És hogy zseniálisan térképezi fel az ellenfelet.

    2023-09-23 10:41:20

@Sarkozi Robert: Igen, a híres dehidratáltság a fogyasztás miatt pl… :)

» deontay   válasz erre
    2023-09-23 09:56:46

@PeteTheGreek: Szegény Maynek Pacman ellen annyit kellett fogyasztani, 147be, hogy utána dehidratáltság miatt kapott infúziót…. :) Amúgy igen, szoros meccs volt… lehet magas lóról hülyézni minket, de mi órákat szántunk rá, hogy lassításban végignéztük a meccset, a kérdéses részeket többször, minden ütést megszámoltunk és úgy pontoztunk…

» deontay   válasz erre
    2023-09-23 09:56:15

@PeteTheGreek: Deontay-al kielemztuk de olyan szinten hogy kilassitgattuk az összes ütést, és bizony az egy nagyon szoros meccs volt :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-23 02:28:28

Mayweather, a vattázott champ, aki szetszurkaltat mindenkit meccs elott, ezert felejtenek el bunyozni ellene (20 even at)
Ezt is (ujra) megtudtuk :)
Most jon az, hogy igazabol a May-Pac szoros volt...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-09-23 00:08:15

@deontay: Meg szerintem Mayweather karrierjet elegge bearnyekolja az is hogy miutan A-side lett, kvazi az USADA moge bujt, es mivel a szervezet kvazi zsebukben volt ezert mar eleve elonyre tett szert az ellenfeleivel szemben akiknek nem volt meg ez a kivaltsag. Ergo kenytelen kelletlen muszaly volt belemenniuk az USADA szuroproba szeru "szurkalodasaiba" ha le akartak gyozni a P4P-t. Anno emlekszem felmerult sokszor, hogy az ellenfelei onmagukhoz kepest is csalodast kelto produkciot nyujtanak ellene...Persze lehet mondani hogy mindenki annyit tud bokszolni amennyit az ellenfel enged, de nala mondjuk pont akar lehet magyarazat a fentebb taglalt kivaltsaga is...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-22 17:21:35

@Untouchable: Nyilván nem azt mondom, hogy nem volt példa rá, de a legnagyobb skalpjai azért már túl voltak a legjobb éveiken…Pacman, Oscar, Mosley, Cotto, Marquez és Canelo voltak a legnagyobb sikerei Pac, Oscar és Mosley konszenzusos, hogy nem voltak csúcson már, Canelo még nem, Marqueznél meg ugye a súllyal voltak trükközések. Cotto szerintem még bőven jó formában volt. Ettől függetlenül Mayweather zseni és korszakos alakja a boksznak, de azért ha benézünk a szépen felépített marketing díszlet mögé, akkor azért látszik, hogy nem minden olyan, mint elsőre tűnik.

» deontay   válasz erre
    2023-09-22 16:47:03

@prof: En ertem csak ha mondjuk a serult kez miatt nem jonnek a kiutesek, akkor az azt jelenti kimeli az illeto, es nem huzza meg pont a hatsokezest meg a balhorgot ugy mint Mayweather. Ortiz ellen sem lattam ennek semmi nyomat pedig brutal meghuzta mindket sucker punchot :).

Szamomra ez inkabb csak PR szovegnek tunt mindig, mert TBE meg minden lofasz, es valamit mondani kellett hogy akkor miert csak 1 kiutest produkalt 10 ev alatt azt is sucker punch-bol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-22 14:31:27

@Sarkozi Robert: Wilder is ilyen, úgymond rossz a keze, de nagyokat üt. :) Illetve, Mayweather már valóban, feljebb lépve súlyokban, nem hozta a kimondott ki/leütéseket, és aztán ez a sérülékeny, törékenyebb keze vagy a másodszándékú stílusa miatt volt... A legegyszerűbb magyarázat persze, hogy a kiütéshez szükséges erő már nem volt meg, de attól még power punchot tud ütni. :)
Crawfordnál is azért kérdéses lenne, hogy még feljebb lépve (akár több súlyt is), megmarad-e a tényleges ütőereje, vagy "már csak" power punchnak lesz jó. :)

    2023-09-22 11:09:52

@prof: Ezt mar sokszor olvastam, de őszintén szólva sosem értettem hogy ha valoban sérült volt a keze, akkor hogy volt olyan magas power punch aránya.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-22 11:01:50

OFF
Uhh, most nézem, négyünkből 2:2 volt a tipparány Mayweather és Corrales között. :)

    2023-09-22 10:55:21

@Untouchable: Corrales annyira prime ellenfél volt anno, hogy simán esélyesnek is tartották, még a szkértők közül is anno... Bár, én miindig Floyd-párti voltam, ennek szellemében tettem meg anno a szerkesztőségi tippem is, a 22 éve írt cikkemben. :)
https://www.profiboksz.hu/beha...
Aztán, a meccsen Mayweather offenzív módon győzött! Igaz, idővel valóban a zseniális védekezése dominált, ahogy korosodott, és hát a keze is sérülékeny volt már...

    2023-09-22 10:53:21

@deontay: Corrales? Ő egyébként is kimaradt a felsorolásból, pedig igencsak ott a helye.

» Untouchable   válasz erre
    2023-09-22 08:23:29

Crawford-Canelo engem is mindennel jobban erdekelne (kiveve Bivol visszavagot, bar ha kifarolt belole, valoszinuleg erzi o is, hogy nagy valtozas nem lenne), es gondolkodas nelkil Crawfordra tennek, pedig nagyon nem vagyok hive annak, hogy sulycsoportokat ugraljanak felfele a bunyosok....:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-09-22 00:59:27

@Sarkozi Robert: Az ellenféllistáról meg annyit, hogy igazad van, viszont Crawford összes ellenfele prime volt Khan kivételével, míg Mayweathernél nagyítóval kell ezt keresni. :)

» deontay   válasz erre
    2023-09-21 21:58:14

@Sarkozi Robert: Crawfordot komplexebbnek látom. May védekezése, lábmunkája, a jabjei és a balhorga zseniálisak voltak, viszont szerintem nem volt olyan jó offenzív bunyós ( még fénykorában sem ), mint Bud. Crawford szó szerint minden ütésfajtát a legmagasabb szinten vitelez ki, pl. Maytől olyan felütéseket soha nem láttam, mint Terencetől. Mint írtad, Crawford ereje túlmutat a váltósúlyon, mindenkit kiütött, akivel meccselt. May talán csak Ortizt, de azt szerintem hagyjuk… egy ilyen szinten technikás bunyós, mint Crawford az ő ütőerejével, alkalmazkodó képességével és állóképességével szerintem túl sok lett volna Maynek, de ez nyilván csak egy feltételezés, soha nem látjuk meg sajnos. :)

» deontay   válasz erre
    2023-09-21 21:56:39

@Attilah: Benne vagyok

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-21 21:31:00

@deontay: Mondjuk én személy szerint nem tartom jobb bokszolonak Crawfordot mint Mayweathert, de nincsenek nagyon távol sem egymástól. Amennyit Crawford tud a bokszrol azt Mayweather is tudta, és szerintem még tobbet is. Crawfordot inkább izgalmasabb bunyosnak tartom, ertem ezalatt hogy mindig kiutesre torekszik, és nem a "hit, but dont get hit" mantrat koveti szigoruan 12 menetre berendezkedve. Egyébként most Spence ide vagy oda, Crawford ellenfel listajat össze sem lehet vetni Mayweatherevel, így azért elég szubjektiv az a kovetkeztetes hogy Crawford jobb mint Mayweather vagy hogy többet tudna nála a bokszrol. olyan kaliberű ellenfelek mint Castillo, De La Hoya, Cotto, Marquez, Alvarez, Judah, még mindig többet nyomnak a latba mint Gamboa, Idongo, Khan, Postol, Horn, Brook, Porter, es Spence. Majd ha Alvarezt esetleg tényleg legyozi akkor van értelme ilyen összehasonlításnak sztem.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-21 21:30:37

@Sarkozi Robert: Nyilván sokat fejlődött Alvarez Mayweather óta, de mivel én jobb bokszolónak tartom Crawfordot, mint Mayweathert, ezért nem hiszem, hogy lenne esélye a vörösnek. Bivol meg olyan lenne neki, mint Hopkins volt Oscarnak.

» deontay   válasz erre
    2023-09-21 20:48:45

@deontay: Bivolt mar en is soknak tartom.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-21 19:11:29

@La Cucaracha: Valóban, de a tudása szerintem szintekkel van bárki felett a jelenlegi mezőnyben súlycsoportoktól függetlenül. Nyilván megvannak a fizikális határai, de Alvarezt még gond nélkül verhetőnek tartom számára, Bivolhoz szerintem már kicsi lenne.

» deontay   válasz erre
    2023-09-21 18:44:36

@deontay: Azt nem vitattam, hogy zseni. De itt most több súlycsoportot kell ugrania felfelé, 35 évesen. Annyi meccsét meg nem láttam, hogy meg tudjam jósolni, hogy mennyi esélye lesz (Lomacsenkónál pl már rég tudtam, hogy az antropometriai adottságai miatt neki nem fog annyira feküdni a nagyobb súlycsoport, az más kérdés, hogy így is mindenkit legyőzött Lopezen kívül, ellene meg sérülten állt ki).

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-20 21:57:47

@La Cucaracha: Akkor szerintem pótold a hiányosságokat, a boksztörténelem egyik legnagyobb zsenije, a jelenkornak vitathatatlanul a legjobbja!

» deontay   válasz erre
    2023-09-20 21:02:44

@Perkins: Átláttál a plagizálásomon :D

» butters01   válasz erre
    2023-09-20 16:49:43

Sarkozi Robert: Kérlek vegyük elő a zöld-dió likőrt...

» Attilah   válasz erre
    2023-09-20 14:46:36

@butters01: Én ugyanezt írtam, csak picit rövidebben. :)

» Perkins   válasz erre
    2023-09-20 12:54:47

Ebből a meccsből csak egy jöhet ki igazán győztesként… olyant meg nem nagyon szoktak rendezni aminél már ennyivel előtte meg lehet mondani a vesztest. Ezt úgy értem hogy alvareznek baromira kockázatos, nagyot esne a King canelo mítosz ha egy közel 10-15 kilóval kisebb bokszoló megverne öt. 33-34 éves, meg a ki öregedés sem játszhat nala. Ráadásul ha nyer is akkor az, úgymond, elvárt volt tőle.
Ezzel szemben crawford minden esetben nyerne, amennyiben nem ütne öt ki a vörös az első 2-3 menetben vagy netán az 1ben. Minden mellette szol meg az is ha a meccs végéig (9-11 menetig) iskolazza és egy lucky punchal elkapja a mexikói, de ha csak addigra bontja le mondjuk és crawfordnak lennének szép pillanatai meccs közben, akkor az sem vetne jó fényt alvarezre.

Aki idáig eljutott észre vehette hogy nagyon sok feltételes mód van a kommentemben. Egyszerűen csak azért mert szerintem ez egy “mi lett volna ha” meccs. Nem hiszem hogy tető alá hozzák

» butters01   válasz erre
    2023-09-20 06:00:50

"ráadásul álíltólag az a terve, hogy ..."

Ez alapján tényleg érdemes erre szót vesztegetni?

» Perkins   válasz erre
    2023-09-19 22:13:09

@Sarkozi Robert: Jó, csak vicceltem, a dédnagyanyám nyilván nem győzte volna le Ková, tekintve, hogy már lassan 30 éve nem él.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-19 22:04:42

@Lefthookgoodnight: A váltósúly felső határa 66,7 kg, a nagyközepsúlyé pedig 76,2 kg, de ennél azért árnyaltabb a szituáció, mivel egy profibokszoló a mérlegelés pillanatában meglehetősen dehidratált állapotban van, így a másnapi mérkőzésen akár 6-8 kg plussz súly is lehet már rajta, ha erre nincsenek a szerződésben külön feltételek. Crafword eleve lentről jön, míg Canelo már elvileg megjárta a félnehézsúlyt is. Szerintem ezt semelyik fél sem gondolja igazán komolyan, csak egy kicsit rázzák a rongyot, hogy beszéljenek róluk.

» wiesztdani   válasz erre
    2023-09-19 22:03:57

@Thotesz: Semekkora sport értéke nem volt, odavitték Kovát levágatni a pénzért :)
Nem normalis dolog, hogy valaki padlózik egy hosszú, kemény meccsen, majd 2 hónap múlva megint meccse van.
Persze, nem Canelo hibája, hogy Kova nem készült, de szerintem Canelonak már nagyon sok a félnehéz.

Ami Crawford esélyeit illeti, nincs álláspontom, annyira nem ismerem, nem láttam túl sok meccsét, így nem tudom megállapítani, hogy van-e, vagy nincs esélye.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-19 22:03:51

@Phenomenal: sztem Crawford osszehasonlitasanal, nem sokat nyom a latba hogy Rydernek volt ket szoros meccse Smith es Jacobs ellen, mert boksztudasban klasszis kulonbseg van kozottuk es Bud kozott. Egy Canlo-Crawford meccsen sztem kb Crawford dominalna, amig Canelo nem talalja meg a modjat hogyan zarja le kijaratokat, amiben Crawford kb elso osztalyu. Tovabba, Crawford ereje tulmutat a valtosulyon, egyszeruen olyan siman finishelte le a sulycsoport legjobbjait (Ennis kivetelevel persze).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-19 21:44:37

Valaki aki vágja megmondaná, hogy hány kg-ról van itt szó? Mindenképpen lépne eggyel feljebb akkor lenne.... milyen súlycsoport?.... Hány kiló? Majd ha lépne még kettőt akkor lenne milyen, hány kiló? Előre is köszönöm.

» Lefthookgoodnight   válasz erre
    2023-09-19 21:39:33

@Phenomenal: Nem becsülöm le, nem rossz bunyós, de azért messze nem egy Spence, Porter, Brook kategória, akiket Crawford ez idő alatt gond nélkül megoldott.

» deontay   válasz erre
    2023-09-19 20:49:38

@deontay: En nem becsulnem le az angolt ennyire. Egy nagyon kemeny pressure fighter es visszaverekedte magat a kihivoi pozicioba a Blackwell elleni fiasko utan. Igaz tobbek szerint Jacobs ellen kapott egy ajandek gyozelmet, masok szerint meg Smith ugyanezt megkapta elotte ellene. Canelo egy kezserules utani szunet utan ment rogton a kotelezo kihivoja ellen, betorte Ryder orrat es tobbszor lekuldte. Szerintem egy ilyen kaliberu ellenfel ellen ez azert szep teljesitmeny.

» Phenomenal   válasz erre
    2023-09-19 20:44:52

Jajjj, nincs szegeny Canelonak ellenfele.
Bivol nem jo, mert leiskolazza megint, o nem szamit, akkor se, ha lemenne hozza 168-ba.

Crawford se jo, mert szegeny nem kapna eleg elismerest ha leverne a fekat, bezzeg a "kisebb" Charlo ellen ha nyer, aki szinten lejjebbrol jon, akkor tovabbra is o a kiraly (sajat szavai)
:---)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2023-09-19 20:14:56

Mi ebben a vicc és a nonszensz? Egy két súlycsoportos vitathatatlan bajnokról beszélünk, aki most vert meg olyan könnyen egy bivaly erős, nagy váltósúlyú, p4p top 5 bunyóst, mintha az amatőr lett volna. Alvarez az utóbbi meccsein azért nem brillírozott… kikapott Bivoltól, nem túl meggyőzően verte a 40+os GGG-t, majd Ryder ellen sem volt valami egetrengető a teljesítménye. Crawford sima pontozással meg fogja verni…

» deontay   válasz erre
    2023-09-19 19:54:10

Ha lesz ilyen meccs, akkor Crawford gond nélkül ki fogja pontozni Alvarezt. Annyival jobb és komplettebb ökölvívó, hogy a súlykülönbség nem fog gondot okozni neki, ahogy anno Mayweathernek sem okozott…

» deontay   válasz erre
    2023-09-19 19:49:32

Crawforddal meretre ugyanakkorak es Terrence van annyira jo hogy meg tudja neheziteni a dolgat, de atmenet nelkul 3 sulycsoportot ugrani.....akarmennyire zseninek tartom Budot, ez meg a fiatalabb szervezetnek is nagy teljesitmeny lenne, o meg mar 35, nem oreg de mar fizikalisan nem annyira formalhato. Plusz Canelonak ez a kenyelmes sulya. Inkabb az lehet ebben hogy Crawford szeretne meg egy nagyot dobni es kozel s tavol a legnagyobb nev Canelo. Ha ez letrejonne es Crawford valahogy nyerne az nem lenne semmi teljesitmeny. Persze a penztarcajanak is jot tenne, de nem hinnem hogy egy Crawford mentalitasu okolvivo csak ezert lepne ringbe...

» Phenomenal   válasz erre
    2023-09-19 17:43:13

@La Cucaracha: Hulyesegeket nem beszeljunk mar...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2023-09-19 17:17:16

@La Cucaracha: Dédnagymamád természetesen nem verte volna le! :) Nem volt akkora sportértéke,hisz utólag Kovalev is elismerte,hogy fos felkészülése volt,ha volt egyáltalán! De ez is csak azt mutatja,hogy van esélye a kissebbnek! Ha az,hogy a másik lebecsüli,vagy leszarja már az egészet,vagy az,hogy lesérül akkor az! De van! Alvarez élt ezzel! Miért ne jöhete össze ez Crawfordnak is? Bivolt meg sem említettem,így abban természetesen igazad van,de egyedül veszel részt a vitában! :) Kovalev meg pákkk volt! Hát ott feküdt! Láttam! Nekem ez azt mondja,Crawford is eséllyel próbákozik!

» Thotesz   válasz erre
    2023-09-19 17:16:22

Annyira egyben van Crawford, hogy nem merném egyértelműen leírni. Bizonyos feltételek teljesülése mellett szerintem ez egy legitim meccs lehetne. Egyébként amikor Canelo úgy látta ,hogy ebből lehet valami , egyből jött a: "mégis kit vert meg Crawford" dumával. Persze valószínűbb , hogy Alvarez elkapná őt egy kemény ütéssel , ahogy sokan másokat, de addig is kíváncsian nézném mit tud kezdeni az amerikaival/ lenne é boksz suli Crawfordtól.

» Dirhanka   válasz erre
    2023-09-19 17:14:14

@Thotesz: Nem volt "pákkkk", Bivol ellen tükörsimán kikapott, Kovalevet meg abban az állapotában lehet, hogy még a dédnagymamám is leveri.

» La Cucaracha   válasz erre
    2023-09-19 15:46:24

Usyk is vicc volt! Ment a 3TORNYOZÁS,meg rícs,meg kilózás! (Nem tudom azóta hol vannak ezek az emberek!) Szóval semmi sem lehetetlen. Alvarez is vicc volt mikor félnehezet emlegetett! Aztán egyszercsak pákkkkk! :) Lássuk,jöjjön össze!

» Thotesz   válasz erre
    2023-09-19 15:43:13

vicc

    2023-09-19 15:33:57

nonsense

» fixpont   válasz erre
    2023-09-19 15:06:47
Ugrás az oldal tetejére