×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Közel egy éves kihagyást követően szombaton ismét a szorítóban 2022-07-03 11:31:02 https://www.profiboksz.hu/2022/07/03/gyors-gyozelemmel-tert-vissza-joe-joyce/

Gyors győzelemmel tért vissza Joe Joyce

Közel egy éves kihagyást követően szombaton ismét a szorítóban láthattuk a veretlen nehézsúlyú Joe Joyce-t, a 36 éves brit öklöző pedig a román-német Christian Hammer ellen igyekezett lerázni magáról a ringrozsdát. A WBC Silver, valamint a WBO nemzetközi bajnoki címeiért kiírt londoni ütközet toronymagas favoritja Joyce volt, aki ennek megfelelően gyorsan dűlőre is vitte a dolgot. A fightnews.com által „örökös kapuőrnek” nevezett Hammerre először a harmadik etapban kellett számolni, majd a negyedik felvonásban ez még három alkalommal megismétlődött, a vezetőbíró pedig véget is vetett a küzdelemnek, és kihirdette Joyce TKO győzelmét.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Perkins: Bár ha már szóba került Foreman, ő is sok ütést szedett, főleg az idős kori meccsein. Több, mint 80 meccse volt és ezeken az idős kori meccseken többek közt olyanok ütötték a fejét 12 menetes meccseken, mint Holyfield, Morrison, Moorer vagy Briggs (na jó, utóbbitól nem sokat kapott, de láttuk pl. a címszerzésekor, hogy tőle kevés is sok lehet). És akkor még nem is szóltunk az Ali korszakról...
Szóval hozzá képest Joyce mennyiségben és minőségben is alig kapott, remélhetőleg az ő agya is hasonlóan fogja bírni.

» superman   válasz erre
    2022-07-05 09:27:17

@Perkins: igen, ez jogos aggodalomnak tűnik.

» superman   válasz erre
    2022-07-04 20:48:00

@superman: Igazad van, csak hát aggódik az ember a sok beszedett ütés miatt, mert szinte minden meccsén kap annyit, mint Abdusalamov Perez ellen.

» Perkins   válasz erre
    2022-07-04 19:17:00

Hozzá tartozik Joyce teljesítményének értékeléséhez, hogy Hammer-t 12 éve nem ütötték ki, sem Fury, sem Povetkin, sem Ortiz, sem legutóbb Sanchez. Szóval hiába kap sokat Joyce, nemcsak hogy bírja, de ő az a jószívű fajta, aki többet ad, mint amennyit kap és az eddig mindenkinek sok volt.

» superman   válasz erre
    2022-07-04 11:39:51

Én nagyon bírom Joyce-ot, mikor először láttam mondim kimegyek, lefőzöm a kávét míg célba ér egy ütése. De jó az ütemérzéke, vaahogy találnak azok az ütések, Usykot is eltalálta azért anno. Iszonyat miből lehet a feje nem sok ilyen van, talán Foreman hasonló, neki sokkal több meccse volt és ő is sokat kapott fejre, de azért agyilag szerencsére jól van ma is (igaz, azzal is szokott viccelődni, hogy minden fia George Foreman, hogy ha valaki annyi ütést kapott mint ő, nem lehet elvárni tőle, hogy a nevekre emlékezzen, így könnyebb dolga van :) )
Szóval nagyon fura egy figura, semmiképp nem az a klasszikus bokszoló, de szerintem nem lesz olyan könnyű őt legyőzni. Remélem kap lehetőséget valamelyik nagy ellen majd. Ha el is bukja, azért megérdemelné a lehetőséget. Szerintem.
Amúgy Dubois ellen valóban jobba odafigyelt a védekezésre. Hammert ledózerolta Juggernautosan, izomból. Én drukolok neki :)

» bandi78   válasz erre
    2022-07-03 23:04:26

@yoda: Dubois ellen nem nyelt be ennyit egyébként, ott ő is jobban vigyázott. Szerintem Fury meg talán Usyk kivételével bárki ellen lehetne valós esélye.

» LLopez   válasz erre
    2022-07-03 22:22:06

@yoda: Dubois ellen nem nyelt be ennyit egyébként, ott ő is jobban vigyázott. Szerintem Fury meg talán Usyk kivételével bárki ellen lehetne valós esélye.

» LLopez   válasz erre
    2022-07-03 22:22:06

Nekem fáj még a látványa is annak a sok ütésnek, amit egy ilyen másod-harmad osztályú bunyóstól benyelt. Félelmetes. Persze attól csak robogott tovább és bedarálta. Elpazarolt idő, elpazarolt meccs, kellene már egy lehetőség neki, amíg nem kezd el leépülni.
Dubois ellen azért megmutatta, hogy nem elég egy fiatal bombázó a legyőzéséhez.

    2022-07-03 19:46:53

Sztem ez a Joyce egy kemény pali.
Lehet nem robbant kasszát, de attól még látványos meccseket nyom.
Nekem tetszik ahogy dolgozik.

Usyk is képes benyelni pofonokat, és sztem Chisonál azért jobb Joyce…

» nemexpert   válasz erre
    2022-07-03 19:23:45

@robhalford: Így van. Aztán ha még találkozik egy átlagosnál nagyobb ütőerővel is, akkor még maradandó károsodást is szenvedhet. Ne legyen így.

» Perkins   válasz erre
    2022-07-03 18:14:27

Tényleg, tudja vki mi van Szellővel?

» Freddie   válasz erre
    2022-07-03 18:02:49

@Perkins: Pontosan erre gondoltam,lassú,ok,nem lehet mindenki szélvész,idősebb,ok,nincs akkora jelentősége nehézsúlyban,keményfejű,ok,ez erény,de egy ilyen ellenféltől is ipari mennyiségű ütést fejjel levenni,hát ez erős hiányosság,kb szerintem egy Ruiz kaliberű búnyós is kihozná az ütéstatját egy 1000:250re ellene.

» robhalford   válasz erre
    2022-07-03 16:44:56

@robhalford: Most is rengeteg ütést beszedett. Ha egyszer a top 20-ból valakit nem tud majd kiütni, vagy a másik le nem sérül, ott lesz vége a veretlenségének.

» Perkins   válasz erre
    2022-07-03 15:56:03

A meccset nézve megértettem miért nem lesz belőle soha senki,
Azért mert Joyce-ból egész egyszerűen nem is lehet tényező soha.
Nem hiába ennyi idősen is ilyen fazonokat aprít.

» robhalford   válasz erre
    2022-07-03 15:44:42

@prof: Igen, Szellő ment amatőrben:
– Sulivan Barreraval (aki szép karriert futott be félnehézsúlyban, folyamatosan vb cím közelében, ha el nem is nyerte)
– Beterbiev–el 3x, és egyszer le is győzte (az orosz profiban is 3 címet egyesítő regnáló félnehéz vb ugye)
– az említett Gvozdyk–al 2x (ő is félnehéz vb lett ugye)
– Callum Smith–el (aki nagyközépben 2 övet egyesítő profi vb lett, Muhammad Ali Trophy győztes)

Na most ha győzni csak ritkán tudott is, ez elég jó tapasztalat lehetett. Amit nehezen értettem, profiként miért nem félnehézbe fogyasztott Szellő,mlehet jobban adta volna magát.

» Peacock   válasz erre
    2022-07-03 14:58:47

@prof: Köszi, igazad van! :)

» Perkins   válasz erre
    2022-07-03 13:46:20

@Perkins: Köszi, ezt teljesen elfelejtettem. :)

» GaiusM   válasz erre
    2022-07-03 13:17:09

@Perkins: Fél-amatőr. :) A WSB formáció már nem amatőr, de még nem profi rendszer, csapatok versenyeztek egymással, súlycsoportonkénti versenyzők meccseivel. Elég sok érdekes meccs ment anno 5 menetekben, a mai profik közül sokan ott (is) találkoztak egymással. 2011-től volt 2018-ig, még Szellő is részt vett benne, játszott Gvozdykkal pl.
Itt Usyk a nehézsúlyban vitézkedett, és győzte le Joyce-t és a nagyütő Medzsidovot, Nistort többek között.

    2022-07-03 13:13:54

@nemexpert: Én is. De Usyk pontozásos győzelmére az odds kb. 1.05 lenne. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2022-07-03 13:02:07

@GaiusM: Nekik. Az amatőr meccsük visszavágója.

» Perkins   válasz erre
    2022-07-03 12:57:21

@nemexpert: Bocs, de ezt nem nagyon értem. :) Kinek lenne milyen visszavágó?

» GaiusM   válasz erre
    2022-07-03 12:25:34

Simán megnézém Usyk ellen, jó kis visszavágó lenne

» nemexpert   válasz erre
    2022-07-03 12:04:03
Ugrás az oldal tetejére