×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Ha van valami, ami az utóbbi időben megosztja a bokszrajongókat (a youtube sztárok 2021-09-12 11:43:29 https://www.profiboksz.hu/2021/09/12/belfort-nem-kimelte-a-veteran-holyfieldet/

Belfort nem kímélte a veterán Holyfieldet

Ha van valami, ami az utóbbi időben megosztja a bokszrajongókat (a youtube sztárok ringbe lépései mellett), az a korábbi klasszisok visszatérései, legyen szó akár csak bemutató mérkőzésről, vagy éles összecsapásról. Valahova a kettő közé lehetett előzetesen besorolni a szombaton éjszaka a floridai Hollywoodban megrendezett Evander Holyfield vs. Vitor Belfort ütközetet is, ugyanis hivatalosnak nem lehetett tekinteni a mérkőzést, miután 3 helyett 2 perces felvonásokra írták ki a találkozót, viszont ahogy az kiderült, egyáltalán nem fogták vissza magukat a főszereplők, a korábbi MMA klasszis Belfort főleg nem. A 8 menetesre kiírt összecsapásra a koronavírusos Oscar De La Hoya helyett beugróként érkező, volt cirkáló-, majd nehézsúlyú világelső, immár 58 éves Holyfield 10 év szünet után húzott ismét kesztyűt, és hiába tűnt fittnek fizikálisan a ringbe lépés előtt, gyorsan kiderült, hogy a kép igen csak csalóka volt előzetesen, és akár a mozgáskoordinációja, vagy a gyorsasága, reakciói finoman szólva sem a régiek már. A 44 éves brazil Belfort lényegesen jobb állapotban volt, ráadásul szemmel láthatóan – és ezzel vélhetően sokak ellenszenvét kiváltva - nem játszadozni érkezett a találkozóra, így már bő egy perc elteltével zavarba hozta a botladozó, a kötelek közé is beeső Holyfieldet, aki ezt követően padlóra is került, a vezetőbíró pedig 10 másodperccel a nyitó etap vége előtt le is léptette az amerikai legendát.



Az esemény programjában csapott össze egymással (a kiírás szerint szintén 8x2 percre tervezve) két egykori MMA bajnok, Anderson Silva és Tito Ortiz, a szürreális találkozó pedig előbbi sportoló brutális, első menetes kiütéses sikerével zárult.



Hasonló szabályok szerint mérte össze az erejét a korábbi cirkáló- és nehézsúlyú világbajnok David Haye, valamint barátja, az üzletemberből lett „profi bokszoló”, Joe Fournier, a mérkőzés pedig Haye 79-72, 80-71, 79-72 arányú egyhangú pontozásos győzelmével zárult. Haye a langyos mederben zajló összecsapást követően kihívta a WBC jelenlegi nehézsúlyú világelsőjét, Tyson Furyt…

A rendezvényen sor került egy minden téren hivatalosnak és élesnek is tekinthető WBA nagypehelysúlyú eliminációs találkozóra is, amely során az ír Jono Carroll többsági döntéssel (95-95, 97-93, 97-93) múlta felül a kaliforniai Andy Vences-t.

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Sarkozi Robert: 2. vh után a 60–as évek?

» Peacock   válasz erre
    2021-09-18 12:39:08

@Sarkozi Robert: Ez jön vagy a szakadék...te (is) döntöd el melyik legyen

» Hatton   válasz erre
    2021-09-13 22:46:02

@Hatton: "...a kemény emberek jó időt hoznak...."

ez mikor volt?

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2021-09-13 22:29:43

@TNT: De ez egy bokszmeccs volt állítólag...és dollár milliókért...
Tudom hogy bennem a hiba és nagyok az igényeim de én dollár milliókért bokszmeccsen épkézláb bokszolókat szeretnék látni nem pedig totyogó kavsát aki egyik kézzel fogja az ellenfél fejét a másik kezével meg szoborlassúsággal maszatol homlokon tarkón...

» Hatton   válasz erre
    2021-09-13 20:57:15

Remelem ennel mar nincs lejjebb, hanyinger ez a penzehes vilag.

» Bruneor   válasz erre
    2021-09-13 18:40:57

Klicskot neki!

» Danifiu   válasz erre
    2021-09-13 18:06:37

@Hatton: "...és ebben az a kemény még, hogy Belfort amit nyújtott az max egy Chaplin filmbe lenne elég az én értékítéletem szerint."
mégis mitől nyújtott volna többet Belfort? nem bokszoló és ő is kiöregedett már a 44 évével.

    2021-09-13 17:14:17

Ricky Hatton véleményével teljesen egyet tudok érteni.
“Put my phone on this morning and was horrified to see the Holyfield fight. Sorry for the bad language but that was a f****** disgrace. Exhibitions are one thing but allowing that too happen to one of boxing’s greats the people who put the show together & allowed that to happen should hang there heads in shame.”

» bandi78   válasz erre
    2021-09-13 12:05:24

a szar idők kemény embereket szülnek
a kemény emberek jó időt hoznak...
a jó idők szar embereket szülnek...
a szar emberek szar időt hoznak (most itt tartunk)
a szar idők újra kemény embereket szülnek...

» Hatton   válasz erre
    2021-09-13 11:59:34

@rumble: Új világsztárok kellenének, de amíg a pénz az úr, addig nehezen lesznek. Egy ranglistavezető senki ki akarja hívni az aranytojást tojó tyúkot? Várhat, esetleg kap valami kamu övet. Beüt egy gikszer? Nem gond, a bírói kar zsebben, a doppingügyeket eltussoljuk. Ilyen körülmények között érthető, ha valakinek nem akaródzik az ellenfél hátsóudvarán bunyózni.

    2021-09-13 11:21:15

...és ebben az a kemény még, hogy Belfort amit nyújtott az max egy Chaplin filmbe lenne elég az én értékítéletem szerint.

» Hatton   válasz erre
    2021-09-13 11:02:40

@TNT: Lehet, hogy így van. Csak valószínűleg az beszél belőlem, hogy nekem ő A No1, minden idők legnagyobbja, és eléggé el voltam keseredve, hogy ezt láttam, így próbálom magam nyugtatni.

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-13 10:10:52

@TNT: Valóban, a felhozóemberekkel való készülés sem a reflexein, sem az ütésállóságán nem javítottak volna. Utóbbi igen látványosan hanyatlott már évtizedekkel ezelőtt is. Toney ellen is (asszem 2003-ban!!!) olyan ütésektől szenvedett TKO vereséget, amit pár évvel korábban még kivigyorgott volna. Neki már a Ruiz ellen önmagának és a nézőknek okozott szenvedések után vissza kellett volna vonulnia. (Annak ellenére is, hogy utána is voltak még szép győzelmei).

    2021-09-13 09:55:27

Elkeserítő szarság volt az egész, megcsúfolása a boksznak. Alig van már olyan meccs, amelyik a legszűkebb rajongó táboron túl is érdeklődést keltene, az ilyen - sajnos nem találok megfelelő jelzőt, hogy minek minősítsem mérkőzések - pedig lejáratják a profi bokszot még előttünk is akik szeretjük ezt a sportot.

» Blankenburg   válasz erre
    2021-09-13 09:54:28

@GaiusM: Nagyon nem értek egyet, szerintem a ringrozsdának semmi szerepe nem volt a meccsképben, Holy már csak ennyire képes. Két harmatgyenge felhozóembert ha legyőzött volna, attól most nem szerepelt volna jobban, csak az ott kapott pár maflás is lehet hogy, csak tovább ront az állapotán :(

    2021-09-13 09:44:01

Én szerintem ez az öregfiúk liga, meg a youtuber boksz is egyetlen egy dolognak köszönhető, a mai, modern profiboksz eszméletlen hanyatlásának. Egyszerűen nincs meg az a produktum a hivatásosoktól, ami kielégítené a nézőközönséget, így kénytelen-kelletlen megjelennek olyan formációk, amiknek nem lenne szabad. Ha lenne ma temérdek jól képzett, bevállalós bunyós, aki nem a pénzt hajszolja, hanem nyomot akar hagyni a sportban, és nem kerülgeti a súlycsoportja más élmenőit amíg ki nem ég, nem lenne ingere a bokszrajongók nagyrészének nosztalgiából a régi idők járókeretes bajnokait nézegetni, meg a bokszhoz semmilyen szinten nem kapcsolódó bohócokat, akik egy normális világban hivatalos eseményen a ring közelébe maximum mint hostess mehetnének.

» rumble   válasz erre
    2021-09-13 08:25:31

@VRRRT: Így van. Mexikóban a pankrációhoz hasonló előre megírt meccseket nyomtak a legendák, ami amúgy korrekt nézhető dolog volt, egy kis showműsor. Erre jött az USA piac és RJJ aki "jótékonykodásból" majdnem lemondta a meccset, mert kevesellte a gázsiját, majd nulla teljesítménnyel végiglihegte a közel nézhetetlen meccset, ezen felbuzdulva Holy is akart keresni egy keveset elvégre eltapsikolt vagy 300 millió dollárt(!!!!!!!) és az elmúlt 20 évben komoly anyagi gondjai vannak. Mondjuk, hogy egy utóbbi években dadogó, beszédhibás, szellemileg leépülő, az idő múlásával láthatóan egyre rosszabb állapotú bunyós hogy kaphat engedélyt, vagy Oszi miért erőlteti ezt, az jó kérdés.

    2021-09-12 22:36:35

@Dr Evil: Tévedsz. Ezt a bemutatósdit egykori mexikói vb-k kezdték el tényleg jótékony célból, és ott kajálták a dolgot. Erre az usában is észbe kaptak, hogy csóró nyuggerekkel jótékonyságnak álcázva pénzt lehetne keresni.

    2021-09-12 21:41:02

Össze lehetett volna hozni egy Holyfield vs Tarver vagy Holyfield vs bármelyik másik kiégett de legendás bunyóst, és csinálni egy tényleg csak bemutató mérkőzést. Erre összehozzák ezt, pfffff. De azt sem értem mit akart volna De La Hoya is egy ekkora darab emberrel kezdeni mint Belfort? Elég ha odaérinti a fejét Belfort kinyújtott karjához, és már gurul a feje a padlón, nem ekkora ütésekhez szokott. Itt mindenki megőrült? Mindegy mi lesz, csak írjanak rólam az újságok szindróma?

» farkaskrisz   válasz erre
    2021-09-12 20:53:41

@GaiusM: Benne van a korban, sokat kapott az agya: van egy pont, ami után drasztikusan kezd romlani az egészségük, nem lineáris. Persze lehet, hogy egy átlag embernek sem lineáris ez, de náluk ez több tíz évvel is korábban kezdődhet. Emiatt van, hogy pár év alatt nagyon lepukkannak sajnos (Roger Mayweathernél is ez volt, csak korábban, de nyilván van egy millió más példa, csak hirtelen ő jutott eszembe, mert őt gyakrabban láttam interjút adni)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-09-12 20:41:37

@TNT: Én írtam, mert úgy gondolom, hogy a kora és állapota egy dolog, erre még rájött egy brutális ringrozsda is, ami fiatalabbakat is el tud intézni. És ha lett volna előtte egy-két 2-50-2 mérlegű felhozóember elleni meccs, akkor legalább azt a részét lerázhatta volna. Így, hogy se rákészülés se semmi, csak beugrott a lóvéért, még rosszabb volt.

Egyébként én azt nem értem, hogy amikor másfél éve jött a RJJ-Tyson meccs, és beharangozta, hogy I'm back, akkor sokkal, de sokkal jobban nézett ki még az edzése is, de akkor nem lett semmi ebből a nagy "visszatéréséből". Akkor azt miért tolta, és azóta mi történt vajon?

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 19:37:54

@Dr Evil: Így meg pláne nem érdekelt senkit.

» robhalford   válasz erre
    2021-09-12 19:33:29

Ha megnézzük a két meccset (Mike Tyson vs Roy Jones Jr. és Belfort vs Holyfield) és utolsó edzésvideókat, akkor nyilvánvalóvá válik, hogy Vas Miska simán kivégezné The Real Deal-t. Nem csodálkoznék, ha a tegnap látottak alapján Tyson már akarná kettőjük harmadik felvonását.

» Solino   válasz erre
    2021-09-12 18:50:02

Anderson Silva vs. Vitor Belfort
Anderson Silva vs. Logan Paul
Vitor Belfort vs. Jake Paul

» Blackpanther   válasz erre
    2021-09-12 18:41:17

Holytól az edzésvideók és a kora alapján ennyit lehetett várni. Nem is értem, valaki a másik hir alatt azt a hülyeséget irta, ha lett volna 1-2 meccse ez előtt Holynak, akkor már nem ez lett volna a meccskép, Hát tényleg nem, mert akkor már korábban elverik, igy el se jut idáig, hogy Belfort ilyen megalázóan megverje. Szvsz. kár savazni Belfortot, orvosilag többet ártott volna Holynak, ha nem üti k, hanem helyette 8 meneten át veri lájtosan, de szisztematikusan.

    2021-09-12 17:51:42

Aki kurvának áll azt megb@sszák.
A szabályok gondolom megvoltak és tudta Holy mit vállal.
Abban egyetértek, hogy visszavehetett volna Belfort, de legyünk őszinték. A kutyát nem érdekelnék a bemutatómeccsek amiken végigpötyögnének 8 menetet és közben vigyáznak a másikra.

» Dr Evil   válasz erre
    2021-09-12 16:50:52

,, The fight was originally scheduled to happen in Los Angeles, but the California State Athletic Commission (CSAC) would not approve Belfort vs. Holyfield, so the entire event got moved to Florida and a more amenable commission.

"I was not agreeable with the match based on a variety of regulatory factors, and we did not have adequate time for [Holyfield] to go through an extensive licensing process," CSAC executive officer Andy Foster said.

https://www.espn.com/boxing/st...

Amúgy itt min. 4 hunyó van:
– Holyfield, aki ebbe belement, noha senki sem kényszerítette, de elvakította a pénz, és még mindig vakítja, hiszen ezután is Tysont hajszolja (ezért nem tudom teljes mértékben áldozatként sajnálni)
– A Thriller vezetése, akik megrendezték azt a cirkuszt, a boksz lejáratására, nem törődve etikai elvekkel, csak hogy pénzt keressenek
– az a lefizetett orvos, aki valamilyen licensszerűséget csak kiadott egy 58 éves palinak, gondolom jó pénzért, orvosi esküje ellenére, szintén etikátlanul
– és Belfort, aki ezzel visszaélt, ugyancsak a pénzt hajszolva, azaz a youtubos Paul elleni meccset (60 éves embert bemutatómeccsen nem ko–zunk ha látjuk, hogy magától is billeg, kivéve, ha van az a pénz amiért erre szerződtem, de akkor meg igenis lehet ezt etikailag kifogásolni)

Egyre több a sunyi hunyó, kevés a minőségi a bunyó, nem jó irány ez. Mindenesetre nem lehet ezt csak Belfortra kenni. Csapatmunka volt, és Holy is benne volt a brancsban.

» Peacock   válasz erre
    2021-09-12 16:20:55

@leibigabi: Ez a meccs előtt volt:
https://www.mirror.co.uk/sport...
Jó kérdés, hogy ment át egy neurológiai vizsgálaton. 58 évesen gondolom még inkább oda kellett volna figyelnie az orvosnak. Persze gndolom van az a pénz… ha jól olvastam volt, ahol elutasították.

» Peacock   válasz erre
    2021-09-12 15:57:41

https://www.profiboksz.hu/2021...

» Blackpanther   válasz erre
    2021-09-12 15:28:57

@TheChesapeakeRipper: "és ez már nincs az az isten, hogy ne legyen káros az amúgysem fényes beszédgyorsaságra"

Hát, ha az embernek ütik a fejét, az amúgy sem a leghatékonyabb elme trenírozás. Idősebb korban meg még inkább nem fog jót tenni .

» leibigabi   válasz erre
    2021-09-12 13:56:04

Kinos ezt olvasni, gondolom nezni meg kinosabb lehetett.

» bandi78   válasz erre
    2021-09-12 13:53:31

@TheChesapeakeRipper: Belfort a következő meccsére utazott ezzel a gyors kiütéssel, vs Jake Paul, 30 millió USA dollár...
No comment.
Haye meg persze, simán tudja, hogy csak a szavak repkednek az éterbe, annyira nem buta ő, hogy ne lenne tisztában ennek a gálának a sportértékével, illetve, hogy mit tudna ő ma Fury ellen... De ilyet kell mondani abban a mikroközegben, ami a gálát jelentette... Meg pezsgőzni kell 50 Centtel, Trumpot hallgatni és köszönteni stb. stb. :)

    2021-09-12 13:46:31

Ez nagyon méltatlan volt... minden szempontból.., Belfort “büszke” lehet magára... kár, hogy nincsen időgép, mert most szívesen megfognám és beraknám a ringbe egy Foreman elleni Holyfield ellen...

» deontay   válasz erre
    2021-09-12 13:44:42

Hát gyerekek, ez egy okádék volt,
mondjuk várt egy percet bőven, amikor várta, hogy Holyapó mit csinál, de hát na ő egy öregember, ez tény, és ez már nincs az az isten, hogy ne legyen káros az amúgysem fényes beszédgyorsaságra. Nevetséges, mit kapott ezért az öreg ?
Úgy meg, hogy a Belfort így ünnepelteti magát, mert megvert egy jóég, egy perc alatt éreznie kellett volna hogy egy öregember, koordinálatlan a mozgása, totyog, súlytalan ütések, nulla egyensúly. Én a Helyében feladtam volna, hogy én nem verem el az öreget, mivel egy legenda, és sokaknak szimpatikus. A másik verzió, hogy kipötyögi Holy apót, szépen komótosan, edz egy jót, felvesz egy rakás dohányt, és kezet rázhat egy olyan emberrel, akinek fénykorában a cipőjét nem köthette volna be. De így rámenni....

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2021-09-12 13:30:08

Haye mit akar? Nevetséges...

» Rockford   válasz erre
    2021-09-12 13:21:51

Haye már kapott lehetőséget Fury ellen. Nem kért belőle.

    2021-09-12 13:20:37

Szerintem se a bíró se Belfort nem olvasta el a forgatókönyvet.

    2021-09-12 13:17:03

Azért jó lenne nem Belfort-ot bántani, mert egy nappal korábban, még éles meccsként volt ez hirdetve. Belfort erre készült. Ráadásul messze nem úgy rontott rá Holy apóra, mint aki ki akarja nyírni az öreget (ezt hinni nagy butaság lenne), mert abba az esetbe már gyászjelentés lenne a főoldalon.
Holy-n látszott az első pillanattól, hogy nem akarja ezt a meccset. Elég az arcát nézni a meccs előtt, a mérlegelésen, vagy a nyilvános edzésen. Ez inkább a sport megcsúfolása volt, amibe a Holy apó statisztált egy kis lóvéért. Sajnos szégyenletes, de nem az, amit Belfort csinált, hanem az, amit egy legendás bajnok csinált.

Ami pedig Silva-t illeti. Előtte le a kalappal. Ilyen idősen, ennyi súlyos sérülés után, egy másik sportágba is bizonyít, egy nagyobb ellenfél ellen. Ő bokszolóként is bajnok lehetett volna, ha arra koncentrál.

» wiesztdani   válasz erre
    2021-09-12 13:02:46

Belfort sem a legélesebb kés a fiókban.
Remélem nem hívják meg többet sehová.

» robhalford   válasz erre
    2021-09-12 12:52:38

Ezt a Belfortot jol seggbe kene kurni amiert nagyon batran elvert egy CTE-s 60 evest. Meg ugy az egesz gala szervezoit. Silva amugy bokszolonak is jo lett volna, o egesz ugyes volt most is.

» LLopez   válasz erre
    2021-09-12 12:40:32

Nem neztem es jol tettem. Orulok hogy gyorsan vege volt, es meg jobban orulnek ha nem derulne ki semmilyen utolagos serules es Holy innnentol csak kivulrol figyelne a ringet.
:-(

» Phenomenal   válasz erre
    2021-09-12 12:02:24
Ugrás az oldal tetejére