×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Pár napja még úgy tűnt, hogy 58 évesen, a korábbi MMA klasszis 2021-09-11 12:33:13 https://www.profiboksz.hu/2021/09/11/3-helyett-2-percesek-lesznek-a-holyfield-vs-belfort-merkozes-menetei/

3 helyett 2 percesek lesznek a Holyfield vs. Belfort mérkőzés menetei

Pár napja még úgy tűnt, hogy 58 évesen, a korábbi MMA klasszis Vitor Belfort ellen éles mérkőzésen méreti meg magát a korábbi cirkáló-, majd nehézsúlyú világbajnok (a koronavírusos Oscar De La Hoya helyére beugró) Evander Holyfield, pénteken azonban kiderült, hogy a floridai Hollywoodba áthelyezett, szombat éjszakai gálán (amely eredetileg Los Angelesben lett volna) sorra kerülő találkozó – hasonlóan az esemény programjában szereplő Haye vs. Fournier, valamint a Silva vs. Ortiz összecsapásokhoz – 8x2 perces lesz, így pedig nem számít majd hivatalos összecsapásnak (csak 3 perces menetek esetében lehetne erről szó), azaz egyik bunyós rekordjába sem fog bekerülni az eredmény (ha egyáltalán kihirdetnek majd ilyet…).

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@GaiusM: Egy ekkora "győzelem" után nem is csoda... mindenki megzakkant. :)

» bandi78   válasz erre
    2021-09-12 19:37:06

@bandi78: Ha jól emlékszem, Fightnews-on láttam, hogy Haye meg Furyt hívta ki.

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 13:24:48

Amitől féltem be is következett....
Sajnálatos egy ekkora bajnokot így látni, de hát sajnos a tehetsége mellett nem volt meg a kellő intelligenciája, hogy a pályafutása során keresett milliókat értelmesen befektesse, és nyugdíjas éveiben frankón megélhessen!
Sajnos sokan járnak az ő cipőjében, amit a hiénák kihasználnak...
Belfort úgy örült, mintha bármekkora sportértéke is lenne "győzelmének", kb 20 éve halott lett volna....

» greenman   válasz erre
    2021-09-12 11:42:18

Belfort szemei előtt a dollármilliók lebegtek, a meccs után igazi pankrációs stílusban zajlott már minden...
Holyfieldnek se most, se a későbbiekben nem lesz semmilyen érdemi eredményre esélye, egyszerűen a kora nem engedi meg a picit is élesebb összecsapásokat. Hát milyen egyensúlya volt már az első pár valódibb ütésnél? Az első percben a méregetős, távolságtartós szakaszban még állt a lábán, de utána... :(
Haye pedig valószínűleg megijedt attól, hogy egy leheletnyi jabtől is lecsüccsent a műkedvelő, lelkes hobbista ellenfele, és ezek után semmit nem ütött, no meg eleve túl sokat nézte a Vladimir elleni meccsét, nosztalgiából, és használta fel Klicsko taktikáját, ha már itt ő volt az eggyel nagyobb méretű bunyós... :)
Még Anderson Silva volt a legtutibb, aki nyugodtan megvárta, míg Ortiz darabosan, semmi technikával erősködik, utána belevert a nagy parasztlengőkbe egyet-kettőt, és kész...
Az egész gála legjobb és leginkább odaillő jelenete tudjátok, mi volt? 50 Centék pezsgőzése a Haye-meccs közben... :)

    2021-09-12 10:10:58

Belfort már ki is hívta Jake Pault..
"Holyfield complained about the stoppage, saying he wasn’t hurt. Belfort called out Jake Paul in a $30 million winner take all match. The offer is also open to Canelo, although that’s less than his normal purse."
https://fightnews.com/holyfiel...

Boksz, boksz, kedvenc sportágam, mi a retkes... történik veled mostanság?!
Sic gloria transit mundi...

» bandi78   válasz erre
    2021-09-12 10:03:52

Azért jó lenne nem Belfort-ot bántani, mert egy nappal korábban, még éles meccsként volt ez hirdetve. Belfort erre készült. Ráadásul messze nem úgy rontott rá Holy apóra, mint aki ki akarja nyírni az öreget (ezt hinni nagy butaság lenne), mert abba az esetbe már gyászjelentés lenne a főoldalon.
Holy-n látszott az első pillanattól, hogy nem akarja ezt a meccset. Elég az arcát nézni a meccs előtt, a mérlegelésen, vagy a nyilvános edzésen. Ez inkább a sport megcsúfolása volt, amibe a Holy apó statisztált egy kis lóvéért. Sajnos szégyenletes, de nem az, amit Belfort csinált, hanem az, amit egy legendás bajnok csinált.

» wiesztdani   válasz erre
    2021-09-12 09:57:52

@GaiusM: "Nyilván ha nem x év után most lép ringbe, hanem előtte 1-2 meccset öklözött volna, visszajött volna valami a régi csillogásból, és akkor sansztalan lett volna Belfort. De ez, meg ahogy lerohanta, nem volt sportszerű szerintem."

Belfort akkor sem lett volna sansztalan, ha bekötött szemmel kellett volna bunyóznia. Ne áltassuk magunkat: ez a 14 év különbség olyan, mintha egy 13 éves gyereket összerakunk egy 18 évessel. Ebben a formában engedélyezni sem szabad ilyen meccseket, tök mindegy mennyit készül Holyfield.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-09-12 09:41:39

Én zavarba gyüttem. Most ez akkor bemutató meccs volt, vagy nem? Ha igen, az MMA-s miért rohanta le Holyfieldet, és miért örült úgy, mintha éppen Joshuát ütötte volna ki?
Ha nem bemutató meccs volt, akkor ezt hogy engedélyezhették egyáltalán?

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-09-12 09:36:20

Egyetértek, itt Belfort nagyon gáz volt. Aztán majd nyilván azzal fog haknizni, hogy kiütötte Holyfieldet. Holy szépen mutatott a ringben, de már nem oda való. Még csak nagyon lassúnak se nevezném magát a fizikai jelenlétét, hanem inkább fejben lett tompa. Amitől a kötélre esett, abban azért volt erő, de már nem tudta eladni a megfelelő időzítéssel. És az egyensúlya sem volt rendben.
Nyilván ha nem x év után most lép ringbe, hanem előtte 1-2 meccset öklözött volna, visszajött volna valami a régi csillogásból, és akkor sansztalan lett volna Belfort. De ez, meg ahogy lerohanta, nem volt sportszerű szerintem.
Ettől függetlenül még így is nézhetőbb volt, mint a Tyson-RJJ meccs.

Annyi pozitívum volt itt, hogy Holy saját lábán jött le, és még utána beszélni is tudott.

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 09:25:55

@Hurri: na igen, de ha tisztelet kell akkor nem kell senkiházi ememásokkal meg youtuberekkel bunyózni, inkább egy hozzá hasonló visszavonult bunyóssal kellett volna...

» gigaboly   válasz erre
    2021-09-12 09:22:09

@bandi78: Meg annyi, hogy ha valaki ezek utan Bowe-nak enged valami hasonlo meccset -vagy annak a letrehozasaban reszt vesz- azt buncselekmenykent kezelnem. Ugy hallottam o is valami bunyora keszul de mar evek ota beszelni is alig tud szegeny.

» bandi78   válasz erre
    2021-09-12 09:20:07

B+, most olvasom (mint irtam, megnezni nem vagyok hajlando egy ilyet). Remelem Holyfield egeszseges maradt. Igazabol leirtam mar, mit gondolik az ilyen meccsekrol, nem ismetlem onmagam, csak ido kerdese volt, hogy egy ilyesmi tortenjen.

» bandi78   válasz erre
    2021-09-12 09:16:28

Méltatlan.

» Peacock   válasz erre
    2021-09-12 09:05:02

@Hurri: en elvbol nem nezek ilyen meccseket, de ha mar osszehozzak, nem ertem miert kellene barkinek visszafogni magat, ugye eredetileg Oszival lett volna a meccs, aki nyilvan tobb ellenallast tanusitott volna, az igazi genyosag itt Holyt berakni volt a promoterek reszerol, meg a sajat hulyesege, hogy elvallalta, amikor a dolgok rosszul mennek vagy ilyen veget ernek, nem art pontosan tisztani a felelossegi viszonyokat, es nem azokra tenni a terhet meg a fikazast akik kisebb reszben tejetnek a dolgokrol

ez az egesz ami az utobbi par evben tortenik elsosorpan a penzemberek sara, legyen itt szo managerrol, promoterekrol, meccsszervezo irodak vagy a tv-k reszerol a penzember, aki elfogadja, hogy majd PPV-ben mutogatnak ilyen meccsek mikozben leszarjak a kovetkezmenyeket, ok a fo bunosok, utana jon maga a bunyos, aki elvallalja es az egesz csapata, aki ehhez asszisztal, nyilvan mert azok is keresnek rajta es nem oket utik vegul es a valahol hosszu sor vegere tennem a bunyos ellenfelet aki ha mar ott all rendesen megszorja oket a ringben

» fixpont   válasz erre
    2021-09-12 08:57:59

@fixpont: Megsebezte az öreget és utána úgy rontott rá, mintha minimum egy VB-címmérkőzésen lettek volna. Mindenáron ki akarta végezni. Miután kiderült, hogy nem minősül hivatalos mérkőzésnek, szerintem ez nagyon genyó hozzáállás volt a részéről.

    2021-09-12 08:39:45

A volt bajnokok tegnap sokat tettek az ökölvívás degradálása érdekében. Haye is olyan tompa volt, mint aki beszívott. Látszott, hogy nem akarja bántani a másikat, de azért legalább egy kis ötletességgel, néhány szép megoldással bohócot csinálhatott volna Fournier-ből (aki meglepően jó volt önmagához képest). Ehelyett ő süllyedt le Fournier szintjére és ezáltal a laikusokban erősíti a gondolatot, hogy a boksz egy semmi, mert néhány hónapnyi edzéssel akár egy nehézsúlyú bajnok ellen is lehet esélye bárkinek.
Hányingerem van ettől a k.rva XXI. századtól!

    2021-09-12 08:36:55

@Hurri: "Akiben egy szemernyi tisztesség van, nem művel olyat, mint amit ez a senkiházi Belfort."

mit csinalt? mirol van szo?

» fixpont   válasz erre
    2021-09-12 08:27:17

@Rockford: Akiben egy szemernyi tisztesség van, nem művel olyat, mint amit ez a senkiházi Belfort. Nagyon sajnálom Holy papát, de neki már az égvilágon semmi keresnivalója a ringben. Szegény, már az alapmozdulatokat is elfelejtette.

    2021-09-12 08:13:22

Sajnálom az öreget, rossz volt így látni
Remélem azért kijózanitó volt számára ez a vereség, és belátja hogy neki már csak a ringen kivül van keresnivalója

» Rockford   válasz erre
    2021-09-12 06:25:23

Meh...

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 04:17:12

Na most kezdődik, remélem, hogy Holy saját lábán fog kimenni.

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 04:04:52

@Griffin97: Köszi. :) Holy miatt még a sírból is felkelnék. :D

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-12 03:44:20

Egy korábbi hírnél már leírtam a véleményemet erről, hogy ez nem jó ötlet. Rossz fényt vet a bunyóra és veszélyes is. Én csak azt remélem, hogy nem lesz Holy-nak semmi baja, illetve azt is, hogy ezután nem lesz Tyson ellni III. meccs meg Bowe elleni IV. meccs meg semmiféle ilyen ámokfutás. Hisz ugye Tyson is akar még meccselni és Bowe is októberben ringbe lép a volt kosaras Lamar Odom ellen...
Amúgy ha valaki megnézné Holy éjszakai meccsét itt egész jó mínőségben megteheti ingyé :)
https://www.vipleague.lc/boxin...

» Griffin97   válasz erre
    2021-09-11 21:32:09

Olyan szinten erdektelen ez a gála reszemrol... sztem ez az egesz Triller koncepcio 1-2 gálán belul teljes buktára van itélve. Holy neve meg ugy ahogy elviszi az egeszet..de ki kivancsi ezer eves MMAsok bokszmeccsére? Kik fognak ezert fizetni? a Tyson vs Jones meg okés volt... az sok embert erdekelt, de sztem a mai gala sokkal kisebbet fog szolni, és a kovetkezo Triller rendezvenyek meg szépen megbuknak majd...

    2021-09-11 21:28:27

@Phenomenal: Nagyon remélem, hogy nem azt fogjuk látni tőle, mint a pár nappal ezelőtti bemutatón....

» deontay   válasz erre
    2021-09-11 20:04:38

Holy ugy nez ki mintha kedve se lenne az egeszhez...
Nem lehetne hogy ok csak bemennenek a ringbe, kivetitenek mindkettojuk legjobb meccseit es eldumalnanak rola? En adnam...
:-(

» Phenomenal   válasz erre
    2021-09-11 19:14:30

@northpaw: Vajon EZT a gálát hol lehet nézni? Vadászok majd én is linket, hátha.

De azért 58 évesen így kinézni... :) Remélem, hogy még egyszer, és tényleg utoljára megvillan még Holy. De nagyon féltem egy komolyabb sérüléstől.

» GaiusM   válasz erre
    2021-09-11 15:26:58

off
Mai orosz gála nézhető itt. Evgeny Tishchenko vs. Dmitry Kudryashov, Zaur Abdullaev vs. Dejan Zlaticanin

https://www.youtube.com/watch?...

» northpaw   válasz erre
    2021-09-11 14:54:53

@greenman: Egyetértek. Ennek se így se úgy nincs értelme.

» kovban   válasz erre
    2021-09-11 14:48:05

Ennek sem így, sem úgy kb. semmi értelme sincs..., max az a fránya pénz...
Számomra, a valaha élt egyik legjobb ökölvívó volt, nem szeretném méltatlan helyzetben látni, bár már maga a mérkőzés megvalósulása is elég méltatlan...

» greenman   válasz erre
    2021-09-11 13:25:36
Ugrás az oldal tetejére