×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Maga a bejelentés már nem számít meglepetésnek az elmúlt 2021-06-11 23:17:16 https://www.profiboksz.hu/2021/06/11/hivatalos-fury-vs-wilder-iii-julius-24-en/

Hivatalos: Fury vs. Wilder III. július 24-én

Maga a bejelentés már nem számít meglepetésnek az elmúlt hetek híreit látva, de mától már teljesen hivatalosnak vehetjük, hogy ismét összecsap egymással Tyson Fury és Deontay Wilder. A WBC nehézsúlyú világbajnoki trónjáért – amelyen jelenleg a brit Fury ül - zajló párharc harmadik felvonására július 24-én, a las vegasi T-Mobile Arénában kerül sor (korábban az Allegiant Stadion merült fel helyszínként), a PPV, azaz külön előfizetéses konstrukcióban megtekinthető ütközet első sajtótájékoztatójára pedig jövő héten kerül sor Los Angelesben.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@PeteTheGreek: AJ jo ideig le lesz kotve. Az angolok szivhatjak majd a fogukat. Hitlearn alsoja is bebarnul....
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2021-06-15 10:56:49

Ma mondta Hearn, hogy lesz benne visszavágó opció, de Usyk ettől függetlenül két meccsre ír alá: ha nyer, visszavágó, ha veszít, akkor meg más DAZNos meccse lesz

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-15 01:23:18

Arum most nyilatkozott az ügyben, szerinte Hearn a hibás amiért elmaradt a meccs és nézzen tükörbe, meg fogja be a száját :)

» gigaboly   válasz erre
    2021-06-14 19:22:40

Jajjk hát itt van még a Jersey Joe?
Évek óta olvasgattam az írásait. Persze jó nagy kihagyásokkal mert annyi hülyeséget oszobaságot összehordani már született tehetség kell. Fél évet is kihagytam itt aztán visszatérve jókat kuncogtam a hülyeségein.

Most azt hittem már rég kirakták de megnyugodtam hogy még mindig itt van csak már ő is szégyenli a nevéről írt vélemény zsákutcákat.

Ez volt a legjobb hogy a Stiverne mekkora király bunyós mert még a főtt tészta vizét is megissza!!!
És ez neki fontos információ volt. Az asztalt csapkodtam a röhögéstől.

De van még itt egy másik zseni. Mostanában visszavett úgy látom de majd kiugrasztom a bokorból.

» Parappa4   válasz erre
    2021-06-14 12:57:33

En azt látom inkább, hogy:
– a keleti blokk élmemő bunyósaival szemben sajnos néha van negatív részlehajlás (Kova–Ward 1, Golo–Alvarez 1) karrierfordító pillanatokban
– és hogy közülük többen nagyon rossz vesztesek, akik ezt nem is tudják feldolgozni (Kova, Golo, Loma)

» Peacock   válasz erre
    2021-06-13 21:14:28

@trouble: akkor mi mast ertunk elpuskaztak a lehetoseg alatt, en ugy gondolom valami olyasmi, ami a boxolo sajat hibajabol kovetkezoen vesztett esetleg mikozben nyeresre allt vagy eselyes volt, en a serulest (Vitalij) vagy a pontozoi csalast (GGG) nem szamitom ide, de lehet Hurri igen es akkor en ertettem felre, en olyanra gondoltam mint Kova vagy Andy Ruiz a visszavagon, ahol nyilvanvaloan a boxolo nem megfelelo keszulese, idegallapota, hanyagsaga stb befolyasolta a meccset, Lomat meg azert nem szamolom ide, mert nyilvan Lopez nem "elete lehetosege" volt, elozetesen csak egy sima meccsnek szamitott

» fixpont   válasz erre
    2021-06-13 20:08:23

@fixpont: golota (bowe és lewis ellen)
vitalij (lewis ellen)
golovkin (canelo ellen (first)
és voltak még páran

» trouble   válasz erre
    2021-06-13 20:01:01

@Hurri: "(Az más kérdés, hogy úgy érzem, "jó" kelet-európaihoz híven, valahogy el fogja puskázni élete lehetőségét. De, akkor is látni fogjuk, hogy meglehetett volna.)"

most ezen elgondolkodtam, kikre gondolsz, Kovan kivul, aki nyilvan ez a kategoria, de rajta kivul kik voltak akik nyilvanvaloan elpuskaztak eletuk lehetoseget?

» fixpont   válasz erre
    2021-06-13 19:49:54

kösz mindent, szasa!
dasvidaniya

» trouble   válasz erre
    2021-06-13 19:35:56

@trouble: Mikor váltasz vissza a Jersey Joe profilra? :D

» deontay   válasz erre
    2021-06-13 19:34:10

@leibigabi: "úgy gondolom, (náladnál jobban) hogy Usyk képes lesz megugrani a szintet" - egyetértek. Szerintem minden képessége megvan hozzá, hogy legyőzze AJ-t. (Az más kérdés, hogy úgy érzem, "jó" kelet-európaihoz híven, valahogy el fogja puskázni élete lehetőségét. De, akkor is látni fogjuk, hogy meglehetett volna.

    2021-06-13 18:58:58

@fixpont: szellemes

» trouble   válasz erre
    2021-06-13 18:26:02

@trouble: "all time kategória"

all time best vallizulet kategoria? 10 reumatologusbol 9 ezt ajanlja vagy hogy? :D

» fixpont   válasz erre
    2021-06-13 18:08:05

@fixpont: wilder nem a "semmiből" kap elő ütéseket, szenzációs vállizülete van, egyszerre brutálisan laza, mégis robbanékony és gyors, all time kategória. a második meccsen is az első két menetben majdnem elkapta furyt 1-2 nagy jobbossal, ha fury nem lenne olyan gyors és hajlékony, plusz magas, akkor a földön kötött volna ki.
+ a bokszban a fizikai képességek is mindig számítottak, pont például malik scottra mondták, hogy zseniális szeme van a bokszhoz, csak atletikailag nincs egy élsportoló szintjén, aztán nem is ért el sokat

» trouble   válasz erre
    2021-06-13 15:53:22

@trouble: amikor egesz eletedben magassag es utotav elonybol boxolsz akkor bizony nagyon mas a meccs kepe, amikor hirtelen hatranyba kerulsz, mert egy olyan bunyosnal aki eleve alacsony, egesz eleteben megszokta hogy hatranybol boxol mint Ruiz, annak vannak fegyerei ezt kompenzalni, ha nem lennenek nem jutott volna magas szintre, amikor Wilder kerul hasonlo sziuta akkor csak a tanacstalansag van az arcan, hogy most mi legyen, en azert adok keves eselyt Wildernek, mert o egesz eleteben a fizikai adottsagaival nyert, nem a boxintelligenciaval vagy az alkalmazkodo kepesseggel vagy a technikai tudassal, viszont Fury ellen csak ezekre van/lesz szukseged, en azert nem hiszek abban, hogy mjad elokap egy utest a semmibol es akkor azzal nyer mint olyan sok kis ellenfele ellen

Fury viszont abszolut talnult az elso meccsbol es alkalmazkodott is, az en szememben sokat nott azzal, ahogy taktikailag megoldotta Wildert. Az en szememben mindig sokat no egy bunyos aki egy visszavagon total mas szellemben lep palyara mint az elso meccsen.

» fixpont   válasz erre
    2021-06-13 14:52:17

@trouble: Persze, abszolut benne van, hogy AJ nyer. Csak engem meglepne, szerintem Usyk egy masik liga. De ezt en golndolom igy, lehet tok mashogy lesz.
Wildernel meg pont azt mondom, h9gy nem bokszolni kell megtanitani (az mar lefott kave, nem lehet), de azon lehet dolgozni, hogy adja el azt a nagy utest (akar ugy, hogy nekiugrik Furynak, aztan lesz, ami lesz, akar ugy, hogy kitalalnak valamit, amit eddig nem tett (ezt nem nehez mert eleg kiszamithato stilusa van, nem nehez talalni olyan dolgot, amit ujithat. Mikor Fury beindul es nem tud rakeszulni az utesekre Wilder... ott pl lehetne javitani, hogy ilyen helyzetben is tudjon olyat utbi ami lekuldi Furyt. De erre vannak emberei, hogy kitalaljanak valamit. Aki nem konnyu, mert Fury nem egy futottak meg kategoria :)). Azert mindket meccsen nyerhet barmelyik, es Furyeknal mar volt egy dontetlen is es mindketto volt padlon. Szoval kb minden eredmenyre van esely. Ezert mindenkeppen orulok, hogy lesznek ilyen meccsek, figgetlwn attol, ki nydr majd.

» bandi78   válasz erre
    2021-06-13 14:41:55

@bandi78: azért aj is megmutatta a ruiz elleni visszavágón, hogy tud ő különböző stilusokban bokszolni, elmozogni, stb,
wildernél meg az az igaz, amit tim bradley mondott, hogy az első menetekben előrefele menet kellene bokszolnia abszolút támadó üzemmódban, neki az az esélye, mert magassághátrányból hátrafelé bokszolva fury ellen nincs esélye.
tehát ezek a scott féle videórészletek totál jelentéktelenek, azt wilder nem fogja tudni eladni a visszavágon sem.

» trouble   válasz erre
    2021-06-13 14:17:17

Fury azt mondja, abban teljesen biztos, hogy o lenyomja Wildert, de szerinte az mar korantsem biztos, hogy AJ megoldja Usykot. Szerinte Usyk sokkal jobb, mint gondoljak, a Chriso meccs meg nem azt mutatta, amit belelatnak.
Igazabol mar a Klitschko meccs elott ota folyamatosan Furynak drukkolok, most is, de ha Wilderek nem arra gyurnak, hogy kibokszoljak Furyt hanem arra, hogy minel jobban helyzetbe hozzak Wildert, hogy eladja a nagy utest es addig ne fogyjon el mig helyzetbe nem kerul, akkor azert lehet meglepetes. Szerintem Fury gyoz most is, nem kerdes, de Wilderben azert ott a potencial, ha mondjuk Steward mester (nyugodjek bekeben)lenne a sarkaban, akkor lehet, mashogy velekednek.
Nekem az AJ meccsen nem az lenne a meglepetes ha Usyk gyozne hanem az, ha AJ. Nagyon remelem, hogy lesz meccs. En sokat latok Usykban, majd kiderul, tevedek-e. Ha Wilder kiutne Furyt az kevesbe lepne meg mintha AJ kiutne Usykot. De, majd kiderul. Nem vagyok szakerto. Igazabol Fury es Usyk gyozelmet varok, de ha szabalyosan es jogosan gyoz AJ vagy Wilder, akkor az sem lesz tragedia. :) jok ezek a parositasok.

» bandi78   válasz erre
    2021-06-13 14:13:46

Na akkor már készülnek a fiúk. Gyerünk Furko intézd el megint alaposan Wilder-t, amiért belerondított az AJ meccsbe. Plusz jött a kifogásokkal, hogy Fury csalt, meg a bevonulóruha, áruló edző stb... Szóval megérdemli az újabb verést. És ezt is váron el Fury-tól, hogy ismét kifektesse Wilder-t akár még előbb is, mint a 7. Menet. Egy esetben tudom alképzelni, hogy Fury kikap, ha nem veszi komolyan a felkészülést, és megint bohockodik a meccsen is mint az első találkozónál. AJ meg reményeim szerint kiüti majd Usyk-ot.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-06-13 12:32:25

@fixpont: Arum egy oskovulet. Amennyire kellett az okolvivasnak az elozo generacioban, most annyira nincs mar ra szukseg.

» Phenomenal   válasz erre
    2021-06-13 10:24:55

@Peacock: kivancsi vagyok Arum milyen szellemi kepessegunek nezi azokat a embereket akiknek ez a dumat megprobalja eladni es ugy gondolja, hogy azok majd el is hiszik, ez a nyilatkozat olyan foku lenezese azoknak akikhez szol, hogy nyilvan mar 90 evesen fel sem fogja mit mond

» fixpont   válasz erre
    2021-06-13 09:51:30

@Peacock: Te miből gondolod hogy Usyk az esélyesebb?

Összességében egyetértek a leírtakkal. Én nem láttam annyira vészesnek ahogy megoldotta Chisorát, és talán egy kicsit rosszabbnak gondolom Joshuát. Nem azt mondom, hogy Usyk esélyesebb, hanem hogy így a kettőből együtt úgy gondolom, (náladnál jobban) hogy Usyk képes lesz megugrani a szintet. Itt derül majd ki, hogy Usyk van-e annyira jó bokszoló, hogy képes-e olyan meccset is megnyerni a profi pályafutásában, ahol nem ő számít az egyértelmű favoritnak.

» leibigabi   válasz erre
    2021-06-13 09:07:39

Off
Csak egy kis érdekesség: Arum legújabb állítása szerint Hearn kapzsisága és hiperaktív beszélőkéje miatt maradt el az AJ–Fury meccs. Mert – mint mondta – ha Hearn nem kér olyan sok pénzt a Saudiaktól, kimaxolva az ajánlatot, s a sok szófosás helyett hamarabb megegyeznek, akkor a bíró Wildernek valószínű hogy már csak pénzügyi kártérítést ítélt volna meg.
Hát...

» Peacock   válasz erre
    2021-06-13 08:09:43

@leibigabi: ,,Én egyébként Usykot nem gondolom akkora underdognak,,
A Chisora meccs előtt jobb esélyeket adtam volna Usyknak én is, bár Joshuát tartottam volna akkor is esélyesnek, de a Chisora meccs után már erősen underdognak látom Usykot. Holyfield remek ökölvívó volt, de ha nem erősödik bele nehézbe, Lewis és Tyson kicsontozta volna. Így viszont pariban volt az elittel. Usyknál viszont azt látom, hogy eddig ez a nehézsúlyba erősödés nem nagyon volt sikeres, már csak azért sem, mert jóval idősebben lépett fel. Joshua és Fury nem rossz ökölvívók, és ehhez van nehézsúlyú fizikumuk és erejük is.
Chisora ütései szinte arréb dobták Usykot a ringben, érezhető volt a masszív fizikális hátrány, és hol van Chisora Joshuától és Furytól – ég és föld. Ráadásul sok tiszta találat is volt, vagyis nem tudott elég jól védekezni sem Usyk, pedig Chiso nem egy technikai fenomén, nemcsak fizikumban, ütőerőben, reachben, de technikailag is elmarad a másik két angol élmenőtől.
Usyknak szintet kell szerintem lépnie ellenük, ha nyerni akar. Nem mondom hogy nem lehet rá képes, de hogy nem ő az esélyes, az nekem evidens. Te miből gondolod hogy Usyk az esélyesebb?

» Peacock   válasz erre
    2021-06-12 23:34:34

@leibigabi: Az utolsó mondattal egyetértek,nem hozzák ki,egy többszáz milliós triológia útjában áll jelenleg.
Sturmoszi meccs lesz,ott is ugrott volna a nagy meccs ha Sturmot kihozzák,hiába nyert.

» robhalford   válasz erre
    2021-06-12 21:59:06

@Peacock: "gen, de azért az nem csak egy szokásos ,,csak,,, hogy valaki képes–e beírni a nevét a legnagyobbak közé, és átlépni a saját korlátait, hanem egy elég nagy dolog, nem? ;)"

Persze, hogy nem "csak", de ha ha megnézed, akkor napjainkban "csak" egy ilyennel tudsz versenyezni a legnagyobbakkal . Olyan, mint ha a 100 méter rekordja 9,6, és ha kurva jó vagy akkor is, ha 12-ön belül futod, de ha a nagyokkal akarsz versenyezni, akkor minimum 11 alá kell menned :) Én egyébként Usykot nem gondolom akkora underdognak.... ha nyeri, ha nem. (De szerintem fogja hozni, max nem hozzák ki)

» leibigabi   válasz erre
    2021-06-12 21:24:47

ha alit liston ellen underdognak tartották, akkor most usykot a listonnál másfélszer akkora joshuához képest abszolút underdognak

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 21:12:59

@PeteTheGreek: a "lehet" kategóriáról azért ne beszéljünk már tényként. persze, bármit bele lehet írni, azt is, hogy öt meccset vívnak együtt, de jelen helyzetben egyáltalán nem lenne logikus

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 21:12:05

@leibigabi: Igen, de azért az nem csak egy szokásos ,,csak,,, hogy valaki képes–e beírni a nevét a legnagyobbak közé, és átlépni a saját korlátait, hanem egy elég nagy dolog, nem? ;)
Usyk elég nagy underdog, de egyetértek, képes lehet nyerni. Jó volna ilyen pillanatot látni, mikor egy bokszoló felülemelkedik a határain, és sporttörténelmet ír. (Fury adott már nekünk ilyen pillanatot Wlad ellen.)

» Peacock   válasz erre
    2021-06-12 21:03:40

Usyk elég technikásnak, mozgékonynak és gyorsak tűnik ahhoz, hogy lenyomja Joshuát. Ezzel tudja megmutatni, hogy van-e benne nagyság.. Amikor valaki meg tudja mutatni, hogy ha "nem én vagyok az esélyes" akkor is képes vagyok ezzel szembe menni és nyerni. Akik nem annyira ismerik a boksz történelmét, azoknak lehet, hogy hűűű de nagy szám, de csak ennyiről van szó. Ezt van aki meg tudja mutatni, mert nagy, és van aki nem...

» leibigabi   válasz erre
    2021-06-12 20:45:20

Wilder ha kiüti Furyt akkor ő mehet a nagy gázsiért Joshua ellen, nagy lenne. de Usyk ellen biztos nem fog menni hiába verné AJ-t, de az Usyk Chisora meccsből kiindulva ettől nem kell tartani, kár hogy szeptemberig kell várni arra a meccsre..

» gigaboly   válasz erre
    2021-06-12 20:04:38

@trouble: Nem zagyvalom. Loma - Campbell is mandatory volt, megis volt visszavago opcioja Lomanak.
Ha nincs purse bid, akkor barmit belelehet irni. A mandatory csak annyit jelent,, hogyha nem all ki a kotelezovel, bukja az ovet.
Olyan szerzodest irnak, amit akarnak. Ha nincs szerzodes, akkor jon a purse bid, a szervezet altal meghatarozott feltetelekkel (szazalekok, nincs visszavago stb)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 19:58:40

@trouble: bocs, lomachenkonál kicsit más volt.

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 18:16:11

@PeteTheGreek: a purse bid és a mandatory két külön dolog, ne zagyváld össze ezeket. a kötelező kihivóknál nem szoktak beletenni visszavágós klauzulát, ez volt a baja lomachenkonak is.
aj-nak eleve hiba lenne bevállalni még egyszer usykot, ha nyerne.

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 18:12:55

@trouble: Attól, hogy mandatory, még szerződéses meccs lesz, magyarán kerülhet bele visszavágó opció. Akkor nem kerülhetne, ha purse bid lenne, de Hearn elég meglepő előző heti sírásában is az volt, hogy purse bid elkerülésével akarnak megegyezni, ami úgy tűnik, hogy sikerült (legalábbis ezt írta ő meg Kassyuk a WBO-nak, hogy megegyeztek, nem kell purse bid)

Usyk sem bánja majd a visszavágót, mert pl. lehet vinni Szaudiba, mint a Ruiz ellenit, hatalmas pénzért, ami többet hozott a bunyósoknak a konyhára, mint pl. Fury-Wilder2 egy millió PPV eladással Amerikában (+rekord live gate Vegasban)
Gyanítom a különbség nyilván annyi, hogy Usyk akkor sokkal több százalékot kap, nem úgy mint Ruiz (aki ugye szabadon választott volt)

Egy újabb AJ vereség még nem nagyon fogja megtépázni a szurkolótáborát, ha van visszavágó. Ha kétszer kikap, az igen, de akkor is röhögve lenne angol PPV + Wembley + DAZN egy AJ-Whyte, akár AJ-Wilder (ha Wilder kikap megint), stb stb. Nyilván nem egy szaudi AJ-Fury szint, de azért az se rossz...:)

Ha az angol szurkolók szeretnek valakit, és képes izgalmas meccseket hozni, akkor nem mondanak le róla. Chisora, Amir Khan, stb. Nyilván ha AJ minden meccsén "futkározni" fog, akkor az nem túl izgalmas, de erősen gyanítom az a stratégia kizárólag Ruiznak szólt, akit jobb kipötyögni mint leállni vele horgokat cserélgetni "borul aki borul" alapon :)

Az meg majd kiderül, hogy a felerősödött Usyk mennyire "párnakezű", hallottuk ezt Furyról is a Wilder2 előtt... :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 17:30:24

@PeteTheGreek: de milyen visszavágót hív le aj? ez egy mandatory, nem egy szerződéses meccs, nincs kötelező visszavágó. plusz ha kikap, az őt is megtépázza majd alaposan és a szurkolótáborát is. két éven belül kétszer kikapni két különböző, alacsonyabb rangsorolt bokszolótól az egy all time elismerésért küzdő sportolónál nagy pofon lenne.
de usyk nem is tudom, mivel verhetné meg ajt, a kimozgáshoz picit már öreg, ezek a közelről elengedett vattaütések meg kapóra jönnek majd aj-nak a jobbos kontrákra.

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 16:57:16

@trouble: Ezeknek a nagy neveknek mindig van vissza, ugyanez volt a szöveg Wildernél is, hogy nincs visszaút, összeomlik bla bla.
AJ ha kikap, tutira lehívja a visszavágót, ha ott is kikap, még akkor is tud nagy meccseket csinálni Angliában. Egy Chisora is száz vereség után is PPV-n tud boxolni, meg kisebb arénákat megtölteni, ne vicceljünk már :)

Wilder ugyanez. Szétverheti megint Fury, akkor is vár rá még csomó nagyobbacska meccs. Fury dettó ugyanez.

Miért kellene befejeződnie 5-6 meneten belül KO-val? Usyket ütötték le egyáltalán? Furyt még egy cirkáló is padlóztatta, és számított ez bármit is Wilder ellen?
Csak amiatt írod, hogy majd tudjad mivel szapulni Joshuát. Eddig az volt, hogy kerüli Usykot, most, hogy úgy néz ki összejön, akkor az a baj, hogy Usyk túledzi magát, ha esetleg nem üti ki az ukránt AJ csak pontozással nyer (tegyük fel jogosan), akkor meg az lesz, hogy "kár kiállnia Fury ellen".

Egy a lényeg, tudjad fikázni AJ-t :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 16:45:49

@antonio: Igen, és attól hogy a videókon mozgatja a fejét, és úgy tűnik egyensúlyben van, attól még a meccsen kétlem hogy bármi is változna.

» emmendy8   válasz erre
    2021-06-12 16:36:07

@PeteTheGreek: szerintem ha usyk nyerne, onnan már nem lenne vissza joshuának, felesleges lenne a visszavágó. visszavágó akkor lesz, ha usyk nyer, de joshuának pontoznak.
ha usyk meg tudja szorongatni joshuát, akkor fury ellen eleve felesleges kiállnia.
ennek a meccsnek 5-6 meneten belül be kellene fejeződnie egy joshua ko-győzelemmel.

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 16:32:41

" bíztatóak Wilder edzés videoi Malik Scottal. "

Hát a pofám leszakad XD Szóval azzal az emberrel edz együtt, akivel a 2014. év legnagyobb bundáját adták elő ? :)

» antonio   válasz erre
    2021-06-12 14:36:33

@Blackpanther: Á dehogy, ahogy Joshua, úgy Wilder is menekül Usyk elől :)

» antonio   válasz erre
    2021-06-12 14:33:59

@deontay: Utána jöhet a Wilder vs. Usyk...

» Blackpanther   válasz erre
    2021-06-12 14:29:28

@deontay: Hajrá Wilder :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 13:30:16

@Hurri: Szerintem simán vállalni fogják, akkora pénz van benne, ráadásul Amerikában lehet Fox PPV-n ha ezen múlik (ahogy az eredeti felállásban AJvFury meg ESPN PPV-n lett volna USA-ban, globálisan mindenhol máshol pedig DAZNon, kivéve Angliát, ahol
meg Sky+BT közös PPV)

Nyilván ha Usyk nyer, lesz visszavágó AJ-vel, mindkét bunyós érdekében az fog állni

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 13:30:02

@deontay: Jobban örültem volna, ha összejön a Fury-Aj, mert ilyen gigameccsre nehézsúlyban már rég nem volt példa, és nagyon jót tenne az egész profiboksznak.
Viszont tényleg nem rossz a kárpótlás: AJ-Usik, Fury-Wilder. Utána meg bízzunk benne, hogy összejön a címegyesítő. Bár, ha Wilder nyer, nem hiszem, hogy azonnal bevállalja AJ-t, Usikot pedig egész biztosan nem (mert rossz a kockázat/haszon arány). Ez utóbbi jó eséllyel Fury esetében is fennáll.
Ha Fury is és AJ is nyer, akkor a szuperderbi még nagyobb durranás lesz. Ha Usik nyer, gondolom lesz visszavágó AJ-vel és utána talán jövő ilyenkor újra napirendre kerülhet a címegyesítés.
Magyarán: szerintem címegyesítő mérkőzés belátható időn belül csak abban az esetben lesz, ha Fury és Aj is győzni tud.

    2021-06-12 12:50:12

Az undercard tényleg egész jó meccseket tartogathat.
Ajagba számomra egy fokkal erősebbnek tűnik, és valamivel kipróbáltabb is mint Sanchez. Ha fogadnom kéne én inkább rá tennék.
Kownacki meg remélem visszavág Heleniusnak, mert habár nem egy virtuóz a lengyel, de egy érdekes figura és több van benne, mint a majd 40 éves Heleniusban.
A főmeccs meg... Hajrá Fury!

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-06-12 12:16:46

Nagyon kíváncsi vagyok erre a meccsre, bíztatóak Wilder edzés videoi Malik Scottal. Mi csak nyertünk ezzel a sztorival 1 jó meccs helyett 3at! Hajrá Wilder!

» deontay   válasz erre
    2021-06-12 09:55:52

@PeteTheGreek: Szerintem Sanchez kiüti Ajagbat.

» deontay   válasz erre
    2021-06-12 09:54:26

@PeteTheGreek: ajagba vs sanchez.... nem lepődnék meg, ha valamelyik visszalépne a meccstől sérülésre hivatkozva, szokatlan mostanában az ilyen komoly korai párositás két feltörekvőnél.

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 00:52:22

Ráadásul undercardon Ajagba vs Sanchez és Helenius-Kownacki 2.

Na, ez már PPV.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-11 23:24:47
Ugrás az oldal tetejére