×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaUsyk1.jpg Ugyan elkiabálni még nem lehet, de a jelek szerint sínen van az Anthony 2021-06-09 18:12:48 https://www.profiboksz.hu/2021/06/09/szeptemberben-lehet-a-joshua-vs-usyk/

Szeptemberben lehet a Joshua vs. Usyk

Ugyan elkiabálni még nem lehet, de a jelek szerint sínen van az Anthony Joshua vs. Oleksandr Usyk WBO, WBA, IBF, IBO nehézsúlyú világbajnoki mérkőzés, legalábbis erről számolt be több brit lap is szerdán. A tervek szerint szeptemberben kerülhet sor a WBO szervezet által elrendelt ütközetre, a helyszín pedig a Tottenham Hotspur labdarúgócsapat londoni stadionja lesz, ahol – ha a vírushelyzet is megengedi – 62 ezer néző előtt feszülhet egymásnak a címeket védő angol Joshua és ukrán riválisa.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Lábmunkában szerintem nem rosszabb, inkább fejmozgásban/hajolgatásokban.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 16:36:25

Érdekesség még: Ali és Usyk igyanazon a napon is születtek.

"I have a big connection with this legendary boxer. We were born on the same day, that’s true. When I knew the tournament for the Muhammad Ali trophy would take place, I couldn’t believe it," Usyk said.

» Peacock   válasz erre
    2021-06-12 09:28:25

@Peacock: Azért kérdezem, mert szerintem pont nagyjából ugyan azok az erősségeik, még ha látványra el is tér a stílusuk.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-12 09:23:07

@La Cucaracha: Lábmunka. Kézgyorsaság. Taktika. Tapasztalat. Rope–a–dope (avagy védekezés). Ütésállóság. Mentális fölény kialakítása.

» Peacock   válasz erre
    2021-06-12 09:05:23

@PeteTheGreek: "Egy "ügyesen" agresszív 105 kgs Usykot megnéznék AJ ellen, egy olyan mentalitásút, ami Joe Joyce ellen is volt 8 éve."

Igen, nem most volt, de az a byunó nagyon meggyőző volt. Ahgyan hajolgatva kivette magát az ütések elől, és bejutott ütőtávba. Chisora ellen amúgy sztem nehéz látványosan jól szépen bokszolni. Oké, Haye elég látványosan kicsapta, de amúgy sokan akik le is győzték izzadtságszagúan tudták.

    2021-06-12 08:32:45

@trouble: Mármint mi "nem"?

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-12 08:31:49

@La Cucaracha: szerintem nem és ha ali verekedne egy 198 centis joshuával, nem ő lenne a favorit

» trouble   válasz erre
    2021-06-12 01:55:02

Még Usyktól nem láttunk mindent, ha tényleg 105 kg körül fog ringbe lépni, és neki kell előremennie, akkor azért jobb képet fogunk kapni róla is, ami a nehézsúlyi teljesítményét illeti. Persze tudom, a többség itt inkább a 98.5 kilósat nézné, ami Chisora ellen is volt, de én az alapján sok jót nem jósolok neki, a méret és erőbeli hátrányok miatt.
Egy "ügyesen" agresszív 105 kgs Usykot megnéznék AJ ellen, egy olyan mentalitásút, ami Joe Joyce ellen is volt 8 éve.
Reméljük nem csak Fury tud meglepetéseket okozni, ami a harcmodort illeti.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-12 01:36:37

@Perkins: Azért nehéz összehasonlítani őket, mert teljesen más stílussal, és adottságokkal rendelkeznek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-12 01:06:41

@Peacock: Miben volt szerinted egyértelműen jobb Ali?

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-12 01:05:21

@fixpont: Tényleg. Mindketten olimpiai bajnokok és profi vb–k. Bár Ali félnehézben lett olimpiai bajnok és onnan lépett fel a profik között nehézsúlyba, Usyk is lentebbről jött (nem szupernehéz, hanem nehézsúlyú olimpiai bajnok volt ugye), ő cirkálóban lett profi vb is.
Plusz ő nyerte el az Ali trófeát, szóval van pár érdekes párhuzamuk.
De Ali azért azt gondolom a mai Usyknál is egyértelműen jobb és tapasztaltabb bokszoló volt. Viszont ha Usyk verné Joshuát, esetleg ráadásul mondjuk Furyt vagy Wildert, akkor az azért már ATG szint volna. Meglátjuk.

» Peacock   válasz erre
    2021-06-11 22:48:38

@Peacock: a boxrec szerint Usyk parameterei centire megegyeznek Alieval es meg sulyra is kb azonosak

» fixpont   válasz erre
    2021-06-11 20:53:32

@trouble: Ez így van, ráadásul Fury jobb bokszoló is mint Wilder, Usyk ellenben pusztán bokszban Joshua felett áll.
Mégis, Joshua fizikai erőfölénye látszatra nagyobb Usykkal szemben, mint Furyé Wilderrel szemben, hiába a kisebb kilókülönbség.
Usyknak drukkolok, de az ő győzelme szerintem nagyobb meglepetés lenne, mint Wilderé Fury felett. Fury teljesítménye ugyan tud hullámzó lenni, és Wilder nagyot üt (ami elsülhet), de Fury azért jobb, keményebb, okosabb, komplexebb bokszoló, aki ráadásul már győzött egyszer.
Usyk ellenben nehézben eddig nem muzsikált kiemelkedően. Remélem persze hogy most fog, hatalmas dolog lenne, ha nyerni tudna. De ugyanígy Wildertől is, ha vissza tudna vágni Furynak.

» Peacock   válasz erre
    2021-06-11 20:29:34

@robhalford: fury jelentősen nehezebb lehet wildernél, mint joshua usyknál

» trouble   válasz erre
    2021-06-11 13:21:58

@Parappa4: Csak úgy haldoklik a boksz...
Olyannyira, hogy még a strongman-ek, meg a net celebek is bokszolni akarnak, ha már ennyire halott ez a sportág. Joshua, Fury meg Canelo nevét is majdnem mindegyik fiatal ismeri, előbbi kettőről még a mainstream média is cikkezet nem is keveset.
Hány éve halott már a boksz, hogy ez a téma időről időre előkerül?

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-06-11 12:57:23

@La Cucaracha: Haye valóban sokkal jobban teljesített, mint a Klicskó-ellenfelek zöme akkoriban, de az elvárásokhoz, a képességeihez és a "nagy mellényhez" képest mégiscsak csalódást keltett. Gyáván és ötlettelenül bokszolt, mintha csak a kiütés elkerülése lett volna a célja.
Ezért írtam, hogy szív dolgában jócskán Usik alatt van, még ha az egyéb nehézsúlyú erényekkel jobban fel is volt vértezve.

    2021-06-11 08:44:45

Tulajdonképpen a box halott!
Mayweather meg ezek a vicc Ppv meccsek verték be az utolsó szögeket.

De szerencsére az Ufc nem ilyen.Óriási dolog ez a győzelem bár ehhez kellettek a Hearn, Haymon meg hasonló trógerek.
És sokan még Don Kinget savazták. Hát meg lehet nézni Don King papa idején milyen meccsek voltak.

» Parappa4   válasz erre
    2021-06-11 08:44:27

kicsit OFF de en nem tudom mit gondolnak ezek: "Gervonta Davis-Mario Barrios: Showtime Pay-Per-View Price Set At $69.99 For Card", megis ki az a hulye aki erre elofizet?

"Eddie Hearn criticizes the high cost of U.S PPV fights in June through Aug"

ez teljesen igaza van, ez (is) art a boxnak, viccgalakat PPV-be tenni az a laikusok csobehuzasa

» fixpont   válasz erre
    2021-06-10 21:08:19

@PeteTheGreek: Wildert lebecsülni sosem szabad,Usyk kicsi ide,pontozással nem is nyerhet,nincs könnyű dolga.
Ha lesz ilyen meccs egyáltán.

» robhalford   válasz erre
    2021-06-10 20:19:25

@fixpont: mindkettő ugyanolyan meglepetés lenne.
közben arum szerződött a sky sportsszal hearn helyére, tehát valóban igazuk volt azoknak, akik évek óta irogatták, hogy itt a háttérben a promóterek érdekháborúja miatt maradhatnak el meccsek

» trouble   válasz erre
    2021-06-10 19:39:55

@fixpont: Nálam egyértelműen Usyk győzelme lenne a nagyobb meglepetés, azért Wildernél annyira nem lepődöm meg, ha valakit ledurrant.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-10 18:51:30

@fixpont: "1. Usyk nyerne AJ ellen
2. Wilder nyerne Fury ellen"

Jó kérdés :) Számomra inkább Wilder győzelme lenne a meglepőbb (de mondjuk ki tudja, ha az AJ-Usyk végig megy, mennyire pontoznának Usyk ellen)

» leibigabi   válasz erre
    2021-06-10 16:46:03

kozvelemeny kutatas: mi lenne a nagyobb meglepetes ha:

1. Usyk nyerne AJ ellen
2. Wilder nyerne Fury ellen

» fixpont   válasz erre
    2021-06-10 16:32:38

Usyk ezt nem fogja megúszni. Viccet félre téve egy jó teljesítményt várok Usyk-tól, még ha nyerni szerintem nem is fog. AJ egy igazi bajnok, meg persze Usyk is szóval ez egy eléggé várva várt meccs, nem egy átlagos címvédés. Fury, és Wilder után Usyk az aki ellen legjobban látni szeretném AJ-t.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-06-10 16:04:54

@La Cucaracha: Egyetértek.
Haye erősebb is volt nehézsúlyban, mint most Usyk.
Ne értsetek félre, bírom én Usyk-ot, és lehet hogy kipontozza Joshua-t, de -szerintem- nehézsúlyban Swen Ottke-t fogja idézni.

» Perkins   válasz erre
    2021-06-10 15:48:19

@Hurri: Haye teljesítménye azért nem volt olyan rossz, ha figyelembe vesszük, hogy egy csúcsformában lévő Klicskó ellen elvitt 4 menetet, alig kapott ütést, és végig a levegőben volt, hogy fordítani tud. Ezt 2005 és 2015 között nem sok bunyós mondhatta el magáról.
Sőt, pontosítok: a teljesítménye nagyon is jó volt Hayenek, ilyen védekezést és sebességet ritkán látni nehézsúlyban.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-10 14:42:33

Ha Chisora meg tudta fingatni (ütni) Usyk-ot, akkor Joshua-nak is sikerülni fog. Márpedig Usyk akkorát még nem kapott.

» Perkins   válasz erre
    2021-06-10 14:36:40

Az utóbbi időben, amikor cirkálósúlyú bajnokok próbálkoztak a nehézsúly nagy bajnokai ellen, mindig elég siralmas lett a végeredmény. Juan Carlos Gomez Vitalij ellen nagy csalódás volt, akárcsak Haye Vladimir ellen. Mormeck hozta Vladi ellen, amit várni lehetett, vagyis a nagy büdös semmit . Huck bár nem a valódi bajnoki címért, de felülteljesített Povetkin ellen (vagy inkább Povetkinen nagyon látszott, hogy ő akkor inkább az olimpia után sóvárgott a profi karrier helyett). Haye Valujev feletti győzelme szép volt, csak hát az orosz leginkább pontozói csalások árán volt akkor még bajnok (na meg azért, mert kikerülte a Csagajev elleni visszavágót).
Usik szerintem nincs olyan jó nehézben, mint Haye volt, de sokkal nagyobb a szíve, és biztos nem csinál olyan antiprodukciót AJ ellen, mint amaz Vladimirrel.
Amennyire nem birtam Usikot, most pont annyira fogok neki szurkolni AJ ellen.

    2021-06-10 13:48:20

Mindkettőnek nagy kihívás lesz, de AJ az aki többet veszíthet....

» bigbandi20   válasz erre
    2021-06-10 13:07:49

@tomba: igen, usyk mindig lassan kezd + joshua jobb, ha nem hagyja gondolkodni usykot

» trouble   válasz erre
    2021-06-10 10:49:54

@Peacock: Ez piszok (azaz peacock) jó volt :) :)
Mindig ez van, ha egy ukrán magyarul próbál üzenni egy angolnak

    2021-06-10 08:50:25

@antonio: mondjuk a kondijuk, meg a stílusuk pont a fordítottjára utal szerintem, de meglátjuk (remélem).

    2021-06-10 06:30:45

@Peacock: És külön megsüvegelendő, hogy gondolván a magyar szurkolóira, magyarul is szokott nyilatkozni. Nem csak a kedvenc madaramat, az őshonos hóvarjút említi, de Chisorának is megüzente, hogy ha derék problémái vannak, akkor kenje be kámfor tartalmú izomlazító kenőccsel, "derék, kámfor jú" (angol átírásban: Dereck, am comin' for you).

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-06-10 02:01:24

Off Funfact, avagy a TASZ jelenti:
Usyk nemrég komoly hangvételű videóüzenetet tett közzé a világhálón, üzenve ezzel a bokszrajongóknak és persze angol riválisának is a világhálón, lényegre törően rámutatva, hogy az ő szemében Joshua nem egy félelmetes, nagy bajnok, sokkal inkább egy ritka, szárnyas téli madár. Szó szerint idézve: ,,Héj, Éntonyi hóvarjú.,,
https://www.skysports.com/watc...
A lírai tömörségű metafora, mely szerint ,,az én Tónim egy hóvarjú,, egyértelműen a brit világbajnok karrierjének eddigi látszólagos szárnyalását és egyben előle való menekülő repdesését hivatott kifigurázni. Az ellentét irodalmi eszközével - hiszen az ébensötét bőrű bajnokot rikító fehér, didergő hóvarjúhoz hasonítja - pedig feltehetően Joshua (az angol Tóni) a vájtfülű bokszrajongók körében nagy vihart kavart, kétértelmű BLM tüntetésen elhangzott mondataira való utalás lehet.
Az orosz–ukrán irodalmi próza ilyen fokú tömörsége, humora és gazdagsága természetesen nem előzmények nélküli, és itt nem csak a nagy orosz írókra és költőkre kell gondolni, hanem Usyk mára internetes mémmé vált ikonikus tájmondatára is vissza utalhatunk előképet keresve, mely szerint ,,fíl, veri fíl,, (angol átiratban ,,feel, very feel,,), vagyis tőle minden ellenfele ,,fél,,, hogy meg–,,veri,,. De sokaknak beugorhat itt a szintén ízes tájszólású Golovkin harcra hívó, kötödzködő (mi van,) ,,szóltál?,, (angol átiratban ,,,showtime,,) szlogenje is.
:)

» Peacock   válasz erre
    2021-06-09 23:16:39

Jobban érdekel mint Fury és Wilder harmadik meccse, Usyk szerintem a meccs első felében fog jól bokszolni, utána viszont Joshua fel fogja őrölni.

» antonio   válasz erre
    2021-06-09 23:04:09

Nemlesszebbűsemmi...

» Perkins   válasz erre
    2021-06-09 22:20:54

"Lehet"! Ez itt a lényeg, a többi csak a fantáziák szárnyalása.

» ogreface   válasz erre
    2021-06-09 20:51:27

@trouble: A franciák hajdani félnehézsúlyú bajnokánál jól sült el,pedig saját bevallása szerint is majdnem napra pontosan egy évet készült Darius Michalczewski ellen (akkor ha jól emlékszem 36 volt) és milyen szépen felmosta a lengyellel a padlót

» W.Monke   válasz erre
    2021-06-09 20:49:52

@robhalford: abszolut semmit

» fixpont   válasz erre
    2021-06-09 20:15:36

@fixpont: Mi biztosat tudsz kiszűrni a cikkből?

» robhalford   válasz erre
    2021-06-09 20:14:42

most akkor mar biztos, hogy az osszes overt megy majd a meccs?

» fixpont   válasz erre
    2021-06-09 20:05:31

@robhalford: szeptember 24-ét írnak, majdnem oktober, pedig mindkét bokszoló hónapok óta edz... ebből nem lesz év végén aj vs fury

» trouble   válasz erre
    2021-06-09 19:45:29

@PeteTheGreek: reméljük nem sérül le. áldott legyen jersey joe neve (jersey joe walcotté)

» trouble   válasz erre
    2021-06-09 19:44:05

Itt is sok a ha,semmi konkrétum,azt sem értem miért kell szeptemberig várni.
Ha....

» robhalford   válasz erre
    2021-06-09 19:19:30

Szegény Jersey Joe hónapokig sírt, hogy mennyire igazságtalan az AJ-Fury, és Hearnék hogyan kerülik Usykot, mire bunyózni fognak vele, addigra az ukrán kiöregszik, de Arumnak hála mégiscsak összejön idejében az AJ-Usyk, szóval most hirtelen az a probléma, hogy túledzheti magát Usyk (nyilván AJ nem edz, csak Usyk)

Nála nagyobb figurát :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-06-09 18:54:13

usyk nagyon túledzetté válhat, sérülésveszély nagy az ilyen elhúzódó felkészüléseknél

» trouble   válasz erre
    2021-06-09 18:39:02
Ugrás az oldal tetejére