×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaFury.jpg Továbbra is rendkívül sok a bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogy 2021-05-13 08:23:15 https://www.profiboksz.hu/2021/05/13/fury-vs-joshua-augusztus-14-szaud-arabia/

Fury vs. Joshua: augusztus 14., Szaud-Arábia?

Továbbra is rendkívül sok a bizonytalanság azzal kapcsolatban, hogy sikerül-e tető alá hozni még az idei évben a minden bokszrajongó által várt Tyson Fury vs. Anthony Joshua WBC, WBA, WBO, IBF nehézsúlyú címegyesítő világbajnoki ütközetet. Az érintett promóterek természetesen igyekeznek pozitív nyilatkozatokat tenni a tárgyalások állásról, de kézzelfogható konkrétum nagyon kevés van. A napokban Frank Warren (aki Furyval dolgozik együtt) beszélt arról, hogy már csak apróságok, illetve pár biztosíték hiányzik ahhoz, hogy szignózzák a bunyósok a szerződéseket, és a legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy augusztus 14-én, Szaud-Arábiában feszül majd egymásnak a két klasszis. A dátumban lehet ráció, ugyanis előtte egy héttel zárul le tokiói nyári olimpia, ahol Joshua edzője, Rob McCracken is dolgozni fog a brit csapat mellett, így ha az említett esemény ütközne a gálával, akkor a tréner nem tudna ott lenni világbajnok védence mellett, valamint nem elhanyagolható tény, hogy az ötkarikás játékok sem vonnának el nézőket szuperrangadótól.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Arra várhatsz kiskomám.
Megy a Joshua a kórházba az lesz.

» Parappa4   válasz erre
    2021-05-16 15:14:20

@Parappa4: ...aztan majd, ha Fury tente - akkor varom privibe az elismero szavakat, koszi elore is

» nemexpert   válasz erre
    2021-05-16 14:48:11

@nemexpert: Végül is benne van, senki sem kiüthetetlen, senki nem legyőzhetetlen. Fury sem verhetetlen szerintem. Wilder ellen is majdnem ki lett ütve.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-05-16 13:13:07

Na ne röhögtess már.Nem tudom észrevetted-e hogy Fury picit bealudt a leütés után de felpattant belőle. Na egy ilyenből Joshuát a kötél alatt húzzák ki. A gyors kezekkel nem tud mit kezdeni Joshua-Gólem márpedig Fury keze Ruiztól is gyorsabb.
Azt sem fogja látni a Gólem hogy honnan jött a tasli. Nagyon megveri őt Fury és azért mert nagyon meg is akarja.
Az már látható hogy nagy meccsek előtt Fury mindig elmondja mi fog történni a világ kacag rajta mondván hogy ez jó poén volt aztán a ringben megcsinálja.
Biztos vagyok benne hogy Tyson ki fogja jelenteni hogy kiüti Joshuát 3 menet alatt.

» Parappa4   válasz erre
    2021-05-16 09:18:47

@Parappa4: Vagy sanszosabb h a mentő fogja elvinni Furyt.... Ha Wilder kmerekről indított ütése mtvágta, akkor Joshua felütései szerintem darabokra szedik az állát...

Ne legyen igazam, de ez a valóság nem győzöm hangsúlyozni

» nemexpert   válasz erre
    2021-05-15 16:29:53

Nem lesz itt semmi izgalom. Fury kicsapja 2 menet alatt. Ha Ruiz kiütötte bele sem merek gondolni mi történik most Joshuával.Lehet hogy élete utolsó meccse lesz úgy megverik.

» Parappa4   válasz erre
    2021-05-15 13:37:23

@leibigabi: A Fury–Wlad meccsképe pocsék volt, többet kalimpáló mintsem ütő hosszú kezekkel mindkét oldalon, szép megmozdulások gyakorlatilag nem is voltak, mégis izgalmas volt az egész önmagában csak azért, mert nagy volt a tét – egy kivételes fizikai paraméterekkel bíró, nagypofájú, de egy akkoriban szimplán bohócnak gondolt bunyós, Fury képes volt bestresszelni a vérprofi hatékony bokszrobotnak tudott és verhetetlennek gondolt Wladot.

Most már ráadásul eleve két izgalmas, jó bunyós találkozik, akik mindketten bizonyítottak már. Ebből igaz hogy sokszor jön ki rossz bunyó, de az izgalom már csak a párosítás tétje miatt is meglesz. :)

» Peacock   válasz erre
    2021-05-15 10:39:03

@PeteTheGreek: Én meg Furynak szurkolok:)

» kovban   válasz erre
    2021-05-14 23:02:11

@Peacock: "Összességében az izgalom, a kiszámíthatatlanság, a taktikai csata, és nem a bokszolók technikai repertoárja miatt gondolom ezt én sem ezt jó meccsnek. De az izgalom, a tét miatt szerintem mégis jó meccs lesz, és ha mindketten felkészültek lesznek, hullámzó lesz szerintem a meccskép."

Igen, mondjuk a pillanatnyi, bizonyítottan két legjobb bunyós csatája az mindig izgalmat ígér, szóval ebből a szempontból szerintem is izgalmas lesz... hát aztán majd utána a meccs vagy egyezik ezzel a várakozással, vagy nem. (Ha "gyenge" meccs lesz, akkor már nem igazán... akkor majd elkönyveljük, hogy ááá benne volt, erre lehetett számítani, nem is értem, hogy miért vártam jobbat :)
Összességében én azt gondolom Furyról, hogy hatékony, kellemetlen ellenfél bárkinek és úgy általában nehéz ellene jónak kinézni. Vagy "nagyon" meg tudod verni (ha lehet leütésekkel, KO-val), vagy nem fogsz ellene valami jól kinézni. És Wilder ellen mutatta, hogy azért le , vagy kiütni sem olyan egyszerű, mert nem rossz a feje. Fury önbizalma az 100% sztem, Joshuáé is magas lehet, de már tudja magáról, hogy nem verhetetlen, Fury még nem. Fury többször is okozott meglepetést "pozitív irányba", hogy nem lehet leírni...szóval összességében én Furyt mondom :)

» leibigabi   válasz erre
    2021-05-14 23:00:32

@kovban: Mivel AJ-nek szurkolok, emiatt szívből remélem, hogy keményebbeket bunyózik sparringon, mint a Pulev elleni éles meccsen.
És igen, szerintem pl. a Pulev eőltti edzőtábor sokkal fontosabb volt AJ-nek, mint az a 9 menet zsákolás egy vénemberen :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-05-14 23:00:22

@PeteTheGreek: Szóval mégegyszer. Ha az “edzés” ugyanolyan jó, mint az éles meccs, akkor az biztos így is van:)!

» kovban   válasz erre
    2021-05-14 22:51:54

@PeteTheGreek: Ha szted az “edzés” ugyanolyan jó, mint a sparring, akkor biztos így is van:)!

» kovban   válasz erre
    2021-05-14 22:50:21

@kovban: Fury monoklis arcából ítélve lehet többet ér 1-1 sparring, mint az AJ-Pulev. Ez akkor lenne fontosabb szerintem, ha Fury nem lett volna edzésben, mert a "ringrozsda" sokszor amiatt problémás, mert az illető nem tudott edzeni pl. sérülés miatt hosszú ideig, vagy szimplán csak edzőtáborban edz keményen (mondjuk évi 3 meccse van, 3 hónapos edzőtáborokkal) mellette csak próbál nem elhízni és nem túl sokat veszíteni a kondijából (pl. fut naponta), de Fury azért végig tolta az edzést, ez kell a mentális egészségéhez.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-05-14 22:38:29

@leibigabi: Ez a forgatókönyv vastagon benne van a pakliban, egyetértek. Viszont Fury Joshua bokszának tördelését ütőtáv-játékkal tudja elérni. Ha Joshua felütése nem lenne olyan jó, ezzel kb. ki is húzná a méregfogát (ha el kezd veszélyesen nagy bombákat dobálni Joshua mikor néha felpörög, és a feltartó egyenesek meg a duplakezes védekezés nem működnek ellene, Fury belép és fog, egyébként meg kintről maszatol egyenesekkel, és soha nem ad statikus célpontot, bár végigtáncolni tuti nem fogja).
Viszont Joshua erős fizikuma és felütése szerintem komoly gondot okozhat Furynak. Fury belharcban nem elég jó szerintem. Itt pedig a nyeklés-nyaklás és a fejrázás ugye nem működik.
Joshua időszakos holtpontjai miatt azonban én Fury KO-t is el tudok képzelni.
Összességében az izgalom, a kiszámíthatatlanság, a taktikai csata, és nem a bokszolók technikai repertoárja miatt gondolom ezt én sem ezt jó meccsnek. De az izgalom, a tét miatt szerintem mégis jó meccs lesz, és ha mindketten felkészültek lesznek, hullámzó lesz szerintem a meccskép.
Sok tarkós, fogás, de akár mélyütések és ringből kiesések (szándékos tehénkedés miatt) sem lepnének meg :)

» Peacock   válasz erre
    2021-05-14 21:30:04

@Peacock: "Meglátjuk. Általában Furyt tartják ma már esélyesebbnek (régen nem így volt), de Joshua szerintem most is képes lehet legyőzni. A Ruiz elleni sikeres visszavágó szerintem sokat dobott Joshuán."

Egyetértek, de néha olyan jó odaszurkálni :) (Komolyra fordítva: Az biztos, hogy Ruiznak visszavágva plusz önbizalmat kapott. Teljesen jól megoldotta, viszont most újabb meglepetés éri sztem. Joshua most kicsit magabiztosabb, hogy Ruizt kitáncolta, kibokszolta, viszont Fury ellen most 2 szintet kéne ahhoz lépnie felfelé, mert Fury, ezzel a kínos mozgásával (mert valljuk be, kicsit vicces is), de mégis a méretéhez képest elég fürge, így összességében kellemetlen, ezért is hatékony. Szerintem szétmaszatolja, széttöredezi Joshua bunyóját, aki ezzel nem fog tudni mit kezdeni, és Furynak egyre nagyobb lesz az önbizalma, Joshuáé pedig egyre inkább csökken. És végül Fury pontozással behúzza a góliátok csatáját. (Bár vajon izgalmas lehet, hogy ennek ellenére pl. támogatnák-e a pontozok Joshuát vagy sem) De sztem nem lesz egy jó meccs. (Fury, az én szemszögemből legalább is, nem csinál jó meccseket. Hogy Joshua kiütné? Hááát, nem hiszem, lassú hozzá nagyon...)

» leibigabi   válasz erre
    2021-05-14 20:28:08

@leibigabi: Meglátjuk. Általában Furyt tartják ma már esélyesebbnek (régen nem így volt), de Joshua szerintem most is képes lehet legyőzni. A Ruiz elleni sikeres visszavágó szerintem sokat dobott Joshuán.

» Peacock   válasz erre
    2021-05-14 20:05:46

Nem lepődnék meg ha hamarosan bejelentenék a meccset. Nagy meccs, nagy üzlet ez. Fury nagy varázsló, de szerintem AJ ellen nem fog tudni brillirozni. Persze attól még nyerhet, de meg fog szenvedni érte, ha így lesz.

» horvath gergo   válasz erre
    2021-05-14 19:58:37

@Thotesz: De a kihagyás után nem AJ jött, hanem a Seferi család egyik tagja:)!

» kovban   válasz erre
    2021-05-14 19:57:25

@Thotesz: "Az,hogy 1,5 év,vagy 2 év..... Szerintem mindegy! "

Igaz, Fury esetében igen. Egyszerűen annyival jobbak a készségei, hogy nem igen fog számítani. Majd figyeld csak meg...Joshua nagyon lassú lesz, majd tanácstalan, és végül egy legyőzött volt bajnok :)

» leibigabi   válasz erre
    2021-05-14 19:57:12

@kovban: Az,hogy 1,5 év,vagy 2 év..... Szerintem mindegy! Egyébként Fury mennyit is hagyott ki amikor mentális szuperhősként maga alá fordult attól,hogy vb lett?

» Thotesz   válasz erre
    2021-05-14 19:44:02

@Thotesz: Azért nem mindegy, hogy 2020. februárjában, vagy decemberében bokszoltál utoljára.

» kovban   válasz erre
    2021-05-14 19:28:59

Kiderült, hogy mikor mikor léphet szorítóba újra Wilder!!!!!!! (Tyson Fury áll a dolog mögött, ezt mondta)

Tyson Fury: - Mindig is azt mondtam, hogy Deontay Wilder egy vagy két menetben kiütné Anthony Joshuát. Ez attól függ. Hogy ha úgy döntök, hogy valaha is visszaadom Deontaynak a varázsát, talán újra bokszolhat. De addig a lelke, varázsa, és a golyói mind a zsebembe vannak. Mind az én tulajdonom.

Nos, bármennyire is ez rossz hír a Joshua szurkolóknak, de úgy néz ki, hogy Joshuára is ez vár...(Bízzunk benne, hogy Fury aztán nem tiltja el oly súlyosan, mint Wildert) :)

» leibigabi   válasz erre
    2021-05-14 18:50:32

AJ felütéssel fogja kivégezni Furyt. Plafon a 6 menet.

» nemexpert   válasz erre
    2021-05-14 17:51:03

@Griffin97: Az idő mindkettejükte pakolja a ringrozsdát,ezzel Furynak szemernyi hátránya sem lesz! Ráadásul legendás mentális király,szemben Joshua-val,akit ez a várakozás fel fog őrölni! :)

» Thotesz   válasz erre
    2021-05-14 17:29:51

Én alapvetően Furyt tartanám esélyesnek, de minde egyes időpont eltolással Joshua esélyei nőnek. Fury nagyon régóta inaktív, hajlamos jobban elengedni magát és egyre jobban érzem azt, hogy mi szurkolók sem járnánk jól azzal, ha 1.5-2 év ribg rozsdát pont AJ ellen rázná le. Én egy olyan meccset akarok látni, ahol egy éles és ehes Futlry és Joshua néz egymással farkasszemet.

» Griffin97   válasz erre
    2021-05-14 15:22:50

@emmendy8: Csak azért ne siesse el ennyire. Inaktivitás sem jó, de a túlvállalás se. Ráér meccselni 2-3 év múlva is. Ha meg végre megkapja a lehetőséget, akkor ezek az inaktiv évek csak hozzátesznek majd. Lassú viz partot mos. Be like water.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2021-05-14 10:17:38

@emmendy8: Jogos. Chisorát is keményen összetörte. Ha akarná, AJ és Fury pályafutását egy este lezárhatná. :)

    2021-05-14 09:58:36

Véletlenhírgeneráló rovatunk algoritmusa:
Fury bokszol? I/N
Ha igen: Joshua is bokszol? I/N
Ha igen: Konkrétan: egymás ellen bokszolnak? I/N
Ha igen: Mikor? aaugusztus 14–én? I/N
Ha igen: Szaúd Arábiában? I/N
:)

» Peacock   válasz erre
    2021-05-13 23:47:15

@PeteTheGreek: bankgarancia....egy vicc....jó hogy nem előre fizetést akar.

» faceload   válasz erre
    2021-05-13 16:56:55

Igazából mindegy, Usyk már 105 kg, összetöri mindkettőt, ez elkerülhetetlen.

» emmendy8   válasz erre
    2021-05-13 15:35:53

A bokszoló bokszolni akar,ez érthető,most is csak találgatások vannak,a nézők unják,aláírták a szerződést,nem írák alá, juniusban lehet a meccs,vagy júliusban,most augusztusban,ebben az évben még visszavágó,stb,én én el tudom képzelni hogy közben már meccselni szeretne.
Az életvitelében előforduló spontanitást alapul véve én mindent el tudok képzelni.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-13 14:49:37

@rumble: Nomeg ha annyira unatkozik, akkor pl. alá is írhatja. Joshuának, Ruiznak jó volt, talán a szaudiak nem futnak el fizetéskor, ha elvileg imázs-építés a céljük... :)

Amúgy meg annyira unja, hogy folyamatosan hypolja a meccset, sőt, Hearnnel volt egy studióban, Matchroom podcastban:
https://www.youtube.com/watch?...

Jó látni, hogy Hearn nem csak leszervezi Arum/Warren helyett a meccset, hanem még jobban promótálja is a bunyósukat... :)
Fury amúgy felrótta Hearnnek, hogy AJ is beszélhetne többet, nem úgy tűnik, mint aki "megunná" ezt...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-05-13 13:57:42

@robhalford: Annyi ember mondja ezt, hogy Fury megunja. Érdekelne a vélemény, hogy mi lesz azután? Kivel fog bokszolni? Mintha olyan sok választása lenne a zsíros pénzes meccsekből.

» rumble   válasz erre
    2021-05-13 13:34:32

Csak az biztos, hogy talán.

» nekemindegy   válasz erre
    2021-05-13 13:20:25

Már csak apróságok hiányoznak,1 hónapja is ezt írták,szerintem Fury megunja.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-13 13:12:20

Frank Warren azt mondta pár napja, hogy Fury addig nem írja alá, amíg bankgaranciát nem kapnak, ez a legfőbb probléma.
Illetve azt, hogy augusztus hetedikével az is gond, hogy UFC lesz aznap (+Olimpia). Bár ugye az volt a szöveg pár hete Hearn részéről, hogy július 24/31/aug 7 közül lesz, mondjuk nem azon az egy heten múlik, csak legyen már végleges

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-05-13 12:53:34

@LLopez: Véletlenül lett minusz bocsi

» kopi58   válasz erre
    2021-05-13 12:26:59

@yoda: Jóvan hát a Foreman Ali is Zaire-ben volt, aztán ott volt a Thrilla in Manila, a Buster vs Tyson Tokyo-ban volt, pénzt/diktátor/sejk beszél kutyaszar/Eddie Hearn/ Bob Arum ugat. Persze hogy a Wembleyben kéne tartani, de nem ott lesz ez van.

» LLopez   válasz erre
    2021-05-13 12:22:13

Már látom magam előtt: "Abdul, hat tevét, egy Bugattit és három szabadon választott asszonyomat rakom a fekete fiúra, te mit raksz szembe vele?"

» ogreface   válasz erre
    2021-05-13 11:07:19

Battle of the british, a vitathatatlanság címe és az összes öv, két angol, a világ két legjobb nehézsúlyú bunyósa a boksz mekkájából.
Összecsapásuk helyszíne: Szaud-Arábia...................

    2021-05-13 10:46:18

@Parappa4: Nincs jelentősége,de egyáltalán nem vollt ez válasz az előző kommentre.

Egyre inkább úgy érzem, hogy nem lesz ez olyan sima meccs Furynak. Sőt... Nálam bőven benne van a Joshua WI
Nem azért mondom, mert Joshua drukker lennék, mindkét srácot kedvelem

» emgabor   válasz erre
    2021-05-13 10:07:45

Akkor válaszolok nejed. Síma Fury győzelem a végén éneklés és közös tánc.

» Parappa4   válasz erre
    2021-05-13 09:04:52

Valamiért duplájára nő a pulzusom,ha egy cikk címe kérdez! Az ember a válaszokért jár híroldalakra,vagy akár ide is,erre kérdeznek! Tudom,tudom,ha jobban értek hozzá,csináljam én.

» Thotesz   válasz erre
    2021-05-13 08:29:24
Ugrás az oldal tetejére