×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi világbajnok Paul Malignaggi meglehetősen sarkos véleményt 2021-05-07 09:39:43 https://www.profiboksz.hu/2021/05/07/malignaggi-szerint-canelo-pontozassal-verhetetlen/

Malignaggi szerint Canelo pontozással verhetetlen

A korábbi világbajnok Paul Malignaggi meglehetősen sarkos véleményt fogalmazott meg Saul "Canelo" Alvarez és a pontozólapok kapcsolatáról.

"Nem hiszem, hogy Canelo a világ bármely pontján veszíthet pontozással. A pénz követi. Ez az egyik probléma a boksszal, az üzlet az első, a sport csak másodlagos. A boksz már annyira elüzletiesedett, hogy hiába győzöd le az ellenfeledet, ha a futtatott srácnak kell nyernie, akkor őt fogják kihozni. Ez sajnálatos dolog, mert Canelo tényleg egy világklasszis bunyós. Már az hatalmas dolog, ha a ringben sikerül felülmúlnod, de aztán még hátravan a pontozás, szóval két óriási akadály áll előtted. Meg kell verned ezt a srácot, aki egy kiváló bunyós, és aztán csak reménykedhetsz, hogy téged hoznak ki győztesnek." - mondta Malignaggi.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@kovban: Conor egész karrierjében védve volt ameddig teljesen el nem szállt.
De utána is azért védve volt a balhéi miatt, de már muszáj volt olyan ellenfelek közül választani akik földön is ott vannak.
De én egyáltalán nem rá gondolok.
Ott van Miocic, aki hiába volt messze a legjobb, le volt szarva, mert kis pénz. Jones szarásig védve volt annó. Romero hiába vert végig mnidenkit, kis pénz meg már rég öreg is nagyon, szóval Dana nak nem volt pálya, hogy a fiatal reménységeket leverdesi, ami üzleti szempontból nem jó. Francis esete, aki agyon volt futtatva Miocic előtt, Dana nem győzte nyomni a médiában. stb. stb. Sok szarság van és volt az évek alatt, ki mit kapott vagy épp mit nem.
A ranglista erősen másodlagos a ufc ben is már, elég hozzá a megfelelő érdeklődés és már jönnek is a nagy leehtőségek, más meg iszonyatos nyerő szériában le van passzolva.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2021-05-08 18:55:34

@Totti: A királyi többesszám jelen esetben nem állja meg a helyét.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-08 08:05:55

@Griffin97: "Adalaide Byrd pontozását el kell felejteni az egy vicc"
"alaposan túl volt a fénykorán"
"az valóban egy botrányos pontozás volt"
"nem volt valódi középsúlyú"
"megérdemelt eredmény a 115-113 Golovkin részére"
"nem tudott kiszülni, milyen közel volt az előző meccséhez"

Gyakorlatilag olyan mérkőzéseken vett részt, ahol pontozókat vett meg, hogy a kiöregedett ellenfeleit, (akiknek a mérközésre való felkészülési idejük elég távol eset az ideálistól, ráadásként bele voltak kényszerítve, hogy ne a saját súlyukban bokszoljanak), szarrá verje.
majd röhögjön egy baromi jót azzal az igazi büdös, tróger, retardált Oscarral.

Te írtad, nem én...

    2021-05-08 00:16:26

Abban az egyben igaza van Malignaggi-nak, hogy az aktuális P4P bajnokot mindig kicsit jobban védik, ha lesz egy 115-113-as veresége abból kihoznak egy döntetlent vagy egy döntetlenből egy 115-113-at. De ez már De La Hoya idejében meg volt, nem új keletű dolog.

Viszont Alvarez esetében nem értem ezt a pontozásos hisztériát. Néha, úgy van beállítva mintha olyan sokan elverték volna, de a csúnya szemétláda ellen mindig mindenki győzelmét elcsalják.
Nem kicsit kisebbítik az érdemeit, pedig ma szinte vitán felül ő a legjobb és leghitelesebb P4P bajnok.

Canelo ellenfél választásairól:
2010-05-01 vs. Jose Miguel Cotto (nagyváltósúly)
Ő volt Canelo első komolyabb ellenfele, az akkori szintjéhez képest egy igenis kemény ellenfél, akivel megszenvedett kicsit, de a 9. menetben verte TKO-val.

2010-09-18: Carlos Manuel Baldomir (nagyváltósúly)
4 évvel korábban meglepte a világot, legyőzte Zab Judaht és váltósúlyú bajnok lett, majd legyőzte Arturo Gattit és kiérdemelt egy Floyd Mayweather Jr elleni meccset, ahol végig állta a 12 menetet. 2007-ben Vernon Forrest ellen is 12 menetet állt ki. Nagyváltóba 2009-ben ment fel. Egy kemény, elismert latin harcos volt. Pont megfelelő ellenfél Canelo akkori karrierjében. A fiatal mexikói a 6. menetben úgy kiütötte az öreg rókát, hogy annak a foga is kitört!

2011-03-05 vs. Matthew Hatton (WBC nagyváltósúlyú vb cím).
Ricky Hatton testvére, Angliában elismert bunyós volt akkoriban 41-4-es rekordja volt. Canelo remek és fegyelmezett 12 menetet hozott ellene ezzel pedig alig 20 évesen világbajnok lett!

2011-11-26 vs. Kermit Cintron (WBC nagyváltósúlyú vb cím).
Cintron 2006 és 2008 között volt váltósúlyú világbajnok és címét csak Antonio Margarito ellen veszítette el. Címvédésnek tökéletes ellenfél volt és Canelo az 5. menetben megállította őt is.

2012-05-05 vs. Shane Mosley (WBC nagyváltósúlyú vb cím).
Mosley legendáját nem kell ecsetelni. Óriási bunyós volt,3 súlycsoport bajnoka, megannyi nagy meccs stb...
Bár utolsó 3 mecsét ekkor már nem nyerte meg és alaposan túl volt a fénykorán. 3 évvel korábban elverte Margaritot és 2 évvel korábban volt az a bizonyos megfogása Mayweather ellen is. E mellett egy dörzsölt vérprofi volt. Ez akkoriban igenis nagy erőfelmérő volt Canelonak. Ő pedig jó ha 2 menetet átengedett Mosley-nak, így egyértelmű győzelmet aratott 12 menetben!

2013-04-20 vs. Austin Trout (WBA / WBC / RING nagyváltósúlyú vb meccs)
Trout volt akkoriban a WBA címvédője, e mellett 26-0 rekorddal veretlen volt és bajnoki címét előző meccsén Miguel Cotto ellen szerezte. Magasabb volt valamivel Canelonál és 4cm-el nagyobb ütőtávja is volt. Elég nehé és kemény meccsre késztette a mexikóit, de végig Canelo ment előre, ő volt az agresszor és a 7. menetben le is küldte Trout-ot, így megérdemelten nyert 12 menetben pontozással. Ezzel pedig 22 évesen nem mellesleg egyesített világbajnok lett.

2013-09-14 vs. Floyd Mayweather Jr (WBA / WBC / RING nagyváltósúlyú vb cím)
Canelo tulajdonképpen semmilyen elemben nem volt jobb és nem vehette fel a versenyt Floyddal.
Mayweather sokkal gyorsabb volt, technikailag jobban képzett, jobb kondija volt, tapasztaltabb volt és e mellett a súlyklauzának köszönhetően Alvarez még kicsit erőtlenebbnek is tűnt mint korábban. Az egy egyértelmű vereség volt, egy jobb öklöző ellen. Sokan ezt hozzák fel első példának, hogy ott CJ Ross kihozta a meccset 114-114-re. Az valóban egy botrányos pontozás volt, de az eredményen mit sem változtatott, ergo nem lett belőle se előnyszerzés se csalás. Viszont arra Oscarék részéről jó volt ez, hogy hírverés legyen Canelo körül és ezáltal több pénz is.

2014-07-12 vs. Erislandy Lara (nagyváltósúly)
Lara ekkoriban az új kubai csoda volt, ő is legyőzte Trout-ot és az aktuális WBA nagyváltósúlyú bajnok volt. Canelo mentalitásáról és arról milyen harcos is ő sokat elmond az, hogy nem tartott igényt a címre. Azt mondta, hogy a súlycsoport igazi bajnoka Mayweather.
Sokan még ezt a meccset hozzák fel úgy mint az egyik lecsalt meccset Canelo javára. De szerintem ez nem állja meg a helyét. Szerintem ez egy végig szoros meccs volt, de Canelo volt az agresszor és ő ment előre. Véleményem szerint a 115-113 teljesen megérdemelt győzelem Canelo javára.

2015-05-09 vs. James Kirkland (nagyváltósúly)
Kirkland akkoriban egy nagyon látványos bunyós volt, 32 győzelméből 28 KO volt és csak 1 veresége volt. Sokan komoly esélyeket is adtak volna neki Canelo ellen, de ő talán élete leglátványosabb kiütésével kivégezte 3 menet alatt.

2015-11-21 vs. Miguel Cotto (WBC / RING középsúlyú vb cím)
Cotto legendáját, nagyságát sem kell magyarázni senkinek. Sokan felhozzák nála, hogy nem volt valódi középsúlyú. Ekkor még elv Canelo sem, de erről meg azt gondolom, hogy aki középsúlyú bajnok az onnantól igenis középsúlyú ha abban a kategóriában marad. E mellett pl. magasságban elenyésző különbség volt a két öklöző között. A mexikói szerintem egy jó meccsen, nehezen de egyértelműen hozta 12 menetben a győzelmet.

2016-09-17 vs. Liam Smith (WBO nagyváltósúlyú vb cím).
Smith ekkor már 24 meccs óta veretlen volt és címvédő bajnok. Canelo keze a 2. menetben komolyan megsérült, de így is képes volt a 9. menetben kiütni ellenfelét. Ez is sokat elmond a harciasságáról.

2017-05-06 vs. Julio Cesar Chavez Jr (nagyközépsúly)
Ez a meccs leginkább Chavez neve és fizikai paraméterei miatt volt érdekes, de Canelo profin lehozta, honfitársának esélye sem volt a 12 menet alatt.

2017-09-16 vs. Gennady Golovkin (WBA / WBC / IBF / RING középsúlyú vb cím)
Ezen a meccsen ha a pontozást nézzük akkor a valós és megérdemelt eredmény a 115-113 Golovkin részére. Viszont ez személyes vélemény csak, de Canelo ezen a meccsen számomra látványosabban bokszolt mint GGG és szebb dolgokat csinált a ringben. Adalaide Byrd pontozását el kell felejteni az egy vicc. Itt összességében 1 menetet tévedtek eredmény tekintetében Canelo javára. De itt jogosan hozzák fel azt, hogy húztak felé pontozással.

2018-09-15 vs. Gennady Golovkin (WBA / WBC / RING középsúlyú vb cím)
Ez egy keményebb meccs volt, Canelo szerintem jobban beleállt a bunyóba és képes volt hátrálásra is bírni GGG-t, szerintem 115-113-ra ezennel a mexikói érdemelt győzelmet, így itt nem beszélnék én semmilyen csalásról.

2019-05-04 vs. Daniel Jacobs (WBA / WBC / IBF / RING középsúlyú vb cím)
Jacobs címvédő bajnok volt, nem mellesleg nagyon jó készségei vannak és fizikai előnyben is volt Caneloval szemben. A mexikói viszont őt is megoldotta egy kemény meccsen, szerintem a 115-113 vagy 116-112 teljesen reális volt.

2019-11-02 vs. Sergey Kovalev (WBO félnehézsúlyú vb cím)
Sokan itt felvetik Kovalev mennyire nem tudott kiszülni, milyen közel volt az előző meccséhez ez stb... de igazából ez teljesen az orosz választása volt. Az eredményt meg nem kell magyarázni, a kiütés magáért beszél. Szerintem egyébként jó darabig ez lesz az egyetlen félnehézsúlyú meccse Canelonak. Fizikálisan ez már elég sok neki.

2020-12-19 vs. Callum Smith (WBA / RING nagyközépsúlyú címmeccs)
Sokan jó ideje Smith-t emlegették annak a bunyósnak, aki elveri Canelot. Sőt sokan odáig mentek, hogy fizikálisan megeszi a mexikói és idő előtt megállíthatja. Ennek ellenére Canelo szerintem simán nyert 12 menetben pontozással, teljesen megérdemelten. Persze meccs után rögtön jöttek azok a vélemények miszerint Smith nem elég jó, nem elit szint stb... de szerintem ez hülyeség. Igenis elit szint, semmivel sem lett rosszabb öklöző, szimplán Canelo ennyire jó.

És most jön a kellemetlen stílusú, gyors, technikailag jól képzett veretlen Saunders egy címmeggyesítő meccsen.
Szerintem ez elég veretes névsor, jó ellenfelekkel, jó meccsekkel.
May ellen nem lett semmi előnye CJ "Sas szem" Ross pontozásából. Egyedül a GGG1-et lehet felróni neki. De mutasson valaki egy másik olyan P4P bajnokot, akinek nem volt szoros meccse vagy nem pontoztak felé egyszer.
Szerintem Canelo egy korszakos zseni. Örüljünk inkább, hogy ilyen meccseken látjuk.

» Griffin97   válasz erre
    2021-05-07 22:28:27

@Mr. Stone Cold: Mondjuk ez sztem Mcgregorra pont nem igaz.

» kovban   válasz erre
    2021-05-07 21:20:05

Mondjuk ez már a UFC re is keményen igaz.
Minden olyan sztár a végletekig védve van aki komolyabb pénzt hoz, és komolyabb potenciális jövő áll előtte.
Na de majd az új youtube generáció meg rég visszavonult sztárok új szint hoznak :D

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2021-05-07 19:18:55

@fixpont: Dirrell, Taylor, Abraham meg Kessler semmi sem garantálja, hogy jobb volt egyáltalán, mint Jacobs, Kovalev, Saunders, Lara, Golovkin.

úgy írod, mintha valami korszakos bajnok lett volna az összes, a mai felsoroltak meg (hozzájuk mérten) mind kutyaütő. én egyikben sem látom, hogy olyan nehéz feladat lett volna Canelonak, szerintem még a felsorolt legyőzött nevek is rendesen körbeverték volna a Super sixes arcokkal is egymást. főleg Golovkin szerintem mindet kiütné, de lehet még Kovalev is.

    2021-05-07 15:51:07

@joeyy: Igen én is akartam mondani hogy izzadtságszagú,tulajdonképpen nagy mázlival és okos ellenfélválasztással juthatott csak idáig:)

» robhalford   válasz erre
    2021-05-07 15:42:18

@fixpont: Üres ez tény most meglesz neki Saunders is és hogy végigverte a világot,p4p 1,meg gyakorlatilag a világ legjobbja,fogalmam sincs merre tovább,ki ellen,ez érdekes lesz majd még,pláne annak fényében hogy sűrűn ringbe is lép mióta szabadúszó,ami elismerésre méltó a sok királykisasszony közt manapság.

» robhalford   válasz erre
    2021-05-07 15:39:04

@Peacock: "Mosley, Trout, Lara, May, Kovalev, Smith, Cotto, Khan, Chavez, Golovkin, Saunders azért elég jó ellenfelek voltak, szerintem egyáltalán nem voltak és ma sem üresek ezek a súlycsoportok ahol Alvarez mozog."

ebből golovkin véleményes volt,may simán verte,khan nem egy súlycsoport,kovalev meg láttuk milyen állapotban volt(mondjuk a kiütésig szerintem kb vezette a meccset így is)azért nem azt az oroszt győzte le aki mondjuk jean pascal ellen boxolt.

na mindegy ettől függetlenül nyilván alavarez kurva jó
meg jól is néz ki az ellenfél listája,de azért nála picit izzadságszagú a dolog,biztosra mennek,bennük van,hogy alvarez ki ne kapjon semmi pénzért. pacquiao meg maynel nem volt ilyen feltűnő a dolog.

    2021-05-07 15:36:34

"barcsak lenne szinvonalaban ma hasonlo torna akarmelyik sulycsoportban" - Nekem rémlik egy ilyen a közelmúltból cirkálósúlyban Usikkal, Briedissel, Gassievvel, Dorticossal stb. :)

    2021-05-07 15:35:19

@wiesztdani: szerencsem van hogy en eltem akkor es tudom, hogy ez nincs igy, kifejezetten eros volt, senkinek fogalma nem volt rola ki fog nyerni, Ward nem volt semmi modon favorit elozetesen, amit irsz lenyegeben egy szo sem igaz arrol a korrol, minden idok egyik legjobb nagykozep generacioja volt, pont hogy a korabbi Calzaghe es Ottke nevevel femjelett idoszak volt "ures" es arra jott Dirrell, Kessler, Froch, Ward, Abraham es a korabbi kozepsulyu sztar: Taylor, hasonlo jo es kiszamithatatlan idoszaka felek mar az en eletemben nem lesz a sulycsoportnak, de a mostani ahhoz kepest tragikus, a Super6 legnagyobb baja a serulesek/kiugrasok volt, de ettol fuggetlenul barcsak lenne szinvonalaban ma hasonlo torna akarmelyik sulycsoportban, de hogy a mai nagykozep a cipojet nem torolheti meg annak a kornak az nalam teljesen egyertelmu, ha valaki maskepp latja, lelke rajta

» fixpont   válasz erre
    2021-05-07 14:51:24

@fixpont: Érdekes amiket írsz. Én nem akarom Canelo-t védeni, mert korán sem tartozik a kedvenceim közé, de a super6 idején ugyanezek az ellenérvek(üres súlycsoport, nincs méltó ellenfél stb.) hangoztak el Andre Ward-ra is.

» wiesztdani   válasz erre
    2021-05-07 14:41:52

@fixpont: Mosley, Trout, Lara, May, Kovalev, Smith, Cotto, Khan, Chavez, Golovkin, Saunders azért elég jó ellenfelek voltak, szerintem egyáltalán nem voltak és ma sem üresek ezek a súlycsoportok ahol Alvarez mozog.

» Peacock   válasz erre
    2021-05-07 13:42:09

egy olyan idoszakban kiraly amikor eleg ures a sulycsoport amiket kiprobal, ez az o fo problemaja, az egyetlen melto ellenfele GGG volt aki ellen kihoztak ahogy kihoztak a tobbi nema csend, hol van mar a mai nagykozep a 2010-es evekbeli Super6 tornahoz kepest, sehol, a visszaeses szemmel lathato, siman dominal kozepszeru bunyosok ellen, a jovobeli meccsein meg a pontozokra sem lesz szuksege, mert GGG mar oreg, mas meg a lathataron sincs kozepben/nagykozepben

» fixpont   válasz erre
    2021-05-07 12:15:49

Jól látja az"öreg"Malinaggi,de aki követi a boxot,tudja hogy így van.Nagyközépben nem tudom ki verhetné meg,Félnehézben talán Bivol,vagy Berbetiev,de oda csak a Kovalev meccs miatt ruccant ki.Talán pár év múlva amikor már meg koptak a reflexei,s kezd"ki öregedni"akkor elverheti valamelyik fel törekvő fiatal.

» marcos   válasz erre
    2021-05-07 10:56:59

a golovkin meccsek óta,ezt így gondolom én is. canelo baromi jó,nem nagyon fogják legyőzni mostanában,de ha esetleg mégis(ggg),akkor láttuk mi történik.

    2021-05-07 10:39:49
Ugrás az oldal tetejére