×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/HolyMcBride2.jpeg Alig pár napja számoltunk be arról, hogy június 5-én összecsap 2021-04-17 10:20:12 https://www.profiboksz.hu/2021/04/17/eles-merkozesen-feszul-egymasnak-holyfield-es-mcbride/

Éles mérkőzésen feszül egymásnak Holyfield és McBride

Alig pár napja számoltunk be arról, hogy június 5-én összecsap egymással egy bemutató mérkőzés keretében a korábbi vitathatatlan cirkálósúlyú-, majd nehézsúlyú világbajnok 58 éves Evander Holyfied, valamint a Mike Tysont 2005-ben kiütő 47 éves Kevin McBride, máris bekerült egy újabb csavar a sokakat eleve megbotránkoztató találkozóba. A nemzetközi szaksajtóban pénteken megjelent hírek szerint szó sincsen „barátságos” mérkőzésről, és éles körülmények között, a jelenleg érvényben lévő profi szabályok szerint, 6 menetben feszülnek egymásnak a veteránok, sőt, a győztes még egy címmel is gazdagodni fog, ugyanis a „Triller Fight Club Legends Champion Gold” öv kerül majd a derekára.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Ez az "éles meccs" kitétel valóban nem hangzik jól egyrészt a résztvevők, főleg Holy apó életkora, másrészt pl. McBride jelenlegi fizikai állapota, kinézete szempontjából.
Ha arra gondolunk, hogy ez egy bemutató meccsnek indult műfajában, ahol egyik fél sem akarja összetörni a másikat (vagy azért, mert tisztában van a képességeivel, és nem használja fel azokat élesben, mint most tette azt Steve USS Cunningham, vagy azért, mert nem is képes kárt tenni a másikban, lásd Mir, akit egy-két menet alatt öltözőbe küldhetett volna Cunningham, de nem tette), szóval vagy van normális észbeli kontroll, vagy eleve nincs olyan tudás, ami nagyobb veszélybe sodorhatná a bemutatózó feleket.
Bár, ez utóbbit nehéz előre eltervezni, mert tudás nélkül is beakadhat egy kósza parasztlengő, ha dühből és elborult állapotban "bemutatózik" valaki...
Jake Paul és Askren szintén friss meccse arra példa, hogy eleve nem bemutatónak szánták, és Paul látható pszichikai túlfűtöttsége, alig kontrollált érzelmi hiperaktivitása mindenre is képessé tette őt a ringben... jó, hogy a bíró az első parasztlengő után leállította a meccset... :(
A lényeg, hogy nem szabadna bemutató helyett éles meccsé tenni ezt a mérkőzést, mert Holyfield még komolyan veszi a szituációt, ami se önmagának, se az ellenfélnek nem hoz semmi jót... :(

    2021-04-18 09:40:02

Pár napja, amikor hosszabban írtam erről egy kommentben, pont ezt írtam. Ettől féltem, hogy itt bizony lesznek éles meccsek és ebből valamelyiküknek bizony baja lesz. Tysonnak hiányzik a rivaldafény, míg Holyfield-nek egyértelműen szüksége van a Tyson elleni 3. meccs bevételére.
Holyfield mindig is kiváló formában volt, amikor 2015 és 2017 között politikusokkal nyomot ilyen kis 3 menetes bohóckodásokat akkor is közel olyan súlyban volt, mint 1997-ben Mike ellen. Ő mindig különösen jó kondiban volt. Most, 58 évesen is elképesztő formában van. Mint magánember irigylésre méltó a fizikai állapota. De sajnos ő ettől még 58 éves. Ez nem küzdősport kor.
Egyértelmű, hogy ezel a McBride meccsel a Tyson elleni 3. meccset akarják felépíteni. Viszont az a szomorú, hogy én kisebb összegben mernék fogadni rá, hogy a Holyfield vs. Tyson 3 is éles meccs lesz. A sportágra lévő negatív hatásáról már írtam, de itt most első sorban én az egészségük miatt aggódom.
Holyfield nagy problémája sajnos a 13 gyerek és az, hogy évekre visszamenőleg beperelték gyerektartásért, illetve hogy amikor csúcson volt egy 105 szobás villát vett, amit utána banki kölcsönökből tudott fenntartani. Érdekességkép Tyson közel 360 millió dollárt keresett karrierje során és ő is elszórt mindent (bár más okokból, mint pl. Holy). Lewis meg kb 176 milliót keresett mégis olyan okos volt a magánéletben, mint a ringben így még az unokáinak se lesz gondjuk...

» Griffin97   válasz erre
    2021-04-18 03:31:57

Hm, 58 éves.
https://www.facebook.com/KBOXT...

» GaiusM   válasz erre
    2021-04-17 23:23:38

Van aki jól fektette be a pénzét és van aki nem, de a munkához mindenkinek joga van, még akkor is, ha az a munka veszélyes is...

» leibigabi   válasz erre
    2021-04-17 21:55:07

@bandi78: Így van. Lewis és még páran képesek voltak “félretenni”, míg a többiek nem....Holyfield asszem 250 millát keresett a prime korában, de bakker felélte, és ennyi.....Most újra pénzt kell szereznie.

» kovban   válasz erre
    2021-04-17 21:54:03

@Gabor23: Nagy kedvencem, George Foreman is kivetel. De eleg sokan vannak, akik jol jonnek ki, viszont ellenpelda is akad. Kis hazankban is van mindket veglet. Amugy ez nem csak a bunyosokra jellemzo, ismerek olyan sportolot, aki milliokat keres, garantalhato, ha befejezi akkor nem lesz normal munkaja (edzokent sem sanszos) es megis elszor minden fillert, mindegy hany milliot keres eppen havonta. Brutal meg belegondolni is.
A Klitschkok es Lennox is szerintem olyanok, akik a bunyo utan is jol menedzseltek magukat (kozben is).

» bandi78   válasz erre
    2021-04-17 21:43:58

@yoda: Megemlíeném még Tito-t, aki - ha jól tudom - 4-szer vált el. De kívételek mindig akadnak; pl.: Larry Holmes, aki elég jólmenő üzletember lett, vagy Vitya-ról nem beszélve; a politikusi gázsi nem hiszem, hogy rossz. ????

» Gabor23   válasz erre
    2021-04-17 18:51:30

Ki ez a rakodómunkás a face off-nál?
https://youtu.be/D92jTY6e8FI?t...

    2021-04-17 17:30:00

Remélem, nem az Holy agymenése, hogy megveri azt, aki "legyőzte" Tysont, utána pedig majd veri a mellét, hogy Tysonnak ki kell állnia ellene. 100 évesen, punch drunk-kal, el kéne felejteni a baromságokat. Ha nem teszi, benne van a pakliban, hogy a mérkőzés után olyasmiket is elfelejt majd, amiket nem akart.

De, ha csak önmagában akar egy éles mérkőzést, további tervek nélkül, az is ijesztő valahol. Nem kéne ezt engedni.

    2021-04-17 16:57:34

Már csak Lewis hiányzik. Bár neki talán több esze van.

    2021-04-17 16:24:13

@joeyy: Bunyósoknál az anyagi gondok jellemzőek miután visszavonultak. Vagy könnyen jött, könnyen megy, vagy a punchdrunk miatt, esetleg valami más oka van. Tyson, Holy, Bowe, Tua, RJJ, Tooney, Hearns, Mayorga, Morrison csak néhány név ami kapásból eszembe jutott, de nyilván csak a legendák közül még tucatnyit fel lehetne sorolni.
Viszont én sem értem, hogy miért nem kezdtek semmit a vagyonukkal, ma már teljes iparág szakosodott a pénzügyi/befektetési tanácsadásra, úgy hogy okosnak sem kell lenni ahhoz, hogy valakinek fialjon a pénze.

    2021-04-17 15:11:21

@yoda: a "jó dolgukat" úgy értettem,hogy ha valakinek az a neve,hogy evander holyfield vagy roy jones,akkor miért nem él meg a nevéből? menjen el szakkomentárnak,vagy valami féle edzőnek(ha nem is főedzőre gondolok),de biztos egy ilyen legendának találnak helyet valakinek a ringsarkában,vagy okoskodni valami műsorba,nyisson termet

mondjuk ha így van ahogy ítod,hogy anyagi gondjai vannak ezeknek az embereknek,az marha nagy gáz szerintem,aki több száz millió dollárból nem tudott befektetni,nem tudom ahhoz azért balfasznak is kell lenni
szokták azt mondani,hogy sok pénzből már könnyű még többet csinálni.nyitni éttermet vagy fagyizót :D vagy ingatlanba fektetni,lehetne sorolni egy darabig.

pl michael jordan vagy lebron james részesedést vásároltak sport csapatokba, shaq o'neal google részvényt.

    2021-04-17 15:00:10

Komolyan mondom, hogy a Rocky Balboa jut erről eszembe...

» deontay   válasz erre
    2021-04-17 13:03:44

Ennyire kell Holyfieldnek a nagy zseton meg a Tyson meccs. Addig engedik az ilyen agymenést amíg valakinek komoly baja lesz belőle.

» bandi78   válasz erre
    2021-04-17 12:16:04

De szép lesz ha McBride lesz a Gold Champion. :D

» supras   válasz erre
    2021-04-17 11:44:42

Triller menedzsment ült le beszélgetni, nem Holy meg McBride. Aztán Holy csinálja, amit mondanak neki, hogy jöjjön be plusz lóvé, ami valószínűleg nem is lesz rossz.

Gondolom lesz Tyson-Holy, de kicsit később, és komoly helyszínen, sok emberrel. Addig meg Holyt promozzák kicsit, valószínűleg elég jól fog kinézni a ringben, McBridge miatt megvan a "Tyson" vonal, szóval gyanítom a nagy "triológiát" építik fel...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-04-17 11:21:46

@joeyy: "nem bírnak elülni a jó dolgukban." Valószínűleg pont ez a hiba, hogy nincs jó dolguk. Holy csillagászati összeget bokszolt össze karrierje alatt ennek ellenére az elmúlt 10-15 évben mégis komoly anyagi gondjai vannak. Ezért vállalt reality-ben szerepet, meg árverezte el sok ingó és ingatlan dolgát. Persze megemlíthetjük RJJ-t is, aki szintén volt bunyós, kosaras, rapper, meg ki tudja mi, aztán rendszeresen hülyére verette magát aprópénzért, hogy fedezni tudja tartozásait. Nem véletlenül volt nála is kardinális kérdés a gázsija Tyson ellen, egy elvileg "jótékonysági meccsen".............

    2021-04-17 11:14:10

lol

» robhalford   válasz erre
    2021-04-17 11:13:48

Tragikomédia!

» ogreface   válasz erre
    2021-04-17 11:04:28

@Peacock: Már a Tyson-Jones meccs előtt felmerült McBride neve, hogy ha Tyson nyer, vele menne egy visszavágót. Aztán a Tyson-Jones meccs érdeklődését és bevételét látva, (valószínűsítem) megjött az "étvágy" és egy Tyson-Holyfield III-ról kezdtek tárgyalásokba, de a menedzsmentek nem tudtak düllőre jutni. (Voltak olyan hírek is, hogy Tysonékkal nehéz egyezkedni, meg hogy Holyfield túl sokat kér) Most pedig úgy néz ki, hogy "mégis most már legyen valami" Holyfield és McBride ült le egymással és egyeztek meg gyorsan.

» leibigabi   válasz erre
    2021-04-17 10:59:30

@Peacock: Itt szerintem arról lehet szó, hogy beharangozták és meg is csinálták ezt a RJJ -Tyson meccset. Holy azonnal reagált, és nyomta kifelé a visszatérős videóit, hogy akkor majd ő is összecsap, és lesz Holy-Tyson 3 is. Aztán valahogy ebből senki nem igazán kért, és most húzott még egy lapot, hogy akkor ő most már nem is bemutató meccset csinál, hanem éleset.
Nagyon sajnálom, mert azt gondolom, hogy Holyfield gyógyszere elgurult, jó messzire, és teljesen irracionális dolgokat csinál egy ideje, miközben beszélni alig tud.

Egyszer pár éve a semmiből álmodtam egy olyat, hogy Holy a ringben fog meghalni, kiüti az ellenfelét, de a beszedett ütésektől vérző füllel összerogy és vége. Sajnos ez az egész pont ebbe az irányba halad. Nem tudom, hogy ezt kinek és miért csinálja (valszeg kell neki a pénz), de a rajongói szemében így is ő a legnagyobb (nekem is). Nincs mit bizonyítani, nincs miért kockáztatni.

» GaiusM   válasz erre
    2021-04-17 10:44:26

Ha Tyson vág vissza Kevinnek veteránként egy éles meccsen azt mondom nincs rendben, hülyeség, de legalább értem a mögöttes logikát (a legenda helyre akarja állítani az egóját).
Ha Holy megy Tysonnal egy bemutató meccsen azt sem támogatom, de még inkább érteni vélem a logikát: két legenda nyom bemutató meccset, pénzt és érdeklődést is generálnak.
Ennek viszont hogy Holy (egy idős legenda) Kevin (egy fénykorában sem kiemelkedő) ellen megy egy éles meccsen, kb. semmi értelme, nem értem sajnos a mögöttes logikát. (Ha bemutató meccs lenne sem érteném mert azt is legendás bajnokok szoktak nyomni.)

» Peacock   válasz erre
    2021-04-17 10:35:29

ki gondolta volna,hogy lesznek inkább előbb mint utobb,övek meg éles meccsek a véneknek. nem bírnak elülni a jó dolgukban.

    2021-04-17 10:27:29

Látom fogynak a menetek, 10-ről indult a licit. :D
Azért nem örülnék, ha McBride kapna bármilyen övet, amin a "legends" szó szerepel...

» GaiusM   válasz erre
    2021-04-17 10:23:00
Ugrás az oldal tetejére