×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Frank Warren promóter szerint elkezdtek tárgyalni Oleksandr Usyk csapatával, 2021-01-19 08:04:06 https://www.profiboksz.hu/2021/01/19/usyk-vs-joyce-a-wbo-interim-oveert/

Usyk vs. Joyce a WBO interim övéért?

Frank Warren promóter szerint elkezdtek tárgyalni Oleksandr Usyk csapatával, a megbeszélések tárgya pedig egy mérkőzés az ukrán ökölvívó, illetve a nehézsúlyú Európa-bajnok Joe Joyce között. Usyk jelenleg az első, Joyce pedig a második a WBO ranglistán, ugyanakkor előbbi bokszoló a világelső Anthony Joshua kötelező kihívójaként is meg van jelölve. Usyk jelenleg tehát komolyan útját állja egy címegyesítő mérkőzésnek a WBC bajnok Tyson Fury, illetve a többi nagy szervezet öveit birtokló Anthony Joshua között és eddig kategorikusan elutasított minden egyéb lehetőséget, ami az AJ elleni találkozón kívül szóba került. Úgy fest, a WBO szervezet megpróbálja oldani a feszültséget és Warren szerint az Usyk vs. Joyce párharc győztesének felajánlanak egy interim világbajnoki övet, a nyertes pedig lehetőséget kaphat a Fury vs. Joshua ütközet(ek) nyertese ellen. A legutóbb Dereck Chisorát legyőző, 34 éves kötelező kihívó azonban korántsem biztos, hogy ezt az ajánlatot elfogadja, hiszen korábban elmondta, hogy már életkorára való tekintettel sem szándékozik újabb 1,5 – 2 évet várni, mire Joshua és Fury mindent lemeccsel egymással.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Phenomenal: Phenomenal Usyk méltatàsa elkerülhetetlen ;)

» Peacock   válasz erre
    2021-01-21 21:44:21

@Phenomenal: Vigyázz miket írsz, itt egyesek szerint Chisora egy kiégett senki már, aki élete legf@sabb formájában lépett szorítóba, és különben is max D kategória :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-21 21:13:54

Es mar megint Usyk.
Beszel itt mindenki hogy milyen volt Chiso ellen. Tukorsiman iskolazta ugy hogy meg meg is renditette az egyik menetben, ugy hogy elotte tobb mint egy evet kihagyott, es Chiso epp egy szep gyozelmi sorozaton volt tul, nem szar formaban es igy is zongorazni lehetett a kulonbseget. AJ nek es Furynak is idovel meg kell emesztenie hogy Usyk megkerulhetetlen alakja a sportnak es hiaba a mismasolas meg a szervezetek sunnyogasa, Usyk el fogja venni ami jar neki es fellep a csucsra. Nehany ev mulva nem fogunk emlekezni a majres testepitore meg a tescogazdasagos keltara. Uj vitathatatlan bajnok lesz aki feludulest hoz a sok kepzetlen langaleta es uszogumis 40-s koze.
Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2021-01-21 00:31:05

Matekoljuk ki sztem mi éri meg Usyk-nak, és most ne a mi preferenciáink alapján nézzük.
Persze nincs meg minden inputunk hozzá, de amit látunk, hallunk, egyre inkább az tűnik ki , hogy valami win-win helyzetet keresnek a pénz vs. dicsőség kérdésben.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-20 08:54:25

@La Cucaracha: Egyikük sem Lewis, Tyson vagy Holyfield az ismertségüket tekintve, de még így is valószínű, hogy legalább egy nagyságrendnyi különbség van mondjuk AJ vagy éppen Fury és Usyk ismertsége között.

Na meg amúgy sem ez a lényeg, hanem, hogy AJ és Fury egymás ellen mérkőznek.

    2021-01-20 07:27:16

@tomba: Sajnos elválaszthatatlan a kettő,ez irányít ma már,nem a sport része.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-19 21:45:17

@robhalford: az is elég szar lehet, hogy itt mindenki sportról próbál beszélni, pedig lehetne pénzről is.

    2021-01-19 20:18:40

@Subi: "Nem mellesleg, szerintem sokan azt se tudják ki ő (most nem a bokszrajongókról beszélek), illetve akik tudják azok sem feltétlenül kíváncsiak rá azután, amit Chisora ellen nyújtott."
Hát ha ez vígasztal, szerintem Fury-t sem nagyon ismerik, és tudtommal nem is nagyon szokott tolongás lenni a meccsein. De itthon pl Aj sem annyira ismert.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-19 20:14:42

Ha már nem tud a Joshua-Fury győztese ellen bokszolni, akkor viszont ne az ideiglenes öv legyen a tét, hanem a normál öv. Usyk eddigi karrierje magáért beszél, nehézben megvolt neki a top 10 Chiso, Joyce meg egy veretlen igéretes feltörelvő.

» antonio   válasz erre
    2021-01-19 19:11:16

@Subi: Hát én biztos, hogy jobban kíváncsi vagyok rá, mint bárki másra.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-19 19:06:59

Usyknak aligha van választása, a pénz nem abban van, hogy ő mérkőzik AJ-vel, hanem abban, ha AJ megy Fury ellen. És mivel a pénzkülönbség nem kicsi, ezt a kérdést eldöntöttnek tekinthetjük. Az üzleti érdek már csak ilyen.

Nem mellesleg, szerintem sokan azt se tudják ki ő (most nem a bokszrajongókról beszélek), illetve akik tudják azok sem feltétlenül kíváncsiak rá azután, amit Chisora ellen nyújtott.

    2021-01-19 17:39:06

@csiga: a kérdésedre megkaptad a választ, nem?
de szvsz hiteles... mert úgy néz ki bevált a "jóslat".

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 16:52:41

@La Cucaracha: Hát jó. Meggyőztetek.

És akkor amit kb. első kézből lehoztak (1.06) annak a fele sem igaz.

Kivéve, azt a felét, hogy lesz AJ és Fury, brutál gázsiért, és Usyk nem az az ember lesz, aki ennek a gátat szab.

Meglátjuk, ez is egy olyan vita, aminek lesz foganatja, mert hamarosan kiderül, hogy Usyk mit-hogyan fog csinálni.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 16:50:13

@nemexpert: Ja, ez hiteles forrás.

    2021-01-19 16:41:12

Nem szeretném Usykot és Joyce-ot egymás ellen látni, mert külön-külön szeretném őket Joshua ellen látni, márpedig ha mennek egymás ellen, egyikül elesik a lehetőségtől, nem fiatalok már sajnos! Joyce a stílusával, állóképességével és a beton fejével érdekes meccset csinálhatna Joshua ellen, több esélyt is adok neki mint Usyknak, aki az erő és mérethátrányt nem tudja majd a meccs végéig ellensúlyozni a mozgékonysággal és magasabb munkatempójával. Viszont, hogy csavarjak még egyet a dolgon, egy Usyk-Joyce meccsen az ukrán mellett tenném le a voksom :D

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2021-01-19 16:25:41

@nemexpert: És most ezt csak így hirtelen, emlékezetből, ha elolvasom mégegyszer a cikket, lehet még több példát tudnék írni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-19 16:21:58

@nemexpert: Hát pl Fury nem Wildertől szerezte meg a Lineal címet, Wildernek nem Frank Warren a menedzsere, Fury cigányságának semmi köze az indiából származó cigányoknak az etnikumához. Joshuának nem 106 kiló azátlagos súlya, és nem volt amatőr VB...stb.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-19 16:18:39

Usyk kis hal ahhoz hogy a gigameccs útjába álljon, kár ezen agyalni.
Mondjuk szar érzés lehet hogy az orra előtt röpködnek a milliárdok neki meg nincs köze hozzá.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-19 16:16:34

@leibigabi: Asszem nem roma, de attól még lehet cigány. Magyar köznyelv is eléggé összemossa a kettőt, meg az angol is a pikeyt meg a gypsyt de etnikai értelemben van különbség.

» faceload   válasz erre
    2021-01-19 16:15:14

@faceload: "az etnikuma pikey (cigány), a nemzetisége ír."

Gondolom a cikkben arra céloztak, hogy Fury a "nálunk ismert" cigány-e :)

» leibigabi   válasz erre
    2021-01-19 16:02:30

Semmi értelme usyk kipontozza simán esetleg egy joye ko benne van de kicsi rá az esély. Usyk-Parker lenne jó ott lenne izgalom. Tippem Parker k.o. győzelem.

» Mr.boxer   válasz erre
    2021-01-19 15:59:42

@nemexpert: "Tyson Fury a WBC és a Ring Magazine világbajnoka, továbbá övé az úgynevezett lineáris öv is, amit tavaly február 22-én, Las Vegasban Deontay Wilder megsemmisítésével érdemelt ki. "

lineal (es nem linear) bajnoki cimet Klicsko legyozesevel szerezte es azota van nala, Wildernek semmi koze nem volt hozza

Lineal (adjective): Inheriting by direct descent; having the right by direct descent to succeed
Linear (adjective): Having the form of a line; straight.

es az a durva, hogy ez volt az elso mondat amit elolvastam a cikkbol, leszamitva azt amit masoltal, olvassam tovabb is mit gondolsz?

» fixpont   válasz erre
    2021-01-19 15:55:23

@Hurri: az etnikuma pikey (cigány), a nemzetisége ír.

» faceload   válasz erre
    2021-01-19 15:55:01

@GaiusM: Engedjük el, hogy bírálunk médiumokat anélkül, hogy cáfolnánk valamit, aminek nem is kéne, hogy helye legyen itt szvsz.

De mi az, ami lehozott cikkben amúgy netto baromság, és akkora mennyiségben, mint ahogyan La Cucaracha írja?

Segítsetek kérlek, nem vagyok meg.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 15:47:49

@nemexpert: Az Index (teljesen mindegy, hogy a régi, vagy az új) sportrovata szerinti és a valós ökölvívás két teljesen más fogalom. Annyi baromságot szoktak összehordani, hogy fáj. A Telex is.

» GaiusM   válasz erre
    2021-01-19 15:43:47

@bandi1115: Egyetértek, messze az lesz a legjobb megoldás, ha AJ-Fury után jön az Usyk-Joyce, és akkor az addigra igazi címmeccs lesz (mégha most interimre is írják ki, a bürokrácia miatt, aztán az AJ-Fury1 után emailben csak annyit küldenek, hogy a kiírt interim meccsből címmeccs lesz)

Gyanítom mindenkinek ez az érdeke, mert muszáj Angliában rendezni a Joyce meccset, és ott később lesznek nézők valószínűleg, mint közel-keleten.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-19 15:26:20

@faceload: A traveller kulturális (életmódbeli) értelemben véve cigány (vagy inkább cigány életet élő), nem pedig etnikai-genetikai értelemben. Vagyis a kocsin lakó vándorló kézműves, zenész, mutatványos, napszámos stb. életmódra utal, ami több nyugat-európai országban is elterjedt. Fury is ebből a szubkultúrából származik, az etnikuma ír, a szocializációja traveller.

    2021-01-19 15:19:27

@PeteTheGreek: Lényegében. Ettől függetlenül én örülnék, ha nem e-mailben avatnának új WBO-királyt a Joshua-Fury 1 után.

» bandi1115   válasz erre
    2021-01-19 15:11:38

@Jersey Joe: Igen, ezért írtam, hogy álom, és hoztam fel a "lelki békét". Valóban ez lehet a terv. Az idő és a betegség marhára Povi ellen dolgozik, pedig örülnék, ha ismét bele tudna rondítani a Hearn-féle tervekbe.

» bandi1115   válasz erre
    2021-01-19 15:08:40

@bandi1115: Nem akadályozzák Usykot. AJ-Fury boxol egyet május végén mondjuk, rá egy héttel már nem lesz náluk az öv, nem ülnek rá, mert a WBO elveszi tőlük.
Usyk megy az övért Joyceszal, vagy rosszabb esetben, ha ők már bunyóztak a tornyok előtt, akkor az interim világbajnok rendes világbajnokká válik, AJ-Fury meg visszavágózik, ahol már nem lesz ott a WBO öv.

Így mindkét jogos kérést teljesítették: a vitathatatlanságot, és az Usyk címmeccset is.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-19 15:06:19

pl az hogy arról megoszlanak a vélemények hogy cigány-e :D
Fury egy traveller pikey (értsd cigány) amit nem hallottam hogy bárki is vitatna....

» faceload   válasz erre
    2021-01-19 15:05:15

@bandi1115: Ott úgy tűnik, hogy előmelegíteni próbálják a Wilder vs Whyte meccset, Whyte és Hearn is rajta van. Kérdés, hogy Wilder egyáltalán még visszatér-e

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-19 15:01:47

Én Wildert nézném meg most legszívesebben Usyk ellen, de csak akkor, ha megtalálta a lelki békéjét. És nem, nem interim meccsen, hanem a teljes jogú világbajnoki címért (álmok, édes álmok..).
Nyilván AJ és Fury mérkőzzenek kettőt, de ne üljenek már rá a címre, WBO-öv nélkül is kaszálnak 100-100 millát. Úgyis mindig azt olvasom, hogy az öveknek semmi jelentősége nincs, engedjék már el ezt a dolgot és ne akadályozzák az ukránt, hogy elfogadható életkorban tűz közelbe kerüljön nehézsúlyban is!

» bandi1115   válasz erre
    2021-01-19 15:00:22

@La Cucaracha: És pedig?
Segíts kérlek, mi az, ami szerinted baromság?

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 14:34:57

@nemexpert: Hát...ebben a cikkben annyi baromság van összehordva, hogy még egy vírustagadó blogger is elpirulna.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-19 13:27:24

@fixpont: naaa... azért ottan én még nem olvastam olyat, ami ne lett volna úgy ahogy... még a "modell-váltás" után se.
nem promo-zok én semmilyen oldalt (nem etikus itt), de ne lepődjön meg senki, ha AJ vs. Fury lesz, és Usyk meg megy más ellen.
amúgy sztem jan 6 előtt nem-igen olvastunk arról, ami most már kb. tény.

na akkor az lesz, hogy nem volt kerékkötő.

Így is úgyis várnia kell tutira legalább 1,5 évet, így jobban jár, ha elfogadja az ajánlatokat, amit kap innen-onnan.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 13:26:43

@nemexpert: jan 12:

"Oleksandr Usyk has NOT agreed to step aside to allow Anthony Joshua vs Tyson Fury"

"However, Usyk's promoter Alexander Krassyuk said that his fighter has no intention of stepping aside and and is ready to fight for the title shot he's earned."

mar egy hete irtam kb, magyar oldalakrol sose tajekozodj ha kepben akarsz lenni arrol mi tortenik a vilagban, a magyar ujsagirasnal szarabbat nem tudok

» fixpont   válasz erre
    2021-01-19 13:09:30

@nemexpert: ebben az az erdekes, hogy sehol nem talalom eredetiben, sot, az ellenkezojet latom, ez a cikk elvileg jan 6-an irodott es pl. jan 11-i hir:

"Usyk Not Backing Away From WBO Shot, Has Not Given Consent For Fury-Joshua"

ami ugye az ellenkezoje

» fixpont   válasz erre
    2021-01-19 13:07:26

@HI-TECH: Most épp milyen jó összecsapásokat lehetetlenített el a WBO?

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-19 13:04:04

@csiga: Nem Hear szája... Usyk szája
Te akartad... :)

https://index.hu/sport/2021/01...

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 12:59:41

@HI-TECH: es a ket meccsbol is sokszor az egyik kamu, nagyon keves elit bunyos van aki 2 JO meccset JO ellenfelek ellen csinal egy evben, szinte senki

» fixpont   válasz erre
    2021-01-19 12:52:03

Valamit nagyon ki kéne már találni, mert nagyon nem jó ez így, hogy a nagy szervezetek érdekei folyton ellehetetlenítik a jó összecsapásokat, illetve ha össze is jön mindíg több hónapos huza vona előzi meg. Ma már örülni kell, ha egy elit bunyósnak évi két meccset sikerül valahogy össxehozni. Ez azért elég siralmas :(

» HI-TECH   válasz erre
    2021-01-19 12:39:56

@nemexpert: Ezt hol nyilatkozta Uszik? Merthogy ilyet Hearn mondott csak...

    2021-01-19 12:19:27

Ugye erről beszéltünk a múltkor, és hát miért ne lehetne így? ;-) Amíg Fury és AJ bunyóznak addig Usyk sem marad tétlen, lehetne akár egy gálán is ezen meccsek. Aztán utána meg a Fury-AJ meccs győztesevel áll ki az Usyk. Mi van akkor ha AJ és Fury nem egyből visszavágozik. Különben is az is egy várós meccs lesz, mert az Usyk-Joyce meccs győztese sem veszíteni megy majd hanem, hogy vb legyen. Akárki is legyen majd az ellenfél akár Fury, akár AJ. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2021-01-19 12:02:00

Usyk lenyilatkozta, hogy félreáll, nem lesz kerékkötő. De, hogy milyen feltételek mellett, ezt nem közölte. gondolom az öv mizéria miatt még van ?-jel.
És ugye Arum lenyilatkozta, hogy már a helyszínt keresgetik Fury-éknak.

Majd jött a hír, hogy a helyszín is megvan, mennek a Közel-Keletre és fejenként kb. 100-100 misit kaszálhatnak angol fontban.
Minden idők legfizetősebb meccse lesz, ezt is mondták már.

Ezekből nekem azt következik, hogy Usyk nem fog bunyózni sem AJ-vel , sem Fury-val..most.

A legjobb opció neki pedig, ha megy Joyce ellen vagy interim övért, vagy WBO övért + a jatt.
Ebből valszeg interim lesz, van az a pénz... és még verte anno Joyce-t is. nem darázik, hogy ne nyerne.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-19 11:31:39

Így el lehetne kerülni, hogy megint "email avatás" legyen, persze papíron ugyanott vagyunk abban az esetben is, de nekem nem mindegy, hogy a győztes a végén tombolhat, mert világbajnok lett vagy sem (mert csak interim, amiből persze pár hét/hónap múlva rendes VB cím lesz, de akkor is...)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-19 11:20:40

@faceload: Egyetértek, az interim öv egy semmi

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-19 11:19:36

Nem is kell várnia Usyknak 1,5 - 2 évet, mert arról van szó, hogy az Usyk-Joyce győztese megkapja az interim övet, és ha AJ-Fury nem áll ki egyből vele, akkor rendes világbajnokká válnak.
Ez se tetszik nekem amúgy, én abban reménykedem, hogy az Usyk-Joyce meccset az AJ-Fury utánra tervezik, és bár perpillanat csak interim VB címmeccsre írják ki, de az AJ-Fury után átváltozik rendes VB meccsre (pl. a győztesnek nyilatkoznia kell 10 napon belül, hogy kiáll-e Usyk ellen, ha nem, akkor az interim meccsből VB meccs lesz Usyk-Joyce között)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-19 11:07:49

Hülye lenne félreállni és nem is fog. Az interim öv meg nem öv igényesebb bunyósok szemében.

» faceload   válasz erre
    2021-01-19 10:00:46

@robhalford: Usik számára ez egy elfogadható opció. Olyan mérkőzésen szerezhet nehézsúlyú övet, amelyen ő a toronymagas favorit. Ráadásul a második-harmadik vb-meccsén már a vitathatatlan bajnoki címért küzdhet. Ez azért nem olyan katasztrofális helyzet két darab nehézsúlyú mérkőzéssel a háta mögött.
Ráadásul a Chisora meccs után talán nem szentségtörés kijelenteni, hogy AJ/Fury előtt nagyon is ráfér Usikra még egy-két nehézsúlyba-rázódó mérkőzés. Joyce pedig erre tökéletes ellenfél lehet.

    2021-01-19 09:43:39

@robhalford: Ez az egész szerintem erről szól nála. Most odaért a húsosfazékhoz, és egy nagyot akar szakítani. Tisztelem és szeretem is Usykot, de minél több igazi nehézsúlyúval áll ki, annál nagyobb sansz lesz arra, hogy kikap egy kisebb pénzdíjas meccsen. Úgy gondolom, hogy Fury ellen eleve minimálisak az esélyei, AJ ellen egy fokkal talán több, de ott is AJ-re tennék, Usyk kicsi és gyenge hozzájuk képest, amit a sebességével sem tud áthidalni. Itt nem is lehet túl sok keresnivalója, csak annyi, hogy egy nagy meccs (esetleg egy kierőltetett visszavágó), és nagy meccspénz.

Másfelől meg lehet, hogy ez nem tetszik neki, viszont a nagyobb lóvéhoz jó lenne, ha teljesen nyitott közönség előtt léphetnének fel, a vírus elmúltával, azzal lehetne baromi sokat keresni, amiben ez a köztes lépés segíthet.

» GaiusM   válasz erre
    2021-01-19 09:31:15

Van az a pénz amiért Usyk sem öregszik olyan gyorsan.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-19 08:43:52

nem fogja elfogadni Usyk kulonosen hogy tudja hogy AJ es Fury legalabb 2 meccset akarnak egymas utan es engem ez a Joyce meccs abszolut nem is erdekelne

a WBO szerintem nem akarja hogy AJ lemondjon az ovrol es meguresedett cimert menjen egy ilyen meccs, mert ezzel jelentos penztol esne el a szervezet

» fixpont   válasz erre
    2021-01-19 08:35:19
Ugrás az oldal tetejére