×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Profi karriere során már kétszer is bokszolt a jelenlegi IBF középsúlyú 2021-01-06 08:52:18 https://www.profiboksz.hu/2021/01/06/canelo-alvarez-golovkin-csunyan-megserulhet-ha-ujra-bokszolunk/

Canelo Alvarez: Golovkin csúnyán megsérülhet, ha újra bokszolunk

Profi karriere során már kétszer is bokszolt a jelenlegi IBF középsúlyú bajnok Gennady Golovkin ellen napjaink – mondjuk ki – súlycsoportoktól független legjobb és legeredményesebb bokszolója, Canelo Alvarez. A páros 2017-ben egy vitatható döntetlent, 2018-ban pedig szoros Canelo győzelmet tudott összehozni, de mindkét mérkőzést lehetett máshogy is látni és értelmezni, mint ahogy a pontozók tették. Pont az egyértelműség hiánya miatt ez a párosítás és egy harmadik összecsapás azóta is a levegőben lóg, igaz, Golovkin lassan kiöregszik, Alvarez pedig pályája csúcsán van és azóta félnehézsúlyban, valamint nagyközépsúlyban is bajnok lett. Canelo elmondta, hogy karriere jelenlegi szakaszában más célok érdeklik, nem a GGG elleni visszavágó, de ha arról van szó, vállalja a megmérettetést – az ő szájíze szerint: „Nekem nincs mit bizonyítanom ellene, kétszer megvertem Golovkint, és jelenleg 168 fontban képzelem el a jövőt. Ha GGG feljön ide, és a rajongók ezt akarják, akkor ám legyen, összecsapok vele is. De én már nagyközépsúlyú vagyok és nem fogok senkinek engedményeket tenni. Itt akarok maradni és címeket gyűjteni. Most vagyok a csúcson, erős vagyok és keményen dolgozom továbbra is. Ha ismét összecsapunk Golovkinnal, szerintem csúnyán ki fogom őt ütni, még az is lehet, hogy komoly sérülést fog elszenvedni.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Peacock: Azon én sem, hiszen profi bunyóról van szó és pénzügyi szempontból ez a legjobb lehetőség (amivel nem arra célzok, hogy Golovkin pénzéhes volna, hanem hogy a környezete minden bizonnyal ilyen irányba próbálja befolyásolni).

» superman   válasz erre
    2021-01-09 17:27:26

@superman: Jogos, természetesen én sem tudom mit gondol, csak a médián átszűrődő cselekedeteiből vonom le a következtetést (lehet tévesen), hogy van benne egy nagyfokú sértettség, és revansot akar venni; meg azt is ezekből gondolom, hogy nem látja az Alvarez elleni meccseit és így talán sz aktuális esélyeit sem feltétlen teljesen reálisan.
Az is teljesen helytálló amit a középsúlyhoz való ragaszkodásáról írsz a pályafutása során. Tényleg lehet nagyobbakkal kesztyűzve a néhol nyíltsisakos boksza bosszulta már meg magát, és a tapasztalatokra alapozva nem megy feljebb Alvarezhez. Meglátjuk. Én mindenesetre nem lennék meglepve, ha meglépné.

» Peacock   válasz erre
    2021-01-09 15:30:46

Meg fenyegeti

» felix trinidad   válasz erre
    2021-01-09 12:13:11

@Peacock: Nem tudom Golovkin mit gondol, azt is el tudom képzelni, hogy valamennyire reálisan látja az esélyeit és ezért nem fog fellépni nagyközépbe, inkább nem zárja az érdemi pályafutását borítékolható vereséggel. Nekem úgy tűnik ő valamiért egész pályafutása alatt ragaszkodott a középsúlyhoz (ahogy fixpont írta alább, régen Ward-nak is köztes súlyra tettek ajánlatot, pedig akkoriban Ward közel s távol az egyetlen Golovkinhoz mérhető ellenféljelölt volt és simán benne volt a pakliban, hogy nem is lesz már lehetősége ilyen kaliberrel találkozni - szerencsére másként lett). Az látszik, hogy Golovkin középsúlyúak számára rendíthetetlen, de lehet, hogy nagyobbakkal kesztyűzve úgy tapasztalta, velük szemben már nincs meg ez az előnye. Reméljük kiderül, az is lehet, hogy minden úgy van/lesz, ahogy írod.

» superman   válasz erre
    2021-01-09 09:56:39

@Peacock: Golovkin részéről érthető hogy akarja a meccset,Alvarez mint ezen cikkben is nagyjából letudta a dolgot azzal hogy 2x megverte és a részéről ennyi a történet.
A DAZN nem tudom mit szeretne,az annak idején horror összegű szerződések a covid miatt mára okafogyottá váltak,annyit nem tudnak ma már fizetni,ezért is támadhatóak a konszenzusok.
Az hogy a mexikói otthagyta oszit,sokkal több "levegőhöz" jutott,ebben viszont talán benne lehet egy harmadik meccs is.
Viszont az tény hogy nem sok értékelhető ellenfele maradt,nem véletlen hogy ma már pl a másfélszer akkora /és erősebb/ Beterbievet emlegetiuk mint kihívást számára,talán mert a többi a saját súlyában már nem igazán az.
Nyilván megnézem a kazah elleni meccsét ha lesz ilyen,de kevesen fognak ma már nem Canelo győzelmére tenni.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-09 08:51:53

@robhalford: Van ennek a meccsnek azért értelme, létjogosultsága, bár egyre csökken, mivel Golovkint egyértelműen elérte a kor. De a meccsel mindketten nyernének, ha belegondolsz.
Először is Golovkin újra rekord összeget keresne, mert van erre a meccsre érdeklődés és Alvarez eleve sztár, amellett, hogy p4p éllovas.
Alvarez szintén többet keresne Golovkinnal mint bárki mással, bár nála kisebb lenne az emelkedés százaléka mert minden meccse sokat hoz.
Ugyanakkor Alvarez ezzel a DAZN kedvére is tenne (a Tv bevétel a legjelentősebb, és a DAZN régóta akarja ezt a meccset, részben ez is vezetett a perhez), ami hosszú távon azért nem rossz neki sem, sőt.
No meg ha újra egyértelműen nyer (amire nagy esélye van), akkor lényegében a legtöbb kritikusát elhallgattathatja Alvarez (sokan ekézik a Golo meccsek miatt, most ne nyissuk ki, mennyire jogosan vagy jogtalanul). Három meccsből kettőt hozni ill. az utolsót azonban: épp elég.
Golovkin pedig, bár ma már nagyon nem ő az esélyes, szerintem érzelmi alapon is akarja ezt a meccset. Revansot akar venni, mert nem igazán komfortos a két meccs pontozásával és kb. utálja is Alvarezt. Jó eséllyel beleszalad a késbe, de ő alighanem úgy látja, hogy ez a meccs kell az öröksége, nimbusza bebetonozásához. Ha hisz benne, hogy nyerhet, márpedig szerintem ő elhiszi (mindegy ez mennyire reális), akkor fel fog menni Alvarezhez. Szerintem ez neki személyes ügy is, van benne egy túlzott sértettség, én azt gondolom, ami fel fogja hajszolni. De majd meglátjuk.

» Peacock   válasz erre
    2021-01-08 23:53:03

@Peacock: A ringsúlyokra gondoltam,10kiló?Nem tudom.
Valamint arra hogy a kazah nem megy fel,bár az igaz hogy az ő érdeke,ha még meríteni akar egy utolsót a zsírosbödönből.
Sok ember kételkedik a második meccsben is hogy azt is Golovkin hozta,ezekben az ínséges időkben talán összejöhet,de ma már egyértelmű Alvarez győzelmet prognoztizálnék és Golo páyafutásának dicstelen végét.
Nem sok értelmét látom ma már.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-08 22:21:00

@robhalford: Esetleg utána nézhetnél, mielőtt leírod a 10 kilót, és ebből következtetést vonsz le, vagy legalább azután, miután megkérdezik, hogy ez meg neked most hogy jött ki? ;)
Golovkin középsúlyú, aminek a felső mérlegelési súlyhatàra 160 lbs, azaz 72,57 kg.
Alvarez kijelentette, hogy ő mostantól nagyközépben bunyózik, és hogy Golovkinnak is ide kell fellépnie, ha össze akar vele csapni. Célja az összes öv összegyűjtése. Itt a felső súlykorlát: 168 lbs, azaz 76,2 kg.
Rehidratálni és fogyasztani pedig mindenki annyit rehidratálés fogyaszt, amennyit akar. Bár idősebben sikeresen felugrani és funkcionális izomtömeget fejleszteni persze már nehezebb.
Amúgy nem zárnám ki, hogy Golovkin pont azért volt már kicsit izmosabb, alacsonyabb testzsír százalékú az utolsó meccsén, mert a nagyközépbe felugrásra készül Alvarezhez. Meglátjuk. Szerintem mindenesetre ma már Alvarez sokkalta esélyesebb.

» Peacock   válasz erre
    2021-01-08 22:03:01

@nemexpert: Nem tudom a félnehéz meg a közép között mennyi van,a lényeg hogy Golovkinnak kell felmennie ha akar valamit.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-08 21:27:17

@robhalford: mik azok az összetevők?

És hogy jön ki az 10 kg?

160 vs. 168, nem?

várjuk meg mit reagál Golo. Ringet azért ő is olvas... lesz nyilatkozat rá minden bizonnyal.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-08 19:08:21

Nem az alapján vannak a meccsek leszervezve, h mekkora az érdeklődés körülötte?
Nem feltétlenül,sok összetevője van.

Canelo kinyitotta a kaput, tehát most nála a labda.
Igen ki,de csak úgy ha a kazah hízik nagyjából 10 kilót,ezt úgy is lehet értelmezni hogy sosem lesz ilyen meccs.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-08 18:28:02

@robhalford: tök jó :)...

ez egy olyan vita kettőnk között, aminek belátható időn belül lesz kimenete, azaz nem az van hogy most azt fejtegetjük, hogy ki lehetett vna jobb - pl. Tyson v. Fury
...

Szóval:
Golo sztem pont egy nagy, izmos meccset még bevállalna, és szögre akaszt. Sztem ez most a célja, nem az, hogy elevickéljen. Igaz, kell, h formában maradjon, ezért nem kizárt, h mással is üssön. de véges az idő, plusz pandémia...meg azért a presztizs is.
Canelo kinyitotta a kaput, tehát most nála a labda.

Az utolsó mondatod nem értem.
Nem az alapján vannak a meccsek leszervezve, h mekkora az érdeklődés körülötte?
a pénz a nézőktől jön...nem?

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-08 16:36:19

@nemexpert: Szerintem meg nem,de kizárom hogy a kazah felugrana akár 2 súlyt is a meccsért,sosem tette,szerintem neki mások a céljai ma már.
Az meg hogy a nézők mit szeretnének,sosem volt mérvadó a bokszban.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-08 16:14:50

@robhalford: Sztem Canelonak igenis Golo jelenten 2, de inkább 3szorosan több bevételt, mint bárki más elérhető.
Offszezonban alig van különbség súlyban kettejük között.

Nem gond a súly, egyáltalán nem, kicsit túl van ez misztifikálva kettőjük esetében.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-08 12:39:22

@nemexpert: "Üssenek össze, most még szakmailag kíváncsi a jónép rá, illetve nekik is kasszabuli."
Ez maximum Golovkinnak kasszabuli,Canelonak mindenki más szóba jöhető névvel kasszabuli van.
Nem tudom hány kiló különbség van köztük ma már,de kizárnám hogy a mexikói lefogyasztana bárhová is,a kazah meg feljebb jönne.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-08 12:34:10

@Sarkozi Robert: Általában osztom, amit írsz, de az első meccset - persze sztem - bukta Canelo, szorosan, de egyértelműen. A második derbit én döntetlenre adtam, de a Canelo győzelem ellen sem volt kifogásom.

» kovban   válasz erre
    2021-01-07 23:24:44

@Sarkozi Robert: "En nem tudom milyen megnyert elso talalkozorol beszelnek itt hozzaszolok,"
Nem csak az itt hozzászólók, hanem akkoriban a mexikói edzőkön kívül kb mindenki. Ha jól emlékszem, a box szakértők és edzők túlnyomó többsége (kb 80-90%-a) GGG győzelmet látott. Megjegyzem, ha jól rémlik, a visszavágó után sem volt több voks Canelora, mint Golovkinra, de ott már jóval kiegyenlítettebbek voltak a számok.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-07 13:23:37

@emmendy8: Igen.
Canelo nem üt feleslegesen, és nem is ugrabugrál, szemmel láthatóan minden centtel elszámol a tüdő irányába.

Golo nem lenne hozzá gyenge.. aki már látott egy-két erősítő edzését az tudja, hogy őserő. A meccsein is szemmel érzékelhető erőt mutat a többiekhez képest, de én úgy látom, hogy még marad benne, nincs kimaxolva.
Talán jobban ki tudna jönni, hogyha lenne egy kis plusz a lábán, mert akkor jobban bele tudna állni egy-két ütésbe.

(Én pl. magamon akkor éreztem, hogy fejlődött az ütőerőm, miután elkezdtem guggolni. Más lett a testem mozgása attól, hogy lent erősödtem)

Én nem gondolom túl a nyilatkozatot, ettől nem lesz primadonna Canelo szvsz, bár lehetne alázatosabb egy kicsit, ez is igaz.
A 2x megvertem, meg most lesérülne... az kicsit hamis, vagy nem is kicsit.

Üssenek össze, most még szakmailag kíváncsi a jónép rá, illetve nekik is kasszabuli.

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-07 12:37:51

gyerekek...mi folyik itt?:)))
Ryan Garcia nem tud bokszolni
Canelo primadonna
Khan egy vicc csak
stb
10 éves kisgyerekek szurkolnak és arról írnak amit szeretnének, nem arról ami van. kajak

» Hatton   válasz erre
    2021-01-07 12:32:07

En nem tudom milyen megnyert elso talalkozorol beszelnek itt hozzaszolok, szerintem az total dontetlen lett. Rengeteget rontott a vegeredmeny megitelesen az eggyik pontozo marhasaga aki vagy 8 pont kulonbseggel adta Canelonak, de egyebkent szerintem a vegeredmeny remekul fedi a valosagot. Mondom ezeket ugy hogy alapvetoen Golovkin gyozelmet vartam...
A masodik meccs bar szorosan, de egyertelmuen Canelo gyozelmet hozta. Canelo egyszer sem kapott ki velemenyem szerint, itt csak eggyesek belekapaszkodnak egy rossz pontozo munkajaba, de harman pontoztak, es a vegeredmeny tukrozi a valosagot...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2021-01-07 12:24:53

@robhalford: Véletlen leukránoztam Golovkint.

Na de a lényeg hogy a második meccsen Alvarez taktikája meglephette Golo-t, aki később váltott, és vívni kezdett, többet mozgott hátrafele (erre mondták azt a hülyék hogy menekült), és meccs második felében ő volt a jobb. Na most nem tudom hogy ő az ő alkalmazkodása, vagy Canelo kondijának fogyása miatt volt ez, talán mindkettő közrejátszott, de nem tudjuk hogy nagyközépben milyenek lennének az erőviszonyok. Nem hiszem hogy Golovkin gyenge lenne oda. A mexikói viszont naturálisan kisebb termetű, csak sok izom van rajta, simán lehet még baja az állóképességével. Kovalev ellen kettős fedezékkel menetelt előre, megvárta míg kifogy az erő a kiégett oroszból, aztán kiütötte. Smith ellen is az volt a kulcs, hogy közel tud-e menni, ami sikerült, bár szerintem az angolnál Jacobs, Charlo, Golovkin mind jobbak.

Egyszóval Canelo most a világelső, de nem teszi jól ha elbízza magát.

» emmendy8   válasz erre
    2021-01-07 12:13:32

@PeteTheGreek: Az efféle antipatikusnak tűnő nyilatkozatok mögött általában némi frusztráció áll, jelen esetben amiatt, hogy sokan vitatják Alvarez Golovkin elleni eredményeit. Az ilyen véleményes eredmény nyilván nem csak a papíron vesztest zavarhatja. Vagy pl. ott van Wilder, aki most már aligha fog felkerülni az all time nehézsúlyúak élvonalába, de az all time legjobban utált bunyósok közt valószínűleg továbbra is őrzi az előkelő helyezését, amiért minden bizonnyal sokat köszönhet annak a frusztrációnak, amit egyebek mellett az eredményei és tehetsége rendszeres elvitatása okozhatott veretlen korszakában is.

» superman   válasz erre
    2021-01-07 08:55:44

@La Cucaracha: Az igaz, ezert a nyilatkozatert kaphatja is

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-07 02:12:04

@PeteTheGreek: Szerintem meg pont, hogy elismert lett, ahhoz képest, mint ami a GGG I és a dopping botránya körüli időszakban volt. Ez a nyilatkozat viszont nem túl korrekt, nem csoda, ha megint kapja a savat.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-07 01:29:43

Bredan78: sok mindennel egyetértek, vagy legalábbis értem a logikát mögötte, és azt is, hogy pár évvel ezelőtt nem volt túl szimpatikus ahogy ügyeskedtek vele, de szerintem aránytalanul nagy savat kap Canelo, ahhoz képest, amit tesz és azóta tett.

Ő az, aki tényleg fejlődik/fejlődött évről évre, emiatt teljesen elfogadható érv, hogy kellett neki idő, hogy beleerősödjön a középbe, mielőtt a mindenki által került Golovkinnal bunyózik (akit még építeni is kellett, amit szintén megértek, ha ekkora kockázatot vállal valaki)
Nem véletlen, hogy az első meccsen többet mozgott el és kerülte a 12 menetes darálást. Még az első előtt is sokan mondták, hogy összetöri Golovkin Canelot, akkor 2 évvel azelőtt mi lett volna...
Egyszer az a baj, ha valakit szarul építenek fel, másszor meg, hogy miért építgetik...

Kova ellen szeptemberben akart boxolni, már nyáron is erről volt szó, csak senki nem hitt neki, hogy tényleg bevállalja. Az ő csapata kifizette volna Yardet, annyit kapott volna, amennyit a Kova elleni bunyóval keresett, ezt ő maga ismerte el. De ő nem akart félrelépni, mégha ugyanazt meg is kereshette volna 1 ütés nélkül...Az a része persze teljesen igaz, hogy egy kiöregedőben lévő kopott Kovát vadászott le, tudatosan, de a felkészülési idő rövidsége nem az ő hibája (ettől persze még tény, tehát nem is kell szerintem sokra értékelni azt a győzelmét, én spec azt is leszarom, hogy ki hány súlycsoportban VB)

Szerintem túlzás ez a primadonna jelző rá a meccs előtti trükközések miatt, pláne, hogy a ringben aztán nem szarozik. Mellesleg Charlo, Andrade és Saunders is idősebbek nála, és egy vicc a listájuk hozzá képest. Bár ez a bunyósok többségére igaz...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-07 00:34:32

@robhalford: Valamelyik hozzászólásodból úgy rémlik, hogy nem vagy már tizenéves, mégis teljesen úgy viselkedsz... Rohadtul építőjellegű volt itt az összes irományod.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2021-01-06 23:55:31

@PeteTheGreek: Ja és amúgy én meg azt nem érzem fairnek, hogy valaki arra hivatkozva nem állhat ki a másikkal, hogy az nem elég nagy sztár őhozzá képest. Ez Golóra levetítve pláne gázos, végülis csak egy olyan alakról beszélünk, aki évek óta dominálta a középsúlyt, és nála volt a 4 nagy szervezetből háromnak az öve, és egy ilyen ember nem elég jó ellenfélnek?. Ennyi erővel ha esetleg akadna egy hiteles kihívó a bajnoki övért, azzal sem áll ki övet védeni, mert még nem elég nagy sztár.De persze ha biztos a győzelemben már nem zavarja annyira a dolog. Ez az igazán káros hozzáállás...

» Bredan78   válasz erre
    2021-01-06 23:49:50

@Bredan78: Pontosan!

Nagyon jó búnyós Canelo, de inkább csinált bajnok szemben pl. Pacquaioval.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-06 23:34:15

@PeteTheGreek: Valóban kiállt kétszer Goló ellen, épp csak megvárta, hogy érezhető legyen rajta a kopás. Amikor arról volt szó, hogy meg kéne védenie ellene a wbc középsúlyú övét, akkor inkább kukázta az övet arra hivatkozva hogy ő még nem elég nagy a középsúlyhoz. Ő az aki állandóan feltételeket szab, játszik a súlyokkal, köztes súlyokon boxol(igaz ez utóbbit már egy ideje hanyagolta)Mi ez ha nem primadonnáskodás? Kova ellen is csak azért állt oda, mert gondoskodtak neki róla, hogy egy kiöregedőben levő kopott jó nevű bunyós legyen az ellen akiben már a felkészülés idő rövidsége miatt sem lesz elég szufla. Az utóbbi pár meccse közül kb a Smith ellenibe nem lehetett belekötni, az tökös vállalás volt a részéről...

» Bredan78   válasz erre
    2021-01-06 23:27:45

@liger: Nem túl fair Canelot primadonnázni. Kétszer kiállt Golovkinnal, az elsőnél 27 éves volt, de te azt kéred számon rajta, hogy miért nem állt ki 25 évesen ellene (miközben Canelo akkor is sokkal nagyobb sztár volt, Golonak akkor még PPVs meccse sem volt) miközben a sok nyomorult középsúlyú alig boxol egymással.
Ha Canelo primadonna, mert csak 27 éves korában állt ki GGG-vel, kétszer is, majd felment egy öreg Kovalevért, majd egyesíteni akarj nagyközepet, akkor a többi középsúlyú micsoda?:)

Ki állt ki Golovkinnal Canelon kívül? Senki, egyedül a pár évvel azelőtt rákot legyőző Jacobs. Talán jövőre, amikor már 39 lesz :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-06 21:14:56

Ward azért azt is említette, hogy az agyát is félti, ő akar visszavonulni a boxtól, nem azt akarja, hogy a box vonultassa vissza...
Kapott elég jó kis ajánlatokat elvileg, de offolta, mert többet ér, hogy (viszonylag) ép maradjon az agya, mint az a plusz X milla.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-06 21:07:34

Éljen a boxrec!

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 20:45:43

@fixpont: Emlékszem magam is ezekre a nehézsúlyú marhaságokra, de egyáltalán nem gondolom, hogy ez azért volt, mert kihízta Ward a félnehézsúlyt, hanem, mint ahogy írtam, nem tudta már hova emelni a lécet a maga számára és ezért csak ilyen irreális ötletek jutottak eszébe, ami még nagy durranás és kihívás lehetne. Aztán győzött a józan ész.
Ha jól értem, számodra az rajzolódik ki a tény és információ-morzsák alapján, hogy Ward, miután bokszolt 9 évet nagyközépsúlyban (igazából középsúlyba is leugrott közben és ha jól emlékszem, sikeres nagyközépsúlyúként is mondott olyat, hogy talán inkább visszafogyaszt középsúlyba), 31 évesen hirtelen megállíthatatlanul növekedni kezdett, felhízott félnehézsúlyba, de persze azt is kinőtte, ezért az érdektelen cirkáló kihagyásával megcélozta a nehézsúlyt.
Nekem hasonló morzsákból inkább az a kép bontakozik ki, hogy Ward, miután mindent elért nagyközépsúlyban és a súlycsoportja ki is üresedett, inkább fellépett a kihívás miatt és kihívta a rettegett Kovalev-et, majd miután kétszer is nyert ellene, bár próbált még nagyobb motivációt jelentő kihívást keresni és így eszébe jutott még a nehézsúly is, végül belátta, hogy ez irreális és visszavonult.

» superman   válasz erre
    2021-01-06 20:41:06

@emmendy8: Szerintem is,Golovkin lenne az aki harmadszor is legyőzné, és mivel már kiismerte,ki is ütné.
Beszél össze vissza itt a kisvörös.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 20:29:35

Nem hiszem hogy olyan egyszerű lenne az. Golovkin még mindig nagyon jó, szerintem Canelo fejlődött a második meccsre, nem az ukrán romlott, azért lett szorosabb Golovkin győzelem. Azóta volt 3 meccse, Steve Rolls ellen eleinte nem nézett ki jól, aztán megunta és kiütötte. Derev ellen nehéz meccse volt, talán az ukrán stílusa nem feküdt neki, és szerintem az edzőjével sem volt jó az összhang, emlékszem hogy Banks kritizálta Golo-t, hogy nem csinálta meg amit mondott. Aztán múltkor mintha csak egy laza sparring lett volna.

Canelo meg jobb ha vigyáz azzal ami mond, mert járhat még rosszul ő is.

» emmendy8   válasz erre
    2021-01-06 20:25:21

@robhalford: Sőt, ezen az utóbbi képen Kova direkt magasabb helyen áll, hogy Ward még kisebbnek tűnjön a rózsaszín karúszóival.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 20:17:36

@robhalford: Sőt, ezen a képen is látszik a különbség: https://www.thesun.co.uk/wp-co...

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 20:15:40

@robhalford: ",nem a súlyt miatt,Kovalevnel is szemmel láthatóan kisebb volt,nemhogy feljebb akart volna menni."

Igen, Ward úgy nézett ki Kova mellett, mint amikor Kokó odaállt Vitalij mellé egy képre.
https://www.boxingnews24.com/w...

Ezen a képen is látszik, ahogy ott baloldalt Kova a szálkás, ágyúgolyó vállával lenéz a girhes, sápadt Wardra...ohh, várjunk csak...

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 20:12:30

@liger: Jól látod és ez az egyik öröksége pont Maynek,ez a szemlélet, mind sportolói,mind üzleti szempontból.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 19:41:41

@fixpont: Ő nyilatkozta nem én,persze az hogy nem bírta már az edzéseket, jelentheti ugyanazt is amire te gondolsz,a súlyával kapcsolatban.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 19:39:12

Most töröltem vissza egy nagyon hosszú hozzászólásomat, sztem jól tettem. Én szégyenlem magam a vitathatatlan No1. helyett. Hová jutott a profi boksz??? Sajnálom, hogy Golo már tényleg benne van a korban, de azt még jobban, hogy 2015-ben (ha jól emléxem) nem bokszoltak. Van egy mexikói primadonnánk, aki sajnos mindig (kivéve May ellen) diktált és diktál. És ez a Canelo a legmeghatározóbb bokszoló korunkban, aki anno visszadobta a WBC övet.
Elnézést, ha valakit bánt a hsz-om, ettől finomabban nem tudom leírni azt a hányingert, amit a cikk olvasása okozott...és nem a cikkben van a hiba :)

    2021-01-06 19:18:19

@robhalford: mindenki azt hisz amit akar egy bunyossal kapcsolatban nyilvanvaloan, en ha osszeteszem a teny es informacio morzsakat az en szememben nagyon vilagos es egyertelmu kep bontakozik ki arrol hogy mi tortent

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 19:15:39

@Beast_Pete: Mindkettőt megnyerte Golovkin,csak a bírók elcsalták.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 19:13:39

@fixpont: Nem bírta már az edzéseket a szervezte,ezt nyilatkozta,de szerintem csak megunta a bokszot,nem a súlyt miatt,Kovalevnel is szemmel láthatóan kisebb volt,nemhogy feljebb akart volna menni.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 19:11:24

@superman: "25 Jan 2018

Andre Ward hints at sensational return to boxing after retirement and could come back at heavyweight

The self-appointed 'Son of God', 33, says he has been working in the gym and feels strong at 199 pounds.

The American, who shocked the boxing world with his retirement, said in a social media post that he is “working on something special” after recently admitting he is missing the fight game.

He posted: "Weighed in last night at 199 lbs. All (strong), I promise I been working.""

a dolog ugyan sosem kovetkezett be, de azert eleg erdekes, az mondjuk nekem nem jon le ebbol, hogy o barmikor is 168-ba akart volna / tudott volna visszamenni :DDD mondjuk annak is orulok, hogy nem jott vissza nehezsulyukent, a box nem jatek, hogy ilyen felelotlen dolgokat csinaljanak emberek

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 19:04:41

@fixpont: Ezt ne nekem mond :) Nem én voltam az ötletgazda.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 18:42:28

@Thotesz: +1

    2021-01-06 18:39:49

@fixpont: Pont Alvarez is megmutatta az elmúlt években, hogy ha egy meccset mindkét fél akar, akkor a súlycsoport nem gond. A 164-es köztes súlyt nyilván nem fogadta el Ward, de az, hogy hosszú kihagyás után egy felhozómeccsre nem fogyasztott be, mondhatni természetes és nem bizonyít semmit. Ettől még egy fontos meccs miatt valószínűleg le tudott volna dobni még 4 fontot (1,8 kilót), valószínűbbnek tűnik, hogy Golovkin viszont nem akart felmenni nagyközépbe ezért a meccsért, ezt igazolja, hogy köztes súlyt javasoltak). Szerintem Ward visszavonulásához sincs az ég világon semmi köze annak, hogy nem tudta volna hozni a félnehézsúlyt, amibe éppen csak sikerült beleerősödnie, egyszerűen felért a csúcsra és nem volt már hova tovább.
De nem akartam feléleszteni ezt a vitát, csak megpendítette La Cucaracha Golovkin fellépését, arra mondtam, hogy szerintem a súlycsoport nem vonzza őt.

» superman   válasz erre
    2021-01-06 18:34:21

Amit Canelo letett az elmúlt években az nem semmi, és a két meccse GGG ellen a klasszikusok közé tartoznak.
De nem nyert egyik mérkőzésen sem. Az elsőt egyértelműen elvesztette, a másodikat meg nagyon szorosan, de szintén elvesztette. Ez tőle max egy trollkodásnak fogható fel.

» Beast_Pete   válasz erre
    2021-01-06 18:05:06

@La Cucaracha: Ward mar felnehezben is panaszkodott, hogy alig tudja hozni es mentalisan megviseli a fogyasztas, szerintem a visszavonulas oka is ez volt, cirkaloba o mar kicsi volt, 25 fontot kellet volna ott mar kompenzalnia, de kenyelmesen mar nem tudta hozni a 175-ot es visszavonult. Ezt nyilvan nehez bizonyitani de meg olyan interjut is adott Ward hogy nehezben is kiprobalna magat akkor legalabb nem kellene fogynia. Nyilvan ezek nem kovetkeztek be, de azt sem allithatja senki komoly keppel, hogy GGG dontesen mulott, hogy hipp-hopp Ward nem fogyott vissza 168-ba. Nonszensz. Tul sok jelentoseget tulajdonitunk nyilatkozatoknak amikor a tenyek mast mutatnak.

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 18:02:18

@fixpont: Pedig Ward lefogyaszthatott volna, valamelyik itteni szagértő amúgy is megállapította, hogy Kovalev kétszer akkora, mint a SOG :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 17:54:33

@fixpont: csak meg annyit: Ward utolso 168-as meccs 2013-ban volt, utana soha tobbet

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 17:43:06

@superman: "nem volt érdekes ellenfele és Ward-dal nagy meccset csinálhattak volna"

ez a mitosz nagyon regen tartja magat, de nincs alapja, ha visszakeresed a hireket akkor ilyeneket talalni:

Wed Jul 8, 2015 Golovkin's Promoter: We'd Fight Ward at 164, 50-50 Split
July 22, 2015 Ward rejects 164 lb. catch-weight for Golovkin fight

szoval GGG-ek ajanlottek 164-ben egy meccset, Ward nem fogadta el, de miert nem?

2015-06-20: Andre Ward 172 lbs beat Paul Smith 177 lbs by TKO at 1:46 in round 9 of 12

vagyis amikor mar felmerult egyaltalan hogy lehetne barmi meccs, Ward mar nem volt nagykozepsulyu, mar akkor felnehez volt, bemelegiteskent 172-be mert be es ezek utan mar full felnehez volt, vagyis egyaltalan amikor barmifele gondolat felmerulhetett egy ilyen meccsre, mar nem volt semmi alapja, ennek ellenere makacsul tartja magat ez a nezet, de nincs alapja, GGG-nek felnehezig kellett volna menni akkor mar, az hogy meg ezek utan ilyen-olyan hirek hogy esetleg Ward visszafogy megjelentek, mar nincs jelentosege, aki az esemenyeket szigoruan koveti annak nyilvanvalo mi tortent, amikor GGG befutott mint nev, Ward mar regen tul volt azon meretben, hogy ez realitas legyen, itt mar csak nagyon nagyon mesekonyvbe illioen lehetne ervelni hogy, de Ward meg visszafogyott volna felnehezbol ... de ez mese

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 17:36:32

@La Cucaracha: Tudomásom szerint GGG soha nem akart felmenni nagyközépsúlyba, még abban az időben sem, amikor középsúlyban nem volt érdekes ellenfele és Ward-dal nagy meccset csinálhattak volna (aztán lehet, hogy tőle függetlenül sem jött volna létre, mindenesetre ő sem forszírozta).

» superman   válasz erre
    2021-01-06 16:47:41

Szerencsetlen Golovkint mindenki szetszedte mar szoban meg papiron. Mondjuk a ringben agyon nem vertek eddig. Canelo is legjobb esetben 1-1-re all vele szemben. A kor mar nem Golovkinnak kedvez, de azert leirni senki ellen nem lehet. Meg Canelo ellen sem. Max underdog lesz egy sulycsoporttal feljebb, 40 korul. De nwm fekudni megy oda ha lesz ilyen meccs.

» bandi78   válasz erre
    2021-01-06 16:27:10

Egyébként megnézném GGG-t nagyközépben. Tény, hogy már kiöregedett, de az ereje meg a technikai tudása megvan, lehet, hogy még jót is tenne neki a nagyobb súly.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 15:12:36

@ogreface: Nekem az "Izaura - rabszolga sors" jut eszembe Caneloról :'(
Eddig egész karrierje során másokhoz kellett igazodnia, éhbérért dolgoztatták, sose segítette a hátszele meg a pontozók, megérdemli, hogy végre ő legyen az A side.
Várom a következő epizódokat, a "Canelo - rabszolga élet" sorozatban, minden pénteken este 8-tól az Izaura TV-n.

» La Cucaracha   válasz erre
    2021-01-06 15:11:29

Hiába, az érzékeny, aggódó atyai szív, amely ennyire figyel az ellenfele egészségére. Ez a hír három papírzsebkendőmbe került, amivel felszárítottam a meghatódottságom sós könnyeit!

» ogreface   válasz erre
    2021-01-06 15:00:11

@bandi1115: Andrade ellen azért megnézném azt a bulimeccset.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 13:29:33

Nem sok értelme lenne,ha a kazah felhízna hozzá akkor meg már pláne nem.
Mások is a célok,Canelonak és Golovkinnak is,szerintem nem lesz már ilyen meccs.

» robhalford   válasz erre
    2021-01-06 13:18:54

Mert aztán Golovkint eddig olyan nagyon csúnyán kiütötték... :D
Én a második meccset odaadtam Alvareznek, de szó sem volt alázásról, olyannyira nem, hogy a meccs a szakmát is megosztotta. Ez nagyon szerencsétlen nyilatkozat volt megint, pedig ha kedvelni nem is kedvelem, de elismerem Canelot.

Charlo lenyilatkozta, hogy szívesen felmegy 168 fontba Alvarez kedvéért. Aztán Saunders és Plant is ott van. GGG kifele megy, ott van neki bulimeccsnek Munguia és/vagy Andrade, azt jöhet a jól megérdemelt nyugdíj!

A két bokszoló pályafutásának olyan eltérő szakaszában van most, hogy tök értelmetlen összehozni a harmadikat. GGG csak rosszabb lesz, Canelo meg jobb, ezen nincs mit szépíteni.

» bandi1115   válasz erre
    2021-01-06 13:13:23

@PeteTheGreek: Ezzel egyetértek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-06 12:31:55

Eddig nagyon azt mondogatták, hogy idén be akarják gyűjteni az összes nagyközép címet, tehát ha lenne is ebből valami, az is legjobb esetben december, ha nem 2022. Remélem DAZN nem fogja már ezt tovább erőltetni, sok jó opciója van Golonak, Canelo meg csinálja meg a nagyközép egyesítését, aztán majd lehet agyalni, hogy ki jöjjön (tud és akar-e középbe fogyni, hogy ott egyesítsen, vagy 168 körül maradva megy nagy meccsekre, pl. Charlo, Bivol, Benavidez, akár Spence stb)

Oscar azt mondta pár napja, hogy GGG - Munguia kapcsán komoly tárgyalásokat folytatnak, és ugye ott van Andrade, Charlo bla bla.
Van itt ezer opció, amit még nem láttunk, és legalább nem arról szólna minden megint 1-2 évig, hogy ki hogy öregedett ki, mi történt X éve a pontozásnál, stb.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-06 12:30:47

@superman: Félnehézben sem kapkodnak érte, sokszr keresték Beterbijevet is, de közel sincsenek a megállapodáshoz. Pedig kétlem, hogy Artur nem csapna vele össze, Oroszországban komoly pénzt lehetne felemelni érte.

    2021-01-06 12:24:34

Fura Saul, lehet ez már a promo része.
Tudja, hogy Golo nem fog ettől megijedni a 168-tól... őserő a pali...
Golo át fogja gondolni, hogy mit tegyen (mert hát mégis csak kopott), de 10+++ misiért sztem nagyon nem fog gondolkozni a pályája végéhez közelítve.

Szép lelépi pénzre számíthat, ki mással tudna ekkorát kaszálni?

» nemexpert   válasz erre
    2021-01-06 12:21:27

@csiga: Már elég régóta úgy gondolom, hogy Bivol-ban van meg leginkább a potenciál a környező súlycsoportokban, hogy kipontozza Alvarez-t. Vagy akár bárki mást. Megvan a tudása, képességei, mérete, ütésállósága, ideális korban van. De pont ezért mintha mások is kerülnék és így nehéz lesz kikerülhetetlen tényezővé válnia, ördögi kör...

» superman   válasz erre
    2021-01-06 12:13:47

kicsi olyan erzesem van ezzek a harmadik meccsel kapcsolatban mint a Pac-May eseten amikor az osszejott, hogy most mar nem erdekel, most mar az egyik bunyos reg tul van azon a ponton, hogy a meccs erdekes vagy keteselyes legyen, es van egy ilyen rossz erzesem a Spence-Crawfroddal is, hogy egyszer talan meglesz amikor mar nem lesz ertelme,ezert kell az AJ - Furynak osszejonni mihamarabb, ameddig a csucson vannak, es altalaban minden olyan meccsnek ahol ket csucson levo bunyos csap ossze

» fixpont   válasz erre
    2021-01-06 12:02:22

Bivol befogyasztana 168 fontba, de azt egyelőre valamiért nem kéri Canelo. Pedig nem kérnek a ruszkik dollártízmilliókat érte.

    2021-01-06 12:00:40

Szerintem Golovkin az, akinek már nem érdemes bevállalni ezt a meccset, ha fiatalabb korában, 24 menetben, középsúlyban nem tudta megrendíteni Alvarez-t, akkor már nem is fogja, a többi reális forgatókönyv pedig semmi jót nem tartogat számára.
Alvareznek viszont továbbra is jó opció Golovkin, nagyobb név nincs a környéken, mástól nem kapott még ki a kazah és a két vitatott meccsük után ezúttal egyértelmű győzelmet arathatna. Nem tudom pl. a cikkben idézett nyilatkozat hogyan született, de az sem lepne meg, ha nem véletlenül említette volna Golovkint Alvarez.

» superman   válasz erre
    2021-01-06 11:44:39

"Nekem nincs mit bizonyítanom ellene, kétszer megvertem Golovkint" - ez a mondat, amellett, hogy egyszerűen nem igaz, szép cáfolata azoknak a véleményeknek, amelyek szerint Alvarez mennyire visszavett az arcából és szerény csákó lett.

    2021-01-06 11:40:46

@joeyy: Teljesen egyetértek.

Alvarez egy kiváló bokszoló, de kikapott Golovkintól elsőre, másodjára inkább döntetlen, noha az a Golovkin sem volt már a csúcson.

Az pedig, hogy ő már nagyközépsúlyú... RJJ is felment nehézsúlyba, aztán amikor visszament, kikapott Tarvertől.

Sajnos Alvareznek is ügyesen választgatják az ellenfeleket, természetesen kiváló ökölvivó, de a pályafutásában mégis döntő szerepet játszott az ügyes ellenfélválasztás és bizonyos mérkőzések pontozásainak elcsalása.

» Jersey Joe   válasz erre
    2021-01-06 11:19:52

"ebből az egészből,ahogy ggg kijött az a kiakasztó,hogy egy nyert első meccset kihoznak x-re,a 2. meccsen természetesen már alvarezt hozzák ki egy szintén kétes ütközet után"

Ezt pontosan így látom én is.... Ha az elsőn kihozzák GGG-t akkor lehet egész másképp alakul az egész....ha a második x az is közelebb áll a valósághoz mint ami megtörtént! Persze azóta meggyőző Alvarez, ezt nem vitatom!

» Antuofermo   válasz erre
    2021-01-06 11:09:47

ha lesz 3. meccs és alvarez nyer esetleg kiütéssel,akkor is inkább azért fog sikerülni,mert az idő utoléri/érte ggg-t.

ebből az egészből,ahogy ggg kijött az a kiakasztó,hogy egy nyert első meccset kihoznak x-re,a 2. meccsen természetesen már alvarezt hozzák ki egy szintén kétes ütközet után

majd eltelik 3év a 3.meccsig mire,ha lesz meccs egyáltalán.golovkin 40körül lesz,így kell profin 2 hasonló kvalitású bokszoloból kihozni az egyiket
ettől lesz a magamfajtának hányingere.

    2021-01-06 11:01:21

2. meccsen mindketten bizonyították, mekkora bunyósok, ráadásul izgalmas, remek harc volt.
A harmadiknak túl sok értelmét nem látom, Canelo szinte a legjobb korban van, még tapasztaltabb lett stb stb, Golovkin pedig egyértelműen kezd kimenni az "ideális" korból, sajnos egyértelműbb eredmény születne.

Canelo nem nyerne ezzel semmit a szurkolók szemében sem, arra meg minimális esélyt látok, hogy GGG nyerjen 38 (addigra 39) évesen.

Mindenkinek rossz a covid, de Golovkinnak különösen - a kora miatt . Remélem minél előbb összejön egy Andrade/Charlo elleni móka.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2021-01-06 10:25:12

@greenman: A "nagy arc" egy stílus,függetlenül attól,hogy amit mond,annak mennyi a realitása. Szerintem a nagy többség egyetért vele abban,hogy ő az esélyes Golo ellen,de ezt lehetne szimpatikusabban is előadni,nem úgy,hogy én vagyok a király,én már nem alkalmazkodok senkihez (mintha eddig ő alkalmazkodott volna,nem pedig fordítva). Persze attól még ő a király,meg van mire arcoskodni,csak mondom,hogy lehetne ezt szerényebben is,pláne olyan csúsztatások közepette,hogy ő már kétszer megverte Golot.

» Thotesz   válasz erre
    2021-01-06 10:04:02

Semmi szükség erre a meccsre. Nem Golo öregedése és a 168 fontos nagyközép limit az ami értelmetlenné teszi ezt a meccset, hanem az a szűk 190 lbs amivel Canelo ringbe lép, abban benne van a kiütés és a sérülés is.

» faceload   válasz erre
    2021-01-06 09:53:50

@Thotesz: Pár évvel ezelőtt még "nagy arc" lett volna egy ilyen nyilatkozat, most már sajnos ez a realitás...

» greenman   válasz erre
    2021-01-06 09:51:52

Arc az van,aztán jöhetnek a "van is mire" kontrák. Fő az önbizalom. Tény,hogy Golo már sokkal kevesebb eséllyel jönne ki győztesen,mint pár évvel ezelőtt,de azért én nem látom,hogy ekkora veszélyben lenne,hogy kiütés,meg komoly sérülés....

» Thotesz   válasz erre
    2021-01-06 09:15:52
Ugrás az oldal tetejére