×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Rendkívül meggyőző teljesítménnyel gyűjtötte be a WBA és 2020-12-20 10:22:50 https://www.profiboksz.hu/2020/12/20/canelo-pontozasos-gyozelemmel-ult-fel-a-wbc-es-wba-nagykozepsulyu-tronjara/

Canelo pontozásos győzelemmel ült fel a WBC és WBA nagyközépsúlyú trónjára

Rendkívül meggyőző teljesítménnyel gyűjtötte be a WBA és WBC nagyközépsúlyú világbajnoki címeit Saul „Canelo” Alvarez, a mexikói szupersztár pedig ezzel ismét igazolta, hogy joggal tartják napjaink – súlycsoportoktól függetlenül – egyik, ha nem a legjobb profi ökölvívójának. A 30 éves bokszoló szombaton éjszaka San Antonioban (korlátozott számú helyi néző előtt), a híres helyi Alamodome-ban lépett kötelek közé (ebben az évben először), riválisa pedig a WBA övet birtokló, korábbi World Boxing Super Series győztes, az ütközetre hibátlan mérleggel érkező Callum Smith volt. Előzetesen a többség számára nem volt kérdés, hogy Alvarez a jobb bunyós, azonban a brutális magasság-, illetve karhossz előny (18-, valamint 19 cm) akár Smith javára is billenthette volna a mérleg nyelvét. Ehhez képest a publikum egy relatíve sima mérkőzést láthatott, ahol az agresszív Alvarez végig irányított, míg liverpooli vetélytársa erejéből csak a tisztes helytállásra, vagy ha úgy tetszik, a túlélésre futotta. Alvarez fölényére jellemző, hogy az összecsapás második felében már különösebb gátlás nélkül gyalogolt át Smith szórványos ütésein, és közelről is magabiztosan dominálta a találkozót. A 12., záró gongot követően nem volt kérdés, hogy Alvarez a győztes, aki 119-109, 119-109, 117-111 arányú egyhangú pontozásos győzelemmel zárhatta az estét és a 2020-as évet.

Videó: a mérkőzés felvétele
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@superman: Igazad volt, nem tudta megugrani Smith.

Nekem pl. nagy csalódás volt, és nem mellesleg a sarok. Vagy az is lehet, hogy kérték, mondták, csak Smith beidegződései nem engedtek.
Amúgy ettől tartottam, hogy ha nem engedi el azokat a hibákat Canelo ellen, amelyeket a korábbi meccsein mutatott, akkor vége... szétkapja Saul. Így is lett persze.

Amikor azt mondom, hogy egy VB-nek ezen a szinten ezeket meg kell tudni oldani, akkor lehet én gondolok mást a jelenlegi mezőnyről úgy cuzámmen.

Saulra semmi rosszat nem tudok, és nem is szeretnék mondani. Nagyon egyben volt. Grat neki.
Kíváncsi vagyok a következőre.

» nemexpert   válasz erre
    2020-12-21 08:21:34

@ricfisher: Obi Wan-t idézve:
"Inkább gép most már, mint ember" :D

    2020-12-20 23:31:04

@PeteTheGreek: Charlo is érdekes lenne igen, ggg ellen is szívesen megnézném

» butters01   válasz erre
    2020-12-20 21:39:53

@ricfisher: Az biztos, olyan sport kocsijai vannak meg drága cuccai, meg draga hobbijai, amiket csóró ember nem engedhet meg magának

» butters01   válasz erre
    2020-12-20 21:33:13

@menyus: Na ezeket én is észrevettem. A sarkok különbségét! Pl mikor menetek közti szünetben bejött az edző: Canelonak egyből tolták mi jó,mi nem jó,mit csináljon. Amott meg... Fél percig csak törölték,aztàn mottyantottak neki valamit,majd újabb fél percig felgletteltek 2 centi vazelint,mintha az majd jól megvédené mindentől.

» Thotesz   válasz erre
    2020-12-20 20:24:19

@deontay: Nem azért, hogy védjem Jersey Joe véleményét, de azt ne hagyjuk ki a képletből, hogy itt volt súlylimit. Ha mind a ketten 76 kilósak, de az egyik 15 centivel magasabb, ott masszív izomtömeghátránya lesz. Ami amúgy sem jó, de főleg akkor nem, ha egy olyan képességű bunyós az ellenfeled, mint Canelo.
Nehézsúlyban azért kicsit más a helyzet, ott általában nem csak 10-15 centi, de 10-15 kilót is átkell hidalni. Ha csak Usykot nézzük, Fury és Joshua ellen is lesz legalább 10-15, de akár 20 kilós hátránya is.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-12-20 20:22:41

Nem kell minuszolni a kollégát,valószínűleg tényleg tele van. Sőt valószínűleg mind tele van,Smith is! Maguk az élsportolók mondják,hogy az egészségnek ott van vége,ahol az élsport elkezdődik. Na meg hogy ekkora teljesítmény nincs teljesítményfokozók nélkül. Canelo nem ezzel kerekedik az ellenfelei fölé.

» Thotesz   válasz erre
    2020-12-20 20:09:28

Az már a meccs elején kijött hogy Smith és csapata csak lelkes amatőrök Alvarezékhez képest..
Szerintem itt nem csak az történt hogy "Canelo ennyivel jobb mint.." (ami amúgy igaz is), hanem megint azt lehetett látni hogy profizmusban/felkészülésben/elhivatottságban is a másik sarok főlé nőnek.
Már a meccs előtti öltözős kis bénazó ugrálókötelezést sem értettem, meg azt az elkeseredett vádlimasszázst (emlékszem Stuart volt kiakadva mikor Hearns lábát vki masszírozta közvetlen meccs előtt, de ezt van aki biztos jobban vágja).
Aztán úgy jön ki meccsre hogy kb egyből leginkább ráhátrál a kötelekre és egyértelműen azzal kalkulál hogy majd ő lesz az aki kontrából oldja meg Canelot (aki köztudottan kva jo kontrabunyós), pedig az elején nyilvánvaló volt hogy amikor igyekezett uralni a ring közepét és szórta a kombókat (azt a párat, azok amúgy jok voltak) akkor a legeredményesebb..
Egyszóval nekem tök elképzelés nélkülinek tűnt a Smith csapat, és keptelenek voltak változtatni menet közben mikor latszott hogy nem jo amit csinaltak. Pedig szerintem szorosabbá tehette volna Smith a meccset, de hát itt jön ki az a különbség amit a mondandóm elején írtam.
Nagyjából ugy tudnám jellemezni ezt, hogy amíg Canelo 150%-ra ki van maxolva mindig, szinte sosem hibaznak, addig Smith és csapata szerintem meg sem kozelítették saját 100%-ukat, de sztem a 70et sem..
Csalódás volt az angol, Canelo előtt meg le a kalappal hogy minden meccsén top formát mutat top ellenfelek ellen. Pfp1

» menyus   válasz erre
    2020-12-20 20:06:01

Alvarez tele van mint a déli busz szerintem.

» ricfisher   válasz erre
    2020-12-20 19:40:08

Erdekes, hogy Charlot senki sem irta, pedig az elozo teljesitmenye utan nagyon varos lenne az is :)

De sebaj, elobb legyen vitathatatlan nagykozepben, aztan johetnek a tovabbi erdekes parositasok. Az is ido lesz, plane, ha DAZN kiharcol egy GGG triologiat.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-12-20 19:34:10

Nagy csalodas volt az angol. Már fejben elvesztette ezt a meccset tegnapelőtt. Erre a forgatokonyvre nagyon nem szamitottam.

    2020-12-20 19:29:35

@rumble: Az tény hogy nehéz innen továbblépni, úgy hogy érdekesek és várósak is legyenek a meccsei.
Emlékeim között matatva talán Roy Jones volt hasonló helyzetben annak idején,nem találtak már egy érdekes ellenfelet sem neki,komolyan nyilatkozta hogy kosárlabdázónak áll.

» robhalford   válasz erre
    2020-12-20 18:55:51

En őszintén szólva nem akarok már GGG 3at, meg Saunders, Plant meccset, ha nem is mismatch, de csak formalitas lenne. Bivol, Beterbiev ellen nagyon látni akarom Canelot, nagyon kíváncsi vagyok mit kezdene velük, 1-2 lazább félnehéz meccs után szerintem bele erosodne, nem lenne gondja.

» rumble   válasz erre
    2020-12-20 18:35:37

@Thotesz: én is sparringoltam nehézsúlyúval (én akkor 71.5 voltam) de más sparringolni és megint más meccselni vkivel.

    2020-12-20 18:04:58

@Norbisan: Általában nem de ez tényleg durva, nem szoktam nagyon ilyet látni valaki karján:

https://www.the-sun.com/sport/...

» LLopez   válasz erre
    2020-12-20 18:00:52

@Thotesz: Ezeknek a nyilatkozatoknak nem kéne bedőlni.

» Norbisan   válasz erre
    2020-12-20 17:38:23

:-)

» gulogulo   válasz erre
    2020-12-20 17:16:47

Nem hallottad? Sérült volt a bicepsze. Meg valszeg Covidos is.

» gulogulo   válasz erre
    2020-12-20 17:16:33

Öröm volt nézni Alvarezt! Szenzációs bunyós! Nem értem miért féltik őt sokan a félnehéztől, látszik, hogy baromi erős volt a nagyközép Smith ellen, sokkal erősebb, mint az angol! Egy Beterbiev elleni meccs fenomenális lenne, de egy Golovkin 3 is legitim lenne!

» deontay   válasz erre
    2020-12-20 17:07:34

Kíváncsi lennék most Jersey Joe kolléga véleményére, hogy hogy történhetett ez meg, hogy egy fejjel alacsonyabb, középsúlyú maximum egy menetet veszítve végigverte a veretlen, vitathatatlan bajnok ellenfelét?! :)

» deontay   válasz erre
    2020-12-20 17:05:19

@butters01: "Vajon bilijoe ellen is ilyen könnyen át fog sétálni?"

Lehet, hogy Billy Joe-t esetleg a végére ki is üti, de Saunders bár nem rendelkezik olyan ütőtáv fölénnyel mint Smith, de nála jóval fütgébb és gyorsabb, úgyhogy szerintem ő Smithnél kellemetlenebb ellenfél lesz amíg tart.

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 16:57:14

Mar mindent elmondtak az elottem szolok. Smith nem volt szar. Canelo ennyire jo. Mesterien lopja a tavot es zarja a ringet. Van ero az uteseiben es kokemeny az alla. Elvitathatatlanul o a P4p 1 jelen pillanatban. En kedvelem Smith bunyojat mert mindamellett hogy lakli, tud horgot utni es nem fel bemenni daralni, itt viszont nem hagyott neki mozgasteret Canelo. Smith volt szerintem a legjobb ebben a sulyban. Saunders lehet technikas de nem hinnem hogy gond lenne a mehikanak. Viszont a Bivol Beterbiev meccsek szerintem mar kerulendoek. Meg Smith jr. Is hiaba lassu. Most Callum elhelyezett tobb combot Canelo fejen. Smith, Beterbiev volume puncher kokemeny allal. Bivol is mindamellett eleg technikas es fegyelmezett. Szerintem ha ki nem is utnek, mind kepesek lennenek hatramenetbe tenni Canelot, es hiaba jo a countere ha nem tud kart tenni az ellenfeleben.
Viszont ha nem megy felnehezbe kerdeses hogy kivel tudna meg olyan meccset csinalni itt ahol elegge motivalt lenne es van ertelme is.
A GGG harom en attol felek Golovkin veszte lesz. Spencet kettetorne(meg o menjen csak Crawford ellen)
Se Benavidezben se Plantben nem latom hogy kepesek lennenek megallitani a mehikat. (Plant raadasul mar 2x visszautasitotta)
Ryderrel egy jo kis meccset tudna csinalni, jo kis adok kapok lenne.
Jo kis meccs volt. Callumnak kijar a tisztelet hogy vegigbirta ezt a buntit, de Canelo jelenleg a legjobb, ugy hogy mellette a stilusa is kozonsegbarat.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-12-20 16:55:10

@Perkins: "Pénzben fogok fogadni Canelo KO -győzelmére."
Én is Canelo-ra tennék már,de szerintem Golo annyira nincs rottyon,hogy lefeküdjön neki. Sokakkal ellentétben én nem látom Calnelo ütőerejét átlagon felülinek,Golo-ét igen. Ha KO akkor Golo. Viszont esélyes,hogy most sima pontotásos győzelem lenne,de még mindig veszélyesebb Gilovkin mint ez az óriás,a best,az eddigi legjobb ellenfele Canelonak stb stb.. olvastam itt olyanokat,hogy ihaj!
Nem akarok fixpont lenni,de én előre megmondtam,Canelo simán behúzza,hisz a dicsőséges Kova győzelem után nem szabad,hogy bárki veszélyes ellenfele legyen kissebb súlycsoportokban. Vagy akkor hagyjuk a súlycsoportokat a francba és pl Loma menjen AJ ellen,ha már Lopez nem jött össze,lehet ott sikere lenne.

» Thotesz   válasz erre
    2020-12-20 16:55:07

Kiváncsi leszek erre a nagy középre, elvileg egyesíteni akarja a címeket itt. De mi lesz golo 3-al? Igaz én elvisel nem ha nem lenne nem kéne földön feküdnie a kazahnak. Vajon bilijoe ellen is ilyen könnyen át fog sétálni?

» butters01   válasz erre
    2020-12-20 16:51:44

@Perkins: 'Pénzben fogok fogadni Canelo KO -győzelmére.'

Én nagy összegben azért nem fogadnék erre :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 16:49:50

@Blackpanther: "Canelo Alvarez vs. Gennadiy Golovkin III - 2021.05.01. :-)"

Pénzben fogok fogadni Canelo KO -győzelmére.

» Perkins   válasz erre
    2020-12-20 16:44:40

@leibigabi: "Viszont Callum Smith meccs felkészülésekor sparringolt a veretlen kubai nehézsúlyú Frank Sanchezzel, aki azt mondta róla, hogy olyan ütései vannak, mint egy nehézsúlyúnak. :)"

Golovkinrol meg azt mondták hogy kibernetikus organizmus
,egy élő szövet a belső fémvazon, erre kiderult hogy Canelo az újabb prototipus:)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-12-20 16:15:45

@yoda: 'Valaki magyarázza már el, ha tudja, hogy egy top bunyós ekkora méretfölénnyel miért képtelen tartani a távot akár minimálisan is egy olyan ellenfél ellen, aki úgy gyalogol utána, mint nagyanyám szokott a járdán a közértbe.
Hogy lehet, hogy a súlycsoport legjobbja nem tud mit kezdeni egy sima kettős fedezékkel?
Hogyan lehet, hogy szét jabelik egy top bunyós arcát ekkora reach hátrányból? Beugrások és lábmunka nélkül?"

Úgy, hogy egész egyszerűen lassabb. Hiába hosszabb a karod, de ha "jóval" lassabb vagy mint az ellenfeled, nem fogsz tudni mégnagyobb távolságból eredményesen bunyózni, hiszen közelebbről is lassú vagy hozzá, hogy megüsd, távolabbról még kevésbé fog sikerülni. Ebben az ütőtávban pedig Canelo gyorsasága érvényesült, többnyire elhajolgatott, levédte az ütéseket és a sebessége meg volt, hogy bevigye a sajátjait.

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 16:13:36

@Slajos: Van rá esély????

» Klausenburger   válasz erre
    2020-12-20 16:10:17

@yoda: Canelo ennyivel erősebb fizikálisan Smithnèl. Hiába vagy magasabb, hosszabb karú, hogyha az ellenfeld át tud gyalogolni az ütèseiden.

Canelo masszìv volt, folyamatosan pressziót alkalmazott ès baromira fegyelmezett volt.

» sziporka   válasz erre
    2020-12-20 16:03:24

Canelo Alvarez vs. Gennadiy Golovkin III - 2021.05.01. :-)

» Blackpanther   válasz erre
    2020-12-20 15:38:29

@yoda: mert Smith ennyire rossz volt, nem kenyszeritett ra Canelo semmit, pont az ellenkezoje tortent, Canelo kihasznalta, hogy ennyire nem csinal semmit Smith, azt nem lehet kikenyszeriteni hogy valaki ne usson jabet es ne tartsa a tavolsagot, azt csak kihasznalni lehet, hogy ilyen butan boxol, de erre keszulhetett Canelo, mert visszaneztem Smith par regebbi meccset par hete, es mar akkor is latszott, hogy nem jabel majdnem sehogy, de ugy gondoltam hogy most raszokik kicsit, Canelo jo volt, de ehhez a kulonbseghez kellett hogy Smith viszont technikailag es taktikailag is szornyu

» fixpont   válasz erre
    2020-12-20 15:30:37

@yoda: Így van.

» GaiusM   válasz erre
    2020-12-20 15:30:37

Valaki magyarázza már el, ha tudja, hogy egy top bunyós ekkora méretfölénnyel miért képtelen tartani a távot akár minimálisan is egy olyan ellenfél ellen, aki úgy gyalogol utána, mint nagyanyám szokott a járdán a közértbe.
Hogy lehet, hogy a súlycsoport legjobbja nem tud mit kezdeni egy sima kettős fedezékkel?
Hogyan lehet, hogy szét jabelik egy top bunyós arcát ekkora reach hátrányból? Beugrások és lábmunka nélkül?

    2020-12-20 15:25:46

Én ezt egy kicsit másképpen látom, mint itt többen írjátok. Szerintem Smith - mégha esetlegnem is élete formájában volt - de nem teljesített rosszul. Azt csinála amit tud. Nem azért nem használta ki az ütőtávbeli fölényét, mert nem törekdett erre, hanem mert Canelo ellen nem volt módja rá. Ahhoz sokkal guorsabbnak kellene lennie, de nem gyorsabb.

És Canelo elképesztően koncentrált - főleg a meccs első felében. Tudatosan figyelt arra, hogy a saját ütőtávján belül bokszoljon, ami nem volt egyszerű mivel, sokkal nagyobb Smith és sokat is mozgott lábon. Nem volt ez számára sétagalopp, rendkívül fegyelmezettnek és tudatosnak kellett lennie végig, hogy Smith ne jusson lehetőséghez. Nem azért volt ennyivel jobb, mert Smith ma gyengébb volt, hanem mert eleve jobb képességű bunyós, és emellett nagyon jól felkészült a meccsre és végig tudta tartani magát az előre eltervezett taktikához.

A meccs második fele már valóban lazább volt neki - Smith-t megviselték azért az addigiak, meg azt olvastam meg is sérült a bicepsze - de addig tényleg baromi fegyemezettnek és koncetráltnak kellett lennie. Szóval nem volt ez olyan könnyű meccs számára szerintem, csak jól végezte el a rábízott feladatot.

» emgabor   válasz erre
    2020-12-20 15:19:55

"Ez így van. Viszont Callum Smith meccs felkészülésekor sparringolt a veretlen kubai nehézsúlyú Frank Sanchezzel, aki azt mondta róla, hogy olyan ütései vannak, mint egy nehézsúlyúnak. :)"
Akkor Cotto,Golovkin és a többiek bírják a nehézsúlyú pofonokat? Mekkorát üthet Pac,aki KO-zta a sokkal fiatalabb Cotto-t???

» Thotesz   válasz erre
    2020-12-20 15:14:40

@butters01: Az milyen lenne mar ha kipontozna Briedist!? :D

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 14:40:54

Mostmár jöhetne Briedis is, csakhogy tényleg p4p listavezető-e :)

» butters01   válasz erre
    2020-12-20 14:36:42

@leibigabi: Ja hogy eppen csak egy poppet kisebb mint Wildere? Akkor jo, mehet. :D

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 14:13:41

@Slajos: "Szerintem meg nem kene a felnehezet eroltetni se Bivollal se Beterbievvel. Canelo tul kicsi oda. Meretileg mar a nagykozepben is a kicsik koze tartozik.
Technikailag mindegyik felett van de ott mar kb. 7-8 kilos suly es azzal egyenerteku erokulonbsegek lennenek a ringben.
Nem azt mondom hogy nem gyozhetne, de hosszutavon az egeszseget joval nagyobb kockazatnak tenne ki."

Ez így van. Viszont Callum Smith meccs felkészülésekor sparringolt a veretlen kubai nehézsúlyú Frank Sanchezzel, aki azt mondta róla, hogy olyan ütései vannak, mint egy nehézsúlyúnak. :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 14:05:24

@Thotesz: "...Rícs mi? :)) Akik az AJ-Fury-n is a 2 centi rícselőnyt,meg a 3 centi magasságkülönbséget hozzák megdönthetetlen érvnek Fury egyértelműgyőzelme mellett,azoknak ajánlom ezt a meccset figyelmükbe..."

Viszont azt is figyelembe kell venni, hogy vajon AJ-nek van-e annyival jobb labmunkaja mint Furynak? Gyorsabb-e mint Fury? Van-e olyan kondija, hogy birja presszionalni a GipsyKinget hosszu meneteken at?
Canelo ezekben joval folotte volt az ellenfelenek.

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 13:59:34

@robhalford: "...Bivol ellen esélyes lenne,de Beterbiev ledózerolná..."

Szerintem meg nem kene a felnehezet eroltetni se Bivollal se Beterbievvel. Canelo tul kicsi oda. Meretileg mar a nagykozepben is a kicsik koze tartozik.

Technikailag mindegyik felett van de ott mar kb. 7-8 kilos suly es azzal egyenerteku erokulonbsegek lennenek a ringben.
Nem azt mondom hogy nem gyozhetne, de hosszutavon az egeszseget joval nagyobb kockazatnak tenne ki.

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 13:48:29

kíváncsi lennék ha most találkozna canelo mayweatherrel akkor milyen meccs lenne? most megérett caneló és nem 23 éves mint akkor volt.

    2020-12-20 13:43:45

Smith elképzelés nélkül boxolt.Egy ilyen magas bunyós h ennyire ne tudja használni a feltartó ütéseit,ill. tartani a távot az már fájó,hiába Alvarez volt az ellenfél.

    2020-12-20 13:41:21

@PeteTheGreek: "Többet vártam Smithtől, meg az egész meccstől, ez túl sima volt. Sajnos már az első menet után várható volt, annyira nem használta ki fizikai előnyét Smith, és annyira sokat voltak Canelo távjában."
Én is többet vártam,kb nokedli volt. Valaki írta,hogy melós meccs volt. Ez??? Simán hozta,meg sem izzadt. Csak menni kellett a folyamatosan hátráló pók után és megszórni mikor felakadt a ringkötélben.
Rícs mi? :)) Akik az AJ-Fury-n is a 2 centi rícselőnyt,meg a 3 centi magasságkülönbséget hozzák megdönthetetlen érvnek Fury egyértelműgyőzelme mellett,azoknak ajánlom ezt a meccset figyelmükbe. :)
De akik csodálkoznak,hogy Canelo nyert a legjobb nagyközépsúlyú ellen,azoktól megkérdezném,hogy van e olyan infójuk,miszerint Canelo legyőzte KIÜTÉSSEL Kovalevet? Ha nincs,akkor most már tudják. Ezek után meglepő bármilyen alacsonyabb súlycsoportbeli győzelme? Vagy ki kell mondani,hogy Kovalevet egy olyan időben győzte le,amikor neki pont "véletlenül" kedvező volt? Még mindig azt mondom,hogy ha tisztán ült fel a félnehéz trónjára,próbáljon ott maradni,ne vitézkedjen a kicsik között.
Mindez nem von le semmit a képességeiből,a tehetségéből,tudásából. Kurvajó a srác,de velem valahogy nem tudja elfeledtetni az eddigi lavírozásokat,lefyen az Oszi felelőssége,v az övé.

» Thotesz   válasz erre
    2020-12-20 13:29:54

@leibigabi: Artur még nincs megtörve,meg lehet hogy ő nem kizárólag a pénzért vállalná el,hanem lenne némi győzelmi vágya is.

» robhalford   válasz erre
    2020-12-20 13:12:15

@Schnauzer: "Valaki írta, hogy Beterbiev ellen is Canelot lenne szerinte a favorit. Én ott már nem Canelot-ra tennék, mert egy nagyon-nagyon durva ütőerővel találkozna."

Kavalev is egy nagyon nagyon durva ütőerővel indult neki... :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 12:53:55

Meglepett hogy Smith ennyire semmit nem tudott kezdeni vele. Nagyobb ellenállásra számítottam.
Viszont az ismét beigazolódott hogy jó feje van, nem véletlenül nem volt még padlón pályafutása során.

» faceload   válasz erre
    2020-12-20 12:46:33

Én már a meccs előtt sem értettem, hogy miért gondolja bárki, hogy Canelot bevállalna egy meccset, ahol esélytelen a győzelemre.
Bár az is igaz, hogy kevés olyan bokszoló van, akivel nagyon meg tudná nehezíteni a dolgát.
Valaki írta, hogy Beterbiev ellen is Canelot lenne szerinte a favorit. Én ott már nem Canelot-ra tennék, mert egy nagyon-nagyon durva ütőerővel találkozna.

» Schnauzer   válasz erre
    2020-12-20 12:39:23

@robhalford: Saunders kellene már összehozni.

» Boxerone   válasz erre
    2020-12-20 12:22:49

Papírforma,megerősítette a vezető helyét a független ranglistákon,bár kiütéses győzelmet vártam tőle.
Nem tudom ki lehetne a következő ellenfele,Joshua?
Bivol ellen esélyes lenne,de Beterbiev ledózerolná,valószínűleg nem is fogják ezt a vonalat erőltetni.
Meglátjuk hogyan tovább,Oszi nélkül valószínűleg szabadabb lesz a menetrendje.

» robhalford   válasz erre
    2020-12-20 12:20:34

Nem lattam meg a merkozest melo miatt ( mint a legtobb hetvegen) de a leirtak alapjan Smith nem sok vizet zavart.

Canelo ennyire ku.va jo bunyos lett 30 eves korara! Ezzel a meccsel egyertelmuen p4p elso helyen van.
Azert Smith nem egy B-kategoria, szerintem Frochtol es Kesslertol nem sokkal marad el.
Fahej Calzaghen meg Wardon kivul egyertelmu favorit lenne barki ellen a kozelmult nagykozepjeibol.

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 12:20:02

@Boxerone: Az is most mar.

» Slajos   válasz erre
    2020-12-20 12:19:07

Abel Sanchez "Canelo Is The #1 fighter in the world! Hát igen!

» Boxerone   válasz erre
    2020-12-20 12:16:56

Számítottam rá, hogy klasszis különbség adódik kettejük közt, de azért nem gondoltam ennyire sima meccsre, meg hogy Alvarez tűnik majd erősebbnek a Smith számára otthonos nagyközépben. Az Alvarez mögött álló csapat is hihetetlenül profi, szerintem kielemezték Smith-t és ők nálunk sokkal jobban tudták már előre, hogy nem képes megcsinálni a magas emberek bunyóját Alvarez ellen és ehhez még csak extra lábmunka sem kell a mexikóitól - sőt igazából látszólag semmi extra, kisétált a ringbe, csinálta a szokásos bunyóját és ezzel nagyon simán jobb volt. Mondjuk hálás feladat lehet egy ilyen bunyóst menedzselni, edzeni, aki úgy tűnik mentálisan és fizikálisan is rendíthetetlen.
Már csak abból a feltételezésből kiindulva, hogy azért valószínűleg nem teljesen véletlenül lett Smith az ellenfél, a félnehézsúlyú bajnokokat korántsem írnám le Alvarez ellen...

» superman   válasz erre
    2020-12-20 11:54:34

"Többet vártam Smithtől, meg az egész meccstől, ez túl sima volt. Sajnos már az első menet után várható volt, annyira nem használta ki fizikai előnyét Smith, és annyira sokat voltak Canelo távjában."

Még ebben az ütőtávban is lassú és jóval pontatlanabb volt, így pedig nehéz kihasználni az ütőtáv fölényt.

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 11:29:44

Többet vártam Smithtől, meg az egész meccstől, ez túl sima volt. Sajnos már az első menet után várható volt, annyira nem használta ki fizikai előnyét Smith, és annyira sokat voltak Canelo távjában.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-12-20 11:09:10

Kicsi a bors, de rohadt jól bokszol. ;-)

» ogreface   válasz erre
    2020-12-20 11:03:55

@Imi81: "Akkor én egy régi mérkőzést néztem youtubeon? ???? De béna vagyok ????"

Majdnem eltaláltad, végülis a testvére :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 10:58:17

@Imi81: A szmájliból lett a sok kérdőjel! Nem jeleníti meg. A lényeg hogy ezt jól benéztem. Nem tudtam hogy a másik Smith-el is bokszolt.

    2020-12-20 10:57:49

Canelo fan lettem! Nincs rajta a verhetetlenségi mítosz terhe, amikor meg kikapott, azt egy zöldfülű srác vesztette el az egyik valaha volt legjobb ellen. Most már rommá verné May-t is szerintem ha a tudást nézzük és egy lenne a súlycsoport. Persze ez csak fikció! Bivol ellen 70:30 nálam Canelo! Beterbiev ellen 55-45! Ezek a meccsek hamarabb eljönnek mint gondolnánk! Főleg, hogy nincs Ossy a háttérben! Hajrá Canelo

» Klausenburger   válasz erre
    2020-12-20 10:52:45

@leibigabi: Akkor én egy régi mérkőzést néztem youtubeon? ???? De béna vagyok ????

    2020-12-20 10:51:19

@Imi81: "Ezt nem értem. Pontozásos győzelem? Most néztem a mérkőzést és a végén testütéssel ütötte ki Smith-et. Most akkor mi van?"

Az a Liam Smith volt :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 10:49:39

Ezt nem értem. Pontozásos győzelem? Most néztem a mérkőzést és a végén testütéssel ütötte ki Smith-et. Most akkor mi van?

    2020-12-20 10:46:42

Fúúú de melósmeccs volt.
Szívós srác ez a Smith.
Canelo meg igazi p4p 1

» emgabor   válasz erre
    2020-12-20 10:36:47

@leibigabi: Ismét egy mérkőzés, amely megmutatta, hogy a bokszolás elsősorban a készségekről.

Szól

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 10:33:45

Ismét egy mérkőzés, amely megmutatta, hogy a bokszolás elsősorban a készségekről. Callum Smith ettől nem lett hirtelen rosszabb bokszoló, mint volt tegnapelőtt, de most egy olyan bunyóssal találkozott, akinél hiába volt 18 centivel magasabb és hosszabb karú, de az ellenfele jobb bokszoló volt nála. Szerintem Smith ha pluszban még egy 5-6 kilóval nehezebb is lett volna Alvareznél, akkor is kikapott volna, mert nem minden a méret.

» leibigabi   válasz erre
    2020-12-20 10:33:04

Loma remélem nézte a meccset...Egyértelműen p4p Canelo. Szerintem felnehezbe is nyugodtan felmehet Bivolék ellen, nem félteném. Túl sok más kihívás igazából nem is nagyon maradt.

» rumble   válasz erre
    2020-12-20 10:28:22
Ugrás az oldal tetejére