×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Szombaton késő este egy vérbeli brit nehézsúlyú rangadóra 2020-11-29 00:50:33 https://www.profiboksz.hu/2020/11/29/joyce-gyozott-a-brit-nehezsulyu-rangadon/

Joyce győzött a brit nehézsúlyú rangadón

Szombaton késő este egy vérbeli brit nehézsúlyú rangadóra került sor Londonban, az egyaránt veretlen Daniel Dubois és Joe Joyce találkozóján pedig a WBC „Silver”, a WBO nemzetközi bajnoki-, a Brit-, a Nemzetközösségi, valamint az Európa-bajnoki (EBU) öv volt a tét. Az ütközet kifejezetten izgalmas csatát hozott, és a tapogatózóbb nyitó felvonás kivételével akciódús mérkőzést produkált a két bunyós. A 23 éves Dubois a nagyobb tempót, valamint a hangsúlyosabb hátsókezes ütéseket igyekezett erőltetni, a 35 éves Joyce ezzel szemben főként az elsőkezes egyenesekre alapozott. A hullámzó, szoros összecsapás során Dubois bal szeme teljesen bedagadt, Joyce viszont rendkívül jól bírta a súlyosabb találatokat is. Az ütközet záró szakaszába fordulva egyre jobban lezárult Dubois szeme, ez pedig láthatóan zavarta, és vissza is esett a teljesítménye. A 10. menetben Joyce ismét eltalálta a sérült felületet, Dubois pedig a szeméhez kapott, majd letérdelve megvárta, hogy a vezetőbíró kiszámolja, és kihirdesse Joyce KO-győzelmét. Joyce ezzel 12 profi mérkőzést követően is őrzi veretlenségét, Dubois pedig 15 összecsapást követően volt kénytelen búcsút inteni makulátlan rekordjának.

Videó: a mérkőzés teljes felvétele


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@PeteTheGreek: ahhh... mindig elképedek, amikor meglátom ezeket a pontozó lapokat.
Számomra hihetetlen, hogy ezt még a mai napig nem tudták lefejleszteni valami olyanra, ami sokkal tárgyilagosabban mutatja a pontértékeket...

Ez a bokszolunk, harcolunk, de mindketten állva maradunk és emberi döntés alapján győztest hirdetünk... Ez a szőlő így, mindig savanyú lesz..
Egy csöpp innováció kellene, semmi más.

» nemexpert   válasz erre
    2020-12-02 09:06:52

@PeteTheGreek: Latszik ki volt megveve. Mondjuk az is erdekes hogy ketten is az elso menetet DDD nek adtak, pedig szinte semmit nem csinalt.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-12-01 16:55:24

Pontozólapok: https://www.thesun.co.uk/wp-co...

Dubois - Joyce
3-6
5-4
7-2

Aranyos a 7-2 Duboisnak:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-12-01 14:22:19

@leibigabi: Vélhetően az segített volna hogy még a szombatinál is masszívabb állapotba kerüljek :D Usyk meccsből egy képkocka se volt meg, ott az újranézés nem csak az emlékek felfrissítéséről szólt :D

Amúgy tetszett a meccs, soha rosszabbat. Sztem fasza iramot mentek. Sajna nem az nyert akinek szurkoltam, de Dubois rosszabbul is teljesített mint vártam. Azt hittem folyamatosabban fog tudni nyomást gyakorolni és nem csak villanásokra futja. Védekezése is eléggé csalódást keltő volt.

» faceload   válasz erre
    2020-11-30 13:38:25

@faceload: "Nem zárok ki semmit, mert erős alkoholos befolyásoltság alatt voltam :-)"

Gondolkodtam pedig, hogy áthívjalak megnézni :)

És amúgy hogy tetszett a meccs?

» leibigabi   válasz erre
    2020-11-30 13:19:11

@northpaw: "amit adsz, azt kapod vissza". ez az élet minden területére igaz.

    2020-11-30 13:17:03

Nem zárok ki semmit, mert erős alkoholos befolyásoltság alatt voltam :-)
Jabeket láthatta a jó szemével, jobbos meg elég kevés érkezett ahhoz hogy könnyű legyen megítélni hogyan látott a bal szemére.
Majd újranézem józanul is. Arra emlékszem hogy meg voltam lepve, nem éreztem a levegőben azt hogy DDD akármelyik pillanatban bedobhatja a törcsit.

» faceload   válasz erre
    2020-11-30 12:58:42

@faceload: Lehet, hogy csak a rossz felbontás miatt, de bennem felmerült :)

» superman   válasz erre
    2020-11-30 08:42:32

Egyébként a szabályban az van hogy akkor állítják le a meccset ha képtelen a folytatásra a bunyós a spori szerint. Bírói gyakorlat pedig az hogy a fél szemére nem látó bunyóst nem találják alkalmasnak. Ez teljesen érthető és rendben van. Ezen a meccsen sztem nem merült fel az hogy DDD ne látott volna.

» faceload   válasz erre
    2020-11-30 08:11:44

@Peacock: Szünetben semmiképp nincs ilyen vizsgálat, a szünet a saroké. Max a menet elején állíthatták volna meg az órát. Ez a mérkőzésvezető ítéletére volt bízva hogy kikéri-e az orvos tanácsát. Mivel úgy gondolta lát, nem kérte ki. Sztem nincs is ezzel baj. Hirtelen egyetlen olyan esetre sem emlékszem hogy a duzzadt szemet mutatták a bírónak (cutot ne keverd ide az más tészta a vér miatt) amikor nem állt fent a gyanú hogy a szem teljesen bezáródott.

Erősen gyanítom hogy a törést akkor szenvedte el amikor feladta. Előtte semmi olyat nem mutatott DDD amiből arra lehetett következtetni hogy baj van. Továbbra is tartom hogy ez inkább a sarok felelőssége. Ők tudnak minden menet után beszélni a bunyóssal, megkérdezni hogyan érzi magát. Továbbá ismerik a saját bunyósukat és észreveszik ha valami nem klappol.

» faceload   válasz erre
    2020-11-30 08:07:13

@Jersey Joe: "Tyson például már nem tudott olyan elhajlásokat csinálni 30-hoz közeledve, meg azért lassabban is repültek ki már egy picit azok a bombák, mint korábban. Pedig volt egy-két mérkőzés, amire nagyon készült akkor tájt, tehát nem lehet csak azzal magyarázni, hogy nem volt már olyan edzett."

Tyson pont a meccs utáni sajtokonferencian mondta el hogy mindennap marihuánát szívott, volt hogy meg meccsek előtt is, amellett hogy a marcsi drog, nevezhetjuk ezt meg aktív dohányzásnak is. Nem csoda hogy nem pattantak úgy ki azok a bombák mint korábban...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-11-30 07:44:29

@northpaw: Ez kemény

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-30 02:42:24

@yoda: " Na meg egy kezemen meg tudnám számolni ki tudna ennyi bombát kihordani lábon a másodvonalból mint amennyit Joyce kapott. "

Top bunyósnak nem is találna ennyit, Joycenak igen, mert ő nem a remek védelméről híres.
Az viszont igen beszédes, hogy Joyce gyorsaságú jabeket sem sikerült védenie, csak az orrával.
Tök jól néz ki meg minden, csak épp boxolni nem tud ahhoz elég jól, hogy egyáltalán számításba lehessen venni top szinten.
Mondjuk ideje még van, de azért sokat nem kell várni tőle

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-30 02:41:20

@yoda: Ohh, mondom én, hogy jobb... :-)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-30 02:29:12

Joyce megérdemelten győzött, tényleg jók voltak a jabjei és nagyon szívós kemény csávó aki bírja az utest is. Nagy szíve van az tuti. A kérdés hogy ki lesz Joyce nak a következő. Usyk öt emlegették de szerintem ő vb címert megy majd jövőre.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-30 01:34:20

@Jersey Joe: Itt ezer másik dolgot is figyelembe kell venni. Ami a tornászokat illeti, ott az izületek azok főleg, amik nem bírják azt a fajta terhelést, és huszon X évesen a legtöbben mát túl vannak pár komoly sérülésen. A másik dolog a koordinációjuk, ami romlik, és amit egy férfi tornász még erővel tud kompenzálni (Csollány Szilveszter 30 évesen nyerte meg az olimpiai aranyat, de 32 évesen még VB is volt), egy női tornász már nem annyira. A tornához ráadásul komlyabb koordináció kell, mint a boxhoz. Ott egy hét edzéskihagyás után 1 hónap (vagy több), mire visszajut valaki a bázis szintre.

Ami a sprintereket illeti, itt is más megközelítést mondanék. Bolt sem tudta ám minden versenyén megfutni a világcsúcsot, és ott 1 tizedmásodperces tartós romlás már kitehet az élmezőnyből. Ez lehet kiégés miatt is, gondolj bele, hogy 20 éve ugyan azt az egy mozdulatot gyakorolja az atléta, idővel már mentálisan sem fog tudni áttörni valaki egy bizonyos gátat, vagy pl. egy egy antagonista izma túlfejlődik, ami egy idő után gátolni fogja a leadott teljesítményt, stb...
De tegyük fel, tényleg romlik a robbanékonyság, és kizárólag ezen múlik egy sprinter sorsa. Mint előbb írtam, ott 1 tizedes romlás már hatalmas hátrány.
Ízlelgessük egy kicsit: 100 méteren keresztül 1 tized másodperc. ~10 másodpercen keresztül végzel egy mozdulatot, maximális erő leadással, és 1 tizednyi romlás már meghatározó. A boxban bőven nincs ekkora szerepe egy hasonló %-os romlásnak, egységnyi ütőtávra kivetítve, na meg ott nem is maximális erővel kell végrehajtanod az elejétől a végéig a mozdulatot. Egész más a két dolog, összehasonlítani sem lehet.
Ha XY boxoló (hasamra ütök) 10 másodperc alatt üt 35-öt, maximális erőbedobással, akkor te fogsz látni a teljesítményében szignifikáns romlást, ha 1 év múlva már 10,1 másodperc kell neki a 35 ütéshez? Erősen kétlem.

Tyson nem hiszem, hogy a börtönben túl szakszerűen edzett volna (az is lehet, hogy lettek rossz beidegződései, tréner hiányában), és bizony 4 év kihagyás az baromi sok.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-11-29 23:45:09

Dubois a meccs előtt viccelt azzal, hogy Joyce anyja 93%-ban vak, tett egy megjegyzést arra, hogy legalább nem fogja látni, ahogy Joyce ki lesz ütve. Aztán pont szemsérülés lett Dubois veszte. Erre mondják, hogy költői igazságszolgáltatás.

» northpaw   válasz erre
    2020-11-29 23:43:38

@faceload: Oké hogy nem have to, de ha nézed amerikai meccseken ezt a may–t úgy értelmezik, hogy szinte (amit nem állítanak el a szünetben legalábbis) minden vérző sebet azonnal megnézetnek gyorsan az orvossal, hogy az mondjon véleményt. Aztán az orvos elég durva dolgokat is tovább enged néha, de ő mégiscsak orvos. Itt pedig szerintem egyértelmű volt, hogy zavarja a latását és az is, hogy egyre csak rosszabbodik a sérülés, zárul a szem.
A szünetben simán meg lehetett volna nézetni a ringorvossal. (Ha ez esetleg megvolt csak nem láttuk, az más, és az is lehet tovább engedte volna, nem tudom, én sem vagyok orvos.)
Olyan sincs a szabályzatban szövegszerűen, hogy ha nem lát az egyik szemére vagy egyikre sem, akkor mindenképpen le kell állítani vagy orvosi tanácsot kérni.
Az a lehetőség pont azért van megadva minden esetben (és nem taxatíve felsorolva mikor kell) a bírónak, hogy az orvos mondjon ilyen esetekben véleményt.
A BBC azt írja hogy szemüregcsont–törés és idegsérülés a diagnózis (mint Brooke–nak Golovkin ellen). Szerintem ezt nagyon is meg kellett volna nézetnie a bíróval az orvosnak, és hibázott, hogy nem tette. Ezért szankcionálnám (ami lehet egy figyelmeztetés vagy bármi, de ennek hiányában következő esetben is tovább engedhet ilyen sérülést nyugodt szívvel).

» Peacock   válasz erre
    2020-11-29 22:09:32

@Jersey Joe: Remélem nem lesz igazad. Szeretném még látni Duboist, mert mégiscsak egy reménység volt. lehet nem tud alakítani a bunyóján, de sokáig eljuthat így is. Azért ha nincs a sérülés pontozással akár behúzhatta volna a meccset. Na meg egy kezemen meg tudnám számolni ki tudna ennyi bombát kihordani lábon a másodvonalból mint amennyit Joyce kapott. Az, hogy DDD emberére akadt még nem üt kisebbet és továbbra is robbanékony, veszélyes. A legjobb végeredmény született. Egyiküknek még rengeteg ideje van, és kellet neki a zakó, a másik meg így nem tűnik el egyenlőre a süllyesztőbe.

    2020-11-29 21:59:00

@Peacock: Rossz az angolod. A may pont hogy nem jelent kötelmet, csak lehetőséget. Ergo nem is szankcionálható.

Sztem ez a konkrét eset nem is volt különösebben véleményes. Csúnya volt a duzzanat a szemén, de úgy bunyózott mint aki (valszeg korlátozottan) lát.

» faceload   válasz erre
    2020-11-29 21:41:11

Dubois-ra visszatérve, én már nem várok tőle túl sokat, szerintem ő nem lesz ennél jobb. Nem látom benne, hogy nagyon tudna alakítani a mozgásán, bokszán.

Majd meglátjuk, kinek lesz igaza.

Gorman nagyon messze van attól, hogy tehetségesnek lehessen minősíteni ezen a szinten.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-29 21:32:07

@La Cucaracha: "egy egészséges, edzett ember 28 éves korára veszít a robbanékonyságából"

Hát valamiből azért veszíthetnek, ha a leggyorsabb sprinterek medián átlaga 26 év, Usain Bolt is éppen 28 éves koráig futotta a legjobb idejeit rövid távon.
A tornászoknál meg a huszonéves kor már öregnek számít sokszor, tehát valami már ilyen időben is történik, változik az ember testében.
Az biztos, hogy az említett Tyson például már nem tudott olyan elhajlásokat csinálni 30-hoz közeledve, meg azért lassabban is repültek ki már egy picit azok a bombák, mint korábban. Pedig volt egy-két mérkőzés, amire nagyon készült akkor tájt, tehát nem lehet csak azzal magyarázni, hogy nem volt már olyan edzett.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-29 21:30:17

@trouble: Szerintem nincs olyan, hogy egy egészséges, edzett ember 28 éves korára veszít a robbanékonyságából, főleg nem egy ilyen tehetséges és jó adottságokkal született ember, mint Tyson.
Ellenben ha börtönben ülsz évekig, és kemény éjszakai életet élsz, annak minden negatívumával, akkor előfordul, hogy veszítesz a képességeidből, amiket utána már csak nagyon nehezen, kemény munkával tudsz visszaszerezni, ha egyáltalán. Kérdés, hogy a börtön után Tyson elvégezte-e azt az edzésmunkát, amit kellett volna, hogy újra csúcson legyen (meg hogy fiziológiailag képes lett volna-e újra jó formába kerülni annyi kábszer után).
Persze, ahogy öregszik az ember, az idegsejtek ingerületsebessége csökken, a robbanékonyságért felelős izomrostok szépen lassan elhalnak, merev kötőszövet lesz helyettük, de ez nem huszonpár évesen következik be, hanem 30 pár évesen kezdődik a folyamat (kinek mikor).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-11-29 20:48:41

@trouble: Tysonnal sosem tudod meg mi lett volna ha nem kezd drogozni, nem megy bortonbe, nem szarja le a boxot, tehat ha ugy el mint egy rendes sportolo, akkor is hanyatlott-e volna ennyit, ezert nem latom ezt jelentos ervnek, hogy mi volt vele. Tyson, Hopkins ezek sosem jo peldak semmire amit az ember ala akar tamasztani veluk.

» fixpont   válasz erre
    2020-11-29 20:19:19

nekem nincs hianyerzetem vagy nem gondolom hogy a meccs visszavagoert kialt, mert itt nem az volt, hogy egy utes szakitotta fel a bort vagy hasonlo, es lehetne ervelni hogy szerencsetlen serules miatt lett vege, itt Dubois benyelt szaz jabet es attol duzzadt meg a szeme, a kovetkezo meccsen megint be fog nyelni ennyit es megint bedagad, itt nem valami veletlen egyszeri eset tortent hanem cipora vertek a szemet

» fixpont   válasz erre
    2020-11-29 20:17:53

@La Cucaracha: "23 éves Dubois...még 10 év múlva sem lesz "öreg" izma. Esetleg idegrendszeri szinten lassulhat, de azt sem pár éven belül."


Tysonnak sem volt 33 évesen "öreg" izma, de egyértelműen nagyon fiatalon, 20 éves kora körül tudta a legjobbját nyújtani, mert a robbanékonyság kulcsjelentőségű volt számára és ebből nagyon korán elkezdett már veszíteni. Vannak ilyen típusú sportolók.

» trouble   válasz erre
    2020-11-29 20:04:21

@faceload: Ez a meccs a BBBofC (BRITISH BOXING BOARD OF CONTROL) nehézsúlyú címéért (is) ment. Gyorsan kikerestem, a szervezet szabályzata azt írja:

http://bbbofc.com/content/rule...

,, 3.33.4 A Referee may consult the ringside doctor at any stage concerning the fitness of a boxer to continue a Contest.,,

Vagyis ha a bíró úgy látja hogy bármi is akadályozhatja a folytatást, akkor elvben konzultálnia kell. Ez a szemsérülés nemcsak úgy látszott, de be is igazolódott hogy a folytatásra hatással volt, így szerintem kérnie kellett volna ringorvosi tanácsot a szübetben a bírónak. De egyetértek, a sarka is felelős ezért.

Az ennél Amerikában pld. általánosabban elfogadott ABC szabályzat szerint amúgy:

,,5. If a boxer is cut, the referee may interrupt the bout to consult the ringside physician to determine if the injured boxer can continue or not.,,

Vagyis ez még egyértelműbben előírja a sérülés esetén a konzultációt.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-29 19:35:03

@Peacock: Valószínűleg tovább engedte volna az orvos is, ha Dubois erősködik. De ez akkor sem ment volna végig, vagy felreped nagyon csúnyán, vagy annyira bedagad, hogy a bíró lépteti le, esetleg a sarka nem engedi tovább, de szemmel láthatóan egyre rosszabbul nézett ki.

    2020-11-29 19:11:39

Én nem szankciónálnám ezért a bírót. Akkor is nyelte az egyeneseket amikor még nem volt (ekkora) a duzzanat.
Nem ismerem a szabályokat, de arra tippelek hogy a bírónak akkor kell mutogatnia a dokinak a duzzadt szemet amikor azt gyanítja hogy nem lát. Ez sztem nem volt bántóan egyértelmű. Egyébként meg van sarka is DDDnek inkább az ő felelősségük volt ez mint a sporié sztem.

» faceload   válasz erre
    2020-11-29 18:58:30

@La Cucaracha: Teljesen egyetértek. Többen is mondták itt már meccs közben is, még csak meg sem nézette orvossal a bíró, amiért én így utólag a bírót biztosan szankcionálnám a brit szövetség helyében.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-29 18:46:25

@Peacock: 23 éves Dubois...még 10 év múlva sem lesz "öreg" izma. Esetleg idegrendszeri szinten lassulhat, de azt sem pár éven belül.

Remélem helyre jön a szeme, nem is értem, hogy a bíró miért nem léptette le előbb, azért ha valami, a szem az nem játék...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-11-29 18:36:19

@PeteTheGreek: Nem ezt mondtam, és bár lehet minuszolni, de irónia ide vagy oda, Dubois már csüccsentette seggre AJ-t, ennek a fordítottja még nem történt meg................

    2020-11-29 17:44:18

Lehet hogy Duboisnak vmi egyedi, gyorsan öregedő, Tyson szerű izomzata van, ehhez nem értek, de azt megjegyezném, hogy nekem ez a gyorsan merevedő Tyson azért 54 évesen se volt annyira merev, mint egy bot... sőt sokkal mozgékonyabb is volt mint akár egy Joyce elleni sokkal fiatalabb, ex–vb Stiverne... továbbá szerintem Dubois egyértelműen lazább, mint Joshua szokott lenni (talán a Ruiz visszavágót leszámítva, ahová viszont már jelentősen vékonyabb alkattal is érkezett, izomtőmeget is csökkentve).
Gorman egyébként szerintem jó bokszoló, és én mind benne, mint Dubois–ban látok még potenciált, ha képesek fejlődni, amire van esély, mert még fiatalok és nem tehetségtelenek. Dubois–nak sokkal jobban oda kéne pld. figyelnie a védekezésre és fejlesztenie azt (lábmozgás, slip, levédés, elvezetés), és persze javítania a kondiját. De a gyorsasága, dinamikája, fizikai és ütőereje, valamint támadásban az ütéskombinációi nagyon is egyben vannak.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-29 17:40:40

@Amador: Nagyon veszélyes ütést kapott a végére. Egy bedagadt szemhéjra egy ekkora ütés simán beszakíthatja a szemüreg csontfalát is és idegkárosodással járhat. Hamarabb le kellett volna léptetni szerintem. Aki azt írta korábban, hogy kamu kiütés volt, annak nagyon nincs köze ezekhez a dolgokhoz...

» gulogulo   válasz erre
    2020-11-29 17:28:07

Most olvasom hogy Dubois-nak eltört az orra valamint idegkárosodás van a szemében ami további vizsgálatokat igényel.. ezt fel kellett adnia..

» Amador   válasz erre
    2020-11-29 17:18:29

Egyiket sem írnám le. Azért esélytelennek nem kiáltanám ki Joyce-t senki ellen, egy ekkora bunyós, ilyen állal és állóképességel, valamint a megfelelő ütőerővel mindenkinek okozhatna nehézséget. Igen tényleg lassú, viszont intelligens és végig fogja dolgozni a 12 menetet úgyhogy állni kell a sarat annak aki szembekerül vele. Dubois még fiatal, sokat tanulhat ebből a meccsből, nemcsak a szeme dagadt fel elég hamar, hanem köpött vért is a késői menetekben, túl sok egyenest nyelt be.

» Amador   válasz erre
    2020-11-29 17:12:58

@yoda: Igazabol jobb is, mint Joshua...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-29 17:10:21

Tippem Dubois WI (test-ko) volt. Nem is értem, hogy miért nem próbálkozott többet testen? Az egyértelmű volt, hogy Joyce-nak betonálla van. Ennyire amatőr a Dubois-csapat?

» Perkins   válasz erre
    2020-11-29 16:37:45

@Jersey Joe: Nem írnám ennyire le DDD-t. Kisebb mint AJ, de nem igazán merevebb, sőt, amikor megindul akkor egy életveszély, és legalább akkorát üt mint honfitársa. Gorman nagyon túlértékelt volt, de el kell ismerni, hogy meglepően könnyed jó mozgású bunyós. A feltörekvők között neki volt a legjobb lábmunkája, ha nem áll ki Duboissal eljuthatott volna egy komolyabb meccsig is.

    2020-11-29 15:32:51

@Charlie Firpo: Valaki írta ezt a neten és igaza van, hogy Dubois a "szegény ember Anthony Joshuája". :)

Picit kisebb, lassabb, esetlenebb, merevebb. Gormant szépen legyőzte, de az a Gorman egyáltalán nem egy tehetséges bokszoló.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-29 14:49:03

Nem értem, miért írja le mindenki DDD-t. Joce ezt csak azzal nyerte meg, hogy mutáns.

» Charlie Firpo   válasz erre
    2020-11-29 14:18:53

Crawford úgyis verné mindkettőt...

» butters01   válasz erre
    2020-11-29 13:36:39

@leibigabi: Számomra is csalódás volt a meccs, de azért nem volt rossz. Joyce pocsék bunyós, de egyáltalán nem ostoba, igenis használja az eszét. Na meg ha eddig nem is volt letesztelve az álla, akkor most le lett becsülettel és még csak fel sem dagadt az arca, elképesztő.
Viszont fogalmam sincs, DDD miért nem erőltette a jobbost, és támadott többet, hisz amikor megindult Joyce végig hátrált. A Juggernaut meg elfelejtette, hogy van egy jobb keze is, pedig amikor eszébe jutott azért találgatott azzal szépen.
Joyce megérdemelte a győzelmet, többet tett érte, állta a sarat, és esélytelennek kikiáltva is beleadott minden tőle telhetőt.
Dubois csalódás volt egy picit, ha nem tudja ledózerolni az ellenfelet a széles erős ütésekkel akkor ötlettelen lesz és csak rövid megvillanásokat mutat. Azért valljuk be őszintén, nem ilyen eredményre számítottunk, már csak ezért érdemes volt ébren maradni.

    2020-11-29 13:35:55

Nekem az elejétől az volt az érzésem, mintha Dubois mentálisan nem állna (még?) készen erre a mérkőzésre és ezt nyilván a befejezés sem cáfolta (persze nem is igazolta egyértelműen, hiszen ringorvos nem látta a sérülést, bármi lehetett). Engem sem győzött meg, hogy ő itt mindenáron meg akarja verni Joyce-ot, míg utóbbin ezúttal is látszott, hogy mentálisan rendíthetetlen (az ő stílusával másként nem is lehetne sikeres). Szerintem az is látszott, hogy Dubois alapvetően jobb bokszoló, ezért én sem temetném, fejben össze kell kapnia magát, ha ez sikerül, akkor 1-2 meccs után jöhetne a visszavágó. Joyce pedig kiérdemelte a lehetőséget és én kapkodnék is utána az élmenők helyében :)

» superman   válasz erre
    2020-11-29 13:32:36

Egy kicsit azért többet vártam ettől a meccstől, és főleg Dubois-tól. Joyce ütései elég lassúak voltak, ennek ellenére mint ha alig lett volna reflexe, hogy a jabek elől megpróbálja elhúzni a fejét, vagy elütni. Volt néhány jó nagyobb ütése, de ez magasabb szinten édes kevés. Egyszerűen mint ha hiányzott volna belőle a győzni akarás is, és úgy állt oda, hogy bokszolgatunk aztán majd lesz valami. Mivel még nagyon fiatal, arra jó lehetett számára ez a vereség, hogy elgondolkodjon azon, hogy ha magasabb szintre akar jutni, akkor holnaptól megkettőzött erővel kell belevetnie magát az edzésekbe és a tanulásba.
Joyce, hozta a lassú, topa mozgását, jabjeivel kontrollálta a mérkőzést, rajta látszódott jobban, hogy igyekszik, többet tesz érte, mert meg akarja nyerni ezt a küzdelmet.

» leibigabi   válasz erre
    2020-11-29 13:14:39

Szerintem egyikőjük sem nagy durranás. Egymás ellen jó meccsük volt,mert kb egy szint,Joyce bal egyenese el tudta dönteni. Bár mondhatjuk azt is,Dubois ügyesen hagyta ott az összes találat előtt a fejét,csúnya volt nézni,ahogy nem kezdett semmit ezekkel. Visszavágót megnéznék,de semmi remény,hogy vb-meccsért menjenek. Hát a mostani top-4-5-6 sem tud egymással meccselni,annyian vannak kötelező kihívók,elvárt párosítások,visszavágók stb.

» Thotesz   válasz erre
    2020-11-29 12:56:16

Szerintem egyikőjük sem nagy durranás. Egymás ellen jó meccsük volt,mert kb egy szint,Joyce bal egyenese el tudta dönteni. Bár mondhatjuk azt is,Dubois ügyesen hagyta ott az összes találat előtt a fejét,csúnya volt nézni,ahogy nem kezdett semmit ezekkel. Visszavágót megnéznék,de semmi remény,hogy vb-meccsért menjenek. Hát a mostani top-4-5-6 sem tud egymással meccselni,annyian vannak kötelező kihívók,elvárt párosítások,visszavágók stb.

» Thotesz   válasz erre
    2020-11-29 12:55:52

@bees: "nem temetném Dubois-t, van benne potenciál és a korából adódóan fog is még fejlődni bőven"


Én ebben nem vagyok biztos, szerintem ahogy ő idősödik majd, még gyengébb lesz, olyan típusú izomzata van, mint Tysonnak, aminek nem tesz jót a kor a merevedéssel.

Dubois egy Chisora, esetleg egy Whyte ellen érdekes lehetne, de nem top tehetség szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-29 12:17:53

@LLopez: Erről a viccelődős sztoriról nem tudtam, Fury apjának a történetét viszont ismerem. Ha Dubois ennyire suttyó, akkor rossz embert talált meg a viccelődésével, helyére kerültek a dolgok. :)

» bandi78   válasz erre
    2020-11-29 11:53:21

Dubois csúnyán lebőgött. Ő arrajó hogy egy negatív mérlegű megélhetési bunyóst kiüssön két menet alatt, de ennél több nincs jelenleg benne. Joyce sem egy nagy eresztés de fényévekkel inteligensebb bunyós. Dubois csak megpróbálta azt a pár nagy ütést, nem jött össze és besírt a szája.

    2020-11-29 11:33:30

@bandi78: Szerintem is jó meccs volt, egyébként igazságos eredmény született mivel Daniel Dubois eléggé ízléstelenül viccelődött Joe Joyce vak édesanyján, hogy legalább majd nem látja ha kiütik a fiát stb. Ehhez képest tudjuk ki maradt térdelve a szeme miatt :)
Különben Fury apja is Joyce-t tippelte győztesnek, gondolom a közös sparringok miatt is - aki egyébként azért ült börtönben mert kinyomta a szemét valakinek - szóval "somebodys eye had to go"

» LLopez   válasz erre
    2020-11-29 11:31:46

Én egyáltalán nem temetném Dubois-t, van benne potenciál és a korából adódóan fog is még fejlődni bőven. Joyce egy darabos, lassú, betonfejű csóka, akinek a top10 ellen semmi esélye. Katasztrófa a védekezése, egy Wilder ellen képtelen lenne végigállni a 12 menetet. Ha lesz visszavágó, mindenképp Dubois-ra tennék.

    2020-11-29 11:25:47

Nem tudom, ez sparring utáni kép-e, de ha igen, akkor Fury is kapott azokból a jabekből. :)
https://www.facebook.com/Tyson...

Joyce amúgy ragyogó példája annak, hogy mindenkinek a saját adottságaihoz kell alakítania a stílusát, az, ahogy a nagykönyvben meg van írva az csak egy ajánlás. Remélem Dubois felépül a sérüléséből, azért sok emberkének tud kellemetlen perceket okozni még, nem az a típus, akin 2 perc alatt átgázolhat egy bajnokaspiráns (vagy ha igen, akkor arra nagyon oda kell figyelni).
Szerintem nagyon jó kis meccs lett ez annak ellenére, hogy az elején azt gondoltam, nem nézem végig az tuti. Aztán elkezdett tetszeni. :)

» bandi78   válasz erre
    2020-11-29 11:18:17

@Bredan78: Cirkusz. :D

Mekkora volt a bálna bevonulása (vagy begurulása hogy pontosabbak legyünk) :D

» faceload   válasz erre
    2020-11-29 11:17:36

@Bredan78: Hát mit is mondhatnék? Oroszok! xDD

    2020-11-29 11:15:07

Amúgy tudom nem box és nem teljesen idevaló, de ha már állandóan a fals párosítások vannak emlegetve ehhez a bohózathoz mit szóltok? : https://www.nemzetisport.hu/eg...

» Bredan78   válasz erre
    2020-11-29 10:50:38

A Yoka vs Hammer és a Joyce vs Dubois meccsek után bennem még egy fontos kérdés fészkelte be magát a fejembe. Vajon honnan szedik ezeket a "vezetőbírókat"? Ez is magasról letojta az első számú szempontot, ami miatt a ringben van, mégpedig a sportolók egészségének a védelme. Már menetekkel a vége előtt orvost kellett volna hívnia, hogy vizsgálja meg azt a sérült szemet, nehogy nagyobb baj legyen belőle, de ő ehelyett unottan sétált, semmiért nem avatkozott volna közbe, már csak egy doboz popcorn hiányzott a kezéből. Nagyon remélem, hogy minden károsodás nélkül úszta meg a dolgot Dubois!

» ogreface   válasz erre
    2020-11-29 10:29:42

@gigaboly: Hát szerintem meg pont nem ez a legvalószínűtlenebb kimenetel. Mindkettőnek brutál a kondija és elég jó álluk van. Esélyesebb, hogy Usyk túldolgozza és pontozással behúzza...

» Bredan78   válasz erre
    2020-11-29 09:41:10

kár a sérülésért, ha végigmegy akkor 50/50 hogy ki nyer a pontozóknál, a gugolásig nálam Dubois meggyőzőbb volt, Joyce nak az álla nagyon ott van de Joshua vagy Wilder szerintem kiütéssel verné őket nem pontozással. Joyce Usyk ellen akar menni, lesz rá 4-5 menete hogy eltalálja aztán kondi KO...

» gigaboly   válasz erre
    2020-11-29 09:33:33

@Phenomenal: Tony kéztörést szenvedett, egy ideig kimarad a bokszból.
Joycenak nem tudom ki lehetne a következő.
Talán valamelyik öreg ellen mehetne, Ortiz?:)

» mobyltel   válasz erre
    2020-11-29 09:22:12

Fotelból könnyü ám pudingozni. Kapnál csak 1-et sérült szemre, még csak nem is Joyce-tól, elég lenne egy kisebb ember is, meglátjuk te hogy bírnád, pláne 9 melós menettel a hátad mögött...

» Bredan78   válasz erre
    2020-11-29 09:07:50

Nagy csalodás Dubois ,nehézsulyban ilyen puding módon feladni...

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2020-11-29 08:57:44

@lazo: Nem valószínű, hogy sérült, becsukódó, felduzzadt szemre kapott 10000 jabet Dubois...

    2020-11-29 06:56:07

@Phenomenal: Summáztam a dolgot ha már fennt dekkoltam miatta.
Az mondjuk jogos hogy azt kaptuk amit vártunk.

» robhalford   válasz erre
    2020-11-29 06:29:38

@robhalford: Azert csak vetted a faradtsagot es billentyuzetet ragadtal, pedig ott volt a masik opcio is....
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-11-29 06:10:07

A jövőre 36 éves reménység, hát nem is tudom,a bokszolóknak és a nézőknek is meccs hiányuk van, máskülönben ez a meccs nem sok szót érdemelne.

» robhalford   válasz erre
    2020-11-29 05:30:50

@lazo: csoda h odaig bírta... nem volt bal szeme.
csukd be az egyik szemed, azt állj le bunyózni, nézd meg milyen pszichés terhet jelent ez. Már ez is elég hozzá, hogy letérdelj, kb egy-két akció kell hozzá.

De Dubois-nak még azzal is meg kellett küzdenie, hogy pokolian fájdalmas, illetve volt mármögötte 9 menet..

Nagy mesternek kell ahhoz lenni, hogy ebbe vki bundát lásson.

» nemexpert   válasz erre
    2020-11-29 02:54:06

@Jersey Joe: igazad van:D ebből a jabből kapott már életében kb: 10000-et úgyhogy biztos hogy lehet hogy ezért ment le az ütés után 2 mp-re (!!!).

    2020-11-29 02:37:54

@La Cucaracha: tényleg nehezen pontoozható.
egál szaga volt a 10. környékén...
a sok kicsit a kevés nagy egyenlítette.

» nemexpert   válasz erre
    2020-11-29 02:21:20

Joyce mikor fog már lehetőséget kapni a nagyok ellen? 35 éves. a Dubois lufi akkor most kipukkant.

» ricfisher   válasz erre
    2020-11-29 02:09:45

@La Cucaracha: Én is így voltam, de azért valószínű a pontozólapokon is Joyce vezetett

» emgabor   válasz erre
    2020-11-29 02:02:23

Amugy Yoka tegnapi teljesitmenye utan en kiharcolnek mar csak becsuletbol egy viszzavagot ellene Joyce helyeben. Ha a kisebb es gyengebb Hammer hatramenetbe tudta rakni Yokat akkor Joyce ellen vegig menekulnie kene.
Amugy megneztem azt a dontot. Joyce gyorsabb volt akkoriban es magas fordulatszamon kuldte. Yoka pontosabb volt es kifort de szerintem az az arany rossz helyre kerult....

» Phenomenal   válasz erre
    2020-11-29 01:57:24

A pontozásról tud valaki valamit? Nekem nagyon nehéz volt pontoznom ezt a meccset (és nem csak azért mert egy kókler fotelszakértő vagyok, hanem mert tényleg nehéz volt eldönteni, hogy ki vitte a meneteket).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-11-29 01:52:36

Dubois nagy csalódás volt nekem. Nulla védekezéssel, menetenként fél perc aktivitással nem lehet meccset nyerni.
Joyce hozta amit tud, gratula neki.

A meccs alapján a jelenlegi élmenőknek nincs tőlük nagy félnivalója.

» emgabor   válasz erre
    2020-11-29 01:38:31

@lazo: Ne viccelj már... Majdnem sírva fakadt Dubois az ütés után, látszott az arcán, hogy brutál fáj neki.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-29 01:36:43

hát ez elég bunda szagú "kiütés" volt.

    2020-11-29 01:34:03
Ugrás az oldal tetejére