×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Jövő márciusra tolhatják Joseph Parker következő mérkőzését 2020-11-23 08:43:22 https://www.profiboksz.hu/2020/11/23/kutba-esett-parker-meccse/

Kútba esett Parker meccse

Jövő márciusra tolhatják Joseph Parker következő mérkőzését honfitársa, Junior Fa ellen. A két bunyós december 12-én csapott volna össze egymással, ám egy vérvizsgálat során Fa mintáiban bizonyos rendellenességeket találtak, amelyekről egyelőre nem közöltek információkat, de a bunyós a problémák miatt sürgős (állítólag csak rutin) műtétére szorul, amelyre ezen a héten kerítenek sort. A két bokszoló összecsapása így természetesen halasztásra kerül, a korábbi WBO bajnok Parker tehát – ha jövő március környékén sikerül tető alá hozni a meccset – egy éves kihagyás után fog ismét bokszolni.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Perkins: Végül is az lenne a lényeg nem, hogy jó meccseket lássunk, hogy jól szórakoztunk. Nem igaz? ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-25 17:22:31

@horvath gergo: Ha ez a sok kemény csóka körbeveri egymást, lesz ám csip-csip-csóka! De mindegy, csak jó kis meccsek legyenek!
Igaz, Gergely? ;)

» Perkins   válasz erre
    2020-11-25 17:02:18

@Barbados Demon: Így van ott a pont. Bár már most is érdekes a mezőny, nem rossz szerintem. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-25 15:29:19

valaki írhatna egy cikket a feltörekvő nehézsúlyuakról, a lentiek alapján érdekesen alakulhat a mezőny a kövektező pár évben.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-11-25 15:25:55

@Perkins: Makhmudov nagyon kemeny csóka, viszont abban igazad van, hogy jobb ellenfelek kellenének. Pár éve már profi Makhmudov, meg gondolom, hogy amatőr múltja is van, szóval biztos fel van készülve minden tekintetben. De például ott van Hrgovic, vagy Ajagba szerintem már nekik is jobb ellenfeleket kéne hozni. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-25 14:15:31

@deontay: Igen jó meglátás, Sanchez jó bunyós, tehetséges, múltkor ő is volt a tv-ben asszem az Ortiz gálán, ha jól rémlik. Meg van egy ausztrál pofa is McKean vagy hogy hívják, meg egy ruszki is Romanov aki amatőrben elgyepalta Wilder-t. Szóval ők is jó bunyosok, és veretlenek, ők is fent vannak a ranglistan csakúgy mint az általad említett Sanchez.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-25 14:07:10

@gulogulo: Nekem Frank Sanchez bunyója tetszik nagyon, baromi fegyelmezett, képzett, robbanékony, erős és elég magas is a 193 centijével!

» deontay   válasz erre
    2020-11-25 13:35:15

@horvath gergo: "Ráadásul ahogy elnezem nem is azokat a könnyen kiutheto homokzsakokat hozzák neki"

Te hol "nézed"? Mert ahol én nézem, ott a "könnyen kiüthető homokzsákokat hozzák neki" (boxrec).

Gyorsan megnéztem néhány meccsét. Ahogyan én látom: magas, erős, kemény, de kipróbálatlan. Nekem kicsit lassúnak tűnik, de Joyce-nál mindenesetre gyorsabb. Minőségibb ellenfelek ellen lehet, hogy többet mutatna a képességeiből.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-25 12:30:05

@gulogulo: A csávó egy igazi gyilkos a ringben, egy mészáros. Ráadásul ahogy elnezem nem is azokat a könnyen kiutheto homokzsakokat hozzák neki. Bár Péter például mar nem sok ellenállást mutatott, bár legalább ismert név.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-25 10:55:34

@yoda: Keletről Makhmudovra leszek kiváncsi. Stílusra profibb mint a többinek.

» gulogulo   válasz erre
    2020-11-24 22:52:44

@gulogulo: Utánanézek. Minél több a feltörekvő annál jobb. Főleg a keletieknek szurkolok, mert a mai napig alapból nehezebb a csúcsra érniük.

    2020-11-24 22:07:05

@yoda: Akkor most mondok egy nevet, akit nagy eséllyel később (ha még eddig nem) te is meg fogsz ismerni, mert szintén jó esélyekkel indul a VB cím közelébe. Martin Bakole. A Kuzmin elleni meccse vízválasztó lesz.

» gulogulo   válasz erre
    2020-11-24 22:02:43

@yoda: Pont azért írtam, hogy feltörekvő. Az nem azt jelenti, hogy fel is érnek. :-)

» gulogulo   válasz erre
    2020-11-24 21:56:35

@fixpont: Bocsi,félrenyomtam. :)

» Norbisan   válasz erre
    2020-11-24 18:25:44

@gulogulo: Talán. De azért tegyük hozzá, hogy Yoka nem túl meggyőző, Hrgovic ígéretes, de kicsit esetlen, szellős a védekezése és nem túl jó az ütőereje, a lábmunkája se éppen tökéletes, a többiek pedig még az ég világon semmit nem mutattak profiként. Tehát egyenlőre meredek kijelentésnek érzem ezt a feltörekvő sereget.

    2020-11-24 17:55:40

A (többnyire) keleti, korábbi amatőr feltörekvő sereget nemigen tudja megállítani szerintem... (Hrgovic, Yoka, Majidov, Dychko, Makhmudov, Sirenko, Jalolov) De Dubois-éknak is lesz még problémájuk ezekkel.

» gulogulo   válasz erre
    2020-11-24 15:10:14

@La Cucaracha: Egyetértek. Parkernek egy jobb amerikai edzővel érdemes volna próbát tennie. Szerintem jó bunyós, gyorskezű, technikailag is képzett, az álla is rendben van. De az űtőerején, a szellős védekezésén (a keze gyors de a reflexei annyira nem kiemelkedőek, hogy olyan lazán védekezzen az állában bízva, ahogy szokott), a kondiján, a taktikai repertoárján (legyen B terv is egy jó edzôvel) és a lábmunkáján lehetne csiszolni.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-24 07:35:31

Parker 193 centi. Mennyi a törpeméret határa ? 196 még kicsi?

» pepegross   válasz erre
    2020-11-24 06:44:17

@Norbisan: amit nekem tulajdonitasz idezetet nem en irtam :D

» fixpont   válasz erre
    2020-11-24 05:59:11

@horvath gergo: "az igaz hogy a bíró tényleg akadályozta a bunyosok kibontakozasat, de azért nem ezen múlt"

Egyáltalán nem.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-24 00:02:06

@rumble: "Tudása alapján az, hogy VB tudott lenni, bőven kimaxolta a képességeit. Nála sokkal jobb bunyósok sose jutottak el idáig."

Valahogy így gondolom én is.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-23 23:01:05

Szerintem meg Parkernek jót tenne egy edzőváltás. Úgy érzem több van még benne, és ha jól tudom, még csak 27 éves.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-11-23 22:43:35

Parker jó bunyós, de egyetértek azokkal akik azt mondják, hogy nem a legjobb, és vb-ok ellen nem sok az esélye. Ugye AJ-vél ki is állt, de kikapott ( az igaz hogy a bíró tényleg akadályozta a bunyosok kibontakozasat, de azért nem ezen múlt). Whyte-Vál szoroseccs volt, és ugye az utolsó menetben nem sokon múlt, hogy Parker legyen a nyerő. Amúgy jobb bunyós Whyte-nal, meg Chiso-nal is ( remélem azt a meccset is pótolják valamikor) szerintem. Szóval Parker meg ha nem is a nehézsúly királya oda lehet őt tenni jó meccsekre, lehet rá számítani nem kerüli a kihívásokat szerintem. Sok érdekes meccs várhat meg rá akár egy Whyte vagy Ruiz elleni visszavágó is érdekes lehet, vagy ugye a Chiso-Vál szintén elmaradt meccse. Vagy olyan fiatal tehetségeknek mint Dubois, Ajagba stb, vagy egy Usyk elleni meccs is érdekes lenne. Junior Fa-nak meg mielőbbi gyógyulást. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-23 21:17:51

@Norbisan: "Sajnos Parker is azon bokszolóknak a sorát erősíti,akik tudásuk alapján lényegesen többre vihették volna."

Tudása alapján az, hogy VB tudott lenni, bőven kimaxolta a képességeit. Nála sokkal jobb bunyósok sose jutottak el idáig.

» rumble   válasz erre
    2020-11-23 20:38:53

@Norbisan: "ugyanakkor képzett és+még gyors is."

Én úgy fogalmaznék: mindenben jó, de semmiben sem kiemelkedő.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-23 20:25:45

@fixpont: "kicsi, képzetlen is"Az tény,hogy nem egy égimeszelő,ugyanakkor képzett és+még gyors is.

» Norbisan   válasz erre
    2020-11-23 19:17:25

Pontosan!
Sajnos Parker is azon bokszolóknak a sorát erősíti,akik tudásuk alapján lényegesen többre vihették volna.

» Norbisan   válasz erre
    2020-11-23 19:16:10

@Barbados Demon: "kicsi, képzetlen is"Az tény,hogy nem egy égimeszelő,ugyanakkor képzett és+még gyors is.

» Norbisan   válasz erre
    2020-11-23 19:10:14

nagyon fáradt vagyok: úgy olvastam, "Kútba esett Parker öccse"

» Winwin   válasz erre
    2020-11-23 18:44:18

@yoda: "50% esélye bármelyik kihívó ellen van."

Ezt nem is vitatom. Nem mondható el róla hogy esélytelen lenne bármelyik másik kihívó ellen, de hogy bármelyiktől jobb lenne, az sem.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-23 15:07:31

@fixpont: Nyilván azt a bírót örökre el kellene tiltani, de azért inkább Parker itta meg a levét a meccs vezetésének, mit AJ.
Ha jól rémlik még az egyik szünetben a Parker csapat beszélt is a bíróval, vagyis csak beszélni akart, hogy ne lehetetlenítsék már el az alacsonyabb bunyóst, de ugye a sporttárs úr "nem beszélte a nyelvet".

    2020-11-23 13:31:34

@yoda: "Plusz az egyetlen akitől a "prime" AJ annyira tartott, hogy harc helyett, inkább taktikázva elkerülte az ütésváltásokat."

Nem ez volt, az ostoba biro azonnal szetszedte a belharcot, AJ nem tartott tole es nem kerult el semmit, azt a meccset a biro tonkretette, de ez nem AJ sara volt. Az a Ruiz meccs volt ahol AJ elkerult minden erdemi harcot.

» fixpont   válasz erre
    2020-11-23 12:47:02

@Perkins: Vereség? Nem olyan biztos az. Plusz az egyetlen akitől a "prime" AJ annyira tartott, hogy harc helyett, inkább taktikázva elkerülte az ütésváltásokat. Az AJ-t nyílt sisakos küzdelemben agyonverő Ruizzal, meg nyomott egy ringháborút és bírta. Szerintem Whyte ellen döntetlen lett és az angolt csak a meccs vége mentette meg, Ruizt pedig legyőzte, de elfogadom, ha valaki nem így látja.
Viszont a tornyokon kívül senkit nem helyeznék elé. 50% esélye bármelyik kihívó ellen van. Szomorú a karrierje alakulása. Remek meccsek fűződhetnének a nevéhez.

    2020-11-23 12:43:34

@Barbados Demon: Usykra ramehetett volna, most ugy nez ki AJ-nek dobni kell az ovet, Dubois Joyce ellen megy es Parker a legmagasabban rangsorolt rajta kivul, neki verni kellene az asztalt hogy o es Usyk kozott irjak ki a meguresedett cimmeccset. En azt nem latom az utobbi evek meccsi (vagy pl. ez ami most tolodik) hogy vittek elobbre a karrierjet.

» fixpont   válasz erre
    2020-11-23 12:43:04

Nagy ürességet nem fogunk érezni a boksz fotóalbumában a meccs elmaradása végett.

» robhalford   válasz erre
    2020-11-23 11:26:23

nehéz ügy, mert PArker az élvonal ellen kevés (kicsi, képzetlen is), ideje sincs nagyon várni, szóval nehéz okosan menedzselni. Ha a hazai piac elég, akkor lehet a Fa elleni meccs a legjobb opció. A három zsiráfgondozó ellen nem adnék neki semmi esélyt.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-11-23 11:24:24

Parker képességeiről sokat elárult a Whyte elleni veresége. Chisorát jobb bokszolónak tartom annak ellenére is, hogy elkönnyelműsködte a Whyte elleni meccs végét, és beleszaladt a ko-ba.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-23 10:46:21

Hát nagy kár. A Chiso meccset is meg ezért is, sajnálom jó lett volna. Parker-rá rajar a rúd, de reméljük, hogy ez valtozni fog.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-23 10:44:43

Parkernek is mennek az evek (a legjobb evei) mindenfele erdemi meccs nelkul. AJ es Whyte ellen ment 2018-ban azota... nem sok es meg a nem sok is halasztodik.

» fixpont   válasz erre
    2020-11-23 10:07:05

Ez a meccs érdekli a helyieket így pénz is van benne. Fight of the century in New Zeeland névvel promozták. Belefér egy felhozó a Fa elleni meccs előtt.

» faceload   válasz erre
    2020-11-23 10:03:44

Parkernek nem volna egyéb lehetősége?

» W.Monke   válasz erre
    2020-11-23 09:35:42
Ugrás az oldal tetejére