×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Még egy percet sem töltött el szombaton éjszaka a los angelesi Microsoft 2020-11-08 10:25:14 https://www.profiboksz.hu/2020/11/08/ortiz-45-masodperc-alatt-gyozott/

Ortiz 45 másodperc alatt győzött

Még egy percet sem töltött el szombaton éjszaka a los angelesi Microsoft Theaterben felállított szorítóban a korábbi nehézsúlyú interim (ideiglenes) világelső Luis Ortiz, aki alig 45 másodperc alatt aratott győzelmet. A 41 éves kubai bunyós riválisa a kaliforniai Alexander Flores volt, az eredetileg 10 menetesre tervezett találkozónak pedig egy testre indított, de a fejet is elérő (nem feltétlenül szabályos) ütés vetett véget, amely után a vezetőbíró leléptette az amerikai bunyóst (KO).


Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Na szegény csorikamnak nem akarják kifizetni a meccs pénzét, mert úgy gondolják ok is, hogy szineszkedett vagy mi. Pedig néztem a tv-ben is, és úgy láttam, hogy Ortiz eltalalta a bordait elég keményen. Csak úgy puffant. Így hallottam én. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-13 14:57:18

floresnek sikerült egy felkarostól lemenni...
The Man

    2020-11-10 01:09:14

@yoda: "Ezt a stílust vártam tőle nehézsúlyban, de nagyot csalódtam. Pedig ez a siker kulcsa.
Elég csak megnézni. Folyamatos, de letisztul mozgás, semmi kondizabáló ugra-bugra baromság, jobban meghúzott ütések, kiváló védekezés és közben mégis megy előre, ő az agresszor és simán hátrálásra kényszeríti a majd 2 méteres nehézfiúkat. Hát Chisora ellen nem ezt láttam......"
Már jóval régebben is az volt a véleményem, hogy Usyk nehézsúlyú karrierjének az életkora lesz a fő hátráltatója. Az ő bunyójához fiatalnak kell lenni, hogy eredményes legyen az ilyen nagyfiúk ellen is, hogy a nagy méretükből eredő nehézkesebb mozgásukat hátránnyá változtathassa (Lomachenko is hasonló cipőben jár). Szerintem a felvételen látható Usyk tényleg sok szempontból jobb volt a mostani tapasztaltabbnál, de ezekről Usyk egyáltalán nem tehet....

» superman   válasz erre
    2020-11-09 20:37:48

@robhalford: "..Ortizt azért nem nagyon szokták kiütögetni.."

Nem, de Ortiz mar eleg oreg es Ruiz ellen nem biztos, hogy vegig koncentralt bunyot tudna hozni 12 meneten keresztul. Persze ez csak akkor gondolom igy, hogyha mint irtam is egy jo kondiban levo Ruiz allna ki ellene, ami mint tudjuk egyaltalan nem veheto biztosra.

Meg azer azt is tudjuk, hogy Ortiz eddig Wilderen kivul nem igazan talalkozott olyan szintu bunyossal mint Ruiz, ugyhogy nem is igazan volt ki ellen lemennie.

» Slajos   válasz erre
    2020-11-09 20:12:41

@Perkins: Ejnye ez a Parker, nem szép dolog a melyutes. Na majd ez a Fa gyerek nem hagyja magát, és lehet hogy jól megizzasztja Joe-t! ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-09 14:34:31

@Phenomenal: Nekem egyértelmű mélyütéseknek tűntek azok Parker részéről.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-09 11:45:28

ez tényleg kamu volt.Nagyon gáz.

    2020-11-09 08:26:27

@Jersey Joe: Azok az ov alatti utesek a Kovalev -Ward 2. Emlekeit idezik. Nehez eldonteni hogy melyutes vagy eppen ovvonal. De raneztem es kb ugyanoda utotte oket Parker ahova Ward...

» Phenomenal   válasz erre
    2020-11-09 02:21:21

Mit repkednek ezek a szoritoban :)
Nagyon jo kep lett :)
Maga a meccs total felesleges volt.

» bandi78   válasz erre
    2020-11-08 23:11:32

@Slajos: Ortizt azért nem nagyon szokták kiütögetni,Wilder rossz példa,ő mindenkit leküldött eddig.
Ha lenne Ruiz-Ortiz,egyikre sem tennék,de arra meg pláne nem hogy a mexikói csak úgy leradírozná Ortizt,vagy akár ki is ütné.

» robhalford   válasz erre
    2020-11-08 22:45:46

@gigaboly: "..a felkarja meg nem tehetett semmilyen kárt a fejében.."

Nem a felkarja hanem Ortiz szemen csapta az alkarjaval (nem szandekosan) attol ment le. Flores azt nyilatkozta kozvetlen a meccs utan (mondja is a riporterno), hogy kapott egyet a szemere es elsotetult minden.

» Slajos   válasz erre
    2020-11-08 19:13:51

"Ortiz a hibás, minek boxol ilyen ellenfelekkel"


Scott Alexanderral bokszolt volna, aki jó kis bunyós, de Alexandernak pozitív lett a koronavírus-tesztje a felkészülés során.

Flores egyébként jól bokszolt korábban Parker ellen, aki piszkos boksszal, öv alatti ütésekkel operált, egy ilyen után tudta kiütni Florest, miközben az reklamálni próbált:
https://youtu.be/U7uQQXJFY34?t...

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-08 19:11:00

Szerintem jobb lenne, ha összehoznák a Whyte vs Ortiz meccset, Povetkin úgyis kiesett, Whyte-nak ellenfelet keresnek.

Nekem elsőre eleve az volt a gyanúm, hogy nem volt véletlen Floresnek ez a gyors összeesése, mintha fizettek volna a zsebébe. De persze, ez csak egy gondolat, mivel a meccs után a szemére panaszkodott. Viszont amikor a földön volt, akkor mintha úgy csinált volna, hogy a testére kapott volna. Fura volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-11-08 19:07:05

szerintem meg nem szaválytalan ütés volt, hanem kamu KO, szinte nem is ér hozzá a keze, a felkarja meg nem tehetett semmilyen kárt a fejében, csávónak semmi baja nem volt, elvenném a meccspénzét és megbüntetném, de Ortiz a hibás, minek boxol ilyen ellenfelekkel...

» gigaboly   válasz erre
    2020-11-08 19:00:37

"..én is Ruízt tartom favoritnak, de ennyire azért nem kéne leírni Ortizt.."

Szerintem senki sem gondolja ugy, hogy Ruiz csak ugy seperc alatt leradirozna Ortizt, a kubai sokkal jobb bunyos annal. Viszont ha Ruiz nem pizzaza el a felkeszulest akkor o az eselyesebb, akar kiutessel is. Viszont Ruiznal sosem lehet tudni. Ha egy olyan fontos meccsre mint az AJ elleni visszavago nem igazan tudta motivalni magat akkor siman megtortenhet, hogy Ortiz ellen is csak cammogni megy a ringbe, ugyhogy 2 eselyes a meccs.
Viszont ha letrejon az Ortiz vs Ruiz es a mehika rendesen felkeszul, egy olyan kondival mint pl. a Parker elleni meccsen, akkor szerintem Ortiz nem fogja vegigallni a meccset.

» Slajos   válasz erre
    2020-11-08 18:56:02

@leibigabi: Méghozzá tanítani való bunyóval. Gyönyörű. Ezt a stílust vártam tőle nehézsúlyban, de nagyot csalódtam. Pedig ez a siker kulcsa.
Elég csak megnézni. Folyamatos, de letisztul mozgás, semmi kondizabáló ugra-bugra baromság, jobban meghúzott ütések, kiváló védekezés és közben mégis megy előre, ő az agresszor és simán hátrálásra kényszeríti a majd 2 méteres nehézfiúkat. Hát Chisora ellen nem ezt láttam......

    2020-11-08 16:37:08

ha test ütéstől ment volna le nem így viselkedik utána, ekkora kamut rég láttam!

» ricfisher   válasz erre
    2020-11-08 15:24:10

@deontay: 42 lesz hivatalosan is Ortiz, ha nem hazudott pár évet magáról, mire Ruizzal fog bunyózni (ha fog).
Kb másfél évvel lesz Wilder2 után. Három évvel (!) Wilder-Ortiz1 után.

Nem amiatt lesz levágás, mert Ortiz szar bunyós, hanem mert öreg. Ruiz meg nem lesz annyira hulladék a Canelo csapat mellett, mint Joshua2-nél volt.
Emiatt nyugodtan leírom Ortizt, és kb semmi esélyt nem adok neki ha Ruiz addig keményen edz Caneloékkal. Ruiznak nagyon komoly álla van, kiütni nem fogja, kimozogni meg már nem tudja, mert túl öreg.

Semmi köze ehhez AJ-nek, vagy Wildernek, ez a te paranoiád. De ha ez megnyugtat: az Ortiz-Wilder1 "legitim" volt, és büszke lehet arra a győzelemre Wilder. Ruiz meg szar volt AJ2-nél, szóval bár létszükség volt AJ-nek, és tette amit kellett tennie, de nem lehet túlzottan büszke rá.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-08 15:01:20

@leibigabi: Pedig ez a csávó is mennyivel nagyobb, mint Usyk aztán mégis lenyomata. AJ ellen sem lesz majd megilletodve szerintem.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-08 14:45:46

@PeteTheGreek: Azért nem gondolnám, hogy Ortizt csak úgy levágatni vinnék Ruiz ellen, persze értem, hogy Ortizt Wilder győzte le, Ruiz pedig Joshua ellenfele volt, így lehetetlen, hogy egy korábbi Wilder ellenfél jobb legyen egy olyan bunyósnál, aki egyszer le is győzte Joshuát. :) viccet félre téve... én is Ruízt tartom favoritnak, de ennyire azért nem kéne leírni Ortizt, ahogy megteszed, mert ugyan tényleg legyőzte Joshuát és Parkerrel is szoros meccset vívott, de azt azért nem bizonyította szerintem Ruíz, hogy ennyivel jobb lenne, mint a King Kong.

» deontay   válasz erre
    2020-11-08 14:06:26

Amúgy egy másik kubai nehezsulyu is győzött Sanchez nevű mokesz.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-08 13:38:01

@yoda: Ruiz csak ideiglenesen offolta Ortizt, aztán meg jött a covid is. Szinte biztos vagyok, hogy Ortiz-Ruiz lesz a vége, levágatják az öreget a mexikóival, mert azért van még neve. Nincs is értelme másnak szerintem, pont jó "felvezető" lesz Ruiznak, aki remélhetőleg tényleg összekapja magát a Canelo team mellett, ott nincs baszakodás.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-08 13:26:25

@Peacock: Ezt a Junior Fa-t egyébként Usyk kipontozta amatőrben:

https://www.youtube.com/watch?...

» leibigabi   válasz erre
    2020-11-08 13:08:48

Egyébként ha már szóba került Parker neki még van egy elrendezetlen ugye Chisora-val. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-08 13:00:33

@Peacock: Pld.:
https://youtu.be/349T5ZVYVkE

» Peacock   válasz erre
    2020-11-08 12:53:09

@Peacock: Bár (sajnos) nem akkora ütő, de engem leginkább a fiatal Foremanre emlékeztet a brutális hajlított karú ütéseivel Junior Fa. (Sokkal inkább, mint Joyce, akinél gyorsabb azért, vadabb és nagyobbat is üt.)

» Peacock   válasz erre
    2020-11-08 12:52:54

@deontay: Fa szerintem igen komoly kihívás lesz, tud bokszolni, erős, nagy és nagyot is üt, simán benne van, hogy veri Parkert. Annyi hogy lassabb, de azért nem Joyce lassúságú. Szóval van benne potenciál, ő lehet akár az új Parker is. Ha viszont Parker veri, akkor vb címmecs közelében lesz megint.
Mindkettőnek szurkolok, így én sajnálom hogy egymás ellen mennek.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-08 12:46:09

Jó fotó!!!
Gyönyörűen mutatja, h mennyire gyenge lábon a kubai!

» nemexpert   válasz erre
    2020-11-08 12:43:33

@horvath gergo: De, igazad van! Megnéztem, ez a Fa egy nagyobb, de kicsit lassabb kiadású Parker. Jó meccs lesz!

» deontay   válasz erre
    2020-11-08 12:28:55

@deontay: Parker nem egy Junior Fa nevű csokaval bunyozik majd decemberben?

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-08 12:25:39

@yoda: Wilder is vállalta Ortizt a Fury visszavágó előtt, ha Fury akkora ász, hogy nincs félnivalója senkitől és Joshua is csak áldozati báránynak megy majd elé, akkor egy 150 éves Ortiz nem hiszem, hogy nagyobb kihívás lenne, mint Otto Wallin... :) Ruíz szerintem benne lenne a meccsben, csak kellett neki idő hogy felkészüljön, illetve ki volt írva már neki egy Arreola meccs, csak a Covid keresztül húzta. Parker pedig tényleg teljesen eltűnt, a Whyte meccs óta nem is nagyon hallottam róla, pedig egy egyértelmű Top 10es a csávó...

» deontay   válasz erre
    2020-11-08 12:11:10

@deontay: Fury már nemigen vállal be komoly nevet AJ előtt, Ruiz már visszadobta a kubai kihívását, Whyte ellen nem akarom látni, újabb jó név akit veszíteni hívnának angliába most, hogy már legyőzhető, bár Povit is ezért hívták :), Parker meg gőzöm nincs mit csinál. Ennyi erővel vissza is vonulhatna.

    2020-11-08 12:06:02

Na egy szép test ütés. Szép volt King Kong! Legközelebb viszont már remélem, hogy egy nevesebb ellenfél ellen láthatjuk Ortizt. Rivas, Helenius, Martin stb már hogyha jobb neveket nem sikerül szerzodtetni mint Parker, Ruiz, Takam inkább. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-11-08 12:03:23

Egy vicc volt ez a meccs, de annyit azért le lehetett szűrni belőle, hogy King Kong még mindig elég gyors és éles így 40 felett is. Kérdés meddig bírja a tempót. Wilder ellen tavaly nem volt gond a kondival, a hetedik menetben is csukott szájjal vette a levegőt ( nyilván nem volt egy túl nagy iramú meccs, de azért folyamatosan mozgásban volt és ütött jabeket és meghúzott ütéseket is. ) amilyen meccseket megnéznék most, azok egy Povetkin, Parker, Whyte, Ruíz, vagy egy Fury elleni meccs, ha az angol úgyis szabadon választott ellenféllel megy decemberben.

» deontay   válasz erre
    2020-11-08 11:09:35

Na ennek is sok értelme volt.

    2020-11-08 11:08:33

@Subi: "Ez megmagyarázhatja ezt a furcsa kiütést."

Szerintem ennek az ütésnek így nem lehetett akkora hatása, hogy Flores lemenjen tőle. Azért nem, mert az ütés ereje megoszlott Flores teste és feje között. Én legalábbis így gondolom. Ha nem így van, akkor Ortiz még nagyobbat tud ütni, mint eddig gondoltuk. Pontosabban: kétszer akkorát.

» Perkins   válasz erre
    2020-11-08 11:05:03

@Perkins: El is neveztem: "majré-KO". :-)

» Perkins   válasz erre
    2020-11-08 10:51:46

Ez egy vétlen szabálytalan ütés volt alkarral–felkarral fejre, Ortiz részéről. Nem lennék meglepve, ha no contestre változtatnák.

» Peacock   válasz erre
    2020-11-08 10:51:36

Ortiz testen eltalálta Florest, közben meg hozzáért a felkarja Flores fejéhez.

Valahogy ezt én olyan "kiütés"-nek látom, mint amikor az egyik alig várja hogy olyan ütést kapjon, amitől nem esik nagy baja, viszont rá lehessen fogni hogy ki lett ütve...

» Perkins   válasz erre
    2020-11-08 10:51:13

Rendezők örülhetnek egy ilyen main eventnek :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-11-08 10:51:03

Az ütés pillanatában Ortiz alkarja és felkarja is elérte az ellenfél arcát. Ez megmagyarázhatja ezt a furcsa kiütést.

    2020-11-08 10:44:20

Ez meg mi volt? :D

» pit001   válasz erre
    2020-11-08 10:29:38
Ugrás az oldal tetejére