×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hétfői napon műtéten esett át a múlt hétvégén 2020-10-21 08:42:22 https://www.profiboksz.hu/2020/10/21/megmutottek-vasyl-lomachenkot/

Megműtötték Vasyl Lomachenkot

A hétfői napon műtéten esett át a múlt hétvégén Teofimo Lopeztől vereséget szenvedő Vasyl Lomachenko. Az ukrán bunyós jobb vállízületében az ún. labrumot kellett helyre tenni. Az ukrán bokszoló állítólag a felkészülés során végig érezte a problémát és a meccs előtt fájdalomcsillapító injekciót is kapott, hogy kevesebb problémával tudja végigcsinálni a találkozót. Lomachenkonak egyébként már a Jorge Linares elleni, 2018-as mérkőzése alkalmával is voltak gondjai a jobb vállával, és azt követően is műtétre szorult. Orvosa szerint Lomachenkot 6 héttel a meccs előtt kezdték valamilyen szinten kezelni a válla miatt, és a bunyós ugyan tudott vele edzeni, de sem ez, sem maga a mérkőzés nem lehetett így fájdalommentes. Lomachenko és csapata egyébként semmilyen nyilatkozatában nem említette az egészségügyi problémát, illetve nem próbálták ezzel magyarázni a vereséget a találkozó utáni interjúban sem.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@PeteTheGreek: Egyetertek.
Lomanak szurkoltam de ha itt az ukrant kihoztak volna gyoztesnek az kb. akkor csalas lenne mint amilyen a Kovalev vs Ward elso meccs volt. Meg a dontetlen is csalas lett volna. Lopez megerdemelten nyert, elvitt legalabb 7 menetet es eleg egyertelmuen. Akarhogy is nem ezt vartam vagy vartuk sokan ez van! Lopez jobb volt s ezen nincs mit szepiteni.

» Slajos   válasz erre
    2020-10-24 13:44:22

@La Cucaracha: Én jóindulattal 115-113-ra adtam, de inkább 116-112 a korrektebb (2. Loma, 7. Lopez, a többi egyértelmű), de a lényeg szerintem, hogy Lomának semmiféleképpen sem lehetett 5nél több menetet adni, és azok között is volt szoros, míg Lopez menetei teljesen egyértelműek voltak (kivéve 7.) Szóval ha valaki Loma szoros meneteit Lopeznek adja, az nem óriási csalás, mert szorosak, de ha valaki Lopez egyértelmű meneteit Lomának adja, az egyértelmű csalás.
A 119 elpontozás egy vicc persze, remélem az a fogyatékos szar több fontos bunyót nem fog pontozni.

A méretes zakóval én sem értek egyet, tisztán kikapott, egy 7-5 / 8-4 körüli meccsen, zakónak zakó, de nem méretes.
Max. amiatt érzik egyesek méretes zakónak, mert Loma top p4p volt a meccs előtt, Lopez meg fiatal, akinek nem volt még nagy nevű ellenfele. Sokszor túlértékeltek ezek a fiatalok, néha nem, szóval ha Lopez a köv években bizonyítja, hogy remek boxoló, akkor erre a meccsre is máshogy fogunk emlékezni, tekintve, hogy mekkora méretbeli hátrányból boxolt Loma, akinek alapból nem 135 fonton lenne a helye.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-10-24 12:31:49

Én nem néztem meg újra a meccset,akkora csalódás volt Loma teljesítménye,hogy én tuti nem tudnám elfogulatlanul nézni és keresném a lehetőséget,ami miatt neki lehetne adni bármelyik menetet is. De mint már írtam is,az sem tud vigasztalni,ha van ilyen. Ha van amit "neki lehet adni szűken"! Mindettől függetlenül mérhetetlen a csalódásom. A vállműtét meg.... Hát bakker,ha kell hát kell,nyilván nem kifogás-műtét! Volt neki valami filippínó,vagy milyen ellenfele,akit sérült jobb kézzel,szinte csak balokat ütve győzött le. Ott is el lett mondva utánna,hogy sérült volt,nem hiszem,hogy a győzelmet magyarázták vele!

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-24 11:13:04

@prof: Az biztos,hogy fantasztikus bunyós,és én még szeretném látni,hogy komoly ellenfelek ellen nagyot alakít a ringben!Persze az egészség a legfontosabb és ő sem lesz fiatalabb!

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-24 10:31:29

Persze nézd csak vissza a meccset még 128-szor,és a legvégén majd győzd meg magad,hogy valójában Loma padlózata Lopezt a 2.menetben,csak elfelejtetek számolni rá.Arról nem is szólva,hogy az 5.menetben Lopez egy teljesen szabálytalan mawashi geri-t is eleresztet,a 7.-ben meg egy békegalambot,mint biológiai fegyvert stb...:)

Bocsi,de jól eset egy kis trollkodás így szombat reggel:)Csak legalább ez a fránya eső ne hétvégét barmolná szét..:(

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-24 07:02:18

@La Cucaracha: Persze nézd csak vissza a meccset még 128-szor,és a legvégén majd és győzd meg magad,hogy valójában Loma padlózata Lopezt a 2.menetben,csak elfelejtetek számolni rá.Arrol nem is szólva,hogy az 5.mebetben Lopez egy teljesen szabálytalan mawashi geri-t is eleresztet,a 7.-ben meg egy békegalambot,mint biológiai fegyvert stb...:)

Bocsi,de jól eset egy kis trollkodás így szombat reggel:)Csak legalább ez a fránya eső ne hétvégét barmolná szét..:(

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-24 06:58:40

"Na jó de ha úgy állunk utólag egy meccshez, hogy azt nézzük mi ADHATÓ valakinek? Akkor ott eleve sztem már részrehajlóak leszünk. Ez pszichológia. Bár lehet hogy csak a kifejezés nem a legjobb. De ez ilyenkor olyan mintha utólag mégis valamiféle önigazolást keresnénk, hogy mi van ha picit próbáljuk megnézni mi adahtó mégis annak akit szeretnénk ha győzött volna."

Itt nem errol van szo. Egyszeruen ujra megneztem a masodik menetet, es ami elsore ugy tunt, hogy szuk Lopez, az masodjara mar szuk Lomacsenko menetnek tunt. Meg hat egy-egy szoros korre miert ne mondhatnam, hogy "lehet adni" ide vagy oda?
Itt az a gond, hogy ugy van beallitva a merkozes, mintha valami meretes zako lett volna kiadva az ukrannak. Viszont ahogy telik az ido, egyre inkabb az az erzesem, hogy ami elso latasra egy egyertelmu Lopez meccs volt, az kezd atmenni abba, hogy a Lomatol megszokott daralas elmaradasa miatt rosszabbnak ertekeltem az ukrant, mint amit valojaban mutatott. Elsore azt mondtam, hogy a 116-112 pontozas korrekt, de a 115-113 is realis lehet. Most mar arra hajlok, hogy inkabb 115-113 volt, es amennyire elpontoztak 117-re, meg 119-re, ugyan ennyi erovel Lomat is kihozhattak volna gyoztesnek, az sem lett volna kisebb csalas.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-24 04:23:15

@Norbisan: Szerintem le kéne mennie egy súlycsoporttal, az az ő világa, legalábbis a mai fogyasztós világban.

    2020-10-23 21:39:48

@gigaboly: Menjen csak fel 140 fontra, majd ott Josh Taylor megruházza.

» northpaw   válasz erre
    2020-10-23 21:02:50

@gigaboly: Érthető... nekem inkább az a csalódás, hogy Loma se nagyon erőlteti. Nem mondta a ringben (helyette levonult).Az öltözőben vmi orosz adó rákérdezett, nekik azt mondta hogy egy Lopezen múlik, és hát ha ő akarja, akkor persze, miért ne... hát, ez nem túl nagy akaratról tanúskodik...
Pedig biztosra vettem hogy revansra éhes lesz.

» Peacock   válasz erre
    2020-10-23 20:47:09

úgy néz ki nem lesz visszavágó, Lopezt megkérdezték és nem akar, szerinte Loma menjen a p@csába, és mától ő a király:)

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-23 20:20:01

@prof: "Én még a lexikonok korában születtem, ott keresném először az irónia szót, nem guglin, ha persze, nem tanítanám"
Bocsi nem tudhattam,hogy pedamókus vagy.Egyébként meg csak frocliztalak a Google-val.Különben meg tévedsz,mert Loma pont az egyik kedvenc bokszolóm,csak éppen nem az elvakult rajongó típusból való vagyok,hanem olyan aki a korlátait is látni véli.Persze nem vagyok szakember,szóval nem tudom mi lenne a legjobb számára.Talán hanyagolni ezt a súlycsoportot,esetleg még más valami...?

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-23 19:45:17

Na jó de ha úgy állunk utólag egy meccshez, hogy azt nézzük mi ADHATÓ valakinek? Akkor ott eleve sztem már részrehajlóak leszünk. Ez pszichológia. Bár lehet hogy csak a kifejezés nem a legjobb. De ez ilyenkor olyan mintha utólag mégis valamiféle önigazolást keresnénk, hogy mi van ha picit próbáljuk megnézni mi adahtó mégis annak akit szeretnénk ha győzött volna.

Ha nem így van akkor elnézést!

Gyanúm hogy ebből is lehet kreálni egy slow motion videót, vagy kettőt is asszerint kit szeretnénk győztesnek látni.
(mondom ezt úgy hogy én csak egyszer láttam még, én is újra akarom nézni!)

    2020-10-23 19:13:44

Na jó de ha úgy állunk utólag egy meccshez, hogy azt nézzük mi ADHATÓ valakinek? Akkor ott eleve sztem már részrehajlóak leszünk. Ez pszichológia. Bár lehet hogy csak a kifejezés nem a legjobb. De ez ilyenkor olyan mintha utólag mégis valamiféle önigazolást keresnénk, hogy mi van ha picit próbáljuk megnézni mi adahtó mégis annak akit szeretnénk ha győzött volna.

Ha nem így van akkor elnézést!

Gyanúm hogy ebből is lehet kreálni egy slow motion videót, vagy kettőt is asszerint kit szeretnénk győztesnek látni.
(mondom ezt úgy hogy én csak egyszer láttam még, én is újra akarom nézni!)

    2020-10-23 19:13:44

@La Cucaracha: Pontosan! :)

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-23 19:04:43

@northpaw: A masodik menet szerintem is adhato volt Lomanak.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-23 18:09:53

Juan Manuel Marquez szerint Lomachenko nyerte a meccset.

Visszanézve egyébként én hajlok a döntetlen felé. A második menetet az ukránnak adtam, illetve a 7-11. meneteket.

» northpaw   válasz erre
    2020-10-23 17:58:09

@Norbisan: Én még a lexikonok korában születtem, ott keresném először az irónia szót, nem guglin, ha persze, nem tanítanám a jelentését az érdeklődő diákoknak. :)
Szerintem túlreagálod ezt a műtét infót, alapvetően nem tetszhet neked Loma. Ez nem baj, mindenki úgy ítéli meg a sportolókat, ahogy gondolja, érzelmi töltéssel, anélkül, sokféleképpen. :)
Loma azt a "szerintem nyertem, a második felében jobb voltam, otthon újra kell nézni" nyilatkozatot közvetlenül a meccs után, zuhanyozás előtt :) adta, azóta nem hallod őt minden nap nyilatkozni, hogy meglopták és elcsalták tőle a meccset.

    2020-10-23 14:34:40

@Norbisan: En azt nem ertem, hogy minek mutottek meg. Egy igazi ferfinak bizony viselnie kell a fajdalmat, foleg akkor, amikor a vilag legjobb boxolojanak tartja magat. Rohadjon meg chhh....meghogy mutet. Feltunesi viszketegsegben szenvedo koxos torpe. Direkt megmutette magat (pedig semmi baja nem volt), csakhogy legyen mire fogni a vereseget.
Figyeld meg, ha vakbelgyulladast kapna a jovoben, azt is egybol megmutettne, de azt is csak azert, hogy a megvezetett hulye rajongok azt mondjak: emlekszel a Lopez elleni meccsre? Na, a mostani vakbel mutetje miatt teljesitett rosszul!

Bezzeg regen....a 1768-as Oszman Birodalom kupan torott kezzel nyomtak le 100x10 perces meneteket, Joe Harpernek konkretan tobol le volt vagva a laba, megsem keresett kifogast, amikor III. Mohamed kiutotte a 99. menetben.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-23 13:51:45

@prof: A hold állása irónia volt:) ,sajnálom ha nem esett le.:( IRÓNIA keress rá a Google-n????)
Egyébbként meg nem Loma rinyál,hogy elvették tőle a győzelmet és szerinte ő nyert!?!Amikor valószínűleg azzal a hatalmas tapasztalattal és ring intelligenciával ami neki van tuti,hogy legbelűl tudta jól,hogy ezt bizony viszonylag simán elbukta.Ezek után meg bedobják a sérüléses mizériát.Ugyan már!Remélem nem az a sok vesztes fél által kedvelt forgatókönyv jön,hogy HA egészséges lett volna a mérkőzés előtt akkor kicsapta volna Lopezt minta a ????-t.

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-23 11:21:09

@Norbisan: Úgy tűnik, kissé elrugaszkodsz a valóságtól. :)
Hold állása, sportszerűtlenség, hiszti? Ezt hol látod, egy mérkőzés utáni hírben, ahol nem Loma nyilatkozik, és senki nem mond olyanokat, mint amit te fogalmazol meg?

    2020-10-23 10:05:21

Na már vártam Lomáék részéről(nekem ne mondja senki,hogy nem ők szivárogtatták ki) a magyarázkodást,sérülés,betegség,a hold állása stb.Miért nem lehet sportszerűen elismerni,
hogy azon az estén jobb volt az ellenfél?
Ez hiszti egyszerűen nem méltó egy olyan amúgy zseniális képességű nagyszerű bokszolóhoz,mint amilyen Lomachenko.

» Norbisan   válasz erre
    2020-10-23 08:26:25

@Thotesz: :)

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 20:44:44

@Perkins: Akkor végül is fejes gól volt! :)) Még jó,hogy megműtötték Lomachenkot! :)

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 20:11:38

@Thotesz: Kézfeje! :)

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 19:48:20

@leibigabi: Naná,Maradona isten volt,annak meg simán lehet egy feje az öklén. :)))

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 19:25:19

@Thotesz: Sőt, én azt úgy láttam, hogy az inkább volt fej, mint kéz :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-22 19:16:44

@leibigabi: :))))

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 19:07:37

@La Cucaracha: "Ganxsta egy argentin rajongo ember, persze, hogy neki ez belefer, de hidd el, hogy az ellenfel szurkoloinak ez nem fer bele."

Ez így van, én is argentín szurkoló vagyok, szóval Maradona "csibészsége" belefért, de ha más csinálná ezt Argantína ellen a döntőbe, az kurvára csalás :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-22 18:49:13

@La Cucaracha: Én is ezen az állásponton vagyok,nem engem kell meggyőzni! :) De valószínűleg nem fűződik érdeke az ilyen rendezvények szervezőinek,szervezeteknek,hogy szabályt módosítsanak,különben már megtették volna.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 18:48:42

@Thotesz: Igen, egy kis csibeszsegnek bele kell fernie, egy bizonyos pontig, aztan amikor a mi karunkra tortenik a csibeszseg, akkor mar rogton megsem fer bele :) Ganxsta egy argentin rajongo ember, persze, hogy neki ez belefer, de hidd el, hogy az ellenfel szurkoloinak ez nem fer bele. Szerintem a sportban nem kene megideologizalni a csalast. Meg azert van kulonbseg enyhe biroi hibak, es fatalis tevedesek kozott.
Egy 119-109-es pontozas ezen a meccsen eleg nagy hiba, es ki tudja, hogy ez a pontozo legkozelebb mekkora kart fog okozni (mert most vegulis "nem okozott" kart).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-22 18:42:24

@Thotesz: Az előbb ezt írtam:
"Olcsóbb is lenne, egyrészt a pontozóbírói honoráriumok tekintetében, másrészt meg a kenőpénzek tekintetében..."

A kenőpénzek tekintetében azért lenne olcsóbb, mert sokkal könnyebb lenne csalni, és nem kellene annyi embert lefizetni. :)

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 18:42:09

@leibigabi: Igen,Kádár elvtárs is ezt mondta! "Elvtársak,olyan rendszer,ami mindenkinek jó,olyan nincs!" Azért szerintem törekedni kell rá,én támogatnám az emberi tényező kiküszöbölését ebben az esetben.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 18:27:04

@Thotesz: "Viszont kiküszöbölné a csalás lehetőségét! Az meg bántaná egy két nagykutya szemét! "

Na jó, hát nem lehet mindenkinek jó, de minden szoftver hackelhető :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-22 18:24:11

@leibigabi: Viszont kiküszöbölné a csalás lehetőségét! Az meg bántaná egy két nagykutya szemét! Plusz jönnének azok a hangok,akik most a focinál a videóbírót fikázzák,mondván ez nem amerikai foci,meg a hagyományok stb! Pl asszem Ganxta mondta (nyilván nincs egyedül) hogy a csibészségnek bele kell férnie. Egy Maradona kezes gól,ami nagy jelentőséggel bírt,nem akkora baj,az ad egy kis fűszert a dolognak. Ez nyilván box és nem foci,de tuti itt is lennének fanyalgók,mint ahogy gondolom vannak is és ez a technika amit említesz már régóta rendelkezésre állna,nem véletlenül hanyagolják.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 18:18:03

@leibigabi: :)

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 18:17:44

@Perkins: "Jó ötlet! Olcsóbb is lenne, egyrészt a pontozóbírói honoráriumok tekintetében, másrészt meg a kenőpénzek tekintetében..."

De gondoljunk a TV társaságokra is, külön előfizetéssel, az egyetlen TV által közvetített felvétel mellé megkapható a másik három kamera nézet is az összes statisztikával együtt :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-22 17:47:14

@leibigabi: Jó ötlet! Olcsóbb is lenne, egyrészt a pontozóbírói honoráriumok tekintetében, másrészt meg a kenőpénzek tekintetében...

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 17:42:18

@nemexpert: "az innovációt hiányolom"

Mondjuk lehetne egy olyan innováció, hogy a pontozóbírókat kiiktatni, bekamerázni 4 szögből a szorítot és írni rá egy szoftvert, ami a 4 szögből tú pontosan "látja" és összegzi, hogy ki mennyiszer talált, és akkor nincs elfogultság, meg ki így látta, meg úgy látta, hogy ez talált, ez nem talált....stb. Pár év alatt az emberek megszoknák, hogy "Te lehet, hogy így láttad", de a szoftver meg pontosan látta és végül a szoftver döntené el a pontozást.

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-22 17:19:47

@fixpont: Na nee...
Iskolapélda, h pont maga a rendszer engedi azt, h bármit belelássunk ebbe az ütközetbe, mert Te azt látod, h Loma szar...a másik, h ez egál.. és még van, aki szerint hozta...

Remélem átmegy az üzenet, hogy az innovációt hiányolom, és azt, ami ezekez s meddő vitákat eredményezi...

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-22 16:55:11

Ugye, a meccs előtt arról volt szó, hogy Lopeznek ilyen kaliberű ellenfele még nem volt. Azt hiszem, most -így a meccs után- már egyetérthetünk abban, hogy ilyen ellenfele még Lomának sem volt. Ezért volt a gyengének látszó teljesítmény.

» Perkins   válasz erre
    2020-10-22 16:34:10

@nemexpert: azert ne keverj 2 dolgot, az hogy Loma miert volt ennyire szar, meg hogy az egyik pontozo mit csinalt vagy milyen a rendszer, annak semmi koze egymashoz, a mi lett volna ha kerdes inkabb Loma/Lopez teljesitmenyere vonatkozik

az beszedes hogy Lopez is meglepodott, hogy Loma milyen gyenge volt, nem azt nyilatkozta, hogy o annyira jo volt hogy Loma minden kezdmenyezeset lezarta, megkontrazta, lemosta Lomat stb, hanem azt mondta, hogy meglepte ez a gyenge teljesitmeny es Loma semmi extrat nem mutatott

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 14:46:59

@Totti: Valószínűleg igen,de most még nem.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 14:08:34

@Totti: A "Mi lenne ha?", vagy a "Mi lett volna ha?", teljesen átjárja ezt a meccset, amivel kapcsolatban megfogalmazódott benne, hogy kéne keresni valami tisztább rendszert... (persze nagyon gyerekcipős gondolat ez még, és 99%, hogy nem lesz változás)

Amúgy teljen igazad van, nem szabad ezt túlgondolni, és a további gondolataiddal is tudok azonosulni.

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-22 13:47:17

Allitolag a kep amit kozze tettek, hogy korhazban fexik, meg a 2018-as vallmutetje utan keszult...

» szabinar   válasz erre
    2020-10-22 13:42:35

Egyébként nem védve a pontozókat,de ahogy a fociban van a mondás,hogy a bírónak nincs kamerája,ők sem tv-ben nézik. Adott nekik egy szög,ahonnan látják amit látnak. Nem ugyanazt mint a másik kettő. A meccsek zömében egészen hasonló,szinte ugyanolyan eredmények születnek a pontozólapokon,de nem lehet,hogy ha szarul pontoz valamelyik,akkor abban szerepet játszik ez a rögzített helyzet,nézőpont? Nem tudom,sosem pontoztam még ring mellett! Valaki?

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 13:41:35

@robhalford: "A gyorshajtós hasonlat nem jó,ha kiszabják rád a 3kilós birságot,mindegy mennyivel mentél,190,vagy 270-el,a pénzt be kell fizetni."
Pontosan itt lehetne valami ésszerű szabályt hozni,ami megmutatja,ha valaki "gyorsan ment",azaz csetelt a meccs közben,vagy szimplán nyomi ellátni a feladatát. A lényeg a szankcionálás,mielőtt egy ilyen ügyetlen pontozó eldönt egy meccset és rosszul.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 13:36:35

Loma a meccset felvezető Blood, Sweat&Tears részben mondta hogy azért lesz jobb most, mert semmi sérülése nincs. Amúgy ha ilyen gyakran sérül meg ugyan azon a helyen akkor ideje visszavonulni mert ez már csak rosszabb lesz.

    2020-10-22 13:27:56

@robhalford: És ha ugyanez a hölgy legközelebb ugyanilyen idióta mód fog pontozni, és ő lesz a mérlegnyelve, akkor sem fog érdekelni? Vagy akkor már igen? Nem fogsz látni összefüggést majd a két eset között?

    2020-10-22 13:23:26

@robhalford: A gyorshajtós hasonlat nem jó,ha kiszabják rád a 3kilós birságot,mindegy mennyivel mentél,190,vagy 270-el,a pénzt be kell fizetni.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 13:06:53

@Thotesz: Nyilvánvalóan,először nem is néztem a csaj pontozását,egyhangúnál,nem szokott érdekelni,ki hogy pontoz,akkor így írom,hogy ÉN nem szoktam ezzel foglalkozni,ha igazságos a végeredmény,jelen esetben Lopez győzelme.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 13:03:48

@Thotesz: Ja és én is csalódott vagyok a végeredmény miatt,de nem a pontozás miatt. Ha Lomát hozzák ki nyertesnek,akkor is keserű élmény lenne ez a meccs. Már akkor hajnalban is írtam,hogy iszonyat csalódás a teljesítménye,a mostani sérüléses hír sem hat meg.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 12:54:36

@robhalford: Szerintem azt szeretnék neked elmondani,hogy azért van jelentősége a konkrét meccsen történt pontozásos "bakinak" mert rámutat egy ember alkalmatlanságára! A konkrét meccsre nulla hatása van,de jobb a megelőzés és egy ilyen tehetséget nem engedni boxmeccs közelébe sem. A rendőr is megbüntet ha gyorsan mész,nem csak akkor ha belerongyolsz 130-al egy tömött buszmegbe,pont azért,hogy legközelebb ne menj 130-al. Holott mondhatnád,hogy hát biztos úr,a konkrét esetben nem is öltem meg senkit,semmi jelentősége annak,hogy mennyivel mentem. Az meg,hogy melyik bírót mennyiért veszik meg,más kérdés.

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-22 12:45:24

@nemexpert: Érdekes gondolat, viszont ez ugyanolyan igazságtalanságokhoz vezetne, mint ami most van.

Szerintem kár ezt túl gondolni. Valamilyen szinten a pontozás szubjektív műfaj, na de 119-109...
Megoldás: "Szóval így értékelted, szerinted ez volt a meccs képe? Semmi gond 1 év pihi, és újra neki futhatsz ennek a szakmának"
Szankciók és retorziók nélkül teljesen súlytalanul, büntetlenül azt csinálnak, amit csak akarnak. Vélhetően ez a hölgy valakinek a valakije, így ő bizony ott lesz a jövőben is a nagy meccseken. Ez van.

A világ legtöbb problémája simán orvosolható lenne, ha az emberi önös érdekek nem bírálnák felül a logikát.
Tökéletes rendszer nincs, ennek oka pedig a tökéletlensége az embernek. Ehhez még hozzájön a mostanában teljesen kifordult világszemlélet.

    2020-10-22 11:14:38

@fixpont: nem tudhatod, mert még nem volt ilyen.
próbából csinálnék (nem hagynám el az alapot), mert engem spec. érdekelne, hogy miként alakulna a stratégia, azt gondolom lenne egy olyan árnyalat, amit még nem ismerünk.

a hasonlattal kapcsolatban csak annyi észrevételem lenne, hogy itt most bokszról beszélünk, nem fociról, nem sakkról ...
(csinálom mindhármat, de a bunyó, az mindig más dimenzió.)

Érezted már mi a különbség a között, hogy megszólal gong, vagy megfújják a sípot, vagy elindítják az órát? ...

na ezért nem szabad a bunyót semmi máshoz sem hasonlítani.

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-22 10:56:18

@fixpont: Nehéz,de tisztában kell lenni a határainkkal,minden embert korlátok vesznek körül,kiabálhatunk át a korlátok másik oldalára,ezt megtehetjük,de ettől még azok nem dőlnek le.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 10:48:39

Profi versenysport... Minden szakad, törik, kopik, deformálódik, ezért kell időben megkeresni vele az életrevalót, mert egyik sem egy nyugdíjaskorig űzhető szakma.
Igaz, ezt mostanában sokan elfelejtik és újból megpróbálják.

» ogreface   válasz erre
    2020-10-22 10:46:42

@Hatton: Nem is gondoltam volna, hogy Charlie Zelenoff ilyen jól tud magyarul. :)

» ogreface   válasz erre
    2020-10-22 10:43:22

@Hatton: és ezért inkább James Toneyt választotta

» Hatton   válasz erre
    2020-10-22 10:40:21

1994-ben Roy Jones Jr akart velem bokszolni, de pont akkor műtötték a vállamat, úgyhogy én megértem ezt a hírt

» Hatton   válasz erre
    2020-10-22 10:39:41

@robhalford: a rendszer korruptnak terveztek es korruptul is uzemeltetik minden lehetseges szinten, de ezt barmi modon elfogadni/magyarazni a leheteo leghitvanyabb szurkoloi magatartasnak tartom, hiszen ez eppen ellentetes a szurkoloi erdekekkel, az adott vilag a letezo vilagok legjobbika cimu candidi gondolkodasnal keves dolgot ruhellek jobban, a torodjunk bele a megvaltoztathatatlanba, mert egyedul kis pontokkent ugysincs rahatasunk semmire, ezt nehez feldolgozni amikor valaki ilyen gondolatokat kepvisel

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 10:18:42

@fixpont: Ez így egy kicsit demagóg,hiába nem szarom le,ha az illetékesek meg igen.
Volt egy másik csaj,már nem emlékszem ki,elég csúnyán pontozott,több meccsen is,na az még ma is pontoz ha jól tudom.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 10:04:10

@nemexpert: ezzel kivennek minden strategiat a boxol es sokkal egydimenziosabba tenned, kepzeld el ha a focit az elso golig a sakkot az elso sakkig jatszananak... nem egy okos gondolat

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 09:56:42

A tiszta, egyértelmű, kérdés nélküli ütközetek mellett voksolva:

- nem variálnék pontozással, van-tú-frí számolásokkal..
- próbából csinálnék olyan meccseket, hogy ez első leütésig menne a bunyó, és aki megcsinálja, az nyer.

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-22 09:36:37

@robhalford: nezd meg fociban a FIFA folyamatosan monitorozza a birokat, ha valaki tul sok vagy tul keves sargat ad, nem engedik tobbet nagy meccset vezetni ugyanez van azzal ki sok tizenegyest fuj be vagy mashogy teved, a meccs eredmenyet utolag megvaltoztatni nem lehet, de a cel az, hogy a jovoben jobb legyen a jatekvezetes (nyilvan a videobiroval most mar mas a helyzet, de elotte is volt rendszeres videozas utolag es a birok teljesitmenyenek megitelese)

meg egy vilagbajnoksagon sem volt kijelolve elore az elodonto, dontok biroja hanem napokkal a meccs elott az ott nyujtott teljesitmeny alapjan kaptak a birok a meccset vagy kuldtek oket haza ido elott, ez csak azon mulik, akarod-e hogy a sportagad jobb legyen a jovoben es probalsz tenni erte, vagy leszarod, ahogy a boxban tortenik

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 09:34:03

@fixpont: Én erről a konkrétról hadoválok,nyilvánvalóan hosszútávon káros,de én ennek a pontozásnak nem látom akkora jelentőségét,bár aki csalódott a végeredményben,olyan részről megértem.
Az sem túl szerencséselismerem,hogy egyes bokszolók neve lassan egyenlő azzal hogy részrehajlóan pontoznak irányába.
Nagyjából a Valuev-Holy meccstől gondolom úgy hogy manapság szinte közhely ha szarul pontoznak,a tradícionális "hazai" pályán rendezett meccsektől függetlenül.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 09:26:45

@robhalford: mi van ha nyersz 8:0-ra bejutsz a dontobe de kozben a biro kiallitotta a legjobb jatekosod aki emiatt majd ott nem vehet reszt...

a problema az, amit nem akarsz latni, hogy itt nem egy konkret meccsrol van szo, hanem a pontozo/biro hosszutavu befolyasararol az egesz sportagra nezve, ezert nem szabad turni a 119:109 vagy a Canelo-GGG meccsen a 118:110-es pontozasokat es meg idejeben kell eltiltani az ilyet

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 09:12:29

Én azt sem értem, hogy egy nő mit keres a pontozók, döntéshozók között. Már annyiszor bizonyították, hogy alkalmatlanok erre a pozícióra. Tény, hogy a nők sokkal inkább az érzelmeik alapján hoznak döntést, ami abszolút nem jó, ebben a kérdéskörben. És folyamatosan berakják őket gigameccsekre. Teljesen érthetetlen. 119-109... Mi ez, ha nem totális alkalmatlanság? CJ Ross is egy vicc. Meg volt valami bűn ronda nő is, annak nem tudom a nevét, de annak is világi meglátásai voltak. Én imádom a nőket, de most komolyan, ezt hagyják a férfiakra.

    2020-10-22 09:04:29

@Peacock: Szankcionálni akkor van értelme ha fordítva pontoznak,vagy döntően befolyásolják a végeredményt ezzel.
Ha vizsgálják is egyáltalán jelen pontozó működését,nagy feneket nem fognak keríteni ennek szerintem,mert minek.
Ez nem hordozza magában azt hogy más meccseken csalni fog ez a pontozó szerintem.
Vagy csak túl jóhiszemű vagyok,passz.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 08:43:42

@Peacock: Ezt értem,nem jól pontozott,de nem befolyásolta döntésével a meccs végeredményét,azért nem vágom miért olyan fontos ez,számít ez valamit az ukránnak,vagy akár Lopezéknak.
Olyan mintha egy focicsapat nyer 8:0-ra,de a drukkerek azzal foglalkoznának,hány igazságtalan sárga lapot osztott ki a bíró.
Nem tulajdonítok akkora jelentőséget a nagyobb mértékű pontozásoknak,olyan esetben amikor megkérdőjelezhetetlen valamelyik fél győzelme.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 08:38:31

Lopez nyilatkozat, teljesen igaza van:
https://www.google.com/amp/s/t...

» Peacock   válasz erre
    2020-10-22 08:07:28

@robhalford: Nézd, mivel nem összbenyomás alapján pontoznak a meccs végén (akkor mindegy lenne az arány), hanem menetről menetre, amit nem javíthatnak vissza az adott menet vége lezárulta után, ez azt jelenti, hogy:
- több, a valóságban Loma által nyert menetet adott Lopeznak, vagyis
- ha Loma 3 olyan menetben ahol Lopez volt a jobb tegyük fel jól elverte volna Lopezt, tök egyértelműen, Ledermannél még akkor is Lopez lett volna a győztes.

Na ez a baj, ezért kéne szankcionálni az ekkora mérvű tévedéseket. Ami vagy tévedés, vagy direkt tévedés by money.

» Peacock   válasz erre
    2020-10-22 08:06:37

ha annyira hatraltatta a serules akkor nem kellett volna kiallni, teljesen mindegy hany honapja boxolt, ami miatt kialltak szerintem az az, hogy leneztek Lopezt, ugy gondoltak ez is belefer igy is siman meglesz, aztan meglepodtek, Lopeztol nem lehet elvenni semmit ezzel

nekem azert is tetszik amikor underdogok nyernek mint Lopez most vagy Ruiz AJ ellen, mert ez egyfajta uzenet az agyonmanagelt boxoloknak aki kerulnek minden valos megmerettetest hogy szep legyen a merleguk, hogy idonkent nem art kockaztatni, remelem Tank meg Haney ugy esik pofara ahogy nehezben Whyte esett, es a jovoben amikor egy boxolonak lehetosege lesz kiallni a nagy nevvel, akkor meg is probalja

» fixpont   válasz erre
    2020-10-22 07:46:26

@menyus: De nem pontozott át,nem múlt rajta semmi.
3:0

» robhalford   válasz erre
    2020-10-22 05:42:33

hát igen, szomorú hogy Bennett letudta annyival hogy a győztest hozta ki, tehát nem fognak vizsgálni semmit, az ilyen pontozóval az a baj ha egy szoros meccsen rajta múlik hogy ki nyer, pl ha a másik 2 pontozó döntetlenre vagy 7-5 re az egyiknek másiknak hozza ki, míg lederman pontozása egy 119-109 az egyiknek vagy a másiknak mutatja hogy mennyire inkompetens, adhatta volna Lomának is 119-109 re, miért ne, ha ő úgy látta, szakértő...

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-22 01:12:19

@robhalford: Veletlen balesetben megolsz valakit. A biro a maximalis buntetest szabja ki rad.
Nincs jelentosege, evek mulva mar te sem fogsz emlekezni ra, a lenyeg hogy megbunhodtel...
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-10-21 23:22:19

En nem tudom, mennyi koze volt a serulesnek a vereseghez, de Loma vesztett, pont. Lopez elegge uriemberesen kezelte a gyozelmet, mig Lomachenko talan nem annyira. Ez is igy volt.
Alazas meg nagyon megveres biztosan nem volt. Igazabol ez nem Lopez sara, nem neki kellett volna kockaztatnia,mikor mar elment a meccs Lomanak. Sokszor elojon a nagyon jo amatorok es profik kozti kulonbseg. Mi lett volna, ha Savon meg Stevenson profinak all. Stb. Volt egy Papp Lacink. Neki volt szive is a bunyohoz. Az amator virtuozoknal ez sokszor mintha hianyozna. Nalam az egyik legnagyobb kedvenc Morales. Volt veresege. De olyan mentalitasa volt, amit nagyon rirkan latni. En ezt hianyolom Lomachenkobol. Persze. Ez meg az. De nem kockaztatott igazan... Ez nalam egy bajnoknal, foleg a p4p listak elvonalaban nagyon nem tetszik. Inkabb egy szoros pontozasos vereseg,de nem kockaztatni. Megertem, csak nem tetszik. Egy p4p ellovas bajnoktol semmikepp, egy megelhetesi bokszolnal teljesen oke es jogosnak is tartom.

» bandi78   válasz erre
    2020-10-21 23:14:55

@robhalford: Mit nem értessz? Hogyhogy nincs jelentősége?
Ma 119-109 egy szorosabb mondjuk 116-112es meccsen, legközelebb meg majd átpontoz a másik oldalra.. És rajta úszik el az igazság.
Az ilyen pontozásokat felül kéne vizsgálni és nagyon durván szankcionálni ha kiderül hogy inkompetens vagy részlehajló az illető..

» menyus   válasz erre
    2020-10-21 23:00:12

igen Lederman volt a 119-109. Mit nem értesz? Ez egy felháborító pontozás. Ki kell vizsgálni (és szankcionálni)

» faceload   válasz erre
    2020-10-21 22:27:47

@northpaw: Nincs jelentősége hogy valaki 116:112-re,115:114-re vagy hasonlókra pontoz,nem mindegy?
Mire mondod hogy eszetlen ámokfutás?
Fordított pontozásnál nyilván hiba,olyan is van.
Vagy a 119:109-re gondolsz?
Ki fog erre emlékezni évek múlva?
Nem értelek.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 21:40:37

@robhalford: Nincs sok jelentosege a csalasnak? Ne azt nezd, hogy most eppen amugy is Lopezt hoztak volna ki. De ha eppen Ledermanon mult volna a meccs eredmenye, akkor mi van?
A GGG-Canelo I meccsen is Byrd felrepontozasa dontott (persze tudom, annak sincs jelentosege, mert akkor eppen a kedvencednek kedveztek, az altalad nem kedvelt GGG-vel meg kicsesztek).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-21 21:35:36

https://fightnews.com/report-l...

    2020-10-21 21:17:44

Olvasva Klimas interjút amennyire nem akarták hogy napvilágot lásson, elég részletesen beszámol, ez így utólag magyarázkodás, most akarnak visszavágót, a meccs nézettsége nagyon magas volt úgyhogy van rá esély, de ez csak is Arumon múlik, hajlandó e "ráfizetni" vagy sem, Lopeznek biztos van az a pénz amiért visszavágózik de valószínű elkérne annyit hogy ne érje meg összehozni csak úgy hogy minuszos legyen a meccs...

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-21 21:03:26

@gigaboly: köszi!

    2020-10-21 20:57:05

@lazo: https://www.boxingscene.com/lo...

» gigaboly   válasz erre
    2020-10-21 20:54:15

@csiga: ezeket az infókat honnan veszed?

    2020-10-21 20:48:40

@Boxerone: A harmadik menettől tudtam, hogy kikap Lomacsenko. Menetenként minden meccsén ütött 80-at, itt az első háromban talán ötöt. Ha sérült volt, ha nem ütés nélkül állítólag nehéz meccset nyerni. Nálam 8:4-re nyert Lopez.

    2020-10-21 19:42:09

Klimas:

Amikor Lomacsenko megérkezett az USA-ba a felkészülésre, éles fájdalomra panaszkodott a jobb vállában. Azonnal kivizsgáltattuk Neal Eltrrache-val, aki előzőleg műtötte a vállát. Hat héttel a mérkőzés előtt injekciókúrát kapott, amire engedélyt adott a Wada és a nevadai sportbizottság is. Kimaradt egy hét a felkészülésből, plusz egy hét szparring. Két héttel később Vaszilij újra éles fájdalmat érzett, ezért az orvos eltiltotta az edzéstől, valamint Anatolij Lomacsenkóval a mérkőzés elhalasztását kérték. Vaszilij ettől elzárkózott és azt mondta, ha elhalasztják a meccset, akkor befejezi a sportpályafutását. Lomacsenko megtiltotta, hogy a sérülés napvilágot lásson, nem akarta, hogy magyarázkodásnak tűnjön. Ennek ellenére már a meccs után kiderült a dolog. A sebész a meccs után megműtötte a sérült jobb vállat.

    2020-10-21 19:37:45

@Hulkminator: "Lopez könnyedén elbánt Lomával"

Ezt azért gondold újra végig.

Loma végig pariban volt a nála nagyjából három súlycsoporttal nehezebb szintén világbajnokkal, egyikük sem volt padlón, sőt az utolsó meneteket ő húzta meg.

A pontozók normális része 116:112 körüli eredményt hozott ki, a Fightnews 115:114-re Lopeznek adta a meccset. Szóval sok minden volt ez, csak könnyed meccs nem.

    2020-10-21 19:21:03

@robhalford: Annak nincs jelentősége, hogy az eszetlenül pontozó bírákat nem tiltják el, hanem mindenféle retorzió nélkül folytathatják az ámokfutásukat? Oké...

» northpaw   válasz erre
    2020-10-21 19:16:08

Két rövid észrevétel csak: amikor Lomacsenko-t a meccs után interjúvolták, azt mondta, hogy az eredmény az eredmény, elfogadja, bár ő (és feltételezhetően a ringsarka is) úgy érezte, hogy megnyerte a meccset. De: újra meg fogja nézni.

A másik: az utolsó menetek egyikében, amikor Lopez egyik ütése mélyre sikeredett, Loma egy pillanatra sem állt le, nem színészkedett, nem próbált megjátszani semmilyen színlelt sérülést.

Utólag az az érzésem, hogy Loma meccs utáni, nem túl szimpatikus viselkedésének is az lehetett az oka, hogy azt hitte, hogy megverették, ahogy hasonlóra volt már példa más kelet-európai bunyós esetében is.

Ez persze nem mentség, szokatlan volt tőle ez a viselkedés, pedig szerintem szimplán túl sok volt neki Lopez és a fizikai különbség. Rosszul mérték fel Lopezt a meccs előtt és alatt is. Ha még emellett sérülés is hátráltatta Lomát, az külön balszerencse.

    2020-10-21 19:12:02

@northpaw: Nem lepődünk,de valóban nem sok jelentősége van,max msga a vesztes bunyós húzhatja el a száját,eredményhirdetéskor,más jelentősége nincs.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 19:11:35

Bob Bennettet, a NSAC igazgatóját megkérdezték, hogy mit gondol Julie Lederman pontozásáról. Bennett azt válaszolta, hogy a megfelelő bokszolót hozta ki győztesnek, csak ez számít szerinte. Ha majd legközelebb hasonló pontozói ámokfutást látunk Amerikában ottani bunyós javára, nem kell nagyon meglepődni.

» northpaw   válasz erre
    2020-10-21 18:21:51

@antonio: "Legyen visszavágó ott majd minden kiderül !"
Vagy mindenki-derül! ;) Uhh,szar volt mi?

» Thotesz   válasz erre
    2020-10-21 17:46:35

Legyen visszavágó ott majd minden kiderül !

» antonio   válasz erre
    2020-10-21 17:28:39

@superman: Igen, mikor bement közelre tényleg össze tudta zavarni mint a korábbi ellenfeleit, de tko–ra esélye nemigen volt, ill. ez a közelkerülés se ment most könnyen, Lopez jól felkészült Lomából. A végén pedig eszetlenül csinálta már Loma is, de nem is a 12. menetben kellett volna nyernie, sőt nem a 7.–ben elkezdeni ütni némi kockázatot is vállalva.

» Peacock   válasz erre
    2020-10-21 17:21:28

Azt irják, hogy labrum problémája volt, ami egy nyavalyás kicsi porc a vállban, de igen lényeges. Nem okoz konkrét fájdalmat, de a törött, repedt labrumon át tud fojni az izületi folyadék, az pedig már szinte biztos, hogy nyomja valamelyik ideget. A végeredmény, hogy gyengébb a váll valamelyik izma. Saját tapasztalat. Nekem a hátsó delta izmom gyengült le tőle.
Szóval, azért a szakadt labrum nagy eséllyel csökkentette a teljesítményét, de a vereséget főként a méret különbség és rossz taktika okozthatta....na, meg az igen jó ellenfél..

» MickDoohan   válasz erre
    2020-10-21 16:33:37

@Peacock: ",,Itt meg se szólalt Loma, szimplán lehoztak egy hírt, hogy megműtötték.,,
Na most egy orvos nem rohan ilyennel a médiába, mert ugye vannak betegjogok, személyiségi jogok. Ezt Arum vagy vki más Loma csapatából direkt juttatta el azért a médiához, nem? ;)"

Én is erre gondolok egyébként. :) Mindenesetre arra teljesen jó egy ilyen hír, hogy "életbe tartsa a szurkolói reményeket, hogy na majd a visszavágón" vagy "tudtam én, hogy megtudta volna verni, de láttam, hogy valami nem frankó vele" (Egyébként most ettől függetlenül, sokszor a győzteseknek is lehetett ilyen-olyan nyavalyája, vagy a felkészülése alatt problámája, csak a győzteseknél már nem számít, nincs hír értéke)

» leibigabi   válasz erre
    2020-10-21 15:47:01

Nagy eséllyel ezt már nem fogjuk látni,Lopezéknek nincs szüksége visszavágóra,semmiféle kérdést nem hagyott maga után ez a meccs részükről,plussz már nem gondolom hogy újabb aszaláshoz lenne kedve az amerikainak.Talán a vírushelyzet miatti ínséges időkben felkínált összeg meggondolásra késztetné,ezt nem tudom,azt sem mekkora bevételeket hozott ez a meccs is,hogy érdemes legyen visszavágózni.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 15:38:47

@fixpont: Egyetértek, és pont ezért kéne tisztázni a helyzetet, ne hagyjon kérdéseket bennünk a két fiú :)

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-21 15:11:13

@Peacock: Nekem egyébként azokban a menetekben, amiket nagyon megnyomott Lomachenko a vége felé, néha volt olyan érzésem, hogy tko-zni vagy padlóztatni próbálja Lopezt, mivel látták, hogy más lehetőség nem igen van. Persze Lopez nem volt még leamortizálva, így az utolsó menetben majdnem visszaütött ez a kísérlet.

» superman   válasz erre
    2020-10-21 14:53:52

@superman: Biztos azért nem, mert túl veszélyesnek érezte Lopezt, én is ezt gondolom, igen.
Továbbá lehet tényleg azt hitte ő is és a ringsarka is, hogy ennyi is elég lesz a győzelemhez? Passz. Ez utóbbi tèren szkeptikus vagyok, profibbak ők ennél mintsem hogy ne látták volna hogy szépen elúszik a meccs...

» Peacock   válasz erre
    2020-10-21 14:43:02

@nemexpert: "Igaz, ebből szinte alig láthattunk valamit, de ha Loma darál, akkor szerintem a srácot feldolgozta volna mind fizikálisan és mentálisan."
Előzetesen magam is ezt vártam volna, sőt szerintem Loma is ezt akarta. Csak nem hagyták darálni...

» superman   válasz erre
    2020-10-21 14:40:18

@PeteTheGreek: ,,Itt meg se szólalt Loma, szimplán lehoztak egy hírt, hogy megműtötték.,,
Na most egy orvos nem rohan ilyennel a médiába, mert ugye vannak betegjogok, személyiségi jogok. Ezt Arum vagy vki más Loma csapatából direkt juttatta el azért a médiához, nem? ;)

» Peacock   válasz erre
    2020-10-21 14:39:38

@Peacock: Na jó, de mért nem indult meg többször? Szerintem sokkal valószínűbb, hogy nem tudott (mivel Lopez megállította, megelőzte), mintsem hogy nem akart.

» superman   válasz erre
    2020-10-21 14:36:30

@nemexpert: ,,... Nyilván Loma tudja csak mit érzett a menetek alatt, de én azt láttam, hogy azért látványosan képzettebb mint Teo, mert amikor megindult, akkor bőven volt baj a srácnál, és egyáltalán nem úgy tűnt, mint aki uralja a helyzetet.
Igaz, ebből szinte alig láthattunk valamit...,,

Teljesen egyetértek.

» Peacock   válasz erre
    2020-10-21 14:33:21

@robhalford: Salido is kedvenc (volt), ő a háborúkról ismert, Loma is, ő nem. Ráadásul ők össze is csaptak, ami nálam 115-113 Loma lett. Olyan ez, hogy nem csak a rántott húst szeretem, hanem a pörköltet is. Néha olyan kínosan próbálok ügyelni a helyesírásra, hogy nem mindig megy át, amit írni szeretnék. Csapongok, na! :)

» bandi1115   válasz erre
    2020-10-21 14:09:28

Persze, Loma vissza is mondhatta volna a meccset, vegulis csak 14 honapja nem volt ringben, mi ez az o koraban?
Meg ki tudja, hogy ossze lehetett-e volna hozni megint...gyerekek, ne pattogjunk, ezt a dontest hozta a csapat, megkockaztattak, nem jott be, ennyi.
Remelem lesz visszavago, es mind a ketten jo formaban lepnek ringbe. Szerintem ha valaki, hat Lomacsenko kepes lehet arra, hogy revansot vegyen.
Visszaneztem a meccset egyebkent megegyszer, elsore sem, de masodikra sem latok itt olyan hatalmas vereseget, amit itt paran belemagyaraztok. A meccs elso felet vitte Lopez, de inkabb azert, mert o iranyitott, nem pedif azert, mert olyan hatalmas verest kiosztott volna. Az utes statisztikakat meg hagyjuk....az elso menetben egy tiszta test utese volt Lopeznek, a masodik menetben is valami horribilis szam jott ki, ami csak akkor igaz, ha a kettos fedezek csepeleset is beleszamoljuk.
Megerdemelten nyert Lopez, de itt nagyon nagy tulzasokat ir nehany ember...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-10-21 14:02:44

@robhalford: ez biztos, hogy így van, legfeljebb a sérülésnek lehet köze :)
(ahogy bandi írt a fájdalom tudat alatti hatásáról, azt nem zárhatjuk ki, de egyébként magam sem feltételezem, hogy ez lett volna a döntő, mert más, már említett okokra utaló jelek látszottak a meccsen, sérülésre utaló jelek viszont nem)

» superman   válasz erre
    2020-10-21 13:56:38

@robhalford: Nincs, mert sérült váll ide vagy oda, Lopez remekül felkészült az ellenfeléből, egy előre kidolgozott taktikával érkezett, amit végre is hajtott. A meglepően jó lefordulások, a kontrák, a távolság tartása, a láb beakasztása, hogy Loma ne tudjon mellé kerülni, a higgadt türelmes stílus nem azért működött mert az ellenfélnek sérülése volt.
Itt nem Hamed esete áll fent, aki törött kézzel, a nehéz befogyasztástól ájulás közeli állapotban vállalt be egy kegyetlen jó bunyóst.

    2020-10-21 13:55:46

Én azért kiváncsi lennék Csigusz véleményére hogyan értékelte az ukránt.Na bújj elő:)

» Boxerone   válasz erre
    2020-10-21 13:55:28

Semmi köze a meccs eredményéhez a műtétnek.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 13:45:49

@bandi1115: Háborút szeretsz látni a ringben és Loma a kedvenced,ízlések,pofonok,kicsit ellentmondásosnak tűnt.
Ezért kérdeztem,de ok,magánügy nyilván.

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 13:44:38

@bandi1115: középtáv. ott is lehet érezni már pár 10 méter után ha a boka rakoncátlankodik. te nem vállaltad be (okosan) de loma bevállalta (bután). ilyenkor a stáb és ők lecsücsülnek és átbeszélik hogy mennyire az amilyennek láccik és érzi a versenyző. most hogy ők milyen döntést hoznak és annak mi a következménye az az felelősségük. de mi (és persze ők is) sokat veszítünk azzal hogy nem tolták el az időpontot hogy teljesen egészséges lomát lássunk. vagy ezt a hírt nem kellett volna kidobni, mert így megy a matekolás hogy mi lett volna "ha".

    2020-10-21 13:39:18

@bandi1115: "Nagyjából egyet tudok érteni veled, de azt tartom, hogy hamarabb kellett volna kockáztatni. Loma csak annyit "nyert", hogy nem lett kicsapva."
Igen, de kérdés, hogy mennyiben kockáztatásról van szó és mennyiben arról, hogy már volt lehetősége elindulni, mert Lopez egy árnyalatnyit fáradt, kicsit lassabban reagált már, stb. és ezért nem tudta már megelőzni, megakadályozni az ukránt, hogy közel kerüljön, ahogy addig.
Szerintem itt leegyszerűsítve az volt a mérkőzés kulcsa Lopez számára, hogy a saját ütőtávjából dolgozott és ha Lomachenko közel akart kerülni, akkor őt megelőzve olyan keményeket rávert, amikkel nemcsak veszélyeztette (olyan értelemben, hogy érezhette Lomachenko, hogy ilyen ütésbe belelépni végzetes lehet), de fizikálisan is megállította és Loma korábbi ellenfeleivel ellentétben lábon is folyamatosan lekövette, nem tudott mellélépni az ukrán, kikerülve a veszélyzónát.

» superman   válasz erre
    2020-10-21 13:38:11

@lazo: "hidd el: nem kellemes dolog sérülten bármit is sportolni." Elhiszem, sportoló voltam. Az ökölvívás inkább hobbi, a 800 méteres síkfutás viszont komolyan ment. De ha sérült voltam, én nem álltam ki, tehát egy rossz eredményt soha nem foghattam a sérülésre, max. a túledzettségre. Loma viszont bevállalta így is, felnőtt ember.

» bandi1115   válasz erre
    2020-10-21 13:10:26

@robhalford: Nem Loma vonatkozásában használtam a háborút, csak általánosságban. Loma az egyik bunyós, akit annak ellenére kedvelek, hogy háborúkat nem látunk tőle. Egyéb kérdés?

» bandi1115   válasz erre
    2020-10-21 13:02:23

@Hulkminator: A különbség az, hogy akkor Wilder nyilatkozott, ő jött a kifogással, hogy túl nehéz volt a szerelése, emiatt "nem volt lába" már az első menetben sem.

Itt meg se szólalt Loma, szimplán lehoztak egy hírt, hogy megműtötték. De biztos elkerülte a figyelmed ez a rész: "Lomachenko és csapata egyébként semmilyen nyilatkozatában nem említette az egészségügyi problémát, illetve nem próbálták ezzel magyarázni a vereséget a találkozó utáni interjúban sem." :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-10-21 12:55:47

"utálom az ilyen szar kifogásokat"

Szerintem ezz hozzátartozik a boszhoz pac amikor kikapott szintén sérülésre hivatkozott Wlad egyik vereségénél meg vmit raktak a vízbe.
Wilderé a favorit hogy nehéz vot a jelmez amiben besétált a ringbe:)

» dondannyboy   válasz erre
    2020-10-21 12:55:40

Most természetesen lefognak hozni több ilyen hírt is ,mert méltatlan volt hogy Lomat legyőzték,de miért is? Nem kell alábecsülni sosem az ellenfélt. Lopez könnyedén elbánt Lomával ,és szerintem visszavágon is így lenne. Jó formában volt akármit is mondanak ,egyszerüen nem tudott mit kezdeni Lopezzel. 7. Menetig csak menekült végig Loma ,ez pedig nem váll fájás miatt volt

» Hulkminator   válasz erre
    2020-10-21 12:51:48

Már vártam hogy mikor jönnek az ehhez hasonló hírek ???? mint mikor Wilder kikapott ,aztán a hírekbe már két nap múlva az ment ,hogy igy sérülés amúgy sérülés ,meg blablabla,...utálom az ilyen szar kifogásokat ,

» Hulkminator   válasz erre
    2020-10-21 12:47:40

@robhalford: Linares és Campbell ellen egész jó adok-kapok alakult ki többször is, arról meg nem ő tehetett, hogy nem volt (eddig) senki, aki háborúra késztette volna. Hogy szombaton nem lett az, az engem is kurvára zavar.

» rumble   válasz erre
    2020-10-21 12:31:01

@nemexpert: Én ezt fordítva látom. Sztem Loma ring IQja a helyén van kezelve. Inkább Lopez ring IQja volt alábecsülve.

Kár hogy Papacsenko ezt a taktikát álmodta meg, ha hamarabb rázavarja Lopezre akkor garantáltan jobb meccset látunk. És lett volna győzelmi esélye is.
Korrekt Lomától hogy nem hivatkozik a sérülésére. Ugyanakkor azt se hallottam tőle hogy miután kielemezte videon a meccset változott-e a véleménye a pontozást illetően.

» faceload   válasz erre
    2020-10-21 12:05:14

Nagy volt a méretkülönbség. Ennyi!
Ezt nem kellett volna bevállalni. Ettől még jó bunyós Loma. Teo túl nagy volt neki. Nem lesz sose visszavágó az fix.
Usyk is nagyon szenvedni fog. Dereck-re tenném a pénzem. Az, hogy RJJ anno nyert Ruiz ellen, hát: egyszer volt Budán kutyavásár/nehézsúlyban övvásár!

» Klausenburger   válasz erre
    2020-10-21 12:04:19

Nagy volt a méretkülönbség. Ennyi!
Ezt nem kellett volna bevállalni. Ettől még jó bunyós Loma. Teo túl nagy volt neki. Nem lesz sose visszavágó az fix.
Usyk is nagyon szenvedni fog. Dereck-re tenném a pénzem. Az, hogy RJJ anno nyert Ruiz ellen, hát: egyszer volt Budán kutyavásár/nehézsúlyban övvásár!

» Klausenburger   válasz erre
    2020-10-21 12:04:17

@bandi1115: egy ilyen bunyós mint loma lopez ellen csak teljesen (!!!) egészségügyileg rendben lett volna szabad mérkőznie. ha csináltál bármilyen sportot akkor tud6od hogyha fáj vmi akkor akarva akaratlanul de mindíg arra koncentrálsz. ha nem te akkor a tested. ez qrva zavaró. és ez ki 6 az egész teljesítményedre is. az más kérdés hogy tökös gyerek loma és így is bevállalta de sztem ezt nem kellett volna. ez a fájdalom nem olyan mintha az újjadat vágod meg mert az begyógyul és nem is törődsz vele. mivel a vállról van szó és azt elég intenzíven használja a boxoló így az előbb-utóbb elfárad és jönnek a fájdalmak. nem tucc úgy koncentrálni a meccsre mert ott a fájdalom ami beköszön 1 egyenesnél vagy 1 horognál. tudat alatt arra gondolsz hogy mi lesz ennek a vége, meddig fog még és mennyire fájni? hidd el: nem kellemes dolog sérülten bármit is sportolni.

    2020-10-21 11:48:57

Nem lehet, hogy Loma azért kezdett olyan lassan, merthogy a fájdalomcsillapító mellékhatásai ?
Különben is, hogy lehet fájdalomcsillapítót adni a bunyósnak meccs előtt ?

» TheChesapeakeRipper   válasz erre
    2020-10-21 11:45:46

@bandi1115: Mikor láttál az ukrántól háborút a ringben?

» robhalford   válasz erre
    2020-10-21 11:20:37

@superman: Nagyjából egyet tudok érteni veled, de azt tartom, hogy hamarabb kellett volna kockáztatni. Loma csak annyit "nyert", hogy nem lett kicsapva.

Nemexpert hozzászólásához annyit, hogy én sem fogom rongyosra nézni ezt a felvételt. Nyilván ízlések és pofonok, de én háborút szeretek a ringben látni. Ettől függetlenül Loma kedvenc marad így is, de kicsit még csalódott vagyok.

» bandi1115   válasz erre
    2020-10-21 11:09:36

ez egy orok vita, hogy amikor egy nagy sztar annyire alulteljesit, akkor az csak az ellenfel miatt volt, vagy ennyire rossz volt azon a napon, vagy sok apro osszeveto kombinacioja, itt is lenyegeben ez a vita kezd kialakulni, ahogy a Fury-Klicsko eseten is volt

» fixpont   válasz erre
    2020-10-21 11:03:26

Nyilván Loma tudja csak mit érzett a menetek alatt, de én azt láttam, hogy azért látványosan képzettebb mint Teo, mert amikor megindult, akkor bőven volt baj a srácnál, és egyáltalán nem úgy tűnt, mint aki uralja a helyzetet.
Igaz, ebből szinte alig láthattunk valamit, de ha Loma darál, akkor szerintem a srácot feldolgozta volna mind fizikálisan és mentálisan.
Megelőzőleg én is tartottam a srác erejétől (van is neki és ügyesek is a kontrák), de a látottak alapján arra tennék, hogy Loma többször nyer ezzel mintsem veszít...

...amúgy én személy szerint nem vagyok elájulva ettől a meccstől, ennyit tudok max. hozzátenni, és elfogadom, ha valaki máshogy látja, de szerintem nem lettünk okosabbak, hacsak nem annyival, hogy Loma ring-IQ-ja túlértékelt és Lopez is jó abban, amit csinál, mert azért mégis csak megoldotta.

nagyon kellene még egy ütközet ... és annak rendje is módja szerint, nagyközönség előtt

» nemexpert   válasz erre
    2020-10-21 10:46:44

@bandi1115: Szerintem ezt a "darálást" Lomachenko úgy szokta elkezdeni, hogy először feltérképezi az ellenfelet és megvárja a lehetőséget, amikor el tud indulni anélkül, hogy ütést kapna. Nekem úgy tűnt, hogy Lomachenko próbálkozott már megindulni hamarabb is, de Lopez nagyon figyelt és azonnal kemény ütésekkel, jó helyezkedéssel csírájában elfojtotta ezeket a próbálkozásokat. Szóval szerintem nem igazán rajta múlott, ő nem úgy szokott elindulni, hogy bevállal bekapott ütéseket és akkor kezd közelről dolgozni, miután átjutott a tűzvonalon, hanem anélkül jut át és ezzel már helyzeti előnybe kerül az elvétett ütések és a hirtelen mellette termő Lomachenko miatt elbizonytalanodott ellenféllel szemben. Ha az erősebb, nagyütő bunyóshoz bekapott ütések árán próbál közel kerülni, akkor vesztes helyzetbe hozza magát. Ő irányítani, kontrollálni szokta a meccset, ez Lopez ellen fordítva volt a meccs első (nagyobbik) felében.

» superman   válasz erre
    2020-10-21 10:34:45

Mert nem is lehet ezzel magyarázni a vereséget. Lopez túl erős, túl gyors és jó stratéga volt. Én nem ítélem el az ukránt a meccs első felében mutatott, beszarinak tűnő bunyó miatt. Nyilván ő érezte Lopez erejét, nem én. Csak annyit: az lehetett volna az esélye, ha hamarabb elkezd darálni, de abban meg benne volt a KO-vereség kockázata. Én azt mondom, menjen vissza nagypehelysúlyba, és gyűjtse be az öveket!

» bandi1115   válasz erre
    2020-10-21 09:15:37
Ugrás az oldal tetejére