×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A tervek szerint december 19-én bokszol harmadízben egymással a korábbi 2020-08-31 08:01:48 https://www.profiboksz.hu/2020/08/31/fury-ha-wilder-nem-akar-alljon-ki-ellenem-joshua-decemberben/

Fury: ha Wilder nem akar, álljon ki ellenem Joshua decemberben!

A tervek szerint december 19-én bokszol harmadízben egymással a korábbi WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder és a szervezet jelenlegi címvédője, Tyson Fury. A brit bunyós egy döntetlen után, idén februárban fosztotta meg veretlenségétől az amerikai bokszolót, aki azonnali lehetőséget kért a visszavágásra. Fury azonban a mai napig nem biztos benne, hogy Wilder tényleg ki fog állni ellene decemberben és úgy gondolja, ez esetben az egyetlen nyilvánvaló lehetőség az Anthony Joshua elleni címegyesítés lehet, ahol az összes nehézsúlyú öv terítékre kerül: „Ha Wilder nem, akkor majd Joshua. Miért is ne? Ez is boksz, az is boksz, hát hozzuk össze. Én akár ma este kiállok vele, bármilyen ringben. Akármikor képes vagyok leklopfolni a fejét a nyakáról. Jelenleg egyfolytában edzek, rengeteget vagyok a teremben, szóval jöhet akármilyen mérkőzés, akárhol, én kész vagyok. Lehet, hogy Wilder nem akarja a meccset, így nem tudom, kivel állítanak össze decemberben. Most például Povetkin lett a kötelező kihívóm, de a fene tudja, hogy ők mit variálnak, lesz-e visszavágó Whyte-tal. Hogy mit gondolok a Joshua elleni találkozóról? Hát, reménykedem, hogy lesz olyan tökös és bevállalja a Cigány Királyt. Mi készen állunk leülni velük és tárgyalni, mindenki hozza a maga motyóját és összerakjuk a mérkőzést.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Apropó hát igen Wilder nagyon eltűnt, nem nagy mond semmit, hogy kiall e a 3. Meccsre. Jó lenne, mert Furko meg bunyozni szeretne, meg akarja védeni a címet. Ha nem áll ki Wilder becemberben, akkor hagyni kéne, hogy Furko más ellen védje meg addig is.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-09-10 11:03:05

@Subi: Wlad ellen a hatodikban a padlón volt, elfáradt, belassult, és onnan jött vissza s ütötte ki az ukránt.
Whyte ellen (aki amatőrben kiütötte) profiként a második menetben is beszedett egy rakat ütést amitől majdnem lement. Állva maradt és a hetedikben ő Ko–zta Whyte–ot.
Ruiz ellen kétszer padlózott a harmadikban és kétszer a hetedikben, de nem adta fel és állva léptették le. Azonnali visszavágót kért és nyert is.
Szerintem ez pld. nem a küzdőszellem hiányáról tanúskodik.

» Peacock   válasz erre
    2020-09-07 18:24:55

@bigbandi20: Arra gondolok, hogy profi, tehetséges, technikás, nagyütő stb., de fele annyi küzdőszellem sem szorult bele, mint pl. Wilderbe, aki keményen összetörve is a győzelmet kereste. De hagyjuk Wildert, nem ő a lényeg, csak nem akartam a múltbéli legendákkal példálózni.

    2020-09-02 17:58:17

nem tudom, hogy ki nyerne, de egy biztos, hogy egyoldalú küzdelmet nem várok, izgalmas, szoros, küzdelmes kemény meccsre számítanék, ahol a győztesnek bizony mindent ki kell majd adnia magából. Talán egy hajszállal én is Fury-ra tennék, egyetértek az előző hozzászólással, én is a mentális erő miatt.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-09-02 12:52:07

@La Cucaracha: Azt nem tudom, hogy AJ mire menne a Gipsy King ellen... Ha győztesre kellene tippelnem kellene Furyt mondanám és nem a képzettség, meg magasság, hanem a mentális erő miatt. Az önmagába vetett hit Fury legnagyobb fegyvere és önbizalom dolgában jobban áll, mint a Ruiz ellen megbicsaklott Joshua.

» bigbandi20   válasz erre
    2020-09-02 10:21:37

@Subi: Értem, hogy mire gondolsz, de ő is csak egy ember és ez igen kemény sport. Néha belefut egy-két nagy pofonba és teljesen összezavarodik? Igen! Feláll és tanul belőle? Igen!

» bigbandi20   válasz erre
    2020-09-02 10:03:42

@PeteTheGreek: "Szerintem Joshuának pont jobban fekszik, ha háborúzni kell, mintha szaladgálni. Akkor tűnik, hogy elemében van. Én legalábbis azt éreztem, hogy kényszerből nyomja az odafigyelős boxot, mert ésszel kellett kihasználnia a méretfölényét, de szíve szerint rombolna."

Jól látod! Bátran, bevállalósan bokszol (a Ruiz elleni visszavágó kivétel, ami érthető, ott a karrierje volt a tét). Belemegy az adok-kapokba és ha vérszagot szimatol beindítja a gőzhengert. Látványos, meccseket csinál, ami közül kiemelkedik a Klicskó elleni ringháború.

» bigbandi20   válasz erre
    2020-09-02 09:48:15

@La Cucaracha: Kurva jo mindketto :))))

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-09-01 08:47:44

Ha nem söpörte volna el Fury úgy el Wildert ahogy,és ha Joshua nem lett volna kiütve úgy Ruiz által,ahogy,akkor Joshuára tennék én is,így ma már azonban nem,ha Joshua vívni akar,Fury abban is jobb,ha verekedni/ezt nem hiszem/ akkor megszívhatja mint Ruiz ellen.
Kondival is bírja Fury,nem láttam még senkit ekkora testet így koordinálni.
Ha addig megint nem megy el az életkedve a gipsynek,akkor hozni fogja ezt a meccset,bár sosem gondoltam volna hogy ezt fogom mondani,amikor pár éve még mindenki Furyn röhögött a Wlad meccs előtt,most meg újra vb.
Viszont ez a meccs nem most lesz,legalábbis ha nézők előtt szeretnék,a koronának senki nem látja a végét,még évekig tarthat,egyelőre csak ezen műlik,Pulevet meg Wildert félre lehet állítani a meccs útjából,ha kell,az nem mérvadó.

» robhalford   válasz erre
    2020-09-01 07:44:32

@PeteTheGreek: De Aj nem mer még Pianeta ellen sem kiállni. Még Charles Martinnak sem adott visszavágót, pedig ha száraz tényeket nézzük (amik sokszor olyan szárazak, hogy egyesek torkán ragad, ilyenkor szokott beragadni a diszlájk gomb), azon a meccsen Aj szinte megütni sem bírta Martin. Én megszámoltam, talán az egész meccsen ha 3-szor eltalálta, lehet sokat mondtam. Aztán persze jött a láki páncs, de Furkó még Martinnál is jobb lábon.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-09-01 04:50:58

@PeteTheGreek: Hát nem tudom...én még mindig azt mondom, hogy Aj-nak legalább egy Pianeta elleni meccset ki kéne írni (Pulevet ki is hagyhatja, így is úgy is bukja az öveit, kár a színjátékért). Egyrészt neki is végig kell járnia azt a rögös utat, mint a Királynak, ha a WBC övet akarja, másrészt, ha valahogy sikerülne legyőznie a vén olasz csődört, talán kap egy kis ízelítőt abból a pokolból, ami Fury ellen várna rá.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-09-01 04:32:40

@La Cucaracha: Fury fizikailag sokkal erősebb, így van :D
Üdítő néha az ilyen stílus, szinte ogreface 2 :)

» Peacock   válasz erre
    2020-09-01 00:00:33

@Perkins: Szerintem Joshuának pont jobban fekszik, ha háborúzni kell, mintha szaladgálni. Akkor tűnik, hogy elemében van. Én legalábbis azt éreztem, hogy kényszerből nyomja az odafigyelős boxot, mert ésszel kellett kihasználnia a méretfölényét, de szíve szerint rombolna. Nyilván ez rizikós, hisz nehézsúlyról van szó, de pont Fury ellen jöhet ez jól.

Azért remélem ,hogy az első pár menetben vívás lesz, érdekel nagyon, mire jutnak. Lehet Furynak se lesz olyan könnyű, ha az ellenfele vissza mer ütni és vissza is tud...:)

De amúgy egyetértek, mivel nincs hatalmas méretelőnye Furynak AJ ellen, és mivel AJ jobb belharcban, emiatt nyomulnia kell. Felrakni a kettőst, előremenetbe kapcsolni, és belharcra kényszeríteni. Joshua lábmunkája egyáltalán nem annyival rosszabb, hogy Tyson csak úgy kitáncolja 12 meneten át.

Bár lehet, hogy Fury sok mindenben jobb, de nem sokkal, nem arról van szó, hogy a box összes elemében 5 szinttel feljebb van, mint pl Wilder ellen. Kicsivel jobb szinte minden területen, de belharcban nem, és szerintem Joshua keményebb, sokkal több háborún van túl, jobb nevek ellen.
Klicskó ellen megnyerte a pötyögőversenyt, Wilderrel meg felmosta a padlót, mert hatalmas súly és technikai előnyben volt (a súlyt ő maga hangoztatta egyből meccs után, amikor hívta telón, és kiemelte, hogy túl erős volt Wilderhez képest, mert +20 kgval nehezebb) és kizárólag 1 ütésfajtától kellett tartania. AJ jól üti az egyeneseket is mindkét kézzel, annak ellenére, hogy kiemelkedően jók a horgai/felütések, pláne a méretéhez képest.

Itt kétlem, hogy pötyögés lesz, erőfölénye sem lesz, és a box bizonyos elemeiben van csak technikai előnye. Persze Fury pont olyan, akiből kinézem, hogy olyan belharcot fog bemutatni, amit eddig nem láttunk, de azért meglepne, ha a Kronk Gymesekkel fejlődne ilyen téren sokat, akiknek nagyon nem az a stílusuk (ellentétben sok más amerikai boxolóval)

Igazi 50-50 közeli bunyó lesz, alig várom:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-31 23:53:56

@Leccgocsemp: Egy csókot talán? Pulev soha nem volt AJ szintű inkább egy erős másodvonalas, nem tudom Wlad ellen csúcson volt-e vagy sem, de az angol ellen hasonló meccsképet várok, pláne, hogy Pulev sem lett fiatalabb. Az egyetlen kérdőjel, hogy a kőműves segéd visszatér e a látványos, robbanékony, kiütést erőltető korábbi énjéhez, vagy az óvatos stílusát preferálja.

    2020-08-31 23:07:56

“Yes, Dec. 12 at the O2 is the plan for AJ,” Hearn said - mai hír, mindkét fél aláírta, tehát Pulev is. O2 Arena, London. Persze, Fury ellen inkább volna izgalom a meccsben, de ki tudja, lehet hogy Pulev is villant valamit.

» Leccgocsemp   válasz erre
    2020-08-31 22:55:34

@bigbandi20: "Klasszikus bajnok típus."

Sok szempontból az. Nekem a rémület nem fér bele a képbe, meg a teljes tanácstalanság, miután valaki "szelíden meglegyinti" őt.

    2020-08-31 22:30:54

@Streky: Az a fránya betűvetés...

    2020-08-31 22:26:59

Fizikailag és a képességei tekintetében AJ képes lehet legyőzni Fury-t, de mentálisan is nagyon egyben kellene lennie, meg ahogyan már utaltam rá: nyomás alatt kellene tartania Fury-t, nem bokszolgatnia kellene vele. Joshua-nak jobb a védekezése is, mint Wilder-nek.

» Perkins   válasz erre
    2020-08-31 22:20:27

@Hektor: Hát minden nap egyre messzebb kerülünk Istentől, az tuti. :D

» Streky   válasz erre
    2020-08-31 22:15:56

Nem értem én sem azokat a hozzászólásokat, hogy AJ-nek nincs esélye legyőzni Furyt? Már mi a búbánatért ne lenne esélye?
Az ember kiütött mindenkit mint a szart, még Klicskót is. Oké, a mexikói kövér napközis kisfiún elcsúszott, aztán tanult belőle, és legyőzte.
Persze Wildernek, akiből a sz@rt is kiverte Fury, még így is több esélye lenne.
Erre csak annyit tudok mondani, hogy LOL.

» drmatesz   válasz erre
    2020-08-31 22:04:07

@bigbandi20: Lehet hogy ebben a felfújt testépítőben van szenvedély, de ez édes kevés lesz a Király ellen.
Fury fizikailag is sokkal erősebb Aj-nél, ezt már számtalanszor láthattuk, Seferit is eltudta nyomni,pedig a vén albán szamár már akkor Zeusszal szkanderozott, amikor Aj még szobatiszta sem volt.
Ütőerőben is sokkal jobb Fury, minden ütése bombaként robban, Aj mire menne a lepkefing csapkodásaival?
A technikai képzettségről ne is beszéljünk. Fury minden ütésfajtát ismer, és alkalmaz is a meccsein, Hearn takarítónőnek öltözve szokta lesni Fury edzéseit, hogy dokumentálni tudja azokat az ökölhátas macskapacsikat, amitől már a fél mezőny lepadlózott.
Az ütésállóságban is egyértelműen jobb Fury, Aj még a vén Klicskó ellen is padlózott, Fury viszont felállt minden idők legnagyobb ütőjének a melléütéséből is, annak a pofonnak a szele felért egy hurrikánnal!

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-31 22:02:44

Jó meglátások, de hogy Joshua sótlan és semmilyen lenne? Én úgy látom, hogy nagyon is van benne tűz és szenvedély. Klasszikus bajnok típus. 

» bigbandi20   válasz erre
    2020-08-31 21:32:34

@Perkins: Köszönöm Perkins, öröm látni, hogy ebben az elferdült világban még vannak emberek, akik fogékonyak az igazságra!

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-31 21:16:59

@La Cucaracha: " a Hearn-fanoknak megint beragadt a diszlájk gomb, amikor a hozzászólásomhoz értek..."

Én dobtam egy "lájkot". és a "sok" "diszlájk" hirtelen eltűnt...

Szívesen! :)

» Perkins   válasz erre
    2020-08-31 20:45:41

Frank Warren érdekeset nyilatkozott korábban, szerinte ha idén nem jön össze akkor nem lesz Wilder elleni meccs, nyílván azért húzza mindenki mert közönség előtt több a pénz, a Fury Joshua meccset se hoznák össze üresen, kizárt hogy idén lesz nagy meccs emiatt...

» gigaboly   válasz erre
    2020-08-31 20:15:15

Látom a Hearn-fanoknak megint beragadt a diszlájk gomb, amikor a hozzászólásomhoz értek....az igazság fáj, ezt tudom, amikor már sokadszorra leplezem le Hearnusz Pókusz ármánykodásait, megértem, hogy a fizetett trolljai gutaütést kapnak. De hát ilyen az élet...
De csak hogy ne vádoljatok engem Hearn gyűlölettel, adok neki egy jó tanácsot, hisz tudom, hogy szokta olvasni a profiboksz szagértőit: Miszter Hörn, jú hev to rendezni egy mecs bitvin Aj and Pianeta. If Aj ken legyőzni Pianeta, talán méjbi keresni valója Fury ellen in dö ring, if mást nem, maximum Aj vill segíteni bevinni Fury beltsz in dö ring, minvájl hi fájt valami komoly boxer, for igzempöl Manuel Charr. Vi no, ju öfréd, ju ár rán a problémák elől!

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-31 20:13:55

Fury a jelenlegi legjobb, de bárki ellen kikaphat. Mindig könnyelmű. Wlad ellen biztos volt a győzelme, erre leáll verekedni az utolsó két menetben. Wilder ellen biztos volt a győzelme, erre leállt cicázni és kapott egy akkorát, hogy a jelenlegi mezőnyből talán még két ember tudta volna folytatni a bunyót. Wallinra ráadhatta volna a bohóc sapkát, de játszott és majdnem begyűjtött egy vereséget olyan ellenféltől, aki jó eséllyel 12 menten át megütni sem nagyon tudta volna.

    2020-08-31 20:01:13

hát szerintem ezt senki nem bánná, csak hát ott van Pulev is aki viszont biztos, hogy ki akar állni Joshua-val. Meg azért remélem, hogy Fury sem marad ellenfél nélkül, és látjuk őt bunyózni decemberben, akár Wilder akár más ellen. Az meg, hogy Fury-nak jó esélyei vannak AJ ellen hát igen ez ok, de ahogy itt jó páran írják, hogy semmi esélye így meg úgy na ez erős túlzás szeritem. Amúgy én is azt mondom, hogy Fury képes lehet legyőzni AJ-t, de az nem lesz könnyű feladat, és lefutottnak sem mondanám.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-08-31 19:32:20

@Bruneor: Nézők nélkül szerintem sem,az biztos hogy Tyson Furyt csak Tyson Fury,azaz önmaga verheti meg,Joshua nem valószínű.
Mindenben jobb a gipsy,úgy nagyjából.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-31 19:26:33

Pov lesz a befuto es bar padlozik is majd, de egy hasonlo komboval mint Price ellen alomba kuldi a Cigany kiralyt.:)

Viccet felreteve en nehezen tudom elkepzelni, h nezok nelkul ilyen meccsek legyenek a kozeljovoben.

» Bruneor   válasz erre
    2020-08-31 18:58:33

Hearn ma már belátja: ha még egyszer visszatekerhetné az időt, nem az IBF kötelező címvédést intézte volna el, hanem visszamegy AJ gyerekkorába, hogy lebeszélje őt az ökölvívásról, és elküldi tantrikus jógázni, ott talán több esélye lett volna legyőzni Furyt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-31 18:34:08

Azért ez az Eddolf Hitlearn megint megcsillogtatta a tehetségét. Már évek óta tudta, hogy 2020 decemberében Wilder kifog bújni a Fury elleni visszavágóból, és akkor nincs más esély: Aj-t kell vágóhídra küldeni a Király ellen.
Na már most, aki legyőz egy viking istenségek által a földre küldött Wallint, kiüt egy ősi albán mitológiai szörny Seferit, és ha ez nem lenne elég, technikailag felülmúl egy Barna Bombázót (akihez azóta is sorban állnak Mayweatherék és Holyfieldék, hogy bevezesse őket Wilder az ökölvívás legmélyebb bugyraiba, ahol még ember nem járt), az ellen bizony AJ-nak az égvilágon semmi esélye, jó, ha már most leadja az öveit, és akkor csak simán a szégyen súlyát kell elviselnie a hátán (nem pedig Fury-ét).

Na szóval visszatérve az eredeti szálhoz, ez a rafinált Eddie barátunk ezt mind előre látta, hát mit volt mit tenni, hölgyeim és uraim, gyorsan elintézte , hogy az IBF kötelező kihívóvá léptesse elő Pulevet, így megtudja talán menteni az aranytojást tojó tyúkját a biztos végzettől ( ehhez nem kevés pénzért egy időgépre is be kellett ruháznia, de hát akit az illuminátus és a háttérhatalom pénzel, annak ez nem tétel). Biztos ami biztos, még Dr. Vitalij Klicskó-t is segítségül hívták, hogy egy fogászati eszközzel okozzon láb sérülést AJ-nek, hátha a mankó látványától megenyhül a Cigány Király arany szíve.
De szerencsére, mi átlátunk a szitán, minket nem tud Eddie átvágni a palánkon, előbb utóbb a falábú testépítője be lesz árazva, mint a Black Friday napján az akciós ultrahangos medvecsapda. Erőlködhet a maffia módszereivel, ezzel csak időt nyer, pont annyit, hogy AJ megírja a végrendeletét, és önként hagyja rá Furyra a súlyzó készletét.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-31 18:31:25

Fury-t "elbokszolgatva" vagy "egy nagy ütésre várva és addig semmit sem csinálva" senki sem fogja megverni. Wallin-módra kell ellene bokszolni, ez az egyetlen esély. Aztán, hogy ezt a stílust ki tudja majd sikerre vinni ellene (mindenképpen Wallin-nál keményebbnek, gyorsabbnak és dinamikusabbnak kellene lennie), az nekem is rejtély. Joshua mentálisan nem képes rá, szerintem.

» Perkins   válasz erre
    2020-08-31 18:15:55

Fury ugy megveri Yoshuat mind szodás a lóvát, Wilder 2 szer le ütötte Fury ès fell ált ès annál jobban támadt????????????.Nincs esèly Yoshuanak szerintem

» Hektor   válasz erre
    2020-08-31 18:05:04

A minap haverokkal pont beszélgettünk ezekről a meccsekről. Nagyjából ezekre jutottunk:
- Wilder: hiába kapott ki Furytól már-már megalázó módon, egész egyszerűen nem lehet leírni a palit. Van amatőr múltja, van ütőereje, és képes bármikor megvillanni. Igen, ha lesz harmadik meccs, nekem akkor is zabszem lesz a s***emben, mert nagy kedvencem lett Fury, és igenis az utolsó pillanatig benne lehet egy nagy Wilder ütés a meccsben, könnyen lehet 1-1-1 is.
- Fury: úgy gondolom, hogy ő az, aki képes lehet megverni saját magát. Nála azt nem lehet tudni, hogy vajon meddig lesz fejben ott, és meddig fog koncentráltan készülni. Ha a visszatérése utáni formáját maradéktalanul hozza, akkor a hármasból ő lehet a király. Povetkint teljesen veszélytelennek érzem már Fury-ra, túl kicsi és túl lassú lesz, hogy odaérjen lábon, ki se kellene állnia, mert klasszikus bohócsipka kerülhet rá. Minden tiszteletem mellett.
- AJ: nála azt érzem, hogy ő egy termék. Nagyon jó anyag, és remek sportember, ráadásul az elitből az egyetlen tisztelettudó, klasszikus hőstípus. De valahogy sótlannak érzem. Olyan megy és csinálja, és jól is csinálja, de mégis olyan semmilyen. Szerintem Fury-ra Wilder még mindig veszélyesebb lehet, mint AJ. Nála az a kérdés, hogy mennyire fog biztonsági bunyót bemutatni, és mennyire lesz felizmozva.

Teljesen egyértelmű, hogy Fury mentálisan mindkettejüknél erősebb, és ha ezt hozzáadjuk az egyenlethez, akkor valóban ő lehet a király. De itt van a saját megverés faktor.
Hármuk közül AJ-tenném a harmadik helyre, utána Wilder és Fury.

» GaiusM   válasz erre
    2020-08-31 18:01:07

@uszaly: - gyorsaságbeli fölény
- karhossz és magasságbeli fölény
- lábmunka kapcsán fölény
- testi erőbeli fölény

Joshua nem nagyon tud majd mit kezdeni Furyval. Wildernél legalább ott volt az egy nagy gyors ütés, Joshua azonban nem lassú, de azért nem annyira gyors az ütések kapcsán.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-31 17:38:18

AJ total esélytelen Fury ellen ...!??
Why?

» uszaly   válasz erre
    2020-08-31 17:12:14

Teljesen hulyeseg szerintem,hogy Wilder csapata nem akarja a harmadik meccset.
Legalabb annyira akarjak mint Arumek.
A penz mindket felnek penz.
Fury csak a nevet akarja forgatni a mediaban.
Valami pankracios gyereket is kihivott megint.

» miskacarus   válasz erre
    2020-08-31 16:13:40

@rumble: Majd meglatjuk a meccset (elöbb utobb)

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-31 13:55:25

@Jersey Joe: Ha 10x elmondod akkor is hulyeseg. Mondom: egy honapja AJ laba meg sinbe volt es mankoval kozlekedett....biztos csak megjatszotta hogy ne kelljen Pulevvel meccselni.
Amugy meg Hearn is mondta anno hogy ha Fury hagyna Wildert akkor meg Pulev elott letudhatjak a cimegyesitest...
Persze biztos csak dumalt mert tudta hogy Fury ugyse megy bele mert kotelezo a harmadik meccs... ja. De akkor Fury most mire fel is pofazik ha tudja hogy AJ nek meg Pulev es Usyk jon....?
AJ eselytelen Fury ellen....igaz Furynak meg hasonlo ellenfele nem volt.
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-31 13:23:57

Ha sokat ugat Wilder, az a baj, ha csendben van, az a baj.
Kizártnak tartom, hogy ne vállalja be a 3. meccset...bár nem rajta múlik, szóval: kizártnak tartom, hogy ne elálljanak a 3. meccstől Haymonék.

Világ bohóca lenne, így lesz egy újabb pénzes meccse, valszeg kikap megint, aztán Fury-AJ egy évig el lesz egymással. Azalatt lehet majd okoskodni a WBCvel, lesz elég ideje arra, hogy valahogy tűzközelbe kerüljön, amikor hullanak majd az övek a vitathatatlan bajnoktól, mert nem tudja megvédeni őket.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-31 13:02:19

@Jersey Joe: "Joshua egyszerűen esélytelen Fury ellen, ezt pontosan tudja Hearn is."

Igaz, nem is értem, miért akarják lebokszolni :)

» rumble   válasz erre
    2020-08-31 12:46:48

@Hurri: Szerintem ez nem így van, Wilderen azt érezni, hogy ő tényleg ki akar most bújni a meccs alól és mintha várna arra, hogy hátha történik valami, pl. éppen az, hogy Joshua és Fury megegyezik.

Pulev valóban útban - és hát nem éppen ezt mondogatjuk itt páran, hogy érthetetlen, hogy Hearn miért húzza azt a meccset nyár óta, amikor Pulev nyilatkozta, hogy nézők nélkül is kiáll és még a pénze felét is felajánlotta nemes célokra!!

Fury már bizonyította, hogy kiáll ilyen meccsekre, az első Wilder-meccsnél is őrültnek nevezték, hogy a biztos "halálba" megy.

Joshua egyszerűen esélytelen Fury ellen, ezt pontosan tudja Hearn is.
Én szerintem egyébként a jelenlegi Usyk is megverné Joshuát, 1-2 év múlva már nem biztos, ennyi idősen gyorsan esik már vissza ember teljesítménye

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-31 12:21:35

@bandi1115: nemfogunk *nem fogunk

» bandi1115   válasz erre
    2020-08-31 10:17:41

És még az Usyk-Chisora győztese is vissza van WBO-vonalon Józsuénak...
Itt 2021 vége, 2022 eleje előtt nemfogunk ilyen meccset látni, mert Usyk tuti nem hátrál ki.

» bandi1115   válasz erre
    2020-08-31 10:15:47

Fury nagyvonalúan eltekint olyan apróságoktól, mint például, hogy AJ-nak Pulev ellen kell meccselnie decemberben.
Wilderék meg, talán azért húzzák az időt, mert érzik, megint el lesz kalapálva, és ezt csak telt ház előtt, a lehető legnagyobb bevétel bezsebelésének lehetősége mellett akarják vállalni.

    2020-08-31 08:57:33

Igen én is úgy érzem hogy Wilder nem nagyon akarja a harmadik meccset, miért is akarná amikor Fury nagyon elgyepálta őt !

» antonio   válasz erre
    2020-08-31 08:49:24
Ugrás az oldal tetejére