×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Múlt hét szombaton az év egyik legnagyobb KO-ját produkálta 2020-08-24 08:38:47 https://www.profiboksz.hu/2020/08/24/povetkin-sokat-gyakoroltuk-ezt-a-felutest/

Povetkin: sokat gyakoroltuk ezt a felütést

Múlt hét szombaton az év egyik legnagyobb KO-ját produkálta a korábbi nehézsúlyú bajnok, illetve olimpiai aranyérmes Alexander Povetkin, aki a WBC-nél kötelező kihívói posztot őrző Dillian Whyte ellen mérette meg magát Brentwoodban. Az orosz bokszoló négy menetig komoly hátrányban volt, kétszer még a padlót is megjárta, az ötödik felvonásban azonban egy bombasztikus felütéssel törölte a brit ökölvívó világbajnoki álmait. A 40 esztendős Povetkin elmondta, hogy ezt a figurát sokat gyakorolták a felkészülés során: „Nem hittem, hogy így fogom befejezni a meccset. Annak ellenére, hogy kétszer is padlóztam, a negyedik menetben sem veszítettem el az önbizalmam, rendben voltam, nem fogott meg ezekkel a támadásokkal. Sok mérkőzését megnéztem és észrevettem, hogy a felütéseket jobbról és balról is gyakran benézi, így a felkészülés során sokat gyakoroltuk ezeket az ütéseket, illetve az erre épülő kombinációkat.”.

Whyte elismerte, hogy hibázott, ugyanakkor biztos benne, hogy le tudja győzni orosz ellenfelét: „Ezt alaposan benézem, én marha. Edzéseken olyan 100 alkalommal simán levédtem ezt az ütésfajtát. Most későn kaptam észbe. A hátsó lábán állt, én pedig nyomás alatt tartottam őt. De hát ez a nehézsúly. Nem bántam meg, hogy kiálltam Povetkinnel, jó meccs volt, az ellenfelem jól bunyózott. Biztos vagyok benne, hogy meg tudom őt verni, az első menettől kezdve láthatták, ki volt fölényben, a ringsarka már a feladást fontolgatta. Aztán képes volt előkapni a pályafutása egyik legszebb találatát. A negyedik menetben nem akartam rárohanni, mikor meg volt fogva, mert tudom, hogy olyankor marha veszélyes és nagy ütésekkel vagdalkozik. Povetkin nagyon veszélyes, aki remekül küzdött, minden elismerésem neki. Tapasztalt ürge, elég sok nagy név skalpjával az övén. De a visszavágón más lesz a leányzó fekvése.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: Még 1x mondom nem szeretnék állás foglalni az ügyben megtettük akkor.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-26 14:52:32

@robhalford: Ebben nincs semmi összeesküvés. Biztos nehéz lehet leküzdened az ex-szovjet fóbiád, csak amikor a bíróság szerint is ártatlan Povetkin, jó lenne, ha nem mantráznád még évekig a magadét ez ügyben, az egészet úgy beállítva, mintha ott egyedül Povetkin lett volna a hibás (miközben minden más számodra kellemetlen dolgot figyelmen kívül hagysz a történetben).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-26 13:51:31

@La Cucaracha: Nem érdekelnek az összeesküvés elméletek Povetkin doppingügyében,ott és akkor mindenki elmondta a magáét,bőven sok volt.
Povetkin nem nyert Wlad ellen,esett kelt,egy olyan meccsen ami a mindenkori top5 legszarabb vb meccsei közé sorolható,Wlad akarata érvényesült amivel az orosz nem tudott mit kezdeni,ezen nincs mit ragozni.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-26 12:51:17

@faceload: "az jutott eszembe amikor a Wlad-Pov előtt azon röhögtünk hogy milyen vicces lenne ha úgy érne véget a meccs hogy Wladot leléptetik fogásért....és elég jól eltaláltuk a meccsképet, csak a DQ nem jött össze :D"

Ja :) Mondjuk ott rá fért volna a meccsképre, ha a mérkőzésvezető a figyelmeztetés után már a meccs közepe előtt elkezdi pontlevonással szankcionálni Klitschkót, akkor lehetett volna akár DQ. Mondjuk nehézsúlyú vb meccsen így hirtelen mindössze 2 jut eszembe (a Scmeling-Sharkey, de az mély volt, és a) a Lewis-Akinwande, de ott meg a kihívóval szemben kellett fellépnie a bírónak. Tipikus esete a Klitschko-Povetkin meccs is, amikor a cím "védi" a bajnokot :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-08-26 11:23:40

@leibi

az jutott eszembe amikor a Wlad-Pov előtt azon röhögtünk hogy milyen vicces lenne ha úgy érne véget a meccs hogy Wladot leléptetik fogásért....és elég jól eltaláltuk a meccsképet, csak a DQ nem jött össze :D

» faceload   válasz erre
    2020-08-26 09:59:44

@robhalford: "Azt jelenti hogy többször is padlózva momentum nélkül veszített"
Wlad meg momentum nélkül nyert. Megint a boxrec adatokból indulsz ki, nem pedig a meccsképből...Wlad azt a meccset egy túlélő taktikával tudta megnyerni. Elárulok egy titkot: egy boxolót nem az határoz meg, hogy az első gong előtt és az első gong után mit csinál, hanem hogy közben mit produkál. Te egyedülálló módon évek óta azzal vagy elfoglalva, hogy mi történik a gong után...De ez nem box, hanem statisztika.

"a tény az hogy Povetkin miatt nem volt meccs nem Wilder miatt"
Akkor a tények kedvéért: a Wilder team volt az, aki bármiféle hivatalos állásfoglalás nélkül lelépett (biztos van köztük egy jós, hiszen nem csak azt tudták, hogy Povetkin le fog bukni, de azt is, hogy a WBC pár órával azután, hogy leléptek, mit fog mondani az ügyről...), persze ha nem gyanús neked, hogy a WBC nagyon elnéző Wilder aktuális kamu-kötelező kihívóival szemben, amikor éppen lebuknak cuccal, meg Canelo ellen sem voltak olyan hevesek, csak Povetkinnel, akkor hiába magyarázok bármit is. Egyébként Povetkint jogerősen felmentették a meldonium-ügyben, ha jól rémlik, az orosz promótere perelt is, amiért nem várták meg a B minta eredményét, és úgy lett lemondva azt amcsik által az egész (itt a WBC-t és a Wilder temaet értem "amcsik" alatt). De persze, az egészről Povetkin tehet...

",a Stiverne sztori mellett nagyvonalúan elsiklottál,sok kérdőjel mondjuk ott sincs."
Jó hogy felhoztad, már az nonszensz, hogy miután tisztázva lett Povetkin, kiírtak egy eliminátorit Stiverne ellen, akit ugyancsak amúgy doppingvétségen kaptak, és bármiféle szankció nélkül megúszta (Povetkin meg járhatott a bíróságra). De ha már siklásról van szó, ne menjünk el amellett, hogy Povetkint (mit ad a jó Isten?) megint a meccs előtt 2 órával csípték fülön, Wilder megint megjósolta, hogy doppingolni fog, és az "A" minta előtt 1 héttel, meg azután is 1 héttel tiszta volt, csak éppen a VADA által ellenőrzött "A" minta nem...Mindezt egy olyan cuccal, aminek fél év a kiürülési ideje...de ugye a csúnya gonosz ex-szovjet Povetkin csalni akart a hófehér, szűz Wilder és Stiverne ellen...Van pár mesekönyve a gyereknek, ne adjam neked kölcsön?

"bár most még frissek az élmények mindenkinél,mert jól muzsikált,megértem a közfelháborodást."
Mármint milyen közfelháborodást?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-26 05:14:57

@robhalford: "Azt jelenti hogy többször is padlózva momentum nélkül veszített"

Azért nulla birkózással megnéztem volna miképpen alakul a mérkőzés. Győzhetett volna Wlad ez nem is kérdés, de az is ott lett volna a pakliban, hogy Povetkin kicsapja, mint paraszt a taknyát.

    2020-08-26 00:43:50

@La Cucaracha: Azt jelenti hogy többször is padlózva momentum nélkül veszített,a másik meg kiütötte.
A dopping mizériába nincs az az isten hogy belemenjek,nagyjából 19768x ki lett vesézve,mindenki azt lát bele amit akar a tény az hogy Povetkin miatt nem volt meccs nem Wilder miatt,a Stiverne sztori mellett nagyvonalúan elsiklottál,sok kérdőjel mondjuk ott sincs.
Az biztos hogy nem az orosz neve fog beugrani pár év múlva bárkinek is ha a nehézsúlyról szól majd a diskurzus,bár most még frissek az élmények mindenkinél,mert jól muzsikált,megértem a közfelháborodást.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 23:39:28

@robhalford: Az mit takar, hogy "annak rendje és módja szerint"?
Csak azért kérdezem, mert Wlad életében először és utoljára túlélni ment be akkor este a ringbe, Joshua ellen meg már igencsak nem prime formában kapott ki, egyébként vezetve a pontozó lapokon...
A Wilder-ügy meg inkább Wilder számára vicces. Kicsit sem lóg ki a lóláb, hogy két nappal a meccs előtt Wilder elszólja magát, hogy ha Povetkin doppingol, akkor bizony nem áll ki vele, mert csalókkal nem áll ki (persze Stiverne és Ortiz ellen valamiért nem volt ilyen következetes), erre két napra rá találnak az oroszban 0,0001 mg c vitamint, majd még meg sem szárad az ellemőr dokumentumán a tinta, de Wilder már úton van az USA-ban?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 22:55:42

@La Cucaracha: így van, gratulálok!

    2020-08-25 22:36:24

@yoda: Azért nagy címeket nem igen zsebelt be,a két top3as bunyóssal találkozott.azoktól meg ki is kapott,annak rendje és módja szerint,és nem csak a Wilder elleni ügye sikerült viccesre hanem a Stiverne elleni is,mégpedig rövid időn belül.
Úgyhogy ő sem egy szent,az meg hogy hiányozna e a mai mezőnyből az ízlés dolga,én azt hittem a két ügye után eltűnik a süllyesztőben,aztán mindig előszedték homokzsáknak,mondjuk most a zsák jó nagyob ütött vissza:)

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 22:04:09

Hiányozni fog az öreg Povi az biztos. A SPORTEMBER. Mindig tisztelettudó, sportszerű, alázatos a boksz és az ellenfél irányában is. Senkit nem vesz félvállról, nem adja fel, nem hátrál ki senki elől, nincs trashtalk, ha veszít, ha győz szerény marad. Igazi fehér holló manapság.
A Wlad elleni meccs a boksz és az ukrán örök szégyenfoltja marad, AJ ellen már sajnos megkopott, és a mérethátrány ledolgozásában elfáradt, a Wilder elleni ügy pedig vicc kategória, pedig a csúcson Povi bizony top 5 volt, ha nem top 3.
Részben jó, hogy még nem vonult vissza, de én nem szeretném látni, hogy egy Whyte szintű "senki" kiüsse, egyszerűen nem érdemli meg egy ilyen kaliberű bokszoló skalpját, mert az orosz fénykorában nagy eséllyel menetet sem veszített volna ellene.

    2020-08-25 21:52:24

@lazo: "emelt fő ki előtt?"

Például akárcsak olyan tekintetben, hogy később ne kelljen semmit sem megbánnia, hanem ő maga érezze azt, hogy jól csinálta, sikeres karriert zárt. Szerintem jobban hangzik, mint rossz esetben némi agykárosodással egy vodka mellett merengeni, hogy mi lett volna, ha...

Nem lehet kizárni, hogy Whyte-ot megveri megint, de egyrészt ennek az esélye sem óriási, másrészt utána merre tovább? Egy Whyte kaliberű bokszoló ellen nem kapott volna ennyi ütést, és tutira nem ment volna le korábban.

Te most a győzelem tényébe kapaszkodsz, mintha az bármit is befolyásolna azon, hogy mennyit romlott önmagához képest. Ha esetleg ismét legyőzné Whyte-ot (aki egy erős másodvonalas), akkor hogyan folytatná tovább? Mi a perspektíva neki, mint egykori, ráadásul igen hiteles világbajnoknak?

"mutass olyan bunyóst aki emelt fővel vonult vissza (calzaghen kívül)!"

Lewis szerintem ez a kategória. Győzött (a részletekről most ne nyissunk vitát), és érezte, hogy már nem hiányzik neki egy olyan összecsapás, ahol bizony ő is kap súlyos ütéseket. Jól döntött, emelt fővel vonulhatott vissza. Nagy butaság lett volna tőle a visszavágó, ha már nem érezte magában a tüzet.

És ha már itt tartunk, Vitali Klitschko is emelt fővel vonulhatott vissza, nincs oka szégyenkezni. És szerintem az öccsének, Wladnak sincs. Igaz veszített az utolsó mérkőzésén, de nem valami huszadrangú verte hülyére, hanem Joshua győzte le, ráadásul okosabb taktikával be is húzhatta volna Wlad azt a mérkőzést.

Foreman is az a kategória, aki nem csupán emelt fővel vonult vissza, de egyben legendaként is.

Most a nehézsúlyra hoztam példákat, amik hirtelen az eszembe jutottak (és többet nem írok), de szerintem az "emelt fővel" kifejezés jelentése zavart meg. Az emelt fővel visszavonulás nem a veretlenül visszavonulást jelenti, hanem azt, hogy nem szenved el méltatlan módon olyan _megalázó_ vereségeket, amik már egyértelműen a korából és fizikai állapotából adódnak.

    2020-08-25 21:44:44

@robhalford: Nekem mindegy, hogy visszavonul-e vagy sem, csak majd amikor ne adj Isten egy C kategóriás legyőzi, akkor meg menni fog a fikázás, hogy "ennyit tud", meg "vonuljon már vissza".

Egyébként örülök, ha minél tovább láthatom, szóval rajtam nem múlik...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 21:35:45

@La Cucaracha: Ezen gondolatmenet mentén haladva a fél mezőny visszavonulhatna mert nem olyan friss mint 20évesen:)

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 21:19:03

@leibigabi: Valamit valamiert, legenda nem lesz a biztonsagi jatekosokbol, akik kihagyjak, ha nem nekik all a zaszlo. Povetkin sem veszteni ment, pedig az elozetes oddsok nagyon nem neki kedveztek. O szerencsere nem igy gondolta :)

» bandi78   válasz erre
    2020-08-25 20:57:58

Úgy láttam White kezet se fogott Povetkinnel a végén, elég tiszteletlen volt, ezenkívül a meccs utáni nyilatkozata se volt szép, azt hiszik hogy nyertek mert a 4. menet után zsebében volt a meccs és a visszavágón majd úgyis megveri, ha így megy visszavágózni az könnyen visszaüthet, ezenkívül elég kemény kiütés volt ez simán benne maradhat, Povetkin már nem a régi de ha betalál akkor vége a meccsnek, White lábmunkája és védekezése kritikán aluli úgyhogy akár megismétlődhet a kiütés Povetkinnek...

» gigaboly   válasz erre
    2020-08-25 20:39:37

@bandi78: "Az biztos, hogy 19-re huzott lapot, szerencsere nem lett baja es remelem, 100 evesen is tud meg Alirol es Frazierrol sztorizgatni :)"

Igen, de Foreman is azért lett az aki, mert 19-re akart és mert is lapot kérni :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-08-25 20:24:08

@lazo: Feladom, nyertél. Povetkinben még van 10 év minimum, úgyhogy el sem kell gondolkodnia a visszavonuláson, hiszen frissebb,mint 20 évesen...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 20:21:05

@leibigabi: Na, igen, de azert Briggs, Morrison, Holyfield, Moorer uteseit tulelni -akkor Foreman mar 40 folott volt- es 70+ evesen meg tiszta agyilag... Az biztos, hogy 19-re huzott lapot, szerencsere nem lett baja es remelem, 100 evesen is tud meg Alirol es Frazierrol sztorizgatni :)

» bandi78   válasz erre
    2020-08-25 20:08:51

@bandi78: "Foreman egy genetikai csoda volt ilyen teren, nem biztos, hogy ezen a szinten ebben a korban mindenki alkalmas a negezsulyu bunyora..."

Így van, de hát Foremant is féltették mikor 40 felett 10 év kihagyás után visszatért, hogy megmutassa, hogy genetikai csoda :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-08-25 20:00:51

@La Cucaracha: mi ebben a fikázás? nem értem, ez ugyanis tény. bocsesz:DDD

    2020-08-25 19:55:44

Ja,Whyte is nagyon szimpatikusan kezelte a vereseget! De jo kis meccs volt ez minden szempontbol!

» bandi78   válasz erre
    2020-08-25 19:55:23

Örülök h. Pov nyert.Igazából féltettem W-tól, a Prince és Hunter elleni teljesítménye alapján ez kevés lesz.De nem így lett, várom Furkó vagy Wilder ellen. White meg aprítsa Hrogovits, Ajagba és Duboá triót:)

    2020-08-25 19:54:36

@La Cucaracha: ember! nem vita tárgya hogy kiütötte Dillian Whyteott. tény. nem kell a régebbi időket idézni a mának élj és nézd meg az eredményt és az tény. bocsika:DDD

    2020-08-25 19:53:14

Povetkin nekem a kezdetektol nagy kedvencem, sosem felejtem el, hogy mar az elso meccseken bevallalt olyan meccseket, amiket olyankor meg nem szokas. Aztan ellaposodott a dolog, higy miert, azt nem tudom. A Klitschko elleni meccs mintha kicsit eszhez teritette volna es rakapcsolt. A Wilder elleni szappanopera a leheto legrosszabbkor jott neki (Wildernek meg talan pont jokor, nem biztos, hogy vegig allt volna Szasa ellen a ringben, hacsak ki nem uti hamar). Povetkin ellen nem lehet buntetlenul ossze-vissza csappkodni. Azota sajnos latvanyosan romlik. Ezt csak az nem latja aki direkt nem akarja vagy nem latott tole regebbi meccseket. Nem egy virtuoz, mint Usyk,de mindent tud a bokszrol,fejben nem esik szet es barmikor elwg lehet neki egyetlen utes is. Es ha parszor izombol eltalaljak,nem esik szet. De mar nem a regi. Igaz, igy iseletveszelyes barkire. Eleg megnezni, mennyi utest 'ved le' fejjel meg mennyit 'vedett le' regebben. Nagyon latvanyos a kulonbseg.
Amugy Povetkin egy komplett bunyos. Nem a mezony gyengesege miatt top tizes,semelyik korban nem lett volna 'futottak meg' kategoria, meg ha nem is ltt volna top3-ban. Nem 1-2 lucky punch altal kerult oda,ahol van (megjegyzem, szerintem tobbre volt hivatott,de ez egy masik tortenet). Es igazi uriemberkent viselkedik, sosem mocskolodott, nem szolja le az ellenfelet, stb. Nagyon fog hianyozni a bokszbol ha visszavonul. Remelem, hogy jol tudja majd megitelni, mikor kell ezt a lepest meghoznia. Ha kinez neki egy nagy p3nzes meccs es bevallalja a vegere ugy is, h8gy nem nyerhet,tegye, megerdemli a penzt,csak ne seruljon meg maradandoan! Foreman egy genetikai csoda volt ilyen teren, nem biztos, hogy ezen a szinten ebben a korban mindenki alkalmas a negezsulyu bunyora...

» bandi78   válasz erre
    2020-08-25 19:51:18

Povetkin egy szép, és nagy győzelmet aratott most egy jelenlegi top 10-es bunyós ellen, amivel megerősítette, hogy jelenleg még ő is ott van a top 10-be. Nyilván a fiatalabbkori verziójához képest már megkopott, de ha valaki tudja hozni a top 10-es szintet annak még nem hiszem, hogy akkor most a visszavonuláson kellene gondolkoznia, akármennyit is kopott a fiatalkori önmagához képest. A reflexei már nem a régiek, de úgy néz ki, hogy szívós, jó erőben van, ezekkel és a rutinjával azt a kopást még ellensúlyozni tudta.

» leibigabi   válasz erre
    2020-08-25 19:46:53

@lazo: "ez miből derül ki számoda? mert az eredménye nem ezt mutatja és mint köztudott a "tények makacs dolgok, nem lehet velük vitatkozni"."
Habár én nem tartom magam box-szakértőnek, de ha ilyen szinten nincs szemed a dologhoz, akkor szerintem ne erőltessük ezt a vitát...nézz meg pár évvel ezelőtti Povetkin meccseket, és nézd meg a tegnapit, és meglátod, hogy mi a gond.

"én fikáztam povetkint? hogy és mivel?"
Idézlek: "szval sztem povetkin a 2. virágzását éli. és tudjátok miért? mert ilyen gyenge a felhozatal"

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 18:45:59

Annyira szépen csinálta .. felér egy Frazier horoggal :D . Még mindig hihetetlen egy kicsit. Baromira örülök ennek a sikernek.

» dirhanka   válasz erre
    2020-08-25 18:34:28

@La Cucaracha: "évről évre látványosan kopik" ez miből derül ki számoda? mert az eredménye nem ezt mutatja és mint köztudott a "tények makacs dolgok, nem lehet velük vitatkozni".

""fikázást", majd egy mondattal később te teszed ezt" én fikáztam povetkint? hogy és mivel?

    2020-08-25 18:32:06

@lazo: Az égvilágon senki sem fikázta Povetkint, tényeket írunk, azzal kapcsolatban, hogy évről évre látványosan kopik.
És egyébként sem a gyenge mezőny miatt tart ott, ahol, hanem azért, mert mestere az ökölvívásnak (azért vicces, hogy számon kéred rajtunk a "fikázást", majd egy mondattal később te teszed ezt).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 18:23:00

@robhalford: A Holy-Valuevbe nem akarok belemenni, én csak az elmúlt 5 évből feltudok sorolni sokkal nagyobb elpontozásokat (persze azok nem amcsikkal történtek, tehát nincs közfelháborodás), de most ha eltekintünk ettől, azért legyünk őszinték: egy elég gyenge színvonalú meccs volt, Valuevnek már akkor rég nem kellett volna amúgy sem VB-nek lennie (ha jól rémlik, a következő meccsén a sokat fikázott Haye kb. fél gőzzel legyőzte, majdnem ki is ütötte), szóval ne ilyen meccseket hozzunk fel példának...ennyi erővel Shanon Briggsnek is kiírhatnak egy Seferi elleni VB meccset, akkor az azt jelentené, hogy Briggs még ennyi idősen is elit?:) Hát nem hiszem...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 18:20:39

@La Cucaracha: most kifilézte? nem. ez a povetkin a tipikus orosz emberek megtestesítője: erős mint a bika, szívós mint a teve és akkorát üt mint a lórúgás. ja és elpusztíthatatlan. most télleg mit akartok? lecsavarta whíteot olyan felütéssel ami még az úkúkúkúkunokájának is fáj. 2 leütésből visszajött. akkor miért fikázzátok? bár én lennék ilyen kondiban mint most ő (meg annyi pénzem lenne :D ).

szval sztem povetkin a 2. virágzását éli. és tudjátok miért? mert ilyen gyenge a felhozatal. erről ő nem tehet csak él a lehetőséggel és aki az útjába kerül azt elveri. 40 évesen ez nem semmi. ez mutat vmit a többiekről.

    2020-08-25 18:11:29

@Totti: de most az látszik hogy minden rendben van nála. hogy mi lesz később azt nem tudom nem vagyok dostradamus. akkor miért legyek negatív?

    2020-08-25 18:05:27

@Jersey Joe: Persze vannak fiatalok,alacsonyak,magasak,stb,de ha szavazásra kerülne a sor,vajon kit látna esélyesebbnek ma pórnép?
Szerintem minimum megoszlanának a vélemények.
Igazából az is kérdés Povetkin ennyire jó e még mint azt mutatta a minap,vagy Whyte nem volt sosem senki,csak egy lufi.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 17:30:16

@La Cucaracha: Nem ért véget,minden idők egyik legnagyobb csalása választotta el attól hogy 46évesen világbajnok legyen Holy.
Mindenki látványosan kopik a korral jár,40körül,de ezek az emberek értenek a bokszhoz,és ez elég ahhoz hogy ott legyenek a topban,de még 1x mondom hogy ebben a mezőnyben,ami most van a súlyban és Povetkinről beszélek.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 17:25:41

@robhalford: Az a baj, hogy több torony van már ott: 196 centis Dubois, 198 centis Joyce és Ajagba.

Egyikük sem tud úgy bokszolni, mint Povetkin, mégis mindhármat esélyesnek tartanám arra, hogy fizikailag felaprítsa a lelassuló oroszt.

A másik pedig, hogy valakinek nagy dolog a top10 közelében lenni, de egy Povetkin pályafutásához képest ez nem egy nagy dicsőség.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-25 17:22:58

@Leon: A szerződésben kötelező visszavágó volt, így nincs más opció. Povetkin nem boxolhat mással.
Amúgy Povetkin lett a kötelező, de ugye szerződés köti a visszavágóhoz, és ő mondta, hogy felőle rendben van.
Ha nyer Povetkin, akkor mehet a címért, de a 2021 februári kötelező dátum csak Whytera vonatkozott, aki kikapott, tehát jövőre a WBC bajnokának nem lesz semmilyen kötelezettsége. Magyarán Povetkin annyit tehet, hogy nyer Whyte ellen, aztán vár 1+ évet egy címmeccsre/megüresedett övre, attól függően, hogy alakulnak majd a dolgok a két AJ-Fury meccs után, meg a WBC miket talál ki neki :)

AJ/Fury foglalt, elfelejtheti őket mindenki másfél évig, mert Furynek ott a kötelező Wilder és utána Joshuát akarja, Joshuának meg ott a kötelező Pulev és Furyt akarja (de ha valami oknál fogva Fury meccs késne, mittomén lesérül az angol, akkor is Usyk következik a sorban)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-25 17:19:57

@La Cucaracha: *de az érdemi karrierje 37 évesen véget ért...

...de ennek nincs köze a mezőny minőségéhez, mert olyan emberektől kapott ki, akik ma sem lennének benne a top 5-ben (de még a 10-ben sem biztos).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 17:14:47

@robhalford: Ha így nézzük, a három torony ellen sem lehet leírni, hiszen Joshuának is eltörte az orrát, és a Wildernek meg Furynak is bármikor beverhet egy gyilkos horgot, de ettől még évek óta látványosan kopik. Holyfield is 45 évesen még aktív volt, de az érdemi karrierje 37 évesen véget ért.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 17:14:05

Érdekes az is, hogy Whyte, aki kikapott, szövegel, hogy azonnal visszavágót akar, mert hogy ő hivatalos kihívó, akit a cím mérkőzés vár. Nem Povetkin mondja ez, aki nyert, hanem Whyte. Ezért se lesz Whyte nagy bajnok, mert elhiszi, hogy teljesen véletlen volt, hogy kiütötték. Ha 3 hét múlva visszavágóznának, Povetkin akkor is kiütné.
Ennek ellenére én se küldeném Povetkint visszavágóra, mert minek ? Ha nyerne is, akkor Whyte egy harmadik meccset akar ? Én azt nem olvastam sehol, hogy ha a visszavágót is Povetkin nyerné, akkor mehetne a címért. Úgy tűnik, hogy addig mérkőznek, amig Whyte nem nyer, és utána a címért mehetne.
És ha Whyte nyer, akkor majd elmondja, hogy komoly skalpot gyüjtött be ? Egy nagy melák a Whyte, nem a legjobbak egyike, nem is lesz az. Egy ilyen ne verje meg Povetkint a visszavágón. Értékesebbnek tartanék egy Joshua-Povetkint, vagy akár egy Fury-Povetkint akkor is, ha nem címért menne, mert Whyte méltatlan arra, hogy egy ekkora (ilyen jó) bokszolót megverjen, mint Povetkin. Ha Joshua vagy Fury verné, az elfogadhatóbb, mert ők jobbak, mint Whyte.

    2020-08-25 16:54:43

@La Cucaracha: A jelenlegi nehézsúlyú felhozatalba bőven befér,kora ellenére,akárcsak pl Ortiz,annyira gyengusz a mezőny,akkor úgy mondom,a három tornyon kívül senki ellen nem lehet leírni,még most sem,mert egész egyszerűen nincsenek olyan karakterek akik biztosan útját állhatnák.......szerintem

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 16:33:24

@lazo: De most neked az jobban esne, ha a következő meccsen meg 3 menet alatt kifélézné az a Whyte, akit egy prime Povetkin bekötött szemmel is elintézne?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 15:57:02

@lazo: "amikor életerős boxoló"

Ez nehézsúlyban hamar meg tud változni...

    2020-08-25 15:51:21

@Subi: árnyék vagy sem, kicsapta a nála 8 (!!!) évvel fiatalabb, magasabb és nehezebb bunyóst aki csak joshua ütött ki.

én nem látom hogy miért is kellene nyugdíjaznia magát amikor fenn van a csúcson. "emelt fő" ki előtt? előttünk? szted mennyire érdekli őt vagy jonest a mi véleményünk? és ha pihibe megy mit csináljon? gyerkőcöknek a bal egyenest? akkor amikor életerős boxoló? és csak azért hogy mit szól a világ ha nem hagyja abba?
a dolog másik része: mutass olyan bunyóst aki emelt fővel vonult vissza (calzaghen kívül)!

az előbb itt leírtam de megteszem most is: a győzelmet nem kell megmagyarázni.

    2020-08-25 15:38:47

@lazo: Két dolog tény:
1. A régi önmagának csak az árnyéka. Sokat kopott.
2. Most - bár tudatosan készült az ütésre, és megérdemelten nyert -, azért a szerencse is mellette állt.

Ha most visszavonul, emelt fővel megteheti. Ha viszont sorban kezdik majd legyőzni a kopása miatt, akkor emelt fő helyett jöhet a lehajtott fő, meg az esetleges egészségkárosodás. Jó lenne néha látni, hogy valaki az értelmes bokszolók táborát erősíti, akik időben hagyják abba.

    2020-08-25 15:19:14

@ogreface: "régebben ezek nem találtak volna be ekkora arányban"

Ebben egy picit bizonytalan vagyok, Takam ellen is sokat nyelt Povetkin:

https://www.youtube.com/watch?...

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-25 14:15:22

@robhalford: Azért túl sok nehézsúlyú nincs, aki 40 plusszosan is elit teljesítményt nyújtott volna. Most hirtelen Foreman és a Klicskók jutnak eszembe, de ők végig szinte a legnagyobbak voltak a mezőnyben, Povetkin meg jelenleg az egyik legkisebb. Nagyon nagy méret hátrányt kell ledolgoznia, folyamatos mozgással, beugrásokkal, erőből meghúzott ütésekkel...ezt 40 alatt is nehéz kivitelezni, nemhogy 40 fölött.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 13:51:27

@ogreface: Meg pl azt a két szűk balhorgot is számolja bele, ami után padlózott mind a kétszer Povetkin.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-25 13:46:58

@uszaly: "A test ütéseken kívül ,én nem láttam tőle semmit ."

Akkor nézd meg még egyszer és számold a betalált balegyeneseket. Úgy járt tőle Povetkin feje, mint a bólogatós kutyáé a Ladában, régebben ezek nem találtak volna be ekkora arányban.

» ogreface   válasz erre
    2020-08-25 13:43:48

Jó.latni.,hogy Poventkint inkább féltik , és nem támadják a kommentek....De én azért nem írnám le őt a visszavágón egy olyan bokszoló ellen,akit 2-3 napja ütött ki a ringböl.....Igazság szerint az első 3menetben White alig látott ki a kettős fedezéket mögül , ezért nem volt Povi hatásos.White se volt sokkal hatásosabb .A test ütéseken kívül ,én nem láttam tőle semmit .Abban sem vagyok biztos ,hogy mind 3menetet White vitte el.A 4.menetben jött elő a kettős fedezekbol először,és az be is jött neki.Es az 5.-ben is.....és az nagyon nem.jott be neki.White védekezése mindig is botrányos volt , most is az volt - csak a kettős fedezek megvedte őt .És ennyi esélye Povetkinnek simán lesz ellene a következő meccsen is.Valoszinuleg több is.....mert azon a meccsen kettejük közül Povi lesz a nyugodtabb és magabiztosabb .

» uszaly   válasz erre
    2020-08-25 13:33:23

@ogreface: " Jóval lassabb, körülményesebb, a reflexei sem olyanok már" és mégis kiütötte whyteot. hol a hiba?ismered a mondást: a győzelmet nem kell megmagyarázni. povetkin pedig győzött és nem is akárhogy.

    2020-08-25 13:04:38

@lazo: "a bunyójában éreztem a dinamikát és az erőt."

Akkor nézd meg a korábbi meccseit és rájössz a különbségre. Jóval lassabb, körülményesebb, a reflexei sem olyanok már, például a bal jab-ek 90%-át már simán beszedte és nagyon látszott, hogy nem ízlenek neki Whyte ütései. Az ütőerő az utolsó, ami megkopik. Ha lesz visszavágó, akkor biztos, hogy én nem rá fogok fogadni és a gyönyörű kiütés ellenére is ez a mérkőzés erősített meg ebben.

» ogreface   válasz erre
    2020-08-25 12:52:53

Povetkin napjaink John Ruiz-a,akárcsak Pulev,bármikor állnak rendelkezésre,így szerintem az orosz sem tudja mikor kell befejezni,néha befigyelt nála egy kis anyag,öreg is már,de talán a Huck elleni meccsét kivéve,felkészületlennek vagy bárkit is félvállról vevőnek sosem láttam,csinálta amit tud,tette a dolgát.
Én személy szerint úgy gondolom hogy 40év még azért nem matuzsálem kor nehézsúlyban,kissebb súlyokban sem bár ott kivételes,Pac,Rigo,stb,de a mai királykategóriába bőven beleférnek az "öregek" annyira gyér a felhozatal.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-25 12:36:58

@Leon: ebből is látszik hogy nem egy próféta lenox csak egy volt jó bunyós. mert nem lett igaza. aki kiüti azt a hústornyot úgy hogy előtte lévő menetben 2x padlóztatta, az maradjon még és bunyózzon mert van még ott cucc a pincében.

    2020-08-25 12:27:12

@ogreface: most? ne viccelj már! kiüti whytot és nyugdíj? whytot csak joshua tudta megverni és kiütni. akkor miért is vonuljon vissza? a bunyójában éreztem a dinamikát és az erőt. 40? 40. a számok csak számok. amit tud ma is bunyózni azt sok fiatal megirigyelheti.

    2020-08-25 12:01:04

@lazo: Ez azért így barokkos túlzás. Most kéne szögre akasztani a kesztyűt.

» ogreface   válasz erre
    2020-08-25 11:29:44

@lazo: Lennox már 2 éve azt mondta, a Joshua veresége után, hogy Povetkin vonuljon vissza.
Nagyon jó mérlege van az orosznak. Tulajdonképpen az elmúlt 10-15 év egyik legjobb bokszolója. Egy szinttel pl. Chisora felett van.

    2020-08-25 11:25:19

ez a povetkin olyan mint a bor: minél öregebb, annál jobb.

    2020-08-25 10:59:36

OFF
Szerkesztői üzenet :)
A vírusvitákat ne ezeken a hasábokon folytassátok, légyszi, köszönjük!

    2020-08-25 08:09:37

@Jersey Joe: Kicsit hasonlitott az Alexander Frenkel -Enzo Macarinelli KO-ra, bar az durvabb volt talan, mert eloszor Enzo felallt, es kapott meg egy kemenyet. Az talan durvabb KO volt.

    2020-08-25 03:37:18

Stiverne:

"Povetkin was looking for that left uppercut all night against Whyte."

Egyetértek, visszanéztem a meccset, már az első két menetben is nézte és csinált hasonló mozdulatot az orosz. Tudatosan dolgoztak rá, ezért ütötte a testét Whytenak.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-25 00:48:20

szerintem Povetkin visszavonul, lemondja a visszavagot ha teheti. Hideg fejjel rajon, kockazatos. Mint Lennox es Vitalij.

    2020-08-25 00:47:05

@Totti: Teljesen egyetértek, jó lenne, ha ő is emelt fővel vonulna vissza, mint ahogy írta valaki korábban.
Bár tuti lesz visszavágó, de annyi a jó hír, hogy Hearnék ezt a Wilder-Fury3 előtt akarják letudni, novemberben. 3 hét pihenő Whytenak, és nyomná tovább az edzőtábort. Már vissza is utazott Portugáliába, ahol március óta készül.
Gyanítom Povetkinen nem fog múlni, hisz neki meg különösen jó, ha minél gyorsabban visszavágóznak.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-25 00:04:46

@Totti: Oquendo csak vb. meccsen bokszolna :), amúgy 2014 óta nem bokszolt, viszont 15. a WBA ranglistáján :)

» kovban   válasz erre
    2020-08-24 23:23:18

@gigaboly: Akkor Whyte-nak semmi keresnivalója nincs a legjobbak között. Én nagyon kedvelem az oroszt, de ha elfogultság nélkül kell nyilatkoznom róla, akkor én annak örülnék, ha többet nem látnám a ringben. Gyönyörű búcsú lenne ez neki.

Sajnos az időt nem tudja legyőzni senki. Előbb-utóbb mindig ő nyer. Povinak eljött az ideje, ez jól látszott.

Lassú és pontatlan volt az első 4 menetben, és fizikálisan is hátrányban volt az angolhoz képest. A reflexei rengeteget koptak, ez nagyon szembetűnő volt.

Mivel egy fantasztikus sportember, a kisujjában van az ökölvívás, elképesztő ütközeteken vett részt, ahol iszonyatos rutinra tett szert, ami most hozzásegítette a győzelemhez. Óriási eredmény. Ettől függetlenül nem lehet nem látni, hogy ez már nem neki való.

Attól tartok, hogy lesz visszavágó és sajnos ott ki lesz ütve. Örülnék, ha ezt elkerülné, de szerintem nem fogja.
Ő érzi, ő tudja, az ő egészsége, az ő pénztárcája. Én csak remélni tudom, hogy a tisztes helytállás megint meglesz, és utána tiszta fejjel jó döntést fog hozni a visszavonulásával kapcsolatban.

Esetleg egy búcsúmeccs Fres Oquendo-val... :D

    2020-08-24 23:06:55

@gigaboly: Whyte egy ásót visz a mérkőzés utáni sajtótájékoztatóra és ott helyben elássa magát. :D

    2020-08-24 23:02:15

@Phenomenal: Azzal egyetértek, hogy nem lákipáncs volt, de sajnos már eléggé öregnek látom :( Mire eljönne a visszavágó, már lassan 42 lesz...

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 21:31:46

@gigaboly: Akkor tiszta lesz hogy nem lakipancs volt (amugy se az volt)
De eddig is tudni lehetett hogy Povi kepzettebb mint Whyte. A kerdes az volt mennyire oreg.... hat meg nem elegge
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-24 21:18:54

@Jersey Joe: Mindenki csak a Te kedvenceidet kerulgeti.... nem lehet hogy boksz helyett neptancot nezel?
;-)
Amnyira kerulik Furyt hogy AJ es Whyte is siman menne ellene. Mar ne is haragudj de pl. Fury mi a lofacert nem a vattazott Whyteot durrantotta le ahelyett hogy nyogvenyelosen verte a Whytenal lejjebb rangsorolt Wallint?(sokkal kevesebb llveert) Penzes meccs es konnyu gyozelem lett volna radasul letudja a kotelezo kihivot egy fust alatt es semmi nem allt volna az undisputed meccs utjaba nem igaz? Hisz Whyte egy masodrangu egydimenzios bunyos aki kiegett egykori jo nevek es taxisoforok ellen epitette a nevet.... varjal ez a leiras inkabb egy PBC-s ex-vbre illik de mar ide se merem irni....
Hogy mibol latszik hogy Hearn felti Usyktol AJ-t azt egyedul te latod. Ujra ideirom:
Usyk elso nehezsulyu meccse: 2019 oktober. Utana megegyeztek Hearnnel hogy Chisora es AJ jon. Kozben Usyk leserult es jott a virus. A Pulev AJ mar le van fixalva, AJ viszont egy honappal ezelott meg mankoval jart.... biztos azert mert 100%-s volt es tartalekolta az erejet.
;-)
Jo lenne ha vegre objektiven is latnad a dolgokat , nem csak a sajat kis agyszulemenyeiden keresztul.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-24 21:16:09

És mi van ha Povetkin a visszavágón is kiüti, csak kérdezem:)

» gigaboly   válasz erre
    2020-08-24 21:14:59

Az is segít, hogy nem teheted ki a lábad az utcára, a kutyádat se sétáltathatod, a fertőzötteket fogták és kiszakították az otthonukból, és berakták állami karanténba, az utcákat drónokkal figyelték, hogy aki kint lehet, azon van-e maszk. Határokat lezárták, még azokat a külföldieket sem engedték be, akiknek volt érvényes vízumuk/kínai lakcímük. Ezt pár hete oldották fel, ők már visszamehetnek.

Mi meg nyaralgatunk, bulizgatunk ötszáz főig, minden fürdő/hotel stb tele hónapok óta stb. Szóval annyira nem meglepő ez

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-24 20:57:25

@Subi: Hát az persze kérdéses, hogy a Kínai statisztikáknak mennyire hihetünk, de pl. Japánban és Thaiföldön is alig volt fertőzött, ott is nagy hagyománya van a maszk viselésnek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 20:03:37

@La Cucaracha: El tudom képzelni, hogy csak ennyi. Alapvetően úgy gondolom, hogy az Occam borotvája elv többnyire működik. Ami nekem fura, hogy pl. Kínában brutális a népsűrűség (bizonyos városokban) és ez azért a vírus terjedése mellett van.

Nagyon megnéznék egy statisztikát, hogy van-e különbség a vírus fertőzőképessége, illetve a betegség lefolyása között az egyes etnikumok között. Talán nincs, de szívesen látnám a számokat.

    2020-08-24 19:47:00

@Subi: Ennek nagyon egyszerű a magyarázata. Egyrészt nagyobb a fegyelem a lakosság részéről, másrészt ott évtizedes hagyománya van a maszk viselésének, ott wc-re is maszkban mennek, függetlenül attól, hogy van-e covid vagy nincs.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 19:27:18

@Hatton: Nem szokásom a fura elméletekben hívő vagy a tényeket tagadó emberekkel vitázni, így bár neked válaszolok, ez inkább azoknak szól, akik tudnak olvasni a számok között:
https://www.worldometers.inf o/coronavirus/

Az ázsiai népeket valahogy sokkal kevésbé érinti súlyosan az egész szituáció. Ebből sok mindenre lehet következtetni, de nem szeretnék teóriákat gyártani... Az viszont tény, hogy ők valamiért kevésbé veszélyeztettek, kisebb hatással van rájuk a koronavírus, kisebb a halalandóság stb.

    2020-08-24 19:21:23

@rumble: "Egy kisebb vagyont mernék rá tenni amúgy, hogyha Joshua Usykkal állna ki Fury ellen, hangoztatnád, hogy kerülik Fury-t."


Mennyi az a kisebb vagyon?
Csak mert én ezt már jóval korábban írtam, vagyis Furytól függetlenül, úgyhogy várnám is az utalásodat...

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-24 18:33:02

Nem lett Whyte rosszabb bokszoló, mert kikapott, azért se, mert pl. nem az jött elő, hogy "gyenge az álla". Pl. Joe Frazier is kikapott George Foremantól, ennek ellenére legenda Frazier is (és Foreman is). Az lett volna a probléma, ha Whyte egy sokkal fiatalabb ujonctól kapott volna ki.

    2020-08-24 18:13:14

Miért hívja magát leányzónak? :)

Egyébként korrekt nyilatkozat.

    2020-08-24 16:19:36

Szerintem itt inkább az történt hogy Povetkin ügyesen variálta a testet/fejet. A kiütés előtt Whytenak volt ideje a jab után visszahúzni a kezét, csak a testét védte vele a feje helyett. Nem hiszem hogy az volt a baj hogy későn kapott észbe, hanem az hogy nem arra számított ami történt....

» faceload   válasz erre
    2020-08-24 16:15:06

@La Cucaracha: Ha egyből megy nehezbe, és egy felhozó meccs után legyőzi Chisorát, biztos minden angol boksz fan megismerte volna:)

» rumble   válasz erre
    2020-08-24 15:40:48

Srácok, a vírusveszélyről mindenkinek van véleménye. Hogy is van? A vélemény olyan mint a segglyuk, alapból senki sem kíváncsi a másikéra. Miért itt vitatkoztok erről?

» Marci30   válasz erre
    2020-08-24 15:13:34

@rumble: Mondjuk a Bellew elleni meccs olyan szempontból nem volt fölösleges, hogy Usyk nevét megismerték a kevésbé ínyenc angol box fanok.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 15:11:51

@rumble: *Fury előtt, nem ellen

» rumble   válasz erre
    2020-08-24 15:04:54

@Jersey Joe: "Pulev és Usyk nem nyilatkozták le többször, hogy tűkön ülve várnák a meccset? Pulev mondta, hogy nézők nélkül is. Hol is van ez a meccs?

Hearn egyértelműen arra játszik, hogy a Joshua vs Usykra ne kerüljön sor a Fury vs Joshua előtt, ami rendkívül inkorrekt Usykkal szemben, akinek nagyon megy az ideje."

És ha Pulev meg Usyk adott egy (sablon) nyilatkozatot, hogy ők nézők nélkül is bunyózni akarnak, akkor Hearn-nek kötelező megrendezni nézők nélkül egy gálát?

Azért azt tegyük tisztába, ő egy promóter. Nem egy irgalmas szamaritánus, azért van jelen a boksz életében, mert pénzt akar keresni vele. Ha egy gála bevételének 80%-a eltűnik, nem fogja csak azért is megrendezni, hogy Usyk fél évvel hamarabb kapjon címmeccset. Én bírom Usykot, és neki szurkolok a legjobban, hogy vitathatlan nehézsúlyú legyen, de senki nem kötelezte rá, hogy ilyen későn legyen profi, hogy ilyen későn jöjjön fel nehézbe, és hogy 2x lesérüljön, meg Bellew ellen menjen cirkálóba egy amúgy tök felesleges meccset. Ha van esély vitathatatlan címegyesítésre, egyértelmű prioritást kell élveznie, minthogy bármelyik kötelező kihívó kapjon egy címmeccset fél évvel hamarabb vagy később, főleg úgy, hogy Usyknak egy nehézsúlyú meccse van, az is lehet, hogy Chisora kibombázza a ringből hamarosan, és nincs miről beszélni. Egy kisebb vagyont mernék rá tenni amúgy, hogyha Joshua Usykkal állna ki Fury ellen, hangoztatnád, hogy kerülik Fury-t...:D

» rumble   válasz erre
    2020-08-24 15:03:41

@Hatton: Az egész kommented önmagában elárulja, hogy egészen biztosan nincs orvosi diplomád. De gyanítom, hogy másmilyen sincs, ami egyébként nem baj, a probléma az, amikor valaki 0 tárgyi tudással okosabb akar lenni, mint azok, akiknek ez a munkája.
Elárulok egy titkot: az ember minél jobban elmélyül 1-1 tudományban, kvázi minél többet tud bármiről, annál inkább kirajzolódik a kép előtte, hogy valójában mennyire nem tud semmit.
Amikor valaki elkezd valamit, legyen akár az ökölvívás az, sokan már az első hónap után azt hiszik, hogy ők az új VB, hiszen (azt gondolják) megtanultak már egyenest ütni, kibírtak pár edzést, már egyszer el is tudták találni a sparring partnert, mi kell még? Aztán 5 év múlva szembesül azzal a delikvens, hogy na, végre NAGYJÁBÓL tisztában van az alapokkal.
De ha valaki soha nem kezd bele egy tanulási folyamatba, csak az első hónapban lemegy 6 edzésre, aztán abba hagyja, az sose tudja meg, hogy mennyi mindent nem tud még.
Ha te megelégszel azzal, hogy megnézel pár összeesküvéselméletről szóló videót, akkor csak azzal a pár dologgal leszel tisztában, amit megtudtál, de fogalmad sem lesz azokról, amiket nem.

Ha akarod, elmagyarázom, hogy mi értelme van annak, hogy az üzletben kell maszk, de az étteremben nem, meg azt is elmagyarázom, hogy miért butaság a kijelentésed az orvosokkal és a gyógyszerekkel kapcsolatban.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 15:00:39

@La Cucaracha: tehát ahonnan kiindult az ebola az ott is van(többnyire), ahonnan kiindult a nílusi láz az ott is maradt (többnyire), ahonnan a korona kiindult az onnan eltűnt..értem én:)
miből gondolsz ilyet bele abba amit írtam? honnan tudod hogy nem jártam se egyetemre nincs akármilyen diplomám vagy épp orvosi stb?
kérdésem, hogy az akikre te hivatkozol mint szakértők hány embert gyógyítottak ki a betegségükből? most megmondom egyet sem. az nem gyógyítás hogy felírok gyógyszert ami 10 percre elfedi a problémát és okoz helyette 2 másikat...szóval ezeknek a szakértőknek a véleménye egyáltalán nem érdekel, függetlenül attól hogy tanultak e 1000 évig egyetemen. a tied sem.
azt kellene felfogni vírus létezésétől függetlenül, hogy a megtanult véletlenek sorozata helyett, a világon minden...minden még a balesetek is okkal logikusan történnek. a mostani "vírus"helyzetben semmi logikus nincs. egyszer így terjed egyszer úgy... ahhoz nekem nem kell semmilyen gödény, hogy elgondolkodjam azon, hogy miért kell egy üzletben maszk, amikor közvetlen mellette lévő sokkal zsúfoltabb étteremben pedig nem és mondom millió ilyen van, nem szeretnék tovább ezt fejtegetni, mert csak önállóan kellene gondolkodni függetlenül attól hogy van e vírus van e akármi is.

» Hatton   válasz erre
    2020-08-24 14:38:04

@Hatton: Miért, ebola, kergemarhakór vagy nílusi láz minden országban van?
Ne vedd sértésnek, de szerintem ne akarj jobban érteni a témához, mint a szakértők.
Hidd el, hogy 5 év egyetemet, meg 10-20 évnyi szakmázást nem lehet kiváltani két dr. Gödény videóval, és egy no name blogger 3 bejegyzésének az elolvasásával.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 14:20:57

@La Cucaracha: szted van olyan hogy a világon mindenhol van csak ott nincs ahonnan kiindult?
plusz...európa nagyságú ország...3 európányi népességgel...onnan eltűnt...európából meg nem tud szabadulni...ja

» Hatton   válasz erre
    2020-08-24 14:13:58

@Hatton: A hivatalos adatok szerint (ami vagy igaz, vagy nem, de mindegy, mert csak ebből tudunk kiindulni) április 17.-e óta nem volt fertőzött Kínában. Ami nincs valahol, az nem tud terjedni.
A második bekezdésedet esküszöm, hogy nem tudom értelmezni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 13:51:39

@La Cucaracha: szted semmit?:) kínában máshogy terjed vagy nem terjed?:) onnan elköltözött? átment amerikába? vízummal kis bőröndjével:)
itt meg hallod hogy miket zárnak le újból pekingben meg máshol, közben meg semmi ilyen nincs (van kínai a családomban).
bruce buffer leveszi a mszkot amikor bemondja az eredményt vagy bemutat:) akkor nem terjed...jaja ne kelljen már több millió baromságra válaszolnom.

» Hatton   válasz erre
    2020-08-24 13:45:22

@zolimt: Igazad volt, mégiscsak begyakorolták. Francba! :)

» Perkins   válasz erre
    2020-08-24 13:31:19

@Hatton: És az, hogy Vuhanban hogy buliznak, az mit cáfol a vírussal kapcsolatban?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-24 13:29:27

@Jersey Joe: fejezzétek már be ezt a vírusszart srácok...addig "lesz itt", ameddig elfogadjátok az egész idiótaságot...ez nem vélemény...
egy pl:
https://www.startlap.hu/utazas...

» Hatton   válasz erre
    2020-08-24 13:26:40

@PeteTheGreek: Pulev lenyilatkozta, hogy nézök nélkül is all elébe a meccsnek, erröl itt is volt hir az oldalon, pontosan tudod kell.

Raadasul pontosan lathato mar tavasz ota, hogy a virus nem fog csak ugy elparologni, semmivel sem biztosabb, hogy Decemberbe nézök lehetnek a meccseken.

Igen, hatarozottan latszik, hogy Hearn félti Joshuat Usyktol, tudja, hogy az ukran megverheti, ezzel pedig bukhatja a nagy bevétellel kecsegtetö Fury vs AJ meccset

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-24 12:52:40

@GaiusM: Szerintem ez a legjobb, ami történhetett a nehézsúllyal :)
Emiatt fél évvel előbb fogjuk látni az AJ-Furyt, ha Whyte nyer, akkor Wilder-Fury után Fury-Whytenak kellett volna következnie. A WBC azt mondta, nem rakják meg franchisenak Furyt, bármit is mond Hearn, tehát vagy leadja az övet vagy bunyózik vele. Persze náluk sose tudni, szóval szentírásnak se veszem ezt...
Wilder-Fury vagy dec 19én lesz, ha engedik a nézőket Amerikában (80 ezres stadionban helyeznének el 20 ezer szurkolót, kellő távolságot tartva köztük), ha az nem jön össze korona miatt, akkor pedig február elején lesz Ázsiában (közel-kelet vagy Makaó). Ami azt jelentette volna, hogy Fury-Whyte csak nyáron lesz, tehát AJ-Furyre csak 2021 végén kerülhetett volna sor.

Whyteot pedig nem féltem, látszott rajta, hogy bivaly nagyokat üt, ő vitte a meneteket, látszott, hogy Povi nagyon megérzi a kemény ütéseit. 10ből 9x behúzza, de robbant a bomba...Jön a kötelező visszavágó, amit simán megnyerhet Whyte, és akkor újra ő lesz a kötelező kihívó WBC-nél. Lesznek még neki nagy meccsei, emiatt nem aggódom. Titkon egy Wilder-Whyteban reménykedem, amíg a top2 el van egymással egy éven keresztül (mert ott is kötelező visszavágó lesz, Arum és Hearn is elmondta ezt)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-24 12:33:49

@Jersey Joe: Hol van a Wilder-Fury3? A visszavágó klauza arról szólt, hogy júliusig le kell tudni.
Egyszerű a válasz: van itt valami koronavírus, ami miatt nem lehet néző.

Bob Arum lenyilatkozta, hogy nézőket akarnak, emiatt csúszik. De gondolom nem a korona miatt csúszik, hanem amiatt, mert Hearn félti Usyktól Joshuát :)
Eredeti terv az volt, hogy nyáron AJ-Pulev, Wilder-Fury, aztán a következő meccsük AJ-Usyk amennyiben Whyte megkapja a februári dátumot, és a Wilder-Fury győztese be is vállalja. Utána lehet egyesítés.

Pulev meccse azért csúszik, mert nincs néző, és ez mindkét fél érdeke.
Usyk-Chisora azért csúszik, mert ez mindkét fél érdeke, mert nincsenek nézők.
Wilder-Fury azért csúszik, mert nincsenek nézők, és ez mindkét fél érdeke.
Canelo szeptemberi, mexikói ünnepes bunyója azért csúszik, mert nincsenek nézők.
És a sort a végtelenségig lehetne folytatni.

De látom 2021 arról fog szólni, hogy szemét Hearn a vitathatlansági meccset összehozza AJ-Fury között, amiatt, mert fél Usyktól!
Régen Ortizoztál, hogy tőle is hogy féltette Hearn AJ-t, csak aztán "kiderült", hogy Ortiz lépett le, pedig kötelező kihívó volt Joshuánál, aki - Wilderrel ellentétben - tényleg meg is küzd a kötelezőkkel.
Most ugyanez megy Usykkal, ami annyira elfogult, hogy még a legnagyobb Usyk szurkoló, Phenomenal is csak röhög ezen az elméleten. Pedig ő aztán tudja, hogy Usyk nehézsúlyú uralkodása elkerülhetetlen...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-08-24 12:24:05

Érdekes volt hallgatni Hearn reakcióit a mérközés után. Látszott rajta, hogy nem örül az eredménynek. De azért korrekt volt, elmondta, hogy "ez a nehézsúly, bármi megtörténhet", a tényeket mondta, hogy Whyte zsebében volt a mérkőzés. Emellett fontos mérkőzés volt, azért is, hogy az ökölvívás egyáltalán megmaradjon az emberek tudatában, és ne csak a labdarugás uralja azt. Ahhoz képest, hogy a kertjében rendezte Hearn a mérkőzést, jól meg lehetett szervezve (főleg ezt a meccset láttam). Ott volt Joshua és Bellew is, ők is nyilatkoztak, Jó volt ez így.

    2020-08-24 11:57:24

@GaiusM: " ha Hearn nem lenne, akkor még ennyit se kapnánk idén a bunyóból. "


Hmm... Miért is?

Pulev és Usyk nem nyilatkozták le többször, hogy tűkön ülve várnák a meccset? Pulev mondta, hogy nézők nélkül is. Hol is van ez a meccs?

Hearn egyértelműen arra játszik, hogy a Joshua vs Usykra ne kerüljön sor a Fury vs Joshua előtt, ami rendkívül inkorrekt Usykkal szemben, akinek nagyon megy az ideje.

A Wilder vs Joshua meccs elmaradásában is szerepe volt Hearnnek - ezt egyebek mellett Fury is lenyilatkozta - , az utóbbi években a nehézsúly igazán a Fury vs Klicskó és a Fury vs Wilder meccsek miatt mozdult meg.
A többi általában kiválogatott, megöregedett, promóterek által "kiszámolt" meccs volt - ez erre is igaz, Povetkin durván vissza volt esve, az más kérdés, hgoy egy villanással keresztülhúzta egyesek számításait.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-24 10:58:55

Meglepett Povetkin úgy gondoltam Whyte fog győzni, de hiába van már a legjobb évein túl Povi azért még mindig számolni kell vele. Fasza kis meccs volt !

» antonio   válasz erre
    2020-08-24 10:39:58

Úgy gondolom, hogy ha azt nézem, hogy mi jobb a nehézsúlynak, nem hiányzott ez a Povetkin kiütés. Egy formában levő Whyte (most ezen a mérkőzésen szerintem remek állapotban volt) izgalmasabb meccseket csinálna, mint amit Povi még fog. Kivel is kell mennie, Furyval? Povetkin már évek óta egyre gyengébb formát mutat, és mire megint meccselni fog, legalább 6-8 hónap lesz. Nem lesz fiatalabb...

Ha viszont azt nézem, hogy miért is szeretem ezt a sportot, ez a felütés benne van szerintem minden idők 10 legszebbje között. Klasszikusan kivezetett, elképesztően pontos, zseniális megmozdulás volt, csak a legjobbak képesek erre. Ez alapján viszont örülök, hogy láthattam, és hogy Povinál megvillant még a tudás.

Az egész gáláról meg az a véleményem, hogy ha Hearn nem lenne, akkor még ennyit se kapnánk idén a bunyóból. Jó, hogy megrendezték. A fellépők előtt pedig le a kalappal, a Whyte - Povetkin teltházas meccs is lehetett volna, mégis kiálltak, emiatt kicsit sajnálom is őket, mert mindketten eleget tettek le az asztalra ahhoz, hogy szurkolók előtt léphessenek fel.

» GaiusM   válasz erre
    2020-08-24 10:34:51

Nagyon korrekten nyilatkozott Whyte.

» superman   válasz erre
    2020-08-24 10:10:48

Köszi Greg ;)

» zolimt   válasz erre
    2020-08-24 09:13:23
Ugrás az oldal tetejére