×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Augusztus 22-én Dillian Whyte ellen méreti meg magát a korábbi 2020-08-06 09:57:55 https://www.profiboksz.hu/2020/08/06/chisora-is-segit-povetkinnek/

Chisora is segít Povetkinnek

Augusztus 22-én Dillian Whyte ellen méreti meg magát a korábbi nehézsúlyú világelső Alexander Povetkin, a mérkőzésre pedig riválisa otthonában, Angliában fog sor kerülni. Az orosz ökölvívó pénteken érkezik a szigetországba és ott fejezi be felkészülésének utolsó szakaszát. Povetkin csapata ennek érdekében két olyan helyi ökölvívót is leszerződtetett edzőpartnernek, akik stílusukban nagyon hasonlítanak Whyte-ra és már láttak egyet, s mást a ringben. A szóban forgó ökölvívók - Derek Chisora és Dave Allen – egyébként korábban mindketten kikaptak Whyte-tól, aki így kommentálta Chisora lépését: „Dereck mindig Dereck marad, zseniálisan adja el magát, hogy aztán a meccsein elintézzék. Az első találkozónknál azt mondta, hogy vitatható volt. A másodikon aztán rendesen ledobta a láncot. Úgy kiütöttem, hogy annál csúnyábbat nem sokszor láthat az ember az ökölvívásban. Egyébként semmi problémám a csávóval, elvagyunk, de az nyilvánvaló, hogy valamilyen szinten a bosszú lehetőségét keresi.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

miért olyan különös ez, hisz úgy tudom, hogy nem ez lesz az első, hogy Chiso segíti Pov-ot . Nem hinném, hogy az van a dologban amit Whyte mond, hogy keresné a bosszút Chiso, meg amúgy sem utálják már egymást annyira a második meccs óta, én úgy láttam.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-08-09 17:03:57

Nyilván nem értek hozzá (erre már itt több szakember is rávilágított),de rohadjak el,ha én látom ezt a rengeteg stílusváltást. Emelt szemöldökkel ijesztget,néha beugrik. Wilder 2-n gondolom ő is felismerte,hogy Wildert most lehet ledózerolni és megindult. Mondom,szinte biztos,hogy szarul látom,megyek is a dokihoz.

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-09 12:01:21

@yoda: Látod? Mondtam. Az előbb valaki adott egy pontot (nem én voltam), aztán valaki más már el is vette! :)

Az utóbbi illetőnek köze lehet a múltkori bohócsipkás sztorihoz. :)

» Perkins   válasz erre
    2020-08-08 19:22:49

@Subi: Illetve el kezd ütlegelni, mint egy megsebzett harcos és odaát van rémült szem, hogy mi is történik itt, hiszen előbb vízszintben volt,most meg ütlegel, mint állat:(

» udvari   válasz erre
    2020-08-08 17:42:09

Mi más bizonyítaná Fury aktuális királyságát, mint az, hogy egy Povetkin hírrel kapcsolatban a hozzászólások 90%-a Furyról szól. Így, vagy úgy. :)

» GaiusM   válasz erre
    2020-08-08 17:05:02

@yoda: "hülyét csinált Wladból, "

Vigyázz a szavakkal, mert már én is megkaptam a múltkor, hogy nem volt bohócsipka. :)

» Perkins   válasz erre
    2020-08-08 16:03:26

@Thotesz: Ott a hiba, hogy újra és újra lebecsüli mindenki Fury-t. Én többet nem fogom akkor sem, ha minden másodvonalas ellenfelétől kikap a hiányzó motiváció miatt. Egy addig soha nem látott taktikával a sz@rt is kiverte Chisorából, majd egy másik stílussal hülyét csinált Wladból, majd egy harmadik stílussal hülyét csinált Wilderből, majd egy negyedik stílussal hülyére is verte. Ki képes erre ma? Talán Loma tudja annyira kiismerni az ellenfelét, hogy azt tegyen vele amit akar, meg Canelo még aki mindig az ellenfélhez igazítja a taktikáját, de még ők sem léptek soha annyira más stílusban a ringbe, mint Fury már sokadjára. És a két jelenleg legjobbról beszélünk súlycsoportoktól függetlenül. Fury ütésállóságáról meg annyit, hogy eddig bárki találta el, bármilyen ütéssel amitől borult, mintha mi sem történt volna, felkelt és terminátor módba kapcsolt, és az ellenfél a talpon maradásért küzdött MÉG UGYANABBAN A MENETBEN. Ez bizony páratlan, talán a bika Nigel Benn csinálta még ezt, más nem jut eszembe.

    2020-08-08 13:16:02

@Thotesz: "Milyen objektíven nézed a dolgokat. :)"

Fury, mondjuk, hogy a kedvencem, de tartom, amit korábban írtam:
"Ha AJ győz (miért ne győzhetne?), nem fogom tőle sajnálni. A jelenlegi Fury legyőzése mindenképpen elismerést érdemelne."

Ezek a társalgások meg kezdenek végtelenül unalmassá válni és nem azért, amit írsz, vagy bárki más ír, és végképp nem azért, amiket én írok :D, hanem azért, mert valójában ki a f.sz kíváncsi, a "mi lenne, ha..?" jellegű "vitákra", egy teszem azt AJ-Fury mérkőzés helyett?

    2020-08-08 12:53:30

@Subi: "Azért attól a Wilder jobbostól szerintem szinte mindenki lement volna. Fury meg nem mehetett le volna Ruiz semmilyen ütésétől, mivel ő nem ostoba, és Ruiz nem tudott volna utánagurulni. Vagy arra gondolsz, hogy Furyt lekötözték volna? Arról sok értelme van beszélni..."
Milyen objektíven nézed a dolgokat. :) Ne érts félre,lehet vállalni ki kinek szurkol,csak talán hiba,ha mindenbe megpróbáljuk belemagyarázni,hogy a kedvencünk a jobb. Túl sok a "szerintem" és a "ha" ahhoz,hogy tényleg értelme legyen vitázni az adott dolgokról. Véleményeket ütköztetni,alátámasztani oké,de (nem csak neked mondom) senki ne sértődjön meg,ha valaki nem ért egyet vele. SZERINTEM amúgy egy AJ-Fury meccs jó lenne,de ha AJ nem 20 kilós maszkban fut be Dél-kelet Ázsiából a ringbe,akkor Furyban nem látom azt az elsöprő erőt,amit Wilder ellen bárki megpróbálhatott volna,valószínűleg sikerrel,mivel lábon béna,elmozgásban béna,csak fostak a jobbosának a hírétől. Tehát AJ bírná Furka támadásait,amit amúgy is ritkán szokott indítani,viszont úgy gondolom,okosabban,dinamikusabban támad,mint Wlad támadta Furyt. Tehát ha pénzt kéne tenni rá,én AJ-re tenném.

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-08 10:10:34

(Nem azt vitatom, hogy nem elete legjobb formajat nyujtotta, hanem csak azt, hogy nem tudjuk, hogy a Wilder II. meccshez viszonyitva szazalekosan hol helyezkedett a skalan)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-08 03:06:13

@Subi: De Aj nem is 1 utestol ment le Ruiz ellen, Fury meg, amikor eloszor borult Wilder ellen, el sem talalva tisztan.
Ezzel megintcsak nem azt akarom kihozni, hogy X jobb, mint Y, hanem azt, hogy nekem nem tunik egyertelmuen utesallobnak Fury.

Azt meg, hogy milyen formaban volt Fury Wallin ellen, es milyen mentalitassal kuzdott, azert eleg nehez igy kepernyon keresztul megmondani.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-08 03:05:15

@miskacarus: Ilyen alapon semmilyen beszélgetésnek nincs értelme, ami nem a 100%-ban bizonyítható tényekre hagyatkozik. De ezen lépjünk túl... Pusztán azért, mert akkor tényleg nem lesz miről társalogni. :)

Azért attól a Wilder jobbostól szerintem szinte mindenki lement volna. Fury meg nem mehetett le volna Ruiz semmilyen ütésétől, mivel ő nem ostoba, és Ruiz nem tudott volna utánagurulni. Vagy arra gondolsz, hogy Furyt lekötözték volna? Arról sok értelme van beszélni...

Azt meg nem értem, miért hagyod ki a számításból, hogy bizonyos öklözők relatív könnyen lemennek, de emellett relatív kevés nyomot hagy bennük az ütés? Hamed és Calzaghe is ilyen volt. Nekem Fury is ilyennek tűnik az alapján, amit eddig láttam tőle.

De hadd ne írjam már le ugyanazt, amit leírtam lejjebb is.

    2020-08-08 02:14:43

@Subi: Ennek igy semmi ertelme sincs,mivele egyik sem bokszolt a masikkal.
Lehet Fury fel se alt volna,a Ruiz leutesbol. AJ meg nem ment volna le Wilder jobbosatol.

» miskacarus   válasz erre
    2020-08-08 01:45:44

@RickC137: "Ha lesz meccs mi mindenképp jól járunk"

Ez nem is lehet kérdés. Nekem csak annyi az "elvárásom", hogy mindketten formában legyenek. Ehhez az lenne a minimális előfeltétel, hogy a közeljövőben történjen meg az összecsapás. Félek, hogy Fury nem fogja tudni motiváltan tartani magát évekig. Bár ettől nem kell félnem, mert ez közel 100%.

Ha AJ győz (miért ne győzhetne?), nem fogom tőle sajnálni. A jelenlegi Fury legyőzése mindenképpen elismerést érdemelne.

    2020-08-08 01:36:37

@La Cucaracha: Leszögezném, hogy Fury nem attól lesz jobb vagy rosszabb, hogy itt miket írunk róla... :)

Nem kell folyamatosan mellette ülni ahhoz, hogy tudjuk messze nem azzal a motivációval edz a névtelen ellenfelek ellen (elég sok információ elérhető erről).

Ami az ütésállóságot illeti, mondjuk azt, hogy egyformán könnyen borulnak. Csak a különbség ott van, hogy az egyik felpattan és ugyanazzal a lendülettel nyomul tovább, akár hátramenetbe kapcsolva az ellenfelét, míg a másik arcára meg kiül a rémület, tanácstalanul nézeget a ringsarka felé és menetekre elmegy a kondija. Ugye nem kell leírnom, melyik, melyik?

    2020-08-08 01:30:47

@Leon: Az is a kuldetes resze volt, hogy 2 evig kabszerezzen?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-08 00:39:05

@Leon: Bzmeg
Fury meg a kuldetestudat, amikor tobbszor siman kijelenti hogy keves neki a penz.... meg azert bokszol amerikaban mert ott van az igazi love. Elmegy pankracioba bohockodni penzert. Nem igazan latom a kuldetestudatot.
Wilder meg hol volt amikor cimet kellett egyesiteni? Azt modogatta hogy a WBC az egyetlen, meg legnagyobb szervezet. Ekkora hulyeseget......
AJ az aki mindenaron szeretne undisputed lenni es meg is tette erte amit meg kell. Hogy mondhatsz ilyet hogy nincs kuldetestudata amikor rogton kialt Ruiz ellen a visszavagora amikor mindenki, meg a sajat csapata is azt mondta lehet tul korai? Hogy kepes volt magaba nezni es valtoztatni amikor szukseges volt. Mi ez ha nem kuldetestudat?

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-07 21:47:09

Szerintem egyértelmű, hogy most Fury a legjobb. Olyan önbizalma, és küldetést tudata van, amilyen a többieknek nincs. Wildernek is van (volt) hasonló, de Fury jobb volt. Joshunának ilyenje nincs, kicsit olyan betanult szöveget mond. Fury hasonlítható Alihoz, megmondja, mit fog tenni, és ha nem is pontosan úgy lesz, de eredményt ér el. El nem tudom képzelni, hogy Fury, azt mondja, megveri újra Wildert, vagy Joshuát, és ne úgy lenne.

    2020-08-07 21:08:43

@Subi: Hogy Fury jobban bírja-e vagy nem azt nemtom, én személy szerint AJ győzelmét várom és szerintem AJ több nagyobb pofont kapott és hordott ki mint Fury, ami nem rossz teljesítmény(Whyte, Povi, Parker, Ruiz, Wlad,) mindegyik odacsapott és nagyon oda tud sózni és eddig csak egynek sikerült végleg ledönteni .Fury hogy felszívja magát vagy nem azt nem lehet megítélni mivel azt sem lehet megítélni helyesen hogy AJ is csak túlnézett a mexikóin és nem számított ilyen ellen állásra vagy Ruiz tényleg odaver rendesen azt sem tudjuk hogy Ruiz tényleg tojt a második meccsre való felkészülésre vagy ez is csak kifogás.Ezek csak kósza hírek és találgatások.Ezt csak ők maguk tudják.AJ-t én mindenesetre ütésállóbbnak tartom és minden esetre szépen szétzúzta Wildert Fury mégis Joshuánál látom a pusztító erőt amit gyorsaságának köszönhetően általában nem egy ütéssel hanem több nagy erejűvel zúdít a másikra. Wallin lehet épp annyira nem feküdt Furynak mint AJnek Ruiz. Mindenkinek megvan a maga mumusa akit valamiért nem tud vagy csak nehezen tud legyőzni.Lehet ha lett volna Fury vs Wallin 2 akkor Fury is hasonló, óvatosabb vívással áll elő mint ahogy AJ Ruiznál. Ezt csak ők tudják. Ha lesz meccs mi mindenképp jól járunk ( izgulhatnak a Fury drukkerek és AJ fanok ) és ők is mert sporttörténelem részei lesznek a vitathatatlan-bajnoki trónért.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-07 20:22:04

@Subi: Nem, nem tudjuk mennyire nem készül fel, én irigylem azokat, akik 0-24-ben ott ülnek a Király mellett, és figyelik az edzését, és tudják, hogy nem készül a no name bunyósok ellen, de én innen Magyarországról ezt nem tudom megítélni.

Nem tudom, hogy hogy jön ide Wlad ütőereje, Fury-t relatíve kevésszer találták el úgy igazán karrierje során, de amikor igen, akkor szépen borulgatott is. Joshuáról ugyan ez elmondható, de pl. elég jól bírta Povetkin ütéseit, Ruiz ellen meg olyan ütés kombóktól borult, ami után szerintem Fury sem biztos, hogy táncikált volna tovább. Ezzel nem azt mondom, hogy Aj ütésállóbb, mint Fury, hanem azt, hogy én nem látok olyan perdöntő bizonyítékokat, ami alapján kijelenthetnék bármit.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-07 19:33:31

@La Cucaracha: "És láthattuk, hogy Wallin ellen szenvedett"

Aminek a jelentősége Fury esetében pontosan nulla. Mindannyian tudjuk mennyire (nem) készül fel a kisebb nevű ellenfelek ellen.

Az ilyen relációkat meg egyébként is hagyjuk, mert még a végén kiderül, hogy Wlad ütőereje kisebb, mint Cunninghamé, csak mert az utóbbi leütötte a Cigánykirályt. Ja és az is kiderül, hogy Fury annyira sem bírja az ütést, mint UUS azon ellenfelei, akiket nem tudott leütni... Ennek tényleg sok értelme van.

    2020-08-07 17:55:50

@Subi: Eddig számomra nem derült ki, hogy ütésállóbb lenne Fury. És láthattuk, hogy Wallin ellen szenvedett, Aj meg tudja hozni azt a stílust, amit Wallin, csak éppen minden elemében jobban.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-07 16:40:41

@RickC137: Ha nem számoljuk a "Fury faktort" - miszerint a komoly ellenfelek ellen odateszi magát és némi meglepetést hoz a ringbe - az állóképesség és ütésállóság is eldöntheti ezt a mérkőzést. Az előbbiben nem is lehet kétséges kinél van az előny, de úgy vélem a második esetében is inkább Furynál. Meg ő nem is mereszti a rémülettől óriásira a szemeit, ha esetleg leküldik pihenni, hanem némi szunyókálás után ott folytatja, ahol abbahagyta. :)

Összességében nálam Fury az esélyesebb.

    2020-08-07 16:29:41

@udvari: Szerintem nagyon 50-50 % . Furynak még nem volt ilyen ellenfele és ugyanúgy AJnek sem volt olyan mint Fury. Mind a kettőnek van olyan képessége ami a másiknak annyira nem fegyverténye. Fury mozgékonyabb AJ erősebb. Technikailag az én szememben a maga stílusában mind a kettő rendben van és mindegyiktől láttuk hogy nem idegen új taktikával előállni. Addig viszont még van mit tenniük. (Wilder, Wyhte-Pulev,Usyk)Wilder és Pulev még tuti az útban van, és még a WBA „regular” világbajnoka is beleszólhat mert vmiért nagyon kerülik. :D

» RickC137   válasz erre
    2020-08-07 15:48:31

Furry simán fogja verni A.J-t ,ha lesz mecs idejekorán és nem 5 év múlva:)

» udvari   válasz erre
    2020-08-07 15:34:53

@La Cucaracha: Wladra szerintem elotte sem volt jellemzo a magas fordulatszam.
A jabje mar valoban nem volt meg de jol kompenzalta, igaz mint irtam pontatlan volt.
De Szerintem ami egyertelmuen latszott az az hogy AJ ellen nagyon akarta azt a gyozelmet es mindent beledott. Fury ellen meg azt lehetett latni hogy nem szivesen van a ringben, es nem volt benne szinte semmi gyozni akaras.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-07 03:25:20

@yoda: Wladnak maganeleti zurjei voltak a meccs elott, es szerintem elete legroszabb formajat Saunders ellen lattuk :-)

Es erre ertettem hogy gunyolodsz:

Kipötyögte az akkor 10 éve regnáló, minden idők legjobbjai között emlegetett (hahaha) Wladot,

Ez mi ha nem gunyolodas?
Wlad az egyik valaha volt leghosszabban regnalo bajnok. Nem erzem tulzasnak a cimet, vegkepp nem nevetsegesnek. Az hogy ezt hogyan erte el, meg milyenek a meccsei...az mar izles dolga :-)

A Povi meccsen en azt lattam hogy AJ orra eltort a 2. Menetben, ez meg is zavarta de utana szepen fokozatosan kiismerte Povit. Ott tudott okosan es turelmesen bokszolni. Persze elfaradt Povi is de a bekapott utesek miatt is. A Hunter elleni meccsen is elegge megizzasztotta Povit az amcsi, de mivel nincs szamottevo utoereje nem tudott benne kart tenni igazan. Az meg hogy a szaksajto mit mond az relativ. Peldaul Az
LDBC community szarra szekalja AJ-t es egekig magasztalja Wildert, de amikor AJ rol van szo meg Furyt is. Hulyesegeket terjesztenek es a szemukben pl Crawford is egy papirbajnok. Az amcsi sajto sosem fogja AJ t igazan elismerni. Furyt csak azert mert o amerikaban akart befutni, de Joshua meg igy is nagyobb nev es brand.
Sokan mondanak sokmindent es teny hogy nehez Fury ellen keszulni, de Wallin pont azt bizonyitotta be hogy meg lehet ot is sebezni. Az meg sokat elmond hogy Wildert szinte konnyeden leutogette, a kisebb es kevesbe atletikus svedet meg megrenditeni sem tudta, pedig nagyobbat kuzdott ellene mint Wilder ellen.
Ebbol (is) kiindulva en meg varnek ezzel a jelenleg legjobb nehezsulyu dologgal.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-07 03:19:59

@yoda: "pedig tudjuk, hogy Wlad mindig, minden meccsére lelkiismeretesen felkészült"

Ez addig igaz, hogy fizikailag felkeszult, de egyreszt kulon Fury stilusara biztos, hogy nem, hiszen ugyan azt a taktikat folytatta, mint az alacsony ellenfelei eseten, tovabba mentalisan sem volt ott (mar Jennings ellen is azt lattam, hogy nem tul motivalt, inkabb olyan "legyek tul rajta" hozzaallasa volt)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-07 00:34:36

@Sarkozi Robert: Az online párbeszédek sajátossága:
https://youtu.be/mQWHVfQNKAI

    2020-08-07 00:07:31

Fury 2x verte a fiatalabb Chisorat, ez nyom a latban. Chisora szintje, rangja kb olyan, mint mondjuk Ken Norton vagy Ron Lyle. Jo boszolok ha nem is a legjobbak. Fury 3 gyozelme 2 bajnok ellen plusz a Chisora meccsek komoly eredmeny listat jelentenek.

    2020-08-06 23:04:17

@Phenomenal: Stop, hol szidtam én Wladot mert excirkálókat vert? Szerintem összetévesztesz valakivel.
Szerintem nem nevetséges, hogy Wlad majdnem legyőzte AJ-t, legalábbis a pontozólapok és a meccskép alapján nem, csak Wlad a magas tempójú meccs végén, már nem bírta megállítani azt a rohamot, amiből a meccs elején még felállt és fordított.
Az pedig tény, hogy Fury ellen egy 10 éve regnáló, legyőzhetetlennek hitt Wladról ebszélünk, AJ ellen meg egy megalázó vereség és másfél év kihagyás utáni Wladról, szerintem nem mindegy.
Azt, hogy az öreg Povi kipukkadt, nem én találtam ki. Nézz utána a meccsnek, a szakértők véleményének, a szakkommentátorok véleményének, Povi mindent egy lapra tett fel, mindenkit meglepve, kemény beugrásokkal kibokszolta az angolt, miközben az próbálta testen lebontani, de mindenki látta, hogy az a tempó és mozgás amit az orosz tol nem sokáig fog tartani. Úgy is mondhatnám a kisebb, öregebb ellenfél elfogyott.
Szerinted Wlad Fury ellen volt a legrosszabb formájában nyilván :), pedig tudjuk, hogy Wlad mindig, minden meccsére lelkiismeretesen felkészült, testben és fejben is, csak nyilván meglepte (ahogyan mindenki mást is), hogy a nyakigláb ellenfél gyors, képzett és nem hagyja, hogy tehénkedjen, ami a kisebb ellenfelek ellen bejött, a saját játékában lett elverve, ennyi.
Hogy Fury Ali mögött van? Szerintem ez nem kérdés, sőt, véleményem szerint mindenki Ali mögött van, de ha Tyson azt mondja, hogy Fury a jelenlegi legjobb nehézsúlyú, ha Usyk mondja, hogy Fury ellen lenne a legnehezebb dolga nehézben, akkor én hiszek nekik.

    2020-08-06 22:47:23

@Phenomenal: Én úgy láttam, hogy Wlad menetről-menetre lassul. Persze, az i-re a pontot az a felütés tette meg, de nem tudott már fokozni a tempón, pedig ez lett volna a kulcs, ha "biztonságosan" ki akarja nyírni Aj-t. Továbbá a jabje már sehol sem volt, konkrétan egy normális balegyenest nem ütött azon a meccsen.
Az érem másik oldala, hogy AJ-nak az volt az első ilyen nagy meccse, azóta biztos fejlődött, szóval Wlad sem volt már a régi, de valszeg Aj sem a top volt, így nehéz megmondani, hogy egy 32 éves Wlad és egy 32 éves Joshua meccsen mi lett volna :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-06 22:07:58

@Sarkozi Robert: Én erre reagálva mondtam,hogy szerintem nem az. A többiek nevében nem nyilatkozhatok :)

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 22:07:44

Most akkor magatokkal beszélgettek, vagy mi van?! légyszíves linkelje mar be valaki hogy hol írtam hogy Ali és Fury egy kategória, vagy egy szinten vannak...
Próbáljunk már figyelni arra amit a másik ember mond, mert megolitek ezzel az értelmes párbeszédet...
Leirom újra... Furyt a mai nehezsuly megmentőjenek tartom, nem All-time messiasnak. Ez igy világos, vagy nekifussak még párszor újra, csak más megközelítéssel?!

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-08-06 21:47:01

@yoda: Az amugy baromsag hogy AJ kerulte Wladot.
2015 ig 13 meccse volt mikor Wlad elvesztette a cimeit. Onnantol Wlad a visszavagora keszult, es amint az ugrott megallapodtak Hearnnel. Addog eltelt 2 ev es AJ is beerett. Johogynem ellene akarod debutaltatni.
Wilder volt aki latvanyosan nem akart senki ellen cimet egyesiteni (vagy a gazdai nem engedtek. En inkabb erre gyanakszom)
Beszelsz itt kioregedett meg elfogyo Wladrol meg Povetkinrol, akik mindketten eletuk egyik legjobb formajaban leptek ringbe, sot Povi azota Hunter ellen bemutatta hogy meg meg tudja izzasztani a fiatalsagot, es most Whyte ellen keszul. Szegeny mindjart toloszekben es oxigenmaszkkal fog mindjart bevonulni. :-)
Wlad Fury ellen enervalt volt, viszont AJ ellen elegge elszant es eles(ha nem is olyan pontos mint fiatalkoraban) jah es az elfogyast nem a sajat kondija okozta hanem egy borzalmas jobbfelutes AJ-tol....

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-06 21:37:29

@yoda: A Wilder-AJ nem AJ-n mulott. Se Wilder se Fury nem allt ki meg eddig egyetlen kotelezo kihivojaval sem.
Igen lehet hogy Fury gyenge teljesitmenyt mutatott, de akkor Wlad teljesitmenye Fury ellen? Wlad kategoriakkal jobban felkeszult AJre mint ahogy Furyra, akirol mi sem hittuk hogy kepes erre. Nehez elhinni hogy Wlad sem hitte? De emlekszem hogy a Visszavagora sokkal nagyobb erdeklodes volt mert Wlad is elszantabbnak latszott es mindenki kivancsi volt hogy Fury csak egy egynyari jelenseg e. Amugy sem erre akartam kifesziteni, de minden okolvivot alltalaban a legutobbi teljesitmenye alapjan iteljuk meg hogy milyen formaban van. Fury kepes tobbfelekeppen bokszolni, ahogy AJ is. Mindketten megmutattak a maguk modjan.
Az meg nevetseges hogy Wlad majdnem legyozte AJ-t. Egy kemeny kompetitiv meccs volt vegig. Nem volt vegigalazva az angol aztan az ukran kipukkadt es vege. Es ez ugyanolyan baromsag mint a Seferi vagy Pianeta elleni teljesitmenyet Furynak felmagasztalni. Szidod Wladot mert excirkalokat vert? Seferit hova sorolod? Annyira jo volt az a meccs hogy a kozonseg szolgaltatta a bunyot es meg az okolvivok is inkabb azt neztek.
:-)
En annyit mondok csak hogy jo Fury de teljesitmenyben meg boven Ali mogott van de AJ mogott is. Amugy meg ne higyjuk azt hogy csak ok ketten a nehezsuly. Elkovettuk ezt a hibat Wilder es AJ eseteben is. Azota mindkettojuknek becsuszott az az 1-es.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-06 21:25:14

@Sarkozi Robert: "Hát ha valaki azt mondja hogy ez az ember nem a mai nehezsuly megmentője, akkor az illető számomra vagy teljesen háttal ül a boksznak, vagy csak szimplán jobban kedveli Wildert Furynal..." - Soha nem kedveltem Wildert, de ettől függetlenül, aki Fury-t és Ali-t egy kategóriaként emlegeti, akkor az illető számomra vagy teljesen háttal ül a boksznak, vagy csak szimplán jobban kedveli Fury-t, mint a valóságot.

    2020-08-06 21:04:21

@RickC137: Na,látom elkapott a hév :))) Helyes!

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 20:13:09

Azért Wlad AJ ellen sokkal felkészültebb és agresszívabb volt, és sztem jobban tartott AJ ütéseitől mint Furyétól. Az tény hogy Wlad uralkodását ő törte meg és nem más, de azért olyan kurva nagy bunyót ő nem csinált Wladdal és akkor sem volt fiatal az ukrán. Szépen elbohóckodott vele de ezen kívül nem sok minden történt. Fury bent a történelemkönyvekben ??? Oké legyen, de akkor Wladot sem úgy kéne elkönyvelni mint egy szerencsétlent ( sokan ezt teszik ) 10évig volt király ha tetszik ha nem, ez már az igazi történelem. Csak az a szerencséje az ukránnak hogy Fury volt olyan kedves hogy önkéntes száműzetésbe vonult a drog és dopping botrányai elől és ráadásul ez idő alatt visszamenőleg úgy döntöttek hogy ha már levonult a francba le is töltötte az eltiltást. 2és fél évig kussolt baszott kiállni a visszavágóra vagy bárki ellen majd mikor lelépett az ukrán vissza jött és elkezdte hirdetni ezt a linealos baromságot.Félre értés ne essék nem azt akarom mondani hohy félt a Wlad visszavágótól, de elég pofátlanul hátrált ki belőle.AJ meg Wilder a lóvén nem tudtak megegyezni, és hiába pofázott Wilder nem járt neki soha az életben annyi pénz mint AJ ellen és ezt akarták kihasználni.Hatetszik hanem AJ akkor veretlenül 3 nagy szervezet bajnoka volt több kemény ellenféllel mint Wilder valaha. Wilder ennek a töredékét tette le az asztalra és mégis egyenlő vagy több részt akar? Bárki aki olvassa mondja meg , ti megadtátok volna neki azt a lóvét amit gyakorlatilag a ti hírnevetekre építenek, és ti tettetek többet eddig az egészért? Ti feladnátok ezt az állást vagy nem? Wilder és a gazdái nagyot akartak szakítani mert tudták hogy benn a pakliban hogy az angol lecsapja és valószínű hogy a visszavágón is és utána mennek a remicbe, Furyt nem gondolták elég felkészültnek de benézték másodszorra gondolták a bomberman majd talán leüti nincs más opció mindent egy lapra és most kapaszkodnak az utolsó szalmaszálba mert ha most talán letudja ütni Fury-t akkor jöhet ismét a nagy lóvé AJ ellen.
Seferi? Pianeta? Wallin? Tedd a kezed a szívedre és mond hogy hallottál már róluk a meccs előtt bármit is? Nem rossz meccsek ? Ők maguk is annyira koncentráltak a komoly küzdelemre hogy volt idejük kinézni a tömegbunyóra :D
Fury nem rossz bunyós az tény és igazi showman. Ettől függetlenül kíváncsian várom mit mutat AJ ellen mert azért ő se rossz, ha rezeg a léc ha nem :D Wildert meg hagyjuk . Ha már az esélytelenség és mégis nyert akkor Tony Bellew üdvözöl. Őt kb mindenki leírta Haye ellen mind a két alkalommal és nyert. Igaz Haye nem volt a top formában de akkor is leírták a csávót.

Ez az egész sportban a legszebb!! Lehetnek tippjeink meg lehetnek statisztikáink kedvenceink de akkor is azon a két harcoson múlik mi lesz az eredmény és mi lesz a történelem!! Mennyi munkát, erőt, és szívet, tettek a felkészülésükbe és hogy mennyit tesznek abba az időbe amit a másik megad nekik. Fury-zhatunk meg AJ-zhetünk meg Alizhatunk de ez mindegy. Lassan de biztosan kiderül melyikük a jobb.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 20:01:05

@yoda: Szerintem de,Fury is átnézhet a névtelen ellenfélen és hozhat gyenge teljesítményt. Meg is tette. A ringen kívüli viselkedése is sokat mond,igazad van. Gyenge. Hajlamos a drogoknak behódolni. Ráadásul élete legnagyobb győzelme után. Mi lett volna,ha kikap? Felköti magát? :) Trash talk,ja! Abban tényleg jó. És ebben tényleg hasonlít Alira.

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 19:58:31

@Phenomenal: Kipötyögte az akkor 10 éve regnáló, minden idők legjobbjai között emlegetett (hahaha) Wladot, aki később másfél év kihagyás után csak azért nem győzte le AJ-t, mert elfáradt, ami megbocsátható 40 fölött. Hozzáteszem AJ és Wilder is kiállhatott volna az ukránnal, csak akkor ők "még nem álltak készen", a nyakigláb Fury meg igen. A Seferi meg Pianeta elleni meccs messze nem olyan rossz, mint ahogyan el van könyvelve, simán csak gyenge teljesítmény. Viszont, ha ez tudatos, ahogyan az is mikor állt ki Wilderrel, akkor ez IQ, ami azt jelenti, hogy bizony nagyon is hasonlít Alira, mivel talán Ali volt a legnagyobb képviselője annak, hogy a meccset nem csak a ringen belül kell megvívni. Trashtalk, lelki hadisvelés stb.
Érdekes, hogy Ruiz csak egy botlás AJ-nek, de Fury nem bírt el Wallinnal, tehát Fury soha nem hozhat gyenge teljesítményt, ő soha nem nézhet át a noname ellenfelén, mert az csak az atg-k kiváltsága, mint amilyen AJ. Amúgy hozzáteszem, az egy látványos meccs volt, egy brutális sérüléssel, és Fury megoldotta, erőből dominált egy nagydarab fiatalabb kihívót, nem esett szét fejben, nem nézett kérdően a ringsarok felé, mint egyesek...........
AJ nek sokkal jobb ellenféllistája van, csakhogy Fury azt a valakit győzte le, akit a későbbi két domináns nehézsúlyú került mint a tüzet, majd megkopva, a padlóról visszatérve legyőzte az egyik domináns nehézsúlyút kétszer egymás után, azt akivel AJ évekig ki a hunyó-bújócskát játszott. Amúgy meg a prime veretlen Crishoa, a regnáló szélmalom hazai pályán, a regnáló Wlad hazai pályán vagy Hammer szerintem semmivel sem kisebb fegyvertény, mint egy kiöregedett elfogyó kondijú Povi (aki ellen rezgett a léc), vagy egy elfogyó kondijú Wlad aki kihagyás és vereség után tért vissza (és rezgett a léc).

    2020-08-06 19:19:53

@Phenomenal: Szerintem van akkora egyéniség, mint Ali. Tudom, ez szentségtörés, jöhetnek a mínuszok.

Ami meg a teljesítményt illeti, jelenleg csak AJ van, hogy bizonyítson (de ő is csak elméletileg, mert nem látom, hogy közeledne a mérkőzésük), nincsenek itt azok a legendák, akik Ali idejében jelen voltak.

    2020-08-06 19:16:17

@Subi: Jelenleg Fury toronymagas esélyes lenne nálam AJ ellen, az egyetlen bökkenő, hogy aligha mérkőznek meg a közeljövőben. Én azt szeretném, hogy AJ amennyiben legyőzi Furyt (mert azért közel sem nulla az esélye) a mostani, utoljára még jó formát mutató Furyval tegye ezt, és ne olyan körülmények között, amikor a Cigánykirály 30%-os állapotban lép a ringbe.

Sajnos simán el tudom képzelni, hogy Furynál elfogy (vagy már el is fogyott) a motiváció és azt is el tudom képzelni, hogy hirtelen visszavonul. Ő maga szokta hangoztatni, hogy kiszámíthatatlan, nem tudja mit fog tenni, és én elhiszem neki. :)

    2020-08-06 19:11:22

@Subi: Senki nem mondta hogy ezek kis teljesitmenyek, de messiast meg Alit kialt mindenki holott meg sehol nem bizonyitotta hogy ezekre a jelzokre melto lenne. Az egyik legjobb jelenleg , de azt meg nem tudjuk hogy a legjobb e.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-06 19:05:21

@La Cucaracha: Az már igaz! Egy jó meccsel mind ők, mind mi jól járunk. Igazad van.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 19:02:52

@RickC137: Ez mondjuk nézőpont kérdése....szerintem ha csinálnak egy jó meccset, egyik sem fog "veszíteni" (meg mi sem).

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-06 19:00:45

@Sarkozi Robert: Az a szelsoseges hogy a tenyek ellenere Furyt itt megmentonek kialtod ki.
Kipotyogte Wladot es ezzel lezart egy korszakot es ott elindult valami....aztan viszont kihatralt a viszzavagobol, volt doppingbotranya es eltunt. Elinditotta a valtozast de aktivan nem vett benne reszt hogy messiasnak konyveljuk el. Jott AJ es a Matchroom es hirtelen megint beszeltek a nehezsulyrol. AJ nemcsak megnyerte az oveket de meg is vedte. Az hogy Ruiz ellen mit csinalt az elso meccsen, ahol nem is ra keszult es atnezett rajta az egy dolog, de kikuszobolte a csorbat es bebizonyototta hogy tobb mint egy impozans hustorony.
Fury visszajott, elhappolta Wildert aki valljuk be csak azert vallalta el mert verhetonek tuno nagy nev volt, csak ugye Fury meg pontosan erre jatszott azzal hogy Seferi meg Pianeta ellen melegitett.
Azt hogy Wildert verte mindenki azzal magyarazza mekkora fenomen. Veletlenul sem azzal hogy Wilder csak egy jobbkez. Wallin nemhogy vegigallta Fury ellen, de meg is sebezte latvanyosan. Nem mondom hogy Wallin nem lenne kiutve Wilder ellen, de addig ne kialtsunk mar Alit amig nem lattuk mire kepes a top 10 ellen. Tudod azok ellen akiket Wilder latvanyosan kerult, AJ meg ellenik vedegette a cimeket. Apropo Furynak ez lesz az elso cimvedese, AJ nek meg a 7.
Szerintem egyertelmu ki tett le eddig tobbet a sportagert.
Fury nagyon jo bunyos. Mindamellett egy karakter, de nagyon is jol kiszamolta amikor Wilder ellen akart cimet szerezni.
Attol hogy kiut egy olyan bajnokot akinek amugy is kerdojeles a rezumeja miert is lesz rogton Ali....?

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-06 19:00:27

@Phenomenal: "Teljesitmenyt tekintve Furynak meg van mit bizonyitani."

Mégis mit? Amit eddig letett az asztalra, az egyfajta "varázslat". Wladot megalázta a saját fegyverével, majd rozmárrá hízott, és senki sem adott neki esélyt, de ehelyett visszatért a ringbe, visszajött egy komoly leütésből Wilder ellen, és behúzta a mérkőzést. Persze ezen a ponton - a 2. Wilder mérkőzés idején - még mindig voltak olyanok, akiknek kevésbé jó a szeme a bokszhoz és elkezdték hangoztatni, hogy Wilder ezúttal eszméletre üti. Erre mi történt, Wilder lett összetörve...

Itt ez a kronológia, és még mindig van, aki többet vár tőle. Hihetetlen. És ha AJ véletlenül kiütné, mert azért se nem béna, se nem kis ütő, akkor lehet hangoztatni, sőt fennhangon hirdetni:
"Én megmondtam." :D

Ha tetszik, ha nem Fury _már_ beírta magát a boksztörténelembe. Ha még valamit le tud tenni az asztalra, az csak jó, de amit eddig elért, azért is tisztelet illeti.

    2020-08-06 18:56:50

@La Cucaracha: Csak egy kósza elképzelés :D
Viszont a cikkben említett bunyósok is megérdemlik a szót. Bevallom nagyon kíváncsi vagyok hogy ennyi idősen mennyire tudja felszívni magát Povi, Whyte akár elfogadjuk akár nem( én személy szerint bírom Whyte-ot és a bunyóját) jelenleg a legjobb kihívó a többi éllovasnak, de a ruszkinál a tapasztalat és kemény mint a kalapács. Itt mind a ketten veszíthetnek bőven. Povi valószínűleg utolsó nagy esélye a vbmeccsre, Whyte 5 éves munkája meg megy a lecsóba és kezdheti előröl ha nem vigyáz.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 18:52:09

@RickC137: Hajjaj...Alihoz méred Furyt? A 34 éves Wladdal bunyóztatnád, nem a 39 éves, demotiválttal? Micsoda képtelenség, mindjárt kapod a mínuszokat :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-08-06 18:36:56

@Sarkozi Robert: Szóval ha Fury alkalmazkodik az ellenfeléhez ő a király és mindenki más nulla de ha ezt AJ csinálja, hogy hülyét csinál az ellenfeléből akkor ő egy szerencsétlen mert tudott stílust váltani? Mekkora balek ez a Anthony Joshua hogy tanult a saját hibájából és nem verette be a képét mint a Wilder. Kész botrány hogy ő a mai boxvilág bajnoka. Őrület. Melyik ökölvívó képes idáig süllyedni? Remélem Usyk Chiso ellen nem fog nagyon táncikálni és visszavesz a mozgékonyságából mert azt Furyfanclub levédette.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 17:58:04

@Sarkozi Robert: Azt meg nem én írtam,hogy Furynak van mit bizonyítania,hanem lejjebb valaki. Nekem már bizonyította,hogy mit tud. Azt,hogy vakok között a félszemű a király. Öreg és boxolni nem tudó skalpokkal azért ne várja senki,hogy leboruljak előtte. Mielőtt rámolvasod,nem,Joshuát sem látom egy irgalmatlan nagy királynak a súlycsoportban. Mondjuk úgy hogy box-zsidó vagyok. Én még várom a messiást ;)

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 17:52:43

@Dr Evil: Hát hogy kinek adná fel kinek nem azt nem tom ,de pl Ali ellen kb 20cm reach-el indulna, Tyson ellen kb 40cm, ez mondjuk elég nagy előny.
Minden esetre nem lehet soha összehasonlítani(mérni) a nagyokat. Sokszor még a saját idejükben sem. Pl.: Furyt megnéztem volna mondjuk a 2011es Wlad ellen is amikor még nem volt motiválatlan az ukrán.Lehet ma nem beszélnének egy szót sem a nagy megmentő Furyról és rég eltűnt volna a koksztengerben. ezt sem tudjuk meg soha

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 17:49:54

@Sarkozi Robert: Hogy? Egy olyan,alkata ellenére is gyors és nagy ütő ellen nem így kell boxolni? Nem okos dolog alkalmazkodni és okosan megoldani a feladatot? Ahha! És én látom érdekesen. :) Rendben,ezen nem veszünk össze!

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 17:48:17

@Thotesz: "Joshua lehet Ruiz miatt fikázni,de az sem semmi,ahogy ott revansot vett."

Kicsit érdekesen látod a dolgokat....Furynak van még mit bizonyítania, es Joshua Revansot vett... Mindkét állítás eléggé szélsőséges és Pont Joshua irányába leejt az egész.
Revansot nem ugy szokas venni hogy egy izomkolosszus 12 meneten keresztul korbe táncol egy legalább 1 fejjel alacsonyabb (hozzá képest) jóllakott napközis kinézetű bokszolot aki az odavagon szó szerint a padlót törölte fel vele.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-08-06 17:45:44

Én egész egyszerűen szürreálisnak tartom, amit Fury a ringben mutat. Egy ekkora böhöm nagy test így mozogni... Mekkora is? 206 centi?

» GaiusM   válasz erre
    2020-08-06 17:44:12

@Sarkozi Robert: Hát ez az! Én szívesebben néztem volna,ahogy Joshua teszi vízszintesbe Wildert,nem Fury! Mondjuk úgy,hogy (szerintem) Fury beleköpött a "nagyágyúk" levesébe ezzel a meglepő stílusával,ami mint mondtam,egyáltalán nem vetített előre ekkora karriert. A szememben természetesen bajnok,de valahol azt várom,hogy őt is beárazza valaki. Sajnos a Wilder-hype addig is csak az elvakultaknak volt tartalommal teli,azért azt lehetett tudni,hogy egy nagyot ütő lelkes másodvonalas a fiú. Szépen építgetve persze,mindig hozva neki az áldozati bárányokat.

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 17:41:46

@Thotesz: Kösz.
AJ bunyója sztem is jobb és azért is leszek kíváncsi a kettejük meccsére.( AJ-t tartom rég a legjobbnak de ez az én véleményem) A Bunyós vs Vívó .Egyik sem egy eszetlen állat és mindkettőnek megvan a maga tudása a sikerhez. Wildernek nincs és már nem is lesz de cáfoljon rám a 3.meccsükön.
Wilder meg sztem jobban benézte volna AJ ellen, mert ha a nagyobb ütőerejű Joshua lerohamozta volna úgy mint Fury akkor hamarabb repül az a törölköző vagy padló és kész. Joshua meg meccsel még Usykkal és ha vele tartja majd a lépést kétlem hogy Furyval ne tudná.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 17:37:27

@Thotesz: "Fury meg mivel "mentette' meg a nehézsúlyt? Hogy vannak győzelmei? Vagy hogy még veretlen?"

Azzal hogy a nehezsuly 3 elsoszamu alakjabol megvert kettőt, egy olyan korszakban ahol úgy kerülték egymást ezek a "nagyágyúk" mint a leprasokat. Fury kisiklatta a Wilder Hype-vonatot ezzel pedig érdektelenebbé tette a Joshua-Wilder rétes tésztát amit még évekig huztak volna...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-08-06 17:35:32

@RickC137: Szerintem Fury bármelyik régi bajnoknak feladná a leckét. Nem mondom, hogy ő lenne az esélyes, de egy Alinak is komolyan fel kéne kötnie a gatyát ellene.

» Dr Evil   válasz erre
    2020-08-06 17:28:19

@RickC137: Hát megelőztél,de kb ugyanúgy látjuk. :)

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 17:17:43

@Sarkozi Robert: Az,hogy Wilder vízszintesbe tenné AJ-t,az nem valószínű,csak véleményed szerint ez lenne. Az én véleményem más,de valami azt súgja,ezt sosem fogjuk megtudni. Fury meg mivel "mentette' meg a nehézsúlyt? Hogy vannak győzelmei? Vagy hogy még veretlen? Ha most valaki megverné,akkor is megmentő lenne? Nem tudom,szerintem Joshua tetszetősebb boxot mutat és szintén verte Klicseket,persze lehet Ruiz miatt fikázni,de az sem semmi,ahogy ott revansot vett. Fury nekem olyan,mintha az F1-be valaki beszállna egy fából épült hajtánnyal és nyerne. Nehezen hiszi az ember,de hát muszáj hinni a szemünknek. Tudom,most utólag mindenki magyarázza Fury zsenialitását,de Klitchko előtt rohadt kevés ember volt azon a véleményen,hogy box-zseni. Én még mindig inkább furinak látom,aki kilóg a sorból. Megmentőnek semmiképpen nem látom. Showman-nek igen.

» Thotesz   válasz erre
    2020-08-06 17:16:49

39 éves, kiöregedő Wlad-ot pötyögte ki, és a show része nagyobb volt mint a tényleges ökölvívás.Ebben mind a két fél hibás. Unalmas meccshez két ember kell. Wilder meg mindig is kétes hírű bajnok lesz a történelemben. Személy szerint egy beképzelt egysíkú kalimpáló bohócnak tartottam mindig is, max az ütőerő ami ér nála vmit de szerintem az is inkább a legendája része, nagyot üt de azért ne essünk túlzásba. Igazi ellenfele max 2 volt.Letesztelve meg csak az öreg Ortiz és Fury volt az egyikkel szenvedett a másik meg kilépett a 2 és fél éves trippből és hülyét csinált belőle. Nem kedvelem Furyt, nem is utálom, nem is akarom elvitatni a tehetségét mert tényleg nagyon jól alkalmazkodott az ellenfeleihez és tény hogy nagy showman, de azért még kellene neki is villantani bőven. Eddig egy öreg bajnok és egy felmagasztalt szerencsétlenség volt amit letett az asztalra. AJ elleni meccset már nagyon várom és ott sztem mindkettőről kiderül majd mit is tud igazán és hogy ki is az igazi bajnok.

» RickC137   válasz erre
    2020-08-06 17:08:44

@Phenomenal: Fury kipontozta Wladot, majd Wildert egy drámai vegkimenetelű meccsen ahol azért elég melyről jött vissza, majd a visszavágón az igeretehez híven ellentmondást nem turoen bombazta szejjel azt az embert akitől pont ugyanezt várták csak fordítva, és akiről a 95%-os KO arányával eggyutt pont úgy nyilatkoztak sokan hogy minden idők eggyik legnagyobb Ütője (es annak ellenére hogy én amúgy All-time nem tartom sokra, azert azt be kell látnom hogy valszeg Joshuat is vízszintesbe rakná). Fury mindharom meccsen underdog volt, es teljesen ellentétes stílusokat vonultatott fel, attól függően hogy melyikre volt éppen szüksége...Mindennek tetejében egy hatalmas egyéniség...
Hát ha valaki azt mondja hogy ez az ember nem a mai nehezsuly megmentője, akkor az illető számomra vagy teljesen háttal ül a boksznak, vagy csak szimplán jobban kedveli Wildert Furynal...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-08-06 16:14:40

@Sarkozi Robert: Szerintem ezt most sem gondolja igy az aki egy picit is ert hozza es figyelemmel kiserte a nehezsulyt az utobbi par evben....
Teljesitmenyt tekintve Furynak meg van mit bizonyitani.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-08-06 14:28:14

Nekem most is ugyanaz a gondom, hogy erősen lejtmenetes Povi bokszolt az ideális korban levő Whyttal. Nekem Povi nagy kedvenc, ezért nem is szívesen látnám olyan ellen veszíteni, akinek olyan sok esélye amúgy nem lenne.

» Marci30   válasz erre
    2020-08-06 13:21:22

Chiso és Povi nem először készülnek együtt. Ha jól rémlik , a közös kesztyuzesek után jött a Whyte meccs Chisonak, ami végül az év nehézsúlyú csatája lett. Jó fúzió. Hajrá Povetkin!

» dirhanka   válasz erre
    2020-08-06 12:47:01

Hallottam milyen pénzek járnak kint naponta a sparringolásért. Hát szerintem nem a bosszúról szól :D

» supras   válasz erre
    2020-08-06 12:18:27

@Sarkozi Robert: Senki. :) Pláne a saját pofánvágása után. Mindenesetre én örülök neki, Furyhez hasonló jelenség talán Ali volt. És most nem a boksztudást, vagy ilyesmit értem ez alatt, hanem a show részét.

» GaiusM   válasz erre
    2020-08-06 11:24:51

@Jersey Joe: Ezen a képen mindig jót röhögök. Chisora csodálkozva néz a sarokba, mert keresi, hogy kivágta így szájon White-ot , amíg az háttal állt neki. :D

» ogreface   válasz erre
    2020-08-06 10:52:53

Chisora egyébként nem először sparringol Povetkinnel, már a Povetkin vs Stiverne meccsre is az orosz Jennings-szel és Chisorával készült, úgyhogy hülyeség, hogy bosszúról van szó.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-06 10:42:16

@Pötch: Ez az első meccsükről egy kép, amikor Chisora rendítette meg Whyte-ot

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-08-06 10:40:56

A képen mintha a Whytot is pofánvágták volna. Pedig ha jól emlékszem ez az a jelenet, amikor Chisot kiüti.

» Pötch   válasz erre
    2020-08-06 10:37:02

@Sarkozi Robert: Ez annak jó aki most 13éves és nem tudja mihez viszonyítani.
Annak ez az etalon.

» robhalford   válasz erre
    2020-08-06 10:34:46

Az ilyen és ehhez hasonló jelenetek sokmindent elmondanak a mai nehezsulyu mezőny minősegéről. Ki gondolta volna hogy Fury lesz a sulycsoport megmentője.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-08-06 10:17:30
Ugrás az oldal tetejére