×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Augusztus 22-én Dillian Whyte ellen lép ringbe a korábbi profi nehézsúlyú 2020-07-13 08:41:40 https://www.profiboksz.hu/2020/07/13/povetkin-nem-hiszem-hogy-ez-az-utolso-eselyem/

Povetkin: nem hiszem, hogy ez az utolsó esélyem

Augusztus 22-én Dillian Whyte ellen lép ringbe a korábbi profi nehézsúlyú világbajnok és amatőr kiválóság Alexander Povetkin. A 40 esztendős orosz bokszoló még mindig remek formát mutat, de természetesen számára is ketyeg az óra, bár Povetkin ezzel egyelőre nem foglalkozik és úgy véli, a Whyte elleni lehetőség esetleges elbukása sem jelenti karriere végét: „Nem hiszem, hogy ez az utolsó esélyem. A legfontosabb a tudásom és a felkészülésem. Szép boksszal szeretnék jó eredményt elérni. Minden az edzéseimtől és a felkészültségemtől függ. Michael Hunter ellen többször is hibáztam, azért volt olyan az a meccs, amilyen. Whyte ellen ilyesmiket nem fogok elkövetni, ez biztos. Az amatőr tapasztalatom persze nagyon is hozzájárul a tudásomhoz, de mégsem ez a döntő. Számos profi mérkőzésen át kell esni, de egy olyan amatőr karrier hatásai, mint mondjuk Anthony Joshua-é, vagy Wladimir Klitschkoé, később szépen megmutatkoznak. Kemény, kiváló mérkőzést fogunk vívni Whyte-tal.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Mindkettőnek szurkolok, szeretem az ilyen meccseket ahol két kemény offenzív bunyós csap össze !

» antonio   válasz erre
    2020-07-18 18:49:34

@Perkins : "meccen" :D

Akarom mondani: meccsen.

» Perkins   válasz erre
    2020-07-15 14:18:21

@fixpont: Ja, a Wach elleni meccen? Azt pont nem láttam.

» Perkins    válasz erre
    2020-07-15 12:07:25

@yoda: usiknak az alaptaktikája, hogy lassan kezd, aztán menetről menetre fokozza a tempót. és eddog bárki ellen simán addog fokozta, míg tartott a meccse, akárhány menetről volt szó.

    2020-07-15 07:13:04

@Perkins: az AJ-Ruiz visszavagon

» fixpont   válasz erre
    2020-07-14 15:15:56

@fixpont: "ellentetben Whytetal akinek 2 hettel a meccs elott szoltak hogy beugrik es ugy is nezett ki meg ugy is teljesitett"

Bocsi, tényleg nem kötözködni akarok,de ez melyik meccsen volt?

» Perkins   válasz erre
    2020-07-14 14:04:52

@La Cucaracha: Nem értek egyet. Usyk azon a meccsen egy tőle szokatlan, merőben idegen taktikát választott, valószínűleg Hunter sebessége és gyors kezei miatt, és valóban az első menetek kiegyenlítettek voltak, de úgy a 8.-dik menettől kezdve én egyértelmű fölényt láttam az ukrán javára egészen a végéig. Sőt, a végére Hunter már csak azért küzdött, hogy talpon maradjon, Usyk meg kb nagyobb tempót diktált, mint az első 6 menet bármelyikében.

    2020-07-13 22:07:04

Valamelyikük feküdni fog, jó kis meccs lesz.

    2020-07-13 21:24:11

@fixpont: Azért ha jól rémlik, Hunterrel éppen Usyk sem bánt el olyan hú de könnyen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-13 21:02:35

@deontay: ha Hunternek lenne utoereje annak a meccsnek vege lett volna a 2. menetben, es ez azert szomoru Povi szamra, mert o ugy nezett ki formaban van a meccsen es rendesen keszult, ellentetben Whytetal akinek 2 hettel a meccs elott szoltak hogy beugrik es ugy is nezett ki meg ugy is teljesitett

» fixpont   válasz erre
    2020-07-13 20:47:47

Ha az angol hozza a legutóbbi formáját,akkor bármi lehet,ha Povetkin is hozza,akkor meg pláne bármi.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-13 20:42:38

Én is Povetkinnek szurkolok, de nem tudom, hogy mire fog menni ez ellen a (bocsi Whyte) nyeklő-nyakló, szinte leüthetetlen, imbolygó hústömeg ellen, aki egyfolytában lóbálja a csápszerű kezeit és soha nem áll le, még akkor sem,amikor a tüdejében már egy szem levegő sincs.

» Perkins   válasz erre
    2020-07-13 20:04:42

Már Hunter ellen is örülhetett a döntetlennek, Whyte valószínüleg idő előtt befejezi. Egy Takam-Perez elleni Povi kiütötte volna az angolt.

» deontay   válasz erre
    2020-07-13 20:03:56

A baj az, hogy Povi stílusához kell a kondi, a sebesség, a reflexek. És az kopik meg a leghamarabb, ráadásul ezt nem tudja kompenzálni a méretével, mivel a mai mezőnyben a kisebbek közé tartozik.
Neki drukkolok, de 40%-nál nem adok neki több esélyt. Vagy mindent egy lapra tesz fel ala AJ elleni meccs és vagy bejön vagy nem, illetve végigmegy és pontozással kikap, akár jogtalanul is, ala Dereck.

    2020-07-13 19:57:24

Szerintem Povetkin aktuális formája többet nyom a latba, mint a puszta kora. A legextrémebb negatív teljesítmény talán a Huck elleni volt tőle. Ha az elérhető maximumot nyújtja, szerintem győz.

    2020-07-13 19:24:41

@La Cucaracha: Normális. Így van. Ha valaki nekem ezelőtt ... évvel azt mondja,hogy szeretni fogom az (ex)szovjet sportolókat betegre röhögöm magam. Hajrá Povetkin !

» pepegross   válasz erre
    2020-07-13 18:44:46

Ismételten egy normális nyilatkozat, egy normális sportolótól.
Povetkin a box minden elemében jobb VOLT Whyte-nál, csak hát így 41 éves korára látványosan megkopott. De én még mindig nem írnám le, abszolút nem érzem, hogy Whyte toronymagas esélyes lenne, ez -szerintem- 50-50.
Ha meg nyerni fog, akkor valószínűleg lesz még egy VB meccse, tehát az állítása, hogy "nem hiszem, hogy ez az utolsó esélyem", megállhatja a helyét.
Povetkin még 41 évesen sem bohóckodni fog a ringben, tőle sportértéket láthatunk.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-13 14:52:15

@horvath gergo: Az a jo Whyteban hogy nem kiemelkedo szinte semmiben. A technikaja "sajatos" nem egetvero az utoereje, a kondi is neha kerdeses. Viszont nagyon odateszi magat, agressziv es ehes a sikerre. Benne van a bunyojaban hogy kap es ki is uthetik, igy szinte sosem csinal unalmas meccseket. A szaja is eleg nagy hogy figyelemre melto karakter legyen. Minden szempontbol az egyik legizgalmasabb figura a nehezsulyban.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-13 13:21:13

Hát max pénzszerzésre az utolsó esélye,nem is értem mire gondolt.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-13 12:38:46

@shaderlold: ponotsan igy van, en akartam beirni, de latom megeloztel, Povi mar a mult

» fixpont   válasz erre
    2020-07-13 12:25:56

@shaderlold: Miért, és mire volt az az utolsó esélye? Pénzt is tud keresni, mint látjuk, ráadásul kötelező WBC kihívó lehet, magyarán ha nyer, és vár egy kicsit, garantált egy világbajnoki meccs :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-07-13 12:10:07

Ez egy nagyon jó párosítás! Hajrá!

» drmatesz   válasz erre
    2020-07-13 11:52:19

remélem is, hogy Povi jó formában lesz, és odateszi majd magát, és okoz jó pár nehéz pillanatot Whyte-nak. Viszont Whyte egy elég jó bunyós, és fiatal, erős, és nyilván Povetkin ellen majd a legjobb formájában fog ringbe lépni, de még így sem írnám le az oroszt teljesen. Whyte-nak a védelme azért sebezhető, volt már bajban Parker, Rivas ellen is, meg voltak igen nehéz pillanatai Chiso ellen is, szóval jó lesz ha nagyon odafigyel majd. Várós egy meccs az tuti !

» horvath gergo   válasz erre
    2020-07-13 11:11:57

@DynamiteHook: Valószínűtlennek tartom, hogy ne készüljön fel rendesen Whyte, szerintem ő, a menedzsmentje és az edzői is tudják, hogy Povetkin-t nem lehet félvállról venni, különben ugrik az évek óta őrzött kihívói pozíció.

» superman   válasz erre
    2020-07-13 10:41:00

Alapvetően Whyte az esélyes, de csak a kora miatt. A legutóbbi meccsén olyan felkészületlenül és túlsúllyal ment be a kötelek közé, hogy ki is kaphatott volna. Ha nem készül fel rendesen, akkor a 40 éves Powi lehet a befutó pontozással.

» DynamiteHook   válasz erre
    2020-07-13 10:27:55

Offtopic.
Ayagba otthagyta a PBC.-t. Nem o volt az elso es ki tudja o e az utolso. Haymonnak nem artana megnyitni a kapukat mert ez a pandemias helyzet a PBC bezartsagaval kombinalva konnyen vegleg taccsra teheti. Mondjuk nem biztos hogy a bokszvilag rosszul jarna....

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-13 10:20:32

Úgy látom 3 az egyhez arányban egyértelmű esélyese ma már Whyte ennek a párosításnak. Alapvetően Povetkin a jobb bunyós, de jelenleg minden szempontból Whyte-nak áll inkább a zászló, az orosz valószínűleg inkább csak ko-val verheti a fiatalabb és hazai pályán bunyózó angolt, amire persze nem esélytelen.

» superman   válasz erre
    2020-07-13 09:42:00

Szerintem Povetkinnek nem kéne már vállalnia ezt a meccset.

Annak idején könnyedén kiütötte a 40 éves Rahmant, meglátjuk, ő mennyire lesz könnyű préda 40 évesen.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-07-13 09:20:35

Szep eredmeny lenne ha megverne Whyteot. Viszont nem art ha siet, a korat senki nem tudja legyozni, es lehet most meg mindig top 10 de mar latszik a kopas.
Ha tippelnem kell picit Whyte fele hajlok, de ha elfegyelmezetlenkedi, az orosz konnyen meglepheti, es Pova nem fogja visszafogni magat mint Parker(akinel amugy is kepzettebb)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-13 09:17:18

Joshua ellen volt az utolsó esélye...

» shaderlold   válasz erre
    2020-07-13 09:15:59

Én komálom az oroszt remélem felszívja magát és megveri az angolt bár ha Wilder verné Furyt ellene megnézném Whyte-ot is... De Pov-ot is...bár akkor tuti már lesz Furkónak is visszavágási záradék ...ha marad az öv Furkónál szerintem a 40 évesen is mozgékonyabb orosz még veszélyesebb is lehetne rá mint a mozgásképtelen angol...Whyte-ot a Joshua mérkőzés óta látom leépülni úgy kb.ütőerőn kívűl mindenben...az AJ mérkőzéseni súlyánál 5 kg-val könnyebb mozgékonyabb Whyte-ot viszont szivesebben látnék...p

    2020-07-13 09:04:22
Ugrás az oldal tetejére