×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Eric Gomez, a Golden Boy Promotions elnök-vezérigazgatója szerint az istálló 2020-07-13 08:40:28 https://www.profiboksz.hu/2020/07/13/canelo-2021-ben-bokszolna-ujra-golovkinnal/

Canelo 2021-ben bokszolna újra Golovkinnal

Eric Gomez, a Golden Boy Promotions elnök-vezérigazgatója szerint az istálló jelenleg legnagyobb értéket képviselő bokszolója, Canelo Alvarez nyitott egy, vélhetően utolsó mérkőzésre Gennady Golovkin ellen, akivel a mexikói szupersztár már 2017-ben és 2018-ban is összemérte erejét. Az első találkozó vitatható döntetlennel zárult – sokak szerint a kazah bokszoló kárára – a második összecsapás viszont vékony, de egyértelmű Alvarez-győzelmet hozott. A trilógia záró felvonása azóta is a levegőben van, idén szeptemberben szerették volna megrendezni, de Golovkinnak más tervei voltak, illetőleg a koronavírus is lenullázott minden ilyen jellegű tervet. Gomez szerint a találkozó jövőre összejöhet nagyközépsúlyban, amivel kapcsolatban annyi az egyetlen szépséghiba, hogy Golovkin addigra már 39 esztendős lesz: „Canelo szeretné azt a harmadik mérkőzést, remélhetőleg jövőre meg tudjuk lepni vele a rajongókat. Mindketten tudják jól, hogy nagyon sikeres volt a párosításuk és igen szép pénzt keresnének egy harmadik összecsapással. És mindenekelőtt, a közönség is igazán szeretné az újabb meccset látni. Mindkét találkozó igen szoros és izgalmas volt. Nyitottak rá mindketten, hogy újra bokszoljanak.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@superman: A harmadik meccs leginkább a DAZN érdeke, nekik kellett egy olyan meccs, ami az egész világon eladható. Valószínű, hogy nem Canelo miatt húzódott el a dolog, hanem meg kellett várni, amíg a DAZN világszerte beindul. (Nem kicsit gyanús: az egyik nap bejelentették, hogy a DAZN mindenhol elérhető lesz, pár napon belül meg jött a hír, hogy mégiscsak lesz triológia.)

    2020-07-17 19:52:32

@Peacock: Persze, ez mind igaz, de az általad leírtakból is látszik, hogy miért éri meg még mindig legjobban Golovkin ellen menni, annak ellenére is, hogy már nem olyan érdekes a 3. meccs, mint az előzők. Golovkin ellen még össze lehet hozni egy jól jövedelmező döntőt, ami pontot tesz kettejük rivalizálására és egyértelműsíti ki a jobb (most az mindegy, hogy mi tudni véljük, hogy ez Golovkin kora miatt lesz). Smithnek és pláne Ramireznek viszont még eredményeket kéne gyűjteni, szélesebb körű ismertséget szerezni, tehát velük érdemesebb lesz később bunyózni (ha elbuknak, az se gond, akkor ott lesz a legyőzőjük, aki legalább annyira meg fog felelni, hiszen ahogy magad is írtad, egyikük sincs még úgy felépítve, mint korábban Golovkin).

» superman   válasz erre
    2020-07-17 09:25:34

@superman: Nyilván jobb az ellenféllistája, nyilván ismertebb is, de igazán nagy, legyőzött nevek azért nem nagyon vannak Golonál.
Golovkin attól lett híres, hogy az HBO felkapta, ő pedig rendre kiütötte az ellenfeleit, akik amúgy nem Golo hibájából, de azért nem voltak túl nagy nevűek, ismertek.
Smith és Ramirez mögött nyilván nincs egy HBO. De Canelo ellen tartom, hogy ügyesen fel lehetne hypeolni a meccseiket a GBP-nek.
Azt amúgy én sem gondolom, hogy Smith vagy Ramirez van olyan jó bokszoló vagy lesz annyira népszerű mint anno Golovkin a fénykorában. De Golo népszerűsége is ahogy elmúlt az HBO-s hype és a 2. meccsen ki is kapott Alvareztől, azért lássuk be jócskán lecsökkent. (Ahogy Roman Gonzalezé is.) Ma már azért nem ütne akkorát egy 3. meccs, Alvarez ma már durván az A side ellene (is).

» Peacock   válasz erre
    2020-07-17 03:41:03

@Peacock: Szerintem Golovkin ellenfél- és eredménylistája sokkal jobb Smith-énél, Groves pedig egy ismert bunyós volt, de vesztes meccsekkel vált ismertté - főként Angliában. Ramirez tudtommal már nem bajnok és még ennyit sem tud felmutatni. Golovkin náluk sokkal ismertebb és szoros meccseket vívott Alvarezzel. Az általad soroltak közül szerintem egyedül Beterbiev-et lehetne igazán felhype-olni, de még őt sem annyira, mint anno Golovkint és ő túl nagy, túl kockázatos, esetében különösen indokolt várni még pár évet, hogy még ismertebb, viszont öregebb legyen..

» superman   válasz erre
    2020-07-16 21:43:32

@superman: Callum Smith azért már egyesített címet (így övé a Ring öve is), verte az ismert Grovest is (ilyen kvalitású skalpja Golonak sincs azért sok), elnyerte az Ali trófeát, ráadásul (hogy gonoszkodjak is picit, mitől lehet még vonzóbb) a legutolsó meccse alapján még legyőzhetőnek is tűnik.

Ramirez szintén nem világverő, de mivel 40–0 mérlegű veretlen mexikói világbajnok, szintén nagy közönséget vonzana azért egy Alvarez elleni meccs.

Ezek a meccsek közel ugyanúgy felhypolhatóak lennének mint – a mára a kor miatt azért sajnos láthatóan megkopott – Golo elleni trilógia.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-16 20:48:42

@omega: Talán ez lenne a legnagyobb érdeklődéssel bíró meccs,ez tény,de nem azt jelenti hogy a legnagyobb kihívás is,ezt próbáltam sugallni,az utóbbi pedig manapság nem sokat nyom a latban.
Az hogy ki mással bokszolhat,nos hát azt már megírták itt mások.
De érdemes különválasztani a kettőt,nagy pénzes meccs-kihívás,pláne annak tükrében hogy nagyjából borítékolható a végeredmény.
Azt azonban elmondom újra,Canelo nem akar harmadik meccset és most is más nyilatkozik a nevében.
Persze nyilvánvalóan még sok minden történhet a jövő évig.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-16 16:26:34

@Totti: "Mindkettő pokoli erős, fiatal és nem ügyetlenek."
...és félnehézsúlyúak (egyébként Beterbiev nem olyan fiatal).
"Nem hinném, hogy mostanában összejönne ilyen meccs."
Mostanában szerintem sem, de félnehézben jó nevek vannak, ha valamelyiküknek sikerülne begyűjteni néhány nagyobb skalpot és mondjuk címeket egyesíteni, akkor már Alvarezéket is érdekelhetné - más kérdés, hogy milyen feltételek szabásával akarná kompenzálni a mérethátrányt Alvarez csapata. Szerintem Beterbiev nem áll olyan messze ettől a lehetőségtől, egy címegyesítésen már túl van, a külseje, stílusa és az eredményei potenciálisan jól eladható bunyóssá teszik.

» superman   válasz erre
    2020-07-16 15:50:14

@Peacock: "De azért Bivol vagy Beterbiev ellen is elég nagyot szólna ha meccselne"

Mindkettő pokoli erős, fiatal és nem ügyetlenek. Nem hinném, hogy mostanában összejönne ilyen meccs.

    2020-07-16 14:24:37

@Peacock: "Részben igaz. De azért Bivol vagy Beterbiev ellen is elég nagyot szólna ha meccselne, de mert mexikói így Ramirez, vagy épp a MAli trófea győztes Callum Smith ellen is.
Saunders, Eubank, Andrade, Benavidez is reális opciók lehetnének."
Szakmai szempontból valóban nagy kihívást és érdekes meccset ígérnének ezek a bunyósok, de egyikük sem tett le annyit az asztalra, mint Golovkin (vagy Kovalev) és egyikük sem szerzett akkora ismertséget. Alvarez ellen pedig leginkább azért lennének jó esélyeik, mert jelentős méretelőnyük van, nem pedig azért, mert hozzá vagy Golovkinhoz hasonló szinten kipróbált klasszisok volnának, így nem indokolt bevállalni ellenük jelentős kockázatot Alvareznek. Címet kéne egyesíteni, megkerülhetetlen egyeduralkodóvá válni a súlycsoportjukban, ahogy Golovkin tette és akkor hasonlóképp szeretné a bokszközvélemény a nagy bajnok ellen látni Alvarez-t, ahogy Golovkin esetében.

» superman   válasz erre
    2020-07-16 14:23:00

@robhalford: A föld lapos. Hülye aki nem így gondolja. Nekem ez a véleményem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-16 13:30:53

@rumble: "viszont nem elhanyagolható, hogy Alvarez nagyságrendekkel több powert ütött és talált, mint Golo, ő inkább a jabekkel gyűjtögette a pontokat"
Azt mondjuk nem tudom, mi számít "nagyságrendekkel" többnek, de nekem a meccskép, meg még anno a statisztikai adatok böngészése alapján is úgy rémlik, hogy mind a két mérkőzésen kb. kétszer annyi jabbel talált Golo, mint Alvarez, powerekből meg közel ugyanannyit ütöttek. És itt az is becsapós, hogy ugye mindent powernek számolnak, ami nem jab, és már csak a stílusukból eredően is több "power" típusú ütése van Canelónak, de a valóságban nem biztos, hogy azok tényleg "powerek" voltak, míg GGG-nél ezek tényleg meghúzott ütéseket jelentenek, főleg jobb egyenes, jobb horog.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-16 13:29:01

@superman: Részben igaz. De azért Bivol vagy Beterbiev ellen is elég nagyot szólna ha meccselne, de mert mexikói így Ramirez, vagy épp a MAli trófea győztes Callum Smith ellen is.
Saunders, Eubank, Andrade, Benavidez is reális opciók lehetnének.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-16 11:54:02

@robhalford: "Golovkin az egyetlen Alvarez szintű bunyós most még,így öregen is,egyetértek hogy nem nagyon van kihívás a mexikói számára,ma már a kazah sem az,de mégis kell valaki aki.... "
"Golovkin szempontjából megérteném az utolsó nagy pénz motiválhatja,Canelo szempontjából nem sok értelme van már"

Nem teljesen konzekvens a véleményed, ráadásul egy poszton belül írtad mindkettőt.

Én nagyra tartom Golovkint, és bízom benne, hogy fel tudja mérni, hogy mit és meddig bír. Amíg bírja, szerintem nem csupán egy bokatörés az esélye a győzelemre, főleg nem egy bunyó jellegű sportágban. Gyerevjancsenkonál az volt a kritika, hogy a nagy bunyós a legjobbak ellen is kiáll, az ellen keresi a kihívást, de GGG már ne is próbálkozzon, miközben nála nagyobb név nincs jelenleg Canelo mellett. Gyerevjancsenko pedig hadd építse magát szerintem, annak az egy plusz mérkőzésnek a kivárása Charlo ellen még nem teszi olyan öreggé Canelót, hogy emiatt kisebb lenne az esélye az ukrán ellen, mintha most mennének egymás ellen.

    2020-07-16 11:47:34

@joeyy: Szerintem azért nem csak ennyiről volt szó, pontozás szempontjából tényleg nagyon kiegyenlített volt a meccs, viszont nem elhanyagolható, hogy Alvarez nagyságrendekkel több powert ütött és talált, mint Golo, ő inkább a jabekkel gyűjtögette a pontokat, ami nyilván nem ugyanazt a hatást fejti ki az ember testére/fejére, mint egy jól meghúzott horog, felütés, vagy hátsókezes egyenes.

» rumble   válasz erre
    2020-07-16 10:02:43

@robhalford: "Golovkin szempontjából megérteném az utolsó nagy pénz motiválhatja,Canelo szempontjából nem sok értelme van már,jobb és érdekesebb meccsei lehetnek még,főleg ha belegondolunk,hogy akár még 10évig ott lehet az émezőnyben,olyan fiatal még,ahhoz képest,mennyi mindent elért már"
Ja, de Alvarez nem az elkövetkező 10 évre keres egy ellenfelet, hanem a következő évre. Kivel tudna nagyobb érdeklődésre számot tartó meccset vívni, mint Golovkin ellen, ki lenne nagyobb név a kazahnál?

» superman   válasz erre
    2020-07-16 09:47:17

@rumble: egyénfüggő kinek,hogy reagál az arca az ütésekre,valaki könnyebben felszakad,előbb bedagad stb. nyilván kapott az arcára a 12 menet alatt azért nézett ki úgy,nála jobban látszott ezek szerint,mint alavarezen.de az agyon veréstől nagyon messze volt mindegyik.

megnéztem egyébként tegnap a 2.meccset,hát baromi jó volt,egy hasonló szinvonalú 3. ütközettel jól járnánk,attól nem félek,hogy golovkin ne készülne fel jól,azért ő más mint kovalev aki a restiből jött ki canelo ellen.

    2020-07-16 09:39:57

@robhalford: Múltkor nem válaszoltál erre, talán most fogsz. Ki lenne jobb ellenfél Alvareznek GGGnél?

» deontay   válasz erre
    2020-07-16 09:20:53

@Totti: Nezd meg a kepeket Golo arcarol a meccs utan kozvetlen.

» rumble   válasz erre
    2020-07-16 07:28:36

@rumble: ????????

    2020-07-15 22:18:19

Szoros meccs ide vagy oda, nem akarok ebbe belefolyni, de ha megnézitek a meccs utáni képeket, Golovkin végülis agyon lett verve:) Más kérdés, hogy valószínűleg vasból van az ember, mert még megrendítve se volt ennek ellenére:)

» rumble   válasz erre
    2020-07-15 21:28:34

@omega: Nem mondta senki hogy kétszer nyert a mexikói,sem hogy bárki agyonverte volna a másikat.
A bokatörés pejoratív,ma már ennyi esélye lenne a kazahnak,jövőre pedig még ennyi sem.
Személy szerint,úgy gondolom nem lesz ilyen meccs semmikor,Alvarez nem akar harmadik meccset,most sem ő nyilatkozta.
Golovkin szempontjából megérteném az utolsó nagy pénz motiválhatja,Canelo szempontjából nem sok értelme van már,jobb és érdekesebb meccsei lehetnek még,főleg ha belegondolunk,hogy akár még 10évig ott lehet az émezőnyben,olyan fiatal még,ahhoz képest,mennyi mindent elért már.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 20:26:41

@robhalford: Talán csak egyetlen megjegyzés ehhez a vitához: ha Canelo egyetlen egyszer is földbe döngölte volna Golovkint, abban az esetben talán érteném ezt a "már kétszer is megverte Golovkint" szöveget.

A helyzet viszont az, hogy két kiváló képességű bunyós vívott két szoros meccset. Alázásról, agyonverésről tehát szó se volt egyik esetben sem.

Azt meg végképp nem kívánja senki, hogy a két bunyós közül úgy nyerjen, hogy a másiknak eltörjön a bokája, hacsak te nem kívánod ezt Golovkinnak.

Ha te azt kívánod Canelonak, hogy ő legyen a legjobb és elismerten a legjobb, úgy ahhoz ellenfelek is kellenek, úgyhogy én inkább örülnék egy harmadik meccsnek is egy Golovkin ellen, mint hurkatöltésre használt címvédéseknek.

    2020-07-15 19:50:41

@La Cucaracha: Jó persze,majd utánajárok:)/sic/
Nem azonos a véleményem a tiéddel,így neked van igazad.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 18:06:02

@La Cucaracha: ,,Az viszont érdekes, hogy mindig az A side javára "tévednek", vagy billen a mérleg nyelve :),,

Hát ja, ez van, és ez baj. (Az 1:1 az igazságosabb is lenne, jobban is mutatna.)

» Peacock   válasz erre
    2020-07-15 17:54:04

@robhalford: Jó, akkor úgy mondom: olvasd el azokat a 80 kommentes Wilder cikkeket. A nagy része vagy fikázás, vagy teljesen másról szól vita, nem magáról Wilderről, a csarnokok meg üresek a meccsein. Tehát Alvarezzel bármilyen szinten is párhuzamot vonni elég erős túlzás.

Nem azt mondtam, hogy az én véleményem releváns, de te kommentjeiden már messziről látszik, hogy rühelled a keleti bunyósokat, és olyan kijelentéseket teszel, amik nemcsak, hogy tiszteletlenek, de minden tényt mellőznek.
A "csak én állítom"-nak meg járj utána, olvasd el a korabeli legnívósabb(!) sportújságok cikkeit. De ha jól rémlik pl. Lederman 7:5-re GGG-nek adta a visszavágót, de hát ki ő hozzád képest :) És akkor egy ilyen szoros meccs után teszel egy olyan tiszteletlen megjegyzést, hogy GGG csak akkor nyerhetne, ha kificamodna Canelo bokája...az objektivitásod 0.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-15 16:41:45

@La Cucaracha: Nem az a lényeg fikázás e vagy sem,és nem erről beszéltem,hanem a bokszolóról akiről sokan beszélnek,melyik részét nem érted?
Azt meg hogy a második meccset szerinted a kazah nyerte,nem releváns,semmit nem jelent,mint ahogy az sem hogy én azt mondom nem nyerte.Boksz szakma meg újságírók többsége,hát ja,ezt te mantrázod,össze lehet ollózni 500véleményt mindkét oldalról,ilyesmi volt már itt,de hogy többsége nem,az csak légbőlkapott infó.Már nem is állítja itt ezt senki csa te hozod fel,amikor csak lehet.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 15:23:05

@robhalford: Sokadszorra is bizonyítottad, hogy ugyan nézel, de nem látsz.

A Wilder-cikkek alatti 80 kommentből 83 fikázás, ráadásul a meccseire a felsőpakonyi tornatermet sem tudják megtölteni.

A "kelet" szerelmeseinek meg nem kell addig meccseltetnie GGG-t, amíg a vörösnek kimenne a bokája, mert már egyszer nyert GGG, csak ugye a boxrecen ez nem így van fent, és a boxrec számodra szent (kivéve amikor éppen a te kedvencednél nem stimmel valami, akkor már hirtelen szerinted is szubjektív sportág lesz a box....rendkívül következetes ember vagy).
A "nem tévedtek" a pontozók dolognál meg azt az apróságot mintha nem vennéd figyelembe, hogy egyik pontozó GGG-t hozta ki, és a box szakma és a sportújságok többsége is. De ez ugye nem számít ilyenkor, mert rühelled a keleti boxolókat, tehát ilyenkor az van, amit a boxrec mond. Egyébként melyik amcsi boxoló kérte meg a kezed?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-15 12:52:02

ez az egész golovkin alvarez dolog,úgy van felépitve,ahogy kell,canelo oldaláról nézve.
sokáig megint a szöveg,hogy nem ért meg rá,nem vállalja még be stb.
az elsőt el bukta,de azért kihozták xre,hogy ne mondja senki,hogy csalás történt,és L betű kerüljön canelo ellenőrzőjébe
a 2. meccs megint szoros,sokan ide oda adhatónak mondták,erre ott már behúzták a mexikóinak
majd telik múlik az idő aztán golovkin szép lassan a kor fogja legyőzni nem alavarez

félreértés ne essék,alavarez kurva jó búnyos,a legjobb talán mindent összevetve most már,viszont nem lehet véletlen,hogy mindig felé billen a mérleg nyelve,persze ehhez kell az is,hogy olyan jó legyen,hogy kihasználja a segítséget amit kap.
kivéve maywaether ellen,ott még az ökör forma pontozó sem tudta áthidalni a különbséget.

    2020-07-15 10:46:20

@La Cucaracha: Nem tévedtek semmilyen oldalra,azt a meccset a mexikói hozta,bár aki szerelmese a keleti és az exorosz bunyósoknak azok valószínűleg addig meccseltetnék őket míg egyszer nem törné bokáját a hetedikben a kisvörös,csak hogy végre a kazah nyerjen.Semmi értelme a harmadik meccsnek,ma már és pláne jövőre még nagyobb lenne a különbség köztük,Golovkin merít egyet még egyszer a zsírosbödönből és nagyjából ennyi,mi nézők,semmi újra nem számíthatnánk.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 09:33:43

@Peacock: Nem ezt írtam,értő olvasás....

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 09:23:54

@La Cucaracha: Persze nézd meg a hozzászólások számát nála,teljesen érdektelen cikkeknél is,"Wilder kettőt fingott a hetes buszon"....... 80 hozzászólás

» robhalford   válasz erre
    2020-07-15 09:22:42

@Peacock: Nézd, szerintem Golo nyerte azt is, de tényleg ide-oda adható volt, szóval nem mondhatom, hogy nem adhatok neked igazat. Az viszont érdekes, hogy mindig az A side javára "tévednek", vagy billen a mérleg nyelve :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-14 23:05:00

@La Cucaracha: Igen, ami nekem speciel fura is, talán az első meccs eredményét kompenzálandó (ahol szerintem tényleg Golo volt a jobb szűken) tehettek így a szakújságírók (így is max. 1–2 ponttal odébbpontozva a szoros meneteket), nem tudom.
De én a visszavágón tényleg Alvarezt éreztem már szűken és egyértelműen jobbnak, dominánsabbnak.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-14 22:39:38

@Peacock: "Nem volt szimpi hogy a második meccs eredményét nem ismerte el, "
Hat azt nem csak o nem ismerte el, tudtommal a szakertok tobbsege ott is ot hozta ki :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-14 21:52:18

@Mr. Stone Cold: Én sem igazán látom már ilyen idősen Golovkin esélyét a győzelemre Alvarez elle, főként nagyközépsúlyban. Talán jobb lenne őt edzőként látni már. Ha lesz harmadik meccs is neki szurkolok majd, de szerintem ez már csak a pénzről szól.
Nem volt szimpi hogy a második meccs eredményét nem ismerte el, és amit az ukrán ellen mutatott azon már nagyon ott voltak a kopás jelei.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-14 20:57:58

Nem tudom ki szeretné látni az újabb meccset köztük, de kicsit gáz. Persze, ha már létrejön akkor igen, de inkább ne.
2 éve is már kopott volt kicsit GGG, 1 év múlva meg mégannyira.
Már a telejsen elképzelhetetlen tiszta pontozás esetén is alig-alig lehet esélye, így a valóságban meg 0, mert kiütés biztos nem lesz.
39 évesen egy másodvirágzás? Dehogy.
Arról nem is beszélve, hogy Canelo, mint ahogy annó May bármit megtehet, konrétán úgy is, hogy lebukik cuccal... Amúgy is telivan, mint kb. mnidenki, de el lehet képzelni, hogy így mennyire lehet, hogy lebukás esetén is a nagy büdös semmi van. A mértékek sem utolsóak.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2020-07-14 20:07:48

@Peacock: LOL

» fixpont   válasz erre
    2020-07-14 17:31:45

@La Cucaracha: “I’m half human, half hybrid – I’m an extraterrestrial species. Half Human, Half Hybrid.
I am the Best everyone else is Just Average.”
Deontay Wilder, 29.12.2017., Planet Terra, Solar System, Milky Way Galaxy

» Peacock   válasz erre
    2020-07-14 17:27:11

@Peacock: Igazad van, teljesen elfelejtettem, hogy pl. a Marson, vagy a Jupiteren a kutya nem nézi Canelo-t, GGG-t, vagy Lomát :) Wilderről pedig már mindenki hallott, csak neki a rajongói nem itt élnek.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-14 15:56:39

@Peacock: Nem az ütöerő miatt van értetlenkedés,hanem a "mindig történik valami a meccsein,nincs unalom," című,finoman szólva is érdekes állítással. Igaz,mindig vele volt az ütőerő,amit használt is....egyszer. Egy telitalálat,egy k.o. és ennyi. Ez az ami mindig történt a meccsein,de ez 1 másodperc. Ezen kívül az unalom és csodálkozás volt a domináns az emberek többségében! Amiért sokan nézték,szerintem az az,hogy bereklámozták (tévesen),hogy most aztán jön a pusztító,a legjobb,a legyőzhetetlen,a leg leg leg! Amerikában ezt megették,erre felé is páran! De hát attól még unalmas (volt) és ütőerőn kívül teljesítmény nélküli,bár a nokedlik ellen valóban eredményes!

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-14 08:52:36

@La Cucaracha: Igen, korábban Wilder vonzotta a legtöbb nézőt, így természetes hogy ő generálta a legtöbb reklám és meccsbevételt, és ő volt a láthatóan ATG legnagyobb ütő p4p no. 1.

Téged talán az zavarhat össze, hogy rossz a viszonyítási skálád. Ez ugyanis természetesen nem az emberi bokszolók között, hanem a félhibrid ökölvívók viszonylatában igaz. Mondj még egy félhibridet aki jobban bokszol vagy népszerűbb, mint ő. Ugye hogy ugye;)

» Peacock   válasz erre
    2020-07-14 08:38:54

@robhalford: "Ő az akiről a legtöbbet beszélnek,ő az akinek mindig történik valami a meccsein,nincs unalom,Wilder volt ilyen,de ő már ugye lefelé megy."

Ide biztos, hogy Wildert akartál írni?

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-13 21:05:27

Jelenleg p4p első Alvarez,jelenleg ő hozza a cirkuszt,ő a legnagyobb szórakoztató,így azt csinál amit akar,olyan súlyban ahol akarja,övért vagy nem,teljesen mindegy,azok már amúgy sem sokat érnek,így is mindenki meg fogja nézni,az is aki azt mondja hogy nem. Ő az akiről a legtöbbet beszélnek,ő az akinek mindig történik valami a meccsein,nincs unalom,Wilder volt ilyen,de ő már ugye lefelé megy.
Jól szórakozol e a meccsein vagy nem,csak ez számít.
Ez az alap.(lenne)

» robhalford   válasz erre
    2020-07-13 20:51:07

@yoda: Mármint anyagilag nem jár rosszul. Azért tegyük fel,hogy van még benne győzni akarási vágy és rosszul érintené,ha kikapna. Úgy meg már nem is járt annyira jól.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-13 20:42:00

Canelo jelenleg top 3-ban van bárki bármit mond. nagyon bírom a bunyóját és persze hányingerem van minden mástól vele kapcsolatban, kezdve azzal, hogy inkább eldobta az övet mint, hogy kiálljon a prime GGG- vel, de persze a megkopottal már kiállt, nagy arccal óriási pénzért kiállt Vödörrel ahol csúnyán le lett iskolázva és persze a szennyezett burritó a GGG elleni visszavágó előtt. A harmadik meccs sima lesz a vörösnek, de ebben a tekintetben nem sajnálom Golot se. Canelo ellen meccsenként keresett annyit, mint karrierje során összesen, és így visszavonulás előtt még egy csillagászati összeget leakaszt mint nyugdíjalap, azért szerintem nem jár rosszul.

    2020-07-13 20:23:39

@PeteTheGreek: Nem akarok felesleges vitákba belemenni. De... 2015.11.23. Profiboksz.hu" Canelo: készen állok Golovkinra" De La Hoya sem zárkózott el akkor a meccstől. (Cotto elleni győzelem után). (Érdemes beütni a keresőbe a Canelo/Alvarez nem áll készen-t)--
Ez már lerágott csont, hagyjuk.
Lehet, hogy elkerülte a figyelmed, engem az zavar most, hogy 2021-ben NAGYKÖZÉPBEN akarnak kiállni. Olyan jól sikerült beleerősödni középbe+ valszeg az évek múlásával már kevésbé tudnak játszani a súlyával, hogy feljebb kell mennie.Mint írtam korábban megtehetik, de nekem, hangsúlyozom nekem baromira nem jön be, hogy mindent a saját szájuk íze szerint alakíthatnak. Lejthet az a pálya, de profibokszban annyi celebes sz@r veszi körül Alvarezt, hogy kedvelni soha nem fogom, a tudását elismerem.

    2020-07-13 19:23:38

Szerintem Golo esélytelen lesz, főleg hogy azóta mintha lassult volna is, bár volt 2 lehetősége Canelo ellen, én azt vártam mind a kettőn hogy legalább leüti Canelot annyira nagy volt a hype mögötte...

» gigaboly   válasz erre
    2020-07-13 18:45:05

@Thotesz: Golovkin azt a Canelot valószínűleg megette volna, aki May ellen állt ki. May ellen nem volt szégyen kikapni, és nem is forgott kockán a kórházi látogatás sem. Ráadásul óriási pénz volt benne.

A mexikói rengeteget fejlődött azóta ez kétségtelen. Ugyanolyan "patkány", mint May volt (A side, gerinctelen klauzulák), de legalább ő kiszolgálja a közönséget.

Azt viszont szintén senki nem tagadhatja, hogy egy top Kova kicsinálta volna őt. A kiütésig még ez a motiválatlan, alkoholista, matuzsálem kova is vezetett nálam pontozással.

Nagyon jó bokszoló Canelo elismerem, de simlis. És emiatt én nem tudom tisztelni. Ward, May nekem ugyanez.

    2020-07-13 18:13:03

A 24 az annyira fiatal? Mennyi volt,amikor May ellen ment?

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-13 16:09:27

Azért az 5 éve volt....akkor Canelo volt 24...

Felment középbe, mert adódott egy jó lehetőség: Cotto, nagy név, nagy pénz, VB cím. De utána boxolt ő még super welterben is, és az volt a szöveg, hogy bele akar erősödni középsúlyba. Elejétől kezdve mondták, hogy 2 év múlva fog csak kiállni Golovkinnel, mert még nincs kész, fejlődnie kell, erősködnie stb. Persze akkor senki nem hitt neki, hogy 2 év után fog bunyózni vele, de bunyózott.
A probléma inkább az, hogy mindenki egy 24 éves sráctól várta el, hogy menjen fel egyből Goloért.
Máskor az a probléma, ha egy fiatal srácot nem menedzselnek jól...

Ráadásul nem is mellébeszéltek, mert mert Canelo tényleg folyamatosan fejlődött az évek alatt, egyre erősebb, egyre jobb a lábmunkája, és szélesebb az arzenálja. Kőkeményen edz, soha nincs semmilyen súlyproblémája, technikailag is fejlődik/fejlődött.
Teljesen értelmetlen lett volna 24 évesen beleállni Golovkinba, pláne így utólag nézve, hogy ő tényleg sokat fejlődött, nem csak ugatott arról.

Szerintem más stiklijei gázabbak, mint az, hogy nem rohant egyből Golovkin elé, hanem felépítette magát.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-07-13 16:04:16

@liger: "Csak engem zavar, hogy anno Alvarez a VB övet is leadta középsúlyban, jövőre meg már nagyközépben képzelik el?"
Az elvakult fanokat ez nyilván nem érdekli. Pont emiatt a stiklik miatt nem csípik egyébként Canelo-t, pedig a tudása a legelitebb szintet képviseli.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-13 15:24:22

Sajnos egyet kell értenem a korábbi hozzászólásokkal, GGG-nek nagyon lecsökkentek az esélyei Caneloval szemben. Kiüthetetlen ember nincs, 39 évesen...nem akarom Golót padlón látni, a csúcs Alvarezzel bokszolt két nagyon szoros meccset, akkor (előtte is) írtam, hogy már túl van a csúcson. Csak engem zavar, hogy anno Alvarez a VB övet is leadta középsúlyban, jövőre meg már nagyközépben képzelik el? Nekem AZ örök tüske marad, de azt el kell ismerni, hogy ő diktál, ott a pénz..

    2020-07-13 15:16:49

Nekem is inkább Golovkin a szimpatikus, és jó lenne ha ezúttal győzne,de -sajnos- nem fog. Eljött Canelo ideje.

» Perkins   válasz erre
    2020-07-13 15:05:50

@Thotesz: En sem fogadnek mar ra, es Canelo eseteben egy LP-ben sem mernek remenykedni, ugyanakkor szegyenben sem maradna, eppen emiatt fogyaszthato lenne a 3. meccsuk is.

    2020-07-13 14:59:55

@Phenomenal: Létjogosultsága már nincs sok, de legalább Canelo végre tényleg legyőzheti a járókeretes GGG-t, már ezért megéri az Arany Fiúknak. És akkor mutogathatnak, hogy "látjátok, ennyi vót".

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-13 14:58:31

@Heat: Persze ez is egy szempont es mi is megneznenk a 3.meccset. A kerdes inkabb az mennyire van letjogosultsaga. GGG es Canelo most ugye a DAZN -tol kapja a fizujat, igy akarmit csinalnak keresni fognak.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-13 13:24:12

@Heat: Persze,Golo nyilván felkészül. A kiütéstől nem féltem,szerintem Alvarez nem tudja annyira megsebezni (mint Kovát :)),de ha ez összejönne,nem mernék rá fogadni 10 forinttal sem,pedig nagyon szimpatikus figura minden szempontból.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-13 12:56:16

Tok mindegy mennyi idos lesz Golo, a nagy loveert hulye lenne nem lehajolni, annyi onbecsulest meg alapbol kinezek belole, hogy komoly felkeszulessel, nem alibizni lep majd ringbe, legyen 39, de akar 42 eves is majd.

    2020-07-13 12:46:13

Golovkin az egyetlen Alvarez szintű bunyós most még,így öregen is,egyetértek hogy nem nagyon van kihívás a mexikói számára,ma már a kazah sem az,de mégis kell valaki aki....

» robhalford   válasz erre
    2020-07-13 12:35:08

Bár Golovkin nem csinált semmi extrát a legutóbbi meccsük óta, Alvarez-ék kénytelenek rá fanyalodni ismét, mivel egyszerűen nincsenek Alvarez-hez hasonló sztárbunyósok, akikkel bunyózhatna. Marad Golovkin, aki Kovalev-hez hasonlóan legalább régebben igazi, nagy, félelmetes bajnok volt és ha öregszik is, még senki nem verte meg igazán. Már csak André Ward visszacsalogatásával lehetne egy igazán nagy bajnok Alvarez ellenfele, biztos vagyok benne, hogy már gondolt rá a menedzsment is, de Ward egyelőre hivatalosan nem érdeklődik.

» superman   válasz erre
    2020-07-13 11:07:22

Szerintem a 3. Kozel se lenne ilyen szoros. Barmemnyire kedvelem GGG-t(es Canelot nem annyira :-)) nem azt latom hogy Bankssel jol egyuttmukodnenek. Raadasul
Derevyancsenko ellen se tunt mar annyira elesnek,(akit mondjuk most szivesebben latnek a vori ellen) bar meg mindig kokemeny volt. Canelo most az egyik legjobb es a csucson van. Bokszoljon BJS-el, Smith-el, Derevyancsenkoval vagy Ryderrel. GGG ellen akkor lenne ertelme ha most Szerematat ugy verne hogy latvanyosan jo formaban.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-13 09:23:41

Golovkin is rendeljen mehikó kaját és b....a szét:)

    2020-07-13 09:07:37
Ugrás az oldal tetejére