×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A Top Rank vezér Bob Arum elmondása szerint a WBA/WBC [Franchise]/WBO könnyűsúlyú 2020-07-02 08:17:05 https://www.profiboksz.hu/2020/07/02/lomachenko-vs-lopez-zart-ajtok-mogott/

Lomachenko vs. Lopez zárt ajtók mögött?

A Top Rank vezér Bob Arum elmondása szerint a WBA/WBC [Franchise]/WBO könnyűsúlyú bajnok Vasily Lomachenko és az IBF címvédő Teofimo Lopez szeptember 19-én próbálja majd döntésre vinni azt, hogy ki is a 135 fontos divízió vitathatatlan uralkodója. A mérkőzést Las Vegasban próbálják majd megrendezni, az ESPN közvetítésében, pay-per-view konstrukcióban, viszont előreláthatólag helyszíni nézők nélkül. Ez Lomachenko számára több, mint egy éves kihagyást fog eredményezni, hiszen utoljára 2019 augusztusának végén bokszolt, Luke Campbellt győzte le Angliában, pontozással. Lopez számára nem lesz ilyen hosszú a szünet, ha a találkozó összejön, hiszen tavaly decemberben bokszolt és győzte le Richard Commey-t, igaz, akkor két menetet sem töltött a kötélnégyszögben.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@robhalford: Loma se nem verhetetlen, se nem terminátor, ebben egyetértünk. (Szvsz ha megy még egyet fel jó eséllyel ki is fog kapni mert kicsi.)
De szerintem Oscar és Mosley - mikor Mayel és Pacel találkoztak - már egyáltalán nem voltak olyan jó bunyósok, mint most Loma. Morales pedig hiába a kedvencem (inkább mint Loma), én úgy látom technikailag igen messze volt mindig is pld. Lomától.
De persze szíved joga ha szerinted Loma jó, de nem olyan jó bunyós. Szerintem pont annyira egyedi, kivételes kvalitás mint volt Roy, Pac vagy Tyson volt. Az más kérdés hogy profiként aligha lesz akkora sztár, ezzel egyetértek. (Rigo sem az.)

» Peacock   válasz erre
    2020-07-06 07:07:49

@deontay: Igen, ezért is mondom: másképp látjuk a bokszot.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-06 06:50:33

@Peacock: Én pedig egyetértek vele,hogy több bokszoló akiket felsorolt,hasonló kvalitású volt,mint most Loma.
Mosley,Oszi,Morales,stb.
Loma sem egy verhetetlen terminátor,az ellenféllistája sem kiemelkedő,kivéve ugye az egy számmal kissebb öreg Rigot és az egy számmal nagyobb de korántsem a pusztító kategóriába sorolható Linarest.
Félreértés ne essék,nagyszerű bokszoló,de nincs számára méltó ellenfél,és ezért nem is lesz kiemelkedő a karrierje,legalábbis amire emlékezni fognak,sok bunyós van hasonló helyzetben,ez nem az ő hibájuk,csak ez egy másik korszak.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-06 00:43:51

@Peacock: Igen, Wilder a kedvencem, de ettől függetlenül nem tartom jobbnak pl. Lewisnál, Holyfieldnél, Bowenál, Tysonnál ( nála csak a magasság és karhossz hátrány miatt tippelnék nehezen egy ilyen fantázia meccsnél ), Alinál, vagy Foremannél. Lomachenko tény, hogy kiváló bunyós, de én Mayweathert, Pacquiaot, De la Hoyát, Moralest, Marquezt, Alvarezt és Cottot jobbnak tartom. Természetesen ez szubjektív, ki hogyan látja.

» deontay   válasz erre
    2020-07-05 22:22:46

@Peacock: Igen, Wilder a kedvencem, de ettől függetlenül nem tartom jobbnak pl. Lewisnál, Holyfieldnél, Bowenál, Tysonnál ( nála csak a magasság és karhossz hátrány miatt tippelnék nehezen egy ilyen fantázia meccsnél ), Alinál, vagy Foremannél. Lomachenko tény, hogy kiváló bunyós, de én Mayweathert, Pacquiaot, De la Hoyát, Moralest, Marquezt, Alvarezt és Cottot jobbnak tartom. Természetesen ez szubjektív, ki hogyan látja.

» deontay   válasz erre
    2020-07-05 22:22:41

@robhalford: Nézd. Vannak fokozatok. Ha azt állítanám hogy a csúcs Stiverne lehet legyőzte volna a csúcs Lewist, az nem ugyanaz a valószínűségi és plauzabilisan érvelhető szint, mintha azt mondanám, amit alább.

Eleve ahol érvelni kell, ott nincs bizonyosság. A ,,nem tudhatod mert nem történt meg,, ilyen esetekben így irreleváns. Én azt állítom hogy a deontey által felhozott állítás (May és Pac több legyőzöttje is jobb bokszoló volt a legyőzetése idején Lománál s így legyőzte volna az ukránt) az egy meredek, kis valószínűségű állítás. Erre hoztam fel Loma technikai kiválóságának (Val Baker trophy–t kihagytam) és bokszolói kvalitásainak néhány ellenérvét.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-05 21:46:54

@Peacock: Nem tudhatod mert sosem bokszolt velük,így ez sem meggyőző érvelés.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-05 21:33:39

@La Cucaracha: Én viszont konkrétan a sztárságról és a sztárcsinálásról beszéltem,nem a tudásról.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-05 21:27:06

@deontay: Azért szerintem valahol ironikus hogy a mai profi bokszmezőny technikailag talán leg képzetlenebb világbajnokát választod ki a kedvenc bokszolódnak (ez önmagában oké, nehogy félreértsd), miközben a jelenkor technikailag talán legképzettebb bokszolóját (Ring M. p4p2, kétszeres olimpiai bajnok, 3 súlycsoportos vb, 8 világbajnokot legyőző, 2 profi világcsúcsot tartó, Ring M. év harsosának választott) pedig ennyire leértékeled a 10-15 évvel korábbi bokszelit egészéhez képest.

Nekem ez a kontraszt fura.
Az hogy Lomát May legyőzte volna vagy Pac könnyúsúlyban az szerintem is joggal érvelhető vélemény lehet mert pro és kontra érveket lehet hozni e tárgyban, de hogy az általuk legyőzött akkori elitből is többen jobbak voltak Lománál, hát az azért szerintem meredek.
Nagyon másképp látjuk a bokszot.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-05 21:11:03

@deontay: Ez ugye merhetetlen, de nem latom, hogy a felsorolt ellenfelek egyertelmuen jobbak lennenek Lomachenkonal.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-05 13:11:36

@robhalford: "Teljesen normális a dolog,max annyit tudhatunk a bunyósokról amik a lapokban megjelennek"
Nyilvan egy bulvarlap hireit nem erdemes keszpenznek venni, de azert vannak bunyosok, akikrol a sajat szemunkkel is latjuk, hogy tahok (pl. Mayweathernek mar eleg sok kenyes ugye volt, aztan ott van a kopkodo, pofozkodo, asztalborogato Chisora). Az ilyen tipusu boxolokat sosem fogom "elfogadni", persze a tudasukat nem vitatom el.

"akiből nehezen lehet sztárt faragni/nem is tudom volt e amerikában ilyen/,a zsenialitás a bunyóban ma már ehhez kevés,ahhoz sok összetevőnek kell klappolnia,ergo ha nincs aki tudatosítsa is az emberekkel hogy sztár vagy,nem leszel az. "
Itt most nem is konkretan a sztarsagrol van szo, hanem a valos tudasrol. En nem gondolnam, hogy Maynek es Pacnek olyan hu de sok Lomachenko szintu ellenfeleett volna.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-07-05 13:10:00

@zappa: Teljesen normális a dolog,max annyit tudhatunk a bunyósokról amik a lapokban megjelennek,az pedig vagy igazak vagy nem,szerintem általában elferdített dolgok ha negatívumokról van szó,hogy jobban fogyjon a lap,ez tipikus.
Nem tudom hogy kell ide linkelni,de láttam pár videót pl Moralesről és Barreráról,jó haverok lettel,mindenhova hívják őket,tv.rádió,stb,az egyik videóben Morales nyilatkozza hogy a köztük lévő szegény fiú.gazdag fiú ellenségeskedés is csak mesterségesen generált volt,a végén már ők maguk is kezdték elhinni,annyira hypolták a sztorit.
De igaz sosem volt.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-05 09:54:12

@Peacock: "Megengedem én vagyok tök hülye ehhez a sporthoz, de alig hiszem el, hogy mások nem úgy értékelik, hogy boksztudás, technika, stílus tekintetében Loma ATG szintű, a fenti két bokszolóéval pariba állítható zseniálitás tehetséggel megáldva."

Ezzel arra céloz szerintem hogy Loma karrierjéből hiányzik és hiányozni is fognak a nagy ellenfelek,ringháborúk,más volt az éra,más volt a milliő,valamint ő egy keleti bokszoló,akiből nehezen lehet sztárt faragni/nem is tudom volt e amerikában ilyen/,a zsenialitás a bunyóban ma már ehhez kevés,ahhoz sok összetevőnek kell klappolnia,ergo ha nincs aki tudatosítsa is az emberekkel hogy sztár vagy,nem leszel az.
Mert ma már más a profi bunyó struktúrája mint akár 10évvel ezelőtt.
Talán Alvarez az akinél még a sztárság színpada viszonylag stabilan áll,de ő is megosztó bunyós,olyan akit feltétel nélkül lehet mindenki által szeretni,és nyilván a kötélnégyszögön belüli produkciókra gondolok és sztár is volt/Pac,Morales,Barrera,Lewis,stb,stb,stb,/ma már egyetlen egy sincs.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-05 09:46:32

@Peacock: Én úgy gondolom, hogy Mayweather technikai tudása magasabb szintű, mint Lomachenkoé és nem is volt gyengébb, Pacquiao pedig a védekezésen kívül mindenben van olyan jó, de cserébe masszívabb és sokkal erősebb is, így egyik ellen se adnék neki túl sok esélyt. Mayweather megverte Pacquiaot, Mosleyt, Dela Hoyát, Cottot, Alvarezt, Marquezt, Coralest, Judaht, Pacquiao pedig Moralest, Barrerát, Marquezt, De la Hoyát, Cottot, Mosleyt, Margaritot, és még rengeteg jó bunyóst, szerintem akad a legyőzöttek listáján jobb bokszoló, mint az ukrán szvsz nem is egy.

» deontay   válasz erre
    2020-07-05 09:30:53

@Thotesz: Hát, a bokszát sztem követném, de az tény, hogy ha durva dolgot olvanék nyilván hatással lenne rá.

    2020-07-05 08:28:54

@zappa: Jó,gondolhatod h én sem úgy kezdem egy feltörekvő ifjonc meccsét nézni,h megnézem az előéletét és ha balhékkal van tarkítva,onnantól nem is követem a pályafutását. :)) Több mindent nem tudunk a sportolókról,mint tudunk. Engem sem annyira érdekel a magánéletük annyira,h beleássam magam. De amikor meccs előtt,meccs után,sajtótájékoztatón,itt cikkekben,v esetleg meccs közben úgy nyilvánul meg,v az jön le róla,h túl messze áll tőlem akkor nálam megy a pálya szélére. Ha emberileg nulla,akkor valszeg akkor is így lenne,ha addig mondjuk kedveltem,bár szerintem még nem volt ilyen. :) Neked pl Morales volt a kedvenced. Én is nagyon bírtam,de akkor is kedvenced lenne,ha mondjuk nem tudnál elkerülni egy hírt róla,ami arról szól h olyat tett,ami a te értékrendedbe már rohadtul nem fér bele? Mittudomén.. korházba verte anyját v ilyesmi! Fikció nyilván és már inaktív a csávó,de megváltozna róla a véleményed?

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-05 01:49:22

@deontay: ,,, Mayweather és Pacquiao jobb bokszolókat vertek meg, mint amilyen Lomachenko,,
Ezzel most kikre célzol? Mert szerintem a nevesebb boksszakértők többsége igen csak óvatosan fogalmazna ha egy képzeletbeli meccsen Loma May, vagy Pac elleni esélyeit kéne mgfogalmazniuk.
Megengedem én vagyok tök hülye ehhez a sporthoz, de alig hiszem el, hogy mások nem úgy értékelik, hogy boksztudás, technika, stílus tekintetében Loma ATG szintű, a fenti két bokszolóéval pariba állítható zseniálitás tehetséggel megáldva.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-04 23:17:49

@Thotesz: Érdekes. Illetve logikus amit írsz tehát megértem az álláspontodat, de nálam máshogy volt. Én sokszor nem is tudtam az akinek elkezdtem drukkolni milyen ember lehet. Sőt amúgy most se tudom igazából. De régebben még ennyire sem.
Pl. Legnagyobb kedvenceimnél sem, pl. Morales, Lewis, Calzaghe, stb...
Én mikor pl először láttam Moralest megtetszett a bunyója, meg úgy a kisugárzása, de fingom nem volt milyen ember lehet, de amúgy most se tudom olyan nagyon.
Nálam mindegyik kedvencemnél, konkrétan a boksza tetszett meg, azt hiszem. A mozgása, a mozdulatai, vagy a kisugárzása ringben, ilyesmik.

Szóval én pont fordítva voltam, engem a bokszolók ilyen bokszon kívüli vagy főleg a bulvár oldala legkevésbé sem érekelt. Egyrészt mert sok mesterséges hülyeség van, meg imidzs, stb. Van hogy ha jól meg van írva életrajzi dolog azt elolvasom, de különben sokszor a magánéletét, nős-e hány gyereke van, mi a hobbija mekkora tehó vagy nem, azokat nem tudom amúgy. A nagyobb mérkőzések előtti fél órás hétvégi felvezetőket se néztem soha, csak átpörgettem, és az edzésrészeket. Nagyon bírom Roy Jones bunyóját, de egy rapjét se hallgattam, nem érdekel melyik filmen játszik, csak azért biztos nem nézném meg a filmet, nem tudom nős-e, de nem is érdekel olyna nagyon.

De el tudom képzelni, hogy lesz egy olyan életszakaszom, amikor ilyesmiket fogok olvasgatni, mikor pl. visszanézem Morales meccseit.
Ha leibigabi írja meg, akkor biztos! :)

    2020-07-04 22:44:26

@deontay: Mivel Loma nem boxolt az említett legyőzöttekkel,így ez marad feltételezés. Ténynek gyenge. De abban egyetértek,hogy a mai mezőny és úgy a profibox úgy összességében csúnya irányt vett és bántóan felhígult.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 22:23:34

Azt azért tegyük hozzá, hogy Mayweather és Pacquiao jobb bokszolókat vertek meg, mint amilyen Lomachenko, szóval a teljesítményük alapján is érthető, hogy nagyobb sztárok lettek.

» deontay   válasz erre
    2020-07-04 22:14:54

Írni sem tudok mostanság. :)) Szóval egy ember embersége na!!

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 16:16:02

@miskacarus: Na most a keresek valamit és találok ezt azt,az nem ugyanaz mint a nyilvánvaló tahó. Mellesleg igazad van,nem szurkolok sok embernek és én kérek elnézést ha számít egy embersége is!

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 16:11:35

@Thotesz: Akkor nem sok bokszolonak szurkolhatszelobb utobb szinte mindenkirol talalnak ezt-azt.
Ami persze vagy igaz,vagy nem...

» miskacarus   válasz erre
    2020-07-04 16:06:07

@Thotesz: Ezt kikerem magamnak mindazok neveben akik mar utaztak olyan helyeken ahol kilometereken at nem volt egy nyomorult benzinkut kozel s tavol.
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-04 13:43:54

..."ezért NEM harcolják ki az elismerést"...

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 13:33:25

@leibigabi: Hát igen,nagy gyökér az ember,sajnos ez egy létező tipus,ugyanezek állnak meg hugyozni az autópályán,vagy lökik arrébb a gyerekedet egy fagyizónál. Csak mondom,hogy fantasztikus példaképek az ilyenek és sokat elárul a rajongóik értékrendjéről is! :) Nálam ezért harcolják ki a sportolói karrierjükkel az elismerést. Kb mint amikor voltak ezek a szexuális zaklatások és volt valamelyik nagyagyú,amelyik azt mondta,oké oké nem szép dolog,de há micsoda rendezői munka áll mögötte,ne tegyük azzal tönkre,hogy meghurcoljuk az embert. Hát ha vki gyökér,akkor tőlem lehet k..vajó boxoló,rendező,orvos stb,vhogy nem tudok melléállni és jelen esetben szurkolni neki.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 13:26:42

@leibigabi: Ez komoly? Ilyen valóban létezik? Tudtam, hogy Májvödörnek mentális problémája van, ugye ez látszott már a karrierje végén, pénzéhség, feltűnési viszketegség, kisebbségi komplexus, de azt hittem, hogy ezeket leszámítva egy normális ember.

    2020-07-04 12:59:59

@leibigabi: Mayweather: - Nem engedem, hogy ez a faszkalap előttem érjen oda, előzzük meg a köcsögöt.
Pilota: - Nem tehetjük, uram!
Mayweather: - Előzzük meg a rohadékot, nekem kell előbb New Yorkba érnem, én vagyok a bajnok. Mennyit fizessek érte?

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-04 11:48:29

@Thotesz: "Neked meg nekem nem volt szórakoztató May. De a rajongói tátott szájjal nézték,hidd el. És volt/van neki jópár. :) Sosem értettem,hogy az ilyen antipatikus figuráknak mint ő,vagy Wilder,vagy Hammed stb hogy az istenbe lehet ekkora rajongótábora. :) Vajon melyik tulajdonságukkal tudtak azonosulni? Boxtudásukkal nyilván nem. Akkor a taplósággal? Nulla IQ-sággal? Vagy hogy nagyszájúak helyettük? Érdekes lehet pszichológiailag. :)"

Ki ezzel, ki azzal a tulajdonsággal tud azonosulni, beleértve a "boksztudást" is. Ha csak simán a "boksztudást" nézzük, azon belül is pl. Wildernél vagy egy hatalmas ütés, amivel keményen kiüti az ellenfelei, vagy Hamednél az egészen szemtelen, nagyképű, lezser és szokatlan mozgás kultúra, szintén hatalmas ütőerővel. Vagy Mayweather technikailag nagyon magas szinten alkalmazza a boksz védekező mozgásformáit... mellette mint ember, ugye mennyi fiatalnak bejön pl. a klippekben szereplő Rap sztár, aki tele van lóvéval és "övé a világ, mindent megtehet, ő a góré". Mayweather is szereti villantani a lóvét, sokaknak éppen ez az IQ-ság legmagasabb szintje, hiszen ha húlye lenne, hogyan tudott volna ennyi pénzt csinálni? :)

Egyébként Floyddal kapcsolatban egy érdekes történet:

Ricky Hatton írta, hogy egyszer Mayweatherrel együtt repültek valahová (valószínűleg a meccsük előtt, talán sajtótájékoztatóra), egyszer csak szólt neki másodpilóta, hogy:

- Ricky, gyere már előre hallgasd már meg ezt az idiótát, hogy mit akar.

Mayweather állt ott a pilóta mögött, akivel azon vitatkozott, hogy előzze be a másik gépet. :) Ki volt hangosítva, ezt lehetett hallani:

Mayweather: - Nem engedem, hogy ez faszkalap előttem érjen oda, előzzük meg a köcsögöt.
Pilota: - Nem tehetjük, uram!
Mayweather: - (Annyira Előzzük meg a rohadékot, nekem kell előbb New Yorkba érnem, én vagyok a bajnok. Mennyit fizessek érte?

(annyira surmó az ember, hogy már vicces :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-04 11:44:50

@Totti: Neked meg nekem nem volt szórakoztató May. De a rajongói tátott szájjal nézték,hidd el. És volt/van neki jópár. :) Sosem értettem,hogy az ilyen antipatikus figuráknak mint ő,vagy Wilder,vagy Hammed stb hogy az istenbe lehet ekkora rajongótábora. :) Vajon melyik tulajdonságukkal tudtak azonosulni? Boxtudásukkal nyilván nem. Akkor a taplósággal? Nulla IQ-sággal? Vagy hogy nagyszájúak helyettük? Érdekes lehet pszichológiailag. :)

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-04 10:38:52

@Totti: Egyetértek azzal amit mondasz (itthon még Ali és Tyson mellé valószínűleg ott lenne Papp, Koko, Erdei), míg amerikában Ali és Tyson mellé szerintem jönne néhány a lentebb sorolt nevekből (és néhány még régebbről) ... de valóban, a "sztár" megítélés elég szubjektív.

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-04 09:41:43

@leibigabi: "DeLaHoya, Jones, Whitaker, Chavez, Trinidad, Mayweather, Pacquiao, Hopkins, Mosley, Toney, Barrera, Morales"

Csináltam egy tesztet. Megkérdeztem a családban, hogy hány embert ismernek ebből.

Édesanyám: 60+ Egyet se!
Édesapám: 60+ Egyet se!
Testvérem: 40+ Egyet se!
Feleségem: 40+ Egyet se!
Gyermekem: 10+ Egyet se!
Nagymamám: 80+ Egyet se!
Keresztapám: 60+ Ő mindet ismerte, de nyomon követi a bokszot, amióta az eszét tudja.

Megkérdeztem tőlük ismerik-e Tysont-t? (Simán így, nem Mike Tysonként)
Mondták persze. Kérdeztem melyiket Mike vagy Fury?
Valaki azt mondta Mike.
Valaki azt, hogy "hát a Tysont, azt az agresszív bokszolót"


Tudom, tudom nem túl reprezentatív és szabályos felmérés ez, de azért valamit csak mutat.
Arra akarok kilyukadni, hogy Tyson óta nincsen sztár ebben a sportban. Akit nem érdekel az ökölvívás az nem tudja, tudta hogy kik ezek az egyébként fantasztikus öklözők.

Ha valóban sztárokról beszélünk (akiket a "nép" ismer), akkor volt egy Ali és volt egy Mike Tyson. Nagyjából ennyi. Szerintem.

    2020-07-04 08:33:33

@Thotesz: Mayweather meccsein azért nem mindig rágtuk le a körmünket. Ahhoz képest, hogy mennyit keresett, messze nem volt annyira szórakoztató. Biztonsági játékos volt minden téren.

    2020-07-04 08:24:42

@leibigabi: Igazad van,az általad felsorolt nevek valóban nagyobb "sztárok" voltak,de... Nem azért,mert hazai fiúk voltak. Hanem mert kurvajó meccseket csináltak kurvajó ellenfelekkel. És így visszatérünk oda,hogy nem a származás számít,vagy nem annyira,mint lejjeb ki volt emelve.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-03 21:50:17

@Peacock: 'Te valamiért nem igazán kedveled Lomát, egyszer majd leírhatnád miért ;)"

Semmi bajom nincs vele, csak leírtam, hogy szerintem miért nem igazán lesz "sztár". De most hogy így olvasom, valóban, napjaink egyik sztárja, de itt a sztár szónál egy all time szintű szűkebb elitre gondoltam.

De hogy pontosabban fogalmazzak, az olyan szintű klasszisokra gondoltam, hogy ne menjek túl sokat vissza az időbe, mint mondjuk: DeLaHoya, Jones, Whitaker, Chavez, Trinidad, Mayweather, Pacquiao, Hopkins, Mosley, Toney, Barrera, Morales stb ... mert minden kornak meg vannak a maga sztárjai, mint ahogy ma sztár mondjuk Crawford és Spence is, de közel sem akkora mint voltak az előbb soroltak a maguk idejében.

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-03 21:22:39

@Peacock: "Te valamiért nem igazán kedveled Lomát, egyszer majd leírhatnád miért ;)"

Semmi bajom nincs vele, csak leírtam, hogy szerintem miért nem igazán lesz "sztár". De most hogy így olvasom, valóban, napjaink egyik sztárja, de itt a sztár szónál egy all time szintű szűkebb elitre gondoltam.

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-03 20:45:59

@leibigabi: Te valamiért nem igazán kedveled Lomát, egyszer majd leírhatnád miért ;)

» Peacock   válasz erre
    2020-07-03 20:30:09

A világsztárságról meg annyit: ez ökölvívás! Tyson óta nem hiszem,hogy lett volna olyan boxoló,aki világszinten ismert a nem boxkedvelők körében. Loma meg a célközönség szemében,ami elég szűk réteg a nagytöbbséghez mérve,elég előkelő helyen szerepel szerintem. Úgy Rigo is,Beterbiev is stb stb! Az,hogy ezen kívül még hogy és milyen módon marketingelik,futtatják,adják el az más kérdés,de elvileg (ha össze is akarják mosni) a reklám és üzleti élet és a box szemmel láthatóan két külön dolog,még ha hosszú évek óta nincsenek is meg egymás nélkül. Személyes véleményem szerint az ilyen "eladások" és emberek termékesítése sem általánosan sem a boxban nézve nem jó irányba viszi a világot,de nem szeretnék erről vitát nyitni,csak mellékesen mondom )

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-03 12:43:08

@szabinar: Igen,a "Loma nem fog befutni" szerintem ott bukott el,hogy már befutott! Szerintem nem csak mi,elszigetelt magyarok kaptuk fel a fejünket arra,hogy jött ez a pattogó,hipergyors csávó és pikk pakk vb-meccset tolhatott és helytállt! Az hogy lehetőséget kapott és megállta a helyét,sőt azóta is topon van,azt mutatja,hogy mégiscsak érdekli az embereket! A pénzügyi mutatókat nem ismerem,de szerintem pont ő népszerű mindenhol. Mert jó! Lehet,hogy nem egy Pac,May szinten ismerik el,de azt mondani,hogy nem fut be... Szerintem késő! Az a kis névtelen,aki hibátlan mérleges visszavonulással volt itt az egyik cikkben,na az a jó példa arra,hogy hiába vb,meg súlycsoport legjobbja,de nem fut be. Ki sem jutott amerikába. Loma már ott van.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-03 11:30:57

Erdekes modon a Luke C Vs. Loman meg az angol kozonseg nagy resze is Loma miatt ment ki a meccsre es neki is szurkolt, akkora tomeget mozgatva meg amire helyi bunyos ritkan kepes.

» szabinar   válasz erre
    2020-07-03 10:47:06

@Thotesz: "Igen,ez lehetséges. Ebből az derül ki,hogy a boxba nem a box kedvelők teszik a pénzt (legalábbis az USA-ban,az előfizetésekkel) hanem olyan emberek,akik hozzá se szagolnak a sporthoz,még csak nem is szeretik az ökölvívást.

Aki nem szereti az ökölvívást, az nem fog ökölvívásra előfizetni. Tehát szeretik az ökölvívást az előfizetők, csak az érdeklődésüket olyan szinten nem minden bunyós tudja felkelteni, mert az mellett, hogy valaki jó bunyós, számít, hogy hogyan "futtatják", hogyan "tálalják" a nagyközönségnek.

"Ezek üzleti szempontból biztosan fontosak. De hiába van vmi vicces,szimpatikus amcsi boxoló,akit imád a tömeg,ha a bíró is kiüti!"

Szerintemez egy szélsőséges vélemény, azért ilyen nincs, de olyan van, hogy valaki nem a legjobb, de mégis nagyobb népszerűséget tud elérni

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-03 10:44:33

@leibigabi: Igen,ez lehetséges. Ebből az derül ki,hogy a boxba nem a box kedvelők teszik a pénzt (legalábbis az USA-ban,az előfizetésekkel) hanem olyan emberek,akik hozzá se szagolnak a sporthoz,még csak nem is szeretik az ökölvívást. Ez is lehetséges,de szomorú! Nem azért,mert így nem jutnak súlyos millákhoz jópáran,hanem mert ezzel csúnyán befolyásolják a világranglistákat,ahol nem az kap lehetőséget,aki jó,hanem akit le tudnak tolni a hétköznapi ember torkán. Én még mindig szeretném azt hinni,hogy azért a boxtudás még mindig jelentőséggel bír! Ezek üzleti szempontból biztosan fontosak. De hiába van vmi vicces,szimpatikus amcsi boxoló,akit imád a tömeg,ha a bíró is kiüti!

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-03 10:05:52

@Thotesz: Nem fizet elő egy csodagyerekre,mert ukrán,inkább néz valami ratyi hazait?

Nem azért nem fizet elő a csodagyerekre, mert helyette néz valami haza ratyit, hanem mert egyszerűen a csodagyerek annyira érdektelen számára, hogy előfizessen rá :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-03 09:47:28

@leibigabi: Oké,mondtam,hogy az ellenfelek más tészta,abból tényleg nem jut neki olyan,akivel nagy harcokat tudna lenyomni,amire az emberek felkapják a fejüket! De hogy az ukránsága...? Nem tudom,szerintem az nem nyom annyit a latban,de mondom,magamból indulok ki. A kérdésem meg még mindig fennál:ilyen lenne az amerikai ember? Mert ez azt jelentené,hogy a mai sztárok,bajnokok nem a legjobbak,mert a legjobbak sajnos nem érnek ki a fényre,ott otthoni fiúk szerencsétlenkednek,csak azért mert ők vannak otthon.

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-03 09:32:25

@Thotesz: Ahhoz, hogy valaki a szó szoros értelmében sztár legyen több dolognak kell összeállni. A származás annyiból számít, hogy jobb lehetőségekkel indulhat alapból, de ez az élet más területein is így van, de önmagában ez csak egy apró része a dolognak. Úgy néz ki, hogy napjainra az ökölvívás egyre inkább veszít a népszerűségéből, úgyhogy ez is nehezíti a "sztárrá" emelkedést. Lomachenkónál, azon kívül, hogy egy jó bokszoló, de minden más fontos összetevő ami sztárság felé emelhetné, hiányzik nála. Kezdve azzal, hogy a karrierje nagy részét az amatőrök között hagyta, alig volt pár profi meccse, nincsenek "nagy" ellenfelei, nincsenek igazán "nagy" meccsei, nem vívott meg háború(kat), a karaktere visszafogott, olyan "semmilyen"...stb.

» leibigabi   válasz erre
    2020-07-03 09:11:16

@Thotesz: leirtam hogy mi kell ahhoz, hogy befuss, Pac befutott (Rigo es Loma nem fog), rendkivul szerencses korulmenyek egyuttallasa miatt, amibe csak az egyik korulmeny volt, hogy o jo boxolo, de ez onmagaban tavolrol sem lett volna eleg

"Én azért szeretnék naivan abban hinni,hogy fontosabb a szépen művelt sport,mint a származás,mert az ülteti a nézőt a tv elé!"

hat ebben tenyleg csak naivan hihetsz, mert minden Pac melle fel tudok sorolni 15 masodikat akik meg nem futottak be es sosem fognak nem csak Rigo vagy Loma, de Inoue vagy Crawford sem, hogy aktivakat emlitsek, pedig mindegyik piszok jo

nem olyan regen volt a Ward-Kova, volt korulotte hirveres, ket piszok jo bunyos meccse, 2 darab p4p top5-os bunyos elotte csak a 90es evekben csapott ossze (ha jol emlekszem Trinidad es Oszi) utoljara...erre a PPV szamok kiabranditoak voltak, milyen naivnak kell lenni ahhoz, hogy valaki komolyan azt gondolja, hogy a profi bunyoban a teljesitmeny es a sikeresseg kozott valamifele magas korrelacio all fenn (segitseg: nagyon naivnak)

» fixpont   válasz erre
    2020-07-03 01:50:41

@fixpont: Van még kérdésem,igen! :) Pl,hogy látsz e összefüggést a között,hogy koko-ékat érdemes volt nézni és aközött,h a mostaniaknak a nevét sem tudjuk,ami nem a média hibája,hanem az eredménytelenségüké!? Biztosan fontos az érzelmi faktor is,ne érts félre! De eszerint a logika szerint Pac-től kezdve Rigo-n át lehetne még neveket mondani,akik nem futhattak volna be amerikában. Én azért szeretnék naivan abban hinni,hogy fontosabb a szépen művelt sport,mint a származás,mert az ülteti a nézőt a tv elé! Sajnálnám ha egy ilyen zsenire mint Loma csak legyintenének,ha épp a házi kedvencet kalapálja el. De biztos bennem van a bibi :)

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-02 23:42:09

@Thotesz: nezd meg Magyarorszagon hanyan neztek boxot amikor Erdei meg Koko boxolt es nezd meg hanyan most, van meg kerdesed? az egyszeru tevenezot a szakmai kedesek nem erdeklik, az erzelmi azonosulas kulcs

» fixpont   válasz erre
    2020-07-02 23:17:10

@fixpont: Egyetértek, nem túl jó ellenfelek és származás, ennyin múlik az, hogy soha nem lesz világsztár.
GGG sem lett az soha, pedig all time az egyik legjobb középsúlyú. Csak hát a gyenge ellenfelek, a trashtalk, showműsorok hiánya, a nem éppen világszínvonalú promóciós háttérmunka nem kedvezett a karrierjének ebből a szempontból.
Talán a legjobb példa a közelmúltból a Beterbiev vs Gvozdyk mérkőzés. Két magasan képzett, karrierje csúcsán álló, eredményes, veretlen, ellenfeleit meggyőzően verő félnehézsúlyú bunyós állt ki egymással egy címegyesítő mérkőzésen, ahol látványos, izgalmas csatát vívtak, és enyhe túlzással ez a kutyát sem érdekelte. Hihetetlen.
Loma el fog tűnni a süllyesztőbe és csak a fanatikus bokszfanok és a szakértők fogják emlegetni, hogy a valaha volt egyik legjobb volt, talán mivel ezt soha nem tudta bizonyítani.

    2020-07-02 23:10:32

@Peacock: Nekem is a királykategória a kedvencem, lassan nem értem miért..................
Chavez a saját népe szemében volt isten, nem is tudok hirtelen még egy olyan bunyóst aki annyira elszigetelve a bokszvilág többi részétől annyira ismert lett volna
May, Pac, Hoya, Leonard nem éppen pehely vagy könnyűsúlyban értéke el a legnagyobb nézőszámot, érdeklődést, bevételt.
Alvarez is középsúlyban robbant be igazán.
Az egyetlen aki nagyon alacsony súlycsoportban is világsztár lett és óriási figyelmet és meccspénzeket szerzett az Hamed volt.
Az UFC nyilván más, de ott is a nehézsúlyú Lesnar volt az aki rekord összegeket keresett, és akire komplett gálát húztak fel, majd hála Dana és egy profi háttércsapat munkájának felépítették Conort is.
Azért AJ elég komoly fontmilliókat tesz zsebre évek óta, ellenféltől, teljesítménytől, helyszíntől függetlenül.

    2020-07-02 23:02:31

@fixpont: "profi bunyoban szamit honnan jottel, jo lenne ha nem szamitana, de szamit es mindig is szamitott"
Mármint kinek? Nekem pl nem. Szerintem neked sem. Aki a jó bunyót szereti,az szereti Lomát is,pont leszarva azt,hogy honnan jött. Az ellenfelek már más tészta. De az hogy honnan jött,nem értem miért teszi kevésbé eladhatóvá! Gondolom amerikára célzol. Az igazi nagy piacra. De az amerikai ember vajon ilyen? Nem fizet elő egy csodagyerekre,mert ukrán,inkább néz valami ratyi hazait? Tényleg nem tudom és ezért kérdezem!

» Thotesz   válasz erre
    2020-07-02 22:54:25

@robhalford: Jelen pillanatban nem. De ha belatnak hogy mivel nem valoszinu a kozonseg elotti meccs ezert promotalhatnak a ppvt es ha mindenki szepen megertene hogy most senki nem fogja sz@rra keresni magat, de eletben tarthatja a businesst (es valszeg igy sem keresnenek rosszul, csak nem annyira jol mint kozonseggel). Egy darabig ugysem fog ugyanugy mukodni a boxelet, ha ugyan valaha fog. Ezt jobb lenne ha a benne szereplok is tudatositanak.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-02 22:27:52

@yoda: Loma legfobb baja nem az, hogy konnyusulyu, hanem 1. nincsrenek komoly kortarsai 2. ukran

ennyi, ha amerikai lenne vagy mexicoi vagy lennenek olyan amerikai/mexicoi ellenfelei akik mar vilagsztarok es oket verte volna mint Pac tette regen, akkor o is nagy sztar lenne, de igy nem lesz ahogy Usyk sem, tehet barmit, profi bunyoban szamit honnan jottel, jo lenne ha nem szamitana, de szamit es mindig is szamitott

» fixpont   válasz erre
    2020-07-02 21:29:42

@yoda: Nézd. Nekem special a királykategória az abszolút kedvencem.
De ne legyünk vakok. Azért egy Julio Cezar Chavez, Pacquiao, Mayweather, Oscar de la Hoya, Roberto Duran, Sugar Ray Leonard, Erik Morales, Marco Antonio Barrera, Naseem Hamed tudtak akkora sztárok lenni (mind bevétel, mind nézői érdeklődés szempontjából), mint a nehézsúlyúak.
De ma is egy Alvarez generálja a legtöbb nèzőt, előtte meg egy Mayweather vitte a prímet (vagyis a pénzeszsákot) Pacquiaoval.
Még az UFC–ben is McGregor és nem egy nehézsúlyú lett az első igazi világsztár.
Wilder, Fury, Joshua (utóbbi tán a legkevésbé, de) a jelenkorban elmaradnak bevételileg egy váltóból jött Alvarez mögött. És a két Klicskó és Alvarez is elmaradtak ebből a szempontból korábban a még kisebb kortárs Pac és May mögött.

» Peacock   válasz erre
    2020-07-02 19:30:55

@Phenomenal: Szerintem a ppv sem hozna annyi bevételt,nem akkora sztárok.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-02 18:59:06

Azért Loma, meg úgy általában az alacsonyabb súlycsoportú bunyósok nem igazán mozgatnak meg sok embert.

    2020-07-02 15:27:26

Érdekes lesz, merthogy sem Lomacsenko sem Lopez nem akar nézők nélküli meccset.

    2020-07-02 14:31:50

@robhalford: Ezen fordithat a ppv es az hogy igy kevesebb megy szervezesre (nem kell nagy stadiont berelni).
Egyaltalan nem lehetetlen pluszosra kihuzni, csak mind a sportoloknak mind a promotereknek es a szervezeteknek tudatositani kell hogy itt most szuk a nadragszij.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-07-02 12:13:53

Sok a kérdőjel,ilyen meccset gazdaságilag nem lehet összehozni nézők nélkül,csak mínuszosan.

» robhalford   válasz erre
    2020-07-02 11:53:49

Régóta mondogatja ezt Arum, hogy bármi legyen, ezt a meccset megtartják.
Ez a mexikói ünnepnap körüli dátum (az a hétvége), emiatt azért tartok tőle, hogy Canelo még "beleköphet" a levesbe, amennyiben bevállalnak egy nézők nélküli meccset (ami nyilván gyengébb ellenfél ellen lesz, aki olcsóbb, mint Saunders)

Várós lesz, az tuti:)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-07-02 11:53:05

Ez jó kis meccs lenne. Remélem összejön!

» BaByLoN   válasz erre
    2020-07-02 11:48:13
Ugrás az oldal tetejére