×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu

A legjobbak, akikkel szembenéztem – Vitali Klitschko

2020-05-26 09:38:26 /

A Klitschko testvéreket sosem tekintették egymás ellenfeleinek, de ez nem zárja ki, hogy feltegyük a kérdést, amit feltettek már oly sokan az évek során. Vajon melyikük a jobb? Ki nyerne, ha találkoznának a ringben?
Sokan, Wladimir hosszabb idejű dominanciájának ellenére is inkább Vitali-t választanák. Wladimir valószínűleg gyorsabb, csiszoltabb, jobb sportoló. Vitali nyersebb, keményebb, jobb harcos. Most őt mutatjuk be röviden:

Erős, 201 cm magas 111-113 kiló körül volt a súlya a legjobb formájában. Három különálló részre bontható a nehézsúlyú uralkodása. Vitali 1999 és 2000 között birtokolta a WBO övet, 2004 és 2005 között tartotta a WBC címet, mielőtt vissza nem vonult különböző sérülések miatt, beleértve egy szalag szakadást a térdében. Néhány évvel később egészségesen visszatért a bokszba és harmadjára is uralkodott 2008 és 2013 között, hogy aztán végleg visszavonulva a politikában folytassa karrierjét, szülőhazájában, Ukrajnában. Vitali mindössze csak két küzdelmét vesztette el, mindkettőt sérülése miatt. Győzelemre állt a WBO címének védésekor 2000-ben Chris Byrd ellen, amikor a 9. menet után nem tudta folytatni a küzdelmet a sérült válla miatt. A Hall of Famer Lennox Lewis elleni összecsapásán szintén vezetésben volt a pontozó lapokon a 6 menet után, de az arcán és a szeme körül lévő mély repedések miatt az orvos beszüntette a küzdelmet.

Klitschko kick-bokszolóként kezdett (amiben hatszoros világbajnok (2x amatör 4x profi), egy ideig mellette bokszolt is, majd végleg átváltott a bokszra. 210 amatőr boksz mérkőzéséből 195-öt megnyert. 1995-ben a Berlini világbajnokságon ezüstérmes.

1996 végén profinak állt, első 24 mérkőzését megnyerte (valamennyit idő előtt), amikor címmérkőzés lehetőséget kapott a WBO világbajnok Herbie Hide ellen 1999 júniusában. Klitschko a 2. menetben nyert kiütéssel, amit aztán kétszer sikerrel is megvédett, (Mahone TKO 3, Obed Sullivan TKO 9) amit aztán Chris Byrd ellen elvesztett. Klitschko mindhárom pontozólapon vezetett a 9. menet után, de megsérült. Később rotátorköpeny szakadást diagnosztizáltak nála. Nyolc hónappal később visszatért és megnyerte a következő öt mérkőzését, amikor elérkezett élete legfontosabb mérkőzéséhez 2003 júniusában. 12 nappal előtte szóltak neki, és elfogadta, hogy beugróként szembenéz a 4-1 arányban favorit, WBC címvédő, nehézsúlyú király Lennox Lewisszal. Klitschko adott a bajnoknak mindennel, ami a keze ügyébe került, és bár pontozással vezetett is, de végül a bal szeme körül elszenvedett súlyos sérülések miatt az orvos nem engedélyezte, hogy tovább folytassa és Lewis a 6. menetes TKO győzelemmel megtartotta a címet. Klitschko bár kikapott, de bebizonyította, hogy egyenrangú fél a harcban a korszak domináns nehézsúlyú világbajnokával szemben.

Klitschko gyorsan visszaállt és egy eliminator mérkőzésen legyőzte a 2. menetben a kanadai Kirk Johnsont.  A következő évben elnyerte a Lewis visszavonulásával hátrahagyott megüresedett címet, amikor 2004 áprilisában megállította (TKO 8) azt a Corrie Sanderst, aki egy évvel korábban simán kiütötte Wladimir Klitschkót. Címét sikeresen megvédte egyszer (Danny Williams TKO 8), majd különböző sérülések hátráltatták és visszavonult.

Végül négy év után visszatért a nyugdíjból, hogy megszerezze a az időközben Samuel Peter által bírtokolt WBC címet (TKO 8), testvérével, Wladimirrel egyszerre birtokolhassák a megszerzett nehézsúlyú címeket. Vitali a koronáját megvédte kilenc alkalommal (Juan Carlos Gomez TKO 9, Chris Arreola TKO 10, Kevin Johnson TKO 2, Albert Sosnowski KO 10, Shannon Briggs P 12, Odlainer Solis KO 1, Tomasz Adamek TKO 10, Dereck Chisora P 12, Manuel Charr TKO 4), majd végleg visszavonult.

Összességében Klitschko 45-2 (41 KO) rekordot állított össze, világbajnoki küzdelemben 15-2-t és 13 sikeres címvédelemmel rendelkezik. 2018-ban beválasztották a nemzetközi Hall of Famebe. Klitschko a boksztól való visszavonulása óta a politikára összpontosít, 2014-óta Kiev polgármestere. A jelenleg 48 éves Klitschkónak jelenleg feleségével, Nataliával él, három gyermekük van. Testvérével együtt ő is résztulajdonosa a K2 Promotionsnak, amely a jelenlegi ukrán nehézsúlyú, Usyk pályafutását is segíti.

Vitali Klitschko legnagyobb győzelmei: Herbie Hide (KO 2), Larry Donald (TKO 10), Corrie Sanders (TKO 8), Samuel Peter (TKO 8), Chris Arreola (TKO 10), Kevin Johnson (P 12), Shannon Briggs (P 12), Odlainer Solis (KO 1), Tomasz Adamek (TKO 10), Dereck Chisora (P 12),

Klitschko a legjobb ellenfeleiről a következőképpen emlékezett:


LEGJOBB JAB: Larry Donald

- Nagyon gyors volt. Nehéz volt észrevenni. Olyan volt, mint egy villanás.

LEGJOBB VÉDELEM: Kevin Johnson

- Keresnem kellett a kulcsot a védekezéséhez. (de nem találtam) A hátsó lábán maradt és ezért nehéz volt megütni.

LEGGYORSABB KEZEK: Herbie Hide

- A kezei elmosódtak, nehéz volt észrevenni.

LEGGYORSABB LÁB: Larry Donald

- Donaldnak nem csak jó jabje volt, de jó lábmunkája is.

LEGJOBB ÁLL: Danny Williams

- Las Vegasban bokszoltam Danny Williams ellen, aki megverte Mike Tysont. Jó álla volt. A kezem feldagadt. Soha nem láttam az öklömet úgy megdagadni. Annyiszor megütöttem, és keményen, és nem ment le.

LEGOKOSABB: Lennox Lewis

- Nem vittem IQ mérőt a ringbe. (nevet). Kevin Johnson okos volt, mert nem találtam kulcsot a védelméhez. …A legokosabb tulajdonképpen Lennox volt. Sokkal több tapasztalata volt, mint bárki másnak.

LEGERŐSEBB: Lennox Lewis

- Lennox Lewis erős volt, mivel nehéz, magas és nagy.

LEGJOBB ÜTŐ: Corrie Sanders

- Gyorsan és elég keményen is ütött. Sose találkoztam senkivel, aki olyan keményen ütött mint Corrie Sanders. Hogy ha kaptam volna még néhány olyan ütést, mint az első menetben, akkor szerintem a játszmának vége lett volna. Hogy ha nem lett volna tapasztalatom a testvéremmel (aki mérkőzött vele előzőleg), akkor egyértelműen elvesztettem volna a mérkőzést Corrie Sanders ellen. Jó ütő volt.

LEGJOBB KÉSZSÉGEK: Lennox Lewis

- Lennox egy legenda, a legerősebb bunyós, akivel valaha ringbe léptem. Sose ütöttem mellé annyi ütést, mint Lennox ellen, de bebizonyítottam a készségeimet ellene.

ÖSSZESSÉGÉBEN A LEGJOBB: Lennox Lewis

- Lewis a legerősebb, legkeményebb, legokosabb. Ő a legjobb.



2020. május 26. - Leibinger Gábor

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!

Hozzászólok:

login: jelszó: » regisztráció

@Pötch: Gondolom Nate Tubbs akkora mumus volt a csúcs Sandersnek hogy 2003-2004 környékén is igy kiutotte vóna :).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 22:52:53

https://www.youtube.com/watch?...

» Pötch   válasz erre
    2020-05-27 22:42:57

Nate Tubbs győzte le a legkeményebben Sanderst.

» Pötch   válasz erre
    2020-05-27 22:42:52

@bpjotruska: "Szerintem ugy keszult arra a meccsre, hogy Vitalijt is osszetori 2 menet alatt, es B-terve nem nagyon volt. "
Hozzátenném, hogy hiába is lett volna. Szerintem nyilvánvaló volt, hogy vagy meg tudja lepni Vitali-t is az első menetekben, vagy a nagyobb, erősebb, fiatalabb, jobb kondival rendelkező ukrán be fogja darálni.Szerintem Sanders megpróbált élni az egyetlen esélyével és azt nagyon jól is csinálta, aztán meg az történt, ami várható volt, 38 évesen már nem biztos, hogy ki tud valaki bújni a bőréből bármilyen felkészüléssel (talán pont Lewis-nak is megfordult ilyesmi a fejében, amikor inkább a visszavonulást választotta a visszavágó helyett - bocs, ezt nem tudtam kihagyni :)).

» superman   válasz erre
    2020-05-27 21:44:30

@Sarkozi Robert: " En ami nagy kulonbseget latok, az az ellenfelek minosege, de ezt meg hiaba mondjuk mert nem akarod megerteni. Sok meccset lattam Sandersnek, de osszessegeben a legjobb szerintem a Klitschko fiverek ellen volt. "
Wlad ellen lehet, de Vitalij ellen mar ranezesre sem volt toppon, a kondija pedig vb-meccshez merten rendkivul gyenge volt...kemenyen bekezdett, de mar a masodik menetben latvanyosan kezdett faradni. Az egy dolog, hogy az alla birta, es a szive valahogy labon tartotta, de 2-3 menet utan mar csak szorvanyos felvillanasai voltak. Szerintem ugy keszult arra a meccsre, hogy Vitalijt is osszetori 2 menet alatt, es B-terve nem nagyon volt. Ha jol remlik, akkoriban meg Wladot tartottak a jobbnak a fiverek kozul, uh volt is oka feltetelezni, hogy Vitalij sem lesz kemenyebb dio.
Rahman ellen pl sokkal jobb volt, aktivabb volt, tobbet mozgott labon, jobban birta az iramot is szerintem... csak hat Rahman is borzaszto eros ficko volt akkoriban.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-05-27 19:59:24

@Sarkozi Robert: MIért ne látnám az ellenfelek minőségét???? Na mindegy. Én itt Sandersre gondoltam. Sztem Klicskoék ellen pont a te általad is sokat emlegetett "styles make fights" nak is komoly szerepe volt. Wladimirnek sztem különösen nem feküdt Sanders se 37 évesen se 30 évesen nem feküdt volna.

    2020-05-27 19:54:51

@zappa: ''érdemes azért megnézni hogyan nézett ki korábban mikor 235 font körül volt meg Vitali ellen 235 fontosan. Azért elég nagy a különbség''

En ami nagy kulonbseget latok, az az ellenfelek minosege, de ezt meg hiaba mondjuk mert nem akarod megerteni. Sok meccset lattam Sandersnek, de osszessegeben a legjobb szerintem a Klitschko fiverek ellen volt.
mindegy, te igy latod, mi meg ugy. Vegso soron, nekem igy is jo, igazabol mindegy mit gondolsz errol.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 19:44:45

@Sarkozi Robert: Ha egyébként ha csak ez a néhány meccse volt ahol 230 font fölött volt, hallod amúgy az se sok a 46 meccséből. Ezek szerint tényleg jellemzően 220-230 között volt az ideális neki. Nem tudom melyiket láttad a felsorolt meccsek közül, érdemes azért megnézni hogyan nézett ki korábban mikor 235 font körül volt meg Vitali ellen 235 fontosan. Azért elég nagy a különbség.

    2020-05-27 19:33:29

@Sarkozi Robert: A harmadik menetben olyan szinten visszaesett Sanders, hogy a közönség ahogy emlékszem finoman fütyülni is kezdett. Dehát marha gyors keze volt, nagyot ütött még fáradtan is meg meg villant, így azért izgalmas meccs volt.

    2020-05-27 19:24:11

@Sarkozi Robert: Nyilván nem tudod objektíve mérni, hiszen nem tudod a fiatalabb Sanderset a 38 évessel összeengedni. És így egyenként sok mindent meg lehet vagy meg lehet próbálni magyarázni, de ezt így együtt érdemes nézni.
Önmagában a 38 év nem kevés azért a bokszban. Ha A halmazba beteszed azokat a bunyósokat akik 38 évesen csúcson voltak, B halmazba meg akik nem, akkor B halmaz sokkal sokkal több elemet fog tartalmazni.
Az egy év kihagyás sose jó. Volt előtte kisebb ellenfél elleni meccs előtt rá példa Sandersnél, de jellemzően évente 2-3 meccs volt.
Az sem ideális ha egy jó honapod van felkészülni valaki ellen.
Továbbra is tartom, hogy Vitali ellen nem nézett ki jól Sanders. Meg lehet nézni korábbi meccsein, de nyilván nem fogom tudni bizonyítani neked.

Vitali ellen már a harmadik menetben látszott hogy lelassult lábon, kevésbé mozog, kezét le leengedte, lent is hagyta. Sokszor gyakorlatilag behátrált a kötélhez és egy dologra épített kontra nagy ütés. Én egyértelműen látom hogy itt már fogytán volt a kondija. Nyilván ütött még utána, nem arról van szó hogy innentől nem bokszolt, de elfáradt, kurva hamar. Hamarabb és jobban mint Rahman ellen. És még az iram se volt nagyobb.

Én ezekből következtetek arra hogy azért ezek így együtt csak mutatnak valamit.

Azt hogy a csúcson volt, nem sok dolog támasztja alá. Se az a boksz amit látunk tőle, se a kondija, se a fizikális állapota se a fentebb sorolt körülmények.
De te tudod, végülis nekem mindegy mit gondolsz erről. Nincs jelentősége.

    2020-05-27 19:19:41

@La Cucaracha: Igen, pont ezt gondolom en is. Ha amugy alapbol gyengebb a kondi akkor azert hatalmas kulonbseg van hogy Rahman vagy Vitali ellen bokszolt az illeto. De ha meg ezt teljesen figyelmen kivul is hagyja valaki, alapbol sem az volt hogy Rahman elleni Sanders vegig birta volna szufflaval, es raadasul az egy rovidebb meccs volt. Egyszeruen nem latok logikat, csak holmi belemagyarazasokat Vitali ket legnagyobb teljesitmenyebe, mintha meg ezeket is el akarnak tole venni.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 19:04:57

@Sarkozi Robert: Egyébként a negyedik menetig nekem egyáltalán nem úgy tűnt, mint aki nincs formában. Az meg, hogy egy Vitalij ellen elfogy a kondi...hát előfordult másokkal is.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-05-27 18:49:21

@Hurri: Rahman ellen is a negyedik menetben fogyott el az állóképessége, Vitali ellen a harmadik menetben még mindig ment az adok-kapok, aztan ott is a nagyedik hozott valtozast... raadasul a ket bunyos kvalitasai nagyon nem helyezhetőek egy lapra. Ezekből kiindulva es a tenyeket figyelembe véve en nem latom milyen következtetes alapjan lett levonva hogy Vitali ellen mar nem volt formában. Hacsak nem a kor, de ez alapján nem lehet pontosan következtetni mert minden bunyós más. Akkor látnék ebben logikát, ha a legnagyobb ringsulyaval erkezett volna Sanders, vagy ez volt az a ringsuly ami a korabbi rossz teljesitmenyeihez köthető lenne, csak éppen ennek megint pont az ellenkezojet mutatjak a tények. Szerintem magahoz képest nagyon jo formaban volt Sanders, neki mindig problemai voltak az allokepessegevel, es ezekkel együtt Vitali ellen ennyire futotta, aki pont a cikkben meltatja Sanderst es kvazi elismeri hogy ha nincs tapasztalata az öccse miatt akkor ezt a meccset elveszti...

Egyebent Rahman is Sanderst jelölte meg a legnagyobb ütőnek.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 17:32:33

@Sarkozi Robert: Nem biztos, hogy Vladimir ellen sokkal jobb formában volt, mint Vitalij ellen. Ez nem derül ki, mert ott nem kellett addig bunyóznia, míg ki nem pukkad a kondija (bár én is feszesebbnek láttam Vladi ellen). Az viszont biztos, hogy Vitalij ellen kifejezetten rossz volt az állóképessége. És abban Zappának igaza van, hogy ezt nem lehet elvonatkoztatni az inaktivitástól (akkor sem, ha ez korábban is jellemző volt rá) és az öregedéstől stb. Az is benne lehet, hogy Duglas-hoz hasonlóan ő is "jóllakott" az előző nagy győzelmével.

    2020-05-27 15:54:23

@zappa: ''semmiképpen nem kedvez ha 1 év kimara 38 éves korban. Az hogy nagyobb volt a súlya, azt együtt néztem azzal, hogy amúgy is a szokásosnál punnyadtabb volt a ringben''.

Pont ezt vezettem le lejjebb hogy nala nem sok osszefugges van az 1 ev kihagyas es a 235 fontos sulya kozott, leven ugyanez eggyuttesen maskor is elofordult es egyaltalan nem hatott ki a teljesitmenyere, a tenyeket figyelembe veve egyaltalan nem konzisztens ebbol azt leszurni hogy Sanders nem volt formaban. Azt hogy te a szokasosnal punnyadtabbnak lattad, megint csak egy egyeni meglatas, egyfajta visszacsatolas, egy nem logikus kovetkeztetesre, en nem igy lattam es szerintem sokan masok sem...

''Egyébként olvastam Sandersről, hgy ebben az időben már sok más dologgal foglalkozott, pl. golfozott, annyira nem a boksz volt mindenekfelett.''

Az hogy egy elsportolo massal is foglalkozik, nem kovetkezik egyenesen hogy nem koncentral a feladatra ha ott a lehetoseg. Rengeteg sportolonak vannak kulonbozo hobbijai. Ezt Legjobban az UFC embendded sorozat mutatja be, hogy azert jut ido elni a hobbiknak, meg akar a meccset megelozo heten is (ilyen szorfolesekrol, meg loveszetekrol van szo, nem olvasasrol, meg tv nezesrol, mielott nagyon eltavolodnank a lenyegtol...) Van olyan bunyos aki evek ota real estate agent, es rohadtul nem hatott ki ez a teljesitmenyere, sot meg ez ido alatt sikeresebb is. Vagy a masodallasban tuzolto Stipe Miocic, akit ugy emlegetnek sokan mint minden idok eggyik legjobb nehezsulyu bajnoka...
Szoval ebbol amit mondasz egyaltalan nem kovetkezik egyenesen hogy Sanders nem keszult vagy koncentralt teljes erobedobassal ilyen lehetosegekre mint Wlad vagy Vitali, amilyeneket elotte sosem volt lehetosege megragadni...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 13:18:16

Megnéztem volna Sanderst, Chris Byrd ellen. Két Southpaw egymás ellen, vagy Michael Moorert ellenük...

» Pötch   válasz erre
    2020-05-27 12:12:04

@Sarkozi Robert: Egyébként olvastam Sandersről, hgy ebben az időben már sok más dologgal foglalkozott, pl. golfozott, annyira nem a boksz volt mindenekfelett. Ráadásul alig több mint egy hónappal a meccs előtt keresték meg, szóval elég rövid felkészülési ideje volt Wlad ellen. Szóval nem semmi volt hogy így borította a papírformát, ott ahol 40-1 ben Wladimir volt a favorit a fogadóirodáknál.

    2020-05-27 11:10:23

@Sarkozi Robert: Nem feltétlenül mérhető fontokban, de azért az semmiképpen nem kedvez ha 1 év kimara 38 éves korban. Az hogy nagyobb volt a súlya, azt együtt néztem azzal, hogy amúgy is a szokásosnál punnyadtabb volt a ringben.

Én nem érzem egyébként hogy Rahman ellen kisebb lett volna az iram. első két menetben indított sanders 136 ütést, Vitali ellen összesen 230-at 8 menetben.
Meghát ütést se kapott kevesebbet mire elment a kondija. Ráadásul Vitali ellen nagyon látható volt, ahogy mozgásában lelassult, és utána gyakorlatilag már 100%-ban kontrákra játszott.

De megint nem akarok veled vitatkozni, sztem már leszállóágban volt 38 évesen 1 év kihagyás után löttyedt testtel 2 menetnyi kondival, gyakorlatilag érdemi pályafutása végén. Sztred nem, te úgy gondolod én így.

    2020-05-27 11:01:16

@zappa: Wlad ellen semmi nem mutatott arra nezve hogy ne lenne a csucson vagy akar csak a "csucs közelében lenne"(ezzel egy kicsit arra utaltal, hogy azert megsem lehetett pont a csucson, ami puszta feltetelezes, elnezve a ringbeli teljesitmenyet es a ringsulyat).
Elotte 5 honappal Otis Dale ellen bumyozott, a Rahman meccs utan evente eggyet, de ez is félrevezető mert azt megelőzoen is evente eggyet bokszolt. a masik meg az hogy ezt a súly dolgot ugy mondod mintha a 235 font amugy tavol allt volna Sanderstol, ami abszolut nem igy van, mert ez is a versenysulya volt neki.
Bobby Czyz ellen 238 font 98-ban, Cole ellen 230 es fél font a Rahman meccset megelőzoen, Ross Puritty ellen 230, Chris Shepard ellen pedig 236 es fél fontosan lépett ringbe 96-ban. Otis Tisdale es Micheal Sprott ellen is csak 6 fonttal kevesebb volt ami egyaltalan nem szamottevo ebben az esetben.
Szoval egyaltalan nem konzisztens a 235 fontos súlyát osszefugfesbe hozni a kopassal ,a ringbeli teljesitmenyet elnezve meg plane nem az....
Mert Mint irtam, a Vitali elleni meccs alapbol nagyobb iramú volt mint Rahman ellen, ahol mar szinten ki volt faradva a negyedik menettől, ugyanúgy ahogy Vitali ellen is ment meg az adok kapok a harmadikban. Semmi nem utal arra hogy szarabb kondija lett volna Vitali ellen, de gondolom abban azert egyetertunk hogy ket teljesen mas kvalitasu bunyossal allt szemben Sanders...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 10:18:45

@Sarkozi Robert: Persze ez így van ez alap, azért is írtam azt, hogy "érdekes lett volna ha a fiatalabb Sanders...". Ha nem venném figyelembe azt amiről írsz, csak azt hogy fiatalon biztos mindenben jobb volt, akkor nem lett volna érdekes, mert akkor nyilván Sanders nyert volna.

Ezzel együtt azt nem gondolnám, hogy ekkor volt a csúcson, még ha érettebb is lehetett. 37-38 éves volt, rossz kondival, Rahman után elég ritkán lépett ringbe. De még ha Wladimir ellen el is fogadjuk, hogy csúcs közelében volt 37 évesen, azért 1 év öregedést-kihagyást, plusz 10 fontot, a bántóan rossz kondit nem valószínű hogy kompenzálta az érettségével.

Nyilván nincs ilyen szabályszerűség, de 37-38 éves kor, az inaktivitás, a magasabb ringsúly, azért a bunyósok 99%-ánál már nem a csúcsformát mutatja.

    2020-05-27 06:41:17

@bpjotruska: Abban igazad van, hogy Arreola és Briggs keményebb állúnak tűnt, de azt is tegyük hozzá, hogy Vitya sok mindenben megkopott a visszatérése után.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-05-27 01:10:04

@bpjotruska: Abban igazad van, hogy Arreola és Briggs keményebb állúnak tűnt, de azt is tegyük hozzá, hogy Vitya sok mindenben megkopott a visszatérése után.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-05-27 01:10:02

@yoda: Rahman ellen nem volt ekkora tempó, es a negyedik menettől ott is a ki volt fáradva (ugyanígy Vitali ellen, ott a 3.ik menetben még mindig ide-oda találgattak, ehhez pedig eleg aktivnak kellett lenni Vitali ellen... )

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-27 00:18:03

@Sarkozi Robert: Viszont korábban nem fogyott el másfél menet alatt.
Vitya úgy meg volt fogva az első menet végén, mint sem előtte sem utána soha. Sanders mindenben fölé nőtt: ütőerő, időzítés, gyönyörű kontra ütés, lábmunka, védekezés....... csak a második menet végén elfogyott az oxigén, onnan meg kb beszedett ütések nélkül se bírta volna lábon végig.
Rahman ellen végig bírta a magas tempót szétment térddel is.

    2020-05-27 00:08:44

@zappa: Egy fiatalabb Sanders kevésbé volt tapasztalt. Nem mindig akkor a legjobb valaki amikor fiatalabb. Sok bunyosnak fiatalabb korában alacsonyabb a sulya es gyorsabb, viszont később letisztultabb a bunyoja. Sokszor ez megtéveszt eggyeseket, ugy tűnik hogy megkopott az adott bunyos, holott valojaban csak kiiktatta a felesleges mozdulatokat, es jobban beosztja az erejét. Szerintem a Klitschko testvérek ellen volt a legjobb Sanders, azzal a bunyoval amit ellenük mutatott, mar hamarabb is odaert volna. Egyszerűen vannak olyan (akár Klasszis) bunyosok akik később érnek be.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-26 23:10:15

Bizonyos értelemben Sanderssel is hasonló volt ahelyzet mint Lewissal.
Ő is kihagyott egy évet Vitali előtt, meg fel is szedett sztem vagy 10 fontot magára Wladimir elleni meccshez képest. Könnyen lehet hogy a kondi Vitali ellen ezeknek is az eredménye volt.
Korábban volt itt szó róla, hogy vajon Vitali mennyire volt megfogva, az első menetben, hát úgy tűnik eléggé, ha Vitali is így emlékszek.

Érdekes lett volna, ha egy fiatalabb Sanders ellen lép ringbe Vitali. Mindenesetre a stílusa miatt Wladimirnek nem sok esélyt adtam volna Sanders ellen egy visszavágón.

    2020-05-26 22:48:01

"Ha nem lett volna tapasztalatom a testvéremmel akkor egyértelműen elvesztettem volna a mérkőzést Corrie Sanders ellen. Jó ütő volt."

Szerencséje hogy nem találkozott egy Luis Ortiz kvalitasu bunyossal, mert mint utolag kiderult ő sokkal Jobb Sandersnel...
Viccet felreteve, aki 9 meneten belül elintez 3 volt cirkalosulyu bajnok mellett egy Bert Coopert es Wladimir Klitschkot az kétségtelenül nagy ütő. Ehhez meg hozzájon Rahman leutes, akit utana eszetlenul tamadott meg, es ezert talalta magát a padlon.
Lewis is nagyon elismeroen nyilatkozott rola anno, azt mondta Sanders ugy celozza be az ellenfeleit mint egy mesterlövész.

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-05-26 21:44:30

Óriási a különbség a Lewis nyilatkozathoz képest. Korrekt, őszinte ember Viatlij. Még egyszer láttam nevetni is, amikor az öccse meccsén ellenőrizte/nézte Fury bandázsolását.

    2020-05-26 21:24:26

"Keresnem kellett a kulcsot a védekezéséhez. (de nem találtam)"
ez nagyon jó.

    2020-05-26 20:53:33

Az egyetlen, ami meglepett, az Danny Williams, mint a legjobb allu ellenfele. Emlekeim szerint Williams esett-kelt Vitalij ellen, vagy 4-5 alkalommal is padlozott. Arreola es Briggs irtozatos mennyisegu utest hordott ki labon, es nemhogy padlora nem kerultek, ugy komolyabban megrenditve sem volt egyik sem asszem. Sanders is rengeteg utest hordott ki labon. Nem mondom, hogy szar alla volt Williams-nek, kapott o egy sort az oreg Tyson-tol is az elso 1-2 menetben, es birta, de valahogy nem latom ot kiemelkedonek ebbol a szempontbol.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-05-26 20:37:31

Na ilyen egy igazi harcos. Nem húzza le az ellenfelet, csak mert sérti az önérzetét, hogy lehet esetleg jobb is nála, hanem elismeri az ellenfél kvalitásait. Ha valakinek, azt hiszem neki elhihetjük ha azt mondja Sanders nagyobbakat ütött mint Lewis, pedig róla is tudjuk hogy nem kis ütő....

» Bredan78   válasz erre
    2020-05-26 20:14:21

@drmatesz: Vitalinak sosem esett nehezére őszintén nyilatkozni ellenfelei nagyságáról.

» Beast_Pete   válasz erre
    2020-05-26 19:49:06

Az úriember :-)
Biztos megtanulta a polkorrekt fogalmazást a polgármesteri irodában.

» drmatesz   válasz erre
    2020-05-26 19:07:37

Nagyon korrekt nyilatkozat, ami még hitelesnek is tűnik. Az külön becsülendő, hogy Sanders kapcsán ennyire őszinte volt.

    2020-05-26 11:45:07

@Beast_Pete: Na igen...itt a lényeg.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-05-26 11:09:12

"Hogy ha nem lett volna tapasztalatom a testvéremmel (aki mérkőzött vele előzőleg), akkor egyértelműen elvesztettem volna a mérkőzést Corrie Sanders ellen"

Mennyivel szimpatikusabb nyiltkozat, mint Lennoxé.

» Beast_Pete   válasz erre
    2020-05-26 10:23:54

Hát igen, a megboldogult Corrie Sanders. Egészen hihetetlen, amilyen gyors és erős volt, és ha csak 20 másodperccel hamarabb talál be Vityának, akkor azt a meccset behúzza KO-val, mint Wlad ellen is.

» GaiusM   válasz erre
    2020-05-26 09:46:37
Ugrás az oldal tetejére