×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/pic_poszter/JoshuaPulev3.jpg Megállapodott egymással a nehézsúlyú IBF bajnok Anthony 2020-03-03 10:52:53 https://www.profiboksz.hu/2020/03/03/joshua-vs-pulev-junius-20-an-londonban/

Joshua vs. Pulev június 20-án, Londonban

Megállapodott egymással a nehézsúlyú IBF bajnok Anthony Joshua és a kötelező kihívói pozícióban levő Kubrat Pulev csapata, amelynek értelmében a brit ökölvívó június 20-án, a londoni Tottenham Hotspur Stadionban abszolválja kötelezettségét a bolgár bunyós irányába. Pulev már hosszú ideje vár a sorára, igaz, korábban egyszer sérülés miatt pont neki kellett visszamondani a lehetőséget. Az már az Anthony Joshua és Andy Ruiz Jr. között lejátszott második meccset megelőzően ismert volt, hogy mind az IBF, mind a WBO kötelező címvédést fog előírni a nyertes számára, már csak az volt a kérdés, hogy hajlandó-e valamelyik szervezet engedni, vagy valamelyik trón gazdátlanná válik. Nos, a szigor ezúttal is az IBF felől érkezett, aki nagyon következetes, ha kötelező címvédésekről van szó, így került helyzetbe Pulev, a WBO vonalon várakozó Oleksandr Uskynak pedig még van ideje jobban elmélyülni a nehézsúly világába.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@bpjotruska: Amúgy igen ebben igazad van , a kérdés inkább az hogy Joshua megint el tudja magát taktikázni ? Ruiz ellen elég nagy leckét kapott és a második meccsre még ha nem is látványos de nagyon meggyőző volt . Nem tartom valószínűnek ( bár előfordulhat ) , hogy megint belelép ugyanabba a folyóba és majd a meccs vége felé (ha lesz olyan mondjuk ) elfogyna . Ahhoz vagy tényleg az kellene , hogy annyira rámenjen a kiütésre görcsösen és aztán elfogyna látványosan , vagy pedig az hogy Pulev felveszi a tempót és kifárasztja . A jabjei nagyon jók a bolgárnak és jól ugrál be - ki az ütőtávból de Joshuának meg az ütemérzéke jó simán el tudom képzelni , hogy majd belever ezekbe . Annyiban javítom magam , hogy mismatch ez nálam továbbra is , de talán Joshua saját magát megverheti . Bár ez nagyobb szenzáció lenne mint a Ruiz elleni döbbenet .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2020-03-04 15:20:25

Szerintem ez egy hasonlo meccs lesz mint a Joshua vs Wlad volt. Amig felmerik egymast es foleg jabelgetni fognak addig Pulev partiban lesz AJ-vel (ha jo format hoz a bolgar) viszont amint Joshua megindul belharcra Pulev bajban lesz es padlozni fog. Az elsobol meg felall, a masodikbol vagy a harmadikbol mar nem vagy lelepteti a biro. KO-TKO cca 6.-7. menet.

Persze a fenti meccskep elofeltetele, hogy AJ merni fog belharcolni es nem maradtak benne rossz beidegzodesek a Ruiz sokk-terapia utan.

» Slajos   válasz erre
    2020-03-04 14:36:00

@Keller Jani: Ha szted annyi ütőereje van mint egy marék molylepkének akkor javaslom állj bele egyszer aztán lehet kicsit változna a véleményed XD

» antonio   válasz erre
    2020-03-04 08:30:03

http://www.profiboksz.hu/2018/...

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-04 06:45:52

@horvath gergo: "Viszont ott van pl Whyte is aki elég komoly bunyósokat vert meg, többet kockáztatott, mint Pulev."
Ez igaz, csak Whyte eppenseggel visszamondott egy Pulev elleni meccset, ahol az IBF kotelezo kihivoi posztot megszerezhette volna. Igaz, Parker ellen ment, aki szinten nem piskota.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-04 06:42:56

Pulev szerintem azert van alulertekelve, mert se pusztito utoereje nincs, es nem tul latvanyos a stilusa sem. Viszont nem gondolnam, hogy barkinek konnyu falat lenne, eros a fizikuma, jo jabet ut, kepzett, nem egy kocsmai bunyos, meg tegyuk hozza, hogy nem sok ember ellen boxolt Chisora hatramenetben eddig...nyilvan Aj a meccs toronymagas eselyese, de (termeszetesen a bolgar formajatol fuggoen!) nem gondolnam, hogy ez lesz Aj legkonnyebb meccse, legalabbis technikai kivitelezes szempontjabol.

Hogy mit kezdett volna egy jo allapotu Pulev Povetkinnel es Takammal? Szerintem Takamot kipontozta volna, de Povetkin ellen inkabb az oroszra fogadnek (kesei TKO) egy elmeleti meccsen, ahol mind a ketto jo formaban van.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-03-04 00:58:42

@La Cucaracha: *kerekedni

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-03-04 00:52:38

@yoda: " a Wlad elleni meccsen momentuma nem volt"
Yoda mester, eppenseggel pont, hogy volt momentuma, ott inkabb a taktikaval volt problema szerintem. De nem sok ember mondhatja el magarol, hogy beallt Wlad ele, es meg neha jab parbajban is fole tudott kedekesni.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-03-04 00:52:27

@Jersey Joe: nem akarom

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 23:24:59

@Keller Jani: ne told túl

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 23:20:16

@Subi: aranyapam :d
itten szuris am mostan is a tuske

a neger kiuti

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 23:14:16

@Keller Jani: Ha így lesz, összedobhatnál majd a mérkőzésről egy összefoglaló cikket, mert mindig öröm olvasni a soraidat! Úgy érdemes csinálni, hogy egy mondat, egy tüske... :D

    2020-03-03 22:57:38

@horvath gergo: Meg azért Whyte egyszer már ment is AJ ellen. Jó meccs volt, de a végén feküdt.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 22:56:46

ha jól belegondolunk Pulev, a Wlad meccs óta igazán veszélyes bunyóssal nem találkozott. ( talán Chiso, aki nem volt épp bombaformában, és hát Pulev elég sokat fogott is ) . Bár végül is, ha úgy vesszük hol van előírva, hogy végig kéne, hogy verje az egész mezőnyt, hogy kötelező kihívó legyen. Viszont ott van pl Whyte is aki elég komoly bunyósokat vert meg, többet kockáztatott, mint Pulev. Bár más kérdés, hogy Whyte is megkapta volna a lehetőséget AJ ellen csak ő nem élt vele . remélem azért, hogy láthatunk legalább kb 5-6 jó, akciódús, izgi stb menetet. Meg, hogy nem keringőzni fognak. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 22:04:47

neger leuti

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 21:42:40

itt nalunk szerintunk a bulgarnak annyi utoerejevan mint egy marek mojlepkenek

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 21:37:14

@yoda: Én az Ustinov elleni teljesítménye kapcsán vontam fel a szemöldököm. Már akkor tudtam, hogy Pulev szó szerint harcolni megy, amikor összeütötték a kesztyűiket. Pulev ott igen marcona ábrázatot vágott és sugárzott róla a magabiztosság. Viszont az eredmény még így is megdöbbentett. Nem gondoltam volna, hogy KO-val győz a bolgár.

A Chisora elleni mérkőzés eredményét, már előre borítékoltam, a legkevésbé sem lepett meg. Pulevet szerintem a többség alulértékeli.

    2020-03-03 21:29:38

@bpjotruska: Igen, de Usztinov lassabb volt sokkal, Pulev viszonylag gyors a méretéhez képest, amit ki is használ, kivéve Wlad ellen. Kérdés, hogy mennyire kopott meg. Jó néhány év eltelt már azóta. A Chrisoa elleni meccs is 2016-ban volt, ha jól tudom.

    2020-03-03 21:26:02

@yoda: Usztinov ellen is jo volt. Az orias nem volt akkor ugy lepukkanva, veretlen volt s vagy 25 kiloval nehezebb. Ot szepen lebontotta, akarcsak Dimitrenkot.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 21:12:59

@bpjotruska: Igen félreérthető voltam, a Wlad elleni meccsen momentuma nem volt, élete legjobb meccse a Chrisoa elleni volt, SZERINTEM.

    2020-03-03 21:04:28

Jó lett volna látni Wilder Joshua meccset is, sajnos erre kevés lesz az esély, marad a Fury Joshua..

» gigaboly   válasz erre
    2020-03-03 20:46:33

@bpjotruska: A nyers ütőerő tekintetében egyetértek, csak az különbség Furynál, hogy a magasságánál fogva ő minden szögből tud ütni - most már felütést is :) - , míg Pulevnél alig látni hajlított karú, vagy oldalról kidolgozott ütéseket.

Mindegy amúgy... Én a bolgárnak szurkolók, mert nagyon kedvelem, úgyhogy nem akarok ellene írni.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 20:37:37

@yoda: Chisora meccs a Wlad elleni zako utan volt, nem elotte.
Povetkinnek volt egy baszott jo idoszaka, ami nem tartott tul sokat. Merthogy a mait lehet kipotnozna Pulev, de a Huck ellenit is megverte volna, nem kicsit... aztan a Takam-Perez ellenitol valoszinu kikapott volna, talan meg a Joshua elleni is sok lett volna.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 20:34:42

@yoda: Hmm... Régen volt, hogy is volt :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 20:34:31

@bpjotruska: Povetkin ellen esélye nem lett volna a bolgárnak. Jelenleg már kipontozná.
Pulev legjobb meccse Chrisoa ellen volt, érdemes megnézni, ott volt minden, jab, egyenes, kondi, fogás, lábmunka, ütésállóság.
Majd jött a Wlad elleni meccs és ott csúnyán be lett árazva...............

    2020-03-03 20:23:39

@bpjotruska: értem. köszönöm a választ. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 20:23:05

@horvath gergo: Roviden: nem. hosszabban: de :-))
Szoval: Pulev eleg jo es hiteles kihivo, Takam-ot szerintem verne, Povetkin-t mar nem tudom, a mostanit talan mar igen, par evvel ezelottit nem hiszem. Viszont Pulev nyiltsisakos stilusa szerintem sokkal inkabb fekszik Joshua-nak, mint a Povetkine es Takame, ezert osszessegeben lehet, hogy o lesz konnyebb ellenfel, es hamarabb elverzik.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 20:07:45

@bpjotruska: Mondjuk úgy bárki meg tudja.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-03 20:04:10

@bpjotruska: és mondjuk Takam-nál jobb kihívónak találod Pulev-et, vagy Povetkin-nél esetleg ? hova rangsorolnád Pulev-et , AJ eddigi legjobb ellenfelei közül, érdekelne a véleményed.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 20:03:52

@Jersey Joe: Pulev utoereje szerintem kb olyasmi, mint a Fury-e: mindenki lesajlnalja, mert egyuteses KO-ra nem igazan kepes. Viszont atgyalogolni sem nagyon lehet az utesein, es ha rendszeresen betalal, akkor lassan leamortizal kemeny bunyosokat is. En konkretan Chisorat senki ellen nem lattam annyit rukvercben, ill kotelekhez szorulva, mint Pulev ellen. Komolyabban megfogva nem volt, de valahogy eleg nagyokat kapott ahhoz, hogy ne tudjon vegig nyomulni, es sokszor csak fedezekben hatraljon... Illetve lattam, Takam ellen, ot viszont utana kiutotte - es Takam azert egy rohadt kemeny pressure-fighter.
Szerintem Joshuat meg tudja csipni, ha tisztan betalal. Ettol fuggetlenul keves eselye van.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 19:53:31

Ha kis fury elleni teljesítményét nézem, egyszerűen nem tudta megszorongatni de még zavarba hozni sem. Teljesen azt vártam kis furit kicsapja.
Sima AJ győzelem 6-7 menetre elfogy a boolgár.

    2020-03-03 19:42:39

@yoda: még Ajagba, vagy JOyce haggyán, de hogy Hammer?

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 19:15:49

@glideswimmer: hát igen AJ a toronymagas esélyes ez igaz, de azért Pulev egy elég jó nevű kihívó, nem egy hurka. én is Joshua győzelmet várok ko-val, de azért nem lesz egy sétagalopp. Pulev szerintem nem rosszabb kihívó, mint pl Takam, vagy Ruiz, viszont azért Molina-nal, vagy Breazeale-nel jobb ( akiket ugye nagyon leszóltak anno, hogy túl könnyű kihívás AJ-nek ) . Amúgy meg nem AJ választotta ugyebár PUlev-et, hanem kötelező kihívó a bolgár. AJ sosem választ könnyű kihívót, ahogy Ruiz sem volt az, vagy Miller sem lett volna szerintem. Pulev lehet, hogy nem egy MIke Tyson, de azért nem lesz egy sétagalopp szerintem.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 19:14:17

@Barbados Demon: Dubois-t megelőzi Ajagba, Joyce és Hammer? Miféle ranglista ez?

    2020-03-03 19:08:29

Ennél lefutottabb meccset el sem tudnék képzelni.

» glideswimmer   válasz erre
    2020-03-03 19:08:03

@robhalford: ezzel egyet tudok érteni (sajnos).

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 16:57:43

@Ultrasberry1990: "Ettől függetlenül Joshua idő előtti győzelmére nem fogadnék. Bírja a bolgár a pofonokat"


Azért ha 12 meneten keresztül kapsz Joshuától, az nem sok jót ígér... Márpedig Pulev csak előre tud menni, az ő boksz arra van kitalálva, hogy gyors és sűrű egyenesekkel megy előre és tartja fel a másikat és - amikor még jó volt a lábmunkája - előre-hátra ugrál.

Látványos és támadó stílus, mégis gyenge ütőerő, lelassult lábmunka - Hearn találni sem találhatott volna jobb marketingeseményt Joshuának.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 16:56:31

@Barbados Demon: Számomra az a másodvonalas aki jó képességű de kicsi eséllyel lehet világbajnok, mivel az elsővonalasok (AJ,Fury,Wilder) magasabb szintet képviselnek. Illetve ha már koránál (fénykoron rég túl) fogva lassan visszavonul. (Povetkin, Ortiz, Pulev, Chisora) Kérdésedre a válasz: Szerintem Whyte nem elsővonalas. Vagy doppinggyanúsan jól bunyózik (Oscar ellen) vagy óriási sörhassal szenved a ringben noname ellenfél ellen. (legutóbb)

» DynamiteHook   válasz erre
    2020-03-03 16:55:57

@Ultrasberry1990: Az egyetlen eselye kb az, ha Joshua eltaktikazza a meccset, nagyon ragorcsol a kiutesre es megsem sikerul lezarnia a meccset 6-7 meneten belul, viszont elfarad, kiuti magat. A kondija ugyanis sokkal jobb a bolgarnak, o a 8-12 menetek kozott hozza a legjobb formajat. Csak ki kell huznia addig, amire keves az eselye.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 16:37:59

Nálam ez egy totál mismatch . Nem Pulevet lenézve mert amúgy egy korrekt jó bunyós de mi az az extra amivel ő nyerhet ?
Semmiben sem kiemelkedő és a legutóbbi meccsein sem arról győzött meg , hogy ő itt valós esélyekkel lép ringbe . Ettől függetlenül Joshua idő előtti győzelmére nem fogadnék . Bírja a bolgár a pofonokat .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2020-03-03 16:31:06

@menyus: Persze, de Michelle Joy Phelps-szel nem ült volna a vége :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 15:49:41

@bpjotruska: Megelőztél. Én is jelezni akartam, hogy valami nem kerek.

A tüske szó nekem is hiányzott, mert csak azzal együtt teljesek ezek a barokk körmondatok.

    2020-03-03 15:21:51

tuskehez koran van meg pakolunk

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 15:18:18

neger persze hazmester ez most

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 15:16:57

@bpjotruska: pjetruska-nyet :d

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 15:14:27

@Barbados Demon: Nincs aki jobban megérdemelné mint Pulev,csak kérdés hogy ez a bolgárra,vagy an block a nehézsúlyú mezőnyre nézve szégyen.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-03 14:44:15

R.I.P. Pulev

» patton   válasz erre
    2020-03-03 14:43:18

@Keller Jani: Kimaradt, hogy a neger-e vagy a masik, es hogy mit ittal :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 14:41:07

@Jersey Joe: Vizuális tipus vagyok,lehet hogy ilyesmi lesz:)
Mert túl komolyan venni ezt a meccset nem lehet.
De hátha...

» robhalford   válasz erre
    2020-03-03 14:40:24

@ogreface: Kérlek ne fesd az ördit a falacskára:)!

» kovban   válasz erre
    2020-03-03 14:36:49

@bpjotruska: Elviekben lehet nagyon sima AJ győzelem. De azért szerintem Ruiz is meglepte AJ-t az első meccsen és azért tudott nyerni. A második meccs önbizalmat adhat AJ-nak, de azért ne felejtsük el Ruiz inkább bulikázott mint készült. Pulev biztos mindent bele fog adni, az akarattal nem volt gond Klicsek ellen sem. Ki tudja, hogy egy jól felkészült, tudatos Pulev hogy fog ízleni AJ-nek.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 14:22:44

leuti lecsapja

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 14:21:18

@sziporka: Szerintem is eleg sima ido elotti AJ gyozelem lesz. De valoszinu, hogy amig tart nem lesz unalmas. Pulev utolso nagy lehetosege, es nem szokasa olcson adni a boret.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 14:09:13

@Jersey Joe: hat ez tenyleg baromi varatlan lenne, marmint Buffer nem szokott meginterjuvolni senkit

» menyus   válasz erre
    2020-03-03 14:06:41

Nincs itt baj a hitelessèggel. Pulev jó bunyós ráadasul. Csak már nem fiatal, AJ meg a csúcsèveiben van. Szerintem sima angol győzelem lesz.

» sziporka   válasz erre
    2020-03-03 14:06:09

@Jersey Joe: :-D

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 14:02:26

@Barbados Demon: Egyébként a következő 15 így néz ki: Christian Hammer Joe Joyce, Evgeny Romanov, Hughie Fury, Efe Ajagba, David Price, Daniel Dubois, Gerald Washington, Carlos Takam, Simon Kean, Johann Duhaupas, Mariusz Wach, Artur Szpilka. Anélkül, hogy egyesével végig venném, nem hiszem, hogy van köztük olyan aki jelen pillanatban hitelesebb lenne mint Pulev. A három feltörekvő közül (Joyce, Ajagba, és Dubois) lehet lesz aki később legyőzi, de most még egyikre sem lehet azt mondani, hogy pillanatnyilag jobban megérdemelné a lehetőséget mint Pulev.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 14:00:23

@bpjotruska: Igen, így még szemléletesebb.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 13:45:08

@Barbados Demon: Tegyuk, hozza, ebbol a 13-bol azok, kaik vertek legalabb egy masik top-15ost: Wilder ( Ortizt 2x ), Ruiz jr ( Joshuat ), Whyte ( Parkert neccesen ) es Pulev ( Chisorat ). Ebbol Pulev az egyetlen elerheto, raadasul reg kotelezo kihivo.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-03 13:30:40

Már látom magam előtt az őrjöngő közönséget, amint Pulev bevonul Fenyő Miklós Csókkirály című dalára.

    2020-03-03 13:17:04

@Jersey Joe: Vagy Pulev egy Fury jelmezben és maszkban vonul be :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 13:16:12

Boxrec alapján így néz ki a legjobb 15, pontosabban 13, Joshuát és a Királyt nem számítva: Usyk, Ruiz Jr, Wilder, Whyte, Povetkin, Pulev, Luis Ortiz, Chisora, Kownacki, Hunter, Parker, Martin, Hrgovic. Ebből Wilder nem elérhető most, valszeg ő lenne a leghitelesebb. Whyte, Povetkin, Riuz Jr, Martin és Parker már pipa (legyőzte őket). Hrgovic még messze van a legjobbaktól. Usyk lehetne valóban jó, de sok nehézsúlyú referncia neki sincs. Kownacki most fog bokszolni Helenius ellen. Hunter ikszelt Povetkinnel legutóbb. Ortiz jöhetne szóba még, meg persze Whyte megint. De ezek alapján szerintem hitelesnek tekinthető Pulev és nem a vállalhatatlan kategória. (egy olyan elméletet felépíteni a hiteles kihívóra, akinek senki nem felel meg, értelmetlen szvsz. )

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 13:13:53

@robhalford: "hátha lesz valami váratlan:)"


Pulev a kezdő gongszó után ráront Joshuára, aki ijedtében küldözgetni kezdi a csapottjait. Pulev nyugodt marad, duckingol, majd egy balhorog-felütés-jobbhorog kombináció után földre küldi Joshuát.
Joshua feláll 8-nál, majd látva, hogy milyen égő ez a saját közönsége előtt, ismét támadásba lendül. Pulev ekkor az Ulli Wegnertől eltanult Mayweather-alapállásban a sarokban állva elhajol a bombák elől, illetőleg a bal vállával lesimítja Joshua ütéseit. Többször kinyújtja nyelvét Joshuára, jelezve, hogy nem szállt inába a bátorsága és az angol nézők tízezreinek tombolása sem félemlíti meg. Egy alkalommal - a Klicskó-meccshez hasonlóan - az egyik lábát átkulcsolja a másik lába sípcsontjánál, szemeivel szándékosan kancsalít is egyet, úgy szégyeníti meg Joshuát.
Joshuának ekkor eszébe jutnak a gyerekként átélt iskolai borzalmak, amikor néhány nyolcadikos srác kicsavarta a kezéből a paprikás-szalámis kiflit és azt mondták neki, hogy húzz vissza Irakba, ahonnan jöttél.
A mentálisan és fizikailag is széteső Joshuát így az első menet végén egy balfelütés - jobbhorog kombinációval egyszerűen kiküldi a ringből Pulev, aki a mérkőzés utáni sajtótájékoztatón lesmárolja az őt meginterjúvolni akaró Michael Bufflert.
En dö nyú...

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 13:07:34

@Barbados Demon: Pulev hiteles kihivo... akkor sorold fel nekem fejbol a 3 legutobbi ellenfelet, azt hogy ez a 3 nagyjabol hol van a ranglistakon es utana meseld el nekem, hogy ezzel a nevsorral hogy lehet valakit kihivoi pozicioba tenni, nem Pulevvel van bajom nem az o hibaja, a rendszer rohadt, nalam az a hiteles kihivo aki 3 top10est vert az utolso 3 meccsen amivel valoban hiteles es erdemes lett arra, hogy kihivja a bajnokot. Az a durva, hogy ilyen bunyos kb nem is letezik.

» fixpont   válasz erre
    2020-03-03 12:44:23

Titokban felkészül: Chagaev és Oquendo. :)

» ogreface   válasz erre
    2020-03-03 12:35:09

@DynamiteHook: Mitől másod vonalas, illetve ki és mitől első vonalas akkor? Whyte első vonalas az AJ vereség és a kihozott első Chisora meccs alapján?

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 12:19:57

Pulev hiteles kihívó, de a három zsiráfetető szerintem túl sok neki. Fury mindenkinek az, AJ szinte minden mutatóban jobb mint Pulev, Wilder meg előbb-utóbb megtalálja egy kombóval és fekszik.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-03 12:18:49

AJ felszívta magát önbizalommal a legutóbbi meccse után. Rájött hogy be tud tartani majdnem bármely utasítást 12 meneten keresztül. Pulev lassú és idős, másodvonalas bunyós aki lassan-gyorsan a feltörekvők célpontja lesz.
Max 5 menet és vége.

» DynamiteHook   válasz erre
    2020-03-03 11:59:45

Nem látom, mivel tudná meglepni Pulev AJ-t. Szerintem AJ-nek ez egy könnyű meccse lesz.

» rosta.roland   válasz erre
    2020-03-03 11:50:28

@Jersey Joe: Tipp,hátha lesz valami váratlan:)

» robhalford   válasz erre
    2020-03-03 11:30:39

AJ visszatér Angliába, és reméljük, hogy visszatér a ko győzelemhez is! Pulev egy jó nevű, tapasztalt , és kellemetlen stílusú kihívó, de nem látom, hogy győzhetne, max, ha AJ lebecsüli, és nagyon elcseszi a felkészülését. Viszont AJ ezt nem fogja megengedni magának, mert akkor úszik az év végi címegyesítő meccs ! Apropó a Whyte-Povetkin kíváncsi vagyok, hogy mikor lesz .

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-03 11:13:45

@robhalford: Jobbhoroggal :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-03 11:06:07

Pulev nyer kiütéssel.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-03 11:01:02
Ugrás az oldal tetejére