×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A WBC nehézsúlyú bajnok Tyson Fury első címvédése 2020-03-02 09:32:23 https://www.profiboksz.hu/2020/03/02/wilder-keri-a-harmadik-meccset-juliusban-bokszolhat-ismet-fury-ellen/

Wilder kéri a harmadik meccset, júliusban bokszolhat ismét Fury ellen

A WBC nehézsúlyú bajnok Tyson Fury első címvédése egész biztosan a korábbi címtulajdonos Deontay Wilder ellen lesz, hiszen az amerikai ökölvívó jelezte, él a szerződésében meghatározott visszavágó opcióval és ismét nekifut az eddig két alkalommal legyőzhetetlen akadályt jelentő britnek. A harmadik összecsapás céldátuma 2020. július 18., a pénzek pedig 60/40%-ban oszlanak majd meg a két fél között, természetesen a jelenlegi bajnok javára. Ahogy az mindenki számára ismert, a két bunyós február 22-én ütközött meg egymással, a mérkőzés pedig egyértelmű Tyson Fury fölényt hozott, sőt, a britnek sikerült idő előtt megállítania amerikai vetélytársát, aki a meccs után jelezte, hogy vélhetően a kb. 20 kilogrammos jelmeze gyengítette le a lábait, amelyet legalább cca. 100 méteren kellett cipelnie. Reméljük, Wilder ezúttal nem akar majd farsangi bulit csinálni, vagy Peter Gabrielt játszani a szorítóban és valami értékelhetőbb teljesítménnyel rukkol ki, mint amit a legutóbbi találkozón láthattunk tőle.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

https://metro.co.uk/2020/03/06...

» deontay   válasz erre
    2020-03-07 12:19:41

@robhalford: Mar a teremben van, elkezdte az edzest. Ugy tunik nem csak duma, hogy neki napi
edzes/rutin kell, hogy kezelni tudja a depressziojat (o viszi a gyereket suliba, aztan megy edzeni, delutan fut haverokkal, asszem hetfonkent viszi a kocsit lemosdatni, stb)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-07 02:14:40

https://www.youtube.com/watch?...

» Blackpanther   válasz erre
    2020-03-04 22:16:07

ertem ok joccaka

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-04 00:07:22

@Keller Jani: Hozzászólásaid strukturálatlansága a milarepaverziót idézi.
https://m.youtube.com/watch?v=...
Ne így tovább.

» Peacock   válasz erre
    2020-03-03 22:54:24

nem lesz.vege.bocsananat

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 21:19:36

Kéri, megkapja... Csak ne legyen folytatása...

» csikimacko   válasz erre
    2020-03-03 20:58:47

@Keller Jani: nagymagyar

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 20:08:38

@Peacock: 120 kila lapaj gyerek tekergeti a borju szaarvat he.2meternel nagyob.bunyozni kell kuldeni latta ezt a meccset

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 20:06:14

nono itten nincsen tuske man.veletlen se lennenk olyanok

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 19:45:07

@Keller Jani: Van nekem kemény, lónak mehet, ököl,
Keller Jani írjál még ilyen ökör
t.

» Peacock   válasz erre
    2020-03-03 19:28:55

ugy csapkod ez is a toros csardaba.egesseg.bocsanat

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 18:22:35

nagymagyar gyereknek nezki eza fury de megneznem nalunk hogy pakolna.a fiam ekkora lehet

» Keller Jani   válasz erre
    2020-03-03 18:12:41

@fixpont: 25m garantáltban nem hiszel? Azért az nem egy hatalmas összeg, pláne amekkora pénzeket DAZN fizetne nekik.Márpedig meg kell tartani valahogy a bunyósokat :)

Amúgy az ESPN hozta le, hogy 25m garantált + százalék a PPVből

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-03 17:27:10

@potyi78: Wilder próbálna többet ütni, csak éppenséggel leamortizalodott amikor minden ütésére hármat kapott vissza Furytol...

» sarkozi robert   válasz erre
    2020-03-03 16:18:19

Wilder helyében én több indított ütéssel probalkoznék, persze ahhoz el kéne bírnia azt a fránya jelmezt.Csak egy ötlet volt.

» potyi78   válasz erre
    2020-03-03 12:02:53

az elözetes odds nálam Fury 1.01 ............

» Starboy   válasz erre
    2020-03-03 02:55:04

nem úgy volt hogy a jelmez meg a törülköző volt a gond, ezeket kell javítani, talán Floyd vitamin adagja hasznos lenne Wildernek is mert mást nem igen tudna átadni neki.

» gigaboly   válasz erre
    2020-03-02 22:30:20

Wilder a 2 mérkőzésen összesen kb 2-3 mentet nyert, ha harmadszorra is elbukik, mehet kapuőrnek, a Gyalog Galopp sötét lovagjára emlékeztet.

» Izomtibi   válasz erre
    2020-03-02 22:29:11

@bpjotruska: :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-02 22:26:15

Mindenki visszavágóról beszél. De szerintem eddig két meccs volt már. :-) Mindkettőt Fury nyerte. Másodjára már a bírók szerint is.

» gulogulo   válasz erre
    2020-03-02 22:18:33

@Untouchable: kb ott ahol Furye PacManehez kepest, egyik se torolhetne meg a kisemberek cipojet se igazabol, de mit szerettel volna ezzel mondani?

» fixpont   válasz erre
    2020-03-02 21:38:27

@Jersey Joe: May majd megtanitja Wilder-t ugy bokszolni, mint ahogy o maga tud. Ezt megneszelve Fury is elmegy a nagy nevrokonhoz, aki megtanitja ugy duckingolni, tamadni meg akkorat utni, mint o 20 evesen... izgalmas harmadik meccsnek nezunk eleje :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 20:24:20

@fixpont: Szerinted hol jár Wilder boksztudása Marquezéhez képest?

» Untouchable   válasz erre
    2020-03-02 20:10:17

Bar en mar a kezdetektol Furynak szurkolok, nem irnam le Wildert. Fury valamert akkor a legjobb, ha kb lehetetlennek tunik a feladat. Lehet kevesbe lesz motivalt. Wilder helyeben keresnek egy olyan edzot, aki kepes egy olyan strategiat osszehozni, ami nem tul bonyolult (ennyi ido alatt teljesen megvaltozni nem tud), de az egyetlen nagy utesnel azert komplexebb.
Szar helyzetben van Wilder, de ilyenkor kell 19-re lapot huzni. A sok agyament nyilatkozat helyett mar most el kell kezdenie a felkeszulest, ha nem is a ringben, legalabb fejben. Van kozel 20 menetnyi elemeznivalo, keressen olyat, aki ezzel erdemben kezdeni is tud valamit es nem csak azt mantrazza, hogy legkozelebb majd biztos betalal.
Lehet azon dolgoznek a helyukben, hogy magara engedni kicsit Furyt es kozelebbrol bevinni azt a bombat. Ha a szajaba masznak, kozelrol nem tud akkorat utni. Ezen azert lehet valtoztatni, esetleg valami egyszerubb ritmusvaltasos kombot jol begyakorolni. Ha mast nem, akkor a nagy utes elokeszitesen ugykodni, mert 1-1 probalkozassal nem nagyon fog osszejonni.
Szoval mint eddig is, Furynak drukkolok, de eljatszom a gondolattal, milyen taktikaval nyerhet Wilder. Azzal kell foznie, ami van, de van meg benne tartalek szerintem.
Ha lesz meccs, legyen jo meccs, ennyi! Es lersze hajra, Tyson! :D

» bandi78   válasz erre
    2020-03-02 19:39:42

Na, May is beszállt a történetbe :) Egyre izgibb :)

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-02 19:30:51

@bpjotruska: ja, a smiley véletlenül lemaradt nálam...

» superman   válasz erre
    2020-03-02 19:25:03

@bpjotruska: A kérdés, hogy a biztos Fury meccset válassza korrekt pénzelosztással a dicsőség visszaszerzéséért, vagy megfutamodjon és eloldalogjon vesztesként, hátha majd még kap valaki ellen megint egy esélyt. Szerintem üzletileg és mentálisan sem biztos, hogy az utóbbi az előnyösebb.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 19:23:14

@superman: :-))
Az elso meccs 12 menetet tartott, a masodik hetet sem... ez azt jelenti, hogy visszavagonkent fele annyit bir Wilder talpon maradni, szoval 3 es fel menetre szamithatunk. Ilyen statisztikat en is tudok fabrikalni :-))

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 19:23:14

@bpjotruska: "Hogy 44-bol 41 embernek el tudta adni, az egy dolog, de a 44-bol csak egy Tyson Fury volt, neki meg 2x adta el 19 menet alatt, es mindketszer felallt, s visszautott."
Igen, de az azt jelenti, hogy átlagosan 9,5 menetenként leüti Fury-t, tehát a következő meccsen valószínűleg le fogja és azért az egyáltalán nem biztos, hogy Fury megint feláll majd vagy ha igen, megfelelő állapotban lesz ahhoz, hogy kivédekezze Wilder-t vagy visszatámadjon. Szóval a "puncher's chance" mindig ott lesz Wilder-nél, hiába úszta meg eddig Fury. És továbbra is hangsúlyozom, hogy a motivációs előny is Wilder-nél lesz és hogy Fury-nál a motiváció vagy annak hiánya nagyon látványosan meg szokott mutatkozni a teljesítményében. A meglepetés-faktor sem fogja segíteni Fury-t, lehet, hogy most pont fordítva alakul majd a taktikai harc. Persze, Fury az esélyes, ezt nem vitatom.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 19:19:20

@fixpont: Franc tudja, lehet jobb neki ha sosem bokszol tobbet Fury-val. Joshua ellen probalkozhatna, ott sem latnam favoritnak, de tobb eselye lenne talan. AJ is eleg utheto, es nem tisztul ki masodpercek alatt, mint Fury. Ot ha egyszer jol elkapja, talan le tudja finiselni. En inkabb 1-2 konnyebb meccset latnek jonak, hogy kicsit pofozza helyre az onbizalmat, majd utana szetnezni, kinel erdemes kopogtatni. Az sem kizart, hogy Usyk-nal is lesz egy VB-ov meg az iden. Mondjuk o abszolut hulyet csinalna belole, de a nagy jobbos neki is beakadhat.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 19:15:12

@3000: A legnagyobb kraft szerintem Fury jobbhorgaban van, amibe bele tud fordulni a tekintelyes sulyaval. Hammert is egy olyannal kuldte le anno, es Wilder-t is eloszor. Az egyeneseiben is van ero, jo utemben is uti oket, s mivel roppant hosszuak a karjai is, konnyen odaer veluk. Wilder nagyon tanacstalan volt, hogyan vedekezzen ellenuk, miutan a fedezeken rendszeresen atmentek.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 19:07:48

En nem temetnem annyira Wildert, eddig is csak az utoerejeben bizhatott Fury ellen, ezután is csak abban tud.
Amugy meg Fury jobb egyenesében is van kraft...

    2020-03-02 18:57:32

@bpjotruska: Fury annyira papíröklű, mit ahogyan Ali is az volt. Legalábbis az ütőerejét mind a két bunyósnak lebecsülték, nem kicsit.

    2020-03-02 18:32:46

@horvath gergo: AJ-nek ott lesz még az Usyk vs Chiso győztese év végére. Jó eséllyel 2021 elején küzdhet meg egymással a két bajnok, ami stratégialiag is jó, mert fel tudják épiteni ezt a párositást minél nagyobb PPV-ért cserébe (persze ehhez a DAZN-nak és a többieknek is lesz még szava).

» Beast_Pete   válasz erre
    2020-03-02 18:19:15

@bpjotruska: Jah, egyetértek, együtéses KO-ban valószínűleg Wilder üt nagyobbat, de összeségében nem tűnik úgy, hogy Fury ütőereje kisebb lenne, mert a balosaitól (egyenes/horog) eléggé billegett Wilder, és a jobbosok is kemény kárt tettek benne. Ha az erő attól függ, hogy milyen gyorsan mekkora tömeg csapódik be, akkor nem biztos, hogy Wilder javára billen a mérleg, max. az övé gyorsabb, Furyé lassabb de "nagyobb" (tömegű)

Nem kötözködni akarok amúgy, csak szinte az egyetlen előnye az eddigi látottak alapján a gyors jobbos lehet, de nincs ütőerő előnye szerintem, inkább Fury tudja felőrülni őt azzal (ami nyilván a technikai előnyéből is akad) mint fordítva.

Bár azon a véleményen vagyok, hogy 2 meccs után úgy tűnik, az ő esélye ha előremenetbe kapcsol és nekiront aztán lesz ami lesz, de igazából az se biztos, hogy a legjobb technika, mert azt még könnyebben látja Fury, és Wilder többi ütése nem nagyobb, mint Furyé. Nah mindegy, igazából a végére azt se tudom, mit is akarok mondani, inkább megyek edzeni :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 18:12:31

Ha fogadóiroda lennék Fury kontra Wilder - Wilder háromszoros odds - al. Ennyivel ér nálam többet Fury! Mindenben is! ????????

» S76Zoolee   válasz erre
    2020-03-02 18:05:36

@bpjotruska: de nem az a kerdes, hogy boxol-e meg valaha Wilder Furryval, hanem, hogy azonnal vallalja el, vagy csinaljon par felhozo meccset elotte, azt nem irtad le, mirol lenne jobb Wildernek mondjuk ~36 evesen kiallni Furyval mondjuk ha sikerne 1-2 felhozo meccsen gyoznie, mitol lenne akkor jobb eselye? nem latom, hogy ha megver par kisebb embert amibol 40-et eddig is vert az hogyan segitene a jovoben megint egy olyasvalaki ellen aki nagyobb/erosebb nala, semmit sem tanult eddig sem a kisebbek kiutesebol ezutan sem fog, most van a legjobb pozicioban az emberek meg erdeklodnek utana meg hisznek benne, 2 ev mulva akkor sem kereshet ennyit ha kozben lever par kozepszeru bunyost, a vasat addig kell utni meddig meleg, ki fog kapni? valoszinu... es???

» fixpont   válasz erre
    2020-03-02 17:55:37

@superman: Az elso meccsukon volt 12 menetuk, hogy kiismertek egymast. A visszavagora Fury megtanulta a lecket, es romma verte Wilder-t, aki viszont semmit nem tudott reagalnia arra, hogy Fury nekiment erobol. Nem o a jobb bunyos, nem o a nagyobb, nem o az erosebb, es nem is o az okosabb, ravaszabb, az is tuti. Marad a nagy utes, amit Fury eleg lazan elkerult a masodik meccsen.
Hogy 44-bol 41 embernek el tudta adni, az egy dolog, de a 44-bol csak egy Tyson Fury volt, neki meg 2x adta el 19 menet alatt, es mindketszer felallt, s visszautott.
Szerintem sima Wilder zako lesz a 3. meccs is.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 17:21:12

@PeteTheGreek: Egyuteses KO-eroben tuti Fury van hatranyban. Ha akkorat utne, mint Wilder, akkor 2 menetet alatt gyozott volna, es a mezonybol barkit lerendezne 6 meneten belul :-)
Valoban jobban atszaladtak wilder-en az utesei, viszont ez inkabb a vedekezesuk miatt volt: Fury-nak rendkivul jo szeme es reflexei vannak, ezert gordul az utesekkel, es kiveszi beloluk a kakaot, mig Wilder felteszi a kettos fedezeket - mar amikor felteszi - es ami atmegy rajta-kozotte, azt benyeli, ettol keszult ki olyan hamar.
Mondogattam en mar a meccs elott is, hogy Fury nem annyira papiroklu, de igazan nagyutonek most sem tartom. Viszont van olyan sulya az uteseinek, hogy ha rendszeresen bemennek tisztan, akkor lebontja az ellenfelet. Es van eleg jo meg eleg nagy, hogy kb akarkinek betalalgasson rendszeresen, ez Wilder pechje.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 17:16:34

remélem, hogy Fury tartja a jó formát, és a 3. meccsen is győz, AJ meg Pulev ellen aztán év végén meg jöhet a két Klitschko verő meccse!

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-02 16:25:04

off: Ruiz volt egy műsorban, azt mondta, hogy nyáron akar egy lájtos meccset, és utána lenne csak benne egy Ortiz elleni ütközetben.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 16:13:05

@sziporka: Ezt nagyjából jól megfogalmaztad egyet lehet vele érteni.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-02 16:09:15

Persze kérdés az is hogy milyen tekervényes Fury lelki világa,egyáltalán nem hátrál e ki az egészből,mennyire lakott jól,akárcsak Ruiz pl,mennyire veszi kihívásnak,nem lesz e túl nagy az önbizalom?
Furyról bármit el tudok képzelni,azt is hogy akár holnap visszavonul megint,UFC-zik,autókereskedést nyit,pankrátor lesz,hozza a kokós elhízott figurát amíg tart a lóvé,stb,nála bármi lehet.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-02 16:07:04

Más: Mayweather ajánlkozott, hogy edzené Wildert :)))) Big George Foreman meg felajánlotta, hogy töltsön el nála Wilder 2-4 hetet, hogy rendbe szedje mentálisan... Valamelyik jót tenne neki.

» sziporka   válasz erre
    2020-03-02 16:06:04

@bpjotruska: Nem kell túlzásba vinni az indokok keresgélését: pénz. 60/40% leosztás. Ennyi, és valamennyi esélye mindig van a csávónak, még ha egyre kevesebbnek is tűnik.

Wilder 34 éves. Már keresett annyi pénzt, hogy össze sem tudja számolni (most ne jöjjünk azzal, hogy Joshua többet keresett, még így is olyan összegekről beszélünk, amit nem is tudunk mi felfogni). Ki tudja, hogy fel tudja-e szívni magát egy visszatéréshez, újra felépítéshez. Könnyen lehet, hogy nincs mentális ereje hozzá, már oda a mindenkit kiütő szörnyeteg mítosza. A kezével is voltak bajok, a csapata sem a legjobb... Aztán ki tudja, hogyha nem talál magára, egy másodvonalbeli bunyós is megverheti (Whyte, Parker, Ruiz, Miller...stb.), és akkor csak még mélyebbre kerül mentálisan is, és az értéke is zuhan.

Most viszont még bele tud tenni ő is, Haymon is meg a csapata is pár milliót a nyugdíjalapba ezzel a meccsel. Könnyen lehet, hogy Wilder egy újabb KO után nyugdíjba megy, és teljesen érthető lenne. Jött látott, gyözött, tartott amíg tartott. Nem volt nagy bokszmúltja, későn kezdte a bunyót, ami a jobb kezében volt azt kimaxolta. Ő már a karrierjét tekintve egy nyertes, ha csak el nem veri a pénzét (bár ahogy hallottam ez a veszély nem áll fenn).

Ha Fury pedig nem üti ki, végig megy a 12 menet, de ki is kap, akkor pedig könnyebben indítja be újra a karrierjét, és legalább kissé visszatér a hite magában.

Ha pedig nyer, akkor meg a világ királya lesz.

Tehát szerintem tök egyértelmű, hogy vállalnia kellett a meccset.

» sziporka   válasz erre
    2020-03-02 16:04:30

@bpjotruska: "Nagyon meglepodnek, ha ugy meg tudna ujulni, hogy Fury-t megoldhatatlan feladat, vagy legalabb komoly kihivas ele allitsa."
Szerintem az első meccsükön épp elég komoly kihívás elé állította.
"egy szerencses utesen kivul nem tudom miben bizhatna"
De eddig is csak abban bízhatott és eddig 44-ből 41-szer össze is jött neki az az ütés, tehát némileg érthető, ha bízik benne :)
Persze, most kevesebb esélye lesz rá, de vagy megpróbálja, vagy eggyel alacsonyabb szinten lesz kénytelen folytatni és onnan visszakapaszkodni, emellett, ahogy írtam, lélektani szempontból sem biztos, hogy utóbbi volna szerencsés számára.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 15:52:19

@bpjotruska: Elmondta Fury is korábban, hogy nem volt jó a felkészülése az első meccsre. Túledzett volt stb. Mondjuk ez látszott is a teljesítményén. Ezzel az új csapattal nem fogják még egyszer elkövetni ezt a hibát.

    2020-03-02 15:50:19

@bpjotruska: Azért a 2. meccs után már nehéz azt kijelenteni, hogy nincs ütőerő-hátrányban is Wilder.
Első két menetben nagyon megérezte Wilder a balosokat, pedig eltalálta pár szép jobbossal az angolt.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 15:50:16

@Barbados Demon: Szerintem is jobb opció volna neki Joshua, csakhogy Joshua aligha fog Wilder-rel bunyózni, ő a győztest, a másik övbirtokost fogja megcélozni, az pedig jelenleg Fury. Wilder amúgy is nagyon kockázatos ellenfél, öv vagy kötelező kihívói státusz nélkül nem hinném, hogy őt választja Joshua.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 15:45:48

Nem tartom jo otletnek. Egyszeruen tul jo neki Fury, egy szerencses utesen kivul nem tudom miben bizhatna, raadasul a mentalis elony is meg inkabb Fury-nal lesz ( eddig is ott volt, de egy ekkora veres utan meg inkabb ).
Az elso meccs utan meg kerdeses volt az is, hogy fury kb hany %-os formaban van fizikalisan, miutan az ismert problemait hatrahagyva mintegy 50 kilot fogyott, viszonylag rovid ido alatt ( 1 ev, masfel? 50 kilo fogyashoz azert ugy is eleg keves ). A masodik meccsbol viszont kiderult szerintem, hogy nem volt 100%-os Fury az elson, a fizikai ereje es eronlete is valoszinuleg javult a masodikra, es egy teljesenc mas, sokak szerint ongyilkos taktivaval is siman verte Wilder-t.
Az azonnali visszavagok torteneterol volt egy cikk valahol, meg a Joshua - Ruiz II elott, es hat eleg ritkan lettek sikeresek. Joshua-nak bejott, de o egy olyannak vagott vissza, akivel szemben egy csomo elonye volt. Wilder lenyegeben az utoerot kiveve mindenben hatranyban van, es ezt szerintem most mar tudja o is, es Fury is. Nagyon meglepodnek, ha ugy meg tudna ujulni, hogy Fury-t megoldhatatlan feladat, vagy legalabb komoly kihivas ele allitsa.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-03-02 15:25:16

@deontay: Wilder vereség után érkezett ugye, és nemhogy nem tudott megújulni, még csúnyábban végezte. Ezúttal nem kibokszolva lett, hanem durván összetörve.

Ha a 3. mérkőzéssel 2-1-re szépítene Wilder, csak mert tudott élni a nagy ütők esélyével, az egyből a csúcsra emelné? Jobb bokszolóvá válna? Aligha.

    2020-03-02 15:12:42

szerintem Wilder már nem fog tudni változtatni, de azért becsületből csak kiáll, meg persze a lóvé is okés. nyilván nem szabad senkit sem lebecsülni, Wilder-t sem, de ha Fury megint nagyon felkészül, és motivált lesz akkor megint el fogja intézni Deontay-t, idő előtt . Furkó nagyon kellemetlen ellenfél lehet bárki számára, Wilder-nek meg a mumusa szerintem, még az első meccsen sem tudta őt megverni Wilder, pedig ott előnyben volt, mert Fury nagyon sokat kihagyott ugye, nem volt 100 %-os, de mégis felállt Deontay legjobb ütéseiből. Az utóbbi meccsen meg ugye Wilder-nek szinte semmi komoly momentuma nem volt, csak annyi, hogy a szíve vitte előre, nem akarta feladni, harcolni akart amíg csak bírta.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-02 15:06:48

Én Wilder helyett megpróbáltam volna Joshuát. Joshua nem olyan erős mentálisan mint Fury. Jobban el tudom hinni, hogy meg tudja oldani Deontay erővel mint Fury esetében. Ha sikerül, az önbizalmat ad a harmadik meccsre. Ha nem, akkor se veszít többet mint így. Szóval szerintem jóval nagyobb az esély Joshua legyőzésére mint rögtön visszaverni Fury-n ezt a 7 + 11 menet iskolát. Persze lucky punch always rulez :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-02 15:04:01

@antonio: benne van bizony amit mondasz .

» horvath gergo   válasz erre
    2020-03-02 15:01:27

@superman: Pontosan, ott az első meccs és Alvarez győzelme volt az, ami itt az első döntetlen és Fury két padlózása.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-02 14:33:59

@deontay: "A Kovaljov-Alvarez visszavágónál is azt mondtàk, hogy Kova esélytelen, nem tud megújulni, aztán tessék... Wilder biztos extra motivált lesz, talán a csapata is elgondolkozik a dolgokon... meglátjuk! Hajrá Deontay!"
Csakhogy ott ellenkező felállás volt, abban a párosításban Alvarez épített az együtéses ko-ra és Kova volt a technikailag jobb bunyós, akinek igazából nem kellett megújulnia, csak taktikusan bunyózni és nem rágörcsölni a kiütésre. Wilder-en ez még nem segítene, rajta éppen hogy csak a kiütés segíthet, de úgy tűnik, hogy taktikailag, támadásban és védekezésben is többet kellene nyújtania egy kiegyenlítettebb meccsképhez.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 14:23:34

@Jersey Joe: "szerintem inkább az mutatkozik meg ebben a meccsben, hogy Haymonékat jobban érdekli a tuti biztos gyors bevétel, mint a szakmai alapok és Wilder visszaépítése a Fury vs Joshua párharc győztesével, esetleg csak Joshuával szemben."
Biztos így van, minden bizonnyal üzleti megfontolások is vannak a háttérben, mint általában a profi bokszban, de ezek mögött szintén hasonló logika is lehet, mint amikről írtam.
"Wilder pedig nem annyira okos és egy olyan családi-szakmai háttere sincsen, mint amit Fury-nak nyújtanak a testvérek és az apja, hogy tanácsot adjanak neki. Könnyen bele lehet kergetni a hülyeségbe."
Szerintem nem kell belekergetni, lásd a nyilatkozatát, amit glideswimmer linkelt. Vannak ilyen mentalitású ökölvívók és ha tényleg el is hiszi, amit mond, az sem feltétlenül baj (mármint az eredményessége szempontjából). Ha ő tényleg így hiszi, akkor lehet, hogy inkább az ártana neki, ha valahogy sikerülne elbizonytalanítani abban a hitében, hogy ő a király és csak a jelmeze miatt kapott ki, de legközelebb megmutatja. 30-40 % körüli esélye lehet a 3. meccsen is a ko-ra és akkor elfeledteti a vereséget, sőt ő lesz az első számú nehézsúlyú, de ha elhitetik vele, hogy nem ő a legjobb, akkor meglehet, hogy már az első felhozónak szánt ellenfele megtréfálja emiatt és akkor aztán tényleg lőttek a karrierjének, ráadásul a lelépőpénze sem lesz meg.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 14:16:33

@miskacarus: Superbowl alatt reklámozták a Fury-Wildert, ami jópár millába került, hisz ez a legdrágább időszak amikor lehet reklámozni, hisz 100+ millióan látják

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 14:06:01

Off: A tippjáték nálam nem hozza fel a korábbi fordulók eredményeit, csak nullát jelez. Másnál is van ez a hiba vagy csak nálam?

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-03-02 13:40:45

@deontay: Igazad van.

» butters01   válasz erre
    2020-03-02 13:32:56

@PeteTheGreek: Super bowl reklamot barmelyik nagyobb csatornan nezhetsz.

» miskacarus   válasz erre
    2020-03-02 13:28:52

@El-Indio: Marquez sem tudta kiutni Pacot sokaig, aztan egyszer csak, Fury boven eselyes, de en latom kis remenyt Wildernek, kulonosen amitt amit valaki lent emlitett, hogy a motivacio allandoan kerdeses Furynak, ki tudja a csucson lesz-e megint Wilder meg extra motivalt lesz.

» fixpont   válasz erre
    2020-03-02 13:25:31

Wilder sem kipontozni sem kiütni nem tudta Furyt 2 meccs alatt. Miért tudná a harmadikon? Emellett Fury csapatának van terve,stratégiája amit Fury meg is tud valósítani.

» El-Indio   válasz erre
    2020-03-02 13:20:51

@PeteTheGreek: en nem hiszek ezekben, hogy miket garantaltak nekik mert realisan a meccs annyit nem termelhetett ki, 800 nagyon jo PPV szam amugy (amerikai szamokrol beszelek), szerintem elozetesen a realis kb 600 volt max kiindulva a ket bunyos multbeli szamaibol, az utobbi evekben csak a GGG/Canelo volt milla felett, es annak joval nagyobb "multja" volt meg jolvan tobb varakozas volt, a visszvago lehet millas

» fixpont   válasz erre
    2020-03-02 13:16:11

en az elso perctol kezdve azt mondtam, hogy azonnali visszavago kell AJ es Wilder eseteben is, helyes dontes, amugy ezt nem Haymon dontotte el, Wilderen latszik, hogy nem tud belenyugodni a veresegbe, Dan Rafael adott egy interjut kozvetlen a meccs utan ahol kerdeztek tole, hogy szerinte lesz-e visszavago, es egybol azt mondta, hogy ahogy o ismeri Wildert a szemelyiseget tuti, hogy azonnal vissza akar vagni, es igy is lett, vagy vissza tud vagni most vagy a karrierje ugyis zatonyra fut tehat soha

» fixpont   válasz erre
    2020-03-02 12:58:59

Fury megint el fogja gyepálni Wildert ! De most Wilder már a padlóról sem fog tudni majd felkelni segítség nélkül !

» antonio   válasz erre
    2020-03-02 12:23:48

Ez az egy esélye van hogy fennt maradjon a víz tetején siker esetén,elég ha nem hagyja hogy tehénkedjen Fury,az előző meccs fényében már az is egy fél siker.

» robhalford   válasz erre
    2020-03-02 12:05:40

John Fury:

"Get after Joshua and you’ll probably get all the other belts back off him. There’s plenty of other people out there. Concentrate on them. If you mess with my son, there’s only one place you’re going: the hospital. For a long time. So forget that one. Deontay Wilder is an incredible fighter. He’s got the knockout power. Let me tell you, any lesser man than Tyson Fury is not beating Deontay Wilder. Tyson is No. 1. Wilder is definitely No. 2."

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-02 12:05:02

@superman: szerintem inkább az mutatkozik meg ebben a meccsben, hogy Haymonékat jobban érdekli a tuti biztos gyors bevétel, mint a szakmai alapok és Wilder visszaépítése a Fury vs Joshua párharc győztesével, esetleg csak Joshuával szemben.

PeteTheGreek írta múltkor, hogy ebben az esetben Wilder és Haymon érdeke eltér, utóbbi a biztos közgazdasági érdekeket nézi és nem azt, hogy Wilder pályafutásának mi lenne a jó - Wilder pedig nem annyira okos és egy olyan családi-szakmai háttere sincsen, mint amit Fury-nak nyújtanak a testvérek és az apja, hogy tanácsot adjanak neki. Könnyen bele lehet kergetni a hülyeségbe.

Még Fury-nak is volt annnyi esze, hogy az első meccs leütései után kért 1 év szünetet Wilderéktől, akik azonnal visszavágózni akartak, hogy a leütésekkel összeszedett mentális hátrányt kiheverje és jobban felkészüljön.
Egymás után összeszedett két KO vereség az nagyon súlyos dolog, testileg is, mentálisan is és utána a karrier továbbépítése tekintetéből is.

Azt pedig hadd ne mondjam, hogy mennyi drukker szeretné továbbra is látni a Joshua vs Wildert, függetlenül Furytól. :( :(

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-03-02 12:01:49

Ez a Wilder komolyan súlyos elmezavarral küszködik, egy ilyen nyilatkozatot elolvasva kizártnak tartom, hogy valaha létezni fog olyan bokszoló, aki ellen Wildernek szurkolnék. Külön figyelemreméltó, hogy hol egyes szám első személyben, hol királyi többesben beszél, a zárómondat pedig PRICELESS!

"We ain’t going nowhere, for the war has just begun. I will rise again. I am strong. I am a king, you can’t take my pride. I am a warrior. I am a king that will never give up. I’m a king that will fight to the death," said Wilder. "And if anyone don’t understand that, don’t understand what it is to go to war, don’t understand what it is to fight, we will rise again. We will regain the title. I will be back. We will hold our heads up high. Your king is in great spirits. We will rise like a phoenix from the ashes and regain the title. I’ll see you in a few months, for the war has just begun. All my love to all my people."

» glideswimmer   válasz erre
    2020-03-02 12:00:42

A Kovaljov-Alvarez visszavágónál is azt mondtàk, hogy Kova esélytelen, nem tud megújulni, aztán tessék... Wilder biztos extra motivált lesz, talán a csapata is elgondolkozik a dolgokon... meglátjuk! Hajrá Deontay!

» deontay   válasz erre
    2020-03-02 11:57:22

@joeyy: Szerintem pont az általad felsoroltak miatt érthető, hogy bevállalja ezt a meccset. Valószínűnek tartom, hogy Wilder sosem fog már olyan mértékben megújulni, hogy a nagy ütésen kívül más sansza legyen Fury-val szemben, sőt, ahogy korosodik, fennáll a veszélye, hogy erre is csökkenni fog az esélye. Viszont azt sem gondolom, hogy a legutóbbinál gyengébben szerepel majd Wilder a 3. meccsen. Szerintem ezúttal nála lesz az extra-motiváció, Fury-nak lesz nehezebb motiválnia magát (márpedig ez nála sokat számít, a Klitschko elleni visszavágót hasonló előzmények után mondta le). Wilder már fel lesz készülve arra az esetre, hogy Fury lerohanhatja az első menettől, amivel legutóbb láthatóan meglepte. Emellett érzésem szerint Wilder teljesítményét nem fogja igazán visszavetni a vereség, vele már előfordult, hogy ponthátrányban volt, kibokszolták, ő maga pontatlan volt, stb., de azzal a jobbkézzel ugyanolyan veszélyes volt és lesz. Ezen a meccsen most biztosan még elég nagyot tud szakítani és kap egy esélyt, hogy visszatérjen a csúcsra, emellett csak a Joshua-meccs van, ami hasonló kaliberű lehet számára, de arra meg mindenképp érdemes lesz kicsit visszaépíteni, akár egyszer, akár kétszer kap ki Fury-tól (arról nem is beszélve, hogy ha nyer, akkor minden eddiginél jobb tárgyalási pozícióba kerül).

» superman   válasz erre
    2020-03-02 11:34:19

Szerintem nagyobb a visszavágó, mint az első meccs amúgy. Aki megvette, az tutira megveszi megint, mert remek szórakozás lehetett, de mégiscsak meglepő volt az eredmény, ami csak segíti a nagyobb PPV számot gondolom...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 11:14:54

@joeyy: Az , hogy 19re lapot húz az biztos . Semmilyen előnye nem maradt erre a 3.meccsre , sőt szerintem már mentális hátrányban is van erősen . Ha Fury nem csinál valami oltári baromságot nagyon kevés dologban bízhat Wilder . Csak az a jó kérdés ha megtörténne a 3.meccs és behúzná Deontay a 2.strigulát és a vereségek oszlopba hova tovább ? Ez olyan Kovalev - Ward effekt , csak Kovának van/volt lehetősége feljebb menni stb , Wildernek annyi marad , hogy küzd a becsületéért . Ami a malmára hajthatja a vizet , hogy sokan majd lenézik ezek után annyira hogy bevállalják . Pedig ha valami mindig életveszélyes lesz , az az ütőereje .

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2020-03-02 11:14:11

Kb. 800k PPV-t adtak el amúgy, álíltólag 1.1milla körül lett volna breakeven, mert 25+25 millát garantáltak Fury/Wildernek. Mondjuk most ez mindegy, hogy igaz-e, mindenesetre érdekes, hogy ez is ennyit hozott csak, pedig volt sok SuperBowl reklám stb.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-03-02 11:13:30

nem lehet,hogy ezzel 19re húztak lapot wilderék? egy ilyen verés után,pár hónap múlva teljesen meg kéne újulnia ami nem egyszerű,(ilyen helyzetbe még nem is volt és a kor sem neki dolgozik,más lenne esetleg egy 20 évesnek a hibáit kéne korigálni)aztán ha kikap akkor,az életben nem áll ki vele senki szerintem,mert túl veszélyes,és pénz sincs benne annyi,hogy megérje annak aki bevállalja.
aztán ki tudja lehet kihúznak egy alsót a pakliból :D

    2020-03-02 10:42:51

Borzalmasan kár ezért a meccsért... :(

» apjoks   válasz erre
    2020-03-02 10:40:47

A Borat-mankini is tökéletes lenne neki :)

» glideswimmer   válasz erre
    2020-03-02 10:21:24

Szerintem Wilder ezúttal össze fogja kapni magát és héliummal töltött lufis jelmezben vonul majd be.

» superman   válasz erre
    2020-03-02 10:17:40
Ugrás az oldal tetejére