×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/Merlegelesi fotok/WilderFuryWeightII.jpg A hét, és egyértelműen az utóbbi időszak legjobban várt 2020-02-22 10:34:47 https://www.profiboksz.hu/2020/02/22/wilder-vs-fury-ii-merlegeles/

Wilder vs. Fury II. mérlegelés

A hét, és egyértelműen az utóbbi időszak legjobban várt mérkőzésére kerül sor szombaton éjszaka Las Vegasban, ahol a WBC nehézsúlyú világelső Deontay Wilder és Tyson Fury feszül majd egymásnak, másodízben. A pénteki, hivatalos mérlegelés során az amerikai Wilder alatt 231 fontot (kb. 104.78 kg) mutatott a műszer (az "odavágón" ez az adat 96.34 kg volt), míg a brit kihívó 273 fonttal (kb. 123.83 kg, az első találkozón 115.21 kg) teljesítette a procedúrát.

A rendezvény programjában húz kesztyűt a WBO kispehelysúlyú világelső Emanuel Navarrete (122 font ~ 55.34 kg) és aktuális riválisa, Jeo Santisima (122 font, a limit 122 font volt), illetve sor kerül egy IBF nehézsúlyú eliminációs összecsapásra is Charles Martin (254 font ~ 115.21 kg) valamint Gerald Washington (236.5 font ~ 107.27 kg) között.

A gálát magyar idő szerint vasárnap hajnali 3 órától élőben közvetíti a hazai Sport1 csatorna!

Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

Isaac Lowe (1,06-1,08) - Alberto Guevara (7,00-9,50)

Amir Imam (1,44-1,53) - Javier Molina (2,45-2,88)

Sebastian Fundora (1,20-1,30) - Daniel Lewis (3,40-4,50)

Emanuel Navarrete (1,02-1,04) - Jeo Santisima (9,30-16,00)

Charles Martin (1,20-1,30) - Gerald Washington (3,50-4,50)

Deontay Wilder (1,77-2,00) - Tyson Fury (1,90-2,10) II

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2020-02-23 00:38:49

@bpjotruska: "A Washington vs Martin vajon mi a bubanatert lett IBF eliminator?"

Thank you, Al Haymon! :D

» Roy Jones Jr.   válasz erre
    2020-02-22 18:29:06

@Jersey Joe: Az lehet, hogy bizonyitani akar, de azt meg szerintem nem fogta fel, hogy szerencses veletlenek osszeadodasa miatt lett volagbajnok, amugy semmi koze a vilagbajnoki szinthez. Ugy kapott eselyt Glazkov ellen VB-meccset bokszolni, hogy senkit, de senkit nem gyozott le aki szamitana, majd azon a meccsen ugy szetment Glazkov terde, hogy azota sem bokszolt ( nem is fog mar gondolom ). Aztan Joshua ellen mar latszott, hogy mennyi keresnivaloja van egy VB-meccsen: semennyi. A kapuornek tartott, kesei beugro Takam 10x jobb volt nala siman. Szovala akarni aakr, ez lehet szep dolog, de nem vilagbajnoki anyag, es nem is lesz az soha szerintem.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-22 17:21:49

@bpjotruska: Ez egy vicc, amerikaiak, ezért nyomják őket.

Amúgy Martinon látszódik, hogy nagyon bizonyítani akar, ezért nekem nőtt a szemembe sokat az utóbbi időben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-02-22 16:56:21

A Washington vs Martin vajon mi a bubanatert lett IBF eliminator? Martin meg mindig nem vert meg senkit, aki szamit, Washingtonnak meg az elozo hat meccsebol harom vereseg. Nem tudom elkepzelni, ki es miert lenne kivancsi egy Martin/Washington vs joshua merkozesre, ketten egyutt nem maradnanak 6 menetet talpon ellene.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-22 16:49:28

Szerinem kicsit tulmisztifikáljátok ezeket a plussz kilokat,nem lessz ennek akkora jelentössége!
A mecs képe a 9-10. ik menetig hasonlo lessz az elözöéhet ,majd WIlder beméri illetve felörli ,annyira Furyt ,hogy bevigye a döntö bombát!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2020-02-22 14:44:10

@sziporka: "Amúgy meg lehet, hogy tényleg sok izom jött föl rá, de az is simán lehet, hogy csak lefogni akarja Wildert, és visszatartani, de ekkora súlynövekedést látva az is benne van a pakliban, hogy valami nem stimmelt a felkészülés során."

Igen, igazad van simán benne van a pakliban. Mi csak remélni tudjuk , hogy minden jól ment neki is és Wildernek is és akkor egy emlékezetes bunyót csinálnak.

Jersey Joe "feltéve, ha nem ruizozta el a felkészülését.."

Reméljük, hogy nem a sajtburgerrel súlyzózott :D :D

» acsicso   válasz erre
    2020-02-22 14:43:17

@LightsOutPrince: Durvának tűnik, de nem ő az egyetlen hasonló mostanában. Mykal Fox 192 cm magas, és könnyűsúlyban bokszolt nemrég.

» northpaw   válasz erre
    2020-02-22 14:32:16

@Jersey Joe: Nem tudni, hogy kinek hogy sikerült a felkèszülèse. Azt sem, mi a taktikája.

Wilder is elèg èlesnek tűnik, de ő magasabb súlyon szarabbul szokott teljesìteni. Ezt viszont felülìrhatja, hogy most úgy tűnik tudatosan növelte a tömegèt. Sok a kèrdőjel.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 14:31:22

@leibigabi: Evekkel ezelott, a Klicsko-eraban, volt itt szo rola, paran ajanlottak, hogy inkabb magassag-csoportok kene legyenek. Kivancsi vagyok, Fundora tamogatna-e az otletet, hogy pl Dubois, Joshua meg Joe Joyce ellen kelljen bokszolnia :-)

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-22 14:29:29

@LightsOutPrince: Nagyon komikus látvány a Daniel Lewis, Sebastian Fundora páros. Életemben nem láttam még nagyváltóba ekkora embert.

Nem is nagyon volt valószínű, 197 cm magas :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-22 14:22:01

Nagyon komikus látvány a Daniel Lewis, Sebastian Fundora páros. Életemben nem láttam még nagyváltóba ekkora embert.
Egyiket sem láttam még bunyózni és gyanítom nem fog bekerülni a tévés programba sem, de nagyon kíváncsi lettem erre a mutatványra.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2020-02-22 14:19:14

@sziporka: Igaz, csak azt akartam mondani, hogy a két pali súlynövekedését szerintem inkább Fury fogja jobban viselni (feltéve, ha nem ruizozta el a felkészülését.. :) )

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-02-22 13:58:25

@Jersey Joe: De nem is volt 124 kiló egyik meccsen sem.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 13:54:15

@acsicso: Ez így van ahogy mondod.

Én sem azt állítom, hogy Fury CSAK zsírt szedett fel. Biztos, hogy nőtt az izomtömege is. És az is tök egyértelmű, hogy mindkettő teli van cuccal, mint a délibusz.

Én csak arra reagáltam, hogy abból, hogy Fury 7-8 kilót hízott, ne arra következtessünk, hogy ez mind izom (bakker, amikor Wilderre mutatott lötyögött a karja alsó fele). Amúgy meg lehet, hogy tényleg sok izom jött föl rá, de az is simán lehet, hogy csak lefogni akarja Wildert, és visszatartani, de ekkora súlynövekedést látva az is benne van a pakliban, hogy valami nem stimmelt a felkészülés során.

De Fury nagy mágus, simán lehet, hogy valami egészen újat húz elő a kalapból, én ennek örülnék a legjobban.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 13:53:31

@sziporka: Múlt meccsen és Klicskó ellen Furyn semmilyen szinten nem láttam a fáradás jeleit, ellenben Wilder brutálisan ki volt merülve, részben ezért sem tudta finiselni Furyt, nézd meg Fury felállása utáni jelenetet..

Én határozottan azon a véleményen vagyok, ha ez hosszú meccs lesz - még ha nem is megy végig - az Fury-nak fog kedvezni erőnlétben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-02-22 13:50:22

@bees: Ez ebben a formában nem igaz.

Wilder az előző meccséhez képest 5 kilót szedett fel, az előző meccsükhöz képest szedett 8 kilót. Ortiz ellen már majdnem 100 kiló volt. Ő folyamatosan - feltehetőleg tudatosan - növelte a testtömegét az első Fury meccs óta. Ezen kívűl Wildernek tök más a testalkata, aki eleve ilyen szálkás és izmos, annak a szervezete több minőségi izmot képes beépíteni. Ettől még annak az 5 kilónak nála is jó része zsír meg víz lehet, csak rajta nem látszik annyira.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 13:48:48

@Jersey Joe: "Igaz, amit írsz, de annyit kiegészítésként, ha valakin jelentős súlyfelesleg volt, utána jóval könnyebben tud izmot építeni is."

De ez a huszonévesekre meg a kezdőkre igaz. Fury egyik sem.

Persze, lehet, hogy - ahogy írtam is - ez a taktika része, hogy nagyobb tömeggel jöttek, és könnyen lehet, hogy be is jön. De 2 megjegyzés ehhez:

1. Ha nem jön be a taktika, ő fog elfáradni.
2. Wilder élete legnagyobb tömegével mérlegelt, ő nagyot ütni jött ebbe a buliba. Életveszélyes lehet, ha Fury belharcban egyszer is hibázik, és ott neki könnyebb hibázni, mint külharcban.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 13:45:49

@sziporka: "Egy testèpìtő örül, ha (kezdőkènt) èvi 3-5 kg izmot fel tud pakolni. Fury majdnem 8 kilóval nehezebb mint az előző meccsèn..."

Igazad van , egy naturális testépítő esetében, de dopping használat mellett lehet többet is megfelelő étrenddel edzéssel stb. Végülis nem akarom összehasonlítani a testépítést a box világával csak véleményem szerint jelenleg nincs teljesen naturális profi ökölvívó az élmezőnyben. Ez így van kár belemenni nagyon komoly csapat dolgozik rajta, hogy megfelelő szereket megfelelő nem kimutatható mennyiségben kapjanak a sportolók. Olyan készítményeket amelyek felezési ideje alacsony mint pl. a propionátok vagy egyéb ilyen szerek
Dianabol/danabol/naposim (methandrostenolone/methandienon) 4.5-6 óra
Winstrol (stanozolol) 9 óra
Anadrol/anapolon 50 (oxymetholone) 8-9 óra
Ezek csak példák, de ezeknek pl. a felezési ideje alacsony ellenben pl. egy testo enanthate-al ami 10 nap és könnyen kimutatható.
Szóval nem kijavítani akarlak v ilyesmi csak mindig is jelen volt a sportban a dopping akármennyire is tagadják.
Joshua olyna fizikummal rendelkezett ami egy naturális testépítő aki nem 198 cm hanem csak 168 cm magas valszeg soha nem érne el.
Na és itt jön , hogy Wilder is szintén ugye 104.78 kg most és 96.34 kg volt, azaz 8 kg rá is feljött és nekem nem tunik dagibbnak izmos mint mindig volt csak most kicsit nagyobb.
Ezért tartom lehetséges , hogy Fury több izmot szedett fel.

» acsicso   válasz erre
    2020-02-22 13:31:28

@sziporka: Wilder is majdnem 8 kg-ot hízott, akkor ő is csak zsírt és vizet szedett fel, mint Fury?

    2020-02-22 13:26:58

@sziporka: Igaz, amit írsz, de annyit kiegészítésként, ha valakin jelentős súlyfelesleg volt, utána jóval könnyebben tud izmot építeni is.

Ezzel nem azt mondom, hogy Fury jó formában lesz, mert lehet, hogy sajna nem, de az is lehet, amit Peter Fury mondott, hogy megpróbálják a súlytöbblettel lefárasztani Wildert
- a meccs második felére pedig a felőrölt Wildert kondi - ko-ba hajtani.

Lehet, hogy Wilderék is erre reagálva növelte meg Wilder súlyát.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-02-22 13:00:46

@acsicso: igen a legjobbaknak a legjobbakkal kell mérkőzniük, akár többször is ! Ha most egy szoros, és izgalmas, látványos meccset vívnak, meg akár végig is megy akkor szerintem szinte biztos, hogy év végén újra megmérkőznek majd egymással Fury, és Wilder. AJ-nek addig meg ott lesz Usyk, vagy valaki más, őt ismerve biztos, hogy nem fog könnyű ellenfelet választani . 2021-ben meg megmérkőzik velük is AJ. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-22 12:57:27

@bpjotruska: Ez nem ìgy működik. Fury jelentősen biztos nem növelte az izomtömegèt.

Egy testèpìtő örül, ha (kezdőkènt) èvi 3-5 kg izmot fel tud pakolni. Fury majdnem 8 kilóval nehezebb mint az előző meccsèn... Ez inkább aggodalomra ad okot. Nem lehet ennyi idő alatt jelentős izomtömeget pakolni, pláne, ha bokszolsz, ès ott jelentősen vègzel kardió gyakorlatokat. A tested nincs abban az anabolikus állapotban, hogy több kiló izmot szedjen fel.

A kommentátorok is mejegyeztèk, hogy gyanús, hogy Fury nem vette le a pólóját.

Nem örülnèk annak, ha Fury nem 100%-osan lèpne ringbe. Vagy egyszerűen Fury tehènkedni ès belharcolni kèszül, ezèrt szándèkosan nagyobbb tömeggel lèp ringbe. Ez èrdekes lesz.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-22 12:51:25

@horvath gergo: Pontosan! Csak úgy van esélyük beírni magukat a "Nagy Boxtörténelem" könyvbe, ha pár nagyon jó mérkőzésen megvívnak egymással. :)
Pl. Lennox,Holyfield,Tyson,Ali is ha csak B kategóriás ellenfelek ellen bunyózott volna mindig cím meccseket , nyakam rá, hogy akármilyen all time top boxolók is ezek ,de nem írták volna be magukat ennyire mélyen mint így.
Persze távol álljon tőlem most nem hasonlítgatni akartam a jelen idők bajnokait az akkoriakhoz csak azt a konzekvenciát vontam le, hogy a nagy meccsek nagy titánok között az igazán nézőbarát és nem az ha valaki tegyük fel kihúzza pl. 46-0 mérlegen ,de alig pár jó bunyós skalpjával mögötte.
Holyfieldnek 10 veresége van igaz abból sokat már a pályafutása végén szedett, de mégis legenda hiába nem veretlen. :)

» acsicso   válasz erre
    2020-02-22 12:49:49

@acsicso: meg AJ-Fury is legyen ! jó lenne, ha mindkettővel megmérkőzne kétszer is.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-22 12:33:25

Szerintem ilyen súllyal (nyílván nagyobb lett ütőereje, de lehet a gyorsasága tompult) ha Wilder telibe találja pl. úgy mint múltkor a 12.-ben akkor most sajnos vége lesz hamar..
Wilder meg pont ebben a legjobb, hogy 1 nagy találat bármikor jöhet akár a gong előtt 10 másdoperccel is, na de ugye Furyt nem túl könnyű telibe találni. Az viszont nyílvánvaló , hogy Fury jól néz ki, izmosodott.
Kitudja , lehet megint megvicceli az egész világot és bajnokká avanzsál?
Érdekes lesz. régen keltem ilyen korán egy meccsért, de most tuti felkelek.
Azért egy AJ-Wilder remélem lesz bárhogy alakul.
Győzzön a jobb! Mindenkinek jó szórakozást!

» acsicso   válasz erre
    2020-02-22 12:17:23

@bpjotruska: Fury nincs 206 centi, de ez már ki lett fejtve itt párszor. Lehet, hogy a KO-ra megy rá, de arra kevesebb esélye van, mintha végig sokat mozogva próbálná kibokszolni Wildert, utóbbi az ő asztala, de a jelenlegi súlya ennek lehetőségét hiúsítja meg.

» northpaw   válasz erre
    2020-02-22 12:16:47

@northpaw: Fene tudja, egy 206 centis emberen 120 kilo koruli tartomanyban nem olyan sok a +7 kilo, raadasul a karjait elnezve annak a sulynak egy resze valoszinuleg izomban ment fel ra.
Ezek utan valoszinu, hogy komolyan gondolja azt, hogy kiuti Wilder-t, nem csak ures duma volt. Nagyot kockaztat, siman lehet, hogy o lesz kicsapva, de erdekesebb meccsre szamitok mint az elso, pedig az is izgalmas volt. Fury mar 2x is megtette azt, amire sokak szerint semmi eselye sem volt, egyszeruen nem lehet kiszamitani, mit fog produkalni. En azert szurkolok neki.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-22 12:00:00

Elég szomorú, hogy Fury ekkora súllyal lép ringbe.

» northpaw   válasz erre
    2020-02-22 11:39:38
Ugrás az oldal tetejére