×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Bob Arum promóter úgy fest, hosszú éves szünet után 2020-02-14 11:06:55 https://www.profiboksz.hu/2020/02/14/tovabb-epul-a-top-rank-nehezsulyu-gardaja/

Tovább épül a Top Rank nehézsúlyú gárdája

Bob Arum promóter úgy fest, hosszú éves szünet után ismét a nehézsúly felé fordítja a figyelmét, és fokozatosan építgeti saját alakulatát a királykategóriába tartozó bokszolókból. Legnagyobb igazolása kétségkívül Tyson Fury volt, de azóta az ő zászlaja alatt indul harcba Kubrat Pulev, Agit Kabayel, Carlos Takam és Jarrell Miller is, most pedig a legújabb hírek szerint Oscar Rivast is leigazolta. A 32 éves kolumbiai utoljára tavaly júliusban lépett szorítóba, Dillian Whyte ellenében és bár pontozással veszített, mégsem vallott szégyent, a meccs után pedig kiderült, hogy a brit bunyósnak maximum csak a frizurája volt szabályos azon az estén, hiszen doppinghasználatot is kimutattak nála, illetőleg az angolok részéről a bokszkesztyűkkel is volt némi trükközés, többszörösen megtámogatva ezzel Whyte esélyeit.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Hurri: igazad van, nem idetartozó témák voltak ! meg Rivas-val kapcsolatban is, aki örülök, hogy ilyen jó helyre igazolt, így biztos jó ellenfeleket hoznak majd neki, és jó meccseket látahtunk majd. A Jennings, és a Whyte elleni is jó volt, nézhető bunyós Rivas.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-16 18:39:41

Kedves Mindenki!
Most mondanám, hogy végigoffoltátok a cikket, ha éppenséggel pont nem az előzőnél egy önmeghatározásra utaló hozzászólásom vitte volna vakvágányra a hozzászólásokat. Így azonban nem fogalmazhatok meg kritikát.
Nagyra tartom Oscar Rivast és szurkolok neki, hogy maradandót alkosson, bár úgy gondolom, hogy legfeljebb megnehezíteni tudja a top-5 dolgát.

    2020-02-16 18:20:51

A kokóval bizony el lehet fedni néhány doppingszert, és tényleg lecsökken a kiürülési ideje. De ugyebár ha ezzel buksz meg, akkor sokan azt mondják, hogy csak kirúgtak a hámból, egyet lazítottak. A doppinglaborok tudják ezt, és az egészségromboló narkotikumok ezért is számít doppingnak.

» Marci30   válasz erre
    2020-02-15 21:35:17

A kokóval bizony el lehet fedni néhány doppingszert, és tényleg lecsökken a kiürülési ideje. De ugyebár ha ezzel buksz meg, akkor sokan azt mondják, hogy csak kirúgtak a hámból, egyet lazítottak. A doppinglaborok tudják ezt, és az egészségromboló narkotikumok ezért is számít doppingnak.

» Marci30   válasz erre
    2020-02-15 21:26:37

@faceload: "Rekreációs hatás az meg a hab a tortán. Mondjuk egy keményebb másnap esetán lehetnek motivációs problémák :D"

Na igen, de mindannyian tudjuk, hogy a másnapra csak két lehetőség van, vagy elszenveded bűntetésből a másnapot és aztán kialszod magad, vagy tolsz rá valamit és akkor könnyen újra aznap lesz, ami után megint következik a másnap :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 14:15:44

persze, nem gondolom én se hogy ez tömeges/hatékony lenne. De "alacsonyabb ligában" bármit el tudok képzelni ...
Rekreációs hatás az meg a hab a tortán. Mondjuk egy keményebb másnap esetán lehetnek motivációs problémák :D

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 14:07:00

@faceload: "egyébként leibi visszatérve a kokóra. El tudom képzelni hogy azzal el lehet fedni valamit (nyilván nem értek hozzá). De "rutinos játékosoktól" azt hallottam az is gyorsan ürül. Vizeletből napokon belül, de vérből sem kimutatható hónapokig mint egyéb kábszik."

Viszonylag gyorsan kiürül, de valószínűleg vannak erre jóval optimálisabb cuccok is, mint hogy emiatt azt feltételezzük, hogy valaki aki be van piálva, azért ivott még pár üveg sört, mert attól majd hamarabb kipisálja az előzőleg elfogyasztott néhány felest, így majd teljes biztonsággal ülhet a volán mögé :) Nézd, szerintem kijelnthető, hogy ma már kokaint azért fogyaszt az élsportoló és a nem élsportoló, mert attól jobb lesz az éjszakai buli. Persze talán lehetnek olyan élsportolók, akik azzal áltatják magukat, hogy ők élsportolók és csak is azért, de tényleg csak azért fogyasztják, mert úgy hallották, hogy attól majd gyorsabban kiürül az esetleg tudtukon kívül (vagy tudtukkal) beléjük került teljesítmény fokozó, mint egy megelőzés, vagy éppen elővigyázatosságként. De ez max. inkább csak önámítás, hogy én élsportoló vagyok, tehát nem akarom szívni az anyagot, nem akarom érinteni az anyagot, csak ha elkerülhetetlen. :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 13:43:07

@leibigabi: Ezt kikérem magamnak az erőemelők nevében :DDD

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 13:04:32

@faceload: "ki tudja, lehet hogy nem csak asztalon látták a cocát, hanem a többi gypsyvel hajtották mint a mamutot mielőtt elejtették baltával/csákánnyal. Amit találtak a lakókocsiban :D"

Lehet :) És ha az a vaddisznó egy nappal korábban éppen a Mr Olimpia vagy valamelyik erőemelőnek az erdőszéli pihenőhelyen csak úgy ott hagyott tízórais uzsonnás maradékát találta meg és ette meg, majd másnap ebből a vadkanból készül a pöri, akkor később ez a doppingvizsgálaton még gond lehet :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 13:01:04

"ki tudja, lehet hogy nem csak asztalon látták a cocát, hanem a többi gypsyvel hajtották mint a mamutot mielőtt elejtették baltával/csákánnyal. Amit találtak a lakókocsiban :D"

:DDD

» Bruneor   válasz erre
    2020-02-15 12:58:20

egyébként leibi visszatérve a kokóra. El tudom képzelni hogy azzal el lehet fedni valamit (nyilván nem értek hozzá). De "rutinos játékosoktól" azt hallottam az is gyorsan ürül. Vizeletből napokon belül, de vérből sem kimutatható hónapokig mint egyéb kábszik.

Melyik is volt az a kopasz bunyós akit arra kötelezett a doppingügynökség hogy nem vághat hajat egy hónapig mert abból akarták kimutatni a tutit?

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 12:58:01

ki tudja, lehet hogy nem csak asztalon látták a cocát, hanem a többi gypsyvel hajtották mint a mamutot mielőtt elejtették baltával/csákánnyal. Amit találtak a lakókocsiban :D

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 12:50:15

@faceload: "Azzal védekeztek hogy vaddisznómájat ettek."

Egyébként most nem azért, de ha téged meghívnak egy jó kis vaddisznó pörköltre, Te dem fogod leellenőrizni előtte, az a vaddisznó honnan származik és korábban a levágása előtt az erdőből miféle szteroiddal szennyezett hulladékokat ehetett, ami még nem ürült ki a szervezetéből. Na ugye :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 12:47:00

ok. gyenge vicc volt, elismerem :D

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 12:44:27

@leibigabi: "Vitali Klitschko is bukott be amatőrtént vagy kickbokszoló korában doppinggal, de attól még vicces lenne, ha minden profibokszolói ellenfele bemondaná, hogy na igen, de Klitschko a meccsem előtt doppingolt. Pedig a meccsük előtt tényleg megbukott doppingal valamikor :)"

Erre azt mondanák, hogy igen, de az nem a te meccsed előtt volt :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 12:10:39

@faceload: "el kell keserítselek, amit La Cucaracha ír az helytálló, mert tényleg volt nandrolone botrány a Fury családban 2015 februárban Hammer ellen"

Ühüm, igen erről tudunk :) Vitali Klitschko is bukott be amatőrtént vagy kickbokszoló korában doppinggal, de attól még vicces lenne, ha minden profibokszolói ellenfele bemondaná, hogy na igen, de Klitschko a meccsem előtt doppingolt. Pedig a meccsük előtt tényleg megbukott doppingal valamikor :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 12:07:31

@bandi78: "En ugy tudom, hogy meg a Wlad meccs elott talaltak anabolikus szteroidot a vereben"

el kell keserítselek, amit La Cucaracha ír az helytálló, mert tényleg volt nandrolone botrány a Fury családban 2015 februárban Hammer ellen, ami a Klicsko meccs előtt volt :D Azzal védekeztek hogy vaddisznómájat ettek. El is tiltották érte 2 évre (visszamenőlegesen ami egy vicc)

https://www.independent.co.uk/...

» faceload   válasz erre
    2020-02-15 12:04:09

@La Cucaracha: Belsos infoid vannak? Ilyet semmilyen interjuban nem olvastam eddig -legalabbis angol nyelvuben nem-, Wladimir sem mondott ilyet -pedig ha valaki,hat o minimum szoba hozna legalabb, de vszeg jogi lepeseket tenne inkabb-, Joshua es Wilder sem mondta, hogy Fury felturbozva verte volna Wladot. Szoval ha tudsz valami konkretumot, Wlad, Joshua es Wilder tuti sokat fizetne erte, ha meg nem,akkor ez olyan "ismerosom ismerose hallotta egy ismerosetol, de tuti igaz, bar sehol nem jelent meg hivatalos helyen"-jellegu "tenymegallapitas".

» bandi78   válasz erre
    2020-02-15 11:17:07

@La Cucaracha: "En ugy tudom, hogy meg a Wlad meccs elott talaltak anabolikus szteroidot a vereben, de ez csak joval a meccs utan derult ki, a vizsgalo szerv valamiert nem verte nagy dobra."

Ha ez így volt, akkor Klitschko miért nem verte nagy dobra és kezdeményezte, hogy minimum NC-re változtassák meg a meccs végeredményét, ahogy ez sokszor meg is történik?

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 10:07:42

@Marci30: "Fury nem éppen kokóval bukott le valamikor? Nagy divat a kokain a sportolóknál. Sok dopping nyomát elfedi, némelyiknek a kiürülési idejét csökkenti."

Persze, tök logikus, hogy egy olyan doppinglistás szerrel próbálják elfedni a doppingot, amit minden doppingvizsgálat kimutat már vagy 30 éve. Mint ha az ittas vezetést egy üveg jófajta whiskyvel próbálná valaki elfedni :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-02-15 09:51:29

Ryan Garcia megint az 1. menetben nyert.

» shaderlold   válasz erre
    2020-02-15 09:08:46

@Marci30: En ugy tudom, hogy meg a Wlad meccs elott talaltak anabolikus szteroidot a vereben, de ez csak joval a meccs utan derult ki, a vizsgalo szerv valamiert nem verte nagy dobra.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-15 01:15:27

Fury nem éppen kokóval bukott le valamikor? Nagy divat a kokain a sportolóknál. Sok dopping nyomát elfedi, némelyiknek a kiürülési idejét csökkenti. Ezért ezzel bukik meg sok sportoló. Nem csak a sportoló példát mutasson, ne kábszerezzen felkiáltás van ám itt.

» Marci30   válasz erre
    2020-02-14 22:59:26

Dillian még a rivast is elkezdte volna ha nem engedik bokszolni Rivas ellen:) Félre a szóviccel,az eredmény hivatalos és pont. Nagyon sajnálom Rivast és az összes ökölvívót akit ilyen simliskedésekkel győznek le. Remélem Povetkin eltalálgatja párszor...

» El-Indio   válasz erre
    2020-02-14 21:05:22

@bees: De azert Wlad ellen meg engedtek..

» miskacarus   válasz erre
    2020-02-14 17:04:05

Egy Rivas -Miller-Takam triobol barmely kombot megneznek. A top rank is meglovagolja a trendet hogy az emberek ujra nezik a nehezsulyt az USAban.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-02-14 16:42:23

@bpjotruska: Valószínű, hogy annak volt köszönhető Furynak ez az egész visszavonulós-depressziós időszaka. Közbe nyilatkozta is többször, hogy az angol szövetség nem engedi bokszolni.

    2020-02-14 16:32:45

@faceload: Biztos az oroszoknal is van sumakolas eleg, de anno Povetkin karrirje eleg szepen parkolopalyara kerult . Briteknel meg Whyte-on kivul bukott anno Fury is, azt is az asztal ala sepertek siman... ill akkor kerult nyilvanossagra, amikor vissza volt mar ideiglenesen vonulva, ergo semmi jelentosege nem volt.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-14 16:15:02

az egesz ahogy a profi bunyoban kezelik a doppingeseteket egy vicc, orszagoktol fuggetlenul, mert nincs igazan erdekelt fel a tiltasban/buntetesben, ez nem WADA meg az olimpia, nincs annyi jo bunyos hogy megerje kiszorni oket, meg a gyengebb felnek nincs is erdekervenyesitese a nagy halakkal szemben, az egesz komolytalan, de akkor meg minek csinaljak egyaltalan...

» fixpont   válasz erre
    2020-02-14 15:26:47

@bpjotruska: Ne haradudj, nem tudom megállni. Miért az oroszoknál hogy megy? :P

» faceload   válasz erre
    2020-02-14 15:13:49

jah, most olvasom a BBBoC honlapján hogy nincs is ügy....

http://bbbofc.com/content/ukad...

» faceload   válasz erre
    2020-02-14 14:49:15

Vada teszt negatív lett a meccs előtt és után is. UKAD a meccs előtt találta meg a Dianabol-maradványt, de a közvetlen a meccs után végzett tesztje negatív lett az UKADnál is. Állítólag csak 3-5 óra a felezési ideje a maradványnak, így roppant gyorsan ürül.

De eléggé sok a bizonytalanság. Miért szankcionálta a meccset a BBBoC ha pozitív UKAD eredmény volt a kezében a meccs előtt? Ha úgy dönt hogy valami érthetetlen ok miatt mégis szankciónálja a meccset miért nem értesíti a Rivas tábort és a WBC-t a pozitív eredményről? Mi az UKAD B-próba eredménye (egyáltalán vizsgálják-e)? Indított-e a BBBoC a vizsgálatot?. etc.

Nem kirívó hogy egy ilyen ügy akár egy évig is eltart. Az viszont hogy lövése sincs senkinek hogy van-e egyáltalán vizsgálat folyamatban az több mint szokatlan. A WBC anno felfüggesztette, azt nem tudom hogy ott most milyen státuszban van.

Ami a legdurvább hogy lehet nem is nézik a B probát. Az UKAD szabályai szerint csak a vizsgált személy kérheti a B-próbát. Mivel a meccs lement, ha nincs BBBoC vizsgálat, akkor Whytenak nem áll érdekében felbontani a B mintát...

» faceload   válasz erre
    2020-02-14 14:38:17

@Marci30: Megbukott egy teszten, majd vartak felevet, evet ( biztos ennyi idobe telik "megvizsgalni" a B-probat ), nem csinaltak semmit, majd amikor mar nem nagyon erdekelt senkit, szepen szonyeg ala sepertek az ugyet es tisztaztak Whyte-ot. Briteknel ez igy szokott menni.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-14 13:34:35

Mondjátok már el, a múltkor Whyte meccsénél kérdeztem, hogy nincs eltiltva, mikor talàltak valamit nála. Akkor azt írta valaki, hogy mégis szabályos volt, és tisztázták a vádak alól. Most a cikkben arra utaltok, hogy mégsem volt tiszta. Akkor most mi van?

» Marci30   válasz erre
    2020-02-14 13:09:34

nagyon jó!

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-14 12:00:15
Ugrás az oldal tetejére