×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Nagybátyja, és korábbi edzője, Peter Fury szerint unokaöccse, Tyson 2020-02-11 11:58:17 https://www.profiboksz.hu/2020/02/11/peter-fury-tysonnak-a-sulyelonyere-kell-alapozni/

Peter Fury: Tysonnak a súlyelőnyére kell alapozni

Nagybátyja, és korábbi edzője, Peter Fury szerint unokaöccse, Tyson Fury sokat profitálhat abból, ha ellenfele, a WBC bajnok Deontay Wilder a február 22-én esedékes visszavágóra olyan alacsony testsúllyal mér be, mint a legutóbbi mérkőzésükön, amikor is mindössze 212,5 fontot mutatott alatta a mérleg. A veretlen amerikai edzője egyébként azt szeretné, ha Wilder 220 font körül lenne a meccsen, viszont ha ez nem valósul meg, akkor Peter Fury szerint a brit kihívónál lesz némi előny: „Ha Wilder olyan tömeget hoz, mint az utolsó meccsén, akkor ez kedvező lesz Tyson számára. Szerintem Wilder túlzottan könnyű volt azon a mérkőzésen. Ha Tyson a meccs elején el tudja kerülni a problémákat, közel lép, kapaszkodik, túlbirkózza, kibillentgeti az egyensúlyából, Wildernek akkor nem marad üzemanyaga ahhoz, hogy belevigye az erejét az ütésekbe. Bele kell vinni a bunyóba, szétforgácsolni az energiáit, főleg a meccs második felében. Ki kell használnia a testtömegét, a méretét, az erejét, főleg ha Wilder annyira könnyű lesz, mint legutóbb. Szerintem legutóbb itt hibázott, hogy minden menetben ugyanazt csinálta, holott az ütközet második felében el kellett volna kezdeni kiaknázni a fizikai fölényét. Lehet, hogy rondán néz ki kívülről, de akkor is leszívja vele Wilder erejét.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

fury be fogja fejezni amit elkezdett, meg tudja csinálni!

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-16 15:01:19

Egyik sem tud megújulni,ugyanaz lesz a meccskép mint az első meccsen,talán az amerikai várakozó állásponton lesz mint Ortiz ellen,amíg el nem jön a jobbos ideje.Az egyetlen kérdés hogy Fury feláll e a leütésekből majd,vagy sem,más nem nagyon.
Az hogy kit hoznak ki a pontozók ha végigmegy a mai világban megjósolhatatlan,ma már a pontozók között gyakori a látáscsökkent:)

» robhalford   válasz erre
    2020-02-13 11:36:35

@bpjotruska: Jaja, nem is mondtam, hogy egyáltalán nem találta el, a végén megcsípte Wildert, de ha még pontosabban ütne, akkor többször tudná elkapni az ellenfelei kiütési pontjait és Wildert még meg is tudná padlóztatni:) De szerintem pontosságban most ugyanolyan lesz, mint jó múltkor és hasonló meccsképet várok, max egy padlózással (sztem most is végig fog menni).

» rosta.roland   válasz erre
    2020-02-13 10:50:26

Wilder miután ezt meghallja:

https://www.youtube.com/watch?...

» emmendy8   válasz erre
    2020-02-12 21:51:20

@rosta.roland: "Járomcsontnál, homlok környékén találgatta el Wildert, ami egyébként tök jó, mert legalább tisztán betalált, de a kiütési pontokat nehezebben kapta el (pedig volt rá lehetősége)"
Az utolso menetben az a kontra balhorog asszem allon kapta Wildert, es gyakorlatilag megmentette Furyt. Utana nemhogy finiselni nem tudott Wilder, hanem gyakorlatilag felhagyott az erdemi tamadasokkal, es csak a tulelesre koncentralt. Persze az az utes teljesen varatlanul erte, azt sem hitte eleve, hogy Fury fel bir kelni, utana meg nemhogy ujra lekuldenie nem sikerult, hanem meg vissza is utott neki, az mar tenyleg nem volt szep tole :D

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-12 18:01:30

egyébként szerintem , ha Furkó jobb formában lesz, mint a múltkor akkor hozni fogja a meccset. Az első meccsen is bizony okozott gondokat Wilder-nek, és felállt a legjobb ütéseiből is, pedig elég sok kihagyás volt ugye, Furkó elég puhos volt. A legnagyobb baj Fury-val, mindig az volt, hogy nem volt fegyelmezett, nem edzett elég megszállottan ( mint Wlad, vagy AJ, de Wilder is formában tartja magát szerintem rendszeresen edz, nem hagyja magát lepukkadni ) . ez a sok kihagyás , züllés, elhízás meg nagyon nem tett jót neki, nem múlt el nyomtalanul. Viszont még így is bízom benne, hogy legyőzi Wilder-t, és akkor jöhet a megameccs AJ ellen, vagy pedig egy 3. Wilder elleni. Azon mondjuk azért meglepődnék valamennyire, ha Fury ko-val győzne.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-12 17:54:24

@Phenomenal: Na, hát erről beszélek :) Alapvetően lehetne, csak az kb. minimum félév. Rossz beidegződések kinevelése, jobb ütéstechnika készség szintjén való elsajátítása, emellett tervszerű erősítés kifejezetten az ütésre specializálva... Iszonyat sok meló és rengeteg idő, szval nem, biztosan nem lesz jelentősen nagyobb Fury ütőereje :) Na, meg ugye ütéspontosságon is kellene szerintem javítani. Járomcsontnál, homlok környékén találgatta el Wildert, ami egyébként tök jó, mert legalább tisztán betalált, de a kiütési pontokat nehezebben kapta el (pedig volt rá lehetősége), ami mondjuk nem utolsó szempont, ha hamarabb lezárná a mérkőzést.. :D

» rosta.roland   válasz erre
    2020-02-12 16:18:58

@rosta.roland: Nem hinnem hogy az utoerejen szignifikansan tudnanak novekedest elerni, az elso meccsen is eleg pontos es eles volt Furko.
Hacsak nem Arum bacsi fuszoknyaban es harci festekben korbe nem tancol egy totemoszlopot es tuket kezd szurkalni egy Wilder formaju voodoo bababa.
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-02-12 14:55:29

@Phenomenal: Én szerintem a stratégia alapkoncepciója teljesen jó, radikálisan nem kéne változtatni azon az előző meccshez képest. Fury ütéspontosságán kellene javítani, és az ütőerején, de ez a meccs napjáig nem fog kiderülni, hogy erre koncentráltak-e, a Kronkban meg 1-2 hónap alatt akarták felhúzni ezeket a képességeket valami csodamágiavarázslatizével...

» rosta.roland   válasz erre
    2020-02-12 14:44:24

@sziporka: Pont az a baj hogy igen, mukodott a recept, megsem hoztak ki az angolt. Kiutni ugyanezzel a taktikaval nem fogja tudni Wildert, viszont reszerol 1-1 padlozas siman benne van. Es ha a biro is Haymonek fele lesz elfogult akkor lehet picit tobbet kene kockaztatni. Pont azert lehetne ez a taktika sikeres mert Furytol nem szamitana ra (mondjuk Cunningham ellen csinalt hasonlokat. Volt par szabalytalan utese is amiert nem szoltak ra)

» Phenomenal   válasz erre
    2020-02-12 14:37:02

én inkább azt láttam, hogy épp, hogy inkább gyorsan számolt a bíró a 12. menetben, de egy biztos, hogy lassú nem volt. Látszott amúgy, hogy Fury nagyot kapott, de nem volt magatehetetlen, nem lett volna indokolt a leállítás. Ennyi erővel Wilder az első Ortiz meccsen, mennyi ideig nem ütött vissza, csak kapta a pofonokat, csak a kötél tartott, vagy rádölt, rácsimpaszkodott ortiz-ra, mégsem léptették le. Volt már ilyen pedig.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-12 14:34:40

@miskacarus: Szerintem sem volt eddig valós részrehajlás Wilder felé (bár az első Ortiz meccsen mondják, hogy a bíró hagyott időt Wildernek kitisztulni...). Úgy értem, hogy Fury csukott szemmel zuhant a padlóra és beverte a fejét. Van olyan bíró, aki meg sem várja, hogy ezután mi történik, egy ilyen látványra már lóbálja a karját. Wilder többször nyilatkozta is, hogy ha nem Jack Reiss a bíró, akkor a 12. menetbeli leütés után leállítják a meccset. Nekem az a véleményem, hogy nem egy Jack Reiss szerű mérközésvezető lesz, hanem olyan, aki Haymonékkal jó indulattal rendelkezik.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-12 11:16:35

@Phenomenal: Értem, amit mondhatsz. Kivitelezhetőnek is tartom, de szerintem Furyék nem fognak ekkora kockázatot vállalni, amikor van receptjük Wilder ellen, ami már egyszer működött. Én nem gondolom, hogy meglépik. De elméletben a nagyobb súlyosabb ember számára előnyös lehet a dulakodás, lefogás, fárasztás, ezzel teljesen egyetértek. Szerintem túl nagy a tét ahhoz, hogy Furyék belemenjenek egy új dologba.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-12 11:11:42

@shaderlold: Jah, itt azt írják, hogy nem kiújult régi sérülés, csak éppen rehabon van Uszik.
De ha elolvastad, ott van, hogy Hearn mondta, hogy sérült.

    2020-02-12 00:20:07

@sziporka: Wilderek eddig mindenkinek adtak visszavagot,most is Fury miatt kellett varni a visszavagora,mert kellet neki ketto onbizalomnovelo meccs.Wilderek azonnali visszavagot akartak. Fury aki nem adott visszavagot ha jol emlekszem,mert akkora kiraly lett.
Nem emlekszem,hogy barmikor is kapott volna biroi segitseget Wilder igy nem ertem mire alapozod,hogy ki lesz oktatva a biro,hogy intse le Furyt ido elott.
Leinthettek volna az elson is ido elott.
Meg latott itt mar mindenki kissebb serules miatt is leallitva meccset,mint amit Fury kapott Wallintol.Az sem lett megallitva.

» miskacarus   válasz erre
    2020-02-11 23:37:19

@sziporka: Felreertesz nem kozelharcra gondolok hanem fogasra es dulakodasra. Wilder tavolrol tud nagyon beleallni a jobbosaba, de horgokat es feluteseket ritkan latni tole, es nem volt meg olyan ellenfele aki belemaszott volna abba a tavosagba ahonnan kenyelmetlen nagyot utni. Fury annyival jobb nala labon hogy siman meg tudna torni a lenduletet es nem tudjuk mennyire fusztralna Wildert hogy nemhogy egy jobbost hanem egy tamadast nem tud elokesziteni mert valaki folyton rajta van. Egy nagyon csunya meccs lenne de nem zarnam ki a kesei Fury TKO-t

» Phenomenal   válasz erre
    2020-02-11 22:45:02

@prof: Usyknak nem ez az elso, a Takam meccset es bicepsz serules maitt mondta le eloszor.

» fixpont   válasz erre
    2020-02-11 21:50:32

@csiga: eszerint nem: https://m.ua.tribuna.com/boxin...

» shaderlold   válasz erre
    2020-02-11 20:49:11

@prof: En ketlem, hogy komolyabb izomtomeget akarnanak pakolni ra. Felesleges, ugysem lesz nagyuto nehezben. Kicsit tul is va misztifikalva ez az utoero mostanaban, pedig szerintem pont a kozelmultban volt ra pelda, hogy a boksztudas, gyorsasag, pontossag sokszor tobbetr er. Usyk egy utesbol kiutotte Bellew-t, Canelo tobb sulycsoportot fellepve kicsapta Kovalevet ( aki azelott az izompacsirta Yardet verte ), Andy Ruiz jr pedig - akit par eve itt meg sokan cirakloba meg felnehezbe tanacsoltak - elso valamirevalo ellenfelet kuldte padlora Joshua szemelyeben, mondjuk megtetszett neki a dolog, es le is csapdosta meg parszor utana.
Usyknak szerintem elegedno lesz, ha ugy tud edzeni meg enni, hogy kozben nem kell figyelnie a sulyara, es valahol 95-100 kozott lesz komolyabb nehezsulyu meccsein is. Nem tudom, hogyan es mitol serult le, de en ketlem, hogy a tulzott ero- es izomtomegnoveles miatt.

» bpjotruska   válasz erre
    2020-02-11 20:47:22

Hát igen, Fury jól mondja egy mostani nyilatkozatában, hogy ebben a súlycsoportban számít a méret és a súly, és ezt nem mesterséges izomépítéssel kell/lehet csak elérni, hanem a természetes súly/méret számít. Uszik szervezete valószínűleg kevésbé bírja ezt a típusú súlyt és terhelést, amit próbálnak felépíteni neki a nehézsúlyú kihívások miatt.

    2020-02-11 20:35:46

Uszik-Chisora májusra halasztva, Uszik könyöke megsérült.

    2020-02-11 20:28:16

Nem fogunk unatkozni, az biztos. Legalábbis remélem.

» mc.pofoz   válasz erre
    2020-02-11 18:59:11

Véleményem szerint mindkettő kicsivel nehezebb lesz Fury többet támad majd és megcsípi Wildert több menetben is de 9.környékén végzetes bombát ad el Wilder...ezt gondolom,de sajnálnám is Furkónak drukkolok.

    2020-02-11 17:52:33

@GaiusM: Adná az ég...

    2020-02-11 17:47:04

@iceman: fúú ha, 122 kg az azért soknak tűnik, ami nem biztos, hogy jó lesz, ha elhúzódik a meccs.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-11 16:18:29

https://www.boxingscene.com/fu...

» iceman   válasz erre
    2020-02-11 16:15:35

Szerintem jól látja Peter Fury. Wildernek 105 kiló körül kellene ringbe lépnie. 96 kilósan túl nagy lesz megint a súlyhátránya.

» iceman   válasz erre
    2020-02-11 16:10:22

OFF: bocsánat, de a pletyka miatt:

https://www.pcguru.hu/hirek/az...

Remélem, hogy igaz. :)

» GaiusM   válasz erre
    2020-02-11 15:55:38

@shaderlold: 3. meccset is akarnak? ezt mondjuk el tudom képzelni, hogy év végén megint összecsapnak, bár attól is függ, hogy mi lesz a meccs eredménye ( Szerintem Fury győz inkább csak pontozással ) . Akkor viszont AJ-nek meg ott van Usyk ami szintén egy jó kis csemege . ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-11 15:49:24

@superman: Ezzel egyetértek. De szerintem nem lesz ilyen. Ha Wilder kiüti Fury-t, akkor mennybe megy, és nem is biztos, hogy lesz harmadik mérkőzés (ismereve Haymont). Wilder ellen meg nagyjából minden kockázatos: kétszer Fury is megjárta a padlót, és most hidd el, ki lesz oktatva a bíró, hogyha Fury nem kel fel azonnal, akkor már integetni fog. Nem tudni, hogy mennyire érdemes ilyen körülmények közt kockázatot vállalni.

De azzal egyetértek, hogy Wilder fárasztása kifizetődő lehet. De szerintem a mérkőzésevezető az amerikaival lesz, nem fogja hagyni.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-11 15:34:57

@sziporka: Szerintem sincs szüksége Fury-nak radikális taktikai váltásra, inkább kisebb változtatásokat lehet érdemes eszközölnie, jelen esetben nem mindenáron erőltetni a közelkerülést a veszélyzónán át, hanem amikor úgy adódik a meccsen, hogy közel kerülnek (és ez előfordult az előző mérkőzésükön is), akkor tehénkedni, birkózni, amíg a bíró engedi.
Szerintem esetében a veszélyes szituációk számának/időtartamának csökkentése a lényeg, többet kockáztatnia tehát nem érdemes, Wilder-t lefárasztani viszont igen.

» superman   válasz erre
    2020-02-11 14:46:59

Wildert nagyon meglepné, szerintem ők is úgy készülnek, ahogy a többség várja Fury taktikáját, hogy hiába a sok szöveg, táncikálni fog. Namármost ha ténylegesen lesz 3. mérkőzés, Fury apánkból simán kinézem, hogy tényleg a meccs elejétől ki akarja majd ütni. Csak nehogy úgy járjon mint Brizli.

» shaderlold   válasz erre
    2020-02-11 14:31:43

@Phenomenal: Feltehetőleg azért nem alkalmaznak ellene ilyen taktikát, mert félnek a jobb kezétől. Azért ha valami kockázatos Wilder ellen, az bemászni az ütőtávjába csak úgy. Fury meg éppen nem egy közelharcos típus, az alkata sem épp a legjobb hozzá. Teljesen megvolt a recept az első meccsen Wilder ellen és működött is, nem is kell nagyon változtatni.

Ha ugyanazzal a taktikával el tudja kerülni a bombákat, akkor (megint) kipontozza Wildert. Nem kell ide más. Épp akkor fogja Fury arcal a padlón végezni, hogyha közel akar kerülni Wilderhez. Egy valamiben rohadt jó az amerikai, hogy célba juttatja a jobbosát. Nem kell neki feleslegesen célpontot nyújtani.

» sziporka   válasz erre
    2020-02-11 13:52:00

hát nyilván ez is egy taktikai húzás, és van benne valami amit Peter mond. Wilder lehet, hogy bitang nagy ütő, de nem egy bokszzseni, nem egy sokoldalú bunyós, szóval össze lehet őt zvarni. Az első meccsen is mikor leütötte Fury-t a 12.-ben, és az feláll, meg a meccs végén meg kell csak nézni Wilder pofáját, milyen képet vág már na az mindent elárul. Fury előtte két meccset vívott ugyebár, és nem túl acélos ellenfelek ellen, és nem volt toppon, sok kihagyás, és fogyás után volt, Wilder meg egy vb aki évek óta edzésben van, ezt a Furkót le kellett volna, hogy győzze. Fury-nál ez csak szöveg, hogy ko-t akar, és a második menetben, nem hülye ő , nem fog megállni Wilder előtt annál sokkal több esze van, sokkal körmöntfontabb, minden hájjal megkent bunyós Furkó. Arra számítok inkább, hogy Furkó le fogja iskolázni Wilder-t, és nem fog padlózni, és szinte menetet is alig veszítve hozni fogja a meccset. Ámen!

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-11 13:36:53

Egyetertek az oreg Furyval. Mar az elso meccs elott is mondogattam hogy ilyen taktika ellen meg nem lattuk Wildert. Ki tudja hogy kezelne ha Tyson belemaszna a kepebe es nem hagyna hogy szorja a parasztlengoket. Szep nem lenne de lehet kihozna egy kondi ko-t.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-02-11 13:34:52

@ogreface: :-D

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-11 13:30:10

...és így megszületik az ír Klicsko! :D

» ogreface   válasz erre
    2020-02-11 13:26:25

@fixpont: Első olvasatra okos gondolatmenetnek tűnik. Ha a tehénkedés, kapaszkodás nem is az ő stílusa, de, hogy közellépjen, és ha kell dulakodjon, azt simán ki tudja vitelezni.

    2020-02-11 13:03:59

sosem lattam ugy boxolni Furyt ahogy itt leirjak, hogy hogy kellene neki, mikor szokott o birkozni meg kapaszkodni

» fixpont   válasz erre
    2020-02-11 12:55:34
Ugrás az oldal tetejére