×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legutóbb tavaly június végén láthattuk a kötélnégyszögben 2020-02-03 21:44:09 https://www.profiboksz.hu/2020/02/03/nagyuto-rivalis-var-joseph-parkerre/

Nagyütő rivális vár Joseph Parkerre

Legutóbb tavaly június végén láthattuk a kötélnégyszögben a WBO korábbi nehézsúlyú világbajnokát, Joseph Parkert, aki legközelebb február 29-én, a Mikey Garcia vs. Jessie Vargas mérkőzéssel fémjelzett friscói gálán húz kesztyűt. A 28 éves új-zélandi Parkerre ezúttal amerikai rivális vár majd Shawndell Terell Winters személyben. Winters neve első hallásra vélhetően csak az igazán vájtfülű bokszrajongóknak lehet ismerős, ezzel együtt Parker nem veheti félvállról a találkozót, ugyanis hiába van már 2 veresége is 39 éves riválisának, Winters 13 győzelméből 12 esetben is idő előtt végzett, legnagyobb sikerét pedig a veretlen ukrán-kanadai Oleksandr Teslenko ellen érte le, akit 2019. szeptemberében az 5. menetben állított meg.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@w.monke: Ez is egy vélemény, és lehet hogy neked van igazad.

Én igazából semmi extrát nem láttam soha Parkerben, amikor vb. volt, akkor sem.
Szerintem Wildert sem tudná megoldani, és egy Whyte elleni visszavágó sem lenne lefutott meccs (azért ne felejtsük el, hogy Whyte a padlózása előtt 3 menettel korábban hajszál híján kiütötte Parkert, és az nem Parker fáradtsága miatt volt, hanem egy Whyte-balostól).
Technikailag szerintem nem jobb Chisoránál, viszont kemény feje van és hamar regenerálódik (ahogyan láttuk azt Whyte ellen is).
Remélem, azért rámcáfol majd -esetleg fejlődik is- és mégis lesz még világbajnok, hiszen van még ideje bőven.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-06 18:23:05

@Perkins: Egy volt vb Parker akivel szerintem a jövőben is számolni kell,talán Fury-t nem tudná megoldani,a többieket igen.
Ruizzal ki-ki meccset játszott,Joshua ellen éppen nem brillirozott - bár én még ilyen meccset az életemben nem láttam,hogy amikor az Uj-Zélandi támadott akkor folyton közbeugrált a mérkőzésvezető,az angolt meg hagyta bokszolni - szóval az is csak megérne még egy felvonást...
White-ot sztem is verné másodjára - sőt megkockáztatom ki is ütné,merthogy az odavágón is majdnem az lett az eredmény.
Lehet nagyon fiatal volt vb-nek és elfogyott a motiváció - mindenesetre nagyon szorítok neki sztem az egyik legjobb de minimum top5

» w.monke   válasz erre
    2020-02-06 13:19:27

@yoda: Konkrétan chiso meg nem állt fel abból whyte ellen. Ha chiso ennyi idősen fejlődik akkor parker is fog.

» Mr.boxer   válasz erre
    2020-02-06 06:17:31

@Perkins: En nem azt irtam, hogy Parker ugy altalanossagban Whyte fole nott volna a meccsen, hanem azt, hogy amikor eszebe jutott, hogy boxmeccsen van, akkor bizony fole nott, meg ha ez menetenkent 20-30 masospercig tartott is (ha egyaltalan). Keves villanasa volt, keves ideig, de akkor en azt lattam, hogy technikailag abszolut Whyte folott all. Ettol meg teny, hogy Parker elegge rossz formaban volt, es a gyozelmet sem erdemelte meg, mert keveset tett erte. Az utolso menetet meg szerintem nezd ujra...ott Parker osszeszedte magat, es nagyot boxolt.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-05 23:52:32

@yoda: " aztán eszébe jutott hogy bokszolni kellene és bőven jobb volt Whytenál akinek utána momentuma sem volt már a meccsen"

Ez mikor következett be? Tegnap újranéztem a meccset, de nekem ilyesmi nem tűnt fel. Az utolsó menetre Whyte jobban elfáradt, mint Parker. Ez feltűnt.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-05 20:33:12

Parker karrierje sajnálatos, túl kevés pénz és ismertség van benne viszont túl veszélyes bárkire, ezért nem akar kiállni ellene senki.
Whyte ellen simán adnék neki egy x-et mivel először az angol úgy megfejelte, hogy Parker padlózott és nem volt jó állapotban, másodszor meg egy olyan balosból állt fel, amiből akkor ott nem sokan lettek volna képesek, aztán eszébe jutott hogy bokszolni kellene és bőven jobb volt Whytenál akinek utána momentuma sem volt már a meccsen, sőt az utolsó menetben padlózott és már csak a talpon maradásért küzdött.

    2020-02-05 20:17:55

De- hogy a cikkhez is hozzászóljak:

Ezt a Winters-t Parkernek könnyedén, lazán, idő előtt le kell győznie, mert ha nem így lesz, akkor rosszabb a helyzet vele kapcsolatban mint eddig gondoltam...

» Perkins   válasz erre
    2020-02-05 08:00:22

@La Cucaracha: Szerintem az lenne a túlzás, ha azt állítanánk, hogy Parker Whyte fölé tudott nőni. Az utolsó menetben a padlózáshoz hozzájárult Whyte fáradtsága is. Hogy a másodikban a fejelés mennyire nyomta rá a bélyegét Parker bunyójára, azt nem tudom. Az biztos, hogy Whyte ellen nehéz bokszolni, pláne ha a bíró elnézi neki az alkarosokat meg a tarkósokat. A kilencedikben abból a balosból nem sokan álltak volna fel, amit Parkernek bevitt. Szerintem a visszavágó hasonlóan szoros meccset hozna, lehet hogy Parker -győzelemmel, de nem hinném hogy nagy fölénnyel győzne. Egy jó formában levő Chisora ellen meg -szerintem - csak kiütéssel győzhetne.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-05 06:56:08

@Perkins: De az egyik padlozasa fejeles miatt volt. Pont azert irtam, hogy szerintem az ranyomta a belyeget a meccsre, ugy remlik, hogy elegge megviselte az a fejes (raadasul a biro raszamolt, tevesen). Az meg eleg eros tulzas, hogy nem tudott Whyte fole noni, hiszen az utolso menetben majdnem ki is utotte.
Szerintem alapvetoen az a problema, hogy Joe nagyon rossz formaban boxolt, aztan erre meg raadas volt a fejeles, meg az enyhen reszrehajlo biro is demoralizalhatta Parkert. Mindegy, remelem lesz visszavago.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-05 01:33:21

@La Cucaracha: Na, megnéztem mégegyszer a meccset. Parker a másodikban és a kilencedikben is padlózott, de a meccs során egyszer sem tudott Whyte fölé nőni. Nem szeretem Whyte-nak ezt a cséphadarós, nyakló-nyeklő mozgását, de hatásos. Hatalmas szíve is van, soha nem adja fel. Ha Parkerben benne lenne az "iksz", akkor tudta volna valamilyen szinten kezelni ezeket a dolgokat. Nem tudta. Túl sokat kapott, és túl keveset adott. Neki is nagy szíve van, és gyorsan regenerálódik, de ez Whyte ellen kevés.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 23:08:54

@Perkins: Whyte gyozott, ez igaz, es megerdemelten (meg ha kisebb csalasok es trukkozesek is kellettek ehhez), viszont en lattam/latom Parkerben az "ikszet". En tovabbra is azt mondom, hogy Parker jobb bunyos, mint Whyte, es egy visszavagon, ha jo formaba tud kerulni, akkor Joe nyerne.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-04 22:42:13

@La Cucaracha: De végül is Whyte győzött.
Olyan Chisora-Whyte szintű bunyósnak tartom (és ennél jobbnak nem is tartottam soha) Parkert, de ez nem feltétlen jelent rosszat. A másik kettő sem rossz bunyós, de vb nem lesz már belőlük sem. Ha véletlenül mégis, az is tiszavirág-életű lesz.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 21:42:53

@Perkins: Igen, volt egy nagyon szep balosa Whyte-nak, amitol Parker padlozott, de elotte meg Whyte eleg kemenyen megfejelte Parkert, ami szerintem hatassal volt ra. Az utolso menetben viszont Parker utotte le Whyte-ot.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-04 21:20:17

@La Cucaracha: Hmm. Érdekes dolgokat mondasz. Én úgy emlékszem, hogy Whyte ütötte ki Parkert kis híján. Asszem megnézem mégegyszer a meccset.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 21:14:12

@La Cucaracha: igen

» robhalford   válasz erre
    2020-02-04 20:50:46

@robhalford: Meg szerencse, hogy nem a meccs utani kommentek alapjan osztogatnak VB oveket...egyebkent olvasd el ujra azokat a kommenteket, most csak kivancsisagbol olvastam el az egyik cikk alatti hozzaszolasokat, igazabol volt aki Ruizt, volt aki Parkert latta jobbnak, volt aki dontetlenre adta volna a meccset.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-04 20:41:38

De kit hirdettek ki győztesnek? Annyi erőv3l wild is kiütötte furkót csak a gyps bíró nem tud számolni jó ütemben.

» Mr.boxer   válasz erre
    2020-02-04 20:40:44

@La Cucaracha: Nem volt szoros,nem is lehetett így meg úgy látni,elég a meccs utáni kommenteket elolvasni,aki látta a meccset egyértelmű Ruiz győzelmet látott,persze ettől neked még lehet más a véleményed,nyilvánvalóan.

» robhalford   válasz erre
    2020-02-04 19:58:35

@robhalford: Nem ertelek...te vagy a legnagyobb Boxrec huszar, teged mindig a vegeredmeny erdekel, most meg nem ertesz egyet a tenyekkel :) hogy lehet ez?
Egyebkent nagyon megoszto volt az a meccs, en nem allitom, hogy nem lehetett Ruiznak adni, de hat egy ilyen szoros meccsen megesik, hogy ki igy, ki ugy latja a meneteket.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-04 19:03:59

Szerintem nem kapott ki Ruiztol......pedig de,nagyjából négy menetet lehetett nekiadni.

» robhalford   válasz erre
    2020-02-04 18:14:42

@Perkins: Szerintem nem kapott ki Ruiztol, szoros meccs volt, az igaz. Azert ott volt meg egy Takam is Parkernek. Whyte ellen szerintem ranyomta a meccsre a belyeget az a fejeles, ott Parker agyrazkodast kaphatott, amikor viszont rajott, hogy boxolni kene, akkor mindig Whyte fole tudott kerekedni (es majdnem ki is utotte).
Eros tulzasnak erzem Parkerre a "kapu or" kijelentest, amugy is eleg fiatal meg, tud meg fejlodni szerintem.

» La Cucaracha   válasz erre
    2020-02-04 17:32:11

@Perkins: látom figyelsz, és erre azt mondom, hogy nagyon helyes! egyébként tényleg jó meccs lehetett volna a Chiso-Parker! ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-04 15:37:49

@fixpont: Most aztán @horvath gergo illúzióit teljesen leromboltad azzal kapcsolatban, hogy ez egy "jó kis meccs lesz"! :D

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 15:18:23

Parker is csak az idejet vesztegeti ezekkel a meccsekkel.

» fixpont   válasz erre
    2020-02-04 14:47:51

@Perkins: Ja, igen: Parker lemondta. :-)

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 13:55:07

@horvath gergo: Hát, tekintve hogy Whyte-tól kikapott Parker, Chisora meg vezetett Whyte ellen a második meccsen, amíg be nem talált a parasztlengő, így valószínűsíthető, hogy -ahogyan Te mondanád- "jó kis meccs lett volna". Most így hirtelen nem is jut eszembe,hogy miért maradt el.

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 13:52:50

@Perkins: így van egy jó kis kihívás lehet bárkinek, jó neve van, volt vb. Lehet, hogy igazad van, és nem lesz már vb, de szerintem kapni fog lehetőséget még címmeccsen . ( amiről korábban szó is volt ugye, hogy AJ lemondana a WBO övről, és Parker, és Usyk mennének a címért ) A Chiso meccs meg nagyon érdekes lehetett volna, mer Chiso nagyon nyomult volna Parker-ra, és bizony ez lehet, hogy nem igazán feküdt volna neki, Chiso még Ruiz-nál, és Takam-nál ( akik azért okoztak problémát Joe-nak )is nagyobb tempóban képes menni. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-04 12:54:20

@horvath gergo: " aki bunyózott már olyan nevek ellen is, mint AJ, vagy Whyte"

Vagy pl. Andy Ruiz. Jr.

Csak az a baj, hogy mindegyiktől kikapott. (Mert -szerintem- Ruiztól is)
Világbajnok már nem lesz belőle, de "kapuőrnek" még jó lehet...

» Perkins   válasz erre
    2020-02-04 12:38:53

na egy jó ellenfél, aki azért veszélyes is lehet? na ez kell ide Parker-nek kellenek a kemény ellenfelek, mert Joe egy jó bunyós kemény gyerek, aki bunyózott már olyan nevek ellen is, mint AJ, vagy Whyte. Nagyon bántam, hogy Parkernek elmaradt a Chiso elleni meccse, érdkelt volna nagyon főként úgy, hogy Chiso az utóbbi időben jó formában van, motivált, éhes, keményen edz.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-02-04 10:58:22

@Jersey Joe: Szerintem inkább ötödik a veszélyességi sorban, AJ, Andy Ruiz, White és Takam után. Winters nem a nehézsúly élvonala, de jó és látványos mérkőzést csinálhatnak együtt, ami jó beugró lehet Parkernek az amerikai piacra. Gondolom, ennek a meccsnek ez lehet a célja. Én inkább Parker győzelmét várom, az jobb a nehézsúly számára.

    2020-02-04 09:01:29

Winters komoly cirkálósúlyú tehetség lehetett volna, de későn kezdte el a bokszot, így a profi karrierjét is.

Az előkészítő balosai kissé esetlennek tűnnek néha, de a jobb hátsókezese nagyon gyorsan pattan kifelé még most, közel a 40-hez is.

Szomorú, hogy Parker pályafutása talán negyedik legveszélyesebb ellenfelével találkozik majd Winters személyében, igaz, Parker még mindig fiatal, 28 éves.

Mivel ennyire felküzdötte magát, ezért mindenképpen Wintersnek fogok szurkolni, hátha betalál..

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-02-03 23:49:38
Ugrás az oldal tetejére