×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Oscar De La Hoya, a Golden Boy Promotions tulajdonosa gyorsan elhessegette azokat a mendemondákat, 2020-01-21 09:48:24 https://www.profiboksz.hu/2020/01/21/nem-billy-joe-saunders-lesz-canelo-ellenfele/

Nem Billy Joe Saunders lesz Canelo ellenfele

Oscar De La Hoya, a Golden Boy Promotions tulajdonosa gyorsan elhessegette azokat a mendemondákat, amelyek szerint legpiacképesebb védence, Canelo Alvarez legközelebb a WBO nagyközépsúlyú bajnok Billy Joe Saunders ellen fog szorítóba lépni. Ez a hír néhány hete röppent fel és maga Saunders is rákapott a témára, de úgy fest, nem nagyon van oka örülni. „Saunders semmilyen szinten nem befutó, nem is értem, honnan jött ez a pletyka. Hamarosan találkozom Caneloval és a csapatával, együtt töltünk néhány napot Mexikóban és kitaláljuk, ki legyen az ellenfél, aztán hamarosan hírt is adunk róla. Nem tudom, Canelo félnehézsúlyban akar-e maradni, mindenesetre a WBO övtől megvált. Nagyközépsúlyban jó kis kihívások várnak rá, szerintem középsúllyal ugyanakkor már lehetnének gondjai. Viszont ez a jó Caneloban, nem egy magas srác, rövid, robosztus lábakkal és nyakkal. Tudja, hogyan kell befogyasztani, keményen tréningezik és nagyon elszánt. A nagyközépsúly szerintem jó lehetőség neki, de ő és a csapata tudja a legjobban, hogy mit bír a teste.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@robhalford: Azért nem teljesen így van, a 2. egy szoros meccs volt, a szakmában nagyon megoszlottak a vélemények, és akik Canelonak adták, azok közül sokak szerint azért kellett neki adni, mert ő ment előre, de az eső meccsen az valamiért nem számított hogy ki a támadóbb.

» emmendy8   válasz erre
    2020-01-24 21:28:10

@Perkins: Az elsőt a kazah nyerte,de nem nőtt Alvarez fölé,a másodikat a mexikói,azt már tényleg csak az antiszimpatizánsok látták másként.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-24 19:33:43

@emmendy8: Hát, ja. Én is csak az első meccset néztem meg többször. A másodiknál már elsőre is Alvarez tűnt jobbnak. Azért megnézem majd mégegyszer.

» Perkins   válasz erre
    2020-01-24 10:08:59

@Perkins: Hát látom nagyon eltérnek a vélemények, én pl a 2. meccsen azt láttam hogy Golo a meccs másadik felével elvitte a meccset, mert átállt vívásra, nem szaladt bele úgy Canelo kontráiba, mint a meccs elején, hanem sokszor ő várta Alvarezt és kontrázta meg, alkalmazkodott a "mexikói stílus"-hoz.

Az első meccsen pedig igaz hogy rengeteg luftot ütött a kezeh, és Canelo hatékonyabb volt, csak sokszor a mehika nem ütött hosszabb ideig, inkább csak védekezett, ergo pihenőket vett ki, már ha lehet annak nevezni amikor az egyik legnagyobb ütőerejű bunyós a súlyodban megállás nélkül támad, és a legjobb találatod után ugyanúgy támad...

Amúgy rég láttam már mindkét meccset, újra kell néznem, lehet akkor másképp látnám.

» emmendy8   válasz erre
    2020-01-23 22:45:59

@Beast_Pete: Hát, ez egy ilyen dolog. Én meg azokat nem értem, akik szerint Golo nyerte a másodikat, és az első is hatalmas csalás volt.
Mindig Golo-nak szurkoltam, és ez így is fog maradni, de már az első meccsen is úgy láttam, hogy Golovkin nem tudott mit kezdeni Canelo kombinációival. Mikor a mexikói támadott, olyankor be is talált 3-4 ütéssel, ezzel szemben Golovkin 1-2 ütést tudott bevinni támadásonként (amikor éppen nem a levegőt ütötte). A második meccsen olyanokat kapott Golo, hogy majd' lecsavarodott a feje jópárszor. Az -szerintem (és sajnos)- sima Alvarez győzelem volt. Én így láttam a dolgokat. Ha lesz harmadik meccs, az valószínűleg még simább Alvarez győzelem lesz, a KO is simán előfordulhat a meccs második felében, pedig jobban örülnék, ha fordítva lenne.
Ja az előző kommentemben elírtam: nem a győzelemhez kellett/nem kellett segítség Alvareznek az első meccsen, hanem a döntetlenhez. :)

» Perkins   válasz erre
    2020-01-23 18:46:45

@Perkins: Nem értem, miért irják egyes emberek, hogy a másodikat simán vitte Canelo. Szorosabb volt, mint az első, de szerintem azt is Golo vitte. Egy döntetlent ott sokkal jobban el tudok képzelni, de inkább azt gondolom, hogy az emberek meglepődtek, hogy Canelo ment előre, ezért pontoztak neki több menetet, mint kellett volna.

» Beast_Pete   válasz erre
    2020-01-23 17:10:19

@Totti: Igen azok,de ebben a formában még nem hallottam lehúzni,eszembe sem jutott volna hogy a listák élére kiöregedett harcosok hátán lépkedett fel.
Senki más nem jöhet ellenfélnek,kizárásos alapon,csak Beterbiev.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-23 11:27:34

@robhalford: "felkészülés terén még mindig Ruiz jár az eszemben a revanson,nem megy a fejembe mit gondolt mi lesz majd ha csak mekizik."
Szerintem azt gondolta, hogy az lesz, ami az első meccsen.

» superman   válasz erre
    2020-01-23 08:57:09

@robhalford: A tények makacs dolgok.

    2020-01-22 20:54:30

@northpaw: Egyok sem mondta hogy "hé kisvörös,nem állok ki veled mert öreg vagyok":)
Aki nem bírja abba is beleköt hogy mexikói.
Ez a világ rendje...

» robhalford   válasz erre
    2020-01-22 20:24:30

@robhalford: Ja, amúgy nem. Végül is Golovkin csak 36, Kovalev 36, Cotto 35, Mosley 40 éves volt, amikor Alvarez megverte őket. Ezek a legnagyobb győzelmei egyébként, tekintve, hogy Lara ellen csak papíron győzött.

» northpaw   válasz erre
    2020-01-22 19:11:04

@superman: Igaz ami írsz,de mondjuk felkészülés terén még mindig Ruiz jár az eszemben a revanson,nem megy a fejembe mit gondolt mi lesz majd ha csak mekizik.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-22 18:49:02

@northpaw: Mire is alapozod a derűlátásod Canelo ellen? Saunders kb. gombfociban verné (de arra se tennék sok pénzt...)

A címhez... valami nagyon nem lepődtem meg.

» grabanc   válasz erre
    2020-01-22 18:41:26

@robhalford: "Ha alaposan felkészül....
Minden meccsre minden bunyósnak kutya kötelessége (lenne)ezt megtenni."
Szerintem teljesen érthető, ha egy másod- harmadvonalas, esélytelennek tartott ellenféllel szemben nem olyan motivált valaki a felkészülés során, mint amikor élete nagy lehetősége előtt áll. Minden bunyós a saját bőrét, karrierjét és megélhetését kockáztatja, én nem akarnám megmondani nekik (mondjuk másnak sem), hogy mi a kötelességük.
Azzal egyetértek, hogy Beterbiev-féléket legfeljebb valami komoly trükközéssel érdemes bevállalna (ami azért nem zárható ki hosszabb távon, hiszen Beterbiev és Alvarez piaci értéke közt ég és föld a különbség és Beterbiev sem fiatal már, kérdés, hogy mire hajlandó sok pénzért).

» superman   válasz erre
    2020-01-22 15:42:43

@robhalford: Majdnem rá is fáztak. Beterbiev-et nem fogja bevállalni, de emiatt szerintem nem érdemel szemrehányást. Egyéb dolgok miatt bőven rászolgált...

    2020-01-22 13:51:06

@superman: Ha alaposan felkészül....
Minden meccsre minden bunyósnak kutya kötelessége (lenne)ezt megtenni.
Nem tudom majd meglátjuk,szerintem Beterbiev féle terminátorokban ők nem gondolkodnak,már Kovalev sem súrolta a realitás talaját választásukkor.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-22 12:30:26

@w.monke: "Nehezen tudom elképzelni,hogy Golovkint megborítsa Canelo....
Pontozással gondolom vinné már segítség nélkül is,de a ko-t nem látom a harmadik meccsben sem."

Pedig - de. A második meccsen már túl sok tiszta ütést szedett be Golo. Azóta csak öregedett, plusz már nem veretlen. A pontozásos győzelemhez csak az első meccsen "kellett" segítség a mexikóinak, a másodikat már egyértelműen nyerte, sőt a TKO is néha már körvonalazódni látszott. Azért írtam idézőjelben hogy "kellett", mert minél többször néztem meg a meccset, annál inkább úgy láttam, hogy "nem kellett". Golovkin-szurkolóként elsőre egyértelmű csalásnak láttam én is, de akkor mi volt pl. a GB-Sturm, vagy a Smith-Ryder? Golovkinnak fogok szurkolni, ha lesz harmadik meccs, de a tippjátékban biztosan Canelo WI-t teszek.

» Perkins   válasz erre
    2020-01-22 11:16:16

@robhalford: Szakmai szempontból szerintem sincs sok értelme, de továbbra is Golovkin a legjobb és legismertebb középsúlyú Alvarez után, a súlycsoportoktól független listákon is őt értékelik legtöbbre a lehetséges ellenfelek közül. Mindemellett ahogy a ti véleményeitekből is látszik, nem jelent nagy kockázatot, Alvarez is jól ismeri már. Beterbiev közelíti már Golovkint és hasonló terminátor imidzse is van - de csak közelíti és a 2 súlycsopotnyi különbség miatt is összehasonlíthatatlanul veszélyesebb Alvarez-re. Callum Smith-szel is hasonló problémák vannak, még ha a legutóbbi teljesítménye után esetleg verhetőnek is tűnik, alaposan felkészülve komoly problémákat okozhat a hatalmas alkati előnyével. Szóval Golovkin a logikus választás, még ha kevésbé érdekes is szakmai szempontból.

» superman   válasz erre
    2020-01-22 10:00:32

Nehezen tudom elképzelni,hogy Golovkint megborítsa Canelo....
Pontozással gondolom vinné már segítség nélkül is,de a ko-t nem látom a harmadik meccsben sem.

» w.monke   válasz erre
    2020-01-22 09:32:07

@bandi1115: Ennek valóban semmi értelme nem lenne ma már,valószínűleg ki is ütné a mexikói.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-22 08:17:52

@northpaw: Alvarez valami nyugdíjasverő?Nem vágom a felvetést...

» robhalford   válasz erre
    2020-01-22 08:16:08

@bandi1115: Sajnos van az a pénz amiért bevállalná, Kovalevnek is volt..

» butters01   válasz erre
    2020-01-21 21:34:48

@butters01: +1

» emmendy8   válasz erre
    2020-01-21 21:18:55

@LightsOutPrince: Bárki mást, csak GGG-t ne! Egy ilyen mérkőzésnek ma már semmi értelme. Derevyanchenko ellen eléggé dadogott már a kazah, bár nyert nálam 115-112-re, de egyáltalán nem volt meggyőző.

Marad neki a Canelo 1, mint ellopott győzelem, nem kell egy sima zakó, esetleg KO-vereség harmadjára. Úgy ne vonuljon már vissza.

» bandi1115   válasz erre
    2020-01-21 18:57:21

Persze hogy nem, Saunders még nem eléggé korosodó ahhoz, hogy megfelelő ellenfele legyen.

» northpaw   válasz erre
    2020-01-21 18:39:55

Azt mondta nyilatkozatban, hogy nem akar 1 nevet sem mondani, mert akkor hirtelen azt hiszi az ellenfél, hogy "ő az emberük", és sokkal több kér, majd hozzátette: "Saunders is not the frontrunner, thats for sure, I have no idea who threw that name out there"

Tehát igazából azt mondta, hogy nem Saunders vezeti most a versenyt, nem tudja ki mondta, hogy ő a következő.
Szóval azért még bőven benne lehet ő is a pakliban, persze azt mindenki tudja, hogy DAZN egy Golovkin triológiát akar...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-21 16:06:01

Ramirez szerintem Top Rank/ESPN,Canelo GBP/DAZN. Ilyen meccs valoszinu nem lesz.

» miskacarus   válasz erre
    2020-01-21 15:37:58

Eubank jr.? Én nézném ellene is

» butters01   válasz erre
    2020-01-21 15:02:00

@bandi1115: Az óriásit szólna valószínűleg és Kovalev után, nem is hiszem, hogy túl veszélyesnek ítélnék meg Ramirezt. Cinco de Mayora időzít a Canelo csapat szinte mindig, ennél jobb párosítás oda nem is lehetne.
De szerintem a realitás mégis az lesz, hogy ne érje szó a ház elejét a félnehézből ellenfél válogatás milyensége miatt, visszamegy nagyközépbe. Ott szerintem reálisan Callum Smith maradt még kihívás, kérdés anyagiakban mi fogja legjobban megérni nekik. Esetleg még azt tudom elképzelni, hogy valami furcsa súlyba "kényszerítik" Golot és előnyből most már tényleg egyértelműen megveri a kazahot egy harmadik meccsen. Renoménak is jót tenne, meg talán még el is tudnák adni harmadszor is.

» LightsOutPrince   válasz erre
    2020-01-21 14:54:12

Remélem, a totószelvényem is így bejön, mint ez a tippem (bár, ebben biztos voltam)! :)

» Perkins   válasz erre
    2020-01-21 13:53:37

Nesze semmi, fogd meg jól.

Canelonak annyi lehetősége van, hogy a GBP részéről némi tanácstalanságot érzek most, ezért is ez a semmitérő nyilatkozat. Nem zárom ki a lehetőségét, hogy egy mexikói házi rangadó keretein belül Zurdo Ramirez is képben van. A többi lehetőséget korábban felsoroltam, szerintem 2020-ban sem járunk rosszul.

» bandi1115   válasz erre
    2020-01-21 13:47:15

Akkor lehet, hogy célba veszik Callum Smith-t? Smith utóbbi meccse utána azt kell mondanom, hogy komoly sansza lehet Canelonak ellene, bár lehet, hogy Callumnak csak rossz napja volt Ryder ellen...

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-21 12:35:43
Ugrás az oldal tetejére