×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A pankrációban kipróbálta már magát, ökölvívóként 2020-01-20 08:11:46 https://www.profiboksz.hu/2020/01/20/tyson-fury-bemenne-a-ketrecbe-de-nem-ketrecharcoskent/

Tyson Fury bemenne a ketrecbe, de nem ketrecharcosként

A pankrációban kipróbálta már magát, ökölvívóként pedig világbajnok volt, de továbbra sem áll le az innovatív gondolkodással a nehézsúlyú Tyson Fury, aki elmondása szerint a UFC sorozatban is kipróbálná magát. Fury a hétvégén a helyszínen tekintette meg Conor McGregor bombasztikus visszatérését és természetesen, ha már a helyszínen volt, mikrofonvégre kapták MMA-s terveivel kapcsolatban is. „Azért MMA meccset nem akarok, itt a földön hengergőzni, meg miegymás, ezek nem érdekelnek. De szívesen kiállok valamelyik nehézsúlyú bajnokukkal ezekben a kis kesztyűkben. Tőlem lehet ketrecben is, csak ökölvívó szabályrendszerben. Szerintem érdekes lenne, UFC-s kesztyűkben bokszolni, kedvezne is nekem a dolog. Miután Wildert megvertem februárban, le is ülök Dana White-tal, utánaszámolunk a dolgoknak és kitaláljuk, hogy egyáltalán elég attraktív-e, amit tervezünk. Részemről jöhet bárki, aki szeretne a ketrecben egy kiadós verést kapni a nehézsúlyú ökölvívó világbajnoktól.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@SweetSweetSweet: Kisgatyaja mar úgy is megvan ;)

» Meanwhile in OZ   válasz erre
    2020-01-29 12:49:54

@leibigabi: Köszi, ez nagyon érdekes sztori, eszembe sem jutott eddig ez a párhuzam a névadójával. Egyébként a másik Tyson személyisége még nagyobb hatással volt az emberekre, de ő kevésbé volt eredeti, különleges fickó, mint a Steward által felsoroltak (persze pont ezért közelebb is állhatott több emberhez, könnyebben emészthető volt). Az agresszív vadállat imidzsét tudatosan is építette, de egyben része is volt a személyiségének, ezért abszolút hiteles volt ebben a szerepben és még a bokszstílusa is a lehető legjobban passzolt mindehhez (és persze a stílus sem véletlenül lett olyan amilyen, D'Amato és Tyson azt vallotta, hogy a közönség kiszolgálása legalább olyan fontos, mint a hatékonyság). Még szerencse, hogy ő egyesével szerezte meg az öveket és csak utána kezdett láthatóan lecsúszni.
Egyébként annak ellenére, hogy nem várható hosszú karrier Fury-tól, akár még össze is jöhet neki is a címegyesítés, Wilder + Joshua és az öveik elég motivációt jelenthetnek.

» superman   válasz erre
    2020-01-23 09:44:59

@superman: "Szerintem Fury-nak nincs olyan egója, vagy nem úgy működik, ahogy te gondolod. Ezt mutatta, hogy nem állt ki Klitschko-val sem a visszavágóra, pedig akkor is maradt "mindenkiben kérdőjel és az öröksége sem ugyanaz". És előtte is kihátrált 1-2 akkoriban tűnő meccsből. Ő elég jól átlátja már miről szól a bokszbiznisz és az ő személyisége pont alkalmas arra, hogy eljátssza a szerepet, amit látunk tőle, összezavarva az ellenfeleit és főként érdeklődést és bevételt generálva. Lubickol ebben az egészben és elképesztően sikeres vele, tehát érthető, hogy csinálja, de szerintem ő nem tör korszakos bajnoki babérokra (az, hogy Alihoz hasonlítja magát és utánozza, senkit ne tévesszen meg, ez a játék része, amiben Ali volt az úttörő). Ahhoz, hogy valódi korszakos bajnok legyen, hiányzik belőle az ambíció, a kitartás, szorgalom, állhatatosság"

Egyetértek, bele-bele olvastam az álarc mögött című könyvébe, amiben őszintén beszél a pályafutásáról, amiből nekem is hasonló véleményem alakult ki róla. Még a 2010-ben elment Amerikába Emanuel Stewardhoz, akire nagy hatással volt. Steward azt mondta róla, hogy a három legfontosabb személyiség közé tartozik, akit valaha látott a bokszban. (Muhammad Ali és Naseem Hamed a másik). Úgy tekintett rá, hogy ő lesz a jövő következő domináns nehézsúlyú világbajnoka. Ez tulajdonképpen a Klitschko elleni győzelmével számára beteljesült, ezzel a saját szemében korszakos bajnokká vált. Onnan számára nem volt feljebb, majd a hirtelen hírnévvel egy olyan állapotba és depresszióba került, mint anno az eredeti Tyson 1989 végén, mikor ő is Spinks legyőzésével a csúcsra ért. Depresszió, öngyilkossági gondolatok, menekülés a világ elől, kábítószerek... gyógykezelés. Aztán mára visszatért, mint látható valamennyire foglalkoztatja még a boksz, de már nem akar mindenkit, minden áron legyőzni.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-22 20:12:31

@superman: Valóban nem sok stabilitás veszi körül Fury személyét. Azt is el tudom képzelni, hogy egy esetleges Wilder elleni súlyos vereség után évekig vagy soha nem látjuk újra ringben. Ezért talán a súlycsoportnak az lenne a legjobb, ha a második mérkőzésből a vesztes fél is emelt fővel szállna ki. Így továbbra is izgalmas maradna az AJ-Wilder-Fury történet.

    2020-01-22 16:31:07

@superman: (kihátrált 1-2 akkoriban tűnő meccsből=1-2 akkoriban veszélyesnek tűnő)

» superman   válasz erre
    2020-01-22 10:25:24

@Barbados Demon: "szerintem az AJ meccsnek pont Fury egoja miatt van realitása. Ha az nem valósul meg, akkor mindig ott lesz benne és mindenkiben a kérdőjel és az öröksége sem ugyanaz. A többi (Usyk, Ruiz, Parker, stb) szerintem ego szempontjából neki nem annyira jelentős. Én azt gondolom, hogy már csak AJ és Wilder ellen fog meccselni, persze lehet ellenük többször is."
Szerintem Fury-nak nincs olyan egója, vagy nem úgy működik, ahogy te gondolod. Ezt mutatta, hogy nem állt ki Klitschko-val sem a visszavágóra, pedig akkor is maradt "mindenkiben kérdőjel és az öröksége sem ugyanaz". És előtte is kihátrált 1-2 akkoriban tűnő meccsből. Ő elég jól átlátja már miről szól a bokszbiznisz és az ő személyisége pont alkalmas arra, hogy eljátssza a szerepet, amit látunk tőle, összezavarva az ellenfeleit és főként érdeklődést és bevételt generálva. Lubickol ebben az egészben és elképesztően sikeres vele, tehát érthető, hogy csinálja, de szerintem ő nem tör korszakos bajnoki babérokra (az, hogy Alihoz hasonlítja magát és utánozza, senkit ne tévesszen meg, ez a játék része, amiben Ali volt az úttörő). Ahhoz, hogy valódi korszakos bajnok legyen, hiányzik belőle az ambíció, a kitartás, szorgalom, állhatatosság. Nem véletlenül mondta, hogy 3 meccsre tervez, szerintem igazából még az is túlzás, mert meccsről meccsre gyűjt magának motivációt (azt is látjuk, hogy a nem jelentős meccsekre nem is sikerül neki eleget gyűjteni) és bármikor abbahagyhatja, ahogy ez már meg is történt egyszer pont a sikerei csúcsán...

» superman   válasz erre
    2020-01-22 10:24:18

@Barbados Demon: Igy gondolom én is.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-20 15:49:55

@bandi1115: Hrgovic gyorsan halad, már van 2-3 ismert név a rekordján, erős, magas, de a modern bokszhoz képest merevnek és egysíkúnak tűnik a mozgása, nem nagyon üt felütést, horgokat, kb. mint Pulev.

A többinél szerintem a gyorsaság és a mozgás nincs meg eléggé ahhoz, hogy igazán nagy bajnoki reményeik legyenek, Yoka higganymozgása, Dubois pontatlan és kicsit lassúcska ütései, stb. szerintem determinálják őket arra, hogy inkább egy ilyen második vonal legyenek.

Esetleg Ajagba, de ő meg fiatal, kb. 4 év, mire odaengedik.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-20 15:07:12

@Jersey Joe: Igazad van, ha a MOSTról beszélünk. De Joyce kivételével (talán) a többinek még van ideje és hova fejlődni.

Joshua és Fury addig még lehet a legmagasabb szinten, Wilder viszont már 34, 40 felé nem tudom, akar-e bokszolni, ha igen, mire lesz képes?
Ugyan Fury valahol lenyilatkozta, hogy még 3 meccs, és vége, de szerintem mindig lesz neki az a pénz...

» bandi1115   válasz erre
    2020-01-20 14:08:17

@bandi1115: "addig meg lassan odaér Joyce, Yoka, Dubois és Hrgovic"


Hrgovic nem rossz, többi azért nem egy nagy szám. Hrgovic is elmarad Joshuától és Wildertől szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-20 13:46:43

@robhalford: szerintem az AJ meccsnek pont Fury egoja miatt van realitása. Ha az nem valósul meg, akkor mindig ott lesz benne és mindenkiben a kérdőjel és az öröksége sem ugyanaz. A többi (Usyk, Ruiz, Parker, stb) szerintem ego szempontjából neki nem annyira jelentős. Én azt gondolom, hogy már csak AJ és Wilder ellen fog meccselni, persze lehet ellenük többször is.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-01-20 13:20:36

AJ meccs még mindenképp a céljai között lehetne,nagy pénzért,akár címegyesítésért menne,akár nem,az angolok zabálnák ezt,a kihívás fogalma azonban jelen esetben szubjektívebb,nem arról szól,a nézők kivel szeretnék látni,hanem hogy önmaga mit gondol kihívásnak.
És ez szakadéknyi távolságra van egymástól,ismerve Fury pályafutását és mentalitását.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-20 13:12:13

@robhalford: Hát azért még ott van egy AJ, Usyk... Ha Ruíz összekapná magát, akkor még ő is komoly kihívás lehetne neki.

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-20 12:51:22

@robhalford: Csak egy Joshua, Ruiz Jr., Usyk, Parker, Whyte, amíg velük elbohóckodik, addig meg lassan odaér Joyce, Yoka, Dubois és Hrgovic. Persze jó lóvéért egyszerűbb MMA-sokat aprítani, félig-meddig boksz szabályrendszerben, mint valódi ökölvívókkal megküzdeni.

Nagy forma Fury, hogy visszajött a mélyből, de saját magát taszította le oda.

» bandi1115   válasz erre
    2020-01-20 11:37:27

bohóckodásnak meg inkább ott a pankráció... ami után jöhetne valami mozis karrier is :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-01-20 11:37:25

@robhalford: hát szerintem egyrészről azért még le kell gyűrnie Wildert és utána ott van Joshua. Nem hiszem ,hogy MMA-ban több pénzt keresne, mint egy Joshua elleni meccsel. Nekem az is sanszos, hogy ha szoros lesz a Wilder meccs (akár nyer, akár veszít), akkor anyagilag össze fogják hozni a 3. meccset is.

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-01-20 11:36:37

Miért nem azzal japánkodik Fury,hogy már mindjárt februárban kipróbálná a kiskesztyűket Wilder ellenében :-)
Na akkor lenne bevállalós...

» W.Monke   válasz erre
    2020-01-20 11:33:24

Ha megverné Wildert,sok kihívás már nem maradna számára,nem csoda ha ilyesmikben gondolkodik.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-20 11:19:21

Az már egy uj sportág lenne!
Ketrecben,kiskesztyüvel,kisgatyában.Csakis az ö kedvéért!

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2020-01-20 11:03:43

na, azért csak nem olyan hülye Furkó, hogy tényleg MMA-ni akarna. Csak a pénzt szeretné belőle :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-01-20 10:47:14
Ugrás az oldal tetejére