×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Az amerikai bokszszakírók szövetsége (BWAA) nyilvánosságra 2020-01-18 17:31:51 https://www.profiboksz.hu/2020/01/18/bwaa-mayweather-az-elmult-evtized-legjobb-okolvivoja/

BWAA: Mayweather az elmúlt évtized legjobb ökölvívója

Az amerikai bokszszakírók szövetsége (BWAA) nyilvánosságra hozta az elmúlt év, valamint az elmúlt évtized legjobbjainak névsorát. Az év bokszolójának járó Sugar Ray Robinson trófeát a várakozásoknak megfelelően Saul Alvarez kapta, az év mérkőzésének (Muhammad Ali – Joe Frazier díj) a Naoya Inoue vs. Nonito Donaire ütközetet választották, míg az Eddie Futchról elnevezett év edzője elismerést Eddy Reynoso (Saul Alvarez trénere) veheti majd át. A BWAA megválasztotta az elmúlt évtized legjobb ökölvívóját is, a Joe Louis trófeát pedig a szavazatok alapján Floyd Mayweather Jr. érdemelte ki. Érdemes megemlíteni, hogy utóbbi díjat korábban Roy Jones, Jr., valamint Manny Pacquiao kapta meg.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@Kane: Egyetértek.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-20 15:50:53

@Kane: Igen, én is jobban szeretek mindig úgy fogalmazni bunyósokról, hogy a valaha volt egyik legjobb bunyós. Szerencsére sok olyan okölvívó volt/van, akik ott lehetnek a legjobbak táborában.

    2020-01-20 12:50:23

@robhalford: Kétlem egyébként hogy egy ilyen sportban objektíve lenne minden idők legjobbja cím. Szubjektív vélemények, kedvencek vannak, de ha megpróbáljuk egymáshoz hasonlítani mondjuk Mayweather es Leonard eredményeit, hamar egy végtelen, értelmetlen, sehova nem vezető vitánál kötünk ki, ahol végül úgyis az dönt hogy melyik meccseit nézi szívesebben vissza az ember.

    2020-01-20 12:27:56

@isildurzeroTMT: Nehezen emészthető,unalmas stílusa miatt talán nem minden idők legjobbja,de top5,annak ellenére hogy kártékony volt a hagyatéka a mai bunyóra.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-20 11:24:47

En nem ringatom magam ilyen álmokba hogy Pacquiao nem doppingol, veled ellentetben aki Mayt valami megtisztitó messiasnak allitottad be, mikozben Pacquiaot doppingosoztad az évekig elmaradt meccsük miatt. Közben azt is halgattuk hogy May rinsulya alig tobb mint a merlegelesen, aztan meg jött a magyarazat a May csapattól, hogy a nagyon komoly par fontos dehidratacios tünetekre injekciozta szét magat c-vitaminnal :). Ezek utan annyi kijár hogy beszédtema legyen a dologbol, miutan kifogytunk a magyarazatokbol :).

» Sarkozi robert    válasz erre
    2020-01-20 10:39:01

@sarkozi robert: Te viszont most pont azt próbálod suggalni, hogy pl. Pacquiao a doppinghiánya miatt volt "gyengébb" May ellen. Vagyis a jó formát a doppingnak köszönhette. De nem kéne egy Mayweather cikk alatt az összes ellenfelét doppinggal vádolni, meg szerencsétlen Pacquiao más bunyósok elleni teljesítményét degradálni ezzel.

    2020-01-20 06:52:59

@sarkozi robert: Ó...Látod, akkoriban is mondtam, hogy mindig félreértesz. ÉN pont ellenkezőleg, azt mondtam, hogy nem az ellenfelek vannak rossz formában, hanem Mayweather bunyója annyit enged. pl. kevés indított ütés, mert elmozog az elenfél stb... Tudod: "styles make fights"

    2020-01-20 06:46:33

https://www.youtube.com/watch?...

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2020-01-20 06:45:52

The one and only ;)

Félelmetes sebesség,a valaha volt talán legjobb védekezés és időzítés,tökéletes lábmunka,ring iq,
Már nem tudom ki nyilatkozta régen,hogy olyan ellene boxolni mintha ki akarnál jutni egy végtelen útvesztőből.

Elfogult vagyok,de nálam minden idők legjobbja.Csak azt bánom,hogy nem lehettem kinnt egy meccsén sem.

» isildurzeroTMT   válasz erre
    2020-01-20 03:22:57

@zappa: "nem is Mayweather volt jó bunyós, csak mindenki rossz ellene. :)"

pont te hangoztattad regebben hogy milyen érdekes Mayweather ellen senki sincs formában :). latod, meg neked is feltűnt :)

» sarkozi robert   válasz erre
    2020-01-20 01:49:23

@nagygeza: Pont azt mondtam, hogy Pacquiao végig tiszta volt. ;-)

    2020-01-19 21:55:31

@Sarkozi Robert: Igen, ahogya pacquiao egész pályafutása alatt, úgy Mayweather ellenfelei is mind mind tiszták voltak. Tulajdonképpen nem is Mayweather volt jó bunyós, csak mindenki rossz ellene. :)

    2020-01-19 21:54:57

@zappa: Mayweather ugyanúgy doppingol mint bárki más, hagyd már ezt a Pacquiao nem tisztán nyomta olcsó szöveget.

» nagygeza   válasz erre
    2020-01-19 21:54:08

@bees: Ja, biztos, ez elég életszerű.

    2020-01-19 21:53:26

@zappa: Valószínű valami tévedés lehetett és rosszul egyeztettek időpontot a Usadával a véletlenszerű "Olimpiai stílusú" ellenőrzésre. De sebaj, utólag lepapírozták :D

    2020-01-19 19:35:30

@zappa: En nem mondtam hogy Pacquiao vegig tiszta volt, de Mayweather ellen valoszinu annak kellett lennie, maskulonben ugrott volna a meccs(mint ahogy ezt korabban is meglepte Money, es ettol a jo szokasatol kesobb sem valt meg). Mayweatherre mar ugyanazok a szabalyok nem vonatkoztak, mint utolag kiderult, de ez addig is sejtheto volt. Ez azt is megmagyarazza miert bokszolt mindenki magahoz kepest szarul May ellen :).

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-01-19 18:08:52

@Romsy: ''kegyetlen a komment szekció.''

Most mar en is egyetertek :)

''ha Mayweather akár fele ilyen ütős lett volna, senkiben sem merülne fel, hogy más legyen az évtized ökölvívója''

Igen, ez mar csak igy mukodik :D

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-01-19 17:54:56

kegyetlen a komment szekció. ha Mayweather akár fele ilyen ütős lett volna, senkiben sem merülne fel, hogy más legyen az évtized ökölvívója. :D

    2020-01-19 17:49:18

@Sarkozi Robert: Sztem Pacquiao nem végig tisztán nyomta, nem csak May ellen!

    2020-01-19 16:53:40

@bees: Hogyan bukott volna meg, ha mindenki neki falazott?

    2020-01-19 16:52:21

@kovban: Nem is volt ez kérdéses, csak szánalmas hogy folyamatosan ő volt emiatt ekézve, amikor Mayweathernek egy egész ellenőrző szerv falazott. És még így is sikerült megbuknia.

    2020-01-19 14:37:26

@bees: "A 12 meneten keresztüli futkosás az semmiképpen nem mehet naturálba. "

Nehezen tartom valószínűnek, hogy a hobbista maratoni futók is be lennének doppingolva, hogy le tudják futni a távot, és még csak le sem ülnek pihenni 3 percenként :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 14:13:58

@zappa: Mayweather ellen eleg valoszinu, mas valasztasuk nem igazan volt az ellenfeleinek, az USADA volt Floyd elsoszamu vedopajzsa, csak utan jott a shoulder Roll :)

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-01-19 13:22:07

@kovban: Á, ő tisztán nyomta!

    2020-01-19 13:14:06

@bees: Mondjuk Pac is tele volt, mint a déli busz, amikor a csúcson volt :)

» kovban   válasz erre
    2020-01-19 13:04:46

@leibigabi: A 12 meneten keresztüli futkosás az semmiképpen nem mehet naturálba. Bár akiket az Usada tesztel, ott nemigen kell keresni naturál bokszolókat.

    2020-01-19 12:45:47

@bees: "Nem is lehetett kérdéses, hogy az az edzésmunka, állóképesség naturálban nem mehetett volna."

Ez nem is lehet kérdés :) De mindig érdekelt, hogy vajon mi lehet az az edzésmunka és állóképesség a bokszolók között, ami még mehet naturálba. Nem találtam még erre vonatkozó leírásokat, vagy meghatározást, nem is beszélve arról, hogy minden bokszoló más-más terhelést végez, vagy lehet képes elvégezni naturálban, vagy anélkül. Szóval szerinted bokszban mi az a teljesítmény, ami még mehet még naturálban?

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 11:28:28

@Sinko1: Nem is lehetett kérdéses, hogy az az edzésmunka, állóképesség naturálban nem mehetett volna. Csak azt tartom szánalmasnak, hogy a tükörsima lebukása el lett intézve egy vállrándítással. Ugyanezért Lance Armstrongot kb. keresztre feszítették. Olimpiai szintű ellenőrzések, persze. Egyenlők között is vannak egyenlőbbek...

    2020-01-19 11:17:18

Olyan értelemben megérdemelt a díj, hogy ő volt a legjobb ökölvívó, aki ringbe lépett az elmúlt évtizedben, de nem ő volt az, aki a legtöbbet tette le az asztalra ebben az időszakban (eleve csak 5 évet bunyózott belőle érdemben). A magam részéről inkább azt a teljesítményt díjaznám hasonló címmel, amit ebben a 10 évben nyújtottak a bunyósok.

» superman   válasz erre
    2020-01-19 09:47:56

@Sarkozi Robert: Egyetértek!

» deontay   válasz erre
    2020-01-19 08:24:32

@kovban: Rendben.

» deontay   válasz erre
    2020-01-19 08:24:08

@Sarkozi Robert: Pont így gondolom én is,ha ott Pac nyer ismét őt választják meg.. Érdekes hogy élete legfontosabb meccsén valószínűlög klasszisokkal tisztábban bokszolt mint May akinél találtak pár c-vitaminos szurit, csak elfelejtették szankciónálni a mérhetetlen guba miatt...

» Sinko1   válasz erre
    2020-01-18 23:12:41

Ez inkább most egy életműdíj Floydnak a karrierjéhez. Ha szigorúak akarunk lenni 3 A kategóriás ellenfele volt az évtizedbe
Pac(eléggé kiégve), Cotto, Canelo(azért még zöldfülű volt)- Berto, Guerrero, Conor, Maidana, Mosley(lestrapálva), Ortiz(nagy kedvencem volt, de agyatlan szegény egy kicsit) jó névsor de.....
Minden esetre megérdemelte a karrierjére, tudására, 50-0ra való tekintettel..
Pac teljesen más síkon nyerte meg a 2000es évekbe, hiába volt vereség, meg döntetlen is, mindenki tudta, ha szorítóba lép lángba borul a ring, pezsdül a vér..

» Sinko1   válasz erre
    2020-01-18 22:57:59

@grabanc: ''Akármennyi stikli volt az ellenfél választásnál, az ő mentális, fizikai és technikai fölénye - talán - mindig tapasztalható volt!''

Igen, de ez lehett szembetuno akar azert is mert a dopping ellenes bizottsagnal azert elegge leejtett a palya Floyd javara...

Ha az elmult 10 ev gyozelmeit osszehasonlitom Pacquiao-eval akkor szembetunoen keves ellenfele volt topformaban, ilyenek mint Ortiz, Guerrero vagy Maidana(akik ugye nem a legacelosabbak a nevsorbol), mig Pacquiao-nal ott van Clottey, Bradley, Thurman, arrol nem is beszelve hogy hosszabb nevsor van a skalpok kozott. Floyd 2010-tol 2013-ig evi 1 merkozest nyomott ,2015 ota pedig szinte nem is aktiv, mig Pac 3 kivetellel evi 2 meccset nyomott ezen ido alatt. En kicsit igazsagtalannak erzem ezt a dijat, es ez csak annak koszonheto hogy a kozos meccsukon nem a filippino nyert, pedig arrol egyaltalan nem tehetett hogy nem volt elegge formaban...

» Sarkozi Robert   válasz erre
    2020-01-18 22:51:58

@kovban: Sztem meg igen, de hál isten hogy így van uncsi lenne ha mindenki eggy irányba menne...

» Sinko1   válasz erre
    2020-01-18 22:27:45

Korrekt

» robhalford   válasz erre
    2020-01-18 21:56:44

@deontay: “ Szerintem Pacquiao jobb bokszoló volt nála”.

Sztem meg nem.

» kovban   válasz erre
    2020-01-18 20:26:38

@fixpont: Persze, de akárki nem lehet kiválasztott. Ő igen...

» grabanc   válasz erre
    2020-01-18 20:11:28

Akármennyi stikli volt az ellenfél választásnál, az ő mentális, fizikai és technikai fölénye - talán - mindig tapasztalható volt! Ergo... megérdemli.

» grabanc   válasz erre
    2020-01-18 20:09:42

Szerintem Pacquiao jobb bokszoló volt nála, de az biztos, hogy a 2010es évekre Manny Mayweather szintje alá kopott..

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 20:04:32

az a jelenseg amit o a bunyoba vitt szerintem nagyon karos, es a mai napig negativan nyomja ra a belyeget a sportra, de nem lehet vita arrol, hogy tenyleg o volt az evtized legjobbja (meg az elozo evtized legjobbja is)

» fixpont   válasz erre
    2020-01-18 19:20:54

Sosem volt a kedvencem, de hogy ő az évtized bokszolója az nem vita tárgya, az eredményei magukért beszélnek. Korának messze a legjobbja volt.

    2020-01-18 18:49:43
Ugrás az oldal tetejére