×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A hírek szerint Eddie Hearn promóter egy hétszámjegyű ajánlatot 2020-01-17 12:22:52 https://www.profiboksz.hu/2020/01/17/andy-ruiz-dillian-whyte-ellen-kuzdhet/

Andy Ruiz Dillian Whyte ellen küzdhet

A hírek szerint Eddie Hearn promóter egy hétszámjegyű ajánlatot küldött Andy Ruiz Jr.-nak, egy márciusban, vagy áprilisban megrendezendő összecsapásra a brit nehézsúlyú fenegyerek Dillian Whyte ellenében. Ruiz a hírek szerint meg is kezdte az edzéseket, ami jó jel, hiszen legutóbb, Anthony Joshua ellen olyan formát mutatott, mint aki gulyáságyúkkal és Erzsébet kenyérrel, nem pedig zsákolással alapozta a tréningeket. Bár legutóbbi összecsapásán, Mariusz Wach ellenében Whyte sem élete legjobb teljesítményét és felkészültségét mutatta, remélhetőleg ha összejön Ruizzal a mérkőzés, mindketten megfelelő motivációval készülnek és küzdenek majd.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

"tul fogjak arazni magukat amit mar nem eri majd meg kifizetni" - ezt irtam 4 napja

"Andy Ruiz Jr. might want more money for Dillian Whyte fight says Hearn"

:-))

» fixpont   válasz erre
    2020-01-21 14:29:53

@Ultrasberry1990: Teljesen egyetértek a véleményeddel, de azért megjegyezném, hogy bármilyen felkészületlen is volt Ruiz, még így is ő a második ember, aki végigállta a meccset, ráadásul 12 menetet, a minden bizonnyal élete legkeményebb felkészülésén túl lévő Joshua ellen, mindezt komolyabb megingás nélkül. Pl. sokan felhördülnének, ha Tyson-hoz hasonlítanám Ruiz-t, nem is akarom, de pl. a felkészületlen Tyson sokkal nagyobb verést kapott Douglas-tól és végig sem állta a meccset a Joshua-hoz hasonlóan felkészült ellenféllel szemben és Joshua-t Douglas-hoz hasonlítani már nem szentségtörés, hiszen Joshua korszakos bajnok szeretne lenni, Douglas pedig egy másodvonalas, egy estés bunyós volt.

» superman   válasz erre
    2020-01-20 09:42:41

@leibigabi: "Joshua teljesítménye biztosan javult, de Ruiz (eltekintve a pályafutása első 2 meccsétől) messze az addigi legnehezebb súlyával lépett ringbe, 7 kilóval mérlegelt nehezebben, mint az első meccsen. Én nem hiszem, hogy minél nagyobb a súlya, annál jobb lenne Ruiz, nem beszélve arról, hogy útólag inkább az derült ki, hogy valószínűleg nem azért lépett nagyobb súllyal a ringbe, mert a tömegre mentek, mert attól majd mégjobb lesz , hanem a felkészülése nagyrészét sikerült ellinkeskednie."
Igen, de Ruiz az első meccsre is beugróként érkezett és a gyakorlat is azt mutatja, hogy kisebb súllyal gyengébb teljesítményt nyújtott a pályafutása alatt (ami persze valóban nem jelenti, hogy minél nehezebb, annál jobb). Te ezt biztos jobban tudod, de voltak a boksztörténelemben olyan bajnokok, akik egyfajta pszihológiai fegyverként is használták azt a tényt, hogy látványosan egyéb dolgokkal is foglalkoztak a felkészülési időszakban, azt sugallva, vagy ki is mondva az ellenfélnek, hogy nem kell rád készülnöm, te meg akármit teszel, úgyis megverlek, ami demoralizáló lehet, persze elsősorban akkor, ha a meccsen is megérzi a bajnok erejét a másik. Ez a pszihológiai fegyver Joshua és Ruiz viszonylatában kiválóan működhetett volna elméletileg kettejük testalkatának kontrasztját és Joshua mentalitását figyelembe véve. De ez a visszavágó remélhetőleg jó lecke volt Ruiz-nak, hogy ez így nem elég.

» superman   válasz erre
    2020-01-20 09:19:28

@robhalford: Pedig de. Joshua ellen sokkal aktívabb lábmunka kellett volna ahhoz, hogy be tudja cserkészni, de ekkora súlyfelesleggel nem lehet gyorsan mozigni lábon, null lábmunkával ezen a szinten nem lehet meccset nyerni.

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-19 22:21:33

@deontay: persze, csak Ruiz verte Joshuat. De szerintem tobbet nem lesz bajnok. Kicsit olyan meglepetes volt a meccse Joshuaval mint a Corrie Sanders-Vladimir Klicsko meccs. Meglepetes, majd Sanders cim vesztese, es hanyatlasa. Ettol fuggetlenul nagyon megverte Vladimirt.

    2020-01-19 00:14:02

nincs Ruiz mogott igazabol semmi profi stab, volt a meccs elott egy youtuber aki elment hozza par hettel a meccs elott es kovette par napjat, elkiserte vasarolni meg edzesre es mindet felvette, kitette a youtubera, bar a konkret edzesekrol nem keszithetett filmet de azon kivul mindenrol, es ezeken a videokon azert nem latszott, hogy profi stab van korulotte, kulonosen ami a taplalkozast illeti, az egesz videosorozaton erzodik egy rossz ertelemben vett amatorizmus, amirol mar amikor neztem elsore is azt gondoltam, hogy ezen szinten azert tobb kellene

a videosorozat cime aki meg akarja nezni: DANK CITY | A DAY IN THE LIFE | ANDY RUIZ JR

» fixpont   válasz erre
    2020-01-18 16:05:12

@deontay: Nem azért,hanem mert nincs benne alázat a sportág iránt,azért.
Mégis mi a faxt gondolt,zabált meg hízott,szart edzeni,azt hitte az angol majd magától belefejel a jobbosába azt viszlát?
Egy bokszmeccsre,pláne vb címvédőként mindig a legjobb formát kell hozni,van szakmai stáb,aki a formaidőzítést koordinálja,őt nem érdekelte,nem tette meg amit kell,ezért szar bunyós igen.
Nem csak Joshua volt jó azon a meccsen,hanem kellett a kövér jóllakottsága is a meccsképhez.
Nézd meg pl pont Wilder hozzáállását,mentalitását a meccsein,csípni,rúgni,harapni kell,mindenáron megnyerni a meccset,nem hülyének nézni a stábot,a közönséget és becsapni önmagunkat,különben nem érdemes csinálni.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-18 15:51:56

@superman: "Ruiz szerintem másodjára is küzdött volna oroszlánként, ha lehetősége adódott volna, de Joshua ezúttal nem adta meg neki a lehetőséget. A két meccs és Ruiz kétféle teljesítménye közti különbség elsősorban Joshua-ban és nem Ruiz-ban keresendő. "

Joshua teljesítménye biztosan javult, de Ruiz (eltekintve a pályafutása első 2 meccsétől) messze az addigi legnehezebb súlyával lépett ringbe, 7 kilóval mérlegelt nehezebben, mint az első meccsen. Én nem hiszem, hogy minél nagyobb a súlya, annál jobb lenne Ruiz, nem beszélve arról, hogy útólag inkább az derült ki, hogy valószínűleg nem azért lépett nagyobb súllyal a ringbe, mert a tömegre mentek, mert attól majd mégjobb lesz , hanem a felkészülése nagyrészét sikerült ellinkeskednie.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-18 12:58:24

@superman: Én a jelenlegi mezőnyben AJ-n kívül Furyt gondolom aki képes eredményesen azt bokszolni bármennyi meneten keresztül mint Joshua tette Ruiz ellen plusz Usyk . Sőt abban a stílusban jelenleg Fury az etalon . Akárki is kerül majd szembe Ruizzal szerintem próbálja majd ez alapján hatástalanítani , csak szerintem pl Whyte vagy akárki más nem tudja ezt ilyen eredménnyel és ilyen fegyelmezetten csinálni . Abban egyetértek , hogy inkább Joshua javult sokat az első meccshez képest mintsem Ruiz romlott volna , de szerintem ettől függetlenül nem készült fel rendesen és ez enyhe fogalom. Ezzel nem is akarom AJ érdemét csökkenteni , mert szerintem ezzel a taktikával megverte volna bárhogy Ruizt max több pofont szedett volna be .
Ha Ruiz nem cseszi el a felkészülést és lesz ilyen meccs esélyesként lép ringbe , de Whyteot én nem írom le mert olyankor mindig bebizonyította hogy hiba őt lenézni . :D

» Ultrasberry1990   válasz erre
    2020-01-18 12:30:20

@superman: Szerintem Whyte nem lenne kèpes végigvinni egy olyan taktikát, mint AJ legutóbb! Whytenak nincs lábmunkája, a fizikai erejére támaszkodva szokta megoldani az ellenfeleit annak ellenére, hogy sokat fejlödött. Whyte a legtöbbször 110+ kilóval szokott ringbe lépni és a kondija se túl acélos! Joshuának is le kellett menni 107 kilóig, hogy tudja Ruiz ellen azt a lábmunkát ès kondit hozni! Még ha erre készülne Whyte akkor se gondolnám, hogy a meccs végéig tudna így bokszolni. Ennél a párosításnál biztos Ruizra fogok tenni, egy Ortiz, Usyk vagy akár Parker ellen is sokkal nehezebb lenne a helyzet szerintem!

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 12:22:41

@superman: (bízok benne=bízik benne)

» superman   válasz erre
    2020-01-18 11:41:31

@leibigabi: "Én nem is tudom, hogy Ruizról most mit gondoljak, mert Joshua ellen az első meccsen tényleg odatette magát beugróként, oroszlánként küzdött, le a kalappal előtte, igazi Rockys sztorit nyomott, aztán a visszavágóra, bár Joshua jó taktikát választott és akkor meg ő hozta amit kellett, erre Ruiz odament petyhüdten, jólakottan és felkészületlenül, amivel egy csalódást keltő produktumot nyújtott..."
Szerintem Ruiz kb. ugyanolyan formában volt, mint az első meccsen és valószínűleg ő is - és ha jól emlékszem többek közt Te is - úgy gondolta, hogy Joshua még annyira sem fogja tudni felvenni vele a küzdelmet, mint elsőre, hisz a vereség emléke is ott lesz a fejében. Ruiz szerintem másodjára is küzdött volna oroszlánként, ha lehetősége adódott volna, de Joshua ezúttal nem adta meg neki a lehetőséget. A két meccs és Ruiz kétféle teljesítménye közti különbség elsősorban Joshua-ban és nem Ruiz-ban keresendő. Persze most, hogy Joshua megmutatta miként lehet kihúzni a méregfogát, nagy kérdés, hogy Ruiz fog -e változtatni valamin, vagy csak bízok benne, hogy mások nem képesek arra, amire legutóbb Joshua.

» superman   válasz erre
    2020-01-18 11:38:31

@Perkins: Tudom, Whyte is verte Parkert, de inkább erővel, keménységgel oldotta meg. Szerintem Ruiz a gyorsaságával iskolázná Whyte -ot.

» Perkins   válasz erre
    2020-01-18 11:38:27

Whyte egy Chisora -szintű (bár még ez is kérdéses) bokszoló, nagyobb szerencsével (eddig), nagyobb ütésállósággal és kiszámíthatatlanabb stílussal. Ha ehhez hozzávesszük azt, hogy Ruiz verte azért Parkert is (nem csak szerintem), akkor valószínűsíthető hogy jó esélyei lennének Whyte ellen. De a szkeptikusokhoz én is csatlakozom.

» Perkins   válasz erre
    2020-01-18 11:33:38

@superman: Egyetértek nem olyan biztos Ruiz győzelme mint azt itt páran gondolják.

» antonio   válasz erre
    2020-01-18 11:30:18

@deontay: Igen azt a győzelmet ellopták Ruiztól ! Egyértelműen jobb volt mint Parker.

» antonio   válasz erre
    2020-01-18 11:28:54

@deontay: Voltak közös ellenfeleik és az ellenük nyújtott teljesítményeikből kiindulva szerintem egyáltalán nem ennyire egyértelműek az erőviszonyok. Parker pl. szintén gyors bunyós, ráadásul lábon sokkal fürgébb Ruiz-nál, Whyte mégis meggyőzőbb volt ellene (leszámítva, hogy megingott a végén). Szóval szerintem Ruiz kézgyorsasága önmagában még nem biztosíték Whyte legyőzésére. Szerintem a Joshua elleni meccsekhez hasonlóan itt is azon múlna minden, hogy kialakulnak -e belharcos szituációk, komoly ütésváltások, vagy Whyte képes tartani a távolságot. Összességében egyébként szerintem is inkább Ruiz-nak kedvez a stílusok összevetése, amit Whyte Chisora elleni meccsei alapján gondolok, Chisora stílusa és alkata némileg hasonló Ruiz-hoz (magasság és reach ugyanaz), talán lábon kicsit jobb és a kisebb súlya miatt kicsit mozgékonyabb, de kb. minden másban jobb nála Ruiz (van amiben sokkal). És hiába papíron 2:0 Whyte-nak, tudjuk, hogy mennyire nem voltak azok sima meccsek Whyte-nak.

» superman   válasz erre
    2020-01-18 11:21:13

@robhalford: Nem jó? Azért mert egy 10 centivel magasabb, tökéletes fizikális és mentális állapotban lèvö klasszis bokszoló egy kiváló taktikát tökéletesen végrehajtva kipontozta ùgy, hogy mèg így is volt egy pár necces momentuma Joshuának, pedig Ruiz ritka rossz formában is volt? Eddig még az is nagy dolog volt, ha valaki végig állta Joshua ellen.

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 11:09:09

@Leon: Hányan verték meg rajta kívül Joshuát? Hányan indulnak ellene reális eséllyel ma? Meg azért ez mellett a többség szerint Parkert is verte.

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 11:05:49

@Leon: Hányan verték meg rajta kívül Joshu

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 11:04:31

@Leon: Nem jó,mint kiderült.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-18 10:55:26

Miert annyira jo Ruiz ? Megvert egy rossz taktikaval bokszolo Joshuat. De ha jol emlekszem, a KO merlege nem olyan impozans.

    2020-01-18 10:39:19

Ruiz szét fogja verni Whyteot. Az angolnak semmi fegyvere nincs ellene, lassabb, fizikálisan nem erösebb, az ütést messze nem bírja olyan jól. Whyte egy tökös, szimpatikus fickó, aki kièrdemelt egy vb meccset, de sansztalan a top ellen ( Furyt talán verhetné ).

» deontay   válasz erre
    2020-01-18 10:01:14

@antonio: Sok bunyós megérdemelne sok mindent,de ez nem így működik,ez üzlet,nem sport.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-18 10:00:52

@bees: Ruizt nem szeretném újra Joshua ellen látni annyira sima győzelem volt, viszont Wyhte megérdemel egy újabb lehetőséget, nem volt rossz az első meccsük.

» antonio   válasz erre
    2020-01-18 08:34:33

Ez jónak igérkezik !

» antonio   válasz erre
    2020-01-18 08:32:27

Na végre! Itt biztos tüzijáték lessz.

» SweetSweetSweet   válasz erre
    2020-01-18 07:15:29

@VITAMINKIRALY: Szerintem is. Amikor megláttam, milyen szépen kikerekedett, "felkészülés" címszóval (AJ ellen), akkor már tudtam, hogy jóllakott a szó átvitt- és szó szerinti értelmében is.

    2020-01-18 06:48:06

Elég sima Whyte győzelem lesz. Aztán mehet megint Joshua ellen jó pénzért.

    2020-01-17 20:19:29

Én nem is tudom, hogy Ruizról most mit gondoljak, mert Joshua ellen az első meccsen tényleg odatette magát beugróként, oroszlánként küzdött, le a kalappal előtte, igazi Rockys sztorit nyomott, aztán a visszavágóra, bár Joshua jó taktikát választott és akkor meg ő hozta amit kellett, erre Ruiz odament petyhüdten, jólakottan és felkészületlenül, amivel egy csalódást keltő produktumot nyújtott...

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-17 19:24:28

Szerintem Ruiz már csak a pénzért megy!

» VITAMINKIRALY   válasz erre
    2020-01-17 18:34:41

@Danifiu: Fury ha most nyer, akkor jön a kötelező visszavágó Wilder ellen. Ha ott is nyer, akkor vagy címet egyesít Joshua ellen, vagy jön 2021 februárban Whyte, mint kötelező kihívó.

Amúgy Fury miért választana mást Joshua helyett? Hogy sok tíz millával kevesebbet keressen? :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-17 18:00:29

Kiadós verés lehet ez Whytenak

» dirhanka   válasz erre
    2020-01-17 16:41:24

@rosta.roland: Nem a súlya miatt kapott ki a második meccsen.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-17 16:27:05

Valószínűsíthető hogy nem lesz ilyen meccs,nem sok értelmét látom.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-17 16:26:13

Hearn egy valamivel nem számol. Ha Fury most nyer, akkor rendesen betehet nekik és annyit kérhet, amennyit nem szégyel :) Ha nem tudnak megegyezni, akkor viszi más ellen az övet, akár még Ruiz is szóba jöhet. Nincs itt semmi lefutva. Azért egy WBC öv még mindig kiemrlkedig a többi közül. Meg van az ára :)

» Danifiu   válasz erre
    2020-01-17 15:46:37

@PeteTheGreek: Hearn okosan gondolkodik és ügyesen csavarja ki mindenkiből a hasznot. Az Aj meccs óta Povetkin neve is jól cseng Angilában, és ezt ki is használják rendesen. Ruiz, lehet, hogy rövidesen teljesen lecsúszik, de most még mindenki ismeri, nagy névnek számít . White-ra és rá egy jó kis jövedelmező gálát lehet építeni.
Nekem az is szimpatikus, hogy White-ot sem tartalékolgatják egy esetleges nagy meccsre, hanem tesztelik rendesen, így ha nem jut el a nagy meccsig, apránként akkor is megkeresi a nagy lét, ha pedig eljut, a sok kemény ellenfél legyőzésével sokat javulnak az esélyei, hogy a nagy meccsen is nyerjen.
Remélem összejön ez a párosítás.

    2020-01-17 14:47:53

@fixpont: Az kimaradt, hogy egyetértek, és én is nagyon szkeptikus vagyok :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-17 14:26:24

@fixpont: Ruiz nem lesz AJ-nél kihívó, mert az angolnak kb. soha nem lesz már szabadon választható meccse, annyi címe van, hogy folyamatosan jönnek a címvédések, vagy a címegyesítés Wilder/Furyval.

Ugyanakkor Ruiz nagyon sokat is nyerhet WBC vonalon, hisz ott Whyte a kötelező kihívó.
Viszont Whyte rohadt sokat veszíthet jelen állás szerint, hisz könnyedén elveszítheti azt a kihívói státuszt.

De simán lehet, hogy ők már hosszabb távon gondolkoznak, és elég biztosak abban, hogy Whyte WBC státusza sokat nem ér, mert Wilder a két Fury meccs után megy Joshua ellen, címetegyesíteni, és learatja a komoly lóvét (ami szintén 2 meccs)
Tehát úgyse fog ellenük bunyózni egy ideig, addig viszont telnek múlnak az évek, így inkább ráfókuszál a pénzkeresésre.
De még ebben az esetben is jobban megérné, ha Povetkinnel kezdi a 2020-as évet, mert ő már kevésbé tűnik veszélyesnek a kora miatt, mint Ruiz, de ugyanúgy jó pénz, az angol PPV miatt.

Arra leszek kiváncsi, ki fog rámenni az IBF vonalra. A másodvonalasoknak az érhet aranyat, hiszen ha 2021-ben összejön az egyesítés, akkor az az öv lesz elsőnek szabad. Ott lesz a legkönnyebb világbajnokká válni, hisz Usyk addigra kiesik a képből, mert letudják a kötelező címvédését. Tehát szabad a gazda.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-17 14:25:37

en azert vagyok szkeptikus, hogy bevallaljak-e egymast, mert ha Hearn nem teszi oda a 7 jegyu osszeg melle, hogy a gyoztes kihivo lehet AJ-nel, akkor elegge cinkes belemenni a meccsbe, mert nagy a kockazat es a gyozelem nem jelent tul sokat, a vereseg viszont komoly presztizsveszteseg, ilyen meccseknel ki szoktak kovetelni, hogy jarjon valami plusz a gyozelem melle, le a kalappal mindkettonek ha ezt bevallaljak ugy is, hogy nem lesznek kihivok, par eve almodoztam egy Povetkin-Ortizrol mint a tornyok utani masodik vonal ket legjobbja kozotti talalkozorol, abbol nem lett semmi, gyanus nekem, hogy ebbol se lesz, tul fogjak arazni magukat amit mar nem eri majd meg kifizetni

» fixpont   válasz erre
    2020-01-17 13:59:59

@rosta.roland: Ruiz eddig rendszeresen gyengébben teljesített, amikor lefogyott, ezt Freddie Roach is megerősítette. De amit Joshua legutóbb megcsinált ellene, azt nem biztos, hogy a kisebb és más stílusban bunyózó Whyte is meg tudja csinálni. Remélem Ruiz motiváltan készül és jó meccset csinálnak Whyte-tal. Whyte-nek pedig ismét elismerés jár, ha tényleg megint bevállal egy ilyen veszélyes ellenfelet. Ha nem is tartozik a top 3-ba, az ellenféllistája mindenképp vetekszik az övékkel, sőt.

» superman   válasz erre
    2020-01-17 13:17:17

jó meccset vívnának ők egymással, ha a legjobb formájukban lépnek ringbe, és egyértelműen Ruiz győzelmet várnék, a ko sem lepne meg. Amúgy meg ez Whyte-tól egy tökös választás lenne, abszolút veszélyesebb Ruiz, mint Povetkin lenne .

» horvath gergo   válasz erre
    2020-01-17 13:10:02

@rosta.roland: benne van a pakliban biza.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-01-17 13:08:12

Ruiz Jr., ha nem egynyári bajnokként akar megmaradni az emberek emlékezetében, akkor rendesen felkészül, és veri Whyte-ot.

» bandi1115   válasz erre
    2020-01-17 12:49:57

Ha Ruíz lefogy, nagyon megveri Whyte-ot.

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-17 12:45:35

mindkettonek a masik a legjobb akivel talalkozhat (ha nem szamoljuk a vilagbajnoki meccseket / kihivokat), de en szkeptikus vagyok hogy tenyleg osszejon-e

» fixpont   válasz erre
    2020-01-17 12:41:57
Ugrás az oldal tetejére