×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Noha a brit Tyson Fury gőzerővel készülget febuár 22-re, amikor is a WBC 2020-01-16 08:27:17 https://www.profiboksz.hu/2020/01/16/conor-mcgregor-edzene-fury-t-de-meg-egy-beszelgetesig-sem-jutottak/

Conor McGregor edzené Fury-t, de még egy beszélgetésig sem jutottak

Noha a brit Tyson Fury gőzerővel készülget febuár 22-re, amikor is a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilderrel visszavágózik, azért nagyotmondásokra így is marad ideje. Régóta hallhatjuk például tőle, hogy más szabályrendszerekben is kipróbálná magát, például MMA-ban is és szerinte erről már honfitársával, Conor McGregorral is beszélgettek, aki szívesen tréningezné őt. Nemrégiben az érintett – aki hamarosan szintén visszatér – elmondta, hogy bírja Fury-t, de igazából még soha életében nem beszélt vele: „Tudom, hogy Tyson sokat szövegel rólam és arról, hogy én elvállaltam a vele való közös munkát, de erről szó sincs, sőt, soha nem is beszéltünk egymással. Ez ilyenformán tehát hülyeség, de mindegy is, amúgy csípem Fury-t, nagy csóka és kiváló bokszoló, talán a legtehetségesebb a mostani nehézsúlyban, tehát még akármi is elképzelhető. Nem hiszem egyébként, hogy csak üres szövegeket ereszt meg az MMA-ról, biztos lesz olyan időszak a karrierében, mikor ki akarja ezt próbálni. Valamit összehozhatunk, bár én biztos nem fogok neki ütőpárnákat tartani, vagy ilyesmi, de ha azt szeretné, hogy tanítsam, akkor bizonyos helyzetekben látnom kell, egyáltalán mit csinál és hogy reagál. Jó lenne látnom egy nehézsúlyú MMA-s ellen edzésen, hogy mit kezd a lábrúgásokkal, mihez kezd a földharcban, és innen már fel lehet építeni. Egyébként mókás, hogy arról beszél, hogy én megöleltem, meg ilyesmi, holott tényleg egy szót sem beszéltem még vele. De Tyson az Tyson, igazi őrült, szerintem király lenne, ha átnyergelne a UFC-be.” – mondta McGregor, aki a Wilder elleni visszavágóról is beszélt: „Deontay irdatlan erős faszi, de ha Tyson fejben összeszedett és éles lesz, a ringben viszont megtartja ezt a fajta játékosságát, és mozgékonyságát, akkor eredményes lehet.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@leibigabi: Igen, egyetértek, de azért a promoterek meg szerzodesek dominálnak...

» Meanwhile in OZ   válasz erre
    2020-01-29 12:38:35

@leibigabi: "Egyrészt, Jersey Joe Walcott többnyire nincs benne egy ilyen listán a legjobb 20-ba, talán a 40-be se."

Ne már... Walcott abszolút újító volt, Foreman győzelméig rekordtartó is, nem mellesleg az abszolút all time Joe Louist és Marcianot is kibokszolta (, hogy hogy ért véget a meccsük, most mindegy.) https://www.ranker.com/list/be...

"Foreman egy korábbi all time 10 körüli bunyóst rombolt le pillanatok alatt, majd ugyanazt tette azzal a Nortonnal is, aki egy rendkívűl alábecsült bunyós volt, aztán Big George egyszinte hihetetlen 10 év kihagyás után visszatért"


Azért pár dolog kimaradt így hirtelen abból az életrajzból, az Ali és a Young elleni vereség.
Éppen te írtad, hogy az all time listára azok kerülhetnek fel, akik hosszabb időn keresztül uralták a súlycsoportjukat, én erre reagáltam, hogy ez nem így van, lásd Listont, vagy Foremant, akinek szép volt a visszatérése, meg a Moorer elleni győzelme, de valójában inkább csak amolyan "B"-kategóriás világbajnok volt, hiszen a legnagyobbakkal nem is találkozott. (Pontosabban de, Holyfielddel, aki meg is verte őt.)

Lehet szídni a Fury vs Klicsko meccset, de valahogy mégis sokakban az a meccs marad meg leginkább, mint az őrségváltás találkozója, ahogy a Tyson-érának is Buster Douglas vetett véget. Csak Douglas utána már nem vette komolyan a sportot, Fury viszont visszatért és a jelenleg regnáló világbajnokkal csinált egy nagyon izgalmas döntetlent.

Ha legyőzi a visszavágon Wildert, akkor abszolút ott lesz a teljesítménye az all time legjobbak között. Hogy most ezzel bekerül pl. a top 20-ba, vagy sem, az egy más kérdés.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-19 13:21:56

@leibigabi: egyébként meg, ahogy a 60-as 70-es évek sportújságírója és riportere azt mondta : kimaradt, hogy Howard Cosell

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 08:12:36

Egyébként meg, ahogy a 60-as 70-es évek sportújságírója és riportere azt mondta a szörnyen egyoldalú Holmes-Cobb meccs közvetítése után, hogy Cobb olyan verést kapott, hogy ő nem közvetít több bokszmérkőzést, én meg azt mondtam a Fury-Klitschko után, hogy befejezem a bokszmérkőzések gyűjtését :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 08:08:40

Egyébként meg, ahogy a 60-as 70-es évek sportújságírója és riportere azt mondta a szörnyen egyoldalú Holmes-Cobb meccs közvetítése után, hogy Cobb olyan verést kapott, hogy ő nem közvetít több bokszmérkőzést, én meg azt mondtam a Fury-Klitschko után, hogy befejezem a bokszmérkőzések gyűjtését :)

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 08:08:40

@Jersey Joe: +Ez azért nem teljesen van így, hiszen Sonny Liston mindössze egyszer védte meg a világbajnoki címét, ahogyan Jersey Joe Walcott is."

Egyrészt, Jersey Joe többnyire nincs benne egy ilyen listán a legjobb 20-ba, talán a 40-be se. Másrészt Sonny Listonnak valóban 1 cím védése volt, de mielőtt vlágbajnok lett, már előtte pár évig parkolópályán volt a Patterson-Johannson trilógia miatt, valamint a szakértők nagyrésze megegyezik abban, hogy ha nincs "a legnagyobb" , akkor még akár 3-5 évig is bajnok maradhatott volna.

"Sőt George Foreman is mindösszesen kétszer védte meg a címét, mielőtt kikapott Alitól."

Már megint valaki a legnagyobbtól kapott ki? :) Foreman egy korábbi all time 10 körüli bunyóst rombolt le pillanatok alatt, majd ugyanazt tette azzal a Nortonnal is, aki egy rendkívűl alábecsült bunyós volt, aztán Big George egyszinte hihetetlen 10 év kihagyás után visszatért és merevre ütötte azt a veretlen Michael Moorert, akit akkor éppen a legjobbnak tartottak, és lett minden idők legidősebb nehézsúlyú világbajnoka. Ezzel szemben Fury egy bűn rossz meccsen kipontozta Klitschkót.

"Egyikük sem volt "tökéletes" bajnok, ahogyan Wilder, Fury és Joshua sem azok. De ha végre megmérkőznek egymással, ez a hármas mind all time lehet szerencsés esetben."

Ha all time az, aki világbajnoki címet nyert, akkor már mindhárman azok.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-19 07:57:00

Azt gondolom, leginkább a promóterek és meccstologatások az okai annak, hogy Wilder, Fury és Joshua nincs annyira elismerve, mint amennyire akár el is lehetne.
Szerintem mind a három izgalmas bokszoló és egyéniség és én a mostani nehézsúlyú mezőnyt messze nem becsülném le annyira.
A problémát inkább a meccs-elmaradások jelentik és hogy megszokottá vált az évi két mérkőzés, ami miatt sokkal lassabban történik már minden.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-18 22:08:16

@leibigabi: "Ha ezt a 100-at rangsoroljuk, akkor a lista elejére azok kerülnek, akik a saját korszakukban évekig tudták úgy uralni a súlycsoportot, hogy a szakértők nagyrésze őt tekintette abszolút a legjobbnak."


Ez azért nem teljesen van így, hiszen Sonny Liston mindössze egyszer védte meg a világbajnoki címét, ahogyan Jersey Joe Walcott is.
Sőt George Foreman is mindösszesen kétszer védte meg a címét, mielőtt kikapott Alitól.

Egyikük sem volt "tökéletes" bajnok, ahogyan Wilder, Fury és Joshua sem azok. De ha végre megmérkőznek egymással, ez a hármas mind all time lehet szerencsés esetben.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-18 22:03:10

"legenda meg all time bokszoló nálam attól IS! lesz valaki,hogy mennyire emlékezetes meccsei voltak"

Akkor mi van Mayweather-rel? :)

"ez furynál meg wildernél úgy ahogy van hiányzik"

Szerintem a legutóbbi közös meccsük egymás ellen kifejezetten izgalmas volt, leütésekkel, felállásokkal, Fury is nagy pofonokat vitt be.
Wildernek az Ortiz elleni meccsei szintén izgalmasak voltak.

Nyilván az ideális az lenne, ha mindketten bokszolnának Joshua ellen, ez nem is kérdés.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-18 21:58:40

@Jersey Joe: ha nálad tyson fury karrierje all time top10 20 között van,akkor szerintem neked kell magyarázkodni.
nem akarom ledegradálni a pályafutását, de egy botrányosan szar meccsen kipötyögte wowát,majd eltünt 2 évre,bokszolt egy xet wilderrel,majd ilyen legendák ellen bunyózott mint otto wallin meg tom schwarz.ha ez szerinted elegendő ahhoz,(ha veri wilder)hogy all time bunyós legyen,akkor oké,mi nem nagyon fogunk egyetérteni.

a veretlenségről senki nem is beszélt,kb minden sztárnak van belőle,nem ez számít.ez csak floyd böszmesége volt

legenda meg all time bokszoló nálam attól IS! lesz valaki,hogy mennyire emlékezetes meccsei voltak akinek pl egy unalmas délután vagy este visszanézed ütközetét,akiért az emberek hajlandóak voltak ppv perkálni millióan,akit az utcán egy laikus is megismer egy sztár vagy egy brand amilyen mike tyson vagy holyfield volt.akik a legjobban kereső sportolók listáján is ott voltak a topba.
ez furynál meg wildernél úgy ahogy van hiányzik,és ennek köze van ahhoz,amit írtam,hogy nincsenek jó meccseik- pl a wilder ortiz 2 is egy szar meccs volt,7 menetig nem ütött az amerikai(valahogy nem az járt a fejemben ,hogy hú de jó,hogy látom a faszit bokszolni szerencsések vagyunk),senki nem fogja visszanézni a meccsét 10 év múlva.

    2020-01-18 12:56:02

"Imádom" ezeket a listákat! Olyan komolyak, mint mondjuk a "Rock and Roll Hall of Fame", ahová még most sem tudott bejutni a Motörhead, Thin Lizzy, Judas Priest stb., de Notorius B.I.G. az simán. :)

» ogreface   válasz erre
    2020-01-18 11:33:35

@leibigabi: És akkor itt azt nem is említettem, hogy mindenkinek egy kicsit mást is jelent ez az all time listázás. Sokak szerint egy nagy bajnokhoz nagy nyert meccseknek is kell párosulni. (Ez megint relatív, hogy mi a nagy meccs). Pl. Fury esetében a Klitschko elleni meccs ugyan nagy győzelem volt, de egy rettentően gyenge színvonalú felejthető mérkőzésen.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-18 07:05:56

@Jersey Joe: "Ali is kikapott Fraziertől, Nortontól, Foremant csak lefárasztással verte meg, mégis ott van a legnagyobbak között, ahogy Holyfield, Walcott, Dempsey is - valamennyi szenvedett el súlyos vereségeket.

Az "all time" kategória nem jelent egyet a verhetetlenséggel, hanem azzal, hogy egy adott korszakban kiemelkedőt alkotott.

Tetszik, vagy nem, ha Fury legyőzi Wildert, akkor all time kategória szintjére kerül, mégha azon lehet is vitatkozni, hogy mondjuk all time top 30 - 20, vagy 10.."

Ha így nézzük, akkor tulajdonképpen, aki a 4 nagy szervezet valamelyikénél világbajnoki címet szerzett, az egy kiemelkedő eredmény, tehát ezek a világbajnokok all time szintű bunyósok. Nehézsúlyban közel száz világbajnok volt , köztük Fury is. Ha ezt a 100-at rangsoroljuk, akkor a lista elejére azok kerülnek, akik a saját korszakukban évekig tudták úgy uralni a súlycsoportot, hogy a szakértők nagyrésze őt tekintette abszolút a legjobbnak. Ha Aliról beszélünk, akkor nála ez az 1964-68 közötti időszak volt, majd következett a 74-76 közötti. Marcianónál 1952-56, Tysonnál ez 1986-90, vagy mondjuk Fraziernél 1970-73. Néhány bajnok karrierjében, mint mondjuk Ali, Lewis és akár Holyfield vagy Foreman esetében is, újra visszakapaszkodott a csúcsra, amivel erősítette a hagyatékát. Ezzel szemben Fury miután megverte Klitschkót, csak egy röpke pillanatig volt a legjobb, hiszen utána visszavonult. Bár most visszatért, de per pillanat két olyan ember van a mezőnybe (Wilder és Joshua) akiről nincs egyértelműen eldöntve, hogy melyikük a jobb, tehát ha az egyiket meg is verné, akkor is ott a másik.(és addig még képbe jöhet Usyk is) Ez természetesen Wilderre és Joshuára is igaz, hogy jelenleg, amíg nem mennek egymás és Fury ellen, addig egyik sem tekinthető egyeduralkodónak. Pl. A szakértők nem sorolják Buster Douglast a szűkebb all time 20-ba, csak azért, mert megverte Tysont, de aztán ennyi volt, pedig az nagyobb és figyelemreméltóbb győzelem volt véleményem szerint, mint Fury győzelme Klitschko ellen, és Fury per pillanat kb ez a kategória. És ezért értékelődik le a Klitschko fivérek teljesítménye is, hiszen hosszű ideig párhuzamosan ott voltak egymás mellett úgy, hogy nem mérkőztek meg.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-18 06:46:38

@leibigabi: Miért kéne neki mindenképpen Joshua?

Ali is kikapott Fraziertől, Nortontól, Foremant csak lefárasztással verte meg, mégis ott van a legnagyobbak között, ahogy Holyfield, Walcott, Dempsey is - valamennyi szenvedett el súlyos vereségeket.

Az "all time" kategória nem jelent egyet a verhetetlenséggel, hanem azzal, hogy egy adott korszakban kiemelkedőt alkotott.

Tetszik, vagy nem, ha Fury legyőzi Wildert, akkor all time kategória szintjére kerül, mégha azon lehet is vitatkozni, hogy mondjuk all time top 30 - 20, vagy 10..

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 21:24:12

@Jersey Joe: "Milyen nagy skalpok kellenének Furynak még Klicskó és Wilder után, ha utóbbit is legyőzi?"

per pillanat Joshua mindenképp, és aztán attól függően, hogy Usyk mit csinál.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-17 19:44:50

@joeyy: "hiányoznak a nagy skalpok is."


Milyen nagy skalpok kellenének Furynak még Klicskó és Wilder után, ha utóbbit is legyőzi?

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 19:41:56

Meg van Fury ban minden mai adott ehhez. Hatalmas magasság és ütőtáv és nagyon jó mozgás és reflexek és mint Widler ellen kiderült nagyon jól bírja az ütéseket is.
Az más kérdés, hogy mit fog ebből kihozni, mert fejben elég diló. De eddig kiválóan halad szerintem, de ha most Wilder -t benézi az gáz lesz.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2020-01-17 14:56:19

@leibigabi: ""egyértelműen őt tartották a legjobbnak, komoly rivális nélkül"

Itt nyilván úgy értem természetesen a "komoly rivális nélkül"-t, hogy azokat már legyőzték, és aztán nem maradt már komoly rivális.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-17 14:43:55

Szerintem, ahhoz hogy a legnagyobbak között emlegessék, Wilder mellett, minimum Joshuát is meg kellene mostanában vernie. A legnagyobb nehézsúlyúaknak, szinte mindnek volt egy olyan néhány éves időszaka, amikor "egyértelműen őt tartották a legjobbnak, komoly rivális nélkül", és mindegyiknél említhető "nagy meccs". Fury bár legyőzte a korábbi korszakos bajnokot (azért ismerjük el: Egy rém gyenge meccsen), majd vissza is vonult, jelenleg pedig itt van két nagyon komoly rivális Wilder és Joshua. Tehát mindkettőt meg kellene vernie, majd még egyszer-kétszer meg kellene védje a címét, hogy ne csak a magassága miatt merülhessen fel a neve a legnagyobbak között.

» leibigabi   válasz erre
    2020-01-17 14:40:39

@Subi: Doppingolva lefutotta Wladot. Aztan elment 2 evre kolazni,nehogy felelni keljen a dopping vetsegert,es persze nehogy visszavagot keljen adni.Az,hogy 2 tonnarol lefogyott? Nem kellett volna felhizni sem,hanem aktivnak maradni egy igazi bajnokhoz illoen.
De Fury sose volt az es soha nem is lesz.Nem hogy nagy bajnok akire emlekezni kellene.

» miskacarus   válasz erre
    2020-01-17 13:00:59

@miskacarus: Még messze nem zárult le a pályafutása, ráadásul most is ő a "man who beat the man".

Ha Wildert legyőzi - főleg, ha ezt meggyőzően teszi - már a legendák közé emelkedik. De az egyénisége, és az hogy 2 tonnáról lefogyva is visszatért, már önmagukban olyan személyiséggé teszik, akire emlékezni fognak.

Maga Lewis is azt mondta, hogy Fury ellen lett volna a legnehezebb dolga.

    2020-01-17 12:25:50

@Jersey Joe: Wildert

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 12:11:32

@miskacarus: Ha legyözné Wilder, akkor mar lehet ne erröl vitatkozni.

Lehet szidni az amerikait, mert voltak gyengébb ellenfelei, de egy bullshit vilagbajnok nem tudna ennyiszer cimet védeni mint Wilder, nem beszélve Ortiz legyözéséröl.
És Fury legyözte mar Klicskot is.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 12:11:20

@Jersey Joe: "Fury kapcsán arról fognak viták folyni, hogy helye van-e minden idők legjobb nehézsúlyúi között"

mitől lenne helye?tényleg nem értem.volt egy klicskó elleni győzelme(máig nem érteni klicskó mi a faszt csinált azon a meccsen,na mindegy,ez nem von le az érdeméből),meg egy wilder x(amit nyert sokak szerint),a többi meccs semmilyen.
nincsenek emlékezetes meccsei,hiányoznak a nagy skalpok is.a klicskó elleni visszavágó nem jött létre 2 éven keresztül.5 percre nem dominálta a súlycsoportot.

    2020-01-17 12:10:26

@miskacarus: Egyetértek. Mondjuk az tény, hogy ő minden idők legnagyobb meglepetése. Senki nem gondolta volna, hogy a Klitschko-érában felkavarja az álló vizet. Talán, ha most győz, és utána elveri AJ-t és Usykot, akkor már-már meggondolandó lehetne a dolog, hogy a legjobbak közé sorolják..

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-17 08:56:26

@Jersey Joe: Mar? mindig is ot tartottak eselyesebbnek amiota en kovetem, tavaly osszel is amikor meg a nem lekotott meccsek listajan szerepelt, de mar lehetett ra fogadni

pl. https://bit.ly/2FY52IY

» fixpont   válasz erre
    2020-01-17 07:52:56

"McGregor Very Interested in Pacquiao Clash at Allegiant Stadium"

Vegulis aki Pac ellen akar boxolni miert ne edzhetne Furyt... Kivancsi vagyok ez az idiotizmus mikor fog kikopni a boxbol es a boxhirekbol ami az utobbi par evben beferkozott.

» fixpont   válasz erre
    2020-01-17 07:50:07

@Jersey Joe: Szerintem senki nem vitatkozhat azon,van-e helye minden idok legjobbjai kozott.
Nincs.

» miskacarus   válasz erre
    2020-01-17 01:43:21

Amúgy érdekesség, hogy a fogadóirodák egy paraszt hajszállal esélyesebbnek tartják már Furyt a győzelemre...

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 00:25:19

Fury kapcsán arról fognak viták folyni, hogy helye van-e minden idők legjobb nehézsúlyúi között, de egy biztos,
még Alival is versenyben van minden idők legjobb dumagépe címért:

https://www.instagram.com/p/B7...

Egészen elképesztő, ahogy alázza Wildert... :D

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-17 00:17:18

@Barbados Demon: Barna öves BJJs, de sikerül neki ezt ügyesen titkolni. :)

» ogreface   válasz erre
    2020-01-16 18:11:35

@ogreface: mondjuk ha annyira meg lehet(ne) tanítani földharcolni Furyt amennyire McGregor tud (kb. bjj kék öv) az szerintem már nagy eredmény lenne :)

» Barbados Demon   válasz erre
    2020-01-16 15:42:00

"de ha azt szeretné, hogy tanítsam, akkor bizonyos helyzetekben látnom kell, egyáltalán mit csinál és hogy reagál. Jó lenne látnom egy nehézsúlyú MMA-s ellen edzésen, hogy mit kezd a lábrúgásokkal, mihez kezd a földharcban, és innen már fel lehet építeni."
Már régen rossz, ha McGregor fogja tanítani földharcra, aki a kevert harcművészetben minden a négy vereségét földön szenvedte el. :)

» ogreface   válasz erre
    2020-01-16 14:29:38

Még hátra van neki Wilder után egy AJ, akár Usyk és sztem nem csak én nézném meg egy Ruíz (-20 kg) ellen. És ha ezek akár összejönnek, akkor már mehet is hobbi sportolónak, mert annyi idő fog eltelni ezen meccsek között...

» rosta.roland   válasz erre
    2020-01-16 13:39:59

Annó én úgy emlékszem, hogy kickbokszról is sokat beszélt, aztán semmi sem lett belőle.
Szerintem csak az mma népszerűsége miatt beszél erről.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2020-01-16 13:08:28

Fury maradjon csak meg bunyósnak, neki azt kell csinálnia, arra született. Van még neki bőven kihívás ! hajrá Fury!

» horvath gergo   válasz erre
    2020-01-16 12:21:11
Ugrás az oldal tetejére