×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png A korábbi WBO nehézsúlyú bajnok Joseph Parker nagyon szeretne megmérkőzni 2020-01-15 08:08:17 https://www.profiboksz.hu/2020/01/15/mar-tudjuk-parker-mennyit-ker-az-usyk-meccsert/

Már tudjuk, Parker mennyit kér az Usyk-meccsért

A korábbi WBO nehézsúlyú bajnok Joseph Parker nagyon szeretne megmérkőzni korábbi címéért, méghozzá a ranglistavezető és kötelező kihívó Oleksandr Usyk ellenében. Az új-zélandi ökölvívó jelenleg a második az említett ranglistán, ám minden jel arra mutat, hogy nem ő, hanem Dereck Chisora fog lehetőséget kapni az ukrán ökölvívó ellenében, bár azt még nem tudni, hogy a találkozó világbajnoki övért fog zajlani, vagy csak Anthony Joshua kihívásáért. A korábbi és új WBA/IBF/WBO címvédő britnek ugyanis jelenleg két kötelezettsége is van, az IBF és a WBO irányába is, és nyilván a háttérlobbik kérdése, hogy milyen irányba indul tovább, illetve, hogy az utóbbi szervezet hajlandó-e időt adni neki a jóval kevésbé elnéző IBF felé teljesítendő címvédése miatt. Parkerék mindenesetre beárazták magukat arra az esetre, ha egy ilyen összecsapásban gondolkodna az Usyk-féle tábor: „Usyk nem érdemli meg a helyezését nehézsúlyban. Joseph Parker diktál, Joshuával ugyanis képesek voltak az egész Principality Stadiont megtölteni, és az O2-t is simán eladták Dillian Whyte-tal. Itt Parkeré tehát az A oldal, őt illeti meg a bevételek 70%-a, amennyiben Usykék akarják ezt a mérkőzést. Joseph nagyon szeretne megmérkőzni vele. Amennyiben Usyk csapata is felfogja, hogy ebben az ügyletben ők vannak a B oldalon, akkor simán megegyezünk.” – mondta David Higgins, Parker promótere.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@PeteTheGreek: én azt is figyelembe vettem, hogy nem nagyon szoktak kötelező kihívók ellen bokszolni, csak ha már tényleg muszáj. a mai gyakorlat szerint játszanak egy rakás interim, meg mindenféle kitalált övért meccset, csak ne kelljen a bajnoknak (főleg több szervezeté) olyan ellen kiállni, akiben kevés a biz’.

    2020-01-15 19:48:16

@PeteTheGreek: Végül is, így levezetve igazad van.

    2020-01-15 17:44:28

@Romsy: Aláírt Hearnhöz, lett is egy Bellew elleni PPV meccs. Aztán jött a döntés ,hogy megy nehézsúlyba.
Edzett, összehoztak egy Takam elleni meccset, de lesérült. Szopás.
Mire felépült, Takam otthagyta Hearnéket, szóval kiesett a körből. Úgy jöttek össze a meccsek, hogy nem nagyon maradt értelmes választás, pláne, hogy kötelező kihívó Joshuánál, amit elég hülyeség lenne komolyabban kockáztatni. Emiatt jött egy laza amerikai bunyó.
Most meg jön egy PPV-s meccs Chisora ellen, aztán megy az övért Joshua ellen. Legrosszabb esetben egyből megy az övért Parker ellen, és ha nyer, akkor jön Joshua.

Ha távolabbról nézzük a képet, kicsit hosszabb távon gondolkozunk, akkor azért nincs túl rossz dolga Usyknak :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-15 16:25:22

Ja, a WBO szabálya szerint 50-50% az osztás a bunyósoknak járó pénzt illetően, ha megüresedett övért mennek.
Szóval fixponttal értek egyet, hogy fogalmam sincs kinek az érdeke ez a hülye nyilatkozat, de Parkernek csak árthat, az biztos.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-15 16:19:39

@Romsy: " mert Usyknak egyelőre még egy normális nehézsúlyú meccset sem tudnak összehozni, nem hogy bármilyen kihívói pozícióba hozni."

Usyk kötelező kihívói pozícióban van már most. Akárcsak az IBF-es Pulev. És még nincs lejátsztva a dolog, január végéig egyezkedik az IBF+WBO, annak ellenére, hogy teljesen egyértelmű, hogy Pulev a soros.
Usyk megteheti, hogy nyaralgat pár hónapot, és aztán megy Joshua ellen.

» PeteTheGreek   válasz erre
    2020-01-15 16:11:32

most nem tudom, hogy ki kever, de szerintem inkább Parker promótere, és nem Joe. Hogy ők lennének a nagyobb név, és ők diktálnának, és miért, Usyk cirkálósúlyú vitathatatlan bajnok stb. Szóval én nem értek egyet inkább 50-50, de nem is ez a lényeg, csak legyen majd ilyen meccs. Usyk amúgy szerintem le fogja nyomni Parker-t, ha lesz ilyen meccs.

» horvath gergo   válasz erre
    2020-01-15 14:20:30

@tomba: Az szerintem is tény, hogy Usyk miatt érdekes egy ilyen meccs, de Usyk nincs kb sehogy sem menedzselve, évek óta akkor bokszol, ha hívják.

Ez az amerikai gála is kiábrándító volt és még csak nem is ő volt a főmeccs, meg 1 év alatt olyan ellenfelet sikerült összehozni neki, aki 10 éve bokszolt utoljára ismert névvel. Ez egy nulla, szerintem még Félix is jóval ügyesebben csinálná, ha valaha lenne egy ilyen szintű bokszolója. Ezért nem lepődnék meg, hogy pénzügyileg underdog lenne itt is, ráadásul holnapután 33 éves lesz, eléggé lépéskényszerben van.

    2020-01-15 12:58:33

@Romsy: "Az sosem úgy működött, hogy X jobb bokszoló, ezért X többet kap."

igazad van.csaj jerseynek is. mert az tuti, hgogy azt a meccset te is usik miatt néznéd meg. meg gyakorlatilag mindenki.

    2020-01-15 12:40:59

Amúgy egyetértek a cikkel,70százalékról kell indítani,abból lesz fifti-fifti kb.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-15 11:59:18

@Jersey Joe: Egy nehézsúlyúval szemben,különben nem itt bokszolna Usyk.

» robhalford   válasz erre
    2020-01-15 11:58:11

szerintem a büdös életben nem fog Joshuával visszavágózni, bármit csinál.

    2020-01-15 11:41:29

@Jersey Joe: csak meg mindig nem tudni mi lesz Usykkal, mert egy honapja magabizots hirek jottek arrol, hogy a Usyk a kihivo a WBO elrendelte a meccset 6 honapon belul, sot az is ovlt, hogy elrendelte, hogy 30 napon belul meg kell allapodni a feleknek kulonben jon a versenytargyalas meg az arajanlat stb. Azota egy budos hang nincs a temaban a kulonbozo oldalakon es mar arrol is szolnak a hirek, hogy Usyk inkabb Chisoval boxol egy tet nelkuli meccsen. Ezert ebben nem lehet kiigazodni hogy most akkor hogy all, senki nem beszel vilagosan.

» fixpont   válasz erre
    2020-01-15 11:38:21

@Romsy: Szerintem azért igen.

Azt se felejtsd el, hogy Parker egy cirkaloval szemben szerezhetne nehézsulyu cimet, Ami utana automatikua jegyet (vagyis temérdek pénzt) jelentenek neki egy Joshua ellen visszavagora.

Tehat azt ne mondjuk, h Parker nem nyerhetne nagyot ezzel a lehetöséggel.

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-15 11:35:18

@Jersey Joe: nem egészen arra reagáltál, amit írtam.

    2020-01-15 10:57:08

@Romsy: Kit érdekel, hogy Parker mit keresett Joshua ellen, Joshua ellen mindenki keres, aki ringe lép.

Angliaban most minden sporteseményt El lehet adni, de nézzük mar meg, hogy Anglian kivül milyen szamai voltak Parkernek..

Én speciel ezt a meccset biztos, hogy Usyk miatt nézném meg..

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-15 10:56:11

Ez az A-oldal nyilván hülyeség, meg a 70% is túlzó, de Usyk sem Mayweather, Alvarez, vagy Roy Jones, hogy felmegy egy-két súlycsoportot és mindenki hajtson neki fejet, mert megoldja az ellenfél életét, ha ellene sportol.
Teljesen reális meglátás, hogy Usyk ne nagyon akarjon itt diktálni, elsősorban ő nyerhet ezzel a meccsel akármit is, Parker ennek az összegnek a többszörösét megkereste Joshua ellen, mint ami itt egyáltalán felmerülhet. Még ha le is győzi Usykot, akkor sem kerül sokkal jobb pozícióba, mert Usyknak egyelőre még egy normális nehézsúlyú meccset sem tudnak összehozni, nem hogy bármilyen kihívói pozícióba hozni.

Üzletileg Parkernek itt legalább egy 50% teljesen reális, szerintem ezt jól látja a promótere. Az sosem úgy működött, hogy X jobb bokszoló, ezért X többet kap. Bellew ellen is állítólag felét-harmadát kereste, mint az ellenfél, pedig ott is viszonylag letisztultak voltak az erőviszonyok.

    2020-01-15 10:49:49

@fixpont: Ez a nyilatkozat azt jelenti, hogy nem nagyon szeretnének megküzdeni Usikkal, legfeljebb akkor, ha nagyon megfizetik őket. Egyébként ezt meg is értem.

    2020-01-15 10:47:28

oszinten szolva ilyenkor mindig felmerul bennem, hogy egy ilyen nyilatkozat vajon kinek volt erdeke es mit szerett volna vele elerni, kit kepvisel aki ilyen nyilatkozik, mert ezzel pl. Parkernek csak artott

» fixpont   válasz erre
    2020-01-15 10:14:23

Massive clown

» Jersey Joe   válasz erre
    2020-01-15 10:05:33

Ezt amugy Parker menedzsere nyilatkozta, aki ugye tudjuk milyen. Meg ki sem derult kinek kivel kene bunyozni de mar kinyog egy ilyet. Ezzel valszeg elore kidumalja magat a meccsbol. Sajnalatos mert erdekes meccs lehetne.

» Phenomenal   válasz erre
    2020-01-15 10:02:13

Hát nem értitek? NAGYON szeretne megmérkőzni Usykkal, de csak akkor, ha nagyon megfizetik. Ja, én sem értem...

» Perkins    válasz erre
    2020-01-15 09:45:06

abszolut unszimpatikus bullshit hozzaallas, neki kapnia kellett volna az ajanlaton, kulonosen ha cimert menne a meccs

» fixpont   válasz erre
    2020-01-15 09:00:08

ekkora ökörséget mondani, usyk megérdemel minden lehetőséget azok után,ami lerakott az asztalra

parker meg bármiféle A oldaltól nagyon messze van,josuhával nem bonyolult eladni egy meccset,aztán meg aműgy is angliában eléggé hálás dolog bokszolni mostanság,a white meccs iránt is azért volt érdeklődés,nem azért mert parker olyan faszagyerek

    2020-01-15 08:45:00

akkora király, hogy véleményesen megverte ruizt egy betöltetlen címért, aztán a harmadik meccsen el is vesztette a címet. és azért közben sem remekelt. szal ja. ő az a oldal.

egy frászt.

    2020-01-15 08:31:41
Ugrás az oldal tetejére