×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Még alig csatolták Joshua derekára régi-új öveit, a 2019-12-09 08:33:45 https://www.profiboksz.hu/2019/12/09/joshuanak-180-napon-belul-ki-kell-allnia-usykkal/

Joshuának 180 napon belül ki kell állnia Usykkal

Még alig csatolták Joshua derekára régi-új öveit, a WBO elnöke, Paco Valcarcel már twitteren üzent a győztes félnek, szabad fordításban kb: "A Dűnék csatájának vége, most jöhet a csata a kötelező kihívókkal, 180 napon belül a WBO kötelező kihívójával, Usykkal." Ha Joshua eleget tesz a kötelezettségeinek, akkor sűrű program vár rá, ugyanis korábban már az IBF is elrendelte a Kubrat Pulev elleni kötelező címvédést.
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@La Cucaracha: Akkor Edolf Hitlearn mostantol a megszolitas.
:-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-10 02:20:33

Ha ez összejön akkor utána megint találhatnak ki egy új taktikát Joshua-ék a visszavágóra... nem tudom Hearns engedi-e ezt.

» emmendy8   válasz erre
    2019-12-09 21:45:36

@Phenomenal: Valakinek már ki kellett mondania az igazat végre :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-12-09 21:39:54

@iceman: Semmi kockázat nincs Wilderben, Furyban. Az angol közönség nem az amerikai, nem farolnak ki Joshua mögül. Az biztos, hogy izgalmas lenne a Wilder elleni, ráadásul kétszer. Mindkettő képes ledurrantani a másikat, és izgalmas lenne, mert mindkettő üthető.

Ha 2x kikap, akkor is sima teltház Wembleyben a Fury elleni meccs, angol PPV közeli rekorddal.
Ez Anglia, itt nem kell agyonfuttatni magad, hogy szeressenek. Egy Khan vs Brook hatalmas meccs a mai napig, mert anno megszerették őket, és izgalmasak. Ennyi. Kiüthette bárki Khant, akár 30 másodperc alatt is, akkor is PPV sztár Angliában.
Joshua is az marad, mert egész biztosan izgalmas lesz a Wilder elleni, a Fury elleni se lesz rossz mert AJ képes tempót dikálni és vívni, úgy tűnik, még a lábmunkája is javult és akkor még ott van csomó más boxoló, Whyte, stb stb.

Nem kell félni, hogy a vereség miatt drasztikusan csökken Joshua bevételt termelő képessége, emiatt szimplán pénzveszteség, ha nagy bunyók helyett csak közepeseket tudsz csinálni.

Emiatt teljesen nonszensz ez az érv, hogy féltik a vereségtől. Jövőre ugye Wilder-Fury egymással bunyózik valószínűleg 2x, tehát 2021-ben tudja elkezdeni Joshua a Wilder és Fury elleni meccseket, amiből reálisan 2-2 azért lesz. Az 2 év. Utána még 1-2 nagyobbacska meccs (pl. angolok ellen Wembley, pl Whyte/Joe Joyce félék, esetleg ha Ruiz tényező marad, vagy valami amerikai) és már vonulhat is vissza.

De abban is biztosak lehetünk, hogy Wildernek mostantól szinte csak nagy meccsei lesznek, mert ő még idősebb, igen nagy valószínűséggel problémás a keze, tehát eljött az aratás időszaka. Annak ellenére, hogy szerintem is gyengébb Wilder CV-je, mint Joshuáé, biztos vagyok benne, hogy neki most Fury2, Fury3, Joshua1, Joshua2 jön, aztán aki maradt még. Ne felejtsük el, két Fury és két AJ meccs után 36 lesz ő is...

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-12-09 21:22:40

@La Cucaracha: Hitlearn. Ebbol szalloige lesz. :-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 21:15:06

@fixpont: Nekem az sem tunik rossz valasztasnak. Komolyyan nem ertem a fanyalgast.
Ha minden jol alakul tokjo nehezsulyu parositasok lehetnek 2020-ban.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 20:34:07

nem hiszem, hogy bárki ellen is félti Hearn, vagy félteni kéne ez egy nagy baromság, eddig is mindig kockáztattak, mindig jó ellenfelet választottak AJ-nek, nem vattázták. Ha jól belegondolunk Wlad ellen is kockázatos volt odatenni Joshua-t, hiába Wlad már nem volt a csúcson. Egyébként szerintem Ruiz nem igazán fekszik AJ-nek, de azért szépen megoldotta . Én nem félteném AJ-t senki ellen sem, Wilder ő nagyon veszélyes elismerem, és keményebbnek látszik, mint Joshua, agresszívebbnek, de nem lenne lefutott, és szerintem ő jobban feküdne Joshua-nak, mint a kis husi. Nagyon bízom benne amúgy, hogy láthatjuk mind Wilder-t, mind Fury-t, majd AJ ellen, nagy lenne a Wembley-ben!! ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2019-12-09 20:21:58

@iceman: Igen, Hitlearn politikája eddig is arról szólt, hogy óvta és féltette Aj-t mindenkitől, és top 20-on túli ellenfelek kukáztak neki, egymás után többször is, mint "szabadon választott ellenfél" :D

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-12-09 20:14:11

@fixpont: Itt most nem ezen volt a hangsúly, hogy Chisora vagy Parker-e az ellenfél :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-12-09 20:13:31

@La Cucaracha: "Szerintem semmi baj nincs azzal, hogy ha Usyk mehet Chisora ellen a WBO övért"

en azt olvastam amennyiben AJ lemond a WBO ovrol akkor a WBO jeloli ki Usyk ellenfelet es az Parker (a legmagasabban rangsorolt WBO bunyos aki nem AJ/Wilder/Fury) lesz, nem Hearn mondja meg ki ellen megy Usyk

» fixpont   válasz erre
    2019-12-09 20:01:24

@La Cucaracha: Hearn nem vak és nem is buta, azért sem Wilder, sem Fury nem fog jó ideig képbe kerülni AJ-nál. Mindkettő extra kockázat lenne. Ha tudnak pénzt csinálni más ellen, pl. az araboknál, akkor minek is? Szerintem egy, vagy akár kettő övről lemondanak, egyet megtartanak, azt védegetik szépen jó ideig még.

» iceman   válasz erre
    2019-12-09 19:26:46

@PeteTheGreek: Pedig nem akarja, én sem engedném a helyében Joshuát jelenleg sem Wilder, sem Fury ellen. De még Usyk is necces lehet.

» iceman   válasz erre
    2019-12-09 19:21:39

@Jersey Joe: De egyébként ha Ortiz érdemelt visszavágót Wilder ellen, akkor most ezzel mi a probléma?
Már korábban kötelezve lett Aj az IBF címvédésre, bele lehet látni ebbe is valami összeesküvést, aminek az a lényege, hogy a gonosz Eddie Hitlearn úgy mozgatja a szálakat, hogy AJ elkerülje Wildert, meg stb, de szerintem fölösleges.
Szerintem semmi baj nincs azzal, hogy ha Usyk mehet Chisora ellen a WBO övért, addig meg Aj megküzd Pulevvel. AJ-Wilder meccs úgy sem lesz jövőre, mert a Fury elleni meccs után még egy visszavágójuk lesz, ha jól értelmeztem a híreket.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-12-09 17:20:35

szerintem inkább Pulev fog következni, Usyk meg megy majd a WBO övért, Chiso, vagy Parker ellen. Utána meg majd összehozzák az AJ-Usyk címegyesítést, ha annyira akarják. Vagy pedig, ha nem akkor Hearn-nek lesz két nehézsúlyú világbajnoka. ;-)

» horvath gergo   válasz erre
    2019-12-09 15:30:26

@rosta.roland: Igen, a nehézsulyra értettem, ha már ott van. Neki úgy látom nem kell bizonyítania majd észhez tér, amikor megkapja az első kiütését.

» Danifiu   válasz erre
    2019-12-09 15:20:14

@Phenomenal: Pulev gyors elöre és visszaugrasai nagyon jelentös labmunkat igényelnek és ez a bolgar szamara védekezésben és tamadasban is kulcsfontossagu volt, Mar amatörként is.

Nem vitaznék trivialis dolgokrol tovabb.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-12-09 13:56:29

@Phenomenal: Amugy meg nem leszolni akarom Pulevet. Epp ellenkezoleg. Szerintem most is hiteles kihivo es ugyan nem eselyes, de ha konnyen veszi ot AJ itt is beleszaladhat egy csuf meglepibe. Raadasul Pulevet nem tudja ugy lefogni mint mondjuk most Ruizt. Itt kell hogy belharcban lenyomja a bolgart.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 13:48:17

@Phenomenal: De tessek: Ortiz se tancoslabu, megis jol elmozog jol lep el es ter ki, jo idoben lep el. Pulev ezt nem tudja. Amugy itt sokan Vitalijhoz hasonlitottak korabban is.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 13:44:44

@Jersey Joe: Az hogy eros a bokaja meghogy milyen a labmunkaja az ketto. Ruiznak is erosnek latszik a bokaja.... ;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 13:41:20

@Phenomenal: Szerinted az "elöre-hatra" mozgashoz nem Kell nagyon erös boka és labmunka, csak a "tancoslabusaghoz"??

Ooo, apam..

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-12-09 13:34:58

@Jersey Joe: Ez jo. :-)
Szimpatikus AJ mert a 3 torony kozul neki nem csak a pofaja jar de le is tett valamit a sportban. Ezzel az ilyen-olyan fanatikus szoveggel menj az LGBT kozosseghez, ok szoktak igy dobalozni az ilyen -olyan fobiakkal holott fingjuk sincs a jelenteserol.
Pulev elore-hatra mozgott mindig is. A jabje is erre epul. Sosem volt tancoslabu. Wlad is azert kapta el tobbszor mert nem tudott(es nem is nagyon akarodzott) kiterni.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 13:29:06

@Phenomenal: Ez nem sajat probléma, teljesen egyértelmüen, hogy te Joshua-fanatikus vagy. Ez amugy nem probléma, jo dolog szurkolni valakinek.
Az ellenben mar igen, ha azt nem vetted észre, hogy Pulev bokszaban a labmunkanak milyen jelentösége volt.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-12-09 13:15:59

@Jersey Joe: Vetitsed csak ram a sajat problemadat.
;-)
Pulev az erejere es a technikajara epit. A labmunkaja max jo kozepes, viszont van(volt) egy jo jabje es idozitese,plusz nincs tele a gatya kozelharcnal.
A nagy meccsek elmaradasa: -ki is mondogatja hogy Ortiz utan 2x Fury? Hogy bokszoljon AJ barmelyikukkel is? Addig meg nem jo ha intezi a kotelezoit es esetleg egy Usyk is lehetoseghez jut, mert ha nem kerul Hearnhoz akkor nem tudom hogy hogyan jutott volna cimkozelbe.
Es te hivsz engem elfogultnak?

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 13:03:08

@Danifiu: "Egy normális ellenfele nem volt Usyknak" - ezt gondolom úgy érted, hogy nehézsúlyban, nem? Úgy helytálló a kijelentés, bár azt ne feledjük, hogy nemrég lépett ebbe a divízióba, kb. még ideje sem volt még normális nehézsúlyúval bokszolnia, aki lett volna normális ellenfél, azzal nem jött össze. De azzal egyetértek, hogy Usyknak nem kéne egyből AJ-vel bokszolnia, egyrészt valóban nem igazságos a többi top nehézsúlyúval, másrészt pedig Usyknak sem lenne jó ekkorát ugrania, még ki sem próbálta magát igazából a nehézsúlyúak között, kellene neki még Joshuához egy kis rutin. Most az Usyk vs. Chiso meccsnek örülnék.

» rosta.roland   válasz erre
    2019-12-09 12:57:05

@fixpont: És ezért Hearn a hibás?
Amikor épp 100 millát ajánlott a DAZN, akkor Wilder nagyban letárgyalta az Ortiz elleni visszavágót, és a februári Fury visszavágót, aminél szintén van 1 visszavágós opció MINDKÉT félnek, tehát már nyáron 3 meccsét lekötötte.

Nincs ezzel semmi gond, ez a profitmaximalizálás: 3 PPV-s meccs, mielőtt Joshuára kerülne a sor.
Csak nehogy az legyen már a szöveg, hogy szemét Hearn nem akarja :D

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-12-09 12:53:29

Pulev jó lesz zsákolgatni neki,aztán remélem tényleg elfelejtik végre napjaink John Ruizát.

» robhalford   válasz erre
    2019-12-09 12:48:04

@Phenomenal: Pulev mindig is nagyban épitett a labmunkajara, szerintem azt te tudod, hogy az öregedés nagyon különbözö modon hat a különbözö stilusokra.

De azért ugy emlékszem, hogy ugyanigy kritizaltam Wilderéket és Furyékat is nemrég, hogy nem vallaltak be idén a meccset, tehat veled ellemtétben belölem nem a valamelyik torony mellett vaskos elfofultsag szol, pusztan a nagy meccsek elmaradasa eltolodasa miatt csalodottsag.


(Pulev az egyik kedvenc bokszolom, nagyon kedvelem.)

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-12-09 12:47:41

@Phenomenal: csak ez mind azt jelenti, hogy se egy Wilder se egy Fury meccs meg csak a lathataron sincs, akarki is nyerje a kettejuk meccset, a Pulev meccs engnem nem erdekel az Usyk erdekelne viszont, de csak a 3. szamu meccs a szememben a masik ket torony utan

» fixpont   válasz erre
    2019-12-09 12:38:48

@fixpont: Es ezzel szerintem mi sem jarunk rosszul.
A ket gyoztes meg egymas ellen.
(Usyk es AJ feltehetoleg)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 12:22:08

@Jersey Joe: Persze Pulev veletlenul lett odaszarva kotelezo kihivonak. Semmikepp sem azert mert top 10 evek ota es eddig csak Wladtol kapott ki.
Kicsit erdekesen mered itt a dolgokat. Ortiz siman top 10 pedig Jennings a legjobb ellenfele, Pulev meg szep szorgalmasan apritotta a masodvonalat es evek ota benne van a verkeringesbe de o mar oreg? Fiatalabb Ortiznal es a stilusa is jobban alkalmazhato meg az ido elorehaladtaval. De igazad van. Kubrat 2 evvel fiatalabban mar jarokeret, de Ortiz csak nemesedik mint a jo bor.....
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 12:20:19

@Jersey Joe: egyreszt ezt mondom hetek ota, hogy az ellenfel az lesz aki Hearn nehezsulyu monopoliumat nem tudja megtorni, tehat Pulev, raadasul az IBF elobb jelolt kotelezo cimvedest es a hatarideje is szukebb mint a tegnap bejelentett WBO-nak, ezert is logikus a Pulev valasztas, raadasul akkor meg lehet rendezni az Usyk-Chisot ami megint 2 Hearn bunyos, es a gyoztes mehet AJ ellen ami megint Hearn-Hearn csata lesz akkor.... de hat ez nyilvanvalo volt eddig is, Hearn a hatterben ki fogja fizetni Usykot nem lesz belole balhe meg nyilatkozatok

» fixpont   válasz erre
    2019-12-09 12:03:50

Számomra pont ezért egy nagy vicc és egy nagy kamu a nehézsúly! Olyan ember ellen kell kiállnia, aki nehézsúlyban semmit nem tett le az asztalra. Egy normális ellenfele nem volt Usyknak. Arra megy ki a játék, hogy az övet eladjak és csak úgy az ukrán ölébe hulljon egy öv?
Nagyon gáz! Jogos lesz ha bárki kiakad emiatt.

» Danifiu   válasz erre
    2019-12-09 11:41:58

Mi megy itt :D

Ruiztól nem fél? Hisz Ruiz kihívta egy 3. meccsre, de a gyáva inkább megvédi az IBF/WBO öveit.
Whyte is akarna visszavágót...de kerüli őt is, tudja jól , ha Ruiz lecsapta, akkor Whyte is lefogja!!44!!

És még ünnepelni is merte a győzelmét, pedig azt mondta, hogy nem lesz rá oka :(

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-12-09 11:09:56

Joshua: “Nem lesz okom ünnepelni.”

Cikk képe:

» butters01   válasz erre
    2019-12-09 10:13:56

@Jersey Joe: Én azon csodálkozom, hogy Pulev még egyáltalán szóba jöhet vb-kihívóként, már 2-3 éve pihennie kéne, sztem kimaxolta a karrierjét.. :D De am én Usykot nem tenném egyből AJ ellen, kellene neki egy meccs előtte, mondjuk Chiso ellen.

» rosta.roland   válasz erre
    2019-12-09 09:53:08

Hearn barat maris aktivizalta magat és persze, nem Usyk jön, hanem a total kiöregedett Pulev.

Vicc ez az ember. Usyk jövöre mar 33 éves lesz, ez egy alacsonyabb sulyosztalybol feljövö bokszolonal mar kezd kor lenni.

Persze, megint épiteni kell Joshua nimbuszat.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-12-09 09:46:49

Egyhamar nem jósolok Wilder elleni meccset,egyrészt eddig sem jött össze,másrészt meg az angolt mással is el lehet adni,jó pénzért.
A tyúk meg tojik Hearn fészkébe anélkül is,jó sok pénzt.

» robhalford   válasz erre
    2019-12-09 09:26:14

Tyu nem konnyu egyesitett bajnoknak lenni.
En orulok hogy Usyk hamar cimkozelbe kerul, de aggodom is hogy ne legyen tul hamar. Jo lenne ha megegyeznenek hogy egyutt maradjanak az ovek. Ami jo opcio lehet ha AJ leadja az ovet, azert megy Usyk Chisoval es a gyoztes megy ellene, mert hazon belul maradnanak a cimek.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-12-09 08:47:09
Ugrás az oldal tetejére