×

A weboldalon cookie-kat (sütiket) használunk, amik segítenek minket a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Weboldalunk további használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk.

profiboksz.hu https://www.profiboksz.hu//images/logo.png Legutóbbi mérkőzésén jól bevált szokása szerint, 2019-11-26 11:37:27 https://www.profiboksz.hu/2019/11/26/wilder-a-technikai-hianyossagaimrol-beszelnek-en-viszont-kicsapok-mindenkit/

Wilder: a technikai hiányosságaimról beszélnek, én viszont kicsapok mindenkit

Legutóbbi mérkőzésén jól bevált szokása szerint, ezúttal ponthátrányban dolgozva húzott elő a hetedik menetben a kalapból egy jobbegyenest a WBC nehézsúlyú bajnok Deontay Wilder és ütötte ki rendkívül képzett, de idősödő ellenfelét, Luis Ortizt. A kubai bokszoló technikai fölénye elég látványos volt, Wilder azonban ismét bizonyította, hogy bárkit képes egyetlen ütéssel végleg rövidre zárni és egyelőre nem sokan vannak, akik meg tudnak állni a villámgyors és iszonyatos erejű jobbosai előtt. A veretlen amerikai úgy véli, sikerei ellenére sokan kritizálják őt, de szerinte ideje lenne ezeknek a hangoknak elhallgatni: „Hat éven van még az élsportban, úgy gondolom, viszont ezalatt minden energiámat és szenvedélyemet feláldozom a boksz oltárán. Szóval, szeretném, ha most már megkapnám az elismerést, ami jár nekem. Itt vagyok, nem akarok sehova lelépni még, a stílusom pedig ilyen, amit látnak. Mindenki a képzettségemről beszél és a hiányosságokról. De nézzék, veretlen vagyok. Még mindig. És mindenkit kicsapok, akit elém raknak. Lehet, hogy az ellenfeleim képzettebbek, de mégis a padlón végzik. ez pedig önmagáért beszél. Kérem tehát, hogy végre tiszteljenek engem megfelelően.” – mondta Wilder, aki arról is ejtett egy gondolatot, hogy szerinte az ő helye merre van a pound for pound listákon: „Nehézsúlyúaknál szerintem nem érdemes erről beszélni. Mi ebben az egy súlycsoportban bokszolunk és itt is maradunk, nem tudunk fel-le lavírozni, mint a kisebb emberek. Szóval, szerintem nekünk nem igazán van helyünk a pound for pound listán.”
Oszd meg, tedd a kedvencek közé!
Kommentek »

Hozzászólok:

» regisztráció

@northpaw: Na igen...szóval Bellew meg Huck említése kicsit egyoldalúvá tette a kommentet :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-30 16:45:50

@La Cucaracha: És akkor említsük meg Michael Huntert is, akinek azóta, hogy Usyk legyőzte, több győzelme van nehézsúlyban, legközelebb Povetkin ellen megy, ahol nem esélytelen.

» northpaw   válasz erre
    2019-11-30 08:40:36

@Streky: Walters sosem verte meg Gamboat, az Crawford volt. Walters Darchinyant és Donaire-t ütötte ki elég brutális módon...

» sarkozi robert    válasz erre
    2019-11-29 23:14:22

@La Cucaracha: Igen és Gassiev tisztán betalált Usyknak állra egy erôs és gyors jobbhoroggal, az ukránnak meg se kottyant.

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-29 10:53:59

@Streky: "Azért ne, mert egy cirkálósúlyú, aki még sosem meccselt nehézben, ami nagyon más liga, mint kiégett Huck-okat, meg Tony Bellew-kat megverni."
Briedist és Gassievet valamiért kihagytad a felsorolásból :) Ők bőven nehézsúlyban voltak a meccs napján, gyorsak, technikásak és baromi nagyot ütnek. Meg azt is kihagytad, hogy Usyk félprofiban vert már 110 kilós embereket (Joyce-ot is legyőzte). Na meg volt már nehézsúlyú meccse profiban is, persze nyilván nem a legélesebb kés ellen.

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-28 18:45:31

@Kane: Szerintem Rigo a legjobb ezek közül, de nevetségesen nagy volt a méretkülönbség, plusz Rigo öreg is már.

Linares nagyon jó, de nem egy szint Loma-val (és még azért így is leütötte), nem szuperklasszis, csupán egy remek, kiváló bunyós.

Russel nagyon jó, de ha valaki semlegesíti a félelmetes kéztempóját, neki körülbelül vége is van.
Walters meg megvert egy fele akkora Gamboa-t, mint ő.

» Streky   válasz erre
    2019-11-28 12:26:50

@emmendy8: Azért ne, mert egy cirkálósúlyú, aki még sosem meccselt nehézben, ami nagyon más liga, mint kiégett Huck-okat, meg Tony Bellew-kat megverni.

Amikor majd Fury, Wilder, Joshua vagy Ruiz lesz vele szemben, akikben az ő ütőerejével semmi kárt nem tud tenni, sőt, ebből kettő legalább olyan gyors, vagy gyorsabb is kézen mint ő, az nagyon más tészta lesz.

» Streky   válasz erre
    2019-11-28 12:25:11

@Streky: Így utólag nézve tényleg nem Loma szintű bunyós egyik sem, de a kérdés hogy elit, elsőosztályú bunyósok voltak-e, vagy Loma üres súlycsoportokat dominált le a képességeivel. Sokan mondták mind Waltersre, mind Russelre, mind Rigóra, mind Linaresre hogy legyőzhetik őt, egyik sem volt előre lefutott meccs.

    2019-11-27 23:03:10

@Streky: "Ne Usykozzunk már nehézsúlyú cikkek alatt, főleg úgy, hogy még meccse sem volt ebben a súlyban."

Na miért ne?
Vitathatatlan lett a nehéznél erősebb cirkálóban, nyilván nem lesz könnyű dolga, de miért ne lehetne beszélni róla? Esélye az van neki is bőven.

» emmendy8   válasz erre
    2019-11-27 21:11:12

@dondannyboy: Azért talán egy fokkal magasabb annál. Legalábbis nézhetőségben biztos.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2019-11-27 18:48:32

ilyen 1xű a box: tudsz egy ütésfajtát és azzal kiütsz mindenkit és így te vagy a bajnok, tied a dollármilliók. semmi mást csak 1-et tanulj meg. a többit nem kell, mert nem lesz rá szükséged.
ez a boxsport megcsúfolása.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-11-27 18:17:37

Ezt arra alapozzuk hogy 2x megvert egy nalanal jobb de mindenkepp oregebb es csucsformajan tul levo Ortizt, plusz csinalt egy dontetlent Fury ellen aminek amugy sokak szerint egy veresegnek kene lennie?

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-27 17:53:08

@Streky: Foremant nem dominalta senki az Ali meccsig, szerintem meg menetet sem nagyon nyertek addig ellene...
Utana mar mas volt a helyzet, de az mar nem a régi Foreman volt. Egyebkent kb 10 év utan mar joval kifinomultabb bunyot mutatott.

» sarkozi robert   válasz erre
    2019-11-27 16:53:06

Azért Foreman-t szerintem megtörte az Ali elleni vereség, végül vissza is vonult inkább 1 évtizedre. Mindaddig Wilder-rel ellentétben rá nem volt jellemző, hogy gyakorta csak ponthátrányból sikerül nyernie 1 jó ütéssel, minden ellenfelét a meccs kezdetétől terrorizálta.

» superman   válasz erre
    2019-11-27 14:07:08

@Streky: Vagy egy Young:)

» dondannyboy   válasz erre
    2019-11-27 13:37:57

@Phenomenal: Franc tudja milyen formája lesz/meg hogy akarja e egyáltalán ezt a meccset,nála sosem tudni/.
A póni formája,meg pláne az önbizalma viszont erős és stagnáló,a macska pacsik viszont már nem fogják visszatartani.

» robhalford   válasz erre
    2019-11-27 10:03:33

@Streky: Most persze nem azt mondom, hogy mindenkit megver, csak azt, hogy lehet akármilyen technikás az ellenfél, bármikor találhat Wilder, és akkor vége. Ezért nem lehet leírni senki ellen, pedig képzettség tekintetében a top5-ben sincs nehézben.

» Streky   válasz erre
    2019-11-27 10:01:39

@Phenomenal: Azt értsd már meg végre, hogy felesleges itt technikáról beszélni, mert Wilder mindenkit ki tud ütni, és körülbelül mindenkinél gyorsabb is.

Foreman talán óriási technikai virtuóz volt? Nem. És? Egy Ali kellett, hogy legyőzzék.

» Streky   válasz erre
    2019-11-27 09:59:51

@robhalford: Ha van egy technikas bunyos aki kepes alkalmazkodni, menet kozben valtani, es raadasul jobb formaban fog ringbe lepni ,felkeszultebben, akkor a one-trick-pony az eselyesebb?

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-27 09:48:18

@Phenomenal: Szerintem most már nem kel fel Fury ha kiáll ellene és lesz második meccs,meglátjuk.

» robhalford   válasz erre
    2019-11-27 08:38:49

@robhalford: Lattuk mennyire nem volt relevans Fury ellen.
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-27 08:16:38

@Szabo Joe: Leírtam, olvasd vissza...

» deontay   válasz erre
    2019-11-27 07:13:53

Hát az ő esetében a technika nem releváns,sem vele,sem az ellenféllel kapcsolatban,jelenleg mindenki ellen esélyesebb lenne.

» robhalford   válasz erre
    2019-11-27 06:58:53

@deontay: miben technikai elemben fejlődött sokat? mit látsz amiben most jobb volt mint pár évvel ezelőtti bunyójában?

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-11-27 05:37:40

Azert jo lenne ha Wilder nemcsak a top 20-on kivuliek ellen bizonyitana hogy barkit ki tud utni. Fury is felallt a leutesbol, azutan olyan tempoban tamadt vissza hogy Wilder volt kenytelen hatralni.
Tul van misztifikalva ez a minden idok egyik legnagyobb utoje.
Nem azert kapja a sarat Wilder mert irigyei vannak, sot meg azert sem ahogy emberkent viselkedik, mert mostanaban egesz normalisan nyilatkozik, hanem azert mert a legjobbnak kialltja ki magat,(vagy ezt mondatja vele a PR) ugy hogy a legjobbakkal, de meg a masodvonallal is odzkodik kiallni. Ha megtenne lehet nala is becsuszott volna 1-2 vereseg, de megkapna az elismerest. Ez foleg azert is idegesito mert szerintem sem sokan tudnak elverni. Egy Whyte,Ruiz vagy Chisora ellen siman ot tartom eselyesnek. Whyte es Chiso is hajlamos menni elore, es az csak Wilder jobbosanak kedvezne. Ruiz egyszeruen tul kicsi, es nem jo labon. Hiaba gyors a keze, o is szeret fejjel vedekezni.
Ha szepen apritana a masodvonalat es nem haknimeccseket meg senki altal nem igenyelt visszavagokat csinalna, sokkal tobben elismernek. Lehet egy rosszabb napon lenne egy buko, de AJ is azert futott bele a kesbe mert kockaztatott, es lass csodat nem serult a brandje, sot szerintem megha most kikap akkor sem fog sokat. Mindig eladhato lesz mert felepitett naganak egy rajongotabort azzal hogy vallalta a kihivasokat. Ez lenne a boksz lenyege. Azert szeretik sokan Lomat vagy Usykot mert mindig keresik a lehetoseget a nagyobb kihivasok fele. Ezert lett Canelo is akkora marka amekkora.
Wildernek egy elegge illuziokkal es teveszmekkel teli kemeny magon kivul nincs mit felmutatni, pedig a stilusa es az ido amit eltoltott vb-kent siman prognosztizalhatott volna neki sokkal tobb elismerest.

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-26 21:58:02

@joeyy: Wilder 20 évesen volt elöször bokszedzèsen, nem gyerekkoràban kezdte.

» deontay   válasz erre
    2019-11-26 20:26:29

@Mr. Stone Cold: "mai nehézsúly az hihetetlenül gyenge úgy egészébe nézve."

Na végre valaki hasonloan gondolja. Semmivel sem magasabb szintmint wlad elött csak nem jab jab grab silusban uralkodik az uralkodó. Aki ki is valójában ?

» dondannyboy   válasz erre
    2019-11-26 20:16:36

@Streky: Nem, egy pontozó volt, aki szoros meccset látott, a másik kettő 117-111-re adta, ha jól rémlik.
Itt viszont mind a hárman úgy látták, hogy 1, max 2 menetet vitt el Campbell (és ne felejtsük el, hogy ez neki volt hazai pálya!). Én egyébként 4 menetet adtam neki, de ne felejtsük el, hogy padlózott is, é egy intés is simán belefért volna :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-26 18:29:30

@La Cucaracha: A pontozóknál Canelo szoros meccset csinált Mayweather-rel. :)

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 18:16:13

Fury -t nem csapta ki, pedig elérakták, és mivel nem tudta lecsapni, jól el is ment a meccs, persze nem a korrupt pontozóknál.
Ez a baj ezzel a stílussal. Tyson sem tudott mnidnekit kiütni, ő sem feltétlen fog, bár a mai nehézsúly az hihetetlenül gyenge úgy egészébe nézve.

» Mr. Stone Cold   válasz erre
    2019-11-26 18:11:34

@Streky: "ahol messze nem vitt el 9 menetet, maximum nálad. :)"

Igen, maximum nálam, mert a három pontozónál bizony még többet (119-108, 119-108, 118-109 lett az eredmény).

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-26 17:54:40

@deontay: ez akkor lenne oké,ha mondjuk 10+ évvel fiatalabb lenne de így,hogy túl van már 40 meccsen és bőven elmúlt már 30 éves,azért nem túl nagy eresztés,összeségébe,gáz egy meccs volt,ortiz oktatott, wilder meg igazából semmit nem csinált pedig már bőven meccsbe voltak.
kíváncsian várom a fury 2ön is eltudja e adni a bombát.
az a bosszantó benne,hogy lenyilatkozza mindig,hogy ismerjék el,ő egy legenda akar lenni stb.,ehhez képest a boksznak egyetlen elemébe nem kiemelkedő

    2019-11-26 17:45:42

@La Cucaracha: Pontosan. Az előző meccsein nyújtott dominancia eltűnt, és volt egy nyögvenyelős meccse, ahol messze nem vitt el 9 menetet, maximum nálad. :)

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 17:44:38

@Hulkminator: Én bírom Wildert, de bokszolói kvalitásokat tekintve ő olyan messze van Lomachenko-tól, hogy azt megfogalmazni sem lehet. :)

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 17:43:58

@Streky: "már ő sem annyira hengerel, lásd Campbell ellen"
Tehát az egyik legjobb bunyós ellen, csak 8-9 menetet tudott elvinni a 12-ből, és csak egyszer tudta padlóztatni (másodszor is tudta volna, csak Campbell szabálytalankodott), ezért már nem hengerel :)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-26 17:42:41

@Hulkminator: "Sokkal többre tartok egy Wildert ,aki sehonnan jött semmilyen tudással ,még is kiüt bárkit ."
Mert Lomacsenkó honnan jött?:)

» La Cucaracha   válasz erre
    2019-11-26 17:41:13

@Streky: Loma sem egy nagy eresztés ,de lehet csak nekem nem szimpatikus :) jó volt a bemutatkozó meccse 2015. májusába ,de azóta olyan nagy meccset nem láttam tőle ,amitől hasra kéne esni. Nem akarok lenéző lenni ,de a király kategória ,az király kategória ,és ebben igaza van Wildernek. Sokkal többre tartok egy Wildert ,aki sehonnan jött semmilyen tudással ,még is kiüt bárkit . Remélem lesz Fury visszavágó és ki is üti . Fury is miért olyan népszerű ? sokak szemében egy 0 ,még is akkora legenda övezi,...Box is már erről a szardobálózásról szól egyébként ,mint amikor valakinek jobban megy a dolga ,azt kinézik ,lenézik ,leszólják ,irigykednek. Sosem fog kapni elismerést mert irigylik ,ilyen az élet,...így meg mégjobban fogják irigyelni ,hogy fele olyan képzettséggel is megver olyanokat ,akik 3x több munkát bele tesznek , sajnos ez van . szokták mondani születni kell mindenre .

» Hulkminator   válasz erre
    2019-11-26 17:23:43

*sparringon

» TonyMontana   válasz erre
    2019-11-26 17:21:43

@Streky: Azért van értelme a Rigó elleni meccset is nézni, mivel Loma technikával és sebességel alázta lé Rigo-t nem a súly és méret előnyével. Még csak meg se húzta az ütéseit csak kipötyögte mintha egy laza sparringokon lett volna.

» TonyMontana   válasz erre
    2019-11-26 17:21:20

@Phenomenal: Abban az esetben, ha mindenki visszavonul nehézsúlyban, és egyedül ő marad, akkor valóban. :)

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 16:44:56

@sarkozi robert: Hát, szerintem sem kéne feljebb mennie, mert sok lehet már. De azért voltak emberek akik ennél több mérethátrányt is leküzdöttek. Ha akkora klasszis, mint itt sokan tartják, hogy all time-er, hasonlók, akkor mehet feljebb. A váltósúlyt én is irreálisnak érzem nála egyébként. De kisváltóban akad még kihívás, és ott lehet, hogy Lomachenkonak is abszolút a határain, a komfortzónáján kívül kell bunyóznia, és akkor válik el a szar a víztől.
De ne érts félre, nálam is top10-es bunyós Loma, sőt, top 5-ös is. Zseniális, és örülök hogy ilyen bunyósokat láthatok élőben bokszolni.

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 16:44:31

@superman: Rigo-t teljesen felesleges idehozni, mert körülbelül Kovalev-Canelo méretkülönbség volt köztük arányaiban. Rigo ha naturálisan egy súlyban lennének, igen megnehezítené Loma dolgát.

Russel nagyon jó, de nem Lomachenko szint, pedig neki drukkoltam annak idején. Walters sem Loma szint. Campbell pedig bár nagyon nagyon jó, de alulértékelt, mert nem túl látványos, és nem túl érdekes karakter sem. De ettől még technikailag elképesztően jó, és okos bunyós, meg persze nagyobb is.

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 16:42:11

@Phenomenal: Ez akkor lenne igaz, ha amerikaban a pontozók őt preferálnák, es a tökön ütés-fejelés megengedett :)

» sarkozi robert   válasz erre
    2019-11-26 16:36:51

@Streky: Usyk nehezsulyu uralkodasa elkerulhetetlen.
;-)

» Phenomenal   válasz erre
    2019-11-26 16:29:08

@Streky: Ezzel nagyjából en is egyetértek, kivéve azt hogy az ellenfél minősége befolyasolta volna Loma teljesítményét az elmult pár meccsén. inkabb a sulycsoportra fognám ezt, raadasul Campbell ellen mar jelentős reach hátrányban bokszolt. Szerintem már nem nagyon kéne neki feljebb lépnie, talan kisvaltot meg megprobalhatja, de a Valtosulyt teljesen el kell felejtenie...

» sarkozi robert   válasz erre
    2019-11-26 16:28:45

@Streky: "hátravan a valódi megmérettetés, mert azért látjuk, hogy amint nő a színvonal vele szemben, már ő sem annyira hengerel, lásd Campbell ellen.."
Szerintem nem a színvonal nőtt, hanem a súlycsoport ;) (a Lomachenko számára ideálishoz képest).
Nem gondolnám, hogy akár pl. Russel Jr-nál, Walters-nél, pláne Rigondeaux-nál bárki is jobb bunyósnak gondolta volna Cambell-t a Lomachenko elleni mérkőzéseik előtt.

» superman   válasz erre
    2019-11-26 16:12:21

Szerintem Wilder technikailag is sokat fejlödött, igaz így se egy Mayweather, de nem is kell annak lennie. Jól tartotta a távot a meccsen, a jobb keze szinte végig az állánál volt, a kettös fedezèket jòl használta, illetve testütéseket is használt.

» deontay   válasz erre
    2019-11-26 15:59:05

@Sarkozi robert: Lomachenko fantasztikus, korunk egyik legjobbja. Klasszisokkal jobb szerintem mint Usyk, de nála is még hátravan a valódi megmérettetés, mert azért látjuk, hogy amint nő a színvonal vele szemben, már ő sem annyira hengerel, lásd Campbell ellen. Korábban, még a Salido meccs körül azt mondtam róla, hogy nem lesz belőle szuperklasszis, de bevallom, hülyeséget mondtam, hisz kétség kívül zseniális. Teljesen más liga szerintem mint Usyk.

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 15:22:53

@Streky: Lomachenko-rol mi a velemenyed?

» Sarkozi robert   válasz erre
    2019-11-26 15:19:26

"Lehet, hogy az ellenfeleim képzettebbek, de mégis a padlón végzik. ez pedig önmagáért beszél." ez a szomorú igazság. egy képzetlen bunyós elpicsázza az ilyen-olyan technikás élvonalbeli bunyósokat:D szomorú és szánalmas a sportágra nézve ez a kijelentés, de sajna igaz.

a föld nem hordott még ilyen béna boxolót a hátán, de a képzett boxolók a padlón végzik. box 2019.

» Szabo Joe   válasz erre
    2019-11-26 15:08:02

Emlékszik valaki Michael Johnsonra ? Olyan stílusban futott , ahogy nem szabad, sőt nem is lehet. Na és? Gyakorlatilag csak a hátát látta a mezőny. A boksz nem balett, a KO az KO.
Ettől függetlenül Usykot, Lomachenkot szívesebben nézem.
Wilder viszont néha-amikor nem figyel- egészen normálisan is tud nyilatkozni.

» pepegross   válasz erre
    2019-11-26 14:53:20

@rosta.roland: Miért kéne Usykot kiütnie? Azzal mit bizonyítana? Hogy kiütött egy cirkálót. Afelől semmi kétséged ne legyen, hogyha egyszer betalál Usyk-nak, és betalálna, mert még tempóhátránya sem lenne, cserébe kétszer akkora, akkor az ukrán karrierjének is vége van kb... Ne Usykozzunk már nehézsúlyú cikkek alatt, főleg úgy, hogy még meccse sem volt ebben a súlyban.

» Streky   válasz erre
    2019-11-26 14:10:56

@sarkozi robert: Azért az, hogy Fury abbol az ütésböl olyan gyorsan feleszmélt, tényleg egyfajta megmagyarazhatatlan kategoriaba tartozik.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-26 14:08:24

@Jersey Joe: igen, ezek voltak a nehezebb meccsek ahol az ellenfelet nem lehetett teljesen leirni, es ebbol 2-nél pont nem lett kicsapva senki.
Wilder egyebkent azt is mondta hogy senki sem képes ilyen pusztító kiütéseket produkalni. Ez is megmosolyogtato, mert egyreszt ez messze nem igaz, másrészt meg arra sem képes senki, hogy ilyen kijelenteseket tegyen ugy hogy a legnagyobb eredmény amit fel tud mutatni, az 2db top5 bunyos legyozese a sulycsoportjaban...

» sarkozi robert   válasz erre
    2019-11-26 13:55:21

@rosta.roland: Whyteot én soha nem tartottam nagyra, szerintem Ortiz és Ruiz is verné. Povetkin megöregedett szerintem.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-26 13:52:38

@joeyy: Több jo meccs is volt Wildernek, ami emlékezetes. Stiverne elleni elsö, Ortiz elleni elsö és a Fury elleni elsö meg kimondottan klasszikus meccsek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-26 13:45:09

@joeyy: Több jo meccs is volt Wildernek, ami emlékezetes. Stiverne elleni elsö, Ortiz elleni elsö és a Fury elleni elsö meg kimondottan klasszikus meccsek.

» Jersey Joe   válasz erre
    2019-11-26 13:44:44

Oké, ha Ruízt, AJ-t, Usykot, Povit, Whyte-ot is kicsapja, akkor jogosnak tartom a "kicsapok mindenkit" kijelentést, de ez még szerintem korai...

» rosta.roland   válasz erre
    2019-11-26 12:34:31

Pont annyira tisztelik a Wilder/AJ/Fury hármast, amennyire megérdemlik. Világbajnokok, akiknek nagyon sok bizonyítani valójuk van, de kurva lassan haladnak a nagy meccsekkel, ellenben igen nagy a pofájuk és "Ali"-znak állandóan :)

» PeteTheGreek   válasz erre
    2019-11-26 12:28:50

amikor úgy kell kérni,hogy tiszteljenek,akkor azért van baj.

szép ez,hogy kiüt mindenkit,csak addig olyan mederben csordogált a meccs,amivel nem igen lesz legenda,meg közönség kedvenc sose.
múltkor volt téma,hogy ki lehet legenda vagy ki legenda,hát szerintem az,akinek erős ellenfél listája van,ringháborúkat vívott, olyan meccseket amire emlékezni lehet 10 év múlva is,hát neki eddig nem igazán jött ez össze. pl az aktívak közül pacman mindenképp.

    2019-11-26 12:09:00

Nekem tetszett a mérkőzés. Mindketten tették, amit elterveztek. Most talán egy kicsit túl van misztifikálva a mindenkit kicsapó Wilder. Tényleg iszonyat kemény az a jobbos, de nem biztos, hogy mindig sikerül így előadni. Egyszerűen nem hiszem, hogy kizárólag erre építve átjuthat mindenkin. Azért nála is van rés a pajzson bőven, és ha az idős Ortiz már nem csak 6 menetre lenne bekalibrálva, és ennek megfelelően nagyobb fordulatszámon tudna pörögni, valószínűleg egész más eredmény születik. És azért van a divízióban néhány pali, aki képes nagy tempóban tolni. Nem tartom elképzelhetetlennek, hogy akár még egy Chisora is komolyan megszorongathatná. Ha AJ összeszedi magát és meggyőzően veri Ruizt, én rá tennék Wilderrel szemben.

    2019-11-26 11:58:10
Ugrás az oldal tetejére